Αποστολέας Θέμα: Προτάσεις για επιλογή κιθάρας απο αρχάριο  (Αναγνώστηκε 13008 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kourtembeu

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Καλησπέρα είμαι σίγουρος πως θα έχετε διαβάσει εκατοντάδες μηνύματα νέων χρηστών που ζητούν κάθε είδους βοήθεια πολλές φορές ενώ έχει αναφερθεί πολλάκις σε έτερα τοπικ και συζητήσεις.
Ίσως και το δικό μου να είναι ένα ακόμη ίσως και όχι. Ας πάμε όμως στην ουσία του θέματος.
Θέλω να ξεκινήσω μαθήματα κιθάρας αλλά δεν είμαι σίγουρος ποιο είδος θέλω να ξεκινήσω. Κουλό ε;  ??? ::)
Είμαι 24 φοιτητής με αρκετή ελεύθερη ώρα , και κατοικώ στην Αγγλία , το πρόβλημα μου είναι οτι δεν μπορώ να επιλέξω ανάμεσα στην ακουστική και στην ηλεκτρική κιθάρα. Δεν είμαι σίγουρος για το ποια θέλω περισσότερο και ποια ταιριάζει στα μουσικά ακούσματα μου. Μου αρέσει πολύ η Ελληνική έντεχνη σκηνή ( Κότσιρας , Μαχαιρίτσας, αλκινοος , ο  περιδης , ο  θαλασσινος , ο  θηβαιος  ,  ο  χαρης  και  ο  πανος) όπως και ρόκ ελληνικό (τρύπες , Νικόλας Άσιμος, Σιδηρόπουλος,Ξύλινα Σπαθιά,Διάφανα κρίνα ) και άλλοι καλιτέχνες όπως ( Τζιμάκος, Σαβιδάκης , Χατζηγιάννης)
Κι από ξένα φυσικά μου αρέσουν πολύ αρκετά ακούσματα αλλά έχω μια προτίμηση στην Ελληνική μουσική πείτε με τρελό  ;D


Τι θα προτείνατε λοιπόν να αρχίσω ώστε μετά να μην το μετανιώσω ; Θα προτιμούσα απαντήσεις που να έχουν κάποια συγκεκριμένη άποψη κι όχι άρχισε αυτό κι αν δεν σου αρέσει πήγαινε σε εκείνο καθώς κάτι τέτοιο είναι ευκόλως εννοούμενο πως θα γίνει απο τη στιγμή που δεν μου αρέσει, οπότε αναζητώ μία πρόταση για να αρχίσω.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις και συγνώμη για άλλο ένα κοινότυπο τόπικ.
« Τελευταία τροποποίηση: 02/03/11, 19:23 από ((Korgy)) »

Αποσυνδεδεμένος kourtembeu

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Προτάσεις για επιλογή
« Απάντηση #1 στις: 02/03/11, 19:10 »
τι έγινε βρε παιδιά κανείς ;  ;D