Το Στέκι των Κιθαρωδών
Περι μουσικής => Μουσικά νέα και συζητήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: Garvin στις 01/10/09, 03:13
-
Αν υποθέσουμε ότι ένας νέος καλλιτέχνης θέλει να στείλει σε μία δισκογραφική εταιρία ένα demo, υπάρχει πιθανότητα κάποιος να το ακούσει ή θα το πετάξουν στα σκουπίδια χωρίς να δώσουν σημασία; Αν ναι, γιατί συμβαίνει αυτό; Ελάτε να συζητήσουμε!
-
Αργά το έβαλες το θέμα...Λοιπόν μιά πρώτη κουβέντα είναι η εξής. Στη συντριπτική τους πλειοψηφία θα το πετάξουν χωρίς να το ακούσουν καν. Και αυτό το ξέρω εκ πείρας μιας και όταν είχα έρθει σε επαφή με αρκετές μετά από κανά δυό μήνες με την ερώτηση πως τους φάνηκε, δεν γνώριζαν καν για την ύπαρξή του. Μερικές πάλι δεν θα το ακούσουν καν, αλλά θα έρθουν σε επαφή μαζί σου για να σε "μαδήσουν". Μου έτυχε κι αυτό. Και τέλος υπάρχουν και οι λίγες εκείνες που θα το ακούσουν, αλλά και πάλι δεν θα βάλουνε φράγκο για τη συνέχεια της δουλειάς και θα σου ζητήσουν να συνεχίσεις με ίδια έξοδα τη παραγωγή, + 500-1.000 κομμάτια αγορά εκ μέρους σου σε χοντρική τιμή, με την έννοια ότι εσύ θα τα πουλήσεις μετά χέρι-χέρι και θα βγάλεις από το κέρδος...(π.....ς μπλε δηλαδή).
Άσ'τα Garvin ψιλοδράμα η κατάσταση με τις δισκογραφικές και άκρη δεν βγαίνει...
Πάντως για να κάνουμε και το δικηγόρο του διαβόλου, οι δισκογραφικές μετρούνε μέρες οι περισσότερες μιας και ο δίσκος έχει πεθάνει και οι πωλήσεις είναι ελάχιστες...Αν πουλήσεις 500 cd πανελλαδικά στα δισκοπωλεία, θεώρησε ότι έκανες και επιτυχία!
-
Οσα ντεμο στελνονται σε δισκογραφικές δεν ακουγονται απο κανεναν. Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος λειτουργίας, και με συγκεκριμένο τρόπο θα πρέπει να λειτουργήσεις κι εσυ.
Οι εταιρίες δεχονται προτάσεις μόνο απο ανθρώπους που γνωρίζουν και εμπιστεύονται τη γνωμη τους, κι ετσι πρέπει να λειτουργήσεις κι εσυ.
Θα πρέπει να βρεις έναν τετοιο ανθρωπο σύνδεσμο, ο οποιος έχει τα αναλογα κονέ με τις εταιρίες που δουλευουν με το ειδος μουσικής που ασχολείσαι, και εννοειται να τον εμπιστεύεσαι κι εσυ. Αυτός θα παει αυτοπροσώπως και θα βαλει το ντεμο στον αναλογο συνδεσμο, θα πρεπει να πεισει για τον επαγγελματισμο του καλλιτέχνη κλπ...
Τωρα για το πως θα πρεπει να γινει αυτο, είναι άλλο και μεγαλο θέμα...
-
Μερικές πάλι δεν θα το ακούσουν καν, αλλά θα έρθουν σε επαφή μαζί σου για να σε "μαδήσουν". Μου έτυχε κι αυτό.
Γίνε λίγο πιο αναλυτικός εδω αν θέλεις....(δεν με ενδιαφέρει το όνομα της εταιρείας)
-
Λοιπόν. Η συνήθης τακτική είναι η εξής.Σου προσφέρουνε κάποια "πακέτα" προώθησης. Αυτά περιλαμβάνουνε: Τοποθέτηση στις κεντρικές προθήκες των μεγάλων δισκοπωλείων. Ραδιοφωνικά σποτάκια που θα διαφημίζουνε το δισκάκι. Το ότι θα παίζεται κάποιο τραγούδι από ραδιόφωνα με μεγάλη ακροαματικότητα (εδώ ανάλογα με το πόσες φορές τη μέρα είναι και διαφορετική η τιμή).Το ότι θα κλείνονται εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές. Διάφορες εκδηλώσεις παρουσίασης του δίσκου σε δισκοπωλεία και άλλους χώρους.Το βίντεό σου θα παίζεται σε τηλεοπτικούς σταθμούς συχνά. Όλα αυτά με πόσα λεφτά ; 5-10.000 ευρώ. Δηλαδή με ...ψίχουλα, αν σκεφτείς τι υπόσχονται και τι κοστίζουν όλα αυτά στη πραγματικότητα. Οπότε όπως καταλαβαίνεις ο στόχος είναι να στα πάρουν και στη πορεία να σου ζητήσουν κι άλλα κι άλλα κι άλλα...Μακριά κι αλάργα παίδες!
-
Λοιπόν. Η συνήθης τακτική είναι η εξής.Σου προσφέρουνε κάποια "πακέτα" προώθησης. Αυτά περιλαμβάνουνε: Τοποθέτηση στις κεντρικές προθήκες των μεγάλων δισκοπωλείων. Ραδιοφωνικά σποτάκια που θα διαφημίζουνε το δισκάκι. Το ότι θα παίζεται κάποιο τραγούδι από ραδιόφωνα με μεγάλη ακροαματικότητα (εδώ ανάλογα με το πόσες φορές τη μέρα είναι και διαφορετική η τιμή).Το ότι θα κλείνονται εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές. Διάφορες εκδηλώσεις παρουσίασης του δίσκου σε δισκοπωλεία και άλλους χώρους.Το βίντεό σου θα παίζεται σε τηλεοπτικούς σταθμούς συχνά. Όλα αυτά με πόσα λεφτά ; 5-10.000 ευρώ. Δηλαδή με ...ψίχουλα, αν σκεφτείς τι υπόσχονται και τι κοστίζουν όλα αυτά στη πραγματικότητα. Οπότε όπως καταλαβαίνεις ο στόχος είναι να στα πάρουν και στη πορεία να σου ζητήσουν κι άλλα κι άλλα κι άλλα...Μακριά κι αλάργα παίδες!
Πολύ Γιαννίκος το σκηνικό. Έπεσα μέσα;
-
Ονόματα δεν λέμε , υπολήψεις δεν θίγουμε... ;)
-
Νομιζω πως σε τετοιες περιπτωσεις πρεπει να λεγεται το ονομα..βεβαια αν υπαρχει και η παραμικρη περιπτωση να εχεις καποιες αρνητικες συνεπειες αστο καλυτερα
-
Ε ναι, καταλαβαίνεις ότι δεν είναι καιρός για μηνύσεις...
-
Το ερώτημα είναι: γιατί να πας σε δισκογραφική εφόσον κατά πάσα πιθανότητα εσύ θα πληρώσεις για ηχογράφηση/παραγωγή/διαφήμιση από την τσέπη σου;
Λειτουργείτε ανεξάρτητα-φιλικά-με όσο το δυνατόν λιγότερους μεσάζοντες. Αν ντε και σώνει θέλετε να πάει το CD στα δισκοπωλεία, βρείτε εταιρία διανομής, όχι δισκογραφική.