Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Ωρίωνας

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8
1
Επέλεξα να κάνω διαγραφή λογαριαμού και θα το ξαναεπιλέξω γιατί μόνο ένα έχω να πω και τίποτα άλλο.

Αν ζούσε ο Θρασύβουλος Σταύρου θα τον παρακαλούσα να σε διαβάσει και να σε προσθέσει ως παράδειγμα στο ιστορικό του βιβλίο.
Είσαι μεγάλος ποιητής και στιχουργός. Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου.
Συγγνώμη για την γλώσσα που θα χρησιμοποιήσω αλλά είναι η γλώσσα της αλήθειας.

ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΓΌΜΑΣΤΕ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΊ ΕΊΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΤΡΊΧΑ ΑΠΟ ΤΑ Α*****Α ΣΟΥ!

Και όχι μόνο εμείς αλλά και οι περισσότεροι απο εκείνους που ονομάζονται επαγγελματίες στιχουργοί και ποιητές.
Είσαι μεγάλος ποιητής.
Δεν ξέρω αν θα το αναγνωρίσει ο χρόνος αλλά είναι τιμή μου που συνυπάρχω διαδικτυακά μαζί σου.

Με δέος και φιλία Ίωνας

2
Μια που είναι το πιο "ζωντανό" θέμα στην κατηγορία παίρνω αφορμή από τη συζήτησή σας για να κάνω μια ερώτηση σχετικά με μια απορία που πάντα είχα.
Όταν στους τραγουδιστές "δουλεύει" πολύ η μύτη κατά το τραγούδισμα αυτό θεωρείται μεμπτό?
Δηλαδή μιλάμε για κάποιο έλλειμμα ταλέντου που καλύπτεται από τη μύτη ή είναι κι αυτό ένα φαινόμενο που δεν αφαιρεί κάτι από το ταλέντο τους?
Ακόμη πιο απλά: συγκαταλέγεται στα θετικά στα αρνητικά ή σε τίποτα από τα δύο?

4
Σε όποιον υπερσύνδεσμο "Σύνδεση" και αν πάτησα βγάζει το παρακάτω μήνυμα.
Error creating user!

Στην επιλογή
Για να συνδεθείτε στο φόρουμ, αν είστε ήδη εγγεγραμμένο μέλος, πατήστε εδώ.
πατάω μου εμφανίζει την καρτέλα σύνδεσης, εισάγω όνομα χρήστη και κωδικό και με πετάει αυτόματα ξανά στο forum.
Την ίδια διαδικασία όσες φορές κι αν έκανα δεν μπόρεσα να aποκτήσω πρόσβαση στο blog.

Αν επιλέξω την εναλλακτική "εγγραφή" με ξαναπετάει στο forum.

Συμπέρασμα: δεν έχω πρόσβαση στο blog με καμία επιλογή.

*Δοκιμασμένο με Firefox και Google Chrome


 :eee :B ???

5
μπραβο Ωριωνα!! σου βγαζω το καπελο...
αν θες δωσε μας περισσοτερες πληροφοριες για αφιερωση...
Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας και τα καλά σας λόγια σ' αυτό το θέμα αλλά και εκείνους που σχολίασαν το θέμα "Το σπίτι".
Δεν μου αρέσει να επανέρχομαι στα θέματά μου για ευχαριστίες αλλά εδώ θα κάνω μια εξαίρεση.
Για την αφιέρωση δεν μπορώ να πω πολλά γιατί πιθανώς η άποψή μου να μην είναι αποδεκτή από πολλούς.
Το βιβλίο υπάρχει, είναι στα βιβλιοπωλεία και κοστίζει ελάχιστα.
Απλά διέκρινα ότι υπάρχει μια έντονη προσπάθεια να αποφευχθεί η αναφορά στην στιχουργική, ακόμα και στην ίδια τη λέξη.
Παράδειγμα η αναφορά στον Γκάτσο γύρω από το ποιητικό του έργο κλείνει, μόλις και μετά βίας, με μια σειρά μόνο (αναφερόμενη στον στιχουργό Γκάτσο) που λέει:
Ο Γκάτσος έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό ως ένας από τους σημαντικότερους στιχουργούς.

Για τον Λευτέρη Παπαδόπουλο ούτε κουβέντα, έστω κι αν έτυχε κάποια στιγμή να ακούσω, με τα αυτιά μου, φοιτητή του Α.Π.Θ. να λέει στον Παπαδόπουλο ότι τον διδάσκεται στο Πανεπιστήμιο.

6
Μ' αρέσει που σε ελεύθερη ποίηση επέλεξες να είσαι ελεύθερος κι εσύ.
Δεν δεσμεύτηκες να βρεις μια "ξύλινη" ποιητική και ακαταλαβίστικη γλώσσα.
Ούτε κυριεύτηκες από γλωσσικούς φόβους.
Έγραψες ελεύθερα και λαϊκά και "έγραψες".
Έτσι είναι ο ποιητής, γράφει χωρίς φόβους αλλά με πάθος.

7
-Εεεεεεε! Στιχουργέ!
Εσύ ο έκπτωτος που θέλεις να ποιήσεις
Τη λέξη ποίηση στο στόμα σου μη βάλεις
Τα ιταμά σου τα στιχάκια να μαζέψεις!
Για να μη γίνουμε από δυό στροφές στιχάκια!

-Εεεεεεε! Ποιητή!
Που θρέφεις φόβους, μην η ρίμα σε μολύνει
Και κάθε στίχο σου τον σβήνεις και τον κρύβεις
Ο διπλανός σου ποιητής να μην τον κρίνει
Γιατί είσαι τέτοιος και τα χέρια σου τα νίβεις

-Εεεεεεε! Στιχουργέ!
Γελά ο κόσμος με τους στίχους σου στα πέριξ
Σε λένε μέγα στιχουργό και σε γελάνε
Λένε τη ποίηση πως δεν μπορείς ν’ αγγίξεις
Κι ότι αρκείσαι μοναχά σε κάνα στίχο

-Εεεεεεε! Ποιητή!
Κρύψε τους στίχους σου μη γίνεις σαν εμένα
Και το συνάφι σου σε ρίξει στα χαμένα
Τη σταυρωτή και την πλεχτή να μη τους δείξεις
Μη σε γελάνε και κρατάνε κι αποδείξεις

-Εεεεεεε! Στιχουργέ!
Ποιος είπε ποίηση οι στίχοι σου πως είναι
Ότι θα γίνεις σαν εμάς με παιχνιδάκια
Και κάθε στίχο σου θα στέψουμε με δάφνες
Κρατήσου πίσω, συ δεν είσαι για μεγάλα

-Εεεεεε! Ποιητή!
Στίχοι και ποίηση δυό κύκλοι, μ’ ένα κέντρο
Περιεχόμενος οι στίχοι, κι αντιστοίχως
Καρπούς παράγουνε κοινούς σαν ένα δέντρο
Δίχως φοβίες ποιητών και μίση δίχως

-Εεεεεεε! Στιχουργέ!
Η ιστορία σου δεν πρόκειται να γράψει
Είσαι φτηνός μα και ρηχός για να σ’ αντέξει
Γιατί δεν έχεις περισπούδαστο το ύφος
Μείνε απέξω με τις ρίμες συντροφιά σου

-Εεεεεεε! Ποιητή!
Μάθε λοιπόν και για την ποίηση και στίχους
Για την καρδιά σου μοναχά ότι τα γράφεις
Σ’ ομοιοτέλευτα πολλούς να χτίζεις τοίχους
Και με του φόβου σου το χρώμα να τους βάφεις

Αφιερωμένο στους συγγραφείς του βιβλίου

Ιστορία Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου

κ. Ευάγγελο Αθανασόπουλο
κ. Ειρήνη Κοκκινάκη
κ. Πολυξένη Μπίστα

οι οποίοι περιφρόνησαν επιδεικτικά τη στιχουργική τέχνη.

8
Το σπίτι πάγωσε και είναι σκοτεινό
Σιωπή απέραντη το έχει κατακλύσει
Ένα δωμάτιο γεμάτο κι αδειανό
Με χίλια όνειρα που έχουν παραλύσει

Σε κάθε θόρυβο ζητάω μια φωνή
Φωνάζω, μάταια, στο σπίτι και προσμένω
Η μοναξιά μου όμως πάντα διαφωνεί
Κλείνει το στόμα μου μονάχος για να μένω

Το σπίτι θόλωσε και μοιάζει χθεσινό
Νοιώθω σιγά-σιγά επάνω μου να πέφτει
Ανοίγω πόρτες κι αντικρίζω το κενό
Μαδούν οι ώρες τη καρδιά μου ξέφτι-ξέφτι

Κάθε μου βράδυ ψάχνω για να σκεπαστώ
Κι όσο κουρνιάζω τόσο πιο πολύ το κρύο
Δεν βρίσκω ζέστη όσο και να τη ζητώ
Φταίει που είναι το κρεβάτι μου για δύο

Το σπίτι θύμωσε και πια δε μου μιλά
Μονάχα λέει, όταν έρχομαι, πως φταίω
Κι όταν σηκώνω το κεφάλι μου ψηλά
Νομίζω χαίρεται που νοιώθει ότι κλαίω

Θέλω να φύγω από δω μέσα να χαθώ
Όσο κι αν ψάχνω όμως χάνεται ο δρόμος
Κι έτσι τα βράδια μένω μόνος να μεθώ
Κι είναι το δάκρυ μου του πόνου ταχυδρόμος

Το σπίτι πάλιωσε, μονάχο, ξαφνικά
Χάνει το χρώμα του και μοιάζει ρημαγμένο
Νοιώθω πως χάθηκαν τα τετραγωνικά
Και μ’ έχει κλείσει εδώ μέσα στριμωγμένο

Βλέπω ερείπια και μέσα μου απορώ
Μήπως δεν είναι έτσι όσα αντικρίζω
Κι όταν θυμάμαι ότι χάθηκες καιρό
«Είναι αλήθεια», μοναχός μου ψιθυρίζω

9
Με τα ήδη δημοσιευμένα τι θα γίνει θα παραμείνει ο πίνακας ή ή θα διαγραφεί εντελώς?
Η μεταφορά θα γίνει εξ ολοκήρου απο εσάς?

10
Δεν σχολιαζω ευκολα και συχνα. Θα μπορουσα ομως εδω να πω πολλα. Ομως ενα εχει σημασια. Εχεις ποιοτητα που σαν το βηχα δεν κρυβεται. Παρακολουθω αρκετα χρονια την σελιδα γι αυτο και δεν εκπλητομαι που δεν σχολιαζονται /εγκωμιαζονται τα γραπτα σου, την ωρα που αλλες σαβουρες στεφονται με δαφνες. Η Ελλαδα παντα ετρωγε τα παιδια της. Και προς θεου για να μην παρεξηγηθω εξηγουμαι.... Στηριζω ΚΑΘΕ γραπτο οτι κι αν ειναι αν και πολλες φορες τα σχολια μου ειναι λιγο αυστηρα. Μα και στο δικαστηριο δεν χρειαζεται μονο να πεις ψεμματα για να εχεις διαπραξει αδικημα. Το εχεις κανει  ακομα κι οταν εχεις κρυψει την αληθεια. Συνεχισε  το λαικο σου ποιημα. Το κανεις καλα

Αγαπητέ martino, προσυπογράφω το κομμάτι της άποψής σου που αναφέρει ότι τα γραπτά του augo έχουν ποιότητα.
Πέρα απο αυτό όμως θέλω να σταθώ στο υπόλοιπο γραπτό σου.
Πρόσφατα έλαβε χώρα μια εκδήλωση στην οποία "στέφθηκαν με Δάφνες" κάποια ποιήματα που επιλέχθηκαν με διαδικασίες που περιελάμβαναν αξιολόγηση από μέλη αλλά και από επιτροπές ανθρώπων που είτε έχουν αποδεδειγμένη πορεία στον χώρο της λογοτεχνίας είτε διαθέτουν γνώσεις και εμπειρία για ένα τέτοιο έργο.
Ίσως και να μην διαθέτω την πνευματική οξύτητα και διαύγεια να αντιληφθώ τι ακριβώς εννοείς καθώς η μεταπήδησή σου από ειδικό στο γενικό με μπερδεύει λίγο αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι υπάρχει η λέξη "σαβούρες"  και είναι εκεί όσες φορές κι αν κοιτάζω το γραπτό σου. Ταυτόχρονα, και πάλι όσες φορές και να κοιτάξω το γραπτό σου, συνεχίζει να βρίσκεται εκεί στο ίδιο σημείο η συνάρτηση των "σαβουρών" με τα "Δαφνοστεφανομένα ποιήματα".

Δεν θέλω να πιστέψω ότι θεωρείς τα βραβευθέντα ποιήματα σαβούρες. Αν όμως τα θεωρείς είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου.
Παρόλα αυτά εκτιμώ ότι θα ήταν ευκολότερο να γίνεις εσύ λίγο πιο σαφής και άμεσος και όχι να προσπαθούμε όλοι εμείς οι υπόλοιποι να ανακαλύψουμε τι ακριβώς εννοείς και πως το εννοείς.
Κατά συνέπεια αυτά που προσωπικά θεωρώ ότι, εύλογα, πρέπει να γίνουν, είναι τα εξής:

α) Να αποσαφηνίσεις αν θεωρείς τα βραβευθέντα ποιήματα (στεφανομένα με Δάφνες) σαβούρες.
β) Αν τα θεωρείς σαβούρες, καλό θα είναι να επανατοποθετηθείς αναφέροντας ότι τα θεωρείς σαβούρες (επίσης θα ήταν ενδιαφέρον να επιχειρηματολογούσες πάνω σ' αυτό ώστε να συλλέξουμε κι εμείς οι υπόλοιποι κάποιες κριτικές προσεγγίσεις σου σε ένα πλαίσιο ανταλλαγής ιδεών και δημιουργικής συζήτησης.)
γ) Αν ο χαρακτηρισμός σου δεν αφορά τα βραβευθέντα ποιήματα της εκδήλωσης "Μουσική Άμιλλα" τότε θα είναι καλό για όλους μας την επόμενη φορά που θα διαβάσεις μια σαβούρα να εκφράσεις, εκεί, τεκμηριωμένα την άποψή σου.


Τέλος, αν εγώ σαν δέκτης παρεξήγησα ή δεν αντιλήφθηκα ή δεν κατανόησα όσα έχεις γράψει τότε σε παρακαλώ εσύ σαν πομπός να προσπαθήσεις να καλύψεις το κενό που μας χωρίζει ώστε να με βοηθήσεις να καταλάβω.

Φιλικά Ωρίωνας

11
Χωρις να θελω να σχολιάσω το συγκεκριμένο "κομματι", λεω μονο μια Γνωμη - Θεση :
Γιατι θα πρεπει παντα να λεμε σε ολους και για οτι γραπτο δημοσιοποιειται οτι ειναι ωραιο, καταπληκτικο κλπ;
Η Θετικη κριτικη  ειναι οπωσδηποτε ευπροσδεκτη και μας προδιαθετει να συνεχισουμε να βαζουμε τις σκεψεις μας στο χαρτι και τις δειχνουμε στον κοσμο μα κατα τη γνωμη  μου κυριως ο αντιλογος δηλαδη η κριτικη που δεν θα  χαιδευει μονο τα αυτια αλλα θα υποδεικνυει κατι  η θα εκφραζει μια αντιθετη γνωμη από άυτη του ποιητη χωρις να προσβαλει προσωπα  και ιδεες , θα μπορουσε πραγματικα να βοηθησει παρα πολυ αυτον που γραφει.
Δεν χρειαζεται τα θεματα να ειναι παντα επικαιρα και οι ιδεες να εκφραζονται με λεξεις και σχηματα λογου που πολλες φορες δεν τα κατανοει και αυτος που τα γραφει καλα καλα. Η τεχνικη και η ζωντανια των εικωνων που αναδυονται απ΄το κειμενο εχουν σημασια, Οπως και οι "ζουμερες λέξεις " οπως λει και ο Λευτερης Παπαδοπουλος. Αν κοιταξουμε τραγουδια απ΄τη μερια του κειμενου που γραφτηκαν πριν 50 χρονια απο Παπαγιανοπουλου, Βασιλειαδη, Βιρβο, Κολοκοτρωνη κλπ τραγουδια αθανατα που θα τραγουδιουνται για παρα πολλα χρονια, η απλοτητα  του λογου τους  σε συνδιασμο με την ζωντανια των εικωνων που ξεπηδουν μεσα απο αυτον πραγματικα τρομαζει. Γι αυτο πρεπει ο καθενας - παντα κατα την ταπεινη μου γνωμη - να εχει τα ματια και τα αυτια ανοιχτα μα και την καρδια πανω απ΄ολα και να λεει καθαρα αυτο που νομιζει, και να εισπραττει θετικα ακομα και μια αρνητικη κριτικη. Μιλαω παντα για τραγουδια , και οχι για καθαρη ποιηση.
Μη σταματατε να γραφετε......Χαιρετω φιλικα ολους


Πάνω στο θέμα που θίγεις λέω τα εξής.
Στις θετικές κριτικές είναι καλό, αλλά ίσως όχι αναγκαίο, να στηρίζουμε με επιχειρήματα το πόρισμά μας.

Στις αρνητικές κριτικές έχουμε ηθικό χρέος να επιχειρηματολογούμε και να τεκμηριώνουμε την κριτική μας ώστε μέσα από την αρνητική μας κριτική να παράγεται έργο προς όφελος του δημιουργού και όχι μόνο. Εκτός εάν για καθαρά συναισθητικούς λόγους δεν μας αρέσει ένα κομμάτι τότε δηλώνουμε ότι προσωπικά δεν μας άρεσε και δεν "πασάρουμε" την άποψή μας σαν να είναι γενικευμένη άποψη π.χ. "αυτό το κομμάτι δεν είναι καθόλου καλό" (...άποψή σου μεγάλε, συγκρατήσου μη το γενικεύεις).

Τέλος, καλό είναι να αποφεύγουμε τα επίθετα, έχουν μεγάλη δύναμη προσβολής και ενδεχομένως κακοήθειας.

12
Συγνώμη αλλά θέλω να κάνω μια ερώτηση προς όλους και κυρίως προς εσένα φίλε ivikos μιας και το έχεις ψάξει και θα ξέρεις καλλίτερα από όλους μας.
Έκανα μια αναζήτηση για τις μεταφράσεις της Οδύσσειας και ενώ βρίσκω τις μεταφράσεις των Καζαντζάκη, Σιδέρη, Εφταλιώτη, Ποριώτη, Κακρίδη βλέπω ότι είναι μεν έμμετρες αλλά δεν είναι ομοιοκατάληκτες όπως η μετάφραση που κάνεις εσύ.
Δεν έχω κάνει λεπτομερή έρευνα και ζητώ απ'  όποιον θέλει και ξέρει να κάνει μια αναζήτηση γιατί ΑΝ οι προγενέστερες μεταφράσεις είναι μόνο έμμετρες και όχι ΚΑΙ ομοιοκατάληκτες τότε η πρωτοτυπία του έργου σου αποκτά άλλες διαστάσεις.

13
Πολύ δυνατό λόγω αμεσότητας και συνάμα εύστοχων παραλληλισμών!
Γροθιά στο στομάχι!

14
Εξαιρετικό αγαπητέ μου!
 :shake
Αμιγώς πολιτικό
Αμιγώς φιλοσοφικό
Αμιγώς κοινωνικό

Πολυδιάστατο!

15
Να το κάνεις πιο συχνά. Φαίνεται να σου ταιριάζει το "άθλημα" και ο ρυθμός του παρασέρνει την ανάγνωση και τρέχει "νεράκι".

16
Παραμένεις ένας από τους αγαπημένους μου στιχουργούς που δεν υποκύπτει σε λάθη όσο δελεαστικά κι αν είναι.
Η γραφή σου πάντα σταθερή στην τεχνική αρτιότητα και στην ομοιογένεια.
Αυτό που παρουσιάζεις εδώ είναι μια άψογη περιγραφή της καθημερινότητας δείχνοντας ταυτόχρονα ότι με λίγη έμπνευση και σωστή τεχνική μπορεί να γίνει ένα όμορφο κομμάτι με αμεσότητα για τα μάτια του κάθε αναγνώστη.
Συνέχισε να γράφεις και συνέχισε να μην εξαναγκάζεσαι να γράφεις.
Η έλλειψη βιασύνης που δείχνεις είναι ο νούμερο 1 σύμμαχός σου.
Τα συγχαρητήρια μου.

17
Ένα ειδικό αφιέρωμα στην ''Νεοελληνική Μετρική'' του Θρασύβουλο Σταύρου, του 'Ινστιτούτου Νεοελληνικών Σπουδών'', '' Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη'' του Α.Π.Θ. παρουσιάστηκε από τον Αθανάσιο Λαφαζανίδη. Το αναφερόμενο βιβλίο, προσφέρθηκε ως ειδικό έπαθλο από το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών, στους 23 προκριθέντες του τελικού στάδιο του 1ου Διαγωνισμού Στίχου που διοργανώθηκε στο kithara.gr.
Ακουστέ το από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 00.46.40.


Αθανάσιος Λαφαζανίδης

Τα βραβεία των τριών πρώτων θέσεων, απένειμαν στους νικητές ο Γιώργος Μεράντζας, ο Νίκος Γκαραβέλλας και ο Γιάννης Υφαντής.


Γιώργος Μεράντζας Νικος Γκαραβέλας Γιάννης Υφαντής


Οι απονομές μας...


1ο βραβειο καλύτερου στίχου


2ο βραβειο καλύτερου στίχου


3ο βραβείο καλύτερου στίχου


το ειδικό έπαθλο της 1ης θέσης του 1ου Διαγωνισμού Στίχου


Ιδιαίτερη τιμή για όλους, ήταν η συμμετοχή και οι μελοποιήσεις των βραβευμένων θεμάτων από το μουσικό σχήμα ''Ut Des''.
Ακούστηκαν για πρώτη φορά τα τραγούδια:
1ο) Σαν μάγος σαν αλχημιστής.
Στιχουργός: Κυριάκος Φίλης
Συνθέτης: Μιχάλης Θωμάς
Ερμηνευτής: Μιχάλης Θωμάς

Ακουστέ το από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 00.24.00

2ο) Ιδρωμένα σεντόνια.
Στιχουργός: Δημοσθένης Μιχαλακόπουλος
Συνθέτης: Μιχάλης Θωμάς
Ερμηνευτής: Μιχάλης Θωμάς

Ακουστέ το από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 00.31.28

3ο) Αλήθειες που βουλιάζουνε.
Στιχουργός: Νεκτάριος Ρήγας
Συνθέτης: Δημήτρης Καραβάς
Ερμηνευτής: Δημήτρης Καραβάς

Ακουστέ το από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 00.41.24


οι "Ut Des"


Οί "Ut Des", με έδρα τη Χαλκίδα, καταχειροκροτήθηκαν και με την συμμετοχή τους
απόδειξαν πως στηρίζουν τις προσπάθειες της Μουσικής Άμιλλας και του kithara.gr
Αποτελούνται από:
Φωνή & ακουστική κιθάρα: Μιχάλης Θωμάς
Φωνή & ακουστική κιθάρα: Δημήτρης Καραβάς
Ηλεκτρική κιθάρα: Χρήστος Πανταζής
στο ηλεκτρικό μπάσο ο Κώστας Τσιλιγιάννης
Ντραμς: Σπύρος Καραβάς
Ηλεκτρικό Μπάσο: Κώστας Τσιλιγιάννης
Βιολί: Γιάννης Παπαδήμος
Μπουζούκι: Τάκης Κύριλλος


Δημήτρης Καραβάς.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης ήταν μαζί μας τραγουδώντας... από την ελληνική μουσική σκηνή γνωστά τραγούδια αλλά και πρωτοεμφανιζόμενων δημιουργών.


Μιχάλης Θωμάς.


Κοινή ομολογία. Μοναδικές ερμηνευτικές ικανότητες, αισθαντική χροιά, φωνή που παρασέρνει ...;
Βάγια Παπαποστόλου. Παρέσυρε τον κατάμεστο Ιανό και χειροκροτήθηκε έντονα, όταν με συνοδεία στο πιάνο από τον κύριο Δημήτρη Ήμερο ερμήνευσε μοναδικά 4 τραγούδια, από την ελληνική μουσική πραγματικότητα.
Ακουστέ την από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 00.57.38


Βάγια Παπαποστόλου. Μοναδικές ερμηνείες ...


στο πιάνο μαζι της, ο Δημήτρης Ήμερος.


Αφήσαμε για το τέλος, μια από τις σημαντικότερες δράσεις της Μουσικής Άμιλλας, που κορυφώθηκε στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης, με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της διαγωνιστικής διαδικασίας ''ποίημα της χρονιάς 2008'' του kithara.gr. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε ως διαδικασία, τον Φεβρουάριο που μας πέρασε, όπου μέσα από 2.500 δημοσιευμένα ποιήματα κατέληξε μέσα από διαδοχικές βαθμολογήσεις, στα 10 καλύτερα, που παρουσιάστηκαν από τον θίασο ''ΖΩ'' του Δήμου Ζωγράφου και τις ηθοποιούς Γκαλτέμη Γωγώ,Λαμπράκη Κατερίνα και Παπαδοπούλου Ανθή σε σκηνοθετική επιμέλεια του Βαγγέλη Πανταζή.
Την τελική 10αδα έκρινε ανέδειξε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από τους:
Τάκης Ιωαννίδης. (Ποιητής, Αντιπρόεδρος Διεθνούς Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών.)
Άννα Μοσχονίδου. (Ποιήτρια, συγγραφέας, μέλος της Ένωσης Ελλήνων Λογοτεχνών.)
Νικόλας Κολοκοτρώνης. (Συγγραφέας, Ποιητής.)


Τάκης Ιωαννίδης Άννα Μοσχονίδου Νικόλας Κολοκοτρώνης



 Το ειδικό έπαθλο της 1ης θέσης. Απονεμήθηκε στο ''ποιήμα της χρονιάς 2008''


Τα αποτελέσματα της διαδικασίας για το ''ποίημα της χρονιάς 2008'' είναι:
1 Δειλός και ασπόνδυλος, του tinios (ποιήμα της χρονιάς 2008)
2 Τετάρτη Βράδυ, του qrusticks
3 Επίλογος, του qrusticks
4 Καθώς στα τούνελ περπατώ του παρελθόντος, της mantinada
5 Ναυαγοί, της argentina
6 Λόγια του Φθινοπώρου, της pinelopi
7 Αέρας, του ΧΩΡΙΑΤΗΣ
8 14 Απρίλη 2008, του Malezyanni
9 Οι τέμπερες της ζωής, της argentina
10 Στο 'χω πει;, της pinelopi
Πατήστε στον τίτλο ποιήματος για να το διαβάσετε, και στο όνομα μέλους για να δείτε το προφίλ του δημιουργού του.
Παρακολουθήστε την διαδικασία, καθώς και τις απαγγελίες από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 01.38.04


Η Μουσική Άμιλλα, ολοκλήρωσε στον Ιανό, ένα αρχικό πρόγραμμα δράσεων με στόχο την δημιουργία υγιών δυνατοτήτων. Ευχαριστεί τον κάθε νέο δημιουργό που εμπιστεύθηκε και συμμετείχε στις διαδικασίες της. Ανανέωσε το ραντεβού της με όλους σας και περιμένει και τις δικές σας προτάσεις για ακόμη ουσιαστικότερο έργο, στην εξής διεύθυνση mousikiamilla@yahoο.gr ή στα αντιστοιχα θέματα της στο forum του kithara.gr.

18


Μια προσπάθεια που προσδίδει στο Kithara.gr έναν νέο ρόλο στα διαδικτυακά δρώμενα, ολοκληρώθηκε στις 29-06-09 στον Ιανό (Σταδίου 24) μέσα από ένα τρίωρο πρόγραμμα δράσεων που στόχο είχαν την δημιουργία υγιών ευκαιριών για κάθε νέο δημιουργό.
Στίχοι ποίηση και μουσική, βραβεύσεις, απαγγελίες και ερμηνείες, έδωσαν στην βραδιά μια ιδιαίτερη χροιά δικαίωσης των πολύμηνων προσπαθειών, των μελών του Kithara και όχι μόνο.


Την εκδήλωση στήριξαν εξ αρχής σημαντικές προσωπικότητες που βρέθηκαν ανάμεσα μας συμμετέχοντας ενεργά και μάλιστα σε ιδιαίτερους ρόλους.
Ανάμεσα μας βρέθηκαν: Καλλιόπη Βέττα, Γιώργος Μεράντζας, Γιάννης Υφαντης, Τάκης Ιωαννίδης, Άννα Μοσχονίδου, Νικόλας Κολοκοτρώνης, Νίκος Ρεπούλιος, Μάιρα Στυλιανού, Βαγγέλης Πανταζής, τα μέλη του θιάσου ΖΩ του Δήμου Ζωγράφου, ηθοποιοί: Γκαλτέμη Γωγώ, Λαμπράκη Κατερίνα και Παπαδοπούλου Ανθή, ο πρόεδρος της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών, Αυγερινός Ανδρέου και ο επίσημος χορηγός επικοινωνίας της Μουσικής Άμιλλας, Νίκος Γκαραβέλλας, Σημαντικές επίσης προσωπικότητες που δεν κατάφεραν παρ όλες τις προσπάθειες τους να βρεθούν εκεί, όπως η Πόπη Αστεριάδη, ο Γιάννης Ζουγανέλης και ο Θάνος Καλλίρης. Η συμβολή και οι προσπάθειες τους ήταν και παραμένουν πολύτιμες.

Μαζί μας βρέθηκε, σε έναν ιδιαίτερο ρόλο για πρώτη της φορά, η κυρία Καλλιόπη Βέττα.
Είχε αναλάβει την κεντρική παρουσίαση της βραδιάς που έμοιαζε μα σκυταλοδρομία, καθώς λόγω των θεμάτων της εκδήλωσης, επιβάλλονταν επιμέρους παρουσιάσεις. Παρ όλη την αναμενόμενη κούραση, λίγο πριν το τέλος της βραδιάς, καθήλωσε το κοινό, ερμηνεύοντας, χωρίς την συνοδεία μουσικών, δυο τραγούδια αφιερωμένα στο ''Χαμόγελο του παιδιού''.

Παρακολουθείστε το από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 02.34.07


Νικόλας Κολοκοτρώνης

Ιδιαίτερα σημαντική η προλόγισή της, από τον Νικόλα Κολοκοτρώνη, ο οποίος είπε:

Είναι ένα σταυροδρόμι ιδιαιτέρων μουσικών ακουσμάτων,
ένα κράμα ηχητικών ιδεών με κοινό παρανομαστή την φωνή της.
Οι ερμηνείες της αποκαλύπτουν τις φωνητικές ικανότητές της και είναι απόλυτα αναγνωρίσιμες για την αισθαντική χροιά της, την ζεστασιά και τα έντονα συναισθήματα.
Σήμερα δηλώνει έμπρακτα την στήριξη της μετά την WWF, την UNICEF, την ''Διεθνή Αμνηστία''
σε κάθε νέο δημιουργό μέσω της ''Μουσικής Άμιλλας'', αλλά και στο Χαμόγελο του παιδιού.

Παρακολουθείστε το από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 02.33.01

Η ίδια, κλήθηκε από την κυρία Άννα Μοσχονίδου, (παρουσιάστρια του 2ου μέρους που αφορούσε τα αποτελέσματα της διαγωνιστικής διαδικασίας ''ποίημα της χρονιάς 2008'' να απονείμει ένα ειδικό ''Τιμής Ένεκεν'' στον ποιητή Γιάννη Υφαντή, για την προσφορά του στους νέους δημιουργούς.

Παρακολουθείστε το από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 02.06.18


Η στιγμή της απονομής ...


Αποδεικνύοντας την πίστη της στις αξίες, στήριξε την προσπάθεια, ευχήθηκε να συνεχιστεί η προσπάθεια και γιατί όχι, να γίνει θεσμός ...
Παρακολουθείστε το από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 02.40.13



Καλλιόπη Βέττα.
- Μπορούμε και πρέπει να στηρίξουμε όλοι, αληθινές και ουσιαστικές προσπάθειες όπως η σημερινή.


Καλλιόπη Βέττα, Γιάννης Υφαντής, Νικόλας Κολοκοτρώνης, Άννα Μοσχονίδου με την Ο.Ε της Μουσικής Αμιλλας 2009


Μοναδικές στιγμές και από τον κύριο Γιώργο Μεράντζα, ο οποίος δηλώνοντας ένθερμος υποστηρικτής της προσπάθειας, απευθύνθηκε σε κάθε νέο δημιουργό με μια γλώσσα ειλικρινή, άμεση και χαρακτηριστικά αυτοκριτική διάθεση κερδίζοντας τις εντυπώσεις σε ένα κοινό που γνωρίζει να ξεχωρίζει τα μεγάλα λόγια
από τα αληθινά λόγια ...; Αποκορύφωμα, η μοναδική του ερμηνεία, (έκπληξη της βραδιάς, ακόμη και για τους διοργανωτές) που μόνο με την φωνή του συγκλόνισε τους παρευρισκομένους.
Ζεστή και αληθινή προσωπικότητα, χάθηκε στα πίσω τραπέζια συζητώντας και συμβουλεύοντας, για το υπόλοιπο της βραδιάς.

Παρακολουθείστε το από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 02.09.12



Μοναδικές στιγμές, από τον Γιώργο Μεράντζα.


Η Μουσική Άμιλλα περιλάμβανε την δημιουργία δυνατοτήτων και μέσω μιας προσπάθειας κοινοφελού χαρακτήρα, που αφορούσε την παρουσίαση και παραχώρηση στον Οργανισμό ''Το Χαμόγελο του Παιδιού'' του πρώτου ψηφιακού βιβλίου ποίησης, με τίτλο '' ...;για ένα σου χαμόγελο!''. Οι πωλήσεις του συγκεκριμένου ψηφιακού βιβλίου, θα ενισχύσουν οικονομικά το έργο του Οργανισμού, ενώ πρέπει να τονιστεί πρώτον, πως εργάστηκαν για αυτό επί οχτώ μήνες, 22 ποιητές του kithara.gr, 5 εικονογράφοι του ''Μικρού Πολυτεχνείου'' και 4εις μουσικοσυνθέτες και δεύτερον πως όλοι εργάστηκαν αφιλοκερδώς όπως και η εταιρεία που ανέλαβε την ψηφιοποίηση καθώς και την διανομή του (μέσω του συστήματος e-na) η planet interactive.

Παρακολουθείστε το, από εδώ http://kithara.gr/tv επιλογή από το on demand πηγαίνοντας στην χρονική στιγμή 02.14.35


Το εξώφυλλο του πρώτου μας βιβλίου ...


Στην παρουσίαση του μίλησαν οι: Νικόλας Κολοκοτρώνης, Νίκος Ρεπούλιος, Μάιρα Στυλιανού, Κατερίνα Τσανοπούλου,Λαγός Λάμπρος, Βασίλης Κοταράς.


Ν. Κολοκοτρώνης Ν.Ρεπούλιος Μ.Στυλιανού


 Λ. Λαγός Β. Κοταράς

Το βιβλίο παρέδωσε από το kithara.gr ένας από τους διαχειριστές του, ο κύριος Βασίλειος Κοταράς και το παρέλαβε εκ μέρους του Οργανισμού η κυρία Κατερίνα Τσανοπούλου, υπεύθυνη του Γραφείου Τύπου στο ''Το Χαμόγελο του Παιδιού''.


Κατερινα Τσανοπούλου. (υπ. Γραφείου Τύπου στο ''Το Χαμόγελο του Παιδιού'')
- Σας ευχαριστούμε όλους ... Έχουμε ανάγκη από πρωτοβουλίες σαν την σημερινή ...


19
Μην ξεχνάτε η Μουσική Άμιλλα είναι ακόμη εδώ, για όλους, και για όσους παρευρέθηκαν και για όσους δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν.

http://kithara.gr/tv

επιλογή από το on demand


Ευχαριστώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ την argentina για την πολύτιμη βοήθεια που μου πρόσφερε στο αφιέρωμα του Θρασύβουλου Σταύρου.

20
Συγχαρητήρια σε όλους!
Συγχαρητήρια κυρίως στον Λάμπρο γιατί αυτό που κατάφερε είναι άθλος!
Η εκδήλωση για μένα ήταν υπέροχη.
Τα δεδομένα λένε ότι μια πρωτοβουλία, μέσα από μια ηλεκτρονική κοινότητα, μετατράπηκε σε μια πετυχημένη και ενδιαφέρουσα εκδήλωση επιπέδου.
Οι παρεκτροπές είναι για μένα ασήμαντες γιατί με τόση ρευστότητα στις παρουσίες και τόσους πολλούς άξονες θεμάτων δεν νομίζω ότι θα τα πήγαιναν καλλίτερα ακόμα και επαγγελματίες διοργανωτές.
Επιπλέον όλα έγιναν ανιδιοτελώς και αυτό δίνει τη μέγιστη αξία στο επιτυχημένο εγχείρημα.
Χάρηκα ιδιαίτερα για όσους γνώρισα από κοντά.
Δεν ξέρω ποιόν να πρωτοθυμηθώ!
Έφυγα γεμάτος και δεν μετάνιωσα στιγμή που ταξίδεψα στη Αθήνα!
Οι μουσικές ήταν υπέροχες, οι ερμηνείες καταπληκτικές και οι εκπλήξεις μαγευτικές!
Το προσωπικό του Ιανού ήταν εξυπηρετικό σε βαθμό να κάνεις το σταυρό σου (μήπως δεν ήταν Έλληνες αλλά Γερμανοί?), οι υποδομές του Ιανού ήταν πέρα από τις προσδοκίες μου, ο χώρος τους πολύ ζεστός και όμορφος.
Τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους τους βραβευθέντες !!!
Η ποιητική συλλογή θεωρώ ότι είναι επίτευγμα με τον τρόπο και για τον σκοπό που έγινε!!!

ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟ

Το μήνυμα αυτό δεν κλείνει εδώ...

21
Τα τελευταία χρόνια η λέξη "μάνα" από τα χείλια ενός άντρα τείνει να καταστεί (σκοπίμως) ποινικό αδίκημα (τουλάχιστον) και η κατηγορία που απαγγέλλεται είναι αυτή του "μαμάκια".
Σε πείσμα των καιρών, παρόλο που δεν μου έχουν απαγγελθεί κατηγορίες του εν λόγω αδικήματος, παραθέτω ένα κομμάτι για τον ήρωα που λέγεται "μάνα".

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Μάνα μου, μάνα μου
Πως μπορείς και φτερουγίζεις;

Μάνα μου, μάνα μου
Που πονάς και δεν δακρύζεις

Μάνα μου, μάνα μου
Που το μάγουλο γυρίζεις

Μάνα μου, μάνα μου
Δε ζητάς μόνο χαρίζεις

Άσε ένα δάκρυ απ’ τα μάτια σου να πιω
Άσε με να σβήσω απ’ το βλέμμα σου τη λύπη
Μέσα στη ζεστή την αγκαλιά σου να ριχτώ
Δίπλα σου να είμαι η αγάπη μη σου λείπει

Μάνα μου, μάνα μου
Αγκωνάρι και στηρίζεις

Μάνα μου, μάνα μου
Που τη στέρηση λυγίζεις

Μάνα μου, μάνα μου
Που το «όχι» δεν γνωρίζεις

Μάνα μου, μάνα μου
Χελιδόνι κι όλο χτίζεις

Άσε ένα δάκρυ απ’ τα μάτια σου να πιω
Άσε με να σβήσω απ’ το βλέμμα σου τη λύπη
Μέσα στη ζεστή την αγκαλιά σου να ριχτώ
Δίπλα σου να είμαι η αγάπη μη σου λείπει


22
Τις θερμές ευχαριστίες μου σε κάθε εμπλεκόμενο και τα συγχαρητήριά μου στον Λάμπρο.

Έχω μείνει έκπληκτος απο το γεγονός ότι ένα τόσο σοβαρό και πολύπλοκο εγχείρημα έγινε πραγματικότητα με κανόνες ανιδιοτέλειας.
Πραγματικά συγχαίρω κάθε άνθρωπο που εργάστηκε για την πραγματοποίηση του εγχειρήματος.
Κλείνω εκφράζοντας τον θαυμασμό μου για την επιμονή του Λάμπρου ή και όποιου άλλου ασχολήθηκε με την ίδια θέρμη.

23

1. @ Ωρίωνας: Είναι σοβαρό το ερώτημά μου. Και έξι χρόνια που είμαι μέλος εδώ, δεν συνηθίζω να κάνω τέτοια αστεία δημόσια. Αν έχω κάτι τέτοιο να πω θα το πω κατ' ιδίαν σε αυτόν που αναφέρομαι.

Βλέπεις ότι έτσι το αντιμετώπισα

Παράθεση
Οπότε απλά θα πω όταν εξέφρασα την απορία "ποια η χρησιμότητα" εννοούσα της δημοσίευσης στο site

Απάντησα σαφέστατα

Παράθεση
Δεν βρίσκω τον λόγο να "ανεβάσει" σε έναν δικτυακό τόπο μία δουλειά 3 ετών.

Εσύ μπορεί να μην βρίσκεις κανέναν λόγο, αλλά αυτό δεν είναι γενικά αποδεκτό.

Παράθεση
Και ποιος ο λόγος, ή ποια η αναγκαιότητα αν θες, μίας καινούριας μετάφρασης. Που από ότι διάβασα στις πρώτες 2 ραψωδίες, πέραν της ομοιοκαταληξίας, δεν παρουσιάζει κάμια μεγάλη διαφορά σε σχέση με άλλες μεταφράσεις που υπάρχουν ήδη.

Είναι ο ίδιος λόγος που εξωθεί πολλούς "διεστραμένους" εδώ μέσα να γράφουν στίχους. Ακόμη και η προσπάθεια προσωπικής καλλιέργειας απο κάποιον είναι επαρκής λόγος.
Εδώ δεν αντιλαμβάνομαι όμως αν τελικά θέτεις ενστάσεις επι της χρησιμότητάς του ή επι της ποιότητάς του, με μπερδεύεις.
Τέλος πάντων αν θεωρείς μηδαμινής αξίας το εγχείρημα να τεθούν ομοιοκαταληξίες χωρίς νοηματική αλλοίωση τότε μπορείς να το δοκιμάσεις και εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε.

Παράθεση
Θα συνεχίσω όμως ακόμα πιο πέρα για να κάνω μία ΤΕΡΑΣΤΙΑ ερώτηση. Από τις 7 περιπτώσεις που αναφέρεις, οι 5 αποτελούν προσωπική άποψη (γ έως και η). Μόνο οι πρώτες δύο αποτελούν "απτές αποδείξεις". Και θα σταθώ ιδιαίτερα στο δ. Πιστεύεις πραγματικά ότι χρειάζεται μία ποιοτική αναβάθμιση το kithara.gr? Και ότι αυτή η αναβάθμιση θα έρθει από μία καινούρια μετάφραση ενός έπους; Πραγματικά πιστεύεις ότι η καινούρια μετάφραση ενός έπους (επαναλαμβάνω την φράση γιατί δεν έχουμε να κάνουμε με την πρώτη μετάφραση) αναβαθμίζεται ποιοτικά το site? Με μία διασκευή;;; Συγγνώμη ivikos για την λέξη διασκευή, αν δεν συμφωνείς με αυτήν, αλλά είμαι μουσικός και αυτή η λέξη μου κολλάει καλύτερα.

Δεν είπα "χρειάζεται" αλλά με το έργο αυτό προσφέρεται τόσος εμπλουτισμός που μπορεί να ειπωθεί η λέξη αναβάθμιση. Είναι αυτονόητο πως οποιοδήποτε δημιούργημα, στοιχειωδώς ποιοτικό, απομακρύνει την έννοια της γραφικότητας απο αυτή την κοινότητα, πόσο μάλλον ένα τέτοιο έργο που προκαλεί των θαυμασμό όλων μας. Σε τελική ανάλυση το μόνο που δεν κάνει είναι να υποβαθμίζει το κιθάρα.
Δεν είναι μια απλή διασκευή.  Άλλο να διασκευάσεις ένα τραγούδι ή κάτι ανάλογο και άλλο να προσθέσεις μια μετρική μετάφραση και απόδοση στη νέα Ελληνική ενός ιστορικού έργου "μαμούθ". Η λέξη διασκευή μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σαν προσπάθεια ευτελισμού του εγχειρήματος. Δεν μιλάμε για ένα τραγούδι ή έναν δίσκο με αμφίβολη ποιοτική στάθμη.

Παράθεση
γ) Εμπλουτισμός βιογραφικού του δημιουργού
δ) Ποιοτική αναβάθμιση του κιθάρα
ε) Παραδειγματισμός και έμπνευση προς όλους μας
ζ) Ανάγνωση της Οδύσσειας του Ομήρου στην νέα Ελληνική γλώσσα
η) Προτάσεις διορθώσεων στο έργο απο άλλα μέλη (ο ίδιος ο δημιουργός το ζήτησε)

Όλα τα παραπάνω είναι προσωπική μου άποψη? Δεν λαμβάνουν χώρα? Μόνο εγώ τα συμπεραίνω δηλαδή?
Ζήτησες να απαντήσουμε ποιά η χρησιμότητα της δημοσιοποίησης. Αποδέχτηκες (έστω) δύο αιτίες χρησιμότητας, πάλι δεν είσαι ικανοποιημένος?


Παράθεση
3. @ Ωρίωνας: Αναφέρεσαι στην συνέχεια του post σου στην λέξη δημιουργία. Συγγνώμη, αλλά όσο εντυπωσιακό και να είναι το έργο του ivikos από πλευράς προσπάθειας, δεν είναι δημιουργία. Οι περισσότεροι που έχουν απαντήσει σε αυτό το θέμα γνωρίζουν πολύ καλά την ετυμολογική έννοια της λέξης "δημιουργία".

Αφού λοιπόν ασχολείσαι με την λέξη δημιουργία προσπαθώντας να τη κόψεις και να την ράψεις στα μέτρα σου να σου πω ότι όποιο και όσα λεξικά και να ανοίξεις θα δεις ότι ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟΣΉΜΑΝΤΗ ΛΕΞΗ και ταιριάζει σε αυτό το έργο.
Αν την θέσουμε στα στενά όρια που βάζεις εσύ με τη δική σου προσέγγιση τότε δημιουργός είναι ΜΟΝΟ ο Θεός και κανένας άλλος.

Αυτό που δεν αντιλαμβάνεσαι είναι ότι κατά τη μετάφραση συμβαίνει κάτι πολύ ιδιαίτερο όσο κι αν δεν το καταλαβαίνεις.

Το έργο μετατρέπεται απο προσωδιακό σε τονικό και πρωτοτύπως (λόγω διαφορετικού δημιουργού), κάθε φορά, εισάγονται στοιχεία της νέας ελληνικής μετρικής σε ένα έργο με αρχαία μετρικά στοιχεία ενώ ταυτόχρονα η μετάβαση απαιτεί τη διατήρηση του νοηματικού περιεχομένου.

Κλείνοντας
Δεν μου απάντησες ποιά είναι η χρησιμότητα του δικού σου ερωτήματος
και για να στο πω στα ίσα αυτό που εισπράτω εγώ είναι ότι απλά θέλεις "να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα"


24
Τελικά κοινές ανωμαλίες έχουν και κοινές συνιστώσες σε όλους τους "ανωμαλοφέροντες".
Δηλαδή
Έστω μια ανωμαλία Α με x συνιστώσες x=(0,+∞)
Τα υποκείμενα 1,2,3...n  (n<+∞)
με κοινή ανωμαλία την ανωμαλία Α έχουν και κοινές συνιστώσες x.
Με λίγα λόγια βγάζεις εσύ κάποιες συνιστώσες προς τα έξω κι εμείς ως ομοιοανωμαλοφέροντες σε κατανοούμε πλήρως καθώς βρίσκουμε δικά μας ποιοτικά χαρακτηριστικά.

 :hmm ...δεν ξέρω αν με "πιάνεις"

πάντως... εμάς μας "'επιασες"

25
Κατ' αρχάς να πω ένα μπράβο στον ivikos για την κίνησή του. Οι αντικειμενικές δυσκολίες είναι πολλές και γνωστές. Αλλά δεν μπορώ να μην ρωτήσω...ποια η χρησιμότητα;

Διαβάζοντας την ερώτησή σου πρέπει να σου πω ότι τα είδα όλα!

Υπάρχουν τα εξής ενδεχόμενα αντιμετώπισης του ερωτήματός σου.

1. Να το πάρω στα σοβαρά
2. Να το δω σαν αστείο

Anyway, θα απαντήσω σοβαρά αποκλείοντας το 2ο ενδεχόμενο.

Το συγκεκριμμένο έργο δεν γίνεται να το εξετάζουμε μόνοδιάστατα, δηλαδή αν έχει μόνο χρησιμότητα. Θα πρέπει πρωτίστως να δούμε ποιά είναι η αξία του! Η αξία του είναι μεγάλη!

Επειδή όμως ίσως να θέλεις κάποια απτή απόδειξη της χρησιμότητάς του σου αναφέρω μερικές.
α) Πρωτότυπη δημοσίευση για πνευματική κατοχύρωση
β) Προβολή έργου και άμεση διαθεσιμότητά του στους απανταχού ενδεχόμενους μελοντικούς εκδότες
γ) Εμπλουτισμός βιογραφικού του δημιουργού
δ) Ποιοτική αναβάθμιση του κιθάρα
ε) Παραδειγματισμός και έμπνευση προς όλους μας
ζ) Ανάγνωση της Οδύσσειας του Ομήρου στην νέα Ελληνική γλώσσα
η) Προτάσεις διορθώσεων στο έργο απο άλλα μέλη (ο ίδιος ο δημιουργός το ζήτησε)

Ο πίνακας αυτός είναι διαδραστικός και τα μέλη του μοιράζονται δημιουργίες και απόψεις. Κατά συνέπεια αν δεν έχει χρησιμότητα αυτό το έργο τότε γιατί να έχει οποιοδήποτε άλλο και κατ΄επέκταση ο ίδιος ο πίνακας και κατ΄επέκταση όλο το kithara.gr?

Και τέλος πάντων όποιος δεν βρίσκει καμμία χρησιμότητα, καμμία αξία, κανένα ενδιαφέρον δεν αντιλαμβάνομαι ποιός τον απαγορεύει να το προσπεράσει?

Και για να γίνω και λίγο κακός κλείνοντας, να ρωτήσω εγώ το εξής:
Ποιά η χρησιμότητα του δικού σου ερωτήματός P.D.L. ?




Αν και περιττό, μπράβο και απο εμένα.

διευκρίνησε σε παρακαλώ τι είναι περιττό γιατί μπερδεύομαι  :eee

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8