Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - IxNiLaTiS

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Τώρα δεν ξέρω αν φταίει το γιουτιούμπ ή εγώ τα έχω κλαδέψει.
Υπάρχουν και στην σελίδα μου στο 
https://soundcloud.com/ixnilatis-1

ακούγονται κι εκεί "φαγωμένα"   ???

 Αν είναι έτσι πρέπει να τα ξαναγράψω.  :'(

2

https://www.youtube.com/watch?v=-mm34vLRiaU

Μερικές φορές γράφουμε ένα κομμάτι για κάτι, και έτσι παίρνει το όνομα του. Άλλες φορές γράφουμε ένα κομμάτι και μετά ψάχνουμε να του βρούμε τίτλο.
Αλλά όλοι οι τίτλοι ... δεν  ..

"Νο 27" λοιπόν. Όχι ότι είναι το εικοστό έβδομο σε κάποια σειρά, αλλά είναι ένας τρόπος να το ξεχωρίσεις

https://www.youtube.com/watch?v=fCnG7wqS3uQ

3
Στην αρχή όταν άρχισα να ακούω είπα μέσα μου " ά το καημένο" ... 
Όμως κάτι με έκανε να συνεχίσω να ακούω και γρήγορα "μπήκα μέσα"  στο κομμάτι. Το κομμάτι σου έχει αυτό που λεμε"κατάθεση ψυχής" και ένα τέτοιο κομμάτι μπορεί να γίνει αριστούργημα αν δουλευτεί σωστά. Βλέπεις, μιά προχειρη ηχογράφηση της ιδέας είναι εύκολο να γίνει, αλλά οι περισσότεροι μένουμε εκεί, αφού η επόμενη εργασία που απαιτείται για να ολοκληρωθεί είναι επίπονη (λάντζα και χαμαλίκι). Όμως ο απλός ακροατής δεν μπορεί εύκολα να μπεί στο κομμάτι αν δεν ακούσει σοβαρό ήχο. :(
Θέλει δουλειά ...

4
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον :)

5
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον  :)
Ναι, μου το είπαν κι άλλοι ότι δεν παίζει το myspace...

Έτοιμο λοιπόν.
https://soundcloud.com/ixnilatis-1

Αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο δεν είναι τι εντύπωση σας έκανε ως σύνθεση (με ενδιαφέρει βαίβαια και αυτό αλλά .. περί ορέξεως ...), αλλά να μάθω πώς ακούγεται στα ηχεία σας, δηλαδή
- αν μπουκώνουν τα μπάσα ή είναι ασθενικά,
- αν καποιο πιατίνι σας πήρε τα αυτιά,
- αν οι ήχοι είναι καθαροί και ευδιάκριτοι και ο καθένας στη θέση του, ή είναι θολοί και συγκεχυμένοι ...

Τέτοια πράγματα.



6
Κάποτε είχα ζητήσει γνώμες για τον ήχο στα κομμάτια μου.
Μετά από κάποια χρόνια επιστρέφω, φαντάζομαι "βελτιωμένος".

https://www.myspace.com/ixnilatis/music/songs?filter=featured

Τα πρώτα 3 είναι τα παλαιά που κάποιοι από εσάς είχατε τότε ακούσει, αλλά τα 4 τελευταία  είναι φρέσκα. Σπαρταράνε!

Παρόλο που η μίξη και το μάστερινγκ (λέμε τώρα) είναι δικά μου, ο ήχος σε κάθε κομμάτι δεν είναι ίδιος. Ακόμα και τα ίδια όργανα σε κάθε κομμάτι ακούγονται κάπως διαφορετικά. Πώς αντιμετωπίζεται αυτό;

Θα με ενδιέφερε και οποιαδήποτε άλλη κριτική, ιδιαίτερα τι ΔΕΝ σας άρεσε, ή σας ενόχλησε.

Ευχαριστώ.


---------

Επίσης αν ξέρει κάποιος να μου πεί αν γίνεται να εξαφανίσω το "Buy" από τα κομμάτια μου, και αν γίνεται να τα κάνει ο κόσμος  free download.

7
 Φίλος μου έφτιαξε στην σοφίτα του σπιτιού του ένα Vocal Booth προκειμένου να ηχογραφεί περισσότερο φωνή για broadcast εφαρμογές.  Τα σχέδια πάρα κάτω δείχνουν το δωμάτιο.  Τα κόκκινα στους τοίχους είναι πάνελ με πετροβάμβακα (απορροφητικά). Φαίνεται  επίσης και μια  μπασοπαγίδα σε γωνία.
 
Όταν ο εκφωνητής βρίσκεται πολύ κοντά στο μικρόφωνο, τότε ο ήχος της φωνής είναι καθαρός, δυνατός και μεστός. Όταν όμως ο εκφωνητής απομακρυνθεί 40 -60 εκ από το  μικρόφωνο, πράγμα που θα κάνει οπωσδήποτε, τότε ο ήχος που συλλαμβάνει το μικρόφωνο έχει μεγάλο ποσοστό χρώματος από το δωμάτιο, και η φωνή ακούγεται σαν μέσα σε κουτί.  Ίσως αν το δωμάτιο ήταν μεγαλύτερο να μην είχαμε αυτό το πρόβλημα. Τώρα όμως που οι τοίχοι είναι πολύ κοντά στο μικρόφωνο, οι ανακλάσεις συναγωνίζονται την πηγή τους.
 

 

 

 

 
Παρόλα τα πάνελ που βάλαμε, δεν καταφέραμε να εξαλείψουμε το φαινόμενο να αρπάζει το μικρόφωνο την αντήχηση του χώρου.
 
Τι μπορούμε να κάνουμε;
 
- Μπορούμε να βρούμε τρόπο να μιλά ο εκφωνητής κοντά στο μικρόφωνο;
 
- Είναι δυνατόν να ησυχάσουμε εντελώς τον χώρο;
 
Διευκρινήσεις:
 
1. Το πρόβλημά  είναι οι ανακλάσεις που δίνουν την αίσθηση του κουτιού, και όχι η ηχομόνωση για εξωτερικούς θορύβους.
 
2.  Το μικρόφωνο είναι πυκνωτικό. Τα δυναμικά απλά … δεν …. !
 
3. Οι αυγοθήκες αποκλείονται  Παρακαλώ να απαντήσει μόνον όποιος  έχει αντιμετωπίσει και λύσει το ίδιο πρόβλημα, αν φυσικά έχει την καλοσύνη. 
 
Ευχαριστώ.
 

8
Έχω κατα καιρούς παρατηρήσει σε διάφορα videos,  οι ηχολήπτες ηχογραφούν μιά στερεοφωνική πηγή σε 2 κανάλια L+R καί όχι σε ένα στερεοφωνικό κανάλι.

Φαντάζομαι ότι αυτό δίνει την δυνατότητα για διαφορετική επεξεργασία στα δύο κανάλια, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο.  Τι δηλαδή μπορεί να καταφέρει κάποιος με αυτή την τεχνική;
Έκανα μια σύντομη αναζήτηση στο φόρουμ και δεν βρήκα τίποτα. Αν το θέμα έχει συζητηθεί ας θέσει κάποιος το link.
Ευχαριστώ.

9
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Όμως από ότι κατάλαβα ... ζητάω πολλά και δύσκολα  ;D
Θα δούμε τι θα καταφέρω.  ::)

10
Φτιάχνω κυματομορφές σε sampler χρησιμοποιώντας την τεχνική της Single Cycle Loop. Δηλαδή παίρνω ένα πολύ μικρό τμήμα ένας δείγματος και το λουπάρω ώστε να βγει ένας συνεχόμενος ήχος. Τέτοιου είδους ήχοι θυμίζουν πολύ τις κυματομορφές  αναλογικού ή και παλαιού υβριδικού συνθεσάιζερ. Χρησιμοποιώ τέτοιες κυματομορφές για να προσομοιώσω ήχους εγχόρδων και πνευστών, και μπορώ να πώ ότι με έχουν καλύψει αρκετά.

Αλλά, υπάρχει πάντα το "αλλά"!

Στις χαμηλές οκτάβες όπου ο ήχος αναπαράγεται με μικρότερη ταχύτητα, γίνεται πιο πλαδαρός – πιο άδειος. Αυτό είναι γενικά ένα μειονέκτημα των samplers! Αν όμως μπορούσα να προσθέσω στον ήχο μερικές αρμονικές όχι μόνον θα γέμιζε τον ήχο, αλλά θα άνοιγε και ένας δρόμος προς περεταίρω πειραματισμό.
Έ
χω δοκιμάσει το Distortion, δηλαδή περνάω την κυματομορφή από παραμόρφωση και μετά ξαναλουπάρω. Το αποτέλεσμα είναι όμως υπερβολικό, δηλαδή ναι μεν μένω με μια σφικτή κυματομορφή, έχει όμως χάσει το αρχικό ηχόχρωμα και από έγχορδο ή πνευστό καταλήγει να θυμίζει γυάλινο ήχο σαν τα ηλ. πιάνα του DX7.

Γνωρίζει κανείς κάποιο τρόπο να προσθέσω στην κυματομορφή μερικές  αρμονικές ή γενικά να την κάνω πιο μεστή – σφικτή – συμπαγή, χωρίς όμως να χάσει το αρχικό της χρώμα;
Ευχαριστώ.


11
Για όποιον έχει ή θα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα ... το πρόβλημά μου λύθηκε αλλάζοντας την θέση της κάρτας στην μητρική. 
Δηλαδή την κούμπωσα στο επόμενο slot και το πρόβλημα λύθηκε!

Ευχαριστώ  freemind  :D

12
Παιδιά ευχαριστώ για τον χρόνο σας και τις απαντήσεις.
Θα κάνω ότι με συμβουλεύσατε και αν δεν φτιάξει, θα πάρω ένα νέο pc. Ούτως ή άλλως αυτό είναι αρκετά παλαιό.

13
Για αρχη θα δοκιμαζα να αλλαξω καλωδιο στη συνδεση καρτας ηχου με PC. Στην πορεια θα ανεβαζα το buffer ( οσο κατεβαινει, τοσο εμφανιζονται αυτα τα clicks ) και θα κοιταζα εαν η καρτα λειτουργει καλυτερα σε ενα αλλο PC ( ενιοτε φιλου ) με το ιδιο λειτουργικο.


Η κάρτα είναι κουμπωμένη στο ΜΒ, δεν υπάρχει καλώδιο σύνδεσης.
Με τα buffer έπαιξα αρκετά! ... τίποτα.
Η επόμενη κίνηση θα είναι αυτή που λές, να την βάλω σε άλλο pc, μάλλον της συζήγου (έ ρε γκρίνια! ) Αλλά είπα να ρωτήσω πρίν αρχίσω τα ξεκουμπώματα.


Εφοσον εμφανιζεται προβλημα και με το Player των Windows σημαινει πως ειναι καθαρα λειτουργικο θεμα της καρτας και της διασυνδεσης με τον υπολογιστη!


Απλά είναι κουμπωμένη! Τι να τις κάνω;
Και πώς εξηγείς πρίν το φορμάρισμα να έπαιζε καλά και μετά το φορμάρισμα να τρελάθηκε; Μπα, δεν πρέπει να είναι κάτι τέτοιο.


Απο το Control Panel εχεις επιλεξει τη σωστη καρτα; Εχεις απενεργποιησει την καρτα της μητρικης καρτας απο το BIOS?


Όλα οκ.


Γενικα, το PC εμφανιζει προβληματα ( οπως κολληματα, flashes, αργους χρονος εκκινησης ); Μηπως το τροφοδοτικο παραδιδει πνευμα σιγα σιγα ή ο σκληρος "κολλαει" λογω παλαιοτητας, πολλων και διασκορπισμενων αρχειων;

Χμ, λές να είναι ο δίσκος; Πράγματι ο δίσκος που έχει  το λειτουργικό και τα προγράμματα είναι αρκετών ετών. 7-8 ...
Έλεγα να τον άλλαζα ούτως ή άλλως λόγω παλαιότητας. Θα τον αλλάξω και βλέπουμε.
Ευχαριστώ για την απάντηση :)

14
Γεια σας και πάλι, μετά από μερικά χρόνια …  Smiley
Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά.

Χρειάζομαι βοήθεια γιατί το DAW μου δεν δουλεύει σωστά. 

Μετά από 3-4 χρόνια μουσικής απραξίας, μου ξανάρθε η όρεξη. Ενώ το pc που κοιμόταν τόσα χρόνια δούλευε μια χαρά, του έκανα ένα φορμάρισμα για φρεσκάρισμα (τι το ήθελα ), και τώρα δεν συγχρονίζει σωστά ή κάρτα ήχου (audiophile 2496) με αποτέλεσμα να ακούω clicks και pops.

Μετά φόρτωσα όλους τους τελευταίους drives, και στην κάρτα ήχου, και στο MB και στην κάρτα γραφικών,  δοκίμασα και την αυξομείωση των buffers αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Το πρόβλημα είναι εντονότερο με το Cubase SX3 και το WMP ενώ είναι ελάχιστο (αλλά υπαρκτό) με το Reaper.
Ήμουν πολύ ευχαριστημένος από αυτό, και προσπαθώ μήπως  το κάνω να δουλέψει, πριν αποφασίσω να πάρω άλλο. 

Έψαξα στις αναρτήσεις του Kithara αλλά και στο διαδίκτυο γενικώς, όμως δεν έλυσα το πρόβλημά μου.

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;


Windows XP – SP2
audiophile 2496
P5 3.200 με 1γίγα μνήμη.
Midisport 4x4
Τρεις σκληρούς


Ευχαριστώ.

15
"Πρέπει να φτιάξουμε μιά Παγκόσμια Κυβέρνηση.
Οι ισχυροί του πλανήτη να έχουν ενιαία παγκόσμια οικονομική πολιτική"


Αυτό είπε ο πρόεδρος της ΕΚΤ (Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπαζας) Jean-Claude Trichet στο περιοδικό Forbes.

Τόνισε ότι οι αρχηγοί των πιο ισχυρών οικονομικά κρατών, να καθίσουν σε ένα τραπέζι και να βάλουν κάποιους κανόνες που θα διέπουν την λειτουργία της οικονομίας και του χρηματοπιστωτικού συστήματος, ώστε να αποφεύγονται στο εξής κρίσεις σαν την τωρινή.



Είπαμε κι εμείς ... από που προήλθε τέτοια κρίση; :shock:
Πώς γίνεται όλα τα ανεπτυγμένα κράτη να είναι καταχρεωμένα;
Αλήθεια που είναι χρεωμένα;
Σε ποιούς;
Στους τριτοκοσμικούς μήπως ή ... κάπου αλλού;  :?:

Η τακτική τους είναι οτι όταν θέλω να επιβάλω "κάτι", πρώτα δημιουργώ ένα πρόβλημα, και μετά παρουσιάζω αυτό το "κάτι" ως λύση στο πρόβλημα... Και ω του θαύματος ο κόσμος το δέχεται αμέσως με ανακούφιση ως σωτηρία!
Έτσι λοιπόν η διέξοδος από την κρίση που φτιάξανε, είναι ο σχηματισμός Παγκόσμιας Κυβέρνησης.



Αν είσαι χορτάτος και αυτάρκης, και δεν έχεις καμία ανάγκη, και έρθω εγώ και σου πώ "κάνε μια κολοτούμπα" θα με στείλεις στο διάολο. Για ποιό λόγο να την κάνεις;
Αν όμως σε κάνω πρώτα να πεινάσεις, και μετά ως έξοδο από την πείνα σου προτείνω την κολοτούμπα, τότε θα κάνεις με ευχαρίστηση και περισσότερες. :lol:

Είπαμε κι εμείς γιατί ακρίβυναν εξωφρενικά τα καύσιμα και γενικά το κόστος διαβίωσης; Πώς έγινε αυτό; :shock:

Έτσι λοιπόν η έξοδος από την κρίση δεν είναι η παύση των δανεισμών, αλλά το να κάνουν κάποια "λίγα άτομα" κουμάντο στην γή. Αυτό δηλαδή που ονειρεύονταν από την εποχή του ...

Άλλοι πάλι λένε οτι η έξοδος από την κρίση είναι να τους σφάξουμε και να στείλουμε πίσω στον διάβολο την παγκοσμιοποίησή του και όλα τα συστήματά του. Μια χαρά ήμασταν πρίν την εφαρμογή της "ανάπτυξης" που μας επέβαλαν με το στανιό.

16
Παράθεση
Δεν μου είπε πάω να ψεκάσω!!! Μου είπε θα ψεκάσουν!
 
11:25 το ψεκαστικό βγαίνει από το ένα χωράφι και έρχεται για το άλλο 50μ μακριά από τα μελίσσια.
11:25 το πέταγμα κόπηκε με το μαχαίρι λες και δεν υπήρχε μελισσοκομείο.
Αρπάζω την φωτογραφική μηχανή από το αυτοκίνητο και τρέχω προς το ψεκαστικο που πάει να βγεί στο δρόμο. Μιλάω στον οδηγό του:
-Βρε   άνθρωπέ μου τι κάνεις μεσημεριάτικα με κατέστρεψες. Χάθηκες ο κόσμος αν   ερχόσουν λίγο πρωί ή το βραδάκι; Πετάγεται ο «καλός» γείτονας και   συνεχίζει το δούλεμα…
-Δεν είναι φάρμακο, για την πήξη είναι…
-Ρε   τι μας λές που κοντεύω να πέσω και γω κάτω από τη μυρωδιά του ¨θεοντάν¨   (θεοντάν και φοραντάν υπόψιν είναι φάρμακα …ΝΤΑΝ…μια και έξω – μέχρι   και τα πουλιά που πετούνε πέφτουν).

17
Τώρα επειδή ο καθένας ψεκάζει όσο θέλει αυτό είναι ενα άλλο μεγάλο θέμα..


  •     Όχι δεν είναι ένα "άλλο μεγάλο θέμα", αλλά είναι αυτό ακριβώς  το θέμα που μας απασχολεί.
    1.  Γιατί να κάνει διάλυμα  με το 1/3 του μπουκαλιού φυτοφαρμάκου, και να μην το ρίξει όλο μέσα, όταν κανένας δεν το ελέγχει;   
     
    2. Ο νόμος λέει ότι πρέπει να ψεκάζετε με την δύση του ηλίου,  ενώ εσείς ψεκάζετε όταν σας βολεύει.  Δηλαδή  κάποιος μελισσοκόμος που έχει κοντά στο κτήμα σας τα μελίσσια του, σας κάνει  καλά - καλά την επικονίαση, και μετά του τα σκοτώνετε κιόλας.



    Στο τέλος θα καταντήσετε όπως στην  Αμερική που οι γεωργοί πληρώνουν τους μελισσοκόμους για να φέρουν στο κτήμα τους  τα μελίσσια για επικονίαση.
     
    Όμως να ξέρεις ότι σιγά σιγά   οι μελισσοκόμοι ξυπνάμε και μαζευόμαστε,  και  θα  ζητάμε αποζημιώσεις από τους αγράμματους και ασυνείδητους αγρότες που έχουν γεμίσει  την γή με δηλητήρια.  Κάποτε πρέπει να εφαρμοστούν  οι νόμοι σε αυτό το κράτος!
     
  •     @ papous     
    Αυτά που γράφεις ήταν μια φοβερή πραγματικότητα …


    Κάποτε και οι μελισσοκόμοι συμπεριφέρονταν όπως ακριβώς συμπεριφέρνονται  και οι αγρότες σήμερα.
    Όμως οι σημερινοί μελισσοκόμοι είναι καταρτισμένοι, έχουν  παρακολουθήσει σεμινάρια, και το σημερινό Ελληνικό Μέλι είναι από τα καθαρότερα  του κόσμου. Ίσως να αποτελεί εξαίρεση κανένας αγράμματος παππούς που έχει "μείνει"  στο παρελθόν ( στο μαυρίκ και το μαλάθειο)
     
    Ο νέος μελισσοκόμος γνωρίζει ότι τα αντιβιοτικά για τις ασθένειες,   του είναι άχρηστα,  ενώ καταπολεμά το βαρρόα είτε  με εγκεκριμένα φάρμακα, είτε με βιολογικά (  εγώ π.χ. χρησιμοποιώ θυμόλη, που επιτρέπεται και στην βιολογική μελισσοκομία,  και σύντομα ελπίζω ότι το μέλι μου θα έχει επάνω την ένδειξη Bio).
     
    Να φοβάσαι το Κινεζικό, που βαπτίζεται και πωλείται ως  Ελληνικό, το οποίο είναι τίγκα στα φάρμακα και τα αντιβιοτικά.
     

18
http://www.protothema.gr/environment/article/?aid=76282

Ημέρα συλλογικής διαμαρτυρίας είναι η Δευτέρα 2 Αυγούστου για τους   μελισσοκόμους της χώρας που αντιδρούν στα παράνομα ραντίσματα των   αγροτών. Οι μελισσοκόμοι εκφράζουν την ανησυχία τους για το μέλλον όχι   μόνο του δικού τους επαγγέλματος, αλλά και για την συνεχιζόμενη   υποβάθμιση του περιβάλλοντος και του υδροφόρου ορίζοντα, που προκαλείται   από την ασυδοσία ορισμένων αγροτών που ραντίζουν σε μέρες και περιοχές   με παράνομα φυτοφάρμακα.
 
  Οι μελισσοκόμοι ζητούν από την πολιτεία και τις αρμόδιες αρχές να   φροντίσουν ώστε να εφαρμοστούν οι οδηγίες που ορίζουν, το ράντισμα να   γίνεται μόνο πριν η μετά την ανθοφορία, μετά την δύση του ηλίου, που δεν   πετούν οι μέλισσες, και ράντισμα με όσο το δυνατόν λιγότερο τοξικά   φάρμακα.
 
  Επισημαίνουν μάλιστα ότι η εμβάπτιση των σπόρων σε νεονικοτινοειδή   φάρμακα, έχει σαν αποτέλεσμα οι ουσίες αυτές να μπαίνουν στους ιστούς   των φυτών και να καταλήγουν και στο άνθος σκοτώνοντας τις μέλισσες..   Αυτή η αλόγιστη χρήση, έχει σαν πρώτη καταστροφική συνέπεια την μέλισσα.   Όταν πεθάνει η μέλισσα δεν θα υπάρχει επικονιαστής για τα φυτά και αυτό   έχει σαν αποτέλεσμα τα φυτά και τα αγροτικά προϊόντα να μην παράγουν   τις ποσότητες που παράγουν σήμερα.
 
  Σε χώρες μάλιστα του εξωτερικού όπου δεν υιοθετήθηκαν εγκαίρως μέρα για   τον περιορισμός της χρήσης παράνομων φυτοφαρμάκων, οι αγρότες να   πληρώνουν τους μελισσοκόμους να πάνε μέλισσες κοντά σε καλλιέργειες για   να υπάρξει σωστή επικονίαση.
 
  Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα της Ευρώπης σε μελισσοσμήνη και τέταρτη σε   παραγωγή μελιού και το πρόβλημα γίνεται ακόμα και πιο αισθητό καθώς σε   καιρούς δύσκλους για την οικονομία, λόγο μειωμένης παραγωγής μελιού εξ   αιτίας των φυτοφαρμάκων, και φυσικά ούτε και οι μελισσοκόμοι να γίνονται   ακόμα φτωχότεροι λόγο της κατάστασης αυτής.


19
  •    
     
    Ο κάθε ασυνείδητος ψεκάζει όποτε θέλει …
     
    Με ότι φάρμακο θέλει …
     
    Με όση ποσότητα θέλει ..
     
    Όλα αυτά μολύνουν τον υδροφόρο ορίζοντα, καταλήγουν στο  πιάτο μας, αλλά ταυτόχρονα εξοντώνουν τις μέλισσες.
     

     
    Οι μέλισσες είναι ο βασικός επικονιαστής του οικοσυστήματος,  και ο πληθυσμός τους έχει αρχίσει να ελαττώνεται σημαντικά. Αυτό έχει τρομερές  επιπτώσεις στην χλωρίδα – άγρια και ήμερη – καθώς το οικοσύστημα και η αγροτική  παραγωγή θα καταστρέφονται.
     
    Ήδη στην Αμερική έχουμε τα πρώτα κρούσματα όπου οι αγρότες  έχουν καταντήσει να πληρώνουν τους μελισσοκόμους για να φέρνουν τις κυψέλες  τους στα κτήματά τους, ώστε να γίνεται η επικονίαση.
     
    Όλοι οι μελισσοκόμοι σύσσωμοι αντιτασσόμαστε στην παράνομη  και αλόγιστη χρήση των φυτοφαρμάκων. Ζητούμε από τους αγρότες να εφαρμόζουν  επιτέλους τους νόμους:
     
    1. Να μην χρησιμοποιούν μη εγκεκριμένα φυτοφάρμακα.
     
    2. Να χρησιμοποιούν μόνον τις ενδεδειγμένες ποσότητες που  τους υποδεικνύει ο γεωπόνος τους.
     
    3. Να μην ψεκάζουν τις ώρες που κυκλοφορούν στον αγρό οι  μέλισσες και άλλα επικονιαστικά έντομα - όπως άλλωστε και ο νόμος ορίζει – αλλά  να ψεκάζουν τις αργές απογευματινές και βραδινές ώρες όπου οι μέλισσες  μαζεύονται στις κυψέλες τους και δεν κινδυνεύουν άμεσα.
     
    Επίσης ζητούμε από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να σταματήσει η χρήση των  νεονικοτινοειδών φυτοφαρμάκων  όπως έγινε και στις περισσότερες χώρες την Ευρώπης. Τα νεονικοτινοειδή είναι  μια ομάδα φυτοφαρμάκων με τα οποία εμποτίζονται οι σπόροι με στόχο την  προφύλαξή τους από τα διάφορα έντομα και μύκητες μέχρι το φύτρωμά τους, αλλά  και αργότερα προστατεύουν το φυτό αφού βρίσκονται μέσα του. Τα φυτοφάρμακα αυτά  έχουν ανιχνευθεί στο χώμα, στα διάφορα μέρη των φυτών καθώς και στη γύρη τους. Τελικά  καταλήγουν στο πιάτο μας.
     
    Εμείς οι μελισσομπλόγκερς ορίζουμε την
    2 Αυγούστου ως ημέρα κατά της  παράνομης και παράλογης χρήσης φυτοφαρμάκων.
     

20
Να ρωτησω και εγω κατι ασχετο λιγο... βλεπω ολοι παραπανω γραφετε το mix ως μειξη (με ΕΙ), και οχι μιξη, που φανταζομαι θα ηταν πιο απευθειας μεταφραση. Υπαρχει ελληνικη γραφη για αυτη τη λεξη? Ευχαριστω!

-Κωστας

Κώστα η λέξη είναι Ελληνική, όπως οι περισσότερες άλλωστε ...

  •     Το ρήμα είναι "μείγνυμι" αλλά θα το βρεις και "μίγνυμι"



    μείγνυμι, μειγνύω, μίγνυμι, μίσγω   μείγνυμαι, μίσγομαι. ἐμείγνυν, ἐμείγνυον, ἔμισγον ἐμειγνύμην. μείξω    μείξομαι, μειχθήσομαι,

     

21

Οσο αφορα τη δικη μου αποψη,θεωρω οτι οπως τα ψαρια,τα πουλια,τα κουναβια και οι αρκουδες δεν εχουν καποιου ειδους "διαβατηριου" ωστε να εμπιδιζονται να μετακινηθουν απο ενα σημειο της γης σε ενα αλλο,ετσι και οι αθρωποι πρεπει να ειναι παντελως ελευθεροι να επιλεγουν τοπ που θα πανε,ποσο θα μεινουν και να ζουν σε οποιο μερος του πλανητη επιθυμουν χωρις κανεος ειδους αδεια.
Αλλα αυτο περιεχεται σε αλλου ειδους συζητηση η οποια δε μπορει να γινει με τους ορους του υπαρχοντως καθεστωτος των κρατων και των συνορων,οπως και οι λογοι που αναγκαζουν τους ανθρωπους στο υπαρχων καθεστως να αφηνουν τη γενεθλεια γη τους μεταναστευοντας σε ενα αλλο τοπο.


Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος!!! Τα ζώα έχουν την περιοχή τους που την συμαδεύουν με διάφορους τρόπους. Τα άλλα ζώα που θα μπούν στην περιοχή τους θα πρέπει να δώσουν μάχη για να την κατακτήσουν ή να γίνουν αποδεκτά. Και με τους ανθρώπους ισχύει το ίδιο.


Αλλά θέλω να μάθω κάτι ( συγνώμη δεν διάβασα όλες τις αναρτήσεις). Γιατί να πάρουν την Ιθαγένεια και όχι την Υπηκοότητα; Σε τι θα τους φανεί χρήσιμη  η Ιθαγένεια  που δεν θα του φαινόταν χρήσιμη η υπηκοότητα; Γιατί ντε και καλά και να πάρουν Ιθαγένεια και όχι Υπηκοότητα;

Αυτο που πρεπει να προσεχτει και να λειφθει υποψιν ειναι οτι κανενας ανθρωπος η κοινωνικη ομαδα ανθρωπων σε μαζικο επιπεδο δεν αφησε τη γενεθλεια γη του χωρις να υπαρχει καποιος λογος ανωτερας βιας

Γιατί λοιπόν να μην τους βοηθήσουμε να μπορούν να ζουν με αξιοπρέπεια στον δικό τους τόπο, ώστε να μην αναγκάζονται να ξεριζόνωνται; Της πέρασε καθόλου αυτό από το μυαλό της κα ΕΛΙΖΑΜΠΕΤΤΑΣ ΚΑΖΑΛΟΤΤΙ, ή βλέπει μόνον ως λύση τους ξεριζωμούς και την ανάμειξη των λαών, με όλα τα αρνητικά επακόλουθα;

22
Βρέ βρέ τον κούντερα!

Ασφαλώς και γνωρίζω τις διαφορές μεταξύ "ετυμολογίας" και "ετοιμολογίας", αλλά έχω πολύ καιρό που φτιάχνω μια εργασία μέσα στην οποία η ικανότητα της ετοιμολογίας ( το να είναι κανείς ετοιμόλογος) καταλαμβάνει μεγάλο μέρος. Εκ παραδρομής την έγραψα λοιπόν έτσι αφού καιρό τώρα ασχολούμαι με αυτήν.

Ευτυχώς που έκανα αυτό το λάθος και βρήκες από κάπου να πιαστείς για να πανηγυρίσεις.  ;D

Ναι μεν η επιστήμη βασίζεται στην παρατήρηση αλλά αυτές τις παρατηρήσεις τις επικοινωνούν με τα λόγια. Αν με μια λέξη ο καθένας εννοεί τα δικά του … τότε …
Αφού λοιπόν εσύ επιμένεις ( με κάθε σεμνότητα και όχι θράσος σαν εμένα  ;D ) ότι η ετυμολογία δεν έχει νόημα ύπαρξης στην επιστήμη, τότε μπορείς να μιλάς πχ. για το Άπειρο και να εννοείς κάτι πεπερασμένο, και καλή σου συνεννόηση.

Λίγο αργοπορημένη η απάντησή μου, αλλά τώρα ευκαίρησα.

23
@ analogio

Η ίδια η φράση και μόνον "πληθωρικό Σύμπαν" αναιρεί τον εαυτό της αν ακούσεις τι σου λένε οι λέξεις που χρησιμοποίησες.

Η λέξη "Σύμ- Παν" ουσιαστικά είναι υπερλεξισμός, και σημαίνει "Άπαντα τα Πάντα" – "το Όλον" – "το Είναι".
Μόνη της η λέξη "το Πάν" φθάνει και περισσεύει για να αποδώσει την έννοια του "Παντός", αλλά συνηθίζεται ο υπερλεξισμός "Σύμπαν" σε μια προσπάθεια να γίνει πιο εύκολα κατανοητό το απόλυτο της έννοιας του Παντός,  από τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις λέξεις εντελώς συμβατικά και όχι με την ουσιαστική τους έννοια.

Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, "το Πάν" είναι Ένα και μόνον, και περικλείει μέσα του όλη την ύπαρξη. Πόσο μάλλον το "Σύμ-Παν".  Όπως καταλαβαίνεις, δεν είναι δυνατόν το "Πάν" να είναι πέραν του Ενός. Ακόμα και η φράση "τα πάντα" είναι υπερλεξισμός αφού το "Πάν" είναι τόσο όσο είναι και "τα Πάντα".

Επομένως το Σύμπαν είναι μόνον ένα,
δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος,
ούτε περιφέρεια ούτε κέντρο,
εκτείνεται πανταχόθεν
και  είναι Άπειρο.


Επίσης το Άπειρο δεν μπορεί παρά να είναι μόνον ένα: Το Άπειρον, εξ ορισμού δεν έχει όριο (πέρας). Αν υπήρχαν πχ δύο Άπειρα τότε μεταξύ τους θα υπήρχε κάποιο όριο στο οποίο θα σταματούσε το ένα και θα ξεκινούσε το άλλο. Τότε όμως δεν θα ήταν Άπειρα αλλά Πεπερασμένα. Επομένως αν δεχθούμε ότι υπάρχουν δύο ή περισσότερα Άπειρα, τότε αυτά θα ταυτίζονται.

Το Σύμπαν δεν μπορεί παρά να είναι ένα, όπως φαίνεται πάρα πάνω.
Ένα όμως, είναι και το Άπειρο. 
Το Άπειρο περικλείει μέσα του το Πάν,
και το Πάν συμπεριλαμβάνει το Άπειρον.
Το Πάν και το Άπειρο ταυτίζονται.

Εσείς τώρα ψάχνετε να βρείτε το κέντρο του Απείρου και του Παντός;  ;D

Στην Χριστιανική θρησκεία ο Δημιουργός θεός, ο θεός Λόγος, είναι πανταχού παρών και τα πάντα πληρών ( πληρών = τα πάντα είναι πλήρες από θεό, τα πάντα είναι γεμάτα από θεό).

Αφού λοιπόν ο θεός Λόγος υπάρχει μέσα στα Πάντα,
και το Πάν είναι Άπειρο, άρα και ο θεός είναι Άπειρος.
Άπειρα όμως δεν μπορεί να υπάρχουν περισσότερα του Ενός.
Επομένως το Πάν, το Άπειρο και ο θεός Λόγος ταυτίζονται,
βρίσκονται δηλαδή το ένα μέσα στο άλλο. 


Θεός είναι όλος ο κόσμος.

Ζούμε μέσα στον θεό και είμαστε κομμάτια του.


Στην χριστιανική θρησκεία, το υλικό μέρος του κόσμου είναι αποτέλεσμα της "πτώσης" που επήλθε με το "Κακό".

Τι είναι όμως το "Κακό";

Η συνέχεια στο μέλλον, αν και εφ όσον υπάρχει κάποιος λόγος να το συνεχίσω.



IxNiLaTiS

πληθωρικο ή  πληθωρισμικο ή πληθoικο συμπαν ειναι συγχρονη κοσμολογικη θεωρια, ετσι λεγεται, δεν νομιζω ότι προκειται περι υπερλεξεως, αν και δεν γνωριζω ακριβως τι σημαινει αυτός ο νεολογισμος, συμπαν ειναι το παν ολο μαζι, όχι το ολον ένα-ένα αλλα το ολον ομου, μη το παρεις ότι σου κανω μαθημα, θα ελεγα πιο πολύ μαθαινω εγω, στην κοσμολογια συμπαν είναι όλα τα ουρανια σωματα, ηλιος, απλανεις, γη, γαλαξιες, μετεωρα, κτλ. όχι όμως το καθενα αυτοτελως και ανεξαρτητως αλλα όλα μαζι σχετικα προς αλληλα σαν στοιχεια μηχανισμου, γι’αυτό το λενε συμπαν, δεν αρκει να είναι το ολον, πρεπει να είναι το ολον μαζι, στη φιλοσοφια εχομε μια άλλη σταση, τα πραγματα πιο αφηρημενα, επι των νοητων ο λογος και η πραγματεια επι νοηματος, εσυ προσεγγιζεις φιλοσοφικα το ζητημα κι αυτό είναι σημαντικο, στηριζεσαι μαλλον σε προσωκρατικους, είναι ένα θεμα με πολλες πτυχες, θα σε ρωτησω, το απειρο δεν δηλωνει κατι που δεν εχει περατα, δηλ. κατι που δεν εχει ορια ;;
τα παντα πληρων σημαινει τα παντα πληρων με δημιουργικη και ζωοποιητικη και λογοποιο ενεργεια του θεου, δεν σημαινει τα παντα γεματα από θεο, δηλ. στην χριστιανικη διδασκαλια δεν σημαινει αυτό που αναφερεις,
τι είναι το κακο ;; ως φιλοσοφικο ζητημα το κακο θεωρειται παραδοξο, θα συναντησεις διαφορες παραλλαγες στην παρουσιαση, το αινιγμα, το παραδοξο, το προβλημα του κακου, πριν όμως επιχειρησομε να ορισομε τι ειναι κακο δεν θα πρεπει να ορισομε τι είναι αγαθο ;;

η θαλασσα ειδε και εφυγε, ο ιορδανης εστραφη  εις τα οπισω, και εις ετη πολλα,


Ωραία  το θέτεις …  :)
θα επανέλθω σύντομα να το συζητήσουμε, δεν προλαβαίνω τώρα.   :(

24
@ IxNiLaTiS΄

Αν το κατάλαβα αυτό σωστά, καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι το Σύμπαν είναι άπειρο βασιζόμενος αποκλειστικά και μόνο στην ετυμολογία της λέξης "Σύμπαν";

Αν δεν κάνεις έτσι, τί άλλο μπορείς να κάνεις;
Οι λέξεις αποδίδουν συγκεκριμένες έννοιες που μπορούμε να αντιληφθούμε.
Αν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε κάτι, δεν υπάρχει περίπτωση να "δημιουργήσουμε"*  μιά λέξη γι αυτό.



Άκρως επιστημονική θεώρηση δηλαδή...

Ευτυχώς που η επιστήμη βασίζεται στην παρατήρηση και όχι στην ετυμολογία των λέξεων, ειδάλλως θα προσπαθούσαμε να αρμέξουμε το γαλαξία και θα στέλναμε τους κομήτες για κούρεμα...
Best post ever στο παρών topic ;D!!!
Την επόμενη φορά προσπάθησε αντί της λέξης topic να βάλεις την αντίστοιχη Ελληνική. Θα δείς …  ;D

Παράθεση
Δεν μπορείς να μιλάς για πίστη στον θεό ή όχι, όταν πρώτα δεν έχεις ορίσει τι εννοείς με την λέξη θεό.
Μαζί μιλάτε και χώρια συνεννοείστε  ;D
Έχουμε ορίσει την έννοια: Θεός είναι αυτός που όταν δημιουργεί παράγει υποκείμενα, ενώ άνθρωπος είναι αυτός που χρησιμοποιεί τα υποκείμενα για να παράγει!
 

Βλέπεις λοιπόν;  Εγώ δεν συμφωνώ με αυτόν τον ορισμό.



Εσύ αδερφέ μου ψάχνεις να βρεις, απ' ότι καταλαβαίνω, αν είσαι σοφός ή άγιος! Μην ανησυχείς, δεν είσαι τίποτε απ' τα δύο...

Διότι ο άγιος έχει πλήρη πίστη και καθόλου γνώση, ενώ ο σοφός έχει πλήρη πίστη ότι δεν έχει καθόλου γνώση.

Πώς το ξέρεις αυτό;  Πώς γνωρίζεις τι είναι ο άγιος και τι ο σοφός;
Μήπως βρήκες ποτέ σου κάποιον άγιο να συζητήσεις μαζί του, ή μήπως βρήκες κάποιον σοφό; 

25
@ IxNiLaTiS΄

Αν το κατάλαβα αυτό σωστά, καταλήγεις στο συμπέρασμα ότι το Σύμπαν είναι άπειρο βασιζόμενος αποκλειστικά και μόνο στην ετυμολογία της λέξης "Σύμπαν";

Αν δεν κάνεις έτσι, τί άλλο μπορείς να κάνεις;
Οι λέξεις αποδίδουν συγκεκριμένες έννοιες που μπορούμε να αντιληφθούμε.
Αν δεν μπορούμε να αντιληφθούμε κάτι, δεν υπάρχει περίπτωση να "δημιουργήσουμε"*  μιά λέξη γι αυτό.



Άκρως επιστημονική θεώρηση δηλαδή...

Ευτυχώς που η επιστήμη βασίζεται στην παρατήρηση και όχι στην ετυμολογία των λέξεων, ειδάλλως θα προσπαθούσαμε να αρμέξουμε το γαλαξία και θα στέλναμε τους κομήτες για κούρεμα...



Η επιστήμη βασίζεται στην παρατήρηση, ή οποία βρίσκεται σε σχέση συνεπαγωγής με την αντίληψη. Η ικανότητα αντίληψης πάντα εκδηλώνεται και ως δημιουργία ( ή ανακάλυψη) λέξεων, με τις οποίες μπορούν οι άνθρωποι να επικοινωνήσουν τις αντιλήψεις τους.

Όπως καταλαβαίνεις η ύπαρξη και η ορθή χρήση της γλώσσας, είναι αναγκαστική προϋπόθεση για την ύπαρξη της επιστήμης. Γι αυτό και οι άνθρωποι (επιστήμονες και μη),  κάθε φορά που ανακαλύπτουν κάτι, προσπαθούν να του δώσουν ένα όνομα που να φανερώνει τις ιδιότητες του αντικειμένου.

Ονομάτων επίσκεψη = αρχή σοφίας
Αν ασχοληθείς με την ετοιμολογία των λέξεων, να είσαι βέβαιος ότι κάθε μέρα θα γίνεσαι και λίγο πιο έξυπνος, λίγο πιο συνειδητοποιημένος.

  Όσο πιο αντιληπτικός και έξυπνος (όχι πονηρός) είναι κάποιος, τόσο πιο συνειδητά χρησιμοποιεί την γλώσσα, και τόσο πιο μεγάλο λεξιλόγιο διαθέτει. Ο χαζός και απαίδευτος διαθέτει πολύ φτωχό λεξιλόγιο και χρησιμοποιεί τις λέξεις εντελώς συμβατικά και ασυνείδητα.


δε συμετεχω στη συζητηση σας γιατι δε ξερω ποιος ειναι αυτος για τον οποιο μιλατε.

Έτσι μπράβο !!!
Μιλάνε για θεό δίχως να ορίσουν τι εννοούν με την λέξη "Θεός"
Χρησιμοποιούν την λέξη εντελώς συμβατικά και γι αυτόδεν υπάρχει περίπτωση να συνενοηθούν, αφού ο καθένας αναφέρεται σε κάτι άλλο, και μάλιστα αόριστο και συγκεχυμένο.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10