Αποστολέας Θέμα: Αγορά ενισχυτή  (Αναγνώστηκε 6799 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thanasisdaras21

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Αγορά ενισχυτή
« στις: 28/06/17, 23:14 »
Καλησπέρα και από μένα.. είμαι νεο μελος αν και διαβάζω πολλες από τις συζητήσεις που με ενδιαφέρουν.. λοιπόν στο θέμα. Παίζω κιθάρα ηλεκτρική τα τελευταία δύο χρόνια με προϋπηρεσία
πολλά χρόνια κλασσικής. Έχω μια επιφον gold top και όπως όλοι οι πρωτάρηδες τον γνωστό spider και αποφάσισα να αγοράσω έναν νέο καλό ενισχυτή.. μαρεσει πολύ η stoner μουσική και το hard rock. Καμία ιδέα?  Δν διαθέτω αρκετά χρήματα... Είμαι μαθητής και δεν έχω μεγάλο μπάτζετ. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.



« Τελευταία τροποποίηση: 28/06/17, 23:17 από thanasisdaras21 »

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1589
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Απ: Αγορά ενισχυτή
« Απάντηση #1 στις: 30/06/17, 12:34 »
Τον ενισχυτη τον θελεις μονο για bedroom jam ή και για προβες με ντραμμερ? Θα κοιτουσες για ενα καλύτερο modeling amp ή θελεις οπωσδηποτε λαμπατο? Ποσα εισαι διαθεσιμος να ξοδεψεις? Δωσε μας λιγες πληροφοριες παραπανω για να μπορεσει καποιος να σε συμβουλεψει καλυτερα  ;)
Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1589
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Απ: Αγορά ενισχυτή
« Απάντηση #2 στις: 30/06/17, 14:57 »
Σε καθε περιπτωση θα σου προτεινα να ακουσεις τους παρακατω ενισχυτες:


1. Orange Micro Dark (υβριδικος με λαμπα - μονοκαναλος): Καταπληκτικος ενισχυτης (μικρος στο ματι, μεγαλος στο... tone  ;D ) Θα τον μεταφερεις πανευκολα, θα χρειαστεις ομως και καμπινα (σου προτεινω μια 1χ12'' ιδανικα τη δικια του, που ομως σημαινει εξτρα κοστος...)


http://www.logothetismusic.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=4309&category_id=102&manufacturer_id=31&option=com_virtuemart&Itemid=79