Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
Σύνολο ψηφοφόρων: 47
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: papous στις 14/09/08, 13:121. Μείωση του αριθμού των εισακτέων μέχρι να επιτευχθεί ο αριθμός των φοιτητών που κάθε τμήμα θεωρεί ότι έχει την ικανότητα να εκπαιδεύσει άρτια.Συμφωνώ και όχι μόνο για τον λόγο που αναφέρεις αλλά επειδή μερικά επαγγέλματα όπως οι καθηγητές, δάσκαλοι, γιατροί και άλλα επαγγέλματα όπου κατά 90% ο απόφοιτος θα εργαστεί στον δημόσιο τομέα, θα πρέπει να υπάρχει σωστή αναλογία μεταξύ συνταξιοδοτηθέντων και αποφοίτων.. Δεν μπορεί κάθε χρονιά να συνταξιοδοτούνται Α φυσικοί (για παράδειγμα) και ο αριθμός των νέων εισαχθέντων σε όλες τις σχολές Φυσικών να είναι 3Α.. Μοιραία τη χρονιά όπου θα αποφοιτήσουν αυτά τα 3Α άτομα, να μην μπορούν να βρουν εργασία τα 2Α.. Αν υπολογίσουμε και στα 3Α άτομα και εκείνους που σπουδάζουν στο εξωτερικό και έρχονται να εργαστούν στην Ελλάδα, το χάσμα μεγαλώνει ακόμα περισσότερο..
1. Μείωση του αριθμού των εισακτέων μέχρι να επιτευχθεί ο αριθμός των φοιτητών που κάθε τμήμα θεωρεί ότι έχει την ικανότητα να εκπαιδεύσει άρτια.
Aπαντησεις στον papous:1)Αυτο ιενια κατι πολυ σχετικο. Πως ακριβως θα ειναι βεβαιο το πανεπιστημιο για τον συγκεκριμενο αριθμο εισακτεων που χρειαζεται. Και δεδομενου οτι μιλαμε για καθολικη μειωση (διοτι ολα τα τμηματα εχουν περισσοτερους φοιτητες απο οσους μπορουν να αντεξουν), προφανως θα πρεπει να η κοινωνια να εχει καποια προνοια για τους μη πτυχιουχους (αφου θα υπαρχουν λιγοτεροι εισακτεοι αρα θα υπαρχουν και λιγοτεροι πτυχιουχοι) και οχι οπως τωρα που το πτυχιο θεωρειται "απαραιτητο" για την ευρεση εργασιας.
2)Σε αυτην την προταση υπαρχει και θεση για βαθμολογια των πανεπιστημιων? Δηλαδη αναλογα με τον βαθμο της αντικειμενικης αξιολογησης θα δημιουργουνται πανεπιστημια διαφορων ταχυτητων? Τα αριστα τα πολυ καλα τα καλα τα μετρια τα κακα και τα πολυ κακα? Ή θα καθοριστει ενας βαθμος και οσα πανεπιστημια βρισκονται απο πανω θα θεωρουνται ΑΕΙ και τα υπολοιπα θα κλεινουν?
3)Εν μερει σωστο αλλα η αξιολογηση δεν θα πρεπει να γινεται και απο τους φοιτητες? Γιατι ενας καλος ερευνητης ο οποιος δεν μπορει αν διδαξει δεν προκειται να δωσει τιποτα στους φοιτητες του.
4)Αντιθετα αυτο χρειαζεται την απολυτη αναλυση. Οι επιδοσης των φοιτητων δεν ειναι συναρτηση της ποιοτητας της γνωσης που διδεται σε αυτους. Το ιδιο ισχυει φυσικα και για τα σχολεια. Το οτι ενα σχολειο μπορει να εχει μεγαλη επιτυχια δεν σημαινει οτι το διδακτικο εργο γινεται με τον σωστο τροπο.
Ξεκίνησε από Modmor Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Candlemass Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από Korgy Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από kitharistas_poihths Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από papous Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από UNPLAGGED Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από adr1anos « 1 2 » Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από jimaras97 Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από panixgr Τρόποι παιξίματος, τεχνικές