Σελίδες:
  • #26 από Καθόδιος (φλουτσ) στις 24 Jun 2018
  • Γενικά έχε κατά νου οτι υπάρχουν 2 πολύ γενικές κατηγορίες ενισχυτών. Οι βρετανικής χροιάς (πχ marshall, vox, orange, laney κλπ.) και οι αμερικανικής (πχ fender, messa κλπ) με τις υποκατηγορίες τους φυσικά αφού όλοι έχουν ξεχωριστές και ιδιαίτερες χροιές.
  • #27 από pipokas99 στις 25 Jun 2018

  • Λογικό δεν είναι?? Αν θυμαμαι σωστά ο πρώτος Marshal ξεκίνησε σαν παραλλαγή του Bassman.
    Όπως και να έχει όλα εξαρτώνται από τα γούστα και απαιτήσεις του εκάστοτε ενδιαφερόμενου. :)



    . O Fender Bassbreaker είναι επίσης καλός, αλλά Marshall-ίζει πάρα πολύ, οπότε αν θέλεις κάτι με τον κλασσικό Fender ήχο, ίσως να μη σε ικανοποιήσει. .
  • #28 από elfiii2008 στις 27 Jun 2018
  • Απόλλωνα, γιατί καλύτερα ο Laney VC15 σε σχέση με τον Laney Cub 12R?
    Ρωτάω γιατί είμαι ανάμεσα στους 2 Laney και στον Bugera v5. Αν έχω καταλάβει καλά, ο Cub 12R μπορεί να παίξει και σε 1 Watt που είναι σημαντικό feature για παίξιμο στο σπίτι. Υπάρχουν και άλλες διαφορές?
  • #29 από Απόλλων στις 27 Jun 2018
  • Απόλλωνα, γιατί καλύτερα ο Laney VC15 σε σχέση με τον Laney Cub 12R? Ρωτάω γιατί είμαι ανάμεσα στους 2 Laney και στον Bugera v5. Αν έχω καταλάβει καλά, ο Cub 12R μπορεί να παίξει και σε 1 Watt που είναι σημαντικό feature για παίξιμο στο σπίτι. Υπάρχουν και άλλες διαφορές?

    Nαι, και αυτό είναι το μεγάλο του πλεονέκτημα. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για την παραμόρφωση του ενισχυτή και συγκεκριμένα σε εντάσεις σπιτιού, ίσως για αυτό και μόνο θα έπρεπε να προτιμήσει τον Cub. Συνολικά όμως η άποψή μου είναι ότι ο VC15 έχει καλύτερο και πιο vintage χαρακτήρα. Έχω δοκιμάσει και τους δύο ενισχυτές (και τον μικρότερο Cub 10), και θα προτιμούσα τον VC15. Aν ακούσεις demo των δύο ενισχυτών στο youtube, πιστεύω ότι θα καταλάβεις τι εννοώ. Επιπλέον για τον ΒitCollector, θεωρώ ότι ο VC15 είναι πιο κοντά σε αυτό που ψάχνει από πλευράς ήχου (καθαρά και bluesy crunch), έχει και τα δύο κανάλι που θέλει, και με ισχύ 15W δεν νομίζω ότι θα έχει ιδιαίτερο πρόβλημα να κρατήσει την έντασή του σε λογικά επίπεδα.

    Όσο για τον Bugera V5, είναι μια χαρά για το σπίτι από πλευράς μεγέθους και ισχύος. Επίσης έχει attenuator που σού επιτρέπει να μειώσεις ακόμα περισσότερο την ισχύ στο 1W και στο 0.1W. H χροιά του ήχου όμως αλλάζει (και όχι προς το καλύτερο) σε αυτές τις θέσεις του attenuator. Και φυσικά κρυστάλλινα καθαρά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις από αυτόν χωρίς μετατροπές στο κύκλωμά του, γιατί είναι υπερβολικά μπάσος και dark ενισχυτής, σε βαθμό που δεν μπορούσα να τον χρησιμοποιήσω με humbuckers.
  • #30 από Spyros Delta στις 27 Jun 2018
  • Αν έχω καταλάβει καλά, ο Cub 12R μπορεί να παίξει και σε 1 Watt που είναι σημαντικό feature για παίξιμο στο σπίτι.

    Nαι, και αυτό είναι το μεγάλο του πλεονέκτημα. Αν κάποιος ενδιαφέρεται για την παραμόρφωση του ενισχυτή και συγκεκριμένα σε εντάσεις σπιτιού, ίσως για αυτό και μόνο θα έπρεπε να προτιμήσει τον Cube.

    Όσο για τον Bugera V5, είναι μια χαρά για το σπίτι από πλευράς μεγέθους και ισχύος. Επίσης έχει attenuator που σού επιτρέπει να μειώσεις ακόμα περισσότερο την ισχύ στο 1W και στο 0.1W. H χροιά του ήχου όμως αλλάζει (και όχι προς το καλύτερο) σε αυτές τις θέσεις του attenuator.
    Ενω ο Cub 12R κραταει τα χαρακτηριστικα του στο 1W?
  • #31 από Απόλλων στις 27 Jun 2018
  • Ενω ο Cub 12R κραταει τα χαρακτηριστικα του στο 1W?

    Όχι απόλυτα, αλλά θα έλεγα καλύτερα απ' ό,τι ο Bugera. Η αλήθεια είναι ότι τον Bugera τον είχα για ένα διάστημα (όπως και τον Laney VC15 και τον Cub 10), και μπορώ να τον κρίνω καλύτερα. Όποτε δοκίμασα τις άλλες θέσεις του attenuator ο ήχος μού φαινόταν πολύ στείρος και "μπουκωμένος", γι αυτό και τον χρησιμοποιούσα σχεδόν πάντα στα 5W. Τον Laney Cub 12 τον δοκίμασα μερικές φορές σε ένα τοπικό κατάστημα και έπαιξα κυρίως με την κιθάρα στην είσοδο των 15W. Στο <1W η εντύπωσή μου ήταν ότι φυσικά έχανε κάτι, αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό και σίγουρα όχι τόσο ώστε να γίνεται δυσάρεστο.

    Γενικά πάντως η άποψη στην οποία κατέληξα από όσους ενισχυτές με attenuator έχω παίξει (ακόμα και μερικούς Rat του γνωστού Andy από το ebay) ήταν ότι κάτι αφαιρούσαν από τον χαρακτήρα του ενισχυτή, άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο. Ίσως πρέπει να δοκιμάσω το DIY attenuator που είχε προτείνει σε κάποια παλιότερη συζήτηση ο adr1anos...
  • #32 από vegos στις 27 Jun 2018
  • Δυστυχώς, πάντα κάτι θα χάνεις με το attenuator...Προσθέτεις μια αντίσταση στο μεγάφωνο...
    Γι' αυτό και δεν είναι τυχαίο πως προκειμένου να ηχογραφήσουν/παίξουν, βάζουν τους ενισχυτές σε κουτιά με μικρόφωνα...
  • #33 από Spyros Delta στις 28 Jun 2018
  • Γι' αυτό και δεν είναι τυχαίο πως προκειμένου να ηχογραφήσουν/παίξουν, βάζουν τους ενισχυτές σε κουτιά με μικρόφωνα...
    Στις ερασιτεχνικες (home) ηχογραφησεις, οχι στις κανονικες.
  • #34 από saved στις 28 Jun 2018
  • Αμα πηγενα σε στουντιο να γραψω και μου ελεγε να βαλω την καμπινα σε κουτι,θα την εκανα απο εκει κανονικα.
    Πιστευω πως με ενα di κανει δουλεια ο ηχοληπτης εαν ξερει να κανει καλα την δουλεια του
  • #35 από vegos στις 28 Jun 2018
  • Στις ερασιτεχνικες (home) ηχογραφησεις, οχι στις κανονικες.
    https://youtube.com/watch?v=UumMmuJPGoc?t=24m53s
    Το 'χω δει σε αρκετούς...
  • #36 από mouz στις 28 Jun 2018
  • Απίθανο βίντεο, το είδα μονορούφι, και πολύ συμπαθητικός ο τυπάκος (και να σκεφτείς ποτέ δεν μου πολυαρέσανε οι status quo, μόνο το rocking all over the world). Που τα βρίσκετε ρε αυτά τα βίντεα, ρεσπέκτ :-)
  • #37 από panixgr στις 28 Jun 2018
  • Απίθανο βίντεο, το είδα μονορούφι, και πολύ συμπαθητικός ο τυπάκος (και να σκεφτείς ποτέ δεν μου πολυαρέσανε οι status quo, μόνο το rocking all over the world). Που τα βρίσκετε ρε αυτά τα βίντεα, ρεσπέκτ :-)

    whatever you want = κορυφαίο!! αυτός πως μας ξέφυγε  ;)
  • #38 από mouz στις 28 Jun 2018
  • Ναι, και αυτό! Βασικά αυτό πιο καλό από το rocking χεχε. Την άλλη φορά Αχιλλέα!

    ... και να μην το ξεχάσω: 14άρες χορδές ο κύριος ιιιι χαααα! Δεν έπαιρνε κανένα μπάσο!
  • #39 από vegos στις 28 Jun 2018
  • Βγαίνουμε εκτος πάλι  ;D αλλά κατ' εμέ ο Rick Parfitt ήταν ίσως ο καλύτερος rhythm κιθαρίστας που έχω ακούσει!
  • #40 από Spyros Delta στις 28 Jun 2018
  • Αμα πηγενα σε στουντιο να γραψω και μου ελεγε να βαλω την καμπινα σε κουτι,θα την εκανα απο εκει κανονικα.
    Πιστευω πως με ενα di κανει δουλεια ο ηχοληπτης εαν ξερει να κανει καλα την δουλεια του
    Tι να βαλει στο DI? το lineout του ενισχυτη??? ή την κιθαρα connect??? Ακομα χειροτερα.
    Στις ερασιτεχνικες (home) ηχογραφησεις, οχι στις κανονικες.

    http://youtube.com/watch?v=UumMmuJPGoc?t=24m53s
    Το 'χω δει σε αρκετούς...
    Ηχογραφηση ειναι αυτο? Αυτο δεν ειναι στουντιο ηχογραφησης.


    Ας μιλησουμε για κανονικη ηχογραφηση, κατι που κανω επαγγελματικα απο το 1992 (οταν ακομα ηχογραφουσαν ολοι μαζι οι μουσικοι και χρησιμοποιουσαν αναλογικα μπομπινοφωνα χωρις undo, duplicate, copy paste κλπ) μεχρι και σημερα (που ηχογραφει ο καθενας ακομα και στο σπιτι του και στελνει μεσω wetransfer τα αρχεια στον ηχοληπτη :) :) )
    Η κανονικη ηχογραφηση ειναι οπως περιγραφει στο παρακατω βιντεο, ο κυριος Brian Deck.
    Με αυτη τη μεθοδο, μιξη 3 μικροφωνων ( χονδρικα 70% front mic , 20% rear mic, 10% χωρος)  ειχα τα καλυτερα αποτελεσματα ever.
    (αν δεν ειναι open back η καμπινα, φυσικα δεν χρειαζεται πισω μικροφωνο)
    ! No longer available


    Οταν δεν μπορει να χρησιμοποιηθει ο κυριως χωρος του studio, εναλλακτικα μπαινει ο ενισχυτης σε booth, πχ στο drum booth (οπως στο παρακατω βιντεο που εχουν στηθει τα τυμπανα του κυριου Νικου Αντυπα των Socrates εκει και θα γινει ταυτοχρονη ηχογραφηση),
    (εδω ο ενισχυτης ειναι closed back, ο χωρος δεν προσφερει τιποτα ιδιαιτερο, οποτε ηχογραφω με ενα blue bottle με την καταλληλη κεφαλη για guitar amp)
    ! No longer available


    Κανονικα η ηχογραφηση γινεται στον κυριως χωρο του Studio οπως στη φωτο πιο κατω.
    Στο κουτι (iso box) δεν μπορεις να παρεις το 100% και ενδεχεται να βγουν προβληματα φασης κλπ
    Οταν δεν υπαρχει ο σωστος χωρος, μια μελετημενη κατασκευη iso box σιγουρα ειναι καλυτερη λυση απο προσομοιωσεις και Attenuator, αλλα δεν ειναι και η ενδεδειγμενη οπως φανηκε να δημιουργειται η εντυπωση.
    Πολλες diy κατασκευες iso box που κυkλοφορουν στο youtube ειναι λαθος και δεν προσφερουν και καποια σοβαρη ηχομονωση για home χρηση.
    Παλι θα πεσουμε στα ενισχυτακια με λιγα βατ που δεν "κλωτσανε".
    Θα κανω καποια κατασκευη καλου iso box στο εγγυς μελλον για τον studiotone 20W βασικα, που ειναι απο τους λιγους μικρους που "παιζουν" αξιοπρεπως και θα δουμε τα αποτελεσματα.
    (κουτι που θα χωραει και τους vibrolux και deluxe reverb αν και δεν πιστευω οτι θα αντεξουν οι γειτονες τον vibro για πολλη ωρα,  ακομα και μεσα στο κουτι).

    Το βασικο ομως για τη συζητηση, ειναι οτι ο ενισχυτης στο iso box και παλι δεν θα μας προσφερει αυτο που θελουμε να ακουσουμε απο ενα λαμπατο ενισχυτη
    Σκεφτειτε απλα πως θα ακουγεται μεσα απο το κουτι. Λες και παιζεις εδω και εχεις βαλει το ενισχυτη στο διπλανο δωματιο. Θα το καναμε ποτε αυτο?
    Ή μηπως θα προτιμησουμε να τον ακουμε απο τα studio monitor μεσω των μικροφωνων που εχουμε στησει μεσα στο iso box? Δεν βαζουμε τοτε μια πεταλιερα connect στην καρτα ηχου, να γλυτωσουμε και τα εξοδα?
    Γι'αυτο λεω μη τρελαινόσαστε με το "λαμπατο για σπιτι". 1W και 5W και κολοκύθια.
    Πολλαααααα λεφτα πεταμενα. Κι αν προσθεσεις και τα πεταλια που κι αυτα πρεπει να ειναι "αληθινα", μιλαμε για παααααααρα πολλα λεφτα πεταμενα.
Σελίδες: