Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - spider3

Σελίδες: [1] 2 3 4
1
Καταρχήν, ευχαριστώ Fourier για τις παρατηρήσεις πάνω στο παράδειγμά μου, απλά εγώ ήθελα να τονίσω την χρήση του χρωματικου φθόγγου πάνω σε μία συγχορδία (μείζων) παίζοντας μείζων πεντατονική, χρησιμοποιώντας την περαστική νότα μεταξύ της II και III βαθμίδας της μείζων πεντατονικής. Δηλαδή αν σε Cmajor chord παίξω C major πεντατονική ( C D E G A ), χρησιμοποιώ την Eb σαν περαστική νότα μεταξύ D και E, κάνοντας slide από την περαστική νότα προς D ή E ανάλογα.
Όσον αφόρα την D Minor πεντατονική πάνω στην Α7, έχεις δίκαιο, απλά το πειραματίστικα λίγο στα γρήγορα χωρίς να αναλύσω την Α7 σε σχέση με την D minor πεντατονική όπως έγραψες και συ, δέν έβαλα την blues νότα, απλά επαιξα την minor πεντατονική! Ενώ στην G7 εκτέλεσα D Blues minor πεντατονική και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό!
Συμπερασματικά, αν σε ένα αυτοσχεδιασμό χρησιμοποιήσω χρωματικό φθόγγο σε μείζων πεντατονική σε major chord στο ίδιο κλειδί και blues minor πεντατονική σε major chord της IV βαθμίδας στο κλειδί που παίζω, βγαίνει ωραίο αποτέλεσμα.

Υ.Γ. Το διόρθωσα η G είναι IV βαθμίδα της D ;) thanks!

2
Το θέμα θα πρέπει να αλλάξει ονομασία και να λέγεται "μικρά μυστικα του Fourier"  ;D

Σε ό,τι αφορά τη χρήση χρωματικών φθόγγων στον αυτοσχεδιασμό, θα προσπαθήσω να το προσεγγίσω και γω με τις λίγες γνώσεις που διαθέτω.

Ο πιο ήπιος και εύκολος τρόπος ενσωμάτωσης χρωματικών φθόγγων είναι να τους τοποθετήσεις στα πεντατονικά licks σου είτε ως περαστικούς είτε ως γειτονικούς φθόγγους ανάμεσα σε φθόγγους που ανήκουν στην πεντατονική.

Με βάση αυτά που γράφει ο fourier παραπάνω, ας πάρουμε για παράδειγμα τις συγχορδίες D7 και G7 και παίζοντας πάνω σε αυτές D major πεντατονική και D  blues minor πεντατονική αντίστοιχα.
Στην D blues minor πεντατονική το ρόλο του περαστικού φθόγγου τον έχει η blues νότα όπως είναι γνωστό.
Στην D major πεντατονική το ρόλο της περαστικής νότας (passing note) τον έχει μία χρωματική. Δηλαδή παίζοντας την κλίμακα της D major πεντατονικής μεταξύ ΙΙ και ΙΙΙ βαθμίδας βάζουμε τον χρωματικό φθόγγο και για καλύτερο ηχητικό αποτέλεσμα καλό είναι να ξεκινάμε από αυτόν και να φεύγουμε ένα ημιτόνιο χαμηλότερα ή ψηλότερα.

Στο παράδειγμα χρησιμοποιώ την G7 ως IV βαθμίδα της D, θα μπορούσαμε φυσικά να βάλουμε και A7 που είναι η V βαθμίδα της  D.

3
Συγχαρητήρια, είναι πραγματικά τιμή να παίζεις μαζί με μπάντες παγκόσμιας αναγνώρισης.
Random Plan να πω την αλήθεια μου δεν ήξερα τι εστί, αλλά με μία γρήγορη youtube αναζήτηση,
άκουσα και σας αξίζουν πολλά μπράβο.


4
Καλημέρα, όπως έγραψε παραπάνω ο Rosstrobon, υπάρχουν πολλές τεχνικές
και καλό είναι να τις δουλέψεις ξεχωριστά μία προς μία.
Στο θέμα "Μικρά Μυστικά Μεγάλων Μουσικών" της παρούσας κατηγορίας, ο συμφορουμίτης Fourier,
έχει κάνει μιά αξιοπρόσεκτη προσπάθεια στην ανάλυση του αυτοσχεδιασμού. Νομίζω ότι αξίζει να του ρίξεις μια ματιά.
Τέλος να σου προτείνω και γω με τη σειρά μου την παρακάτω άσκηση που έχει να κάνει με τις κλίμακες.
Για παράδειγμα πιάσε την Σολ ματζόρε και παίξε τρεις νότες ανά χορδή σε όλες τις θέσεις, με alternate picking και economy picking.
Επίσης, την παραπάνω άσκηση μπορείς να την εκτελέσεις με hammer on και pull offs.

5
Στο διαδύκτιο υπάρχει η σελίδα του Justin Sandercoe. Στη παρακάτω σελίδα που περιέχει και ένα πρόγραμμά του εκμάθησης κιθάρας για αρχάριους, έχει και βιντεομαθήματα για τα βασικά strumming patterns. http://www.justinguitar.com/en/BC-000-BeginnersCourse.php

6

Σε λίγο καιρό (αν όχι και τώρα) θα δουλεύουμε και εμείς με τέτοιες συνθήκες, με ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα και στο όριο της επιβίωσης, αλλά θα εξακολουθούμε να παρακαλάμε για μια δουλειά, όποια και αν είναι αυτή.

Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα και δυστυχώς για μας τους νεώτερους, τα φαινόμενα δεν απατούν.
Όταν το προσωπικό ώφελος μπαίνει πάνω από το κοινό αυτά είναι τα αποτελέσματα.
Τέλος, σχετικά με την Cort, είναι άλλη μία από τις πολλές εταιρείες που πλουτίζουν σε βάρος των εργαζομένων της.

8
Guitar Setup

Για ρίξε μια ματιά εδώ μήπως και σε βοηθήσει στο πρόβλημά σου

9
νιρβάνας, καλώς ήρθες στο forum, μην αγχώνεσε, με την εξάσκηση θα το διορθώσεις.
Παρατηρείται αυτό το πρόβλημα στους αρχάρειους και γώ το αντιμετώπισα, αλλά μέσα από την εξάσκηση τώρα είμαι μια χαρά.

10
Ότι και να πω για σένα Fourier είναι λίγο!
Συγχαρητήρια και από μένα προσωπικά ένα μεγάλο ευχαριστώ.

11
My respects!!!

Για άλλη μία φορά πολλά μπράβο!!!

Μέσα από τις αναλύσεις σου, έχω καταφέρει να ξεκαθαρίσω πολλά πάνω στο θεωρητικό κομμάτι.

12
Όταν ήμουν μικρός ήξερα .... τώρα που μεγάλωσα  ::)  .... προτιμώ να σκέφτομαι με βαθμίδες .


...κι εγω σαν βαθμίδες το βλέπω πιο πολύ μιας και η κιθάρα σου δίνει εύκολα αυτή την δυνατότητα, όλα στην ταστιέρα είναι παράλληλα.

Ακριβώς όταν γνωρίζεις τις βαθμίδες, έχει πολλά +...όλες οι μετατροπές βασίζονται πάνω στις βαθμίδες κτλ κτλ...από την άλλη και να ξέρεις τις νότες δεν είναι και κακό....

Με βρίσκουν σύμφωνο τα γραφόμενα των παιδιών παραπάνω... οι βαθμίδες πιστεύω ότι αποτελούν τη βάση για να ξεκινήσει κάποιος να αυτοσχεδιάζει. Αν κάποιος έχει κάνει κτήμα του τις κλίμακες τότε πολύ εύκολα μπορεί να μάθει και τις νότες στη ταστιέρα.

13
Καλό ταξίδι Gary Moore  :'(

14
Φίλε kpv και γω σε μία παρόμοια φάση ήμουν πριν 1,5χρόνο. Πήρα μία φτηνή κιθάρα και ξεκίνησα με δάσκαλο.
Αν δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα, καλά είναι να πας σε δάσκαλο όπως σου γράψανε και τα άλλα παιδιά.
Αν πραγματικά σου αρέσει η κιθάρα, θα δεις, όσο προχωράς και ανακαλύπτεις τα "μυστικά" της, θα την αγαπήσεις ακόμα πιο πολύ.

15
Η λέξη Κλασικό ροκ είναι παράγωγο της ροκ!
Σύμφωνα με τα βρετανικά και αμερικάνικα περιοδικά, κλασικό ροκ θεωρούνται οι καλλιτέχνες και τα μουσικά σχήματα (συνεχίζουν να υπάρχουν ή όχι) που έχουν πετυχημένη πορεία πάνω από 20χρόνια και οι οπαδοί τους αυξάνονται με το πέρας των ετών.
Αυτή η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα τέλη των 80's.
Πιστεύω ότι κάπως έτσι δημιουργήθηκε η έννοια κλασικό ροκ.

16
Καλησπέρα παιδιά,
ξέθαψα αυτό το θέμα γιατί δεν βρήκα κάτι άλλο σχετικό με το προβληματάκι που έχω.

Ένας φίλος μου έφερε την κλασική του (αρχάριος είναι όπως και γω), έχει φαγωθεί το γραναζάκι του κλειδιού στη ΣΙ χορδή και έχει στραβώσει η βάση των κλειδιών που εφάπτεται στο σώμα της κιθάρας.
Επειδή δεν έχω βγει να ερευνήσω ακόμα στην αγορά, του είπα να αλλάξουμε ενα σετ κλειδιά.
Έχω 2 ερωτησούλες :

1) Τί τιμές έχει ένα αξιόπιστο σετ ?
2) Είναι δύσκολο να το αλλάξουμε μόνοι μας, θα πρέπει να προσέξουμε κάτι ?

17
Εγώ με τυχαία σειρά επιλέγω τα παρακάτω:

1. Blood of the nations - Accept

2. Slash - Slash

3. At the edge of time - Blind Guardian

4. Brothers - The Black Keys

5. Audio Secrecy - Stone Sour

18
Σωστός φίλε, δεν κάνεις λάθος και έγω ελπίζω να μην μας προδώσουν στο live

19
Μιας και το 2010 είναι παρελθόν, ιστορικά πλέον, οι Blind Guardian θα είναι ικανοποιημένοι με το At the Edge of Time να φιγουράρει στα 10 καλύτερα albums της Metal μουσικής.
Κατόπιν ακροάσεως, σήμερα το αγόρασα, είμαι απόλυτα ευχαριστημένος γιατί επιτέλους άκουσα κομμάτια που με έκαναν να αγαπήσω τους BG πριν από 15 χρόνια. Σίγουρα δεν είναι όπως το Imaginations from the other side ή το Nigthfall in Middle-Earth, αλλά και αυτό έχει πολύ καλά τραγούδια όπως τα: Sacred Works, Road of no Release, Ride into Obsession, Curse My Name, A Voice in the Dark.

Απόσπασμα από το Road of no Release
...Here on this road of no release, pale reign of misery, that even time cannot erase, on through my sorrows, life is go on...
και απογέιωση μετά με τη κιθάρα του olbrich!!!

20
Σχετικά με την 1η ερώτησή σου, εάν στο βιβλίο σου γράφει στην 1η χορδή να παίζεις downstorke και στη 2η χορδή upstroke, εννοείται ότι και τις επόμενες νότες στις χορδές θα τις παίζει με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή το βιβλίο σου δίνει έναν οδηγό για το πως θα συνεχίσεις την άσκηση, ώστε να εκτελεστεί σωστά.
Πρόσεξε όμως, γιάτι υπάρχουν άλλες ασκήσεις - τραγούδια που δεν ισχύει ο παραπάνω τρόπος παιξίματος.

Όσον αφόρα την άσκηση, είναι μία άσκηση 3νότες ανά χορδή (3 notes per string), που καλύτερα είναι να εκτελείται πάνω σε μία κλίμακα, π.χ. ΣΟΛ ματζόρε, εάν την κάνεις σε καθημερινή βάση θα δείς αρκετή βελτίωση στην τεχνική του alternate και economy picking

21
Μία ωραία άσκηση σύμφωνα με αυτά που γράψανε τα παιδιά παραπάνω είναι η ακόλουθη:

e : ----------------------5---9--------------------------
B :---------------5-----------------5--------------------
G :---------6------- 6-----------6-------6--------------
D :---7-------7-----------------------7--------7--------
A : ------7----------------------------------7-----------
E : 5 ----------------------------------------------5----

Επίσης, αυτή η άσκηση μπορεί να παιχτεί και με double picking (δύο χτυπήματα ανά χορδή)
Τέλος όπως γράφει και ο Fourier, η χρήση μετρονόμου επιβάλλεται για τον σωστό χρονισμό.

22
Προσπάθησε να χτυπάς τις χορδές όπως σου υποδεικνύει το βιβλίο, γιατί αργότερα που θά περάσεις σε πιο σύνθετες ασκήσεις ή τραγούδια θα δυσκολευτείς στο παίξιμο. Βασικά υπάρχουν 2 τρόποι παιξίματος με πένα, το alternate picking και το economy picking.

Με τον πρώτο τρόπο παίζεις μια νοτα Downstroke( από πάνω προς τα κάτω) και την δεύτερη νότα Upstroke (από κάτω προς τα πάνω)
παράδειγμα:
e:                                                    1 2 3    3 2 1                                   
B:                                         1 2 3                           3 2 1           
G:                                1 2 3                                              3 2 1
D:                      1 2 3                                                                 3 2 1       
A:          1 2 3                                                                                       3 2 1
E: 1 2 3                                                                                                        3 2 1
Σ΄αυτό το παραδείγμα αυστηρά θα παίζεις κάθε νότα εναλλάξ (ξεκινάς downstroke - upstroke - downstroke - upstroke)

Με τον δεύτερο τρόπο θα παίζεις  downstroke - upstroke - downstroke σε όλες τις χορδές στο κατέβασμα και στο ανέβασμα το αντίστροφο upstroke - downstroke - upstroke :
e:                                                    1 2 3    3 2 1                                   
  B:                                         1 2 3                           3 2 1           
  G:                                1 2 3                                              3 2 1
  D:                      1 2 3                                                                 3 2 1       
  A:          1 2 3                                                                                       3 2 1
  E: 1 2 3                                                                                                        3 2 1

23
1. Freddy Mercury
2. DIO
3. Lemmy
4. Hetfield
5. Ozzy

Νομίζω πως είναι οι κορυφαίοι.!!!

24
Λοιπά / Απ: Χρονια πολλα θα πουμε?
« στις: 03/01/11, 17:10 »
Να ευχηθώ και 'γω με την σειρά μου, χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
Υγεία σε όλους και τα υπόλοιπα θα έρθουν.

25
Ναι, δουλεύει μια χάρα!

Σελίδες: [1] 2 3 4