Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - tasos__

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 15
1
Τελικά την πήρα την ramsa.... Είμαι προφανώς πολύ εχαριστήμένος . . Ενα βασικό της προσών αλλά και μειονέκτημα ταυτόχρονα,  είναι ότι είναι τεράστια όπου από τη μια πιάνει χώρο , δεν μεταφέρετε εύκολα κτλ , αλλά από την άλλη είναι πολύ ευρύχωρη και άνετη .


Ψάχνω να βρω το manual της και δεν το βρίσκω πουθενά τσάμπα, ούτε σε site ολυτε σε torrent . Εχει κανένας καμια ιδέα που θα το βρω ?

2
Δυστυχώς είναι με insert....Αλλα και πάλι μπορω να τα στηλω απο εκει ;) Το θέμα όμως είναι ότι έτσι δεν θα δίνω κάποιο mix αλλά ένα μόνο κανάλι .Ενώ αν είχε ας πούμε 2 μόνιτορ θα έβγαζε 2 διαφορετιά μιξ που θα έστελνες στο καθένα ότι γουστάρεις .

3
Γεια σας ....


Είμαι σε ενα μεγάλο δίλημα , από τη μία εχω βρει μια ramsa WR-S216 μεταχειρισμένη 200 ε .

16κάναλη κονσολα , παλιο μοντέλο σχετικα , σε καλή κατάσταση . Την βρήκα κάπου να την πουλάνε με θήκη 800$ .



Και από την άλλη τη yamaha MG 166C USB καινούρια με 330 ε απο το thomann .



http://www.thomann.de/gr/yamaha_mg_166c_usb.htm

Αρχικα : Η yamaha δεν εχει ακριβώς 16 κανάλια , τα τελευταια είναι διπλά χωρίς ξεχοριστά gain , άρα τα κανάλια είναι λιγότερα (πέρνει και λιγότερα xlr ) οπότε τσίμα τσίμα μας φτάνουν . Ομως είναι και καινούρια και έχει και usb έξοδο εγγραφή , πράγμα όμως που δεν μας καίει και πολύ αφού μια MAUDIO fast-track 8καναλη κάνει τη ψηφιακή δουλεία πολύ καλύτερα (βέβαια ότι παραπάνω έχει καλό είναι) . Ενώ η ramsa έχει κάθε κανάλι ξεχοριστά και τα 2 τελευταία είναι και stereo (με extra προενισχύσεις phono και tape/cd) . Αρα πάει ουσιαστικά στα 18 κανάλια .

Είμαστε κάποιος κόσμος που θέλουμε να τη πάρουμε για εξοπλισμό studio και live και είμαστε μεταξύ αυτών των 2 . Το θέμα είναι ότι έχω ακούσει δουλεία από την ramsa και έχει πολύ καλό ήχο . Βέβαια σε μια ηχογράφιση δεν παίζει τόσο ρόλο το μηχανημα όσο ο ηχολίπτης, αλλά το αναφέρω σαν ποιότητ προενισχυτών και eq που έχει πάνω .

Κατά τα άλλα ότι έχει η μία το χει και η άλλη , 1 monitor (κακό και για τις 2 ) ξεχοριστά send-return για το κάθε κανάλι eq με μπάσα πρίμα και παραμετρικά μεσαία κτλ .....

Προσωπικά τείνω προς τη ramsa όχι για κανένα ιδιέτερο λόγο αλλά γιατί μάλλον δεν αξίζει τόσο τα +130 ε για τη yamaha ,ιδιαίτερα από τη στιγμή που είναι και μικρότερη .

Υπάρχει κάποιος γνώστης που να μπορεί να μου δώσει μια λύση ? Λιγο άμεσα αν γίνεται γιατί επείγει .....


Ευχαριστώ !

4
Γεια σας!

Επεσε στα χερια μου ένας peavey studio pro 112 μοντέλο του 97 όλος made in usa. Αρχικά να πω ότι είναι φοβερό μηχάνημα ....
Είναι πάρα πολύ παιγμένος ( προβάδικο....) , έπαιζει σχεδόν 10ετία σε αυτό το στούντιάκι και έχει τραβήξει τα πάντα . Τα ηλεκτρικά του βέβαια δουλεύουν ρολόι (ουτε καν τρίζουν τα ποτενσιόμετρα/βίσματα) αν και το σασί των ηλεκτρικών και της reverb είναι ψιλοσκουριασμένα από την υγρασία  :-\ .
Τον πήρα για να τον φτιάξω και ανακάληψα ότι έχει χαλασμένο μεγάφωνο . Εχει 1 x 12" Εminence Legend  :o
Αρχικά ,
το μεγάφωνο που φόραγε είναι μόντα ή στα παλιά μοντέλα της η peavey έβαζε eminence μεγάφωνο ? Οσους peavey έχω δει
συνήθως φοράνε blue marvel .

Το μεγάφωνο λοιπόν τα χει παίξει , Το μέτρησα με πολύμετρο και το πηνείο του μάλλον έχει κοπεί , ο κώνος είναι τραυματισμένος και δυστυχώς είναι για πέταμα .

Λέω να του αλλάξω μεγάφωνο αλλά δεν ξέρω τι να του βάλω . Είδα ότι το μεγάφωνό του έκανε 60-100 ευρά . Είναι αρκέτα τα λεφτά και μάλλον δεν θα μπορέσω να το αντικαταστώ , χόρια που δεν θα μπορέσω και εύκολα να βρω eminence μεγάφωνο .
Αν του βάλω ένα no-name μεγάφωνο παρόμοιων προδιαγραφών ( 12" , 8 ohm , 100 watt) θα παίξει όπως πριν η θα είναι αισχος ο ήχος του ? Τα μεγάφωνα για όργανα είναι συγκεκριμένα στην συχνοτική απόκρισή τους οπότε δεν ξέρω αν απλά παω και βάλω ένα άλλο αν θα παίξει όπως πρέπει...

Καμια ιδέα ?

5
Γεια σας σύντροφοι  ::)

Το τελευταίο καιρό μαζί με έναν φίλο και γείτονα έχουμε πραγματικά κάψει φλάτζα με λαμπάτες DIY κατασκευές . Ψαχνοντας στο νετ είδαμε ότι πολύς κόσμος που ασχολείται με κατασκευές έχει κάνει παραλαγές του matchless hotbox .Ετσι λοιπόν αρχίσαμε να το υλοποιούμε και εμείς . Εχουμε φτιάξει το 1/4 του κυκλώματος μέχρι στιγμής , μόλις το δοκιμάσαμε και είναι κάτι αρκετά παραπάνω από ικονοποιητικό . Το δουλεύουμε αυτη τη στιγμή με 12au7 (sylvania) . Επείδή είμαι αρκετά κουρασμένος (είναι και  ώρα περασμένη !) δεν θα επεκταθώ πολύ στο θέμα τώρα , αλλά αύρο με καθαρό κεφάλι θα αναλύσω εκτενώς το κύκλωμα που σκοπεύουμε να υλοποιήσουμε , θα βάλω links από sites που πήραμε πολλές χρήσιμες πληροφορίες και γενικά θα παρουσιάσω το project ....

Οποιος έχει ασχοληθεί με υλοποίηση ή παραλαγή ή μετατροπή του συγκεκριμένου προενισχυτή και έχει βρει κάποια πατέντα που πιστεύει ότι αξίζει το κόπο , ας μη κωλώσει καθόλου και ας τη πει και σε μας !!! Εχουμε διαβάσει αρκετά γιαυτό το "πετάλι" και έχουμε όρεξη να διαβάσουμε ακόμα περισσότερα .


Χοντρικά για να προετιμάσω το έδαφος για τη κουβέντα , να πω ότι το συγκεκριμένο πεταλι έχει 2 λάμπες 12α#7 ( πολλοί λένε ότι παίζει καλύτερα με 12au7 + 12ax7) και πολύ μεγάλη ευελιξία στον ήχο , παίζει με ρεύμα κλάσης Β+ (είναι το μόνο πετάλι αυτης της κατηγορίας που παίζει με τόσο ψηλό ρεύμα. Ενδεικτικά η vox παίζει τα λαμπάτα πεταλια της στα 12V) και κοστίζει.... 500$ . Το κόστος παραγωγής του σε ερασιτεχνικό επίπεδο το υπολογίζουμε γυρω στα .... 80 Ε  ;D Και ενοείται μαζί με μεταλικό κουτί και όλα τα καλούδια , φουλ κομφόρ δηλαδή, όχι αστεία  ;) (Οπότε με μια γρήγορη σκέψη μπορεί και ο πιο χαζός να καταλάβει ότι τα έξοδα στη βιομηχανία είναι σίγουρα πολύ πιο κάτω από τα 50 Ε και το πουλάνε γύρω στα 500 . Γιαυτό ΜΑΘΕ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΤΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ! ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ !!! )

Σύντομα κοντά σας με πολλές πολλές πολλές πληροφορίες και φωτογραφίες !!!  ;D


Εδώ θα δείτε μια παρουσίαση του αυθεντικού:


6
Μπάσο / Απ: LANEY RBW200-Horn ??
« στις: 20/10/09, 02:44 »
Ο ενισχυτής είναι πάαααρα πολύ πεγμένος . Για την ακρίβεια ήταν της μουσικής ομάδας του πανεπιστημίου και ήταν σε ένα προβάδικο κοινόχρηστος για χρόνια, οπότε ο καθένας μπορεί να καταλάβει τι έχει τραβίξει  ;D Σκυλί βέβαια αλλά κάποια στιγμή τα έπαιξε .....


Επειδή έχει κακομεταχειριστεί σίγουρα πάρα πολύ το πρώτο που θέλω να κοιτάξω είναι αν οι ψύχτρες του τελικού είναι στη θέση τους . Πιστεύω ότι το πρόβλημα προέρχεται από υπερθέρμανση του τελικού . Θα τον ανοίξω τις επόμενες μέρες και θα ενημερώσω .

Πιστεύω ότι τέτοιες πληροφορίες είναι πολύ χρήσιμο να υπάρχουν στο φόρουμ , αφού απλά προβλήματα μπορούν κάποιες φορές να διορθωθούν χωρίς να χρειάζεται να το πας σε κάποιον ειδικό/ηλεκτρολόγο που θα σου πάρει και ένα κάρο λευτά για την επιδιόρθωση .... απαιτεί βέβαια κάποιες γνώσεις και εμπειρία το θεμα...

7
Μπάσο / LANEY RBW200-Horn ??
« στις: 13/10/09, 17:40 »
Γεια σας , επεσε στα χέρια μου ένας LANEY RBW200 που έχει ένα κουμπί που γράφει "HORN" . Ξέρει κανένας  τι κανει ?
Δεν έχω και ιδιαίτερη εμπειρία με ενισχυτές μπάσου, έχει περάσει από τα χέρια μου άλλος ένας Laney (rb2) και για ένα φεγγάρι ένας warwick που δεν είχε τέτοια κόλπα....


Και μια ερώτηση πιο ψαγμένη , τεχνικής φύσεως....
ο συγκεκριμένος ενισχυτής έπαιζε επί πολλά χρόνια σε "studio" (μη φανταστείτε στουντιάρα τώρα, ερασυτεχνική κατάσταση) . Σε κάποια φάση άρχισε να παίζει λίγο και μετά να πέφτει η έντασή του και να παραμορφώνεται πολύ ο ήχος . Από την εμπειρία μου μυρίζομαι ότι μάλλον κάτι παίζει με το κύκλωμα και ο ενισχυτής ισχύος μάλλον ζεσταίνεται πολύ . Το παθαίνει πάνω στην ώρα , άντε 2 ώρες και αφού παίζει σε επίπεδα πάνω από 60% πάνω κάτω της έντασης του . Εχει κανείς ιδέα ? Σκέφτομαι να τον ανοίξω να τον κοιτάξω ....
Πάντος έχει τραβήξει πολλά και ζώρικη χρήση επί χρόνια .

Ευχαριστώωωω

8

Παράθεση
Εφόσον βλέπεις οτι σε ενοχλεί ο humbucker , τί μας ρωτάς αν αξίζει το κόπο?
Ρωτάω αν κάποιος έχει δοκιμάσει να το κάνει τους συγκεκριμένους μαγνήτες  ;)

Παράθεση
Ειδικά ο Jazz μού φαίνεται περίεργο να λασπώνει, γιατί συνήθως είναι ένας ιδιαίτερα καθαρός μαγνήτης με πολύ καλή ευκρίνεια.

Εδώ λάθος μου, με τον jazz δεν εχω προβλημα λασπώματος  :) Είναι πεντακάθαρος αλλά προτιμώ την νεβρικό ήχο του μονού πινείου.

 
Παράθεση
Aξίζει τον κόπο αν ο μαγνήτης σπλιτάρει καλά, πράγμα που δεν συμβαίνει με όλους τους humbucker. Σε κάθε περίπτωση, το πιο πιθανό είναι ότι θα πάρεις ήχο που μοιάζει με single coil αλλά δεν θα είναι ακριβώς το ίδιο, όπως π.χ. μια Strat

Σίγουρα δεν περιμένω να σπλιτάρω και να ακούγεται σαν ... τελε . Επίσης μια τέτοια κιθάρα , που είναι στα πρότυπα της les paul , είναι (τουλάχιστον) ασυνίθιστο να έχει single coil . Γιαυτό και ρωτάω .

Τέσπα , αυτές τις μέρες θα κάνω τη μόντα και θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα

9
Εχω μία esp/ltd ec2005  ( http://www.carlinoguitars.com/images/ec2005.jpeg ) που φοράει ένα σετάκι της Seymour Duncan με τον Jazz στο λαιμό και το Jeff Beck στη γέφυρα . Και οι 2 έχουν τα καλόδια του κάθε πινείου χωριαστά , οπότε μπορείς να παίξεις μαζί τους  :) . Σκέφτηκα λοιπόν να βάλω ποτενσιόμετρα που έχουν ενσωματωμένο διακόπτη (όταν το πατάς προς τα μέσα ανοιγει , και όταν το ξαναπατάς κλείνει ) , για να αλλάζω τον μαγνήτη από μονό σε διπλό .

Το έχει δοκιμάσει κανένας αυτό ?  Αξίζει τον κόπο ? Θέλω να το κάνω γιατί δεν αντέχω άλλο τον λασπωμένο ήχο του humbucker  ::) ....

Ευχαριστώωωωω

10
Το χω ξανακουσει αυτο .... Ναι χρειαζεται νετ το linux ,αυτο ειναι αλήθεια . Αν και το ubuntu , το debian και το gentoo πχ εχουν μεγάλες κοινότητες και δεν αντιμετοπίζεις συχνά τραγικά προβλήματα ( το gentoo είναι βέβαια σε κατηγορία power user , το κάνεις όλο compile με το χέρι και είναι για μεγάλα καψήματα , άρα θέλει και πολύ διάβασμα . Βέβαια όταν καταφέρεις και το βάλεις πάει σφαίρα )

11
2 χρόνια πέρασαν απόταν πρωτο έβαλα το ποστ,  και πλεον είμαι σίγορος ......


Ενα είναι το λειτουργικό . Και λέγεται DEBIAN Lenny GNU/LINUX πραγματικά το σταθερότητερο και πιο καλοδουλεμένο λειτουργικό που έχω βάλει (το κράτησα πάνω από έναν χρόνο , έχοντας μόνο αυτό, πράγμα που δεν μου έχει συμβεί με άλλα λειτουργικά τα τελευταια 3 χρόνια !) .
Οσοι έχουν ασχοληθεί με το debian παλιότερα , σίγουρα θα ξέρουν πόσο σπαστικό ήταν στις ρυθμίσεις του . Πλέον τέτοια προβλήματα δεν έχεις ... Το στήνεις μια φορά και τρέχει για πάντα . Επίσης με το wine έχω τρέξει ακόμα και photoshop ( αν και πλέον δεν χρειάζεται , το gimp είναι απίστευτο στην επεξεργασία εικόνας, ειδικά αν το πειράξεις λίγο )

Ολο αυτό το διαστημα πέρασα από free-bsd (φοβερό λειτουργικό ειδικά για δυκτιακά πράματα . Ασφαλές , με πολλές δυνατότητες ΑΛΛΑ ..... για να πεις ότι το χεις με το bsd και μπορείς να το στήσεις καλά πρέπει να διαβάσεις 2 χρόνια )
Open-bsd (μόνο για καμένους αν και είναι το ασφαλέστερο για web/mail servers )
Pc-bsd (το ubuntu των bsd . Θέλει πολύ δουλεία ακόμα , είναι γεμάτο στα bugs )
Pc Solaris  (απλά κακογραμένο...Το έβαλα σε pentium 4 και το έβγαλα την ίδια μέρα αφού έκανα 3 ώρες εγκατάσταση .... )
Ubuntu 9.04 (λειτουργικάρα , οι τύποι έχουν κάνει άψογη δουλειά , αλλά δεν έχει την μαγεία του debian  ::) )
Dynebolic gnu/linux (live διανομή πάρα πολύ ελαφριά και γρήγορη με πάααααρα πολλα εργαλεία για επεξεργασία εικόνας και ήχου)

Σε windows προφανώς και ούτε καν θα αναφερθώ ...


12
Για τους lipstick τι ξέρουμε ? Τους είχα δει και πιο παλιοά και παντα ήμουν με την απορεία ...

Επίσης , μαγνήτη από τελε μπορώ να βάλω ? Ενοώ,  χωράει ?

13
Απολλωνα, τα καπακια εσυ τα εβαλες στους μαγνητες


Μιλάς για τη Schecter; Αυτοί είναι οι μαγνήτες που είχε η κιθάρα εξ αρχής...

Θελω και γω τελε :'(  Βλεπω οτι η δικη σου δεν εχει καποια μαρκα στο χεντστοκ. Παρτκαστερ?


Όχι, cheapcaster ;D. Aγορασμένη από ebay για το ευτελέστατο ποσόν των 50 λιρών περίπου. Τη μάρκα την αφαίρεσα εγώ γιατί ήταν κακόγουστη. Πάντως η κιθάρα είναι αξιοπρεπέστατη για τα λεφτά της. Ιδού και ένα link για όποιον ενδιαφέρεται...

http://cgi.ebay.co.uk/ELECTRIC-GUITAR-BLACK-WITH-WHITE-PICKGUARD_W0QQitemZ400056317456QQcmdZViewItemQQptZUK_Musical_Instruments_Guitars_CV?hash=item5d2536f610&_trksid=p4634.c0.m14.l1262&_trkparms=%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A30




Αμα πάρεις τη κιθάρα σου φέρνουν δώρο και την κυρία που ποζάρει ?  ::)

14
Γεια σας !

Εχω μια παλιά yamaha eg112 . Εχει περάσει από διάφορες φάσεις η κακομοίρα :

Αρχικά ήταν έτσι  (οπως την αγορασα δηλαδή) :



Πρώτη μετατροπή - αλλαγή κλειδιών :



Δευτερη μετατροπή , αλαγή του humbucker με τον DiMarzio X2N :
Οι single coil είναι οι ίδιοι, απλά τους έχω βγάλει τα καπάκια.





Τρίτη μετατροπή , ανταλαγή του Χ2Ν σε έναν Seymour Duncan που δεν θυμάμαι δυστυχώς πλέον πως τον λένε...
(και της έβγαλα και τα μάτια βέβαια εμφανισιακά....)
Επίσης αλλαγή στα ποτενσιόμετρα , και αλλαγή του επιλογέα με έναν fender USA .



Οπως φαίνεται και στη φωτογραφία ο ένας single coil απουσιαζει . Κοπηκε το καλώδιο , προσπάθησα να το φτιάξω αλλά δεν τα κατάφερα .


Και τέλος όπως είναι σήμερα . Πλέον και ο άλλος single coil καταστράφηκε (δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαλια ήταν ! Λιγο να τραβιόταν το καλώδιο έφευγε...) . Αλλαξα τις βήδες που κρατάνε το σώμα με το μπράτσο γιατί μετά από 5 χρόνια μετατροπών,"παιχνιδιού" και κακομεταχείρισης είχαν φαγωθεί τα πάσα και το μπράτσο ήταν εναέριο .Εβαλα ένα emg 60 που έβγαλα από την άλλη κιθάρα μου και έβγαλα όλα τα "περιττά" ( tone , επιλογέα μαγνήτη ) . Επίσης αφού φαγώθηκαν τα πάσα στο σώμα του τρέμολο (εκεί που βιδώνει η μανιβέλα δηλαδή ) αναγκάστη να το αλλάξω με ένα τρέμολο από μια παλιά ενός φίλου μου . Πλέον από την αρχική κιθάρα μου χουν μείνει μόνο τα ξύλα και το pickguard (ουτε καν οι βίδες).



Για να μην λέω και ψέματα , έχω έναν επιλογέα μαγνήτη που κάνει 25 Ε και είναι αμαρτία να μην τον έχω πάνω στη κιθάρα γιατί δεν έχω μαγνήτες ... Ψάχνω λοιπόν 2 single coil (είτε active είτε  passive , έχω τις τεχνικές γνώσεις να κάνω συνδιασμούς ) ΦΤΗΝΟΥΣ , που κατα προτίμιση να μην μπουκώνουν .

Εχει επίσης ενδαφέρον ο συνδιασμός passive/active στην ίδια κιθάρα . Το να τους συνδιασεις δεν είναι και τίποτα , αρκεί να έχουν διαφορετικά ποτενσιόμετρα . Εχοντας έναν active emg60 πάνω , θα με ενδιέφερε να κάνω έναν συνδιασμό με άλλον έναν active (neck) και έναν passive(middle) .

Αν υπάρχει κάποια πρόταση , είναι καλοδεχούμενη .





15
ΜΠΡΕ ΣΥ !! Θα μας τρελάνεις τελείως !! Μπράβο μπράβο μπράβο ! Δεν μπορούσα να πιστέψω όταν μπήκα στο πόστ ότι θα την έκανες πραγματικά όλη μόνος σου . Είμαι και εγώ Ηράκλειο , πρέπει να βρεθούμε οπωσδήποτε !! Σου στέλνω π.μ επι τόπου ....

Οσον αφορά το όργανο τώρα , το σχέδιο ήταν δικό σου ?

16
Παράθεση
Όποιος πχ δεν ακούει διαφορές επιλέγει κόντρα πλακέ και είναι happy.

βασικα διαφωνω,το υποκειμενικο δεν ειναι κριτηριο ποιοτητας.εγω μιλαω για αντικειμενικη ποιοτητα ηχου.και σιγουρα υπαρχει,αλλα το θεμα ειναι οχι να μιλησουμε με αριθμους αλλα με επιστημη.και εννοω πως επηρεαζουν τα ξυλα τα ηλεκτρικα οργανα.Αυτο που συμβαινει σε μιε κλασσικη κιθαρα πχ ειναι οτι το καπακι παιζοντας μια νοτα συντονιζει μια συχνοτητα και παρεα με αυτην συντονιζονται οι αρμονικες που σαν συνολο με αναλυση fourier παιρνουμε τον ηχο που ακουμε.Δηλαδη ο ηχος απο το χτυπημα μιας νοτας ειναι το αθροισμα των επιμερους αρμονικων της..οκ
αλλα στα ηλεκτρικα οργανα χωρις καπακι δεν μπορουμε να ελεγχουμε τις περιοχες συντονισμου ωστε να "πειραζουμε"τις επιμερους αρμονικες ωστε να διαμορφωνουμε το τελικο ηχοχρωμα.αυτο κανουν οι μαγνητες..απλα βασιζονται σε ομορφη πηγη ηχοχρωματος να "γκαζωσουν".
η ερωτηση μου ειναι αν τελικα τα ξυλα παιζουν ρολο μονο στα καθαρα που βγαζει μια ηλεκτρικη.
αν ξερει κανεις.....

Εξ'αρχης να διαφωνίσω με την λογική σου (φιλικά!) . Στον ήχο πιστεύω ότι δεν υπάρχει αντικειμενικότητα . Οταν ένας ήχος ταιριάζει στα αυτία σου , τότε όσοι "ειδικοί" να σου πουν ότι ο ήχος δεν είναι καλός κτλ , μάλλον δεν πρόκειται να σου αλλάξει και πολύ την γνώμη .
Αντικειμενικότητα μπορεί να υπάρχει στο κατα πόσο ένα όργανο είναι καλοφτιαγμένο, προσεγμένο από τον παραγωγό, μπορεί να υπάρχει πχ στο κατα πόσο μια κιθάρα είναι "γρήγορη" , ή στην χρειά του ήχου (ατακα - όγκος ) .
Ομως κάτι τέτοιο πιστεύω ότι δεν ισχύει στο γούστο του καθενος ...

Πέρα από αυτά , το ξύλο μετράει πολύ σε ένα όργανο είτε ηλεκτρικό είτε ακουστικό . Ο ήχος προκαλείται από ένα σύνολο ταλαντώσεων των χορδών και του σώματος του οργάνου , άρα είναι προφανές ότι ο τρόπος που ταλαντώνεται ένα μέρος του οργάνου (και αυτός ο τρόπος διαφέρει από ξύλο σε ξύλο) επηρεάζει τον ήχο .

Με μερικούς φίλους (ο ένας από αυτούς είναι οργανοποιός με μεγάλη εμπειρία σε παραδοσικά όργανα) πριν λίγο καιρό ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε ένα κρητικό λυράκι ( λίγο διαφορετικό και πιο εύκολο στη κατασκευή από την κλασική κρητική λύρα ) . Το ξύλο που χρησιμοποιήσαμε δυστυχώς δεν θυμάμαι ακριβώς τι ήταν  :( έχω την εντύπωση ότι ήταν μαύρη βελανιδιά,μουριά τέσπα . Αυτό το ξύλο λοιπόν ο οργανοποιός που το φερε το χε πάρει ... από ένα παλιό έπιπλο  :P Ηταν βέβαια φοβερό σύμφωνα με τα λόγια του .

Επίσης το σχήμα (ειδικά στα ακουστικά και λιγότερο στα ηλεκτρικά ) επηρεάζει τον ήχο .

Στις ηλεκτρικές κιθάρες τα 2 ακραία παραδείγματα είναι η strat και η lespaul . Δεν υπάρχει καλύτερη ή χειρότερη μεταξύ των 2 , η μία έχει εντελός διαφορετικό ήχο από την άλλη ακόμα και ίδιους μαγνήτες να βάλεις λόγω σχήματος , ξύλου και σχεδιασμού γενικά . Πραγματικά πιστεύω ότι αν δείξες σε κάποιον, που δεν έχει και πολλές γνώσεις ή εμπειρία σε αυτά τα θεματα, τα πλήρη στοιχεία της μιας και της άλλης , παίζει να νομίσει ότι είναι 2 διαφορετικά όργανα .

17
Τωρα κατάλαβα τι ενοεις για τους μετασχηματιστές  ;)
Για ποιο λόγο θες να προσθέσεις άλλη μία ?  Σχετικά με μεγάφωνα τώρα δεν έχω ιδέα .. Στη καμπίνα τι ξύλο χρησιμοποιησες ?

(2ος γύρος ερωτήσεων !! :Ρ )

18
Μπορεις να παίξεις με τον καβαλάρη και να δεις πότε το 12ο τάστο κάθε χορδής βγάζει ακριβώς την ίδια νότα με την ανοιχτή χορδή . Αν κατάλαβα τι ενοείς δεν είναι τίποτα, όποτε αλλάζω χορδές στο δικό μου κάνω αυτη τη δουλειά...

19
χαχα! Ωραιος φίλε , και πιο ωραίο ακόμα το αποτέλεσμα . Πάντα ήμουν φίλος του "πειράγματος" και της κατασκευης . Το τελευταίο καιρό με ένα φίλο έχουμε κάνει κάποεις απόπειρες να φτιάξουμε δικό μας λαμπάτο προενισχυτή (με έτιμα κυκλώματα από το νετ ) , βέβαια είναι σε πρωτόγονο στάδιο , είναι μέχρι στιγμής σε δοκιμαστικές πλακέτες ..... Εγώ αρχικά ανέλαβα τροφοδοσίες,ανορθώσεις κτλ , αλλά αυτά είναι θέματα για καινούριο ποστ , οπότε μετά την εισαγωγή :

1) Για ποιό λόγο ήθελες να αλλάξεις τον μετασψηματιστή ? Είχε προβλήματα αυτός που είχε από τη μανα του ? Προσοχή με τα τα ρεύματα αν το κάνεις πάντος . ( Απότι είδα παραπάνω δεν αναφέρεις αν τελικά το κανες...) . Γενικά στους λαμπάτους παίζουν πολύ μεγάλα ρεύματα , αυτός που υλοποιούμε εμείς θέλει 12 AC, 70-200 DC για να τροφοδωτεί μια 12ΑΧ7 (που μάλλον θα την κάνουμε 12ΑU7 ) .

2) Προσωχή με τους ηλεκτρολιτικούς πικνοτές ! Σε ένα παλιό λαμπατο ραδιοφωνο του παππού μου , όταν το βαλα στη μπρίζα μετά από πάααρα πολλά χρόνια , άρχιζαν να τρέχουν ζουμιά από τους πικνωτές και ένας έβγαζε και καπνό . Επίσης αν τους αλλάξεις πρόσεξε τις πολικότητες γιατί κάνουν μπαμ που και που  :P .

3) Αν τελικά αλλάξεις το μετασχητιστή τροφοδωσίας μπορείς να παίξεις με τα ρεύματα και να υπεροδηγείς τις λάμπες . Αλλά θέλει προσοχή και πειραματισμούς για να βγει καλό το αποτέλεσμα .


20
Η στρατ που μας έδειξες είναι αρκετά allaround = λίγο απόλα . Τελείως ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, καλύτερα να προτιμήσεις κάτι αντιστοιχο παρά μια φουλ μεταλ κιθάρα

21
Παράθεση
Αγόρι μου για να γίνει ατσαλάκωτη μια κοπέλα δε χρειάζεται να βρίζει σαν νταλικέρης στην εθνική!


Αγόρι μου μια φορά που ήμουν με τη κοπέλα μου και έναν βαρύ μάγκα γνωστό μου και είπε κάποιον μαλ**α που όντως ήταν (για ποιους λόγους δεν αφορά το φόρουμ) μετά από λίγο μου έκανε ολοκληρο θέμα ότι αν ήταν δικιά του θα της έριχνε μια σφαλιάρα και δεν θα την άφηνε να μιλάει έτσι και κάτι τέτοια.Από άλλους όχι τόσο "μάγκες" έχω ακούσει ότι μια γυναίκα χάνει τη θυλικότητά της αν βριζει και κάτι ιστορίες για αγρίους που μου με βγάζουν από τα ρούχα μου .

Αν εσύ τώρα ,αγόρι μου γουστάρεις τέτοιες νοοτροπίες , το πρόβλημα είναι δικό σου και όχι δικό μου .

22
Η αθυροστομία για μια κοπέλα είναι προτέρημα.Οταν μια κοπέλα καταλάβει ότι είναι ανθρωπος που συμπεριφέρεται όπως νιώθει και όχι η ατσαλάκωτη barbie που η πολιτισμένη κοινωνία την θέλει, όταν μια κοπέλα νικήσει αυτή τη νοοτροπία μάλλον έχει ένα σιμαντικό προτέρημα και όχι μειονέκτημα.

23
Παιζεις σε λαμπάτο ενισχυτή ? Οι λαμπάτοι ειδικά αν δεν γειώνονται σωστά θέλουν προσοχή

24
Καλά και διπλός από διπλό διαφέρει....Δεν μπορείς να βάζεις στην ίδια κατηγορία τον PAF με τον X2N πχ....

Για μένα η τελε έχει συνδέσει το όνομά της με έναν χαρακτηριστικό "νευρικό" ήχο με φουλ ατάκα ,πολλά πριμα,μικρό sustaine , πιστεύω να καταλαβαίνεις τι ενοώ . Οπότε αυτή η "τελε" με τους EMG ,τη rosewood ταστιέρα και το string-thru ,αν και δεν έχω παίξει άρα δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη, είναι κάτι άλλο που απλά μοιάζει με τελε αλλα δεν είναι.

Τεσπά τα παραπάνω όχι ότι έχουν κάποια ιδιαίτερη σημασία με το θέμα του thread απλά για να εξηγίσω λίγο αυτά που είπα.

25
Παράθεση
Σίγουρα έχουν την εγγύηση της Gibson

Οπου ως γνωστό η εγγύηση της gibson στα φτηνά μοντέλα είναι κάτι σαν ρωσικη ρουλέτα...Αν δεν πιάσεις το όργανο στα χέρια σου δεν ξέρεις πως θα σου κάτσει  :P .

Τεσπα και εγώ είμαι παλιομαδήτης και όλη αυτή η εισβολή της τεχνολογίας στη μουσική λίγο με προβληματίζει. Βέβαια εδώ μιλάμε καθαρα για λόγους μαρκετινγκ κυρίως, δηλαδή για κάτι που κατα βάση είναι φρου φρου και αρώματα χωρίς πολύ ουσία

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 15