Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - John Stamatopoulos

Σελίδες: [1]
1
Kιθάρες Camps (κλασικές - ηλεκτροκλασικές)
Καλησπέρα.
Έχω μια κιθάρα Camps ηλεκτροκλασική, την NAC-1 και παρά το ότι δεν είναι ακριβή (800 ευρώ άν θυμάμαι πριν 3 περίπου χρόνια) είμαι πολυ ευχαριστημένος και παίζω με αυτή σχεδόν συνέχεια.
Οπότε θα ήθελα να ξέρω τη δική σας γνώμη, άν έχει κανείς εμπειρία από τις κιθάρες Camps, δηλαδή και για άλλα μοντέλα ακριβότερα ή ότι άλλο επάνω στο οποίο να έχει κανείς μια δική του εμπειρία από αυτή τη μάρκα.
Ευχαριστώ!

2
Βέβαια και δεν πρέπει να είναι λύση τα ηρεμιστικά και οι β- αναστολείς. Κάτι που κάναμε στην κλασική, είναι να μαθαίνουμε το κομμάτι, μετά να το μαθαίνουμε ανάποδα, μετά επίσης ανά μερικά μέτρα να βάζουμε μνημονικά "στόπ", δηλαδή άν το "χάσουμε" κάποια στιγμή να μη σταματάμε αλλά να πηδάμε αμέσως στο επόμενο "στόπ" ώστε να ελαχιστοποιηθεί το κακό.
Πάντως και σε εμένα και σε πολύ άλλο κόσμο πιστεύω βοηθάνε οι άπειρες ώρες μελέτης. Δεν υπάρχει υποκατάστατο νομίζω. Χιλιάδες ώρες, συνέχεια, σε διάφορες καταστάσεις. Αν δεν έχω εμπεδώσει ένα κομμάτι, ακόμα και μια αλλαγή οργάνου ή αλλαγή στον τρόπο που κάθομαι ή μια μετακίνηση μπορεί να με μπλοκάρει. Ακόμα κι άν έχω άλλο μήκος νυχιών. Όλα πρέπει να είναι γνώριμα ώστε να λειτουργήσει η μνήμη των μυών και να παίξω αβίαστα.
Όταν έπαιζα λάιβ ένα διάστημα ελαφρύ ρεπερτόριο σε μπαράκο, έπινα μια βότκα σκέτη στις 10 περίπου και μετά άλλη μια στη 1 το βράδυ όπου άλλαζα όργανο και έπιανα μπουζούκι. Αλλά και οι φορές που έχει παίξει κανείς έχουν μεγάλη σημασία.
Σε κάποιον που ξεκινά, εγώ προτείνω να ορίσει μια μέρα όπου θα πρέπει να βγάλει το κομμάτι "νερό" χωρίς λάθη. Με το πρώτο λάθος, τρίξιμο ή τσαπατσουλιά να σταματά και να ξαναρχίζει. Έχει άλλη σημασία να παίζεις για να μάθεις κάτι και άλλη να το παίζεις τέλεια. Αν θέλει μια Α προσπάθεια να μάθεις, θέλει 10Α για την τέλεια εκτέλεση και 100Α για να πιάνεις μάξ απόδοση συνέχεια. Στην αρχή ξεκινάς να αυτο - αγχώνεσαι, ας πούμε στήνοντας μια κάμερα ή ένα ρικόρντερ για να γράψεις. Μπόνους ότι μετά ακούς τον εαυτό σου και εντοπίζεις πολλά που δεν προσέχεις την ώρα που παίζεις. Μετά κάνεις ένα "κοινό" . Παίρνεις τηλέφωνο φίλους και παίζεις απο το ακουστικό,ή στήνεις κόσμο να παριστάνει το κοινό. Ευκαιρία, να ψάχνεις "όπου γάμος και χαρά" σε ότι πάρτυ ή εκδήλωση βρείς. Εμείς κάποια φάση φοιτητές βρισκόμασταν να παίζουμε και σε πάρτυ που δεν ξέραμε κάν ποιανού είναι.. Πάμε σε πτυχία, διπλώματα κλπ σαν θεατές πάντα, πολλαπλά χρήσιμο. Επίσης στήνουμε και σκηνικά όπου κάποιοι παριστάνουνε το ειδικό κοινό, άγνωστοι. Ότι μπορούμε, δηλαδή δημιουργούμε κάθε είδουε τεχνητό άγχος σαν εξομοίωση.
Στην κλασική που απαιτεί άπειρη λεπτότητα και συγκέντρωση είναι πολύ βασικό αυτό, έστω και μικρό άγχος ρίχνει την επίδοση κάθετα, σε στέλνει στον κουβά. Είναι σαν τη φάση όπου λύναμε - δέναμε το όπλο στο στρατό 50 φορές τη μέρα. Αυτό δε γίνεται από ιδιοτροπία, αλλά για την περίπτωση που _μακριά από μας_ τύχει και σκάνε δ'ιπλα σοθ σφαίρες και οβίδες, όπου πάει περίπατο η ανώτερη σκέψη και λειτουργεί μόνο το αντανακλαστικό. Δηλαδή η διαδικασία εγγράφεται πρίν με τις επαναλήψεις τόσο βαθιά που γίνεται δεύτερη φύση.

3
Διάβασα κάπου ότι το "μυστικό" των μουσικών από τη δεκαετία του '70 και έπειτα για το άγχος των λάιβ είναι οι β- αναστολείς. Αυτά τα φάρμακα για υπερτασικούς λέει ότι χρησιμοποιούνται από 1 στους 4 μουσικούς και σήμερα. Αν κανείς έχει εμπειρία ή πρόταση, ας μας πεί.

4
'Αλλαξα τελικά την κιθάρα με την Alhambra 9p cutaway. Θέλω να ευχαριστήσω απο εδώ τα παιδιά στο Νάκα (Ναυαρίνου) για την άψογη εξυπηρέτηση και ενδιαφέρον που έδειξαν. Μου κατέβασαν το action στην 11p και έγινε πολύ πιο μαλακή, αλλά τελικά "κέρδισε" ο ενισχυμένος ήχος απο την 9p. Ευχαριστώ και πάλι!

5
Ευχαριστώ πολύ και πάλι!
Θα πράξω αναλόγως!

6
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.  Ναί, η κιθάρα έχει 2200 ευρώ. Στα διάφορα όπου έψαξα είδα ότι γενικά οι Alhambra έχουνε πολύ δυνατό action. Μαζί με την κιθάρα είχε κι έναν δεύτερο καβαλάρη σε ένα φακελάκι, προφανώς για όποιον θέλει να πειράξει με ασφάλεια τον πρώτο. Αλλά αυτό θα πρέπει να το κάνει κάποιος έμπειρος κατασκευαστής / διορθωτής λογικά? Εγώ πήρα γυαλόχαρτα κλπ για να δοκιμάσω να τον κατεβάσω αλλά τελικά δεν αποπειράθηκα. Αν έχετε να συστήσετε κάποιον να την πάω και να μου πεί ή και να τη φτιάξει, αν θέλετε προτείνετέ μου.
Ευχαριστώ και πάλι!

7
Καλησπέρα σε όλους.
Αγόρασα πρόσφατα μια κλασική κιθάρα Alhambra 11P. Παίζω ερασιτεχνικά περίπου 30 χρόνια (με διαλείμματα ενδιάμεσα λόγω υποχρεώσεων) αλλά ποτέ δεν έχω αφήσει εντελώς την κιθάρα. Ήθελα με την αγορά αυτή να δώσω στον εαυτό μου ένα νέο κίνητρο και (πιθανόν) να ξαναρχίσω και να προχωρήσω κι άλλο με ενθουσιασμό.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω (πέρα από το ότι το όργανο αυτό δε συγχωρεί "λάθη" ) είναι ότι το action είναι πάρα πολύ ψηλό για τα δεδομένα μου. Οι χορδές απ' όσο ξέρω με τις οποίες ήταν εξοπλισμένη η κιθάρα είναι D' Addario extra tension αλλά το θέμα είναι ότι, στον καβαλάρη, χωρά σχεδόν όλο μου το χέρι απο κάτω. Διάβασα και είδα διάφορα σχετικά και κατάλαβα ότι θα πρέπει να λιμάρω τον καβαλάρη για να μειώσω την τάση των χορδών. Επίσης άλλαξα τις χορδές με Hannabach Medium αλλά δεν είδα αισθητή διαφορά.
Θα ήθελα αν ξέρει κανείς να μου πεί το πού μπορώ ν΄ απευθυνθώ για επέμβαση στον καβαλάρη, γιατί διστάζω να το κάνω μόνος μου καθώς δεν έχω εμπειρία και γνώση επάνω σε αυτό.
Επίσης αν γνωρίζει κανείς τις ιδιαιτερότητες αυτού του μοντέλου (Alhmbra 11p) και έχει να μου προτείνει η να με συμβουλέψει ώστε να την κάνω πιο ευκολόπαιχτη (ας πούμε προτεινόμενες χορδές κ.λ.π).
Εκ των υστέρων επίσης, αν κανείς ενδιαφέρεται, θα αντάλλαζα αυτη την κιθάρα (είναι άθικτη) με μια άλλη, ιδιου βεληνεκούς αλλά πιο "εύκολη". Αν κάποιος φίλος εδώ ή κατασκευαστής ενδιαφέρεται, ας μου πεί.
Ευχαριστώ πάρα πολύ προκαταβολικά!
 

Σελίδες: [1]