Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - ε?

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 22
26
Πολύ καλογραμμένο και σε αρκετά διαφορετικό στυλ. Πολύ καλό.

27
Στις χαρές μας, στις γιορτές μας
στα ταξίδια τα στεγνά.
Στην Ασφάλεια, τις Αρχές μας,
στο κατόπι του φυγά.

Πιείτε όλοι, τραγουδήστε
κάθε μέρα που περνά
μεγαλώνει την κοιλιά της
γυφτοπούλα που γεννά

τους δικούς μας, τους εχθρούς μας,
και φουσκώνει σπιτικό
στο συρτάρι του γιατρού μας
αναβράζον γιατρικό.

Σ΄όσα θα 'ρθουν και της μοίρας
τις μυστήριες βουλές.
Στο κρεβάτι κάποιας χήρας
κι όσα γίναν κιόλας χθες.

Πιείτε όλοι, τραγουδήστε
κάθε μέρα που περνά
μεγαλώνει την κοιλιά της
γυφτοπούλα που γεννά

παραστάτες, επιστάτες
και γεμίζει μαθητές
νανουρίζει επαναστάτες
στων σχολείων τις αυλές.

Στους δασκάλους, τους μεγάλους
που παν πράγματα σοφά.
Και στης θάλασσας τους φάρους
που δεν πήγαν πουθενά.

Πιείτε όλοι, τραγουδήστε
κάθε μέρα που περνά
μεγαλώνει την κοιλιά της
γυφτοπούλα που γεννά

ερωμένες και αντένες,
προηγμένες μηχανές,
τα τριήμερα ταβέρνες
και πολιτοφυλακές.

Πιείτε όλοι, τραγουδήστε
κάθε μέρα που περνά
μεγαλώνει την κοιλιά της
γυφτοπούλα που γεννά

διαδόχους, καπνοδόχους
αερίων δαμαστές
μπίζνεσμέν και δοσιλόγους
βιαστές και δικαστές.

Πιείτε όλοι, τραγουδήστε
κάθε μέρα που περνά
ρίχνω λάδι στην φωτιά της
που μου καίει τα σωθικά.

Πιείτε όλοι, τραγουδήστε
κάθε μέρα που περνά
με κλωτσάει στα όριά της
και ξυπνάω στο πουθενά.

28
Πουλί φυσάει την πόρτα μου, μιλάει όταν κοιμάμαι
ψιλή βροχή τον δρόμο μου κρατάει συντροφιά
το χώμα ετούτο φούσκωσε και τώρα κολυμπάμε
σε μία λίμνη βρώμικη μέσα στην λασπουριά.

Άκου τι λέει το πουλί και η βροχή που πέφτει
ωκεανούς σου άφησα στο πιάτο, να τους φας
μα η αστική σου ανατροφή πια δεν στο επιτρέπει
σε δάσος που πλημμύρισε η θάλασσα να πας.

Τι μου λες παππού? Πια δεν καταλαβαίνω,
από πηγάδι έρχομαι, σε ποταμό πηγαίνω
σε ένα λιβάδι ξένο,
χωράφι πετρωμένο.
Το χώμα κρύβει μάρμαρα και παραμιλητά.

29
Ανακοινώσεων καιροί,
Κάθε κουβέντα κι εντολή
Καμμένο χώμα.

Εδώ εμείς, εκεί εχθροί
Άλλο κεφάλι και ψυχή
Η σκέψη δόγμα.

Άσπρο σαν χιόνι θα σου πει,
Όσα δικαίωσε η ζωή
Και τ’ Άγιο Πτώμα.

Μαύρο της ήττας το σκυλί
Δεν μένει άλλη επιλογή
Σε αυτό το σώμα.

Δασκάλα τσούλα με γυαλιά,
Βιβλία πούλαγε μπροστά
Σε μια τάξη φοβισμένη.

Με του χασάπη τον παλτά
Της ιστορίας τα σωστά
Ξεδιάλεγε ερεθισμένη.

Ηρώων πράξεις μακρινές
Φιλτραρισμένες εκδοχές
Αθώων κρίμα

Που δεν χωράει τις φωνές
Όσων χαθήκανε στο χθες
Φωτιάς το κύμα

Πολέμου σπίτια φυλακές
Με χίλιες δυο αναστολές
Και ο Κίνιν θύμα.

Μες στων βουνών τις συμβολές
Όσοι πιαστήκαν στις σπηλιές
Και είπαν το ποίημα.

Δασκάλα τσούλα με γυαλιά,
Βιβλία πούλαγε μπροστά
Σε μια τάξη φοβισμένη.

Με του χασάπη τον παλτά
Της ιστορίας τα σωστά
Ξεδιάλεγε ερεθισμένη.

Τραγούδια ξέρω ένα σωρό
Δεν τον γουστάρω τον χορό
Της τραγωδίας.

Του θεατή παρακαλώ
Τον ρόλο αυτό να επωμιστώ
Και σαν σωσίας

Αρμάτων πίσω θα σταθώ
Να κάνω τον λογαριασμό
Είμαι ο ταμίας

Τρόπαιο μάχης ζωντανό
Σε ένα μέλλον λαμπερό
Ένας παρίας.

Δασκάλα τσούλα με γυαλιά,
Βιβλία πούλαγε μπροστά
Σε μια τάξη φοβισμένη.

Με του χασάπη τον παλτά
Της ιστορίας τα σωστά
Ξεδιάλεγε ερεθισμένη.

Στην δίκη ακούστηκαν πολλά
Το γράψανε στα πρακτικά
Είμαι προδότης.

Πόσο χωράν στην ζυγαριά
Πόσα παιδιά και λευτεριά
Στον λογισμό της.

Είδα το βράδυ την μαμά
Είχε λουλούδια μια αγκαλιά
Το πρόσωπό της

Χαμογελούσε τρυφερά
και ήμουν για εκείνη όπως παλιά
ο άγγελος της.

Πόσο χωράν στην ζυγαριά
Πόσα παιδιά και λευτεριά
Στον λογισμό της.

Δασκάλα τσούλα με γυαλιά,
Βιβλία πούλαγε μπροστά
Σε μια τάξη φοβισμένη.

Με του χασάπη τον παλτά
Της ιστορίας τα σωστά
Ξεδιάλεγε ερεθισμένη.

30
Η σεξουαλική επιθυμία άνθισε σαν καρκινικό κύτταρο -ως συνήθως σε τρυφερή ηλικία- διαταράσσοντας την ισορροπία μιας προσωπικότητας καταδικασμένης να βλέπει, να διηγείται και να εμπορεύεται. Να πέφτει αν δεν ερωτεύεται ή σοδομίζει.
Να υμνεί γενικά την φθορά.
Και όλα αυτά που ξένος σαν έμπορος νοιώθω μπροστά στην μεγάλη ομορφιά,
φορτία αντίθετα, φίλμ αρνητικά
μάτια μηχανικά και μνήμη - τόπος και χρόνος απλωμένος σε μια επιφάνεια καμπυλωμένη από την διαστροφή και τα υψηλά ιδανικά. Σε τροχιές και εποχές.

Πτώση, Δίψα, Γ**ήσι.

Στοιχεία γεωμετρικά μιας επιφάνειας κακώς ορισμένης και μοιρασμένης
σε παραλλήλους και μεσημβρινούς.

Στου κόσμου τα σύνορα και δύο πόλους
για να χωρέσουν το Άγνωστο, το Άπειρο και τον Θάνατο.

Χειμώνας μέσα σε χειμώνα μέσα σε χειμώνα μέσα σε χειμώνα.
Σαν επιτάφειος, άνοιξη και απέραντη θλίψη.

Σαν καλοσύνη εφήμερη, εξαρτημένη από τις γεωπολιτικές εξελίξεις και έρωτας
γεμάτος τραύματα,
δεν φτάνει η προίκα.

Σαν υπόσχεση ομηρική και παραμύθι,

η ιστορία αυτήν ξεκινάει με τραγούδι:

("τῷ μὲν ἐγὼ πειρήσω ἀλαλκεῖν ἄγρια φῦλα
 μυίας, αἵ ῥά τε φῶτας ἀρηϊφάτους κατέδουσιν·")

31
είναι πολλά που θέλω να πω αλλα κάπου ζορίζομαι...
έβλεπα το βίντεο για μέρες ξανά και ξανά.
Ξαφνικά μου ήρθε μια σχεδόν άρρωστη ιδέα.

Σταμάτησα το βίντεο στο 3.30. Μέχρι το 3.42.

Έβαλα (πράξη διαστροφής?) να πάιζει το "american woman" και είδα το στιγμιότυπο ξανά.

Το θύμα μοιάζει να πλησιάζει απειλητικά.Σκέφτομαι τον φόβο. Το θύματος αλλά και του θύτη. Σκέφτομαι ότι η σκέψη είναι άρρωστη αλλά έτσι είναι η ζωή.

Ο έμπορος γνωρίζει τον τρόμο.

Έχετε ποτέ παρατηρήσει μια Υδρόγειο? Οι μεσημβρινοί είναι όλοι κάθετοι στον ισημερινό. Αν σκύψεις πάνω από μια μεγάλη υδρόγειο οι μεσημβρινοί, είναι μεταξύ τους παράλληλοι. Αν όμως δεις από μακριά - τι διάλο!- όλοι τέμνονται μεταξύ τους στους δύο πόλους. Μεγάλη μαλ***α, η γεωμετρία στις τρεις διαστάσεις αλλάζει.

Στο βίντεο αυτή, ο έμπορος, ο ετοιμοθάνατος στρατιώτης συναντιούνται στον χώρο και τον χρόνο, τέμνονται όμως κάθετα με την ζωή και φαίνεται να βαδίζουν παραλληλα, άλλος προς το θάνατο (ο στρατιώτης) άλλος προς το άπειρο (ο έμπορος) και άλλος προς το άγνωστο (εκείνη). Και όμως, σε μια άλλη γεωγραφία φτάνουν στο ίδιο σημείο. "Παιχνίδι πολικοτήτων" έγραψα πριν κάποιες μέρες. Η επιφάνεια του σύμπαντος του έργου δεν είναι χαραγμένοι όπως είχα γράψει από τα ιδανικά και την διαστροφή αλλά καμπυλωμένη. Στην διαταραγμένη αυτή γεωμετρία όλα μπορεί να συμβούν. Αυτή η σκέψη υπάρχει απο τότε κρυμμένη κάπου μέσα μου.

Ξαναγράφω λοιπόν διορθώνοντας:


Η σεξουαλική επιθυμία άνθισε σαν καρκινικό κύτταρο -ως συνήθως σε τρυφερή ηλικία- διαταράσσοντας την ισορροπία μιας προσωπικότητας καταδικασμένης να βλέπει, να διηγείται και να εμπορεύεται. Να πέφτει αν δεν ερωτεύεται ή σοδομίζει.
Να υμνεί γενικά την φθορά. Φορτία αντίθετα, φίλμ αρνητικά
μάτια μηχανικά και μνήμη - τόπος και χρόνος απλωμένος σε μια επιφάνεια καμπυλωμένη από την διαστροφή και τα υψηλά ιδανικά. Σε τροχιές και εποχές.

Στην πτώση.
Την δίψα.
Το γ**ήσι.
και την Αγάπη.

Στοιχεία γεωμετρικά μιας επιφάνειας κακώς ορισμένης και μοιρασμένης
σε παραλλήλους και μεσημβρινούς.

Και δύο πόλους για να χωρέσουν το Άγνωστο, το Άπειροο και τον Θάνατο.

Χειμώνας μέσα σε χειμώνα μέσα σε χειμώνα μέσα σε χειμώνα.
Σαν επιτάφειος, άνοιξη και απέραντη θλίψη.

Η ιστορία αυτήν ξεκινάει με τραγούδι:

("τῷ μὲν ἐγὼ πειρήσω ἀλαλκεῖν ἄγρια φῦλα
 μυίας, αἵ ῥά τε φῶτας ἀρηϊφάτους κατέδουσιν·")

32
θα σου πρότεινα να το αφήσεις, δεν το έχεις καθόλου.


33
όλοι "Όχι"!!! :D :D :D

"Γύφτε λαέ" μια φορά έχεις και εσύ την ευκαιρία να πείς ένα "όχι". Κοίταξε μην μας ντροπιάσεις!

34
Η σεξουαλική επιθυμία άνθισε σαν καρκινικό κύτταρο -ως συνήθως σε τρυφερή ηλικία- καμπυλώνοντας την ισορροπία μιας προσωπικότητας καταδικασμένης να βλέπει, να διηγείται και να εμπορεύεται. Να πέφτει αν δεν ερωτεύεται ή σοδομίζει.
Να υμνεί γενικά την φθορά. Φορτία αντίθετα, φίλμ αρνητικά μάτια μηχανικά ραψωδών και μνήμη - τόπος και χρόνος απλωμένος σε μια επιφάνεια χαραγμένη από την διαστροφή και τα υψηλά ιδανικά. Σε τροχιές και εποχές.

Στην πτώση.
Την δίψα.
Το γ**ήσι.
και την Αγάπη.

Χειμώνας μέσα σε χειμώνα μέσα σε χειμώνα μέσα σε χειμώνα.
Σαν επιτάφειος, άνοιξη και άπειρη θλίψη.

Πολικοτήτων παιχνίδι, η ιστορία αυτήν ξεκινάει με τραγούδι:

("τῷ μὲν ἐγὼ πειρήσω ἀλαλκεῖν ἄγρια φῦλα
 μυίας, αἵ ῥά τε φῶτας ἀρηϊφάτους κατέδουσιν·")

35
Σκέφτομαι ότι ο η "μάζα" που ενεργοποιεί τον έμπορο είναι μια υπολανθάνουσα σαδιστική τάση και το σεξ ως έρωτας και γ**ήσι.
Υπό αυτές τις προϋποθέσεις μιλάμε για ένα ανακάτεμα

έρωτα
ματαιοδοξίας
βίας
απληστίας
τύψεων και άλλων πολλών αντικρουόμενων συναισθημάτων και συμπλεγμάτων. Τελικά, της εξουσίας και του κέρδους.

Όσο αυτή η "μάζα" πλησιάζει τον έμπορο ενεργοποιεί ένα πεδίο, στην βαρύτητα του οποίου "πέφτει" εκείνη, από την αμαρτία μέχρι άγνωστο περνώντας μέσα από την φρίκη. Στο βάρος των ενστίκτων του εμπόρου. Όμως ο έμπορος είναι το μέσο. Ένα ενδιάμεσο μαγνητικό υλικό που φορτίζεται και αποφορτίζεται περιδικά με την κίνηση ενός όγκου συναισθημάτων και διαστροφών. Όσο αυτά μένουν μακριά του, ο ίδιος ο έμπορος πέφτει αποκαμωμένος σε ένα άλλο πηγάδι ακολουθώντας τις χωροχρονική τροχιά ενός άλλου σώσματος που ενεργοποιείται από τα ίδια άγρια ένστικτα.

Έχει υπάρξει έμπορος και αυτή. Αλλά όχι τώρα.

36
Δεύτερη συνεχόμενη ημέρα που δεν βλέπω το βίντεο, καλύτερα έτσι. Μόνο που μου σπάει τα αρχ**ια ο θόρυβος από κάτω. Anyway.

Σκέφτομαι πάντα τον έμπορο. Νομίζω ότι τελικά πρέπει να προστεθεί σαν πρόσωπο και να με αντικαταστήσει. Όπως επίσης και τον κάμεραμαν ή και τον ραψωδό. Άλλωστε κατά βάθος εμείς οι τρεις μοιάζουμε παρά τις αντιθέσεις.

Τα πρόσωπα τώρα είναι τρία.

Εκείνη
Ο έμπορος
Ο ετοιμοθάνατος

και κεντρικό σύμβολο ο δρόμος.

Ο έμπορος είναι χυδαίος και αυτό το δείχνουν οι πράξεις του. Αλλά έχει γούστο. Είναι πολύ πονηρός. Κάνει προπαγάνδα. τα βλέπει όλα και τα σκηνοθετεί για να τα πουλήσει. Ενώ εκείνη και ο ετοιμοθάνατος είναι φτιαγμένοι από το ίδιο υλικό (φοράνε την ίδια στολή, είναι γερμανοι, ηττημένοι, δαρμένοι, πονάνε) ο έμπορος έχει μια διαφορετική υπόσταση. Δεν προσδιορίζεται από τον χρόνο (ο Αμερικάνος κάμεραμαν, ο ραψωδός, εγώ είμαστε όλοι στιγμιότυπά του), δεν κινείται στον ίδιο χώρο (ο έμπορος κινείται ελεύθερα και όχι κατά μήκος της σειράς) και πράττει με μνήμη (ο κάμεραμαν αφήνει το κορίτσι να προσπεράσει και μετά το φωνάζει. μετά τον ετοιμοθάνατο επιστρέφει στο πρόσωπό της). Ο έμπορος ακόμα υφαίνεται να είναι εκεί αλλά να μην ταξιδεύει. Είναι ένα στοιχείου του κεντρικού συμβόλου, του δρόμου που επιδρά σαν πεδίο στα σώματα καθορίζοντας ίσως το ταξίδι που δεν εξελίσσεται σε μια ευθεία γραμμή αλλά κατακόρυφα σαν μέσα σε πηγάδι.

Το ερώτημα είναι πως συνδέεται ο έμπορος με την βαρύτητα? Θα μπορούσε να σταθεί εκείνη μόνη ως υπόσταση μαζί με τον ετοιμοθάνατο στρατιώτη σε ένα πεδίο με μνήμη? είναι πάλι σωστό να συνδεθεί τόσο ισχυρά ο δρόμος με τον έμπορο?
όχι γιατί τον ίδιο δρόμο ακολουθεί και εκείνος. Και τότε? πως μπορεί να γίνει?
Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσε να οφείλεται στην επίδραση κάποιας άλλης μεγάλης μάζας. Σαν τη βαρύτητα. Ενός όγκου που βρίσκεται πίσω από τα φώτα και η ύπαρξη, η επίδραση του οποίου κάνει τον έμπορο να μοιάζει με πεδίο. Μα που όταν απομακρύνεται (αν απομακρύνεται) τον αφήνει να πέσει στο ίδιο πηγάδι.
Μοιάζει κατά βάθος με ένα παράξενο παιχνίδι φορτισμένων σωμάτων, πολικοτήτων
και ανεξερεύνητων δομών. Η βαρύτητα παραμένει ένα μεγάλο μυστήριο άλλωστε...

37
Το κορίτσι του εμπόρου. Έμπορος. Σαν ήχος είναι πολύ κοντά στο Πάρης.
Έμπορος όπως Πάρης. Έμπορος όπως Marlboro. Έμπορος όπως πόζα στον φακό. Όπως προπαγανδιστής.
Όπως σωματέμπορος.
Μια όμορφη γυναίκα διασχίζει με τα πόδια τα σύνορα. Δαρμένη. Ποζάρει για τον έμπορο.
Trafficking.
Πορεία ανατολικά της Εδέμ.

Ο Όμηρος που έγραψε για την Ελένη υποτίθεται πως ήταν τυφλός. Ο κάμεραμαν έχει μόνο μάτια. Φιλμ αρνητικό ραψωδού, μηχανικά τα μάτια του εμπόρου.

Αυτό το τελευταίο ίσως το κρατήσω.

38
Ελένη.. ναι και όχι... μια αναλαμπή και μερικά λεπτά ψάξιμο μέχρι να ΄το βρώ:

"τῷ μὲν ἐγὼ πειρήσω ἀλαλκεῖν ἄγρια φῦλα
 μυίας, αἵ ῥά τε φῶτας ἀρηϊφάτους κατέδουσιν·"

Στίχοι ξεκομμένοι από την Ιλιάδα. Ραψωδία Τ.  Ακούγεται σαν υπόσχεση που δεν πραγματοποιήθηκε. Μέσα σε αυτή την φράση υπάρχει η ελπίδα, η προδοσία, ο αρχέγονος Πόλεμος, ο φόβος η μητέρα και φυσικά στην ρίζα όλων σαν ρίζα κακού η Ελένη.

Οι στίχοι της Ιλιάδας μπορούν να συνδέσουν την χαμένη Γερμανίδα με την Ελένη. Τις μύγες στο σώμα του ετοιμοθάνατου γερμανού με τον φόβο του Αχιλλέα.

Υποσημείωση: οι στίχοι αυτοί αν και αποτελούν κομμάτι της Ιλιάδας θωρείται βέβαιο πως γράφηκαν από έναν ραψωδό που δεν συμμετέχει καθόλου στις υπόλοιπες ραψωδίες. Αναρωτιέμαι αν μπορεί να έχει σχέση με αυτό ο πού**ης με την κάμερα.

39
Με μεγάλη ψυχραιμία.

Ένα από τα πρώτα πρόσωπα που μου έρχονται στο μυαλό είναι η ωραία Ελένη. Την φαντάζομαι να περπατάει μετά την πτώση της Τροίας σε μία γραμμή, κακοποιημένη. Με παρελθόν ύποπτο, μέλλον αβέβαιο και παραπατώντας από το ξύλο, την αγωνία και τον φόβο. κανείς δεν συμπαθεί την ωραία Ελένη - που ήταν μια τσούλα- σε αντίθεση με τις άλλες... την Ανδρομάχη για παράδειγμα. Ίσως γιατί κανείς από εμάς δεν την είδε. Εγώ μάλλον θα την συμπαθούσα.

Μετά περνάει από το μυαλό μου ο Ζορμπάς. Αναρωτιέμαι τι θα έλεγε βλέποντας αυτή την σκηνή. Όχι σαν άνθρωπως αλλά σαν κάτι ανώτερο, σαν εραστής.
Και μετά μου ήρθε στο μυαλό η Marlboro. Σκέφτηκα ότι αν ξαφνικά έβγαζε ένα πακέτο τσιγάρα και το κάπνιζε θα έσπαγε κόκκαλα. Σκέφτηκα να μην το γράψω εδώ αλλά μετά είπα πως πρέπει. Υπάρχει μια "εμπορική ματιά" στην αφήγηση που κάνει το σενάριο ανατριχιαστικό. Ο κάμεραμαν λειτουργεί σαδιστικά. Το βλέμμα της έχει ίχνη υπεροψίας. Την βάζει να ποζάρει.

Σκέφτομαι ότι έχουμε κάποια κοινά. Με έχει βάλει προς το παρόν στο τρυπάκι. Πάντως υπάρχουν ακόμα δύο τουλάχιστον πρόσωπα άξια αναφοράς.

Η Ελένη και ο "κάμεραμαν".

40
Παράξενα πράγματα.... οι στίχοι δεν έχουν γραφτεί ακόμα.
Σκέφτηκά να γράψω εδώ όμως όλες τις "σημειώσεις" για αυτό το τραγούδι.. από την σύλληψη του μέχρι να πάρει στο τέλος μορφή.. Γιατί? Έτσι μου ήρθε ελπίζω να μην σας πειράζει.. Όλα ξεκίνησαν σήμερα...

Anyway ας μπούμε στο ψητό:

(προσοχή, οι λεπτομέριες των γεγονότων μου διαφεύγουν...δεν με ενδιαφέρουν.. αυτές είναι απλώς οι σημειώσεις και κάποιες "εξηγήσεις" για να μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει το "έργο". Και να διαβάσει στο τέλος το τραγούδι..)

Εισαγωγή - Η ιστορία, η κακοποιημέμη γερμανίδα και εγώ. Πρώτες σκέψεις

1945, λίγο μετά το τέλος του WWII. Ένας αμερικάνος στρατιώτης κινηματογραφεί την πορεία των ηττημένων Γερμανών στρατιωτών (και πολιτών) στα σύνορα της τσεχοσλοβακίας.

Η εικόνα σχεδόν φέρνει εμετό. Περπατάνε σε μια γραμμή "πεθαμένοι", άρρωστοι, ξυπόλητοι ξεψυχισμένοι. Πτώματα στην άκρη του δρόμου. Κάποιοι ανασαίνουν με δυσκολία. Πεθαίνουν αργά, μπροστά στον φακό.

Στο πλάνο εμφανίζεται το πρόσωπο μιας απίστευτα όμορφης κακοποιημένης γερμανίδας. τρεκλίζει και ο φακός "ζουμάρει" στο πανέμορφο, το παραμορφωμένο πρόσωπό της. Παραπατάει. Κλαίει. Κρύβει το πρόσωπό της. Τρέμει.

Ένας άντρας γυμνός από την μέση και πάνω ανασηκώνεται και κοιτάει προς τον φακό. Πεθαίνει. Το σώμα του τραβάει της μύγες. μετά μια τελευταία εικόνα της κακοποιημένης ομορφιάς.

Σκληρό.

Έχω ακούσει ότι έπαιρναν τα έμβρυα από την κοιλιά των μανάδων τους για να τα σφάξουν. Μπορεί αυτός να ήταν ένας από αυτούς σκέφτομαι... όμως ακόμα και έτσι πονάει να τον βλέπεις. Ένας άντρας που ξεκοιλιάζει γυναίκες και σκοτώνει μωρά άγέννητα ακόμα είναι αθώος την στιγμή που πεθαίνει. Του αξίζει αγάπη.

Και μετά εκείνη. Δεν ξέρω τι να πώ. Η απόλυτη ομορφιά. Μπερδεμένα συναισθήματα. Μίσος για αυτόν που άγγιξε το υπέροχο πρόσωπο και χτύπησε το υψηλότερο ιδανικό: την Όμορφη Γυναίκα.

Ντροπή μου που σκέφτομαι έτσι. Γιατί με τάραξε  [ι]αυτή[/ι] περισσότερο από όλους? Αυτή δεν πεθαίνει. Αυτή όμως είναι η πιο όμορφη γυναίκα του κόσμου και εγώ ένα τέρας που λυπάται μόνο για το ωραίο? Η εικόνα: Αυτή περπατάει σαν χαμένη. Αυτή τρέμει. Αυτή μπορεί να σκότωσε με τα χέρια της μωρά παιδιά και αθωόυς και όμως εγώ πιστεύω ότι [ι]αυτή[/ι] είναι καλή. Μήπως είμαι εγώ ο κακός?

Προσπαθώ να σκεφτώ. Ισως να πολεμούσα μονάχα για εκείνη. Ίσως να κατέδιδα για εκείνη. Ίσως πάλι τρελαμένος από το μίσος την βίαζα στην άκρη του δρόμου όπως πιθανότατα κάνανε κάποιοι άλλοι λίγο πριν την συλλάβει ο φακός να περπατάει σαν χαμένη.

Όλα αυτά που νοιώθω κοιτώντας το πρόσωπό της ο έρωτας, η αγάπη, το μίσος που αισθάνομαι για αυτούς που την πείραξαν και που δεν αισθάνθηκα για κανέναν άλλον από αυτούς τους δύστυχους με φέρνει μπροστα στην πιο σκοτεινή πλευρά του εαυτού μου.

Το ωραίο. Η εκδίκηση, η βία. Η αγάπη. Ο πόνος. Η επιλεκτική μεγαλοψυχία (να τους λυπάμαι όλους μα να είμαι πραγματικά καλός για μονάχα για [ι]αυτή[/ι]).Το ερώτημα τελικά δεν είναι ποια είναι αυτή αλλά ποιός είμαι εγώ και ποιά είναι η δική μου ιστορία. Σκατά. Βλέπω το πρόσωπό τη στον καθρέφτη. Το μισό υπέροχο. Το άλλο μισό να σαπίζει. Πώς να κρίνεις...

! No longer available


Χιλιάδες σύμβολα μέσα σε ένα βίντεο 5 λεπτών. Διαλέγω δύο. Τουλάχιστον για την αρχή.

Σύμβλο πρώτο:Εκείνη είναι η "Παναγία".

Θα γράψω για εκείνη πολλά. Δεν μπορώ τώρα. Το τραγούδι είναι για εκείνη και εμένα.

Σύμβολο δεύτερο: Η πορεία.

Έρχονται από την Αμαρτία και πάνε στον θάνατο. Σαν όλους εμάς. Εγώ τους πετυχαίνω στον δρόμο, φοβισμένους. Δεν βλέπω ούτε την αμαρτία τους ούτε τον θάνατό τους. Βλέπω τα βήματα που τρέμουν. Βλέπω την μοίρα τους που από θύτες τους κάνει θύματα. Στον δρόμο αυτο είμαστε όλοι ίδιοι.

Σε έναν δρόμο που το πιο όμορφο κακοποιείται και σαπίζει.

(συνεχίζεται όποτε μου έρθει)

42
Χολιδόχε το σχόλιο σου με έκανε πολύ χαρούμενο!! γενικά -το έχω πει πολλές φορές- τα κομμάτια μου που εγω θεωρώ καλύτερα περνάνε τελείως απαρατήρητα ενώ άλλα που δεν τα έχω σε μεγάλη εκτίμηση παίρνουν κάποια προσοχή..

Επίσης μου άρεσε πολύ το ότι αναφέρθηκες σε δύο κομμάτια που συγγενεύουν.. το δράμα του γέρου που ακούει στην αυλή του Κουμπλάι Χαν τις ιστορίες του Μάρκο Πόλο είναι πως ενώ έχει και αυτός μια "σιδερένια ψυχή" δεν έφυγε ποτέ του μακριά από τον αφέντη του και την ασφάλεια της αυλής του.

Σε κάποιο άλλο σύμπαν ο γέρος θα μπορούσε να γράψει ο ίδιος το κομμάτι "σιδερένια ψυχή" βλέπεις.. :D

Thank you ;)

43
Έγώ διαφωνώ, δε θέλει πιο περίτεχνα λόγια ούτε να προσθέσεις τίποτα. Αντιθέτως θα έλεγα να αφαρέσεις.
Παρακάτω έχω πάρει το έργo σου και απλά έχω σβήσει κάποιες λέξεις. Από τον τρόπο που γράφεις (και κυρίως το θέμα του ποιήματός σου) συμπεραίνω πως είσαι πολύ νέα. Συνέχισε να γράφεις και αν θες να ακούσεις την δική μου γνώμη.. γράφε όσο πιο απλά μπορεις..

παραθέτω το πόνημα σου:p

Λαθος εκτιμηση.
Βλεμματα κενα,
λογια ψευτικα και ολα αυτα
που ονομαζουμε ¨αγαπη".

Οι τιτλοι του τελους επεσαν
και εμεις,
χαμενοι από αυτό παιχνιδι
γιατί
σε καθε μας βλεμμα,
δικαιολογία.

44
Γενικά σαν αφήγηση μου άρεσε. Μου άρεσαν ιδιαίτερα κάποια σημεία που η πολκή κυλούσε πιο απλά είχε μια αμεσότητα.. μου αρεσουν οι ιστορίες που δίνονται "προφορικά"... Θα μου άρεσε περισσότερο αν:

- δεν γινόταν άμεσα αναφορά σε ιδέες όπως η ζωή κει ο χρόνος. για παράδειγμα θα μπορούσε να είναι εκείνη ή η γυναίκα και ο γέρος.
- σε κάποια σημεία υπάρχουν σκηνές κλισέ (πχ "Στη πορεία της είχε συντρόφους τον ήλιο, τη σελήνη, τη δροσιά της θάλασσας και τα αναμμένα τζάκια των σπιτιών")

Θα σου πρότεινα το εξής πείραμα:

κράτησε την ιστορία αλλά κάντε ην ρεαλιστική και απλή. Λιτή, κόβοντας τα επίθετα, τις λυρικές αναφορές κάνοντας πιο γρήγορο τον ρυθμό. Το αποτέλεσμα θα είναι νομίζω πάρα πολύ ενδιαφέρον.

45
Σβησμένες μορφές πια,
εικόνες
σχεδόν ιερές
στον Γνώριμο Χώρο.

Κανείς να μην μπει εκεί που θυμάσαι.

Η αιώνια ζωή περνά
μέσα από την λατρεία λεπτών περιγραμμάτων
που σημαίνουν πολλά
μα μένουν ώς μόνον
βυζαντινές παραστάσεις σε μια εκκλησία
παραδομένη στα χέρια βαρβάρων.

Την λήθη.

46

με τραβήξανε μέσα σε ένα χριστοθγενιάτικο δέντρο,
με δέσανε και διασχίσαμε τρέχοντας σαν κηνυγημένοι
την άδεια λεοφώρο.Μια σηρήνα τραγουδουσε
για εμας και ο εξωγήινος που καθότανε δίπλα μου
ψυθίρισε με κακία στο αυτί:


"Ακουσε αυτό τον ήχο καλά. Δεν το έχεις ακούσει έτσι ξανά...ε? ποτέ ξανά..ε..?
ποτέ αληθινά.


Είναι που αυτή την φορά μιλάει για εσένα...
Φαινόμενο doppler μαλ**α..


Το Φαινόμενο doppler...θυμάσαι"




Ποντίκια κάλυπταν το σώμα που κοιμόταν
μέσα στην κούνια του αγγαλιά μ 'εναν μπαλτά
τόσο μωρό κι όμως η π...α του καιγόταν
όταν στη ρόγα σου το έφερναν μπροστά


σάρκα ανθρώπινη, βαριά μαγειρεμένη
ζελέ στο πιάτο καναβούρι και μυαλά
γρια μαγέιρισα σερβίρει θυμωμενη
τριάντα έφτασε κι ακόμα δεν μιλά!


Βία στη βία, μια παδεία πειθαρχήμένη
ψάξε το νόημα στο ράσο του παπά
λιβάνη κάπνιζε μια κάνη κι αν θιγμένη
τα ποδια άνοιγε σε όποιον την χτυπά.


Είδα τα όνειρα στα μάτια που κοιτούσαν
μέσα στην κάψουλα το πτώμα που περνά
χιλιάδες τέρατα τριγύρω μου ζητούσαν
την ολοκλήρωση στο πνεύμα που γερνά.


Και είναι πια σίγουρο, είναι σίγουρο πως η σειρήνα αυτή τραγουδάει για εμένα... γύρισα και ξέρασα χάπια και παστικό φαγητό στην μοκέτα. Το διαμέρισμα τιναζόταν σε κάθε λακούβα και εκέινη πλησίαζε ερεθισμένη τράβωντας το φίμωτρο
και γριλίζοντας. Ο εξωγήινος μας κοιτουσε και την έπαιζε.


Άναψε το φως! Άναψε το φως που**να!
Άναψε το φως!!


Ένιωσα όλο το βάρος μου στις αμυγδαλές, πόνο και να μην έχω αέρα.Να μην έχω αέρα... Πνευμόνια γεμάτα σκόνη και χόρτα. Γεμάτα χαρτιά, συρμάτινα δίχτυα και σαν τοπία ξεχασμένα. γεμάτα καπνό και μπισκότα.


Ξηρά λιβάδια πια με σπίτια ερηπωμένα
γυρίζω σκάβωντας πηγάδια για να βρω
μνημεία μαρμάρινα, πεδία στειχειωμένα
αίμα και σάρκα για να φάω και να πιω


κι αν το οξυγώνο που μου μένει τοσό λίγο
μέσα στην κάψουλα αρκεί και για τους δυο
έχω δυο σφαίρες στην θαλάμη και πριν φύγω
θα στις φυτέψω μια μια στον λαιμό.


Να ξεδιψάσουνε παιδάκια διψασμένα
απ'τα ποτάμια που στα στήθη σου κυλάν -
κόκκινα είναι! και εκείνα που πρησμένα
από την πείνα τους ξεχάσαν να μασάν


μαύρα θα γίνουνε πουλιά και μαύρα δάση
φίδια που βίαια στον κόλπο σου ζητούν
μια μήτρα απόκρυμνη που σκιές έχει ξεβράσει
μέσα στην κόλαση που κλήρωσε να ζουν.


Ο αέρα μπούκαρε μέσα από τα ματωμένα μου ρουθούνια και όπως με έσπρωχναν με βία στο πάτωμα ένοιωσα το άδειο στομάχι να γεμίζει και αντανακλαστικά


ξέρασα ξανά βγάζοντας αίμα και σοκολάτα ανακατεμένη με σκατά και φάρμακα. Κάποιος με κώτσησε δυνατά και ένοισω να τρυπάνε οι κόρες των ματιών μου από ένα εκτυφλωτικό κίτρινο φως στις άκρες του οποίου έλιωναν οι μορφές των αδερφών και των Πατέρων μου.


Η σειρήνα στρίγγλιζε γνώριμα αι ανακουφισμένος άφησα στο παντελόνι ότι είχε απομείνει από την τελευταία μου επιθυμία: να φάω.


Δεν ήμουν εγώ. Δίπλα μου μαζεύαν ένα πτώμα και αφού μ βοήθησαν να σηκωθώ,


ανακουφισμένος κατούρησα πάνω του και έφυγα γελώντας δυνατά.


Με τους πατέρς και τους αδρφούς μου. Πνιγμός εικονικός.


Δεν ήταν για εμένα.


Όχι.


Όχι αυτή την φορά.


"Αρκει η φωνη της
να κανει του Κοσμου
απεραντους δρομους
σαν φυλλα
να τρεμουν.
 
ΠΙΣΤΗ και
ΥΠΟΤΑΓΗ."




υ.γ1 κρατάω την (αν)ορθογραφία και την στίξη από το προτότυπο αν δεν σας πειράζει..
υ.γ2 οι τελευταιοι στίχοι είναι από το "για Εκείνη" που έγραψα πριν περίπου 8 χρόνια. Αυτούσιοι οι ίδιοι στίχοι υπάρχουν το "queen attractor" και το "ο φυλακισμένος των χρόνων".  Τα παραπάνω κείμενα (και πολλά ακόμη όπως και το "Doppler") είναι όλα "για Εκείνη".

47
Πολύ ωραίο Πέτρο και στο κλίμα των στίχων.. Σε ευχαριστώ πολύ!!

48
ευχαριστώ για τον χρόνο σου Πέτρο :)


Χολιδόχε.. χορευουμε..?


https://www.youtube.com/watch?v=L-XwrAjHODM

49
Έχουν φωνή οι φυλακές,
τραγούδι τα ποτάμια.
Τα σπίτια πόρτες μυστικές
κι ο έρωτας πλοκάμια.

Όσοι χαθήκαν στα βουνά
ή ζουν στο μαύρο χώμα
σκιές στου μύθου τη σπηλιά
η ιδέα από σώμα.

Την ηρεμία τα θεριά
την βρίσκουνε στην πέτρα-
τόσο ψυχή να μη χωρά
πηγάδι δύο μέτρα.

Ξοπίσω τρέχει συννεφιά,
στεγνές οι καμινάδες
μένει του κόσμου η ρετσινιά
κι ο πόνος στις μανάδες.

Μία φωνή οι φυλακές,
ακούς μες στα σχολεία
στων στρατοπέδων τις βολές
και στα νοσοκομεία.

50
Σε φίλους αφιερωμένο,
γραμμένο για εκείνους που γνωρίζουν καλύτερα αυτό που θα γινόμουν
παρά τελικά εκείνο που είμαι.


Τραγούδι απο κιθάρα
παραγωγής μαζικής, εμφάνισης κοινής
μα φωνής
που μιλάει μονάχα σε εμένα.


Κομμάτια έκφρασης πολιτικής σε δωμάτιο εφηβικό
που γυρίζω τα σάββατα. Όταν βραδιάζει.


Και βυθίζομαι στο παρελθόν μου.


Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός, συμπλέγματα πλατωνικά
ατέρμονες λούπες
και εφαρμοσμένες πιθανότητες
με άσπρα μαλλιά.
Μπροστά στον καθρέφτη.


Το ρεφρέν για ένα μπιζέλι.


Μες στο πιάτο το μπιζέλι
σε χορό μοναχικό
με κρασί από τ' αμπέλι
ένα φίλτρο μαγικό

σε μιαν νάρκη αφημένο
δεν σταμάταγε ποτέ
όταν άκουγε να παίζω
το επόμενο ρεφρέν:


Άσπρο, ολόλευκο παρόν μου,
κρύο σπίτι, αδειανό
άφησα τον εαυτό μου
σε έναν τόπο μακρινό.

Μια κοπέλα μαυρομάλλα
και γεννέθλιων γλυκά,
μαυροδάφνη μια μπουκάλα
και τραγούδια ιταλικά"


Το κακόμοιρο μπιζέλι,
πως τα φέραν οι καιροί
δεν γουστάρει τους μεζέδες
κι όταν λείπω απορεί.


Ποιός το πιάτο, ποιός το ντέφι
ποιός θα σέρνει τον χορό
και ποιό χέρι το ντουφέκι
θα κρατάει αν  όχι εγώ?



Το κακόμοιρο μπιζέλι,
πως τα φέραν οι καιροί
τώρα ζει σε ένα πιάτο
και να φύγει δεν μπορεί.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 22