Αποστολέας Θέμα: Οδηγός αγοράς...  (Αναγνώστηκε 4320 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jim-papajim

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Οδηγός αγοράς...
« στις: 11/04/09, 00:49 »
Λοιπόν,παίζω κλασική κιθάρα αρκετά χρόνια τώρα και λόγω μουσικών επιρροών αλλά και και όχι μόνο αποφάσισα να μπω στον κόσμο της ηλεκτρικής (ναι κιθάρας ;D).Επειδή λοιπόν είμαι τελείως άσχετος ως προς τον εξοπλισμό πρώτα λέω να διαβάσω μερικά ως πολλά βασικά πράγματα και επειδή δεν θέλω να μου αρχίσετε ορολογία κατά πάσα πιθανότητα με την οποία δεν έχω καμία εξοικείωση και επειδή μια και θα χρειαστώ πολυσέλιδες απαντήσεις που να μου λένε τι να προσέξω για να μη μου πουλήσουν γουρούνι στο σακί κοινώς,θα ήταν καλύτερα να μου δίνατε κάθε ένας ένα link με αυτόν που θεωρεί τον καλύτερο οδηγό αγοράς για ηλεκτρική...κάτι σαν αυτό ψάχνω:
http://www.sweetwater.com/shop/guitars/electric-guitars/buying-guide.php#1
Όσο πιο πολύ διαβάσω τόσο το καλύτερο...

Τέλος θα εκτιμούσα αν μου προτείνατε μια ηλεκτρική (αν όχι μοντέλο τουλ. μάρκα) που να καλύπτει τις ανάγκες μου οι οποίες είναι οι εξής:
Τα πάντα όλα!Ακούω κυριολεκτικά όλα τα είδη μουσικής η τουλ. οτιδήποτε θα μπορούσε να έχει σχέση με το rock εκτός από πολύ "βαριά" κομμάτια (death metal etc.)
Το budget το σκέφτομαι ακόμα πολύ σοβαρά μιας και σχεδόν πάντα όπως θα 'χετε παρατηρήσει και 'σεις όταν αγοράζεις για πρώτη φορά ένα προϊόν την πατάς η από κωλοφαρδία τη γλιτώνεις... αλλά φοιτητής είμαι και γω...Να πάρω τώρα για αρχή κατι στα 200-300 και να πάρω κάτι καλύτερο αργότερα,η να πάω κατευθείαν κάπου στα 500-600 μιας και από κιθάρα δεν είμαι και αρχάριος?
(στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνεται ο ενισχυτής για τον οποίο επίσης είμαι ανοιχτός σε προτάσεις...)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων,mhtsos
« Τελευταία τροποποίηση: 11/04/09, 00:53 από kmhtsos »

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...