Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Fanoukos

Σελίδες: [1]
1
Στη Θεμιστοκλέους.

2
Πήγαινε στον κουρμπή και πάρε ένα swing. Θα πάθεις πλάκα με την ποιότητα και τις τιμές! Εγώ έχω 3 μπάσα άνω των 2000 και παρόλ'αυτά πήρα ένα, και ξέρω κι'αλλους μπασίστες που το κάνανε και είναι πολύ ευχαριστημένοι.

3
Γενικα 2-3 μπάσα του που έχω δει δεν μου γεμισαν το μάτι...

4
Πρώτον, το μπάσο του 96 σε καμία περίπτωση δεν έχει επιπλέον αξία λόγω παλαιότητας. Αλλά το έπιασες στα χέρια σου και σου άρεσε. Επειδη παραδοσιακά η fender έχει κάποιο πρόβλημα με το quality control θα σου έλεγα να πάρεις αυτό. Το άλλο από thomann δεν ξέρεις αν θα παίζει..

5
Τα καλύτερα... / Απ: Αταστο μπασσο
« στις: 15/10/07, 15:55 »
Καλύτερα πήγαινε το κάπου να στο κάνουν. Έχουν καλύτερα εργαλεία, θα στο περάσουν με κάποια αναγκαία χημικά για να μην φθαρεί και δεν θα σου το καταστρέψουν όπως είναι πιθανό να κάνεις εσύ  ;)

Πολύ καλή δουλειά κάνει ο Ιμβρίδης στην Χαρ. Τρικούπη, αλλά και ο κουρμπής.

6
Διαφωνείς με το post μου? Μόνος λόγος που γουστάρω το 6-χορδο είναι ότι μπορώ να πετάω ακορντάκια μέσα στο groove. Αυτό γίνεται και με το τεσσάρι, αλλά συνήθως περιορίζομαι στα 2-φωνα. Κατα τα άλλα δείτε το απλά: Αν μπορείς να καλύψεις όλο σου το παίξιμο με τις 4 χορδές, στις οποίες έχεις και πάντα πιο στακάτη Ε χορδή(εκτός άμα το 5-άρι είναι 35") τότε γιατί να έχεις 5? Περισσότερο βάρος κιόλας. Ο μόνος λόγος είναι η ΕΥΚΟΛΙΑ. Δεν χρειάζεσαι πολλά ανεβοκατεβάσματα. Δεν μιλάω για walking. Δες το κλασσικό funk groove που πρέπει να φας την ταστιέρα! Άλλη γοητεία, πως να το κάνουμε. Αυτό που είπε ο Αργύρης είναι ότι είναι αναγκαίο να ξέρεις που πατάς, και αυτό γίνεται πολύ καλύτερα στο τεσσάρι, αφου εκεί είναι αναγκαίο να το μελετήσεις. Τώρα αυτά που είπαν κάποιοι "η μουσική βγαίνει από μέσα σου" κλπ, μαζί σας, αλλά πρέπει να το έχεις κιόλας για να βγει κάτι, και για να το έχεις πρέπει να μελετήσεις  ;)

7
Και που πάω? Ξέχασα να γράψω τον marcus miller στην λίστα.

8
Συμφωνώ με τον Αργύρη. Με την έννοια ότι αν είναι αρκετές οι 4 για τους

Wooten
Clarke
Mark King
Jaco
Manring
Jeff Berlin κλπ

και όλους τους υπερμπασισταράδες τις funk-soul-jazz(4 χορδες δεν έχει το κοντρα μπάσο? Έχετε ακουσει τι κάνει με αυτές ο Ray Brown?)
τότε θα έχω τη μαγκιά να τις κάνω αρκετές και για μένα ;)

Το 5-χορδο δεν έχει να κάνει με την low B, ως νότα. Έχει να κάνει με την ευκολία κινήσεων. Και δεν υπάρχει καμία τεχνική που να γίνεται στις 5 και όχι στις 4.  Σοβαρευτείτε :)

Αν κάποιος θέλει 7-χορδο από την άλλη, περι ορέξεως κολοκυθόπιτα!

9
Δινω ενα ΤOBIAS 6 χορδο toby pro με θηκη μεταφορας απο Αμερικη. Μπορεις να το δοκιμασης αν θελεις.

Στείλε φωτος και τιμή. Ευχαριστώ και σόρυ για το άσχετο!

10
Ως καθηγητής Μαθηματικών μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω τι περνάνε τα παιδιά.. Το σύστημα είναι απάνθρωπο. Βλέπω μαθητές/τριές που είναι στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού.

ΌΜΩΣ οφείλω να τονίσω: Άν κάποιος διάβαζε με κάποιο πρόγραμμα και συνέπεια όλη τη χρονία, δεν θα έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Τα θέματα,τουλάχιστον στα μαθήματά μου απαιτούν απλά σφαιρική γνώση και εξικοίωση με το αντικείμενο. Σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται η επιφοίτηση που χρειαζόταν στις πανελλήνιες των 4 μαθημάτων(δέσμες).

Όσοι δεν διαβάσατε, κάντε έστω και τώρα την προσπάθεια σας.
1ο θέμα θεωρία ---> 5 βαθμοί
2ο θέμα Γελοία άσκηση ---> 5 βαθμοί
Ε αν πιάσετε κάτι και από 3 και 4 νάτο το 15! Άντε μπορείτε!!!

Εύχομαι από την καρδιά μου σε όλα τα παιδιά ψυχραιμία και κουράγιο! Άντε, μπορείτε να τα καταφέρετε!

11
Φανταστικός ήταν. Τα πραγματα που έκανε στο κοντρα ήταν απίστευτα. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι δεν έβαλε κάτω ένα groove να το λιώσει.

Κώστα πως πάει το άταστο?

12
Τα καλύτερα... / Απ: service ενισχυτή
« στις: 18/04/07, 21:56 »
Ρε παιδες help... Πεστε μου που μπορω να παω εντος Αττικης για σερβις σε λαμπατο ενισχυτη??

Παναγιώτης Κουρμπής, Ιπποκράτους κάπου δεν θυμάμαι αριθμό, αλλά το τηλ του είναι 3615540. Φοβερός Μάστορας. Ό,τι λαμπάτο του έχω πάει το έκανε καλύτερο από καινούργιο.

13
http://www.youtube.com/watch?v=yaCErlW-3p8


Ο buckethead είναι φοβερό τυπάκι! Και γ**ω τους μουσικός. Πως γίνεται να περιμένεις έναν τύπο από την παρέα του Bootsy να μην έχει τρελό groove?

14
Παιδιά θα δείτε ότι ένα λίγο καλύτερο όργανο αξίζει πάντα τα λεφτά του, αφού ακούει καλύτερα το χέρι σου και σε βοηθάει να εξελιχθείς. Ίσως να σου φαίνοντα παράλογα τώρα αυτά(αν είσαι αρχάριος που δεν μπορώ να το ξέρω). Γνώμη μου? Πάρε ο,τι βρεις για να έχεις κάτι να παίζεις, και κατευθείαν άρχισε να μαζευεις Λ7 για να το αντικαταστήσεις.

15
Τα καλύτερα... / Απ: Kοντραμπασο?
« στις: 02/04/07, 18:26 »
Είναι σωστό αυτό με το δεξί. Όχι ότι δεν '"γίνεται" να βάλεις ανάποδα τον καβαλάρη και να παίξεις ανάποδα, αλλά δεν συνηστάται γιατί δεν θα μπορέσεις ποτέ να παίξεις σε ορχήστρα. Επειδή ξέρω για τι πράγμα μιλάω, παρακαλώ μην αρχίσετε να λέτε ότι έχω άδικο πριν ρωτήσετε κάποιον σχετικό(εν ολίγης πάρε ως δεδομένο ότι ισχύει). Πχ στο Ωδείο Αθηνών(μακράν το καλύτερο κλασσικό σχολείο στην Αθήνα) όπου έχουν και μεγάλη παράδοση στο Κόντρα, είναι υποχρεωτικό να το γυρίσεις στο δεξί.

Τώρα, αυτό που είπες με το άταστο ηλεκτικό είναι τελείως άσχετο, είτε το κάνεις είτε όχι δεν θα σε βοηθήσει.

Ελπίζω να βοήθησα.

16
Παντως εχω συναντησει μπασιστες πενατους και σε τζαζ και σε φανκ σχηματα.Και εγω ομως συνιστω ενδυναμωση των δαχτυλων.Η τεχνικη των δαχτυλων ειναι πιο βολικη και αμεση.Με πενα ειναι πολυ πιο δυσκολο.

Σε jazz σχήματα σπάνια βλέπεις ηλ. μπάσο. Αλλά και όταν γίνεται αυτό, δεν εχω δει ποτέ να παίζουν με πένα. Μπορεις να μοιραστείς κάποια από αυτά τα σχήματα μαζί μας?

Σε funk δεν είναι και τόσο σπάνιο, αλλά από όλους τους αγαπημένους μου μπασίστες(είναι μπόλικοι, αφού ακούω σχεδόν αποκλειστικά funk) κανένας δεν παίζει με πένα.

Αντίθετα, όπως είπα και παραπάνω, πολλοί ροκάδες δείχνουν να επιλέγουν πενάτο παίξιμο. Αυτό όμως γίνεται λόγω τόνου συνήθως, και όχι λόγω τεχνικής.

edit: Ειχα κάνει βλακεία και βγήκε όλο underlined

17
Τώρα είδα ότι είσαι κλασσικός κιθαρίστας.

Άλλο στην κιθάρα. Λέγεται έτσι απλά γιατί ο ήχος "θυμίζει" απλά ήχο pizzicato(λιγότερο sustain). Kοίτα μια κλασσική παρτιτούρα για βιολί. τσέλο κλπ. Σε κάποια σημεία ίσως να δεις να λέει pizz. Εκεί εννοεί να παιχτούν οι νότες χωρίς δοξάρι.

Κοίτα και εδώ.

[/off topic]

18
Pizzicato είναι να παίζεις με δάχτυλα και όχι με δοξάρι, η ακριβής τεχνική εξαρτάται από το κάθε όργανο. Δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς εγκειται ο αντίλογός σου  ???

19
@ καρχαρίας: Αυτό με το κοντρα μπάσο δεν είναι ακριβές. Η τεχική είναι μέσα στον simandl είχε θεμελιωθεί πολύ πριν από αυτόν. Υπάρχει σε όλα τα string instruments και λέγεται pizzicato.

Σχετικά με το θέμα μας. Εκτός της rock σκηνής με βάση την εμπειρία μου, σπάνια θα δεις πένα στο ηλεκτικό μπάσο. Το καλυτερο που έχεις να κανεις είναι να παίζεις με πιο σωστή τεχνική, και να κανεις ασκήσεις για την ενδυνάμωση των χεριών σου. Γιατί τελικά θα βρεις την πένα περιοριστική ενδεχομένως όσο περνάει ο καιρός.

edit: ορθογραφικό

20
Φοβάμαι ότι θα παρατηρηθεί το standard ελληνικό φαινόμενο "Μολις το πήρα, είναι το καλύτερο!".

21
Μάθε να διαβάζεις για σένα, όχι για αυτήν. Σίγουρα θα σου δώσει καλύτερη αντίληψη την φωνής σου. Και σκέψου πόσο πλάκα έχει να βλέπεις μια παρτιτούρα και να την ακούς μέσα στο κεφάλι σου!

Και να ξέρεις ότι είναι πολύ πιο εύκολο απ'ότι φαίνεται!

22
Πρακτικά:

round wounds: πιο πολύ attack,sustain και επιθετικότητα. Σχεδόν όλοι οι μπασίστες τέτοιες χρησιμοποιούν.

flat wounds: γλυκά χαμηλά, λιγότερο definition, καθόλου σκάσιμο. Χρησιμοποιούνται κυρίως σε άταστα μπάσα, ή σε p-basses όπου προσεγγίζουν τον ήχο της motown(απλά δύο βασικά παραδείγματα)

ground wounds: Τις έχω δει να χρησιμοποιούνται πιο εκτενώς από άταστους παίκτες, που χρειάζονται λίγο πιο πολύ sustain. Ένας από αυτούς είμαι και εγώ! Πολλές nickel χορδές είναι ground.

23
http://www.bass-lessons.com/html/theebass.htm#string

Τύπωσε την σελίδα για τον φίλο σου. Λέει τα πάντα.

Σελίδες: [1]