Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η Ελλάδα πρέπει να πάψει να είναι η μόνη χώρα της Ευρώπης που επιτρέπει την κερδοσκοπία στη συλλογική διαχείριση. Πολύ σωστά προβλέπεται ένας οργανισμός όπως η ΑΕΠΙ που έχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά να πρέπει να μετατραπεί σε μη κερδοσκοπικό ΟΣΔ.
ICMP (International Confederation of Music Publishers) welcomes any initiative to promote greater transparency, better governance and high standards of efficiency and accountability of collective management organisations (CMOs). This will ensure that revenue is collected promptly and correctly, and is fairly distributed to all rightsholders, including music publishers for the benefit of authors and composers. Unfortunately, the Hellenic Society for the Protection of Intellectual Property (AEPI) has not been adhering to these international best practise principles, and for many years now, music publishers have been raising their concerns accordingly. We see the proposals in the Draft Law as an opportunity to ensure that AEPI is finally controlled by rightsholders, including music publishers, and observes the aforementioned standards, as any democratic society should.
Η θέση μας (σημ.: Ενώσεις Ιδιοκτητών Ραδιοσταθμών) είναι κάθετα υπέρ της αποποινικοποίησης της δημόσιας εκτέλεσης, τουλάχιστον για τους επαγγελματίες χρήστες (όπως οι ραδιοφωνικοί σταθμοί), και διότι είναι αδιανόητο και νομικά μοναδικό να δίδεται σε ιδιώτη το δικαίωμα να καταδιώκει ποινικά άλλον ιδιώτη για αστικής φύσης διαφορές, και διότι η συγκεκριμένη δυνατότητα (ποινικής καταδίωξης) γίνεται αντικείμενο συστηματικής καταχρηστικής εκμετάλλευσης από ορισμένους ΟΣΔ (και ιδίως από την ΑΕΠΙ ΑΕ), αλλά και διότι το αστικό δίκαιο παρέχει πληρέστατη προστασία έναντι του τυχόν κακόβουλου (επαγγελματία) χρήστη, όπως σε όλες τις άλλες κατηγορίες (εμπορικών και μη) συναλλαγών.
Είναι αδιανόητο, τη στιγμή που κάθε ραδιοσταθμός περιορίζεται σε (ψηφιακές, κατά κανόνα) μεταδόσεις έργων μερικών μόλις εκατοντάδων δημιουργών, οι οποίες μάλιστα μπορούν να παρακολουθούνται ηλεκτρονικά και να ενημερώνουν τις κατάλληλες ηλεκτρονικές υποδομές των ΟΣΔ σε πραγματικό χρόνο χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση (άρα, και χωρίς κανένα επιπλέον κόστος για τους ΟΣΔ) για το τι πραγματικά μεταδόθηκε, να πρέπει να καταβάλλεται μια ενιαία αμοιβή για το σύνολο του ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου που εκπροσωπεί κάθε ΟΣΔ.
1. Σε περίπτωση προσβολής δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ή/και συγγενικών δικαιωμάτων τελούμενης στο διαδίκτυο, ο δικαιούχος δύναται να τηρήσει την περιγραφόμενη στο παρόν άρθρο διαδικασία. Η παρούσα διαδικασία δεν εφαρμόζεται κατά τελικών χρηστών για προσβολές που τελούνται δια της τηλεφόρτωσης έργων (downloading) ή δια της ρευμάτωσης δεδομένων συνεχούς ροής (streaming) ή σε περιπτώσεις ανταλλαγής αρχείων μέσω ομότιμων δικτύων (peer to peer), οι οποίες επιτρέπουν την απευθείας ανταλλαγή μεταξύ τελικών χρηστών έργων σε ψηφιακή μορφή ή σε περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών αποθήκευσης δεδομένων με την τεχνική υπολογιστικού νέφους (cloud computing).
Βλέπω επίσης ότι προτείνεται "χαράτσι" 2% της αξίας ηλεκτρονικού υπολογιστή σε κάθε αγορά. Τραγικό;...
Ξεκίνησε από Ο Νέος Κιθαρωδός « 1 2 » Νέα και όχι μόνο
Ξεκίνησε από bluewind « 1 2 » Νομικά, διαδικαστικά, οργανωτικά
Ξεκίνησε από Σπύρος « 1 2 » Λάθη και προτάσεις
Ξεκίνησε από Καρχαρίας « 1 2 » Νομικά, διαδικαστικά, οργανωτικά
Ξεκίνησε από Ο Νέος Κιθαρωδός Νομικά, διαδικαστικά, οργανωτικά
Ξεκίνησε από UliRoth Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από eleos* (Βάλια πια....) Λοιπά
Ξεκίνησε από Garvin Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από JP.M Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από freemind Επιστήμη και Τεχνολογία