Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - kpeyos

Σελίδες: [1]
1
Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα ακριβώς τί ρωτάς αλλά κάποιες σκέψεις μου πάνω σε αυτά που λές είναι...

α. Οι silverface (κυρίως κάποιοι 4x10 Super) είναι μεν οι ενισχυτές που χρησιμοποιήθηκαν από αρκετούς επαγγελματίες μπουζουκτζήδες του παρελθόντος, θα έλεγα όμως ότι σήμερα αν δεν αποσκοπείς στο να "κοπιάρεις" αυτόν τον ήχο ακριβώς κάποιες hi-end solid state λύσεις (κυρίως jazz ενισχυτές όπως ο Roland Jazz Chorus και οι Polytone) αναπαράγουν τα καθαρά του μπουζουκιού πολύ-πολυ καλύτερα. Η λάμπα σήμερα υπερέχει μόνο σε καταστάσεις υπεροδήγησης (overdrive) οι οποίες στο μπουζούκι δεν χρειάζονται...

β. Αν παρόλα αυτά επιμένεις για τους silverface για να αναπαράγεις τον τότε ήχο θα χρειαστείς και τους κατάληλλους μαγνήτες. Ιδανικά εγώ θα πέταγα έναν Boutique PAF (a la Gibson '50s) για ήχο Χιώτη.Οι σημερινοί active μαγνήτες (τύπου EMG) και οι κρύσταλλοι (τύπου Fishman) ουδεμία σχέση με αυτόν τον ήχο...

γ. Οι silverface είναι αρκετά φθηνοί και σε αφθονία γενικότερα. Με το δολλάριο στο 1,42 θα κοίταζα για ebay. Υπάρχουν όμως πολύ συχνά ευκαιρίες στη χρυσή ευκαιρία... 

2
Aν πρόκειται να πληρώσεις...πάρε το καλύτερο:

Τoneczar Openhaus

http://www.toneczareffects.com/pedals-openh.htm

3
απλά επειδή δν είναι ανάγκη να έχω καλό ήχο στο σπίτι δν τον αλλάζω...
+1
Αν ο "οικιακός" ενισχυτής χρησιμοποιείται μόνο για μελέτη δεν υπάρχει λόγος να αλλαχθεί. Κι εγώ έχω ένα 10άρη Laney στο σπίτι μου και είμαι ευχαριστημένος από αυτό που προορίζεται να κάνει.
Αν τώρα θέλεις με τον ίδιο ενισχυτή να φτιάξεις ήχους, να βγάλεις πρόβες (ειδικά με κανένα αφηνιασμένο ντράμερ ;D) ή να βγεις σε live, τότε μάλλον θέλεις καινούριο ενισχυτή.

Υπάρχει κανένας κιθαρίστας που να μην θέλει να φτιάξει τον ήχο του ή να μην θέλει να βγεί σε live με αυτόν; H λύση του φθηνού practice ενισχυτή συνίσταται αν έχεις ήδη φτιάξει τον ήχο που έχεις στο μυαλό σου και έχεις και ενισχυτή που να σε βγάζει live και απλά θες κάτι βασικό για να εξασκείσαι σπίτι. Αν π.χ δεν θες να πηγαινοφέρνεις κανένα τέρας από το studio στο σπίτι δυο φορές την εβδομάδα, αφήνεις τον καλό ενισχυτή στο studio, παίρνεις κι έναν Roland Cube 30 για το σπίτι και είσαι Ο.Κ. Αλλά ένας τουλάχιστον, όσο το δυνατόν καλύτερος, ενισχυτής, επιβάλλεται όσο και η κιθάρα.

Όσο για τα live, για τους Peavey Classic 30 και τον Kustom Defender, για τα δεδομένα της Ελλάδας σαφώς και φτάνουν και περισσεύουν...

4
Μπορείς με την κιθάρα σου και την πεταλιέρα σου να δοκιμάσεις τον Peavey Classic 30 και τον Kustom Defender και να αποφασίσεις. Και οι δύο κοστίζουν γύρω στα 400 ευρώ.

5
 Ο Peavey Classic 30 δεν είναι καλύτερος κατά τη γνώμη μου στα καθαρά απο τον Kustom Defender. Aπλά διαφορετικός. Και οι δύο αποτελούν πολύ καλές λύσεις για καθαρά+πετάλια, κανένας από τους δύο δεν μου αρέσει προσωπικά όταν βρωμίζει από μόνος του. Ευκολά μπορείς να δοκιμάσεις και τους δύο και να αποφασίσεις.

6
Προτιμώ τα μπρούντζινα της Dunlop για ακουστικές και τα Mudslide (κεραμικά) για τη Les Paul μου...

7
Δυστυχώς ο μόνος τρόπος να αναβαθμίσεις τον ήχο σου είναι η αλλαγή ενισχυτή. Σίγουρα πάντως δεν έχει νόημα να αλλάξεις μαγνήτες γιατί η διαφορά θα δεν είναι της τάξης που θέλεις λαμβάνοντας υπόψην το υπόλοιπο setup.
 
Αν πάλι θέλεις να παίξεις με μια Les Paul αυτό είναι κάτι διαφορετικό. Κι εγώ την κιθάρα που άρεσε περισσότερο οπτικά πήγα κι αγόρασα, και πήρα μια Les Paul.

Πάντως γνώμη μου είναι ένας φθηνός λαμπάτος για αρχή, με καλό καθαρό και πετάλια για όσο γκάζι θες. Στο προτείνω γιατί:

1)Είναι πιο οικονομική λύση και καλύπτεις ουσιαστικά όλα τα είδη μουσικής από Cοuntry μεχρι Death Metal ανάλογα με το πετάλι που βάζεις μπροστά.
2)Θα μπορείς να κρίνεις καλύτερα τον χαρακτήρα της κάθε κιθάρας που έχεις και τον μαγνητών της καθώς και τον εφέ σου και να βελτιώνεις το αυτί σου και τις επιλογές που κάνεις φτάνοντας πιο κοντά στον ήχο που θέλεις.
3)Δεν σου προτείνω λαμπάτους ενισχυτές με καλά βρώμικά γιατί είναι πιο ακριβοί, και ο καθένας έχει τoν δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα ο οποίος μπορεί να σου αρέσει, μπορεί και όχι.

8
1) Oι Τ490 και Τ498 έχουν γενικά μιλώντας περισσότερα πρίμα.

2) Ολοι οι Βurstbuckers έχουν επίσης ένα ελαφρύ phasing λόγω της διαφοράς μεταξύ των τυλιγμάτων των δύο πηνίων τους. Οι απλοί Burstbuckers είναι ΑlnicoII και είναι πιο λεπτοί και σκοτεινοί σαν ήχος (πιο blues/jazz ή πιο vintage αν θέλεις) από τους Burstbuckers Pro που είναι AlNiCo V.

Η Gibson προτιμά τους Τ στις κιθάρες που από τη φύση τους έχουν πιο πολλά μεσαία. Aυτές είναι οι κιθάρες που αποτελούνται μόνο από μαόνι, χωρίς το καπάκι από κελεμπέκι. Αυτές είναι οι SG, η Flying V, η Explorer και η Les Paul Studio.     

9
Kατ' αρχάς θα ήταν καλό να μας έλεγες τι δεν σου αρέσει στον ήχο σου ή στην κιθάρα γενικότερα αυτή τη στιγμή. Κατόπιν πες μας τι εξοπλισμό έχεις γενικότερα (ενισχυτή/εφέ) και τί ήχο ψάχνεις. Τέλος, πόσα λεφτά θα ήσουν διατεθειμένος να ξοδέψεις σε μαγνήτες ή κιθάρα.

Σελίδες: [1]