Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - marcius

Σελίδες: [1] 2 3
1
λίγο σιωπή! για μια στιγμή!
ν'ακούσουμε τι ορίζουν..
χρόνια πολλά στο θόρυβο
κρυμμένοι ψιθυρίζουν
πίσω απ'την πλάτη σου σκυφτοί
τα κάστρα τους να χτίζουν
κι απάνω στη φτωχή μας γη
θεριά να τριγυρίζουν
θεμέλια έβαλαν γερά
και θάνατο μυρίζουν

και μεις στο χαζοκούτι μας
με τα ναρκωτικά τους
γελώντας αναπνέουμε
αναθυμιάσεις βάλτου
διπλωματούχοι λόγιοι
μιλώντας στάζουν μέλι
κούφιοι τελείως οι λόγοι τους
κενοί σαν το βαρέλι
κι εσύ που χάσκεις πρόθυμα
εμπρός και μη σε μέλλει!

μοντέρνε μου μεσαίωνα
καινούργια κοινωνία
για σε, δώσαν το αίμα τους
για μιαν Ελευθερία
τόσοι που προηγήθηκαν
με θάρρος και αντρεία
και συ τι ανταπέδωσες;
μια ψήφο και δειλία..

χωρίς ντροπή ή συναίσθηση
και την ψυχή στα σκέλια
είσαι ψωριάρικο σκυλί;
ή μύγα μεσ'στα μέλια;
θολώσε πια τα μάτια σου
το σύστημα το τρέχον
πολιτικάντη καραγκιόζη,
προϊόν πρώτο της χώρας μας
και σίγουρα πιο εξέχον

2
μέσα στη γυάλα καθιστός χρόνια υπομένω
δυο μάτια ορθάνοιχτα κοιτάνε τη βροχή
κι όσα δεν μπόρεσαν αυτά να πουν ποτέ τους
σε μια στιγμή δύο σταγόνες τα ΄χουν πει

μία υδρόγειος από αρώματα γιομάτη
και γω για αυτήν ένας σακάτης κουρελής
τα ευωδιαστά τα άνθη της να ακουμπούσα θε μου
που αν υπήρχες θα ανακάτωνες τη γη
και αν τα μύριζες θα δάκρυζες και συ

σαν κόκκος άμμου σε μια θύελλα θυμάμαι
στροβιλιζόμουν δυο αιώνες μοναχός
κι είμαι μικρός, να 'ξερεις θέλω πώς φοβάμαι
τώρα την πτήση απολαμβάνω σιωπηλός

μία παλλόμενη χορδή και της ψυχής μου
η ισορροπία πάει να σπάσει ξαφνικά
και πριν το κρύο με ξεκουρδίσει πια τελείως
να την ακούσεις θέλω έστω μια φορά

3
Akomi symfwna me tous kataskeuastes enisxytwn kai diagramata tous (schematics) oi mones lampes pou 8eloun allagh einai tis telikhs enisxysis.O logos einai profanis giati autes einai pou katanalwnoun olo to reuma kai anaptisoun megales 8ermokrasies.Apo tin alli oi lampes tis proenisxysis einai gia "mia zwi" giati den katanalwnoun poly reuma.


Σχετικά με αυτό, οι λάμπες τελικής ενίσχυσης απλά θέλουν αλλαγή πιο γρήγορα, συνήθως κάθε 1-2 χρόνια, ανάλογα τη χρήση. Και δυστυχώς οι λάμπες προενίσχυσης δεν είναι για μια ζωή, όσο και αν θα θέλαμε απλά συνήθως τις αλλάζεις πιο σπάνια (3-4 χρόνια αναλογικά..)

4
Λοιπόν, για να λέμε και τα πράγματα με το όνομά τους, υπάρχουν οι λαμπάτοι ενισχυτές, οι solid state (transistor) ενισχυτές που είναι ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΙ και οι DSP-based (Line6 κλπ) ενισχυτές. Στους δύο πρώτους το σήμα της κιθάρας ΔΕΝ μετατρέπεται ποτέ σε ψηφιακή μορφή (0 και 1), δεν δειγματοληπτείται και δεν κβαντίζεται οπότε δεν υπάρχει απώλεια ποιότητας εκεί.
Το πρόβλημα έγκειται στην φυσική των transistor, τα οποία πάνω από κάποιο πλάτος (ανάλογα το είδος) αποκόπτουν το σήμα (καθώς δεν μπορούν να το "επεξεργαστούν" κανονικά) ψαλιδίζοντας το (όχι ομαλά δηλαδή), πράγμα το οποίο έχει ως αποτέλεσμα την "κακή παραμόρφωση".
Αντίθετα η λάμπα έχει ως φυσική ιδιότητά της μόλις το σήμα περάσει μία στάθμη να το κόβει αλλά πολύ πιο ομαλά (δεν μου βρίσκονται σχήματα δυστυχώς για να γίνω πιο κατανοητός). Λόγω φυσικής επίσης ενισχύει περιττές (δεν είμαι 100% αν είναι περιττές η άρτιες) αρμονικές το οποίο σε συνδυασμό με το ομαλό clipping μας δίνει ένα πιο αρεστό αποτέλεσμα. Το θέμα είναι βασικά ψυχοακουστικό οπότε θέλουμε κάποιον που έχει σπουδάσει ψυχοακουστική για να απαντήσει επιστημονικά, αλλα και πάλι υποκειμενικά γιατί δεν υπάρχει σίγουρη απάντηση.
Τέλος τα ψηφιακά συστήματα (Line6..) με το που παίρνουν το σήμα το μετατρέπουν σε ψηφιακό. Στη συνέχεια έχουν ένα επεξεργαστή (σαν αυτόν που έχουν το pc μας αλλά εξειδικευμένο σε συγκεκριμένες εργασίες) και έχοντας ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΠΑΝΤΑ την συμπεριφορά των real-life λαμπάτων και μη ενισχυτών, εφφέ, κιθαρών κλπ. προσπαθούν να εξομοιώσουν τα χαρακτηριστικά των παραπάνω (σε επίπεδο κυματομορφής από όσο ξέρω) επεξεργάζοντας ψηφιακά φυσικά το σήμα, το οποίο τους δίνει άπειρες δυνατότητες. Το πρόβλημα με την ιστορία αυτή ΔΕΝ είναι η ψηφιακή επεξεργασία του σήματος, αυτό είναι το δυνατό σημείο των εξομοιωτών, το πρόβλημα είναι η μετατροπή από αναλογικό σε ψηφιακό και το αντίθετο (εκεί έχουμε πάντα απώλεια πληροφορίας) καθώς καλοί A/D και D/A μετατροπείς είναι ακριβοί..
Αυταααα

5
Λοιποοοον,

1.Engl Screamer 50 Combo
2.Brian Moore HSH
3.JB bridge, SD single sti mesi, SD '59 neck
4.Blues, jazz, fusion, art rock
5.ta pio panw alla kai gia hard rock kai pio sklira pragmata, exei polla gazia ta opoia den xrisimopoiw...

6
Όσο για τη "μπλε" νότα... κυρίως είναι ο τρόπος που οι "στενόμυαλοι" δυτικοί μουσικοί προσπάθησαν να αντιγράψουν την ομορφιά των ηθελημένων "φάλτσων" της φωνητικής Αφρικάνικης μουσικής. Αυτά...

Όλα καλά τα λες, αλλά αυτό είναι τρελλή υπερβολή!!! Οι "στενόμυαλοι" μουσικοί που λες ούτε μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε ένα τσουβάλι καθώς ήταν κράμα Αφρικανοαμερικανών, λευκών και ότι άλλο μπορέις να φανταστείς και η "αντιγραφή" αυτή πραγματοποιήθηκε σε μεγάλο βάθος χρόνου, τόσο ώστε να λέγεται μάλλον μετάλλαξη παρά στείρα αντιγραφή. H blue note επίσης χρησιμοποιήθηκε εκτενώς από τους μαύρους blues-men στην αρχή του αιώνα στην αμερική, τους οποίους δεν θα χαρακτήριζα με τίποτα "στενόμυαλους" δυτικούς μουσικους ;))

7
Μία Brian Μοοre i9f η οποία φυσάει γενικά..
ΑΝ πουλάει κανείς ή ανταλλάσει την ίδια χωρίς floyd ψήνομαι τρελλά γιατί αυτά που παίζω δεν είναι για floyd..
Έχω και μία παλιά Gibson Epiphone η οποία είναι είναι σε σχήμα stratocaster, αυτή ήταν η πρώτη μου και μου την χάρισε ένας θείος μου, ξέρει κανείς για τέτοια μοντέλα;;

Από ενισχυτή ελπίζω από βδομάδα μου να παίζω με τον καινούργιο μου Engl (μάλλον)..
Σχετικά με εφφέ ένα delay Boss, to ce-2 chorus (μάυρο japaniko) boss, ένα Arion chorus (SCH-1) μερικές φορές.. Και πολλά είναι..
Ααα, και ένα DS-1 για boost και ένα OD-3 όπου χρειάζεται..  ;)

8
Τα βασικά κριτήρια είναι φυσικά τα φράγκα, το ΠΟΥ θα παίζεις (θέμα έντασης) και το κουβάλημα. Και γω με τα ίδια θέματα παιδεύομαι. Πάντως μαλλόν θα πάρω ένα combo (1χ12 ή 2χ12 ηχεία) και αν θέλω πιο πολύ ένταση (μάλλον απίθανο, δεν παίζω metal κλπ) μπορώ να συνδέσω και extension cab με επιπλέον ηχεία μέσα. Αυτααα..
ciao

9
Τι άλλο θα ακούσεις; Εδώ βγάζει η Gibson digital guitar.. Θα τρελαθούμε εντελώς δηλαδή..  ??? ??? ???

10
α γεια σου!  ;)

11
Akou opwsdipote ton ENGL screamer 50, exw kollisei kai den thimamai to onoma antiprwsopou, einai stin trikoypi se ena steno akrivws prin ton zozef sto aristero sou xeri...

12
Επίσης προς ΖΗΜΙΑΑ: λες ποιο είναι πιο ακριβώς γιατί είναι 3-4 που δεν τα αναγνωρίζω..  ;)

13
Όπως κάποιοι είπαν στο περίπου δεν είναι καλύτερο το ένα ή το άλλο, είναι λίγο φυσική σειρά. Αρχικά και ανάλογα με την ικανότητα και την εμπειρία του καθενός ψάχνουμε διάφορους ήχους. Δεν είναι δυνατόν κάποιος που δεν ξέρει (και καλά κάνει αν παίζει 1 μήνα) την διαφορά του βάθους, του delay και του chorus να πάρει 3 διαφορετικά. Να τα κάνει τι? Και πώς να τα αξιοποιήσει? Αρχικά οι περισσότεροι αρχίζουν με πεταλιέρα, μαθαίνουν τι είναι τι και πώς τα χρησιμοποιείς.  ??? ???
Όσο ωριμάζεις παικτικά και μουσικά απλά γίνεται και πιο σαφής ο ήχος που θα ήθελες να έχεις και η επίγνωση του πώς μπορείς να τον βγάλεις. Π.χ. εμένα μου αρκεί ένας συγκεκριμένος ενισχυτής και 2-3 πετάλια (ενα boost, delay, chorus όλα συγκεκριμένα όμως) και σύνολο 2-3 ήχοι max. Άντε και κάνα OD αν το ενισχυτής είναι δικάναλος και θες clean+OD+Lead ήχο.  8)
Αυτό δεν θα πει πολλά όμως, αν ο φίλος "ΖΗΜΙΑΑ" παίζει σε cover band των pink floyd τότε θα του είναι απαραίτητο αυτό το pedalboard  καθώς αντιστοιχεί στο 1/4 αυτών που είχε ο gilmour (και λιγότερο). Για μένα είναι υπερβολή αλλά αυτό δεν θα πει ότι το ένα ή το άλλο είναι αντικειμενικά καλύτερο...
Αυτά, γενικό συμπέρασμα δεν νομίζω ότι υπάρχει για όλους οπότε είναι λίγο μάταιο το ψάξιμο.

ΥΓ. Έχω δει άτομα να παίζουν με χρήση stack και 3 ρακ (πολλά χιλάρικα ευρώ μιλάμε) και ποιοτικά πράγματα και να βγάζουν ήχο για κλάματα εντελώς και να γελάμε από κάτω. Το βασικότερο είναι να ξέρεις τι χρειάζεσαι και να ξέρεις να χρησιμοποιείς στο έπακρο αυτά που έχεις, όχι απλά να έχεις απ'όλα με τζατζίκι.. Αν και θα έτρωγα 2-3 τώρα..  ;) ;) ;)

14
Τα καλύτερα... / Απ: pedal adapters
« στις: 16/02/05, 13:26 »
Παιδια λοιπον εγω εχω εναν τον PSA της BOSS και μετα παιρνεις (η φτιαχνεις) ενα διπλο αρσενικο αρσενικο βυσμα το οποιο συνδεεις με το λεγομενο "χταποδι" που ειναι το 5πλο η 8πλο που λετε και σεις. Αυτο ειναι 8 θυληκα για να μπαινουν στα πεταλια που ειναι αρσενικα κυριως. Ετσι συνδεεις το BOSS με το χταποδι και εχεις μεχρι και 7 πεταλια.. Αντε καλη τυχη  ;) ;)

15
Με το Shure το 57 (δεν ξέρω ακριβώς το μοντέλο, αν ξέρει κανείς μπορεί να με διαφωτίσει) γράφει και ο Scott Henderson  ;) ;) ;)
Ψήνομαι να το πάρω, παίζει στο thomann αρκετά φθηνά (δεν ξέρω αν είναι το ακριβές μοντέλο), για πείτε και εσείς..

16
Λοιπά / Απ: Που μένετε ;
« στις: 05/02/05, 01:20 »
Χολαργό!! Εκτός από ένα μικρό πενταετές διάλειμμα για σπουδές στην Πάτρα..  8)

17
Μάλλον ο drummer ήταν ο Billy Cobham τώρα που είδα την βιογραφία του στο site οπότε χειροτερεύει το πράγμα. Επίσης επιβεβαιώνει το ότι τελείωσε το MI σε 1 χρόνο (88-89)... Τι να πω..

18
2 φορες που τον ειδα στο Αλαβαστρο με τους Human Touch ( ειχα και τη τυχη να ακουσω και το "Ακραιες Λυσεις" ), παρατηρησα οτι ακομα και αν τα κομματια δεν τα επαιζαν οπως στο "cd" ( πραγμα που πολλα συγκροτηματα δεν το κανουν ευκολα, ή αρκουνται απλα σε μικρες διαφορες ) το τελικο αποτελεσμα που εφτανε στον ακροατη ηταν δεμενο. Τι ειναι αυτο που δενει τοσο πολυ ενα συγκροτημα σαν τους Human Touch επι σκηνης?

Μιλώντας με διάφορους μουσικούς πάντως (jazz κυρίως) όλοι φαίνεται να συμφωνούν ότι σε αντίθεση με άλλα είδη μουσικής η jazz είναι μία γλώσσα, οπότε αν όλοι την μιλάνε απλά συνενοούνται(!). Εύκολο να το λες θα μου πεις αλλά ισχύει όταν μιλάμε για ένα Λάντσια και ένα Lynch..

διδάσκει σε καμιά μουσική σχολή;
Ναι διδάσκει στο Νάκα  :(

4. Αυτο το κομματι ξυλο αναμεσα στους μαγνητες ειναι ραμπα σε στυλ gary willis?
5. Πεταει ο γαιδαρος?

4. Ναι είναι η ράμπα την οποία έχει εισάγει ο Gary Willis και έχει μεταφέρει και στους μαθητές του (τους περισσότερους). Εξάλλου ο Willis ήταν δάσκαλος του Κιουρτσόγλου το οποίο λέει πολλά! :)
PS. Στο MI ήταν και ο Henderson που έρχεται Φλεβάρη!!! (πολλά επίπεδα πάνω)
5. Έτσι μου έχουν πει..

Και μια ερωτησούλα, ποιος και πότε μεγάλος μουσικός της jazz (drummer αν θυμάμαι) είχε πει επί σκηνής παίζοντας με τον Κιουρτσόγλου ότι είναι ο 2ος για αυτόν μπασσίστας μετά τον Jaco? Please γιατί ήταν εντυπωσιακότατο και δεν το θυμάμαι με τίποτα!!!
ΑΑΑ, και μία δέυτερη, σκηνικά όπως αυτά με την χανούμισσα όπως αυτό στην closing βραδιά στο Αλάβαστρο πέρσι συμβαίνουν συχνά; Αν ναι, γιατί σπουδάζουμε εμείς οι μ@@ (sorry αλλά έπρεπε!)

19
βασικα το να μαθεις τις κλιμακες και τους τροπους τους ειναι το ευκολο. ολα τα αλλα ειναι το δυσκολο... (να τις χρησημοποιεις δηλαδη)

όντως, εκεί είναι το πακέτο αλλά και όλα τα λευτά της φάσης, καμιά συμβουλή για εξάσκηση; ΟΚ, καλό το Band-in-a-box αλλά o Coltrane κλπ. δεν προσφέρεται για εξάσκηση. Γενικά για τέτοια πράγματα χωρίς δάσκαλο ποια η γνώμη σας;

20
Είσαι τυχερός που έχεις καλό ενισχυτή με καλά καθαρά. Αυτός ο Fallen Angel πρέπει όντως να έχει φοβερά καθαρά, πολύς ντόρος γίνεται για αυτόν.. Κρίμα που είμαι Πάτρα τώρα και δεν μπορώ να τον ακούσω..  :( :(
Πάντως νομίζω πρέπει να δοκιμάσεις το OD-3 για overdrive με τα καθαρά του ενισχυτή. Νομίζω θα σου αρέσει  ;)

21
Geia xara,
loipon pisteyw pws oi perissoteroi tha simfwnisoun oti to na exeis kapoios kalo
ixo gia tin mousiki pou paizei (alla kai ligo eyelikto) einai poli vasiko pragma (an kai den se kanei kalo kitharista ;))

Opote opoios exei asxolithei ligo (alla kai oxi) as pei gnwmes gia sindiasmous stomp boxes, polieffe, rack, enisxutwn, midi controllers kai o,ti allo pisteyei oti ekane ton ixo tou kalo.

Prwsopika min exontas ta leyta gia na parw rack pisteyw oti me ena petalaki gia vasiki proenisxysi (px to TRIAC tis tech21) mazi me ena delay (DD-3 tis BOSS) kai 1-2 petalakia akoma (booster, OD, chorus isws) mporei na ftiaxei kapoios korifaio ixo xwris na ksodepsei mia periousia gia epaggelmatika pragmata (rack klp).
A, telos, gia tous ENGL tou enisxytes exei kaneis akousei tipota?

22
Μία γνώμι για EQ ρε παιδιά, θέλω να πάρω κάτι καλό που να μείνει. Έχω υπόψη μου το κλασσικό GE-7 της Boss, εκτός αυτού έχετε να προτείνετε κάποιο άλλο ανώτερο;

23
Ναι ο Στόλλας (έδρα Πάτρα) φέρνει MESA/Boogie οπότε η επισκευή μάλλον θα είναι πιο εύκολη. Επίσης έχω πετύχει και Boogie (καινούργιο) σε μαγαζί στην Αθήνα με τιμή πιο χαμηλή από του Στόλλα (αν και αντιπρόσωπος).

fenderiarhs: με τον DC5 είσαι ικανοποιημένος? Δεν ρωτάω αν είναι καλός, σίγουρα είναι, απλά αν αγόραζες τώρα και τον  έβρισκες μεταχειρισμένο θα τον έπαιρνες ή έχεις να προτείνεις κάτι άλλο? Ρωτάω γιατί ψάχνω, κοίτα και το ανάλογο thread αν θες.
thanx

24
Episis thelw na proteinw, an fysika iparxei xronos kai oreksi na ginei me vasi ayto to topic ena eyretirio (ana perioxi i alfavitika) twn studio gia na ta exei o kosmos sigentrwmena, me times kai ap'ola. An thelete prosferomai na voithisw na ginei, steilte mail sto panosy@rocketmail.com - Panayiotis

25
Loipon paidia an kai Patra proteinw na checkarete ena kainourgio studio:
Studio 149, Panagi Tsaldai 149 stin Kallithea, akrivws apentanti apo ton Hl. stathmo tou Tayrou.
Tilefwno 210-9572244

To studio einai kainourgio, kalo tha itan na enisxithei gia na peftoun kai oi times sta alla, to exei o Apostolis foveros tipos + kitharistas :):)

ciao paides..

Σελίδες: [1] 2 3