Το Στέκι των Κιθαρωδών

Διάφορα => Περί παντός => Επιστήμη και Τεχνολογία => Μήνυμα ξεκίνησε από: saved στις 22/02/17, 10:44

Τίτλος: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 22/02/17, 10:44
Κυριες μου και κυριοι,και αγαπητα παιδια.
Ειναι κανεις εδω γνωστης πανω σε προγραμματα σχεδιασμου;
Θελω να δωσω κατι στοιχια και να μου βρει αποστασεις.
Ευχαριστω
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: mackay στις 22/02/17, 12:23
Σε τι πρόγραμμα είναι το σχέδιό σου;  Τι θέλεις να κάνεις ακριβώς;

Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 22/02/17, 13:04
Δεν ειναι σε προγραμμα.απλα θελω να δοσω κλησεις και αποστασεις και να δουμε αν χοραει σε ενα πλεσιο ας πουμε.Η να δωσω το πλεσιο και να βρουμε τα αλλα στοιχια
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: mackay στις 22/02/17, 13:08



Δώσε μου τα στοιχεία με οσο το δυνατόν μεγαλύτερη λεπτομέρεια και θα το φτιάξουμε.

Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: Shadow_Explorer στις 22/02/17, 13:12
Saved, 3d κάνω σαν επάγγελμα, κυρίως realtime μοντέλα όμως, οχι cad.
Θέλω να εμπλακώ και με cad, (να φτιάξω κ την dream guitar μια μέρα  ;D ;D ;D )
Σε ότι μπορώ μου λές.
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 22/02/17, 13:20
Δικος μου ο shadow..μπασο θα φτιαξω,με torzal neck.Και θελω να δω τι κλησεις να δωσω ωστε οταν κοψω τα ξυλα,να βγαινει ο λαιμος σε σωστες διαστασεις.Σε 1-2 ωρες παω σπιτι και θα προσπαθισω να γινω οσο πιο συγκεκριμενος γινετε
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: Shadow_Explorer στις 22/02/17, 13:28
φαίνεται ωραία πρόκληση :)
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 22/02/17, 13:34
Βασικα φαινετε ασχημο.Αλλα πολλα υποσχομενο.Ε αφου δεν το εχω να φτιαξω ενα ομορφο οργανο,ας φτιαξω ενα εξτρεμιστικο που λεμε και στ' χργιο μ
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: Shadow_Explorer στις 22/02/17, 14:24
Δε το βρίσκω άσχημο, ασυνήθιστο ναι.  Αλλη μια φορά είχα πετύχει τέτοια κατασκευή σε ένα βίντεο που η θεματολογία ήταν περί warped necks.
Και χρησιμοποιήθηκε σαν παράδειγμα πως μερικά warped είναι κάπως beneficial και δε χρειάζονται διόρθωση.
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 22/02/17, 15:29
Λοιπον.Θελω να κανω κατι τετοιο
(http://littleguitarworks.com/wp-content/uploads/DSC_0774b.jpg)

Και θελω να δω τι κλησεις με παιρνουν τα ξυλα που εχω.
Αυτο στην φωτο ειναι 20 μοιρες το νατ και 15 η γεφυρα.
Τα ξυλα που χω εγω ειναι 12.8 εκατοστα φαρδος 5.5 υψος και 130 μηκος.
Το μπασο θα ειναι αταστο,αλλα εκει στο χεντστον θα παχαινει σε στυλ φεντερ.Δεν θα ειναι καμπιλοτο,αλλα τραπεζοιδες σαν αυτο
http://cdo.seymourduncan.com/blog/wp-content/uploads/strandberg-neck.jpg (http://cdo.seymourduncan.com/blog/wp-content/uploads/strandberg-neck.jpg)
και οπως φαινετε,κοντα στο χεντστοκ το μπρατσο ειναι πιο παχυ στην πανω μερια για να βολευει στο πιασιμο,και πηγαινοντας προς το σωμα κατεβαινει προς τα κατω
(http://cdo.seymourduncan.com/blog/wp-content/uploads/strandberg-neck.jpg)(http://guitarworks.thestrandbergs.com/wp-content/7s-twist-2.jpg)

Λογικα στην γεφυρα (που θα ειναι 11 εκκατοστα εκει το φαρδος) χρειαζομαι στην κατω μερια το μεγιστο δυνατο υψος,αρα 5.5,ενω στο νατ που θα εχει φαρδος 4.6 εκ θα χρειαζομαι το μεγυστο υψος απο την πανω μερια.Το θεμα ειναι να μπορεσω να καταλαβω ποσο να σκαψω τις αλλες πλευρες οστε να μην αδυνατησει πολυ το ξυλο αλλα να τις σκαψω οσο περισοτερο μπορω αρκει βεβαια να μην ξεπερασω τις κλησεις 20-15.
Αν βαλετε αυτα τα στοιχεια σε προγραμα,μπορει να βγαλει τις διαφορες σε κληση % και σε χιλιοστα και οχι σε μοιρες?
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 22/02/17, 15:42
Ξεχασα.το παχος στο νατ θα ειναι καπου 3.1 με 3.5 εκατοστα
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: mackay στις 22/02/17, 17:47

Αυτο στην φωτο ειναι 20 μοιρες το νατ και 15 η γεφυρα.

Αν βαλετε αυτα τα στοιχεια σε προγραμα,μπορει να βγαλει τις διαφορες σε κληση % και σε χιλιοστα και οχι σε μοιρες?


Γίνεται.


Είσαι σίγουρος για τις μοίρες;.  Τουλάχιστον στη φωτό το νατ φαίνεται να έχει τουλάχιστον 30 μοίρες διαφορά από τη γέφυρα και όχι μόνο 5.  Για δές το.
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: sfanfan στις 22/02/17, 17:58
Μήτσο τρελάθηκα, τρελάθηκα λέμε! Τι πράγμα είναι τούτο! Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο χρηστικό λόγο για να το κάνει κάποιος (playability κτλ) αλλά στο μάτι ρε παιδί μου ..τσαχτάει πολύ πώς να το κάνουμ!
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 22/02/17, 18:09
Στην ιστοσελιδα του λεει οτι ειναι αυτες οι κλησεις.Βεβαια αν καποιος πελατης θελει αλλες,τοτε κανει αλλες κλησεις.Βασικα σε μπερδευει γιατι ειναι +20° απο την μοα και -15° απο την αλλη,αρα συνολο η διαφορα ειναι 35°.
Σταυρο,ειναι εργονομικο σχεδια για οσους εχουν θεμα με το συνδρομο του καρπιεου σολινα.Δωξα τον Θεο,δεν εχω,αλλα και δεν θελω να αποκτησω.Και με τετοια scale που φτιαχνω και παιζω..θελει προσοχη
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 22/02/17, 18:17
Να διορθωσω κατι που μολις ειδα..ακεφαλο θα ειναι.Οχι αταστο.Ακεφαλο fanned.Ολα μαζι
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: Shadow_Explorer στις 22/02/17, 19:22
Αυτό το σκαρίφημα απο τα στοιχεία που διάβασα στο ποστ.
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/30654258/bass.jpg)
Γενικά όσο ποιο πολλα ξέρω για την κατασκευή τόσο ποιο κοντινό θα ναι το αποτέλεσμα.
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 22/02/17, 19:36
Ωραιος ο παιχτης.Λοιπον.κρατα το κατω αριστερα,και θα ζωγραφισω μοα τετοια "τομη" να το φερεις στα μετρα μου
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 23/02/17, 00:26
Σκεψου πως το καφε ειναι το ξυλο με τις διαστασεις που εχω δωσει.
Το μαυρο ειναι το σχημα του μπρατσου στο 1ο ταστο
Το ασπρο ειναι μετα το nut,δηλαδη παχαινει για το κεφαλι
Το μωβ ειναι πως ειναι η γεφυρα
Κανονικα το 24ο ταστο ειναι το σημειο με κληση 0 αλλα αυτο αργοτερα το φερνω ευκολα.
Το θεμα ειναι να βρουμε τι κλησεις χωρανε στο ξυλο.Το πιο καλο ειναι να παρω πεπιεσμενο φελιζολ και να το βαλω στο jig και να κανω δοκημες αλλα πιστευω πως δεν ειναι αναγκη να γινει ολο αυτο.
O oδηγος που θα δωσει το σχημα θα ειναι καπως ετσι (αυτο εχει κλησει μονο απο την μια μερια,εγω θα δωσω και στις 2)
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: Shadow_Explorer στις 23/02/17, 00:45
μήπως λείπει κάποια εικόνα? ???
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 23/02/17, 00:49
E βραδιατικα τωρα.. :P
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: Shadow_Explorer στις 23/02/17, 01:15
 ;D ;D  το κοιτάω, το ξανακοιτάω...
ωραιότατα τώρα καταλαβαίνω κάπως τι γίνεται.
υπάρχουν κάπου μετρήσεις  που πρέπει να προσέξουμε?

To επίπεδο σημείο, βγαίνει κάπου εκεί. εκει  φανταζομαι ειναι το 12ο?
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/30654258/side.jpg)
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: Shadow_Explorer στις 23/02/17, 01:18
αύριο περισσότερες δοκιμές. νομιζω είναι off επειδή το twist, φαίνεται να αρχίζει  απ την ταστιερα?
υπάρχει τετοια περίπτωση?
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 23/02/17, 06:17
Τo επιπεδο σημειο ειναι το 24ο ταστο.
Δεν καυαλαβα τι ρωτας με το twist
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: panixgr στις 23/02/17, 09:22
Τo επιπεδο σημειο ειναι το 24ο ταστο.
Δεν καυαλαβα τι ρωτας με το twist

όχι στο 12ο που είναι στην μέση της κλίμακας?
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 23/02/17, 09:49
Οχι.Τοτε θα ειχε ιδια κληση και στις 2 μεριες.Δεν ξερω γιατι τα φτιαχνει με οριζοντιο το 24ο,αλλα κατι θα ξερει
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 23/02/17, 10:03
Το βρικα.Το κινσεπτ ειναι να μην λιγιζει πολυ ο καρπος των χεριων.Οποτε αν απο το 12ο ταστο αρχιζει να γυριζει προς τα πανω,τοτε στα ταστα απι το 12 και μετα θα αναγκαζετε ο καρπος να λιγιζει πολυ.Γιαυτο ειναι καθετο το 24ο ωστε μεχρι εκει να ερχετε βολικα στο χερι,και πιο μετα απο εκει δεν μαε νιαζει,αφου δεν εχει αλλα ταστα
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: panixgr στις 23/02/17, 10:31
Οχι.Τοτε θα ειχε ιδια κληση και στις 2 μεριες.Δεν ξερω γιατι τα φτιαχνει με οριζοντιο το 24ο,αλλα κατι θα ξερει

σωστός, γίνεται τώρα που το ξανασκέφτηκα.
αν αυτό το έκανες όμως σε κιθάρα με τάστα, και χαμηλό action δεν θα μπορούσες να κάνεις σηκώματα.
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 23/02/17, 10:34
Τωρα πια,ολα γινωντε.
Οποτε πρεπει να υπολογισω ακριβως το scale για να ξερουμε που παταμε και που βρισκομαστε.Ουφ.Αυτο ειναι θεμα..
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 23/02/17, 19:07
Επηδη ακομα δεν ξερω πως θα βαλω γεφυρα και κλειδια,υπολογισε πως η κλημακα θα ειναι 127cm αρα το 24ο ειναι 127x0.75=95.25cm απο την ακρη.Ας το κανουμε στρογκιλο,αρα 92 εκατοστα
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: Shadow_Explorer στις 23/02/17, 20:32
ωραία, το (ποιό) βραδάκι θα κανω update :)
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 23/02/17, 21:00
Μην αγχωνεσε.Εγω ακομη δεβ ετοιμασα τα ξυλα να τα κολησω.Μην πω το αλλο..δες το τοπικ με το μπασο ποτε ξεκινησε.. :P
Σαν κουτση χελωνα προχοραει η κατασκευη.Ετσι εψει πιο πολυ γουστο.Οχι ψεκαστε σκουπιστε τελιωσατε
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: Shadow_Explorer στις 24/02/17, 01:17
Οκ κανενα πρόβλημα, έλιωσα λιγάκι με την κιθάρα, τώρα διαβάζω το συγγενικό thread απ την αρχή! :D
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 24/02/17, 18:27
Ειχα λιγη ελευθερη ωρα και σχεδιασα σε χαρτι τις οψεις των 2 ακρεων σε πραγματικες διαστασεις.Ετσι εχω μια πολυ καλη εικωνα.Αν τις "περασω" σε νοβοπαν και το κολησω-πιασω-καρφωσω-κατι τελος παντων στις ακρες του ξυλου,ανετα βγαζω κλησεις να ρυθμισω το jig
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: saved στις 24/02/17, 18:29
Παρολα αυτα,περιμενω το 3d σχεδιο για επαλιθευση
Τίτλος: Απ: Βογθεια με σχεδιαστικο προγραμμα
Αποστολή από: Shadow_Explorer στις 25/02/17, 20:55
ωραία :) λογικά θα έχουμε νέα κ από τη δική μου πλευρά αύριο. :)