Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - panixgr

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 76
1
φίλε BC Poor, καταρχήν φαίνεται ότι έχεις μια χαρά εμπειρία απο σεταπ (20 χρονάκια δεν τα λές λίγα!), αν το ειχες πει θα είχαμε γλυτώσει χρόνο.
Το σχεδιαγραμματάκι που έκανες τα λέει όλα, δεν χρειάζεται παραπάνω ανάλυση, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ή ΑΛΛΑΓΗ. Μην ξοδέψεις χρήματα (> 100 ευρώ) για μια κιθάρα των 300 ευρώ. Δεν αξίζει.

Μια (φθηνή κιθάρα όπως και να το κάνουμε) των 300 ευρώ μπορεί να έχει :
- τραχιά τάστα- ανομιόμορφα τάστα
- ίσως κάποιες μικρες ατέλειες στην ευθυγράμμιση χορδών μαγνητών
- ίσως κάποιες ατέλειες στο χρώμα
αλλά ΕΠΟΥΔΕΝΙ πρόβλημα σαν αυτό που περιέγραψες. Το μπράτσο (ακα μανίκι - ακα λαιμός) είναι το Α-Ψ στην κιθάρα (το Ω είναι όλα τα υπόλοιπα).Ελπίζω να δεχθούν αλλαγή, είμαστε μαζί σου σε ότι χρειαστεί !!
BTW
μεταξύ μας, μπορεί την ζημιά να την κάνει και κάποιο απαράδεκτο shim απο το εργοστάσιο ή που έβαλε κάποιος άσχετος... αλλά ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ προς το παρόν, μην αξίξεις καν το συγκεκριμένο σημείο με εργαλεία.... παθώς και μαθώς  ;D

2
Οχι δεν ακουμπουσε νε τπτ. Μια πενα 0,5 mm περναγε πανω απο αρκετα ταστα μετα το 8-12 περιπου
λοιπόν φίλε μου BC Poor, αν υποθέσουμε οτι δεν έχεις κάνει ΚΑΜΙΑ φθορά στην κιθάρα (δυστυχως είναι απαραίτητο), τότε ΟΛΗ η νομοθεσία είναι υπερ σου!!!έχω και ινφο, και σελίδες, και ότι θες για να το διεκδικίσεις .... δεν τους συμφέρει να τους πας δικαστικά... το δίκιο είναι με το μέρος σου!!!
να στην αλλάξουν! με μια ΚΑΛΗ

3
Στο κεντρο της ταστιερας δεν γινοταν να ακουμπαει τα ταστα οτι και να εκανα στο rod.
σφίγκοντας το truss rod σε κάποια φάση πρεπει το relief να γίνεται bow down, δηλ με το τεστ του 1ου/24ου τάστου θα πρέπει η χορδή να ακουμπάει στο 9/10ο τάστο. (προς το παρόν άσε τα τάστα απο 15->24)
Αν δεν μας έχει ξεφύγει κάτι, η κιθάρα σου έχει πρόβλημα. Να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, ή τουλάχιστον αντικατάσταση.
πόσο είναι το ελάχιστο relief που πέτυχες?? τι θα γίνει αν βάλεις ας πούμε 13άρες σε standard tuning??? γνώμμη μου η κιθάρα έχει πρόβλημα, Αν σφίγοντας όσο πάει παίρνεις αυτο που βλέπουμε στην φωτο τότε έχει πρόβλημα...
για μένα ... ΠΟΤΕ ξανα αγορά online...

4
Κάνε ακριβώς ότι σου είπε ο panixgr.
Φέρε πρώτα το trussrod σωστά, 0.7-0.9 είναι πάρα πολύ. Δες το manual της κιθάρας τι προτείνει. Συνήθως 0.3...

Μετά σηκώνεις τη γέφυρα μέχρι να μην ακους buzzing και από εκεί και πέρα, αφού είναι χοντρικά ρυθμισμένα όλα, μπορείς να τσεκάρεις και να κάνεις fine-tuning.
Μπορεί να θέλει shim το μπράτσο αν δεν έρχεται, μπορεί να θέλει φάγωμα ή σήκωμα το nut, μπορεί χίλια δυο.
Ιδανικά, την πας σε ένα μάστορα και καθαρίζεις :)
Τέλος, έχε υπόψιν σου ότι το ξύλο είναι ζωντανός οργανισμός, θα έρθει μεν άμεσα με το trussrod, αλλά την επόμενη μέρα πιθανότατα να θέλει μικρορυθμίσεις. Το ίδιο και με την αλλαγή της θερμοκρασίας...
του είπα 0.1mm ωστε να είμαστε πιο επιθετικοί στην διάγνωση, και αν είναι όλα καλά και η κιθάρα δεν μπαζάρει σε πολύ χαμηλό action, τότε ο παίκτης μπορεί να το αυξήσει κατα την ευχέρειά του, ξέροντας οτι έχει ένα σωστό όργανο. Αν όμως μπαζάρει τότε, πρέπει να την φέρει στις εργοστασιακές τιμές όπως σωστά σκέφτηκες. Αν εκεί δεν μπαζάρει, τότε δεν μπορεί να κάνει τπτ. Αν όμως μπαζάρει εκεί τότε πρέπει να την γυρίσει πίσω.Για αυτό είναι σημαντικό να μην κάνει κάποια φθορα κατα την διάρκεια των διαφόρων setup.

5
Εδω ερχεται το προβλημα. Απο το 13-15 ταστο εχει μια κλιση η ταστιερα κ οτι κ να κανω στο trust rod επηρεαζει μονο τα μισα ταστα. Εκει δεν αλλαζει τπτ.
τι κλίση?? καμπύλη??? στείλε φωτο και περιέγραψε ακριβώς.1 το κρατούμενο.
2ο, δεν είπαμε να κάνεις το 1ο βήμα και μετά να αναμένεις οδηγίες? μην πηδάς βήματα στην διαδικασία διάγνωσης των θεμάτων της κιθάρας. Ενα ένα.

6
χορδές 10άρες τουλάχιστον για εκμάθηση...

7
Ευχαριστω για το support παιδια. Το εκανα αυτο το τεστ σε ολες τις κιθαρες που εχω. Σε ολες η αποσταση ειναι σχεδον 100% 0, κατι αλλα ολες ειναι με 21 ταστα.. Στη συγκεκριμενη ειναι καπου 0, 7 με 0,9 mm. Παιζει καποιο ρολο που ειναι με 24?

0.7 -> 0.9mm είναι ΠΟΛΥ υψηλή τιμή. (όχι δεν παιζει ρόλο που εχει 24 τάστα). Σεταρε το στα 0.1mm .
μετά πάμε στο επόμενο βήμα. κοίτα και εδω : http://www.ibanezrules.com/tech/setup/action.htm γενικά λέει για ibanez αλλά στην συγκεκριμένη σελιδα ότι γράφει έχουν εφαρμογή σε οποιαδήποτε κιθαρα με floyd.

8
για εκμάθηση θα πρότεινα strat. Λόγω κλίμακας 25.5" , μεγαλύτερα ανοίγματα. Οταν πιάνω τνν Κάρβιν (έχω να την πιάσω απο τα χριστούγεννα που την άφησα στον Μιμη στον Χολαργό... γκουχ γκουχ....) μου φαίνεται σαν παιδική...

9
Δεν ξέρω αν το ρωτάω στη σωστή κατηγορία αλλά είμαι προβληματισμένη. Κάνω εδώ και 7 χρόνια κιθάρα. Τα πρώτα 5 χρησιμοποιούσα αποκλειστικά κλασική και τα δύο τελευταία ηλεκτροακουστική. Θέλω να ξεκινήσω και ηλεκτρική αλλά δεν ξέρω αν αξίζει να πληρώσω χρήματα για να ξεκινήσω από τα βασικά αφού ήδη ξέρω αρκέτα πράγματα. Και εδώ έρχεται το ερώτημά μου: τι διαφορά έχει η ηλεκτρική κιθάρα από την κλασική στον τροπο "παιξίματος"? Αν αγοράσω ηλεκτρική και δεν κάνω μαθήματα θα έχω πρόβλημα? Υπάρχει κάτι το τελέιως διαφορετικό στον τρόπο που παίζεται η ηλεκτρική κιθαρα από αυτόν που παίζεται η κλασική/ηλεκτροακουστική? ???  Ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)
δεν θα έχεις προβλημα. τα διάφορα τα μαθαίνεις στην πορεία.

10
απο οτι βλέπω ειναι με floyd rose (licensed ή κάτι τέτοιο). Λοιπόν σεταρε το truss rod έτσι ώστε πιέζοντας 24ο και 1ο τάστο, τότε η απόσταση μεταξύ χορδής και 9-10ου ταστου να είναι απλώς υπαρκτή.. ας πούμε 0.1mm , δηλ κάτι παραπάνω απο 100% επίπεδο.Και μετά πας απλά και ανεβάζεις το action στο floyd rose. (υπάρχουν 1Μ++++ βίντεο που δείχνουν πως να το κάνεις, είναι πανεύκολο βασικά)

σημείωση, αυτες οι ενέργειες ΔΕΝ καταργούν την εγγύηση, ΑΛΛΑ όσο είσαι στην ... κόψη του ξυραφιού ΜΗΝ δημιουργήσεις την ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ εμφανή φθορά στο όργανο.

11
η κιθαρα με χορδές και με το τρασ ροντ σε ταση είναι σε ισοροπία. Οπότε την αφήνεις όπως έχει  με χορδές και κουρδισμένη.

12
ανακάλυψα τι φταίει... δεν είναι ούτε η κιθάρα, ούτε ο ήχος, ούτε τιποτα, είναι ένα σημείο πολύ περίεργο, για το οποίο αναγκάστηκα να καταφύγω σε online ταμπλατούρα και το οποίο ευθύνεται για τον γενικό αποσυντονισμό αλλά και για την έλλειψη αυτοπεποίθησης.Οπότε θα σταματήσω να ανεβάζω βιντεάκια με το ίδιο πράγμα συνεχώς, θα βγάλω και το σόλο και θα το ξαναεπιχειρήσω σε μερικές μέρες  8) .

13
#4

ας όψεται ο μάστορας που μου κρατάει ακόμα την Carvin :)

14
Αχιλλεα σε πεισμωσα, το καταλαβαινω. Το ο,τι δεν αποδιδεις ερασιτεχνικα κατι επαγγελματικο στο 100% δεν σε κανει κακο κιθαριστα. Απεναντιας τονισα πως περιμενα παραπανω στο τεχνικο κομματι. Εχεις ξεσκισει πολλα κομματια και εξεπλαγην με την αποδοση στο συγκεκριμενο. Ειπα την αποψη μου με ειλικρινια, διχως καμμια κακεντρεχεια αλλα με μπολικη προκαταλειψη. Ειναι δυσκολο κομματι σε πολλους τομεις, ο ηχος ειναι υποκειμενικος, αλλα στην τεχνικη για παιχτες σαν εσενα η προσδοκια για μεγαλωνει, ενω για κουλαδια σαν εμενα ξερεις τι σε περιμενει οταν βλεπεις να ανεβαζω κλιπ.  ;D Συνεργασια να κανουμε ευχαριστως στα τυμπανα ομως, διοτι το μπασο για να το φτασω θελω 2 χρονια εντατικης εξασκησης ακομα.

Στο ζουμι τωρα, το 3ο βιντεο ειναι τουλαχιστον 80% καλυτερο απο το πρωτο και μου αρεσε γενικα και το attitude που ειχες και αυτο ανεβασε πολυ την ερμηνεια.
το δύσκολο είναι ο χρονισμός. Ενα εκπαιδευμένο αυτί στο θρασ όπως το δικό σου, μπορεί να καταλάβει πράματα που κάποιος άλλος μπορεί να θεωρεί γενικά βαβούρα.
είχα πεισμώσει απο πριν μαν.... πρέπει να έκανα καμια 30 απόπειρες συνολικά, στις οποίες πάντα γινόταν ένα λάθος. Θα μπορούσα να κάνω έντιτ, κτλ, και το βιντεάκι θα έβγαινε τέλειο, αλλά έχω καταλήξει για διάφορους λόγους στο λάιβ. Δηλ με την μία, ηχογράφηση + βίντεο. Δηλαδή για να καταλάβεις, συνολικά μεσολαβούν 3 βήματα απο το που πιάνω την κιθάρα μέχρι το ποστάρισμα στο forum.kithara.gr :- ηχογράφιση, + βίντεο λάιβ και realtime  (τα πάντα ψηφιακά, δεν μεσολαβεί κανένα κύκλωμα μετατροπής)- upload- post στο φόρουμ
αν το είχα κάνει σε στούντιο, με σωστά ακουστικα,  με ξεχωριστά tracks για 1η κιθαρα, 2η κιθάρα, σόλο, κτλ κτλ κτλ κτλ θα ήταν πιο οκ.

15
βεβαια αν κάποιος φίλος ντραμμερ ή μπασίστας ψήνεται να το παίξουμε, είμαι φουλ για συνεργασία!

16
Θα σου πρότεινα να μην το κάνεις σόνι και καλά..
Αν αύριο μεθαύριο την πιάσεις και νιώσεις οτι τα χέρια σου πάνε γενικώς με τρόπο που σε ικανοποιεί βάλτο να γράφει.Μην το κάνεις με την νοοτροπία οτι έχεις να αποδείξεις κάτι σε καποιον...δεν έχεις...Είσαι εσύ και κάνεις το καλητερο που μπορείς...αυτο δείχνει και αυτο εχει σημασία.

ναι εννοείται! αλλά πάντα μια προσπάθεια παραπάνω δεν βλάπτει!
! No longer available

ή και 2!!
! No longer available


γενικά όπως πολύ σωστά είπες και εσύ, δεν μπορεί να κανείς να συγκρίνει studio ηχογραφιση επαγγελματικής μπάντας με 2 κιθαρίστες όπου ο καθένας ηχογραφεί δεν ξέρω και γω πόσα tracks, με μια ... ερασιτεχνική ηχογράφιση ΕΝΟΣ και μόνο κιθαρίστα ο οποίος παίζει live, ένα μόνο track, και συμφέρει...
υγ
το σόλο στο 2ο βιντ είναι ΓΤΠ, στο 3ο υπάρχει νομίζω και εκει λαθάκι.... τι να πω ... είναι δύσκολο το κομμάτι να το κάνεις μονοκοπανιά όπως πάω να το κάνω εγώ....

17
Της κοντής ψής της φταίνε η τρίχες.
Για home player ήταν μια χαρά..Μπράβο για την προσπάθεια.
Σηκώνει βελτίωση..αλλα και τι είναι αυτο που δεν σηκώνει?
Τώρα τα θέματα ήχου ή αν είναι "σωστό" να αλλάζει κάποιος ένα σόλο , είναι άλλη συζήτηση.
ευχαριστώ! προσπάθησα αρκετά, ίσως το επιχειρήσω ακόμα μια φορά... κάθε φορά ξεφεύγει κάτι άλλο... γκρρρ

18
ευχαριστώ Γιώργο μουζ!

19
και ποιός είπε οτι το θρας είναι ευκολη υπόθεση!!!γενικά κατανοώ το πνεύμα σου, αλλά διαφωνώ. Ο πρώιμος ήχος thrash είχε αρκετά πρίμα στις κιθάρες, και για αυτό και επέλεξα την συγκεκριμένη, για να βγάλω αυτην την 80ς θρασίλα.Απο ήχο : ο ftast track II είναι ο δυνατότερος mini humbucker της dimarzio, setting στο me-25 - amp : ultra metal με παραμόρφωση στο 70/100. Μεσαία scooped.Το σόλο ήταν το σημείο που δεν έδωσα καθόλου βάρος, έπαιζα ότι νάναι για να τελειώσει, και απο την πολλή αυτοπεποίθηση βγήκα και εκτός χρόνου στο ριφ που ακολουθει.γενικα οι λόγοι που βήκα εκτός χρόνου σε 2-3 σημεία ήταν είτε απορσεξία (σκεφτόμουν κάτι άλλο), είτε υπερβολική τάση για αυτοσχεδιασμό....
αλλά επαναλαμβάνω το θρας ΔΕΝ ήταν ευκολη υπόθεση. Θυμάμαι ουκ ολίγους ροκάδες στο πανεπιστημιο εποχες (86-90) οι οποίοι όχι δεν μπορούσαν να παίξουν θρασ ριφ ούτε καν μπορούσαν να φανταστούν την τεχνική.
Τέλος συμφωνω για την ντεθιά στο τέλος, μου άρεσε και εμένα!!
επαναλαμβάνω οτι συμφωνώ με το πνεύμα σου, προσπάθησα καμια 20αριά φορες πριν καταλήξω σε κάτι που θα μπορούσα να το αποδεκτώ.... σημάδι του οτι .... αυτό που λέμε στην αρχή.... δεν είναι ευκολο κομάτι.

20
καλως ήλθες στο κλαμπ :)
ωραίος!

21
battery is here to stay!


22
δεν άντεξα να βλέπω την Aria με αυτούς τους κατακαημένους Alnico Single Coils..... ξαναφόρεσα το παλιό setup :- dimarzio fast track II- dimarzio fast track I- dimarzio chopper

Συγγνώμη για την (ψιλο)άσχετη ερώτηση, αλλά οι "κατακαημένοι Alnico" είναι οι κινέζικοι Fleor για τους οποίους μιλήσαμε σε αυτό το thread...;


ναι. αλλά δεν νομίζω στην παρούσα φάση να σκεφτόμουν διαφορετικά ακόμη και αν οι θορυβώδεις αναιμικοί μονοπήνιοι ήταν κάποιας πανάκριβης μάρκας. Δηλ. πάλι κατακαημένους θα τους χαρακτήριζα (στην παρούσα φάση επαναλαμβάνω - που θέλω αυτην την κιθαρα για hard rock - metal , στο μέλλον ίσως αλλάξω και πάλι μαγνήτες - σκοπό χρήσης)

23
μπορεί να 'χασες λίγο το ρυθμό στην αρχή αλλά έπαιξες με κύλα περίσσεια και ο ήχος σου ήταν απίστευτος :metal .μου 'φτιαξες τη διάθεση και με πόρωσες.

!! ευχαριστω μαν!!

κλου της υπόθεσης : στο 3:20 που το γυρνάω σε "αλογάτο"/ιππικό-στάιλ αλλα μέιντεν :)

σοβαρή έλειψη να μην υπάρχει κεφαλοκλείδωμα στο 2:47 :)

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 76