Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
σε αντίθεση με τον morse η και τον malmsteen με τον τελευταίο να χρησιμοποιεί και λάθος!!! δαχτυλοθεσία.
Φανταστείτε οτι πιανεται το ...... (μονο για αντρες).... Μονο οι γκεη το πιανουν με το μικρο δακτυλακι
ΠαράθεσηΦανταστείτε οτι πιανεται το ...... (μονο για αντρες).... Μονο οι γκεη το πιανουν με το μικρο δακτυλακι Το επιχείριμά σου με συγκλόνισε ομολογώ Σοβαρεύομαι : Τελικά έκατσα να δω πως παίζω και να σκεφτώ τι κινήσεις κάνω ακριβώς για να βολεύομαι στο παίξιμο γιατί πολλές φορές κάνω μηχανικά κινήσεις χωρίς να τις αντιλαμβάνομαι . Ενώ δεν το καταλάβαινα μετακινούσα αρκετές φορές τον αντίχειρα , δλδ ήταν αρκετές οι φορές που τον πήγαινα στην κλασσική θέση πράγμα που δεν το είχα καταλάβει....Βέβαια βλέπω και παιδιά που λένε ότι απλά εξέχει ο αντίχειρας....Εμένα δεν εξέχει...καβαλάει ...κακό ?
Δεν είναι τόσο θέμα επιδόσεων όσο προστασίας από τενοντίτιδες και μείωσης της κούρασης στο πολύωρο παίξιμο. Ωστόσο, όσοι έχουν συνηθίσει να παίζουν με τον αντίχειρα στην κλασσική θέση, συνήθως αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα στο σόλο στα χαμηλά τάστα μετά το κόψιμο όπου ειδικά στις bolt-on κιθάρες το μπράτσο αλλάζει απότομα πάχος και σχήμα.Χωρίς τώρα να θέλω να μειώσω κανέναν, το σολάρισμα στην κλασσική είναι πολύ δυσκολότερη υπόθεση, και τα κλασσικά κομμάτια που έχουν γρήγορα σόλο με συγχωρδίες απαιτούν σωστή τοποθέτηση των δακτύλων και καλό ζέσταμα. Η τοποθέτηση του αντίχειρα πίσω από τον μέσο έχει πολύ ευεργετικά αποτέλεσματα στα ανοίγματα και βοηθά επίσης τον κιθαρίστα να ζυγίζει τη δύναμή του και να μην βάζει περισσότερη απ' όση χρειάζεται. Το θεωρώ ένα από τα πιο σημαντικά εφόδια που μπορεί να προσφέρει ένας δάσκαλος κιθάρας στους μαθητές του.
Συμφωνώ.Έχω παρατηρήσει ότι κουράζεται λιγότερο το χέρι στην κλασσική θέση διότι κάνεις ευκολότερα τα ανοίγματα.Και ναί, στην κλασσική κιθάρα έχει δύσκολα σόλα και τεχνικές.Όσοι ξεκίνησαν απο κλασσική έχουνε φοβερή τεχνική και στην ηλεκτρική.Π.χ Kotzen.Αλλά μιλάμε κλασσική που κάνεις και λεγκάτα, αυτά με τα μπαρέ κλπ. Απλά με το κλασσικό στυλ δεν μπορείς να έχεις ακριβώς αυτόν τον τσαμπουκά στο παίξιμο.Ξεκινάω σιγά σιγά να μάθω το κλασσικό στύλ και θα προσπαθήσω να το εφαρμόσω υβριδικό.Στα bends κλπ αντίχειρας πάνω.Για τον τσαμπουκά που λέγαμε.Στα υπόλοιπα κυρίως κλασσικό στύλ. Btw, ο Petrucci δεν παίζει με αυστηρό κλασσικό στύλ, ο αντλιχειράς του είναι μέν πίσω αλλά πιό πάνω.Φαίνεται δηλαδή απο τα video.Ο αντίχειρας του Romeo όντως είναι εξαφανισμένος διαρκώς πίσω απο την ταστιέρα lol.O Malmsteen έχει λίγο ότι νά ναι στύλ.Βέβαια παίζει έτσι δίοτι η strat έχει μικρό μπράτσο και παίζεις ευκολότερα.Άμα έπαιζε σε καμιά Ibanez ή αντίστοιχη με φαρδύ μπράτσο δεν θα μπορούσε να παίζει έτσι συνέχεια.Πάντως λόγω οτι παίζει με τον αντίχειρα πάνω έχει αυτόν τον τσαμπουκά.Η δαχτυλοθεσία του όμως είναι όντως λάθος.Τη μιά χρησιμοποιεί πάνω στις ίδιες νότες στην κλίμακα το μικρό δάχτυλο και την άλλη τον παράμεσο.Δηλαδή αντί για παράμεσο-μικρό δάχτυλο,μέσο-παράμεσο.Ότι τον βολεύει τον καθέναν βέβαια, αλλά οκ.
Εχω στην κλασσικη παιδευτηκα πολυ με τον αντιχειρα. Τελικα τα καφερα. Αλλα στην ηλεκτρικη ειναι αλλιως... Αν παιζεις ρυθμικα ροκ, μπουκωματα κλπ, το σωστο ειναι ειναι να παιζεις με τον αντιχειρα να φαίνεται - δηλαδη ψηλα. Γιατι ειναι rock και θελει τσαμπουκα. Φανταστείτε οτι πιανεται το ...... (μονο για αντρες).... Μονο οι γκεη το πιανουν με το μικρο δακτυλακι - οκ πλακα κανω.Τωρα στα σολο, δεν ξερω... Προσωπικα μαλλον πρεπει να μελετησουμε πολυ καλα το κομματι, και οταν χρειαζεται streches να κατεβαζουμε τον αντιχειρα και μετα παλι ψηλα. Δεν ξερω.... Εμενα με δυσκολευει να ανοιξω 6τες στα ταστα 6-12 χωρις να τον κατεβασω... Αν εισαι πολυ προχωρημενοι, αντι γτια ανοιγμα, δοκιμαστε το tapping σε κανενα shred.
Σε μένα τουλάχιστον, με τον αντίχειρα στην κλασσική θέση, ήρθε πολύ πιο γρήγορα το ανέβασμα του μετρονόμου.(και εγώ έπαιζα, με τον αντίχειρα να "φαίνεται" από πάνω αλλά ο κυρ δάσκαλος επέμενε να τον αλλάξω).Βέβαια, προσπαθώντας να παίξεις έτσι, είναι πολύ δύσκολο, (πάντα σύμφωνα με αυτά που συνάντησα εγώ) να κάνεις καλό bending και vibrato.Προσωπικά χρησιμοποιώ πλέον κυρίως την κλασσική θέση εκτός των περιπτώσεων στις οποίες παίζω ανοιχτά ακόρντα, ή πρέπει να κάνω bending η vibrato οπότε και "ρίχνω άγκυρα".Στην τελική πιστεύω οτι έχει να κάνει με το τι σε βολεύει. Όντως ο Romeo παίζει με τον αντίχειρα μονίμως εξαφανισμένο (μα πως !@%&@$^*%* το κάνει ο %^$&$%??)σε αντίθεση με τον morse η και τον malmsteen με τον τελευταίο να χρησιμοποιεί και λάθος!!! δαχτυλοθεσία.Αυτά!
Παράθεση από: PanouleXxX στις 23/08/06, 17:34Εχω στην κλασσικη παιδευτηκα πολυ με τον αντιχειρα. Τελικα τα καφερα. Αλλα στην ηλεκτρικη ειναι αλλιως... Αν παιζεις ρυθμικα ροκ, μπουκωματα κλπ, το σωστο ειναι ειναι να παιζεις με τον αντιχειρα να φαίνεται - δηλαδη ψηλα. Γιατι ειναι rock και θελει τσαμπουκα. Φανταστείτε οτι πιανεται το ...... (μονο για αντρες).... Μονο οι γκεη το πιανουν με το μικρο δακτυλακι - οκ πλακα κανω.Τωρα στα σολο, δεν ξερω... Προσωπικα μαλλον πρεπει να μελετησουμε πολυ καλα το κομματι, και οταν χρειαζεται streches να κατεβαζουμε τον αντιχειρα και μετα παλι ψηλα. Δεν ξερω.... Εμενα με δυσκολευει να ανοιξω 6τες στα ταστα 6-12 χωρις να τον κατεβασω... Αν εισαι πολυ προχωρημενοι, αντι γτια ανοιγμα, δοκιμαστε το tapping σε κανενα shred.Μήπως πρέπει ταυτόχρονα να τρώς σουβλάκι, να ρεύεσαι και να ρίχνεις και καμιά κλωτσιά από δώ και από κεί για να αποκτήσεις "τσαμπουκά"?Σωστό είναι αυτό που βολεύει και δεν κουράζει-πονάει. Από Segovia μέχρι Hendrix και από Paco De Lucia μέχρι Cradle of filth δεν υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος για να παίζεις.
Εμενα ετσι μου ειπε ο δασκαλος στο ωδειο ,ετσι σου λεω. Και πιστευω πως εχει δικαιο. ή παιζεις ροκ ή δεν παιζεις. Η λογικη του κανε το πως γουσταρεις χωρις να πονας και κουραζεσαι δεν με βρισκει συμφωνο, Σιγουρα ενας που παιζει με τους ενδεδιγμενους τροπους των βιβλιων θα ειναι καλύτερος απο εναν αλλο που παιζει με ο,τι να ναι δαχτυλισμο. Ακομα και ο malmsteen που παιζει με δικο του δαχτυλισμο, δεν σημαινει οτι ειναι κακος κιθαριστας, αλλα ταυτοχρονα δεν σημαινει οτι αποτελει προτυπο για τον νεο κιθαριστα. Σχετικα με το ροκ, αν καταλαβες καλα, μιλαω για συγκροτηματα AC/DC , Guns n' Roses, Free, Cream κλπ. Τωρα αν καποιος παιζει το θεικο riff του smoke on the water και δεν κρατάει την κιθαρα ετσι οπως αρμοζει σε εναν ροκά,αλλα καθεται στο σκαμπο, βαζει την κιθαρα αναμεσα στα ποδια του σε πλαγια θεση οπως την κλασσικη και προσπαθει να κρατησει τον αντιχειρα ωστε να μην φαινεται.... τότε να μην ξανα παιξει και να του κοπουν τα χερια LOLOLOLOL! Οπως εκεινος ο πιτσιρικας στο School of Rock αν το εχετε δει. ο Ζακ...LOL
Κοιτα εγω δεν εχω και μεγαλη εμπειρια πανω στο θεμα, οποτε δεν μπορω να υποστηριξω την αποψη μου με δυνατα επιχειρηματα αφου ακομα κι γεω ψαχνομαι. Απλα ρε συ, ετσι μου ειπε ο καθητης στο ωδειο ο οποιος ειναι ροκας (οχι μεταλλας). Πχ η αποψη του για τον satriani ειναι οτι ο joe και ο vai δεν εχουν ιδεα απο ροκ, αλλα ειμαι εκπληκτικοι κιθαριστες. Αλλωστε δεν πιστευω να μπορει να παιξει κανεις stevie ray vaughaun με τον δαχτυλο απο πισω... Αντιθετα στα shredding ειναι εφικτο και ισως πιο σωστο να παιζουμε απο πισω τον αντιχειρα απο την αποχη του οτι εχουμε μεγαλα ανοιγματα. Αντιθετα στα bends ο αντιχειρας αν ειναι πανω τοτε πετυχαίνουμε πιο εύκολα τον στόχο μας. Ετσι, με αυτα τα δυο παραδειγματα, διαπιστωνω πως υπαρχουν "καλυτεροι" τροποι να πετυχεις το θεμιτο αποτελεσμα και ειναι αυτοι που προτινουν τα βιβλια.[off topic mode on]Τωρα η εμφανιση δεν παιζει μεγαλο ρολο, οσο το ακουσμα, αλλα δεν παυει ενας καλλιτεχνης να εχει και εξωτερικη εμφανιση... πχ ποιος θα ακουγε τα δηθεν σημερινα ελληνικα τραγουδια αν η Βανδη, Η Βισσυ και δεν ξερω εγω ποιες αλλες ανεβαιναν υμιγυμνες και χορευαν προκλητικα πανω στην σκηνη με στιχους που ενθαρυνουν τον την εμφανιση τους...[off topic mode off]
το παιδί ρωτάει προσωπικά τι προτιμάμε και για ποιούς λόγους ,όχι να ψάξουμε για τον σωστότερο τρόπο
δεν είναι καθόλου σίγουρο. Εγώ παίζω με τους ενδεδειγμένους δακτυλισμούς που μελετάω 15 χρόνια και ο hendrix όπως του κατέβει. Και ήταν καλύτερος κιθαρίστας από εμένα...Αλλά έχεις δίκιο. Το "φαίνεσθαι" είναι πραγματικά πολύ σημαντικό...
Ξεκίνησε από MISIRLOU Υγεία
Ξεκίνησε από Nexis Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από Ntemis Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από Lo.Lee.Ta Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από freemind Τρόποι παιξίματος, τεχνικές
Ξεκίνησε από cbk Τρόποι παιξίματος, τεχνικές
Ξεκίνησε από Ioannis Anastassakis Εκμάθηση – Πρώτα βήματα
Ξεκίνησε από Ioannis Anastassakis Τρόποι παιξίματος, τεχνικές