Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - panixgr

Σελίδες: 1 ... 85 86 87 [88] 89 90 91 ... 111
2176
Περιμενουμε ρεβιου με ηχιτικο δειγμα και διηγηση ποσο ευκολη ηταν η τοποθετηση με αυτα τα βιζματα (τελικα το βιζμα παντου χρειαζετε) και γενικα ολα

αν είχαν οι EMG κανονικά καλώδια θα είχα τελειώσει μια μέρα πριν. Γενικά η ευκολία έγγυται στο ότι έχεις quick-connect βύσματα σε μαγνήτες, pots, switches, jack. Εγώ δεν είχα πουθενά εκτός απο τους μαγνήτες, άρα έπρεπε να τους μετατρέψω σε "παραδοσιακούς". Το μόνο καλό είναι οτι αν έχεις μπερδέψει την μπαταρία (-) με το hot τότε αρκεί μια τράμπα του βύσματος.  ;)

2177
Μετά απο 2 νύχτες και 1 πρωί μανιώδους εργασίας, (07:00 σήμερα το πρωί) έκανα το πείραμα να δω αν βγάζουν ήχο, βάζω το βύσμα, χτυπάω με το alen, τιποτα..... το vol και το tone δούλευαν.... ξεβιδώνω/σηκώνω τον neck... είχε φύγει το "σπιτικό" quick connect. phewwwwwww. Το βάζω και μάλιστα ανάποδα απο οτι το είχα σχεδιάσει, και παίρνω ήχο  ;) . Σε μια στιγμή αισιοδοξίας (τις οποίες έχω πληρώσει στο παρελθόν) βάζω τα εργαλεία στην θέση τους. Κοιτάω και τον bridge, και αυτός εκτός "quick-connect". Βάζω με άγχος (πριν ξυπνήσει η οικογένεια) μια χορδή που έβοσκε κοντά (μάλλον ΡΕ αλλά στην θέση της πάνω ΜΙ) ότι ναναι και ΝΑΙ!! έχω ήχο και μάλιστα συμπαθητικό, όλα οκ, bridge/neck, μεσαία θέση, vol, tone!! Το βράδυ νεο σετ 10-άρες και φουλ review!

2178
Καταρχήν φαντάζομαι ότι θα πας να τη δεις ο ίδιος, εφόσον δεν ξέρεις βρες κάποιον να έρθει μαζί σου, κάποιον πιο έμπειρο που θα ξέρει κάποια βασικά. Από εκεί και πέρα, σου προτείνω:


1. Να δοκιμάσεις κανονικά ότι είναι λειτουργική. Αν είναι ηλεκτρική κούμπωσε την σε ενισχυτή, δοκίμασε όλους τους μαγνήτες και τις θέσεις, τα volume και tone knobs και δες ότι δουλεύουν κανονικά.
2. Κοίτα την καλά για εξωτερικές φθορές, κυρίως για να δεις αν έχει πτώσεις ή άσχημα χτυπήματα που μπορεί να έχουν προκαλέσει ή να προκαλέσουν προβλήματα. Επίσης ρώτα την ιστορία του οργάνου, και προσπάθησε να δεις αν εξωτερικά σου φαίνεται όπως στα περιγράφει. Πχ αν σου πει η κιθάρα έπεσε μία φορά αλλά δεν έγινε και τίποτα, λίγο χτύπησε στο headstock, αλλά δεις ότι υπάρχει ένα επισκευασμένο σπάσιμο ή ράγισμα, λέει πολλά για τον αγοραστή και φυσικά για την περιγραφή του οργάνου.
3. Ρώτα αν έχει τροποποιήσεις και ποιες είναι αυτές, αν έχει ρώτα αν υπάρχουν τα original Parts, πχ μαγνήτες, κλειδιά κτλ.
4. Δες πώς παίζει. Αν νιώθεις ότι κάτι δεν πάει καλά, ξεκουρδίζεται γρήγορα, ακούς περίεργους συντονισμούς ή οτιδήποτε άλλο, ρώτα να μάθεις για πιο λόγο.
5. 9/10 κιθάρες που έχω αγοράσει μεταχειρισμένες ποτέ δεν είχαν setup στα μέτρα μου και είναι λογικό. Μία διαφορετικά σεταρισμένη κιθάρα από αυτό που έχεις συνηθίσει θα σε μπερδέψει στο κατά πόσο υπάρχει πρόβλημα ή όχι. Πχ ένα ψηλό action μπορεί να κρύβει πιθανό πρόβλημα στα τάστα (το έχω συναντήσει αρκετές φορές).
6. Δες τα τάστα! Οπτικά αν έχουν σημάδια φθοράς, βαθουλώματα κτλ. Τα τάστα είναι από τις πιο ακριβές εργασίες αν της κάνει μάστορας.
7.Καλό θα ήταν η κιθάρα να συνοδεύεται από τα εργαλεία της (κάποια allen κτλ). Αν έχεις τη δυνατότητα εσύ ή ζήτα από τον πωλητή να σου δείξει ότι λειτουργεί το truss rod.
8. Ένα όργανο που έχει προβληματικό βίο, δεν είναι κάτι που το καταλαβαίνεις με τη μία. Μπορεί να είναι εξαιρετικό οπτικά, αλλά να έχει εργοστασιακά θέματα και προβλήματα που θα τα καταλάβεις αργότερα. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό.


Γενικά tips.
1. Το αν αξίζει η αγορά ενός οργάνου δεν έχει να κάνει μόνο με την κατάστασή του αλλά και την τιμή που το αγοράζεις. Δλδ μπορεί να βρεις προβληματικό όργανο, αλλά σε καλή τιμή και να σε συμφέρει να το αγοράσεις και να το επιδιορθώσεις.
2. Δεν υπάρχει κάποιος να σου πει αν ένα όργανο είναι καλό για σένα, εσύ θα το κρίνεις αυτό. Με τα παραπάνω απλά παίρνεις μία εικόνα λειτουργικότητας και προσπαθείς να περιορίσεις τη στραβή.
3. Δες και κόψε τον πωλητή. Καταλαβαίνεις πολλά για την έως τώρα κατάσταση του οργάνου, από τον άνθρωπο που το έχει.


Ελπίζω να σε βοήθησα, αν θες πες μας τι όργανο σκοπεύεις να πάρεις, για να σου πούμε επί τούτου τι να προσέξεις, καθώς κάθε ένα έχει τα δικά του σημεία προσοχής.

όλα αυτά + :
- προσέχουμε για ανωμαλίες στο μπράτσο (neck) : είναι σε ευθεία? έχει bow? μήπως έχει ανώμαλο bow, δηλαδή σε ένα σημείο σηκώνεται ενώ αλλού είναι επίπεδο? Μήπως το μπράτσο είναι twisted? δηλαδή έχει πάρει ένα bow αλλά γωνιακό , σαν να το έχει στρίψει κανείς? (με αποτέλεσμα το action να είναι απο την μια πλευρά υψηλό από την άλλη να ακουμπάνε οι χορδές στα τάστα).
- Είναι το offset της κάτω και πάνω χορδής ομοιόμορφο σε σχέση με την άκρη του τάστου/άκρη της ταστιέρας? Η είναι σαν να γέρνει το μπράτσο προς τα κάτω ή πάνω?
- Είναι η γέφυρα (bridge) στην θέση της? Η μήπως είναι τοποθετημένη λίγο πάνω ή λίγο κάτω προκαλώντας το αμέσως παραπάνω αποτέλεσμα?
- Μπορεί η κιθάρα να κάνει σωστό intonation? ή είναι off κατά πολύ, διορθώνεται?

2179
υπόψην οτι παίζει και να φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο...  ::)

2180
Έχω 2 ίδιες Iron label (fixed bridge, EMG's) μία άσπρη μία μαύρη. Και τις δύο τις αγόρασα μεταχειρισμένες από εξωτερικό, χωρίς να έχω τη δυνατότητα να τις δοκιμάσω. Και οι δύο ΙΔΙΕΣ ακριβώς σε specs χρονιές, εργοστάσια κτλ. Μέρα με τη νύχτα. Η άσπρη παίζει όνειρο με το χαμηλότερο action σε κιθάρα ever, με ωραίο ήχο και αίσθηση στο χέρι, η άλλη ρε παιδί μου τίποτα. Από ήχο, καλά ίδιες είναι, αλλά την πιάνεις και η αίσθηση στο χέρι είναι κακή! Μέτρια action, αν πάει να κατέβει παραπάνω αρχίζει το buzz. Αν κάνεις το λάθος καi παίξεις πρώτα με την άσπρη και μετά με την μαύρη, χαλαρά την δεύτερη την καις.

άλλη αρχοντιά το άσπρο!!

2181
Εγω έχω μια iron label, ή μάλλον την σειρά που ανήκε σε αυτό που αργότερα έγινε Iron Label. Απο ήχο είναι φοβερή, την πήρα απο Τριμμη.  Αυτο που λέει ο τυπάκος περι action και dead notes δεν στέκει. Άλλο τα dead notes, άλλο το fret buzz. Η δική μου single-cut (LP-style)(arz800) έχει και φοβερό sustain + playability δεν θα την άλλαζα ούτε με Gibson Les Paul.

2182
Δεν χρειάζεται να πάτε Βουλγαρία με αυτοκίνητο, εγώ πήγα Αθήνα<->Σόφια αεροπορικώς με 20€! Ας είναι καλά η Ryanair.  :)

ζωζτόζ = σωστός + βραζιλία  ;)

2183
Αυτο λεω.Υποτηθετε οτι ακουγοντε πιο καθαρα,αλλα πριν κανα 3 μερες διαβαζα τι ακριβως παιζει και μερικες φορες απλα οι 2 μπαταριες αργουν να τελειωσουν πιο πολυ.Οποτε να ξες,αν τις ρουφαει σαν νεροχυτης,τοτε βγαζει πιο καθαρα

στην άλλη την Ibanez ARZ800 με το 81/60 9V έχω ξεχάσει πότε έβαλα μπαταρία τελευταία φορά, αλλά παίζω εξίσου (ίσως λίγο περισσότερο)και με την Universe UV70p (Dimarzio Blazes) και καμιά φορά και με την Carvin (Dimarzio SuperDist/Air Norton S). Τώρα ελπίζω να παίζω και με την Kramer με το 81/85. Η strat θα μείνει στο ράφι μέχρι να γίνει κάτασπρη και με maple fretboard  ;)

2184
Υποτηθετε στα 18v ολοι ακουγοντε καλυτερα.Απλα το θεμα ειναι οτι καποιες φορες,πραγνατικα στα 18 ακουγετε καλυτερα,ενω καποιες αλλες φορες δεν υπαρχουν διαφορες

νομίζω οτι το 9v θα βρωμίζει καλύτερα, αλλά η μόντα είναι απλά ξεβιδώνω 4 βίδες και κουμπώνω το γεφυράκι 18v->9v. Αλλά το set το πήρα για τα καθαρά. Ο παναθεματισμένος ο livewire metal bridge δεν είχε καθόλου καθαρά, βρώμιζε και στο καθαρό κανάλι, αφού έβαζα τα ακουστικά κατευθείαν στην κιθάρα!! Χωρίς ενισχυτή!!

2185
Ενα μικρό tip αν δεν σου κάνει ο 85 στο neck, δοκίμασε να τους αλλάξεις, βάλε τον 81 neck και 85 bridge ;)

εννοείται αυτό! Ούτως ή άλλως ο 85 είναι τοσο πιο δυνατός απο τον 81 που το κλασικό σεταπ (81b/85n) ακούγεται εντελώς αζύγιστο και θα πρέπει κανείς να ανεβάσει τον 81 στον Θεό και να θάψει τον 85 στο πάτωμα, για να έχει περίπου ίση ένταση. Απο την άλλη το 81/60 (σε μαόνι) είναι φοβερό, αλλά τι να κάνουμε το 85/81 βρήκα.
Σε πρώτη φάση θα δοκιμάσω το μαμίσιο 18v το οποίο φορούσε η κιθάρα επί livewires, και έχω έτοιμη την μόντα για 9v (χεχε το ανάποδο απο αυτο που κάνει ο κόσμος). Ίσως με τα 18v ο 81 ακουστεί καλύτερα στον neck.

2186
Δεν νομίζω οτι θα έχει πρόβλημα, απλά μια συμβουλή ως παθών :

πρώτα έλεγξε ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ το όργανο πριν αγγίξεις το οποιοδήποτε εργαλείο. Αν δεις κάτι βασικό να είναι off, π.χ. το offset της πάνω / κάτω ΜΙ, ή η γέφυρα να είναι βαλμένη σε λάθος θέση, ή να μην κάνει intonation σωστά, τότε επέστρεψέ την.
Σε Iron Label τα τραχιά τάστα είναι κάτι το δεδομένο, επίσης και το αρχικό set up ίσως έχει ψηλό action.

2187
ήρθαν και τα pots...... Ο καιρος γαρ εγγύς....  ;D

2189
Δεν εχει χρονο που πηγα μεχρι τα σκοπια(την προτευουσα) να δω ομοιλια του νικ βουισιτς,


2190
Γενικα πολλα παιδια-μηχανες θα δεις,και ειναι το ασιατικο/γιαπωνεζικο προτυπο......,αλλα οχι songwriting skills η improvisational skills

Και εδώ βρίσκεται η ειρωνία. Είναι γνωστό οτι ο Φρήντμαν άντλησε μεγάλο μέρος της έμπνευσής του απο την λαϊκή Ιαπωνική μουσική, μάλιστα 2-3 φράσεις και απο το εν λόγω σόλο που κάλυψες επίσης βασίζονται σε Ιαπωνικές κλίμακες, και νομίζω οτι και ο ίδιος τα τελαυταία (αρκετά) χρόνια κατοικεί ή κατοικούσε στην Ιαπωνία, και γνωρίζει και την γλώσσα.
Η ειρωνία λοιπόν είναι οτι όταν ένας "λευκός"-"δυτικός" αντλεί έμπνευση απο κάποια εξωτική για αυτόν μουσική κουλτούρα αυτός είναι πρωτοπόρος/αυθεντία/διάνοια. Όταν όμως ένας μη "λευκός-δυτικός" ασχολείται με κάποιο δυτικό είδος, αυτομάτως πρόκειται για ρομπότ αντιγραφέα.

ΥΓ
ξέρω πολύ καλά τι εννοώ όταν γράφω λευκός-δυτικός και όχι σκέτο λευκός ή σκέτο δυτικός.

2191
... τα Χριστούγεννα πήγα οδικώς με την οικογένεια Σερβία. Περάσαμε από Ευζώνους στα Σκόπια και τα διασχίσαμε. Πραγματικά δεν κατάλαβα τίποτα, τελείως άνετο το πέρασμα. Και ήταν και το μεγαλύτερο διάστημα αυτοκινητόδρομος που πας 130. Σερβία τα ίδια. Για Βουλγαρία δεν ξέρω να πω την αλήθεια. Από την άλλη βέβαια, αν θέλεις αγορά πολλά χιλιάρικα για μουσικά όργανα, προφανώς τα έχεις τα πολλά χιλιάρικα, οπότε απλά στέλνεις το μπάτλερ σου στη Γερμανία να κάνει την αγορά και ξενοιάζεις  ;D

Σερβία που ρε φίλε? Εμείς πάμε Βοϊβοντινα, Βοσνία και Κροατία. Και Βουλγαρία σούπερ ειναι. Εμεινα Σοφια 2 μήνες, όταν έφυγα έκλαιγα.

2192
Ελεγχος γινετε οταν εισερχεσαι στην χωρα σου.
Ενας ξαδερφος μου περυσι το καλοκαιρι ειχε τρεχαματα του κλεψαν το πορτιφολι(καρτες,ταυτοτητα,διπλομα κτλ) εδω και αυτος ζει γερμανια,ηταν εδω διακοπες.πηγε μπιτολα(πρωτη πολη μπαινοντας σκοπια) που ειναι κανα 45 λεπτα απο εδω,για να γινει μεταφορα σε υποκαταστημα η συνεργαζομενη τραπεζα με αυτην την γερμανικη που συνεργαζετε και ελεγε πως η εξιπυρετηση ηταν απαραδεκτη.Στην τραπεζα,στην πρεσβια,στην αστυνομια,παντου.Μεχρι και σε καροτσα απο τρακτερ αναγκαστικε να κοιμηθει γιατι του πηρε η αστυνομια το αμαξι.Τελικα σε καποθα μερη,αν εχεις λεφτα σου φεροντε τελειως διαφορετικα

εγώ Οχρίδα έχω πάει και έμεινα κόκαλο απο ομορφιά, κουλτούρα, πειθαρχεία. Ολα σουπερ.

2194
Αα...νόμιζα τελωνειακοί!

ο έλεγχος ήταν ανύπαρκτος στα σύνορα. τουλάχιστον το 2012 που πήγαινα.

2195
οταν βλεπουν αμαξι με ελληνικες πινακιδες,του την πεφτουν..πολυ επικυνδινο παιδια.προσοχη

ε τότε ας βάλουν βουλγάρικες  ;D

τεσπα, η ουσία είναι οτι οι βουλγαρικές τράπεζες σκίζουν απο εξυπηρέτηση, ταχύτητα, σαφήνεια , κτλ

2196
Δοκίμασα και το 81/85 (το κλασικό setup). Προφανώς ο 85 είναι πολύ ισχυρότερος απο τον 81, αν και στα χαρτιά έχουν ίσο output. Πρέπει να σηκώσω τον 81 ψηλά σχεδόν 2-3 mm απο τις χορδές, και τον 85 να τον κατεβάσω αρκετά (4-5 mm) πιο κάτω για να έχω ζυγισμένο αποτέλεσμα. Ο 81 στο bridge και δη στην ίδια κιθάρα (απλά το νέο κομάτι) όπως τον ήξερα. Ο 85 στο neck δεν με ενθουσιάσε. Φοβερά δυνατός, boomy, δεν έχει τα πρίμα που ζητάει κανείς απο τον neck.  Οπότε ξαναβάζω το παλιο μαμίσιο 81/60 σετ στην ARZ800. Μάλλον στην Kramer θα πάω για το 85/81, και πιστεύω θα κάτι θα καταφέρω.

2197
άλλη λύση για τους Βόρειους. Πάτε Βουλγαρία, όπου μπορείτε να μεταφέρετε ως και 10000 ευρώ στην τσέπη, ανοίγετε λογαριασμό, παίρνετε κάρτα, συνδέετε το paypal με αυτήν την κάρτα, κάνετε την πρώτη συναλλαγή σας, αποτυγχάνει, σας παίρνουν τηλ απο Βουλγαρία για επιβεβαίωση οτι είσασταν εσείς, πλέον η κάρτα έχει ενεργοποιηθεί για χρήση απο paypal και βουαλά.

2198
όσες φορές έχω δει αυτή την κοπέλα, σκέφτομαι το παραπάνω σχόλιο περί Broderick . Ρομποτακια, άψυχοι, poker faces κλπ

εκπαιδευτικό βίντεο είναι, δεν είναι τσίρκο.

απο την άλλη εδώ :

https://www.youtube.com/watch?v=cUiWyjEKCek

μπορείς να βαφτίζεις τα καταφανή λάθη ως "άνεση" "ψυχή" "αυτοσχεδιασμός" κτλ.

τεσπα για τα σημερινά δεδομένο δεν θεωρείται πλέον δύσκολο αυτό το σόλο...

2200
Τα pots δεν ήρθαν ακόμη, οπότε έβαλα το set στην EMG-ready ARZ800, βγάζοντας το υπάρχον μαμίσιο 81/60 (φτιαγμενο το 2010) και βάζοντας το νέο (αν και φτιαγμένο το 2007) 85/81 (με τον 85 bridge, 81 neck). Λοιπόν, ο 85 στο bridge είναι πολύ καλός, και εντελώς αθόρυβος. Πιο γεμάτος και γλυκός απο τον 81, και πιο δυνατός. Εκεί που στο μαμίσιο ο bridge 81 πάσχιζε να μπαλανσάρει με τον neck 60 (ο οποίος ήταν αρκετά κατεβασμένος) , εδώ ο 85 στο bridge κάνει outperform τον 81 στο neck εύκολα. Εκεί που δεν μου αρέσει ο 85 τόσο είναι στο shred. Ο 81 στο neck στα καθαρά είναι εντελώς αδιάφορος, μου θυμίζει τον blaze, καθόλου focus. Στο shred όμως αυτή η ασάφεια κρύβει πολλες ... παύσεις και δίνει αυτήν την ρευστότητα. Επίσης στην μεσαία θέση, ο ήχος ήταν ενδιαφέρον, αλλά όχι να συνεπαίρνει με την γλυκήτητα της χροιάς όπως στα καθαρά της μεσαίας θέσης του 81/60.
Οπότε το κρατάω το σετάκι στην Ibanez ARZ800 μέχρι να έρθουν τα pots, ξαναβάζω το μαμίσιο 81/60 πάνω, και μετά πάω για εγκατάσταση και δοκιμή 81 bridge/85 neck στην Kramer που είναι και η κιθάρα προς mod. Ίδωμεν..

Σελίδες: 1 ... 85 86 87 [88] 89 90 91 ... 111