Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - screamforyourlife

Σελίδες: [1]
1
Παιδια καλησπερα!Βρηκα ενα βιντεακι αρκετα ενδιαφερον...


Ελπιζω να μην μιλαμε για τετοιο τροπο εκφορας ηχου οταν μιλαμε για εκταση φωνης...Δεν μπορω να τοποθετηθω η να κρινω την εκπαιδευτικη μεθοδο του Μπρετ Μανιγκ,ουτε ειμαι σιγουρος αν αυτος ο τροπος εκφορας ηχου ειναι και ωφελιμος,αλλα σιγουρα βασιζεται σε ΤΡΟΜΕΡΑ ΛΕΠΤΕΣ ΙΣΟΡΟΠΙΕΣ στην τοποθετηση της φωνης,οποτε και ειναι ευκολο να γινει ενας στειρος μιμητισμος του ηχητικου αποτελεσματος που ακουμε στο βιντεακι...Εκτος αυτου δεν εχει και νοημα να μιλαμε για το ποσο ψηλα φτανουμε οταν ο χ συνομιλητης αναφερεται σε Full voice,αληθινοτατη και με ογκο και ο ψ συνομιλητης αναφερεται απλα στην επεκταση της headvoice που μοιαζει αλλα δεν ειναι φαλσετο...

Ισως στο μοντερνο και ειδικοτερα στο ποπ τραγουδι να ειναι αποδεκτες τετοιου ειδους νοτες αλλα ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΟΥ...Κατ αντιστοιχια τα ιδια ισχυουν και για τη whistle voice...ΔΕΝ ειναι η αληθινη φωνη...Συμφωνω οτι ειναι πολυ δυσκολο και απαιτει τεχνη για να γινει,αλλα τι να τι κανω οταν ακουω για πχ μια φωνη να κανει whistle απο τη μια κι απο την αλλη να μην εχει γεφυρωμενα τα ορια των διαφορων register της και να ακουω ενα εμφανεστατο πασατζιο?

2
Παράθεση

Κατ' αρχάς ελπίζω να γνωρίζεις τι είναι το falsetto, γιατί ειδικά στην αντρική φωνή πολλοί το συγχέουν με τη head voice.(Όποτε θέλεις μπορώ να σου γράψω μια "επιστημονική" ανάλυση της διαφοράς τους,τι ακριβώς συμβαίνει στις χορδές κλπ.) Λοιπόν, μεγάλη μερίδα καθηγητών,ιδίως του αμιγώς "κλασσικού" τρόπου, αποτρέπουν τους μαθητές τους (μετά βδελυγμίας δε, στα πρώτα στάδια εκπαίδευσης) και κυρίως τους τενόρους από την εξάσκηση του falsetto.Κι αυτό γιατί φοβούνται για τόν ήχο (όγκος και χρώμα) και τον έλεγχο της πολύ ψηλής περιοχής ,που πρέπει να ακούγεται "πραγματική φωνή".Κάποιοι άλλοι και ανάμεσά τους ο περίφημος καθηγητής και βαρύτονος Anthony Frisel,προτρέπει στη μελέτη ακόμα και ολόκληρων τραγουδιών με falsetto,σαν εξαιρετικά καλό τρόπο διόρθωσης της καθαρότητας φωνηέντων και συμφώνων.Σε πολύωρες κι επίπονες μελέτες,πρόβες,γενικές δοκιμές η χρήση του falsetto πραγματικά σώζει τη φωνή από την καταπόνηση. Τι γίνεται όμως όταν ένας τραγουδιστής ή υποψήφιος-τραγουδιστής δεν έχει τον έλεγχο και τραγουδάει άθελά του όλες τις ψηλές μόνο με falsetto {εκεί πρέπει να αποδείξει τη "μαγκιά" του ο καλός καθηγητής (voice teacher) ή ο voice coach}.Στο σύγχρονο τραγούδι τώρα,το falsetto είναι ένα πολύ όμορφο κομμάτι της έκφρασής μας.Οι πιο πολλοί τραγουδιστές από τη διεθνή και ελληνική ποπ μέχρι το έντεχνο ελληνικό,από το heavy metal μέχρι το....παντού μπορείς ν' ακούσεις λέξεις και φράσεις με falsetto. :D Έγραψα όλη αυτή τη "φλυαρία" για να καταλήξω να σου πω ότι δεν υπάρχει σαφής απάντηση στο ερώτημά σου.Αντίθετα γεννώνται πλήθος ερωτημάτων (Είσαι σίγουρα τενόρος;Κι αν ναι,τι είδους τενόρος;Έχεις κατακτήσει τον έλεγχο των υπόλοιπων, ας το πούμε"φωνών"(μη δόκιμα), ώστε να τραγουδάς one voice:Έχεις κάνει γέφυρα στα περάσματά σου;Ξέρεις τι είναι πέρασμα;)Αλλά αν συνεχίσω δεν θα με χωράνε εκατό σελίδες, γιαυτό "ψάξου κι άλλο".Και...καλή τύχη!
H χρηση του φαλσετο απο τα πρωτα μαθηματα ενος εκπειδευομενου τραγουδιστη ειναι τραγικο λαθος για εναν απλο λογο:Απομακρυνει τη φωνη απο τη σωστη τοποθετηση της και μετα ειναι πολυ δυσκολο να τποθετηθει σωστα η φωνη...Κι επειδη σαν φορουμ που ειμαστε οφειλουμε να καθοδηγουμε σωστα καποιους,μπορω να πω οτι ειναι εξαιρετικα απικυνδυνο να αφεθει να εννοειθει απο εναν αρχαριο οτι το 'φαλσετο' ειναι 'καλο'...Πρωτα καποιος οφειλει να ανακαλυψει την πραγματικη του φωνη,να αναπτυξει την εκταση της και κατοπιν σε πολυ προχωρημενα σταδια να αναπτυξει το φαλσετο,το οποιο οτνα γινεται σωστα ΚΑΙ ωφελιμο ειναι ΚΑΙ παρεχει ενα ξεχωριστο υφος στο τραγουδι...Αντιθετα με το χρωματικα σχεδον ομοιο του 'φαλσετο' η 'ψευτικη' που πιανουν οι απαιδευτοι ανθρωποι προσπαθωντας να πιασουν μια ψηλη....τοτε απλα και μονο στενευουν το λαιμο τους,ενω οι φων χορδες και το διαφραγμα δεν εχουν την παραμικρη συμμετοχη...Ασε που ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ ΒΛΑΒΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΝΗ σχεδον οσο και το να γκαριζει καποιος:Φθειρεται το οπισθιο τριτημοριο των φων χορδων...Αρα:ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΦΑΛΣΕΤΟ...

3


ακριβώς!! και πάντα παίζουν ρόλο κι άλλα κομμάτια πέρα από τις νότες αυτές καθεαυτές. Η ψυχολογία ας πούμε... το πόσο "μέσα σου" έχεις το κάθε κομμάτι, το πόσο σε εκφράζει...ακόμα και τεχνικά θέματα άρθρωσης ή ενεργοποίησης ηχείων όπως για παράδειγμα τα σύμφωνα. Αλλιώς χτυπάς ένα C5 με Ι κι αλλιώς με ΟΥ κι αλλιώς με Α. Και φυσικά, ένα τραγούδι που το ακούς από 10 χρονών θα το χειριστείς πολύ ευκολότερα από ότι ένα καινούριο...
Θέλει πίστη στις ικανότητες σου και στο ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο...  ;)

Παίζεις με κάποια μπάντα??
[/quote]Ειμαι σολιστ ;DΔεν παιζω σε καποια μπαντα,περιστασιακα μονο σε μαγαζακια στην επαρχια....

4
Πετραν την καλησπερα μου...αναφερω το εξης περιστατικο,οσον αφορα την ψηλη περιοχη...Ξεκιναω να τραγουδω το 'we are the champions'των Queen αρχικα 2 τονους κατω,δηλαδη εφτασα ψηλοτερη νοτα τη G#4 και μετα ενα τονο ανωθεν...παρατηρω πως βγαζω εκπληκτικα ανετα τη Βb4 και λεω δε γ....ται?και το ανεβαζω 1,5(!!!!)τονο και καταφερα να τραγουδησω με αληθινη φωνη τη C#5 νοτα!!!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ?Ειδικα για τη φωνη μου που ειχε καταταχτει σε φωνη λυρικου βαρυτονου!!...Ειχες δικιο...η φωνη δε ξερεις καμμαι φορα που θα σε φτασει...ειναι ολο εκπληξεις... ::)

5
Συμφωνω φιλε Πετρο σε αυτο που λες...ομως για να αποκτησεις σωστο κοντρολ της ανασας,του αερα κατα την φωνηση αν θες, δεν πρεπει να ξεκινησεις απο πιο χαμηλους και ανετους τονους  και σταδιακα να φτασεις πιο ψηλα?Προφανως η φιλη που βραχνιαζει δεν εχει αποκτησει το αναλογο κοντρολ...

6
Πετραν επαναλαμβανω την απαντηση μου γιατι ισως να μη φανηκε καλα στο προτελευταιο ποστ μου...εκανα μαθηματα στο Ελλ Ωδειο και μετα στο Θαλη...Βασικα απο οτι μου λες εχεις ιδιαιτερα διευρυσμενη την εκταση της φωνης σου προς τα πανω...εγω απο τη σημειλογια με τις νοτες καταλαβα πως το C3 ειναι το μεσαιο ντο ,το C4 ειναι το ψηλοτερο ντο που θα βρεις εντος πενταγραμμου με κλειδι το σολ,κοκ...Ετσι το C5 ειναι το λεγομενο ντο του τενορου ενω αμεσως πριν(δηλ ενα ημιτονιο πισω) ειναι το B4... η με αλλα λογια το πρωτο σι πανω απο το πενταγραμμο με κλειδι το σολ...αν ειναι ετσι τοτε ανακαλω αυτα που ειχα γραψει για το Bb5 και αναφερομαι στο Βb4!Ειναι μια νοτα αρκετα δυσκολη και μου πηρε πολυ καιρο να τη βγαλω σωστα...επισης ο bluechild μαλλον εννοει τη Β4 που ειναι 7 ταστο της ψλης χορδης ΜΙ στην κιθαρα...και δεν μπορω να πιστεψω οτι υπαρχει αρχαριο ατομο ακομα και με φωνη τενορου που τη βγαζει ομορφα αυτη τη νοτα...η για ψευτικη θα μιλαμε η για μια αναρθρη κραυγη....τελος το G4 εχω φιλο τενορο που πλεον φτανει μεχρι ντο διεση 5 που στη ν αρχη δεν μπορουσε να το βγαλει...Επισης να προσθεσω πως φιλε μου μου φαινεται αρκετα απιστευτο να φθανεις το Ε5 με πραγματικη φωνη τη στιγμη που εχουμε φωναρες στην παγκοσμια σκηνη που δεν πιανουν αυτη τη νοτα...ο Παβαροτι πιανει τη νοτα αυτη με falseto,οπως το ιδιο κανει και απο το μοντερνο τραγουδι ο morten harket των a ha...νομιζω πως ο Fred Mercury εχει χτυπησει E5....και φυσικα αν εννοεις αληθινη φωνη τη φωνη με χρωματισμο και γρεζι 'ροκ'νομιζω οτι αυτη η νοτα ειναι ψευτικη....οσο για την ηψηλη περιοχη σου που φτανει μεχρι D#6 ειναι μια νοτα σοπρανο και μαλιστα καλης...πως τη φτανεις με ψευτικες?Εισαι νεος και σε ηλικια αλλα και εχεις μονο 4 χρονια ενασχολησης με το τραγουδι σοβαρα με βαση τα οσα λες...τι νασου πω μπραβο σου αν ειναι οσα λες αληθεια,αλλα αν θες τη γνωμη μου νομιζω πως η κατι κανεις πολυ λαθος η κατι πολυ σωστα για να βγαζεις αυτες τις νοτες...οπως επισης πιστευω πως κανεις καταχρηση του falesto στις εκτελεσεις σου προκειμενου να ανεβεις ψηλοτερα τονικα...Τελος θα κλεισω λεγοντας πως καποιος τραγουδιστης μπορει να τραγουδαει τονικα ψηλα επειδη εχει καλη φωνη και οχι οτι καποιος τραγουδιστης εχει καλη φωνη επειδη μπορει να τραγουδα ψηλα τονικα...τα παραπανω με φιλικη διαθεση και σεβασμο ;)

7
Γεια..... :P
Εχω μια απορια: γιατι οταν τραγουδαω για αρκετη ωρα μετα ποναει ο λαιμος μου?Αυτο συμβαινει παντα και ειναι σαν να εχω κρυωσει!Το κακο ειναι οτι μετα εχω πονολαιμο και μιλαω σαν νταλικερης για μια βδομαδα!Τι μπορω να κανω για να εχω περισσοτερη αντοχη?!
Βοηθειστε!!!!!!!plz!!! ::)
thnx...
χρειαζεται να τραγουδας εκει που ειναι η απολυτως ανετη εκταση που μπορεις ...κανε τις απαραιτητες μετατροπες τονου στα τραγουδια και ΠΟΤΕ μην τραγουδας στο τονο του τραγουδιστη...αυτος εχει εξασκηθει και μαλιστα αν ειναι και καλος θα εχει θηριωδες διαφραγμα και κοιλιακους μ ετεοιο κοντρολ που μπορει να ελεγχει την  ανασσα του σε καθε τονο....καταρχην οι επαγγελματιες εχουν τεραστιες εφεδριες ανασας...με εισπνοη 4 5 sec βγαζουν εκπνοη που φτανει και τα 45 sec h και το λεπτο(!)

8
...επισης θελω λιγο να ξεκαθαρισουμ ετη σημειολογια με τις νοτες η αριθμηση απο 1 σε 2η οκταβα ξεκινα σε καθε C(ντο)σωστα?και το μεσαιο ντο ειναι το c3 οποτε το c5 ειναι το ντο του τενορου σωστα?

9
ο κόντρα τενόρος έχει ψηλότερη έκταση και αγγίζει τις νότες της soprano...δεν έχω τέτοιες νότες ούτε δυνατότητες μάλλον. Απλά είμαι ένας ψηλός τενόρος (εννοείται όλα αυτά με σοβαρή εκπαίδευση τα τελευταία 4 χρόνια).

ερώτηση: κάνεις κλασσικό τραγούδι? έχεις δοκιμάσει ποτέ το μοντέρνο και την rock τοποθέτηση? γιατί αντιλαμβάνομαι ότι όσα γράφεις αφορούν καθαρά κλασσική παιδεία και το μοντέρνο είναι εντελώς άλλο πράγμα το οποία πιθανότατα θα σε πάει και πιο ψηλά σε νότες.
Ισα ισα που το κλασσικο τραγουδι το αποφευγω...αν και αθελα μου καποιες νοτες μερικες φορες αποκτουν μια χροια με μεγαλυτερο βαθος που μοιαζει με τενορου οπερας...προσπαθω εναγωνιως να κρατησω τη χροια μου αυθεντικη...οταν λες μοντερνο τραγουδι τι ακριβως εννοεις?συγχρονο pop?

Το να κρατήσεις την χροιά σου αυθεντική σε όλες τις βαθμίδες της φωνής σου και παρά τις διάφορες επιρροές είναι το μεγάλο στοίχημα κάθε τραγουδιστή. Μακάρι να τα καταφέρεις στο ακέραιο. Σαν μοντέρνο τραγούδι αναφερόμαστε σε όλα τα σύγχρονα είδη τραγουδιού που δεν βασίζονται στην κλασσική τοποθέτηση. Δηλαδή rock, pop, metal κτλ. Κάνεις κάπου μαθήματα?

Καλησπερα Πετραν...τωρα ειδα την τελευταια σου ερωτηση...εκανα για αρκετο καιρο στο ελληνικο ωδειο και μετα στο Θαλη....

10
ο κόντρα τενόρος έχει ψηλότερη έκταση και αγγίζει τις νότες της soprano...δεν έχω τέτοιες νότες ούτε δυνατότητες μάλλον. Απλά είμαι ένας ψηλός τενόρος (εννοείται όλα αυτά με σοβαρή εκπαίδευση τα τελευταία 4 χρόνια).

ερώτηση: κάνεις κλασσικό τραγούδι? έχεις δοκιμάσει ποτέ το μοντέρνο και την rock τοποθέτηση? γιατί αντιλαμβάνομαι ότι όσα γράφεις αφορούν καθαρά κλασσική παιδεία και το μοντέρνο είναι εντελώς άλλο πράγμα το οποία πιθανότατα θα σε πάει και πιο ψηλά σε νότες.
Ισα ισα που το κλασσικο τραγουδι το αποφευγω...αν και αθελα μου καποιες νοτες μερικες φορες αποκτουν μια χροια με μεγαλυτερο βαθος που μοιαζει με τενορου οπερας...προσπαθω εναγωνιως να κρατησω τη χροια μου αυθεντικη...οταν λες μοντερνο τραγουδι τι ακριβως εννοεις?συγχρονο pop?

11
σε αυτά που έγραψα το G4 δεν είναι "σολ του θεού", αλλά μιά οκτάβα κάτω από αυτό. Ο αριθμός 4 αναφέρεται στην οκτάβα του πιάνου που αντιστοιχεί η νότα. G 4ης οκτάβας πιάνου λοιπόν. To G4 λοιπόν είναι σχετικά εύκολη νότα ακόμα και για μη εκπαιδευμένους τενόρους που έχουν τουλάχιστον καλό αυτί. Αν ο bluechild εννοεί την B5 τότε προφανώς την πιάνει με falsetto...δεν υπάρχει κανονική φωνή στους άντρες τόσο ψηλά.

Για κανονική φωνή υπάρχουν άπειρα τραγούδια που έχουν ντο και πάνω (C5). Π.χ το show must go on των queen χτυπάει ένα μι (Ε5), ενώ στο innocence faded των dream theater υπάρχει ένα φα μέσα (F5). Ακόμα και ο Michael Jackson έχει πραγματικά πολλές νότες πάνω από το ντο με κανονική φωνή. Τα παραδείγματα είναι πραγματικά πολλά. Το ντο στους τενόρους το συναντάμε ακόμα και στην όπερα κάποιες φορές. Δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Βέβαια από το ντο και πάνω ίσως είναι λίγο υπερβολή για τους άντρες αλλά δεν είναι κάτι υπερφυσικό.

το D# που έγραψα είναι η ψηλότερη νότα που έχω πιάσει με falsetto σε ασκήσεις. Αναφέρομαι στο D#6 και υποθέτω πως είναι πολύ ακραία νότα που δεν μπορείς να την χρησιμοποιήσεις σε τραγούδι. Θα έλεγα πως τραγουδιστικά το falsetto μου έχει ωφέλιμη περιοχή ως το B5. Αντίστοιχα με κανονική φωνή έχω πιάσει μέχρι και το F5 και χρησιμοποιώ με άνεση στο τραγούδι μου μέχρι και το D5 (αν και καμμιά φορά χτυπάω και το E5...αλλά στα καλά μου).


Συνεπως εισαι κοντρα τενορος...εγω φτανω μεχρι SIb5 με κανονικη φωνη και μπορω ενω τηνεχω σε ενταση φορτε σταδιακα να της ελατωσω την ενταση μεχρι pianissimo και χωρις να μεταπεσω σε falseto ενω εχω και μια οκταβα πανω χρησιμοποιωντας την 'ψευτικη' φωνη

12
...κοιτωντας προσεκτικοτερα τις φωνητικες καταξεις καταλαβα οτι η νοτα που μου λες εσυ ειναι η  D#4,σωστα?Η νοτα Σι που λεει ο Bluechild ειναι η B5 7 o ταστο της ΜΙ χορδης στην κιθαρα...

13
Βάση της διεθνούς βιβλιογραφίας:

Basic Choral Ranges:
    * Soprano: C4 - C6
    * Mezzo-Soprano: G3 - G5
    * Contralto: E3 - D5
    * Tenor: C3 - C5
    * Baritone: F2 - G4
    * Bass: C2 - E4

Basic Operatic ranges:
    * Soprano: C4 - A5
    * Mezzo-Soprano: A3 - F5
    * Contralto: F3 - D5
    * Tenor: B2 - G4
    * Baritone: G2 - E4
    * Bass/Basso: E2 - C4

την αντιστοιχία με τις οκτάβες της κιθάρας δεν την έχω κάνει ποτέ... αλλά θεωρώ πως ο bluechild αναφέρεται στην B4 αν μιλάει για κανονική φωνή (η οποία είναι νότα που έχουν εύκολα σχετικά οι τενόροι και οριακά κάποιοι βαρύτονοι) ή στην Β5 αν αναφέρεται σε falsetto (η οποία είναι δύσκολη νότα για τενόρους, αλλά όχι και ακατόρθωτη - προσωπικά την έχω τραγουδήσει και σε τραγούδι ενώ με τις ασκήσεις έχω φτάσει ως το D#).
Εγω ξερω οτι οι τενοροι φτανουν μεχρι C C#...και μετα απο πολλα και εξαντλητικα χρονια μελετης...αλλα μεχρι σολ του θεου πρωτη φορα το ακουω...εν πασει περιπτωση ο φιλος που εγραψε για τη νοτα αυτη και το σχολιασα μου εκανε εντυπωση που χωρις καθολου εξασκηση ανεφερε τετοια εκταση φωνης....να σε ρωτησω φιλε μου 2 πραγματα 1.τη νοτα ρε# πως την πιανεις με φαλσετο με πραγματικη φωνη και αν ναι φωναζοντας,ζοριζομενος η με σχετικη ανεση?2.ποια ειναι η ΕΝΤΕΛΩΣ ανετη εκταση σου?...και μια απαραιτητη προσθηκη...μιλαω για τη νοτα σι την πρωτη πανω απο το πενταγραμμο...για να μιλαμε με ακριβεια...φιλικα

14
Έχω (πάνω στην κιθάρα) από τη μπάσα Μι (ζόρικα)μέχρι τη Σι του 7ου τάστου στην ψηλή Μι χορδή (εκεί ζόρικα από τη Λα και μετά ...). Η αλήθεια είναι οτι μου αρέσουν οι ψηλές φωνές και θέλω να μπορώ να φτάσω τη Σι (πολύ) πιο άνετα απ' ότι τώρα. Δεν καίγομαι να παίξω κάποιο τραγούδι, απλώς θέλω αυτές τις νότες ! ;)
...να σε χαιρετισω καταρχην φιλε μου οπως και τους υπολοιπους μουσικοφιλους επαγγελματιες και μη της παρεας...καταρχην η νοτα ΣΙ που περιγραφεις ειναι μια αρκετα δυσκολη νοτα ακομα και για  εναν με φωνη τενορου...δυσκολευομαι να πιστεψω οτι φτανεις μεχρι εκει με την αληθινη φωνη σου το ιδιο πιστευω και για τη νοτα ΜΙ στα μπασσα..μαλλον κι εκει θα ακουγεται ψευτικη με την εννοια οχι του φαλσετο αλλα του ηχοχρωματος ας μου επιτραπει η εκφραση του 'ρεψιματος'...εδω η νοτα ΣΟΛ 3 ταστο της ψηλης ΜΙ και καποιος με φωνη τενορου που εχει κανει ενα χρονο φωνητικη δυσκολευεται να τη βγαλει σωστα...η εκταση σου φιλε μου καθοριζεται αποκλειστικα και μονο απο τις νοτες που τις εχεις αρκετα ανετα ωστε να μπορεις να τις τραγουδησεις απο πολυ σιγανα μεχρι πολυ δυνατα χωρις να σε υποχρεωνουν οι ψηλοτερες νοτες να αυξησεις OYTE ΛΙΓΟ της ενταση της φωνης σου...και φυσικα μιλαμε παντα για AΛΗΘΙΝΗ ΦΩΝΗ KAI OXI GIA FALSETO το οποιο ειναι ειδος ηχου που καποιος τραγουδιστης πρεπει να χρησιμοποιει για να δωσει ενα ιδιαιτερο υφος στην εκτελεση του και οχι επειδη δεν μπορει να εκτελεσει αλλιως τη συγκεκριμμενη νοτα ουτε και για να 'ανεβει' ψηλα τονικα...και φυσικα προυποθετει ΑΡΙΣΤΗ γνωση και εκπαιδευση της αληθινης φωνης του...την εκταση σου μπορεις να τη δουλεψεις και να την αυξησεις...υπαρχουν πολλοι καλοι δασκαλοι..και ποτε μονος και μην ακους αυταπου λενε καποιοι για 'ψυχη'στην εκτελεση η να αφησεις τον εαυτο σου να εκφραστει το τραγουδι ειναι τεχνη και επιστημη και θελει σοβαρη μελετη για να μπορεις στο τελος να αφεθεις στη μαγεια...φιλικα παντα

Σελίδες: [1]