Σελίδες:
  • #26 από freemind στις 05 Feb 2014
  • Η προειδοποιηση που εκανες βαση εικασιων μπορει να θεωρηθει και συκοφαντικη δυσφημιση, ετσι και το παρει κανεις ειδηση απο τον thomann. Και μαλιστα με θεμα που αφορα εικασιες κι οχι αποδειξεις για το πως αντεδρασε το καταστημα κι εσυ ;) .


    Δεν σου εκλεψε τα χρηματα, δεν σου εστειλε προβληματικο προιον, σε ενημερωσε αμεσως μολις διαπιστωσε το προβλημα.


    Το μονο που σε πειραξε ηταν ο χρονος παραδοσης/άναμονης πλεον.



    Οσο για τα ελληνικα καταστηματα, εφοσον ειχες καλυτερη εξυπηρετηση, μπορεις να πηγαινεις εκει απο εκει και περα. ;) Αλλα τα 1000€ που εδωσες κατα καιρους στο Thomann, αποδεικνυουν πως κατι καλυτερο ειχες απο το συγκεκριμενο καταστημα, αρα το να φωναζεις για κατι που πολλακις ανταποδωσε την αξιοπιστια του, ειναι λιιιιιιγο παρατραβηγμενο.
  • #27 από Korgy στις 05 Feb 2014
  • τσεκερίζι μεσιέ!


    πρώτον, παρτο όπως θες, αλλα με τοσο μεγάλη αποθήκη, καποιες στιγμές ειναι φυσικό να γίνονται λάθη στο availability status.


    εχω κάνει 84 παραγγελίες μέχρι σήμερα, και 2 φορές μονο μου έτυχε κάτι παρόμοιο,στις οποιες - την πρωτη φορά εκανα υπομονή 3 μήνες καθως δεν υπηρχε γενικώς σε στοκ και την δευτερη οπου ζητησα refund της αξιας αυτου που δεν το ειχαν και αυτο ηταν όλο.


    ούτε σκηνές ούτε νεύρα.Δεν νομιζω να μας το κανει επίτηδες για να περνά την ώρα του.


    οπότε ποιος να την πατήσει; δεν εχεις παθει κάτι παρόμοιο απο έλληνα έμπορο;  (εχω φάει αναμονή 10 μήνες για ενα drum synth/seq και εγινε 12 μήνες, ενω στην αρχή μου έλεγε για 3).






    πάμε κουβά? 8)
  • #28 από klaus77 στις 05 Feb 2014
  • Φυσικά και δε συνεννοούμαστε φίλε κοπανιαμεντο γιατί δεν έχεις  καταλάβει απόλυτος τίποτα από όλα όσα έγραψα και απλά πιάνεσαι από 2-3 λέξεις ,όταν με το καλό καταλάβεις γιατί άνοιξα το θέμα και που κατέληξε από κάποια άτομα που δεν μπήκαν καν στο νόημα του τότε θα μπορέσουμε και να συνεννοηθούμε .

    Συγχώνευση μηνυμάτων: 05/02/14, 11:43
    Φρεε δε μιλαο με εικασίες μιλαο με στοιχεία βάση το σιτε  , όταν δίνης ένα προϊόν προς άμεση  αγορά και κάνεις τη παραγγελία όσο είναι ακόμη πράσινο  απαιτείς και να το έχεις άμεσα όχι σε 3 μήνες, δεν έκανα παραγγελία κάτι που το είχε αναμονή μέχρι τότε αλλά κάτι άμεσο , σε αναμονή μπήκε χθες και εγώ έκανα παραγγελία στις 29 -01 . όσο για το αν το πάρουν χαμπάρι δε χρειάζεται, ότι έγραψα εδώ τους τα έστειλα και σε μαιλ για την κοροϊδία κτλ , ότι έχω να πω το Λέο πρώτα στους ενδιαφερομένους όχι σε ένα φόρουμ
  • #29 από adr1anos στις 05 Feb 2014
  • THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσετε (και αγοράσετε από αλλού!!..) παραθέτω μία δική μου εμπειρία, όπως την βίωσα:

    Όσοι με ξέρετε εδώ μέσα, πιθανόν να ξέρετε ότι απόκτησα τον πρώτο Diesel D-Moll που έφερε ο Thomann, δηλαδή έχω τον συγκεκριμένο ενισχυτή (με το serial number) που απεικονίζεται στις φωτογραφίες του καταστήματος! Θα γράψω πως έγινε αυτό το περιστατικό.

    Καιρό πριν βγεί ο  D-Moll στην αγορά, παρακολουθούσα την διαθεσιμότητα του και κάποια στιγμή ανέβηκε στον Thomann ένα κομμάτι το οποίο απεικονιζόταν με την μοναδική φωτο που είχε κυκλοφορήσει τότε, παρμένη από κινητό στην NAMM!.. Ήταν το μοντέλο με την γρίλια και τότε είχε 1800€. Το έβαλα στο wish list και σκέφτηκα ότι κάποια στιγμή όταν μπορέσω οικονομικά θα το αγοράσω.

    Μετά από περίπου ένα μήνα, ξαφνικά είδα ότι είχαν εμφανιστεί δύο μοντέλα, (δεν ήξερα τότε ότι ο ενισχυτής θα κυκλοφορήσει με και χωρίς γρίλια με δύο τιμές..) η φωτο που είχα δει πήγε στα 2000€ και κυκλοφόρησε ακόμα μία καταχώρηση ΧΩΡΙΣ φωτο ακόμα με 1800€. Ομολογώ ότι ενοχλήθηκα με την αλλαγή τιμής και σκέφτηκα με την καχυποψία που διακρίνει όλους τους καμμένους από τις κακές συναλλαγές στο παρελθόν ότι ο Thomann ανέβασε την τιμή λόγω του ότι ο ενισχυτής συγκέντρωνε πολύ προσοχή και αγοραστικό ενδιαφέρον.

    Οπότε έγραψα ένα ευγενικό και λιτό μήνυμα, λέγοντας ότι είχα βάλει στο wish list μου το μοντέλο με την γρίλια και ήμουν έτοιμος να τον παραγγείλω, αλλά συνέβει η αλλαγή τιμής και δεν το έκανα, τι συμβαίνει?..

    Με μεγάλη έκπληξη πήρα μέσα σε 2 ημέρες μία απάντηση, επίσης λιτή και απλή, όπου ο Thomann μου είχε βάλει στο καλάθι με έναν ειδικό κωδικό το ακριβό μοντέλο με την γρίλλια, στην τιμή του φθηνότερου, μία διαφορά της τάξης των 200€!. Φυσικά άμεσα έκανα την αγορά!. Όσοι δεν το έχετε κάνει ήδη, μπορείτε να τον δείτε εδώ: Diezel D-Moll Review

    Επιμύθιο: Ο Thomann έχασε 200€ για να προασπίσει την αξιοπιστία του συστήματος και σαφώς του ονόματος του. Για εμένα αυτό είναι ο ορισμός του Customer Care Excellence!.

    Και αυτό χωρίς να αναφέρω την άψογη διαδικασία επιστροφής για ελλατωματικό κομμάτι όπου δεν πλήρωσα τίποτα και ήρθε η UPS από το σπίτι μου όποτε της είπα ΕΓΩ.

    Με τις τιμές λοιπόν που έχει, είναι απόλυτα κατανοητό ότι έχω κάνει πολλές παραγγελίες, δεν φθάνω τον korgy σαφώς, αλλά ξοδέψει πολλές χιλιάδες ευρώ, πάνω από δέκα σίγουρα τα τελευταία χρόνια.
  • #30 από freemind στις 05 Feb 2014
  • Klaus77, δεν ειναι αναγκη να εκνευριζεσαι.

    Προκειται περι εικασιων, γιατι εσυ εικαζεις πως το site σε κοροϊδεψε. Τα στοιχεια διαβαζονται αναλογα με τον παρατηρητη. Εσυ προτιμας να θεωρεις πως σε υποβιβασε ως αγοραστη ( κατι που δεν εκανε, αφου δεν σου εστειλε προβληματικο προιον, κατι που ανετα κανουν στην Ελλαδα και μαλιστα ΚΑΙ σε εταιρικες παραγγελιες της ταξης των 20.000€ κι ανω ) βασιζομενος σε ενα σεναριο που θελεις να πιστεψεις.

    Οποτε κανεις ολοκληρη ανακοινωση για κατι που ολοι σου λεμε πως ειναι παραδοξως σωστη συμπεριφορα ( που δεν θα συναντουσες σε Ελληνα dealer τοσο ευκολα ), επιμενεις στην εικασια σου για το τι εγινε στα μυστικα καταγωγια του thomann και τελικα...απλως θα περιμενεις λιγο παραπανω για να παραλαβεις το προιον που θες.


    Και ρωταω τωρα: Εφοσον εχεις δωσει εως και 1000€ σε αγορες απο τον thomann και μονο ΜΙΑ φορα επαθες κατι τετοιο, γιατι να θεωρεις πως ολες οι υπολοιπες ΣΩΣΤΕΣ συναλλαγες ειναι "δεδομενες" και η μια που πηγε στραβα να ειναι η αιτια να πανικοβαλεις τον κοσμο για το τιποτα;

    Και βεβαια...αφου στην Ελλαδα εχεις καλη εξυπηρετηση, γιατι επελεξες ενα ξενο eshop ( και μαλιστα απο τη Γερμανια; ).

  • #31 από klaus77 στις 05 Feb 2014
  • Συνεχίζετε οι περισσότεροι να μιλάτε για ένα ελαττωματικό προϊόν ενώ εγώ λέω πώς δεν είναι δυνατόν να είχε το προϊόν στο σίτε ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ και στην αποθήκη να είχε μόνο ένα ελαττωματικό.  Λέμε εντελώς διαφορετικά πράγματα και δε νομίζω πως αξίζει να συζητάμε περεταίρω σε αυτό το θέμα γιατί από την αρχή δε καταλαβαινόμαστε. Καλή μέρα σε όλους
  • #32 από freemind στις 05 Feb 2014
  • Klaus77, εξαρχης δεν αξιζε τον κοπο ολοκληρο το post που εκανες για κατι το οποιο ειναι τοσο απλο.

    ΑΛλα δεν θελεις να καταλαβεις πως απλως εσυ ενοχληθηκες απο το 10μερο δικαιωμα που σου εδωσαν για να καταθεσεις τα χρηματα ( τα οποια θελουν και 1-2-3 μερες να μπουν ως εμβασμα σε αλλο λογαριασμο ), ενοχληθηκες απο την απιστευτα επαγγελματικη παραδοχη λαθους και ελλατωματικου προϊοντος και στο τελος απο την αναμονη για την παραλαβη...


    Εφοσον σε ενοχλει η ΜΙΑ λαθος αγορα που εγινε, πηγαινε στο ελληνικο καταστημα που εχεις τοσο καλες εντυπωσεις, αγορασε το απο εκει ( και με τη διαφορα των 20-30-40-100€ ) και τελειωνει η υποθεση. Τιμωρησε και το eshop, αξιοποιησε τον Ελληνα dealer που εμπιστευεσαι, και ουτε γατα, ουτε ζημια.



    Το να προειδοποιεις για κατι που δεν υφισταται, ειναι σαν να μιλαμε για την συνομωσια των αεροψεκασμων!


    Το θεμα παιρνει τον αναμενομενο δρομο. Και να μην ξεχνας πως στο παρελθον μας ρωτησες παλι για τους λογαριασμους, οποτε εγω κανω την εικασια πως μεσα σε εναν πανικο απο αγνοια και αδυναμια παραγγελιων, εγινε πανικος κι απο την πλευρα του eshop.


    Αλλα ολα ειναι εικασιες, ετσι;  ::)
  • #33 από klaus77 στις 05 Feb 2014
  • Τελικά μερικά άτομα εδω μέσα είναι εντελώς περιορισμένης ευθηνής και δεν μπορούν να καταλάβουν καν τη λέει ο άλλος , παπαγαλίζουν συνεχώς την ιδία καραμέλα του ελαττωματικού προϊόντος χωρίς να αναφέρομαι καν σε αυτό γιατί δεν θα μου έστελνε κανένα ελαττωματικό προϊόν .πολύ απλά ι παραγγελία μου ήταν ακόμη σε αναμονή πληρωμής απλά δεν κρατήθηκαν προϊόντα στο όνομα μου, βαρέθηκα να ασχολούμαι με εντελώς περιορισμένης ευθηνής άτομα, άνοιξε το κάδο που έχεις σπίτι σου χώσε το κεφάλι μέσα και μείνε εκεί που σου αξίζει που θα μου κάνεις εσύ κριτική για το τι αξίζει αυτό που γραφώ .. διέγραψε και το λογαριασμό μου
  • #34 από freemind στις 05 Feb 2014
  • Διασκεδαστικο και διδακτικο συναμα  ;D

  • #35 από Lampr0s στις 05 Feb 2014
  • Εγώ λυπηρό το βλέπω το γεγονός έτσι όπως εξελίχτηκε το θέμα..
  • #36 από hot_sauce (φλουτσ) στις 05 Feb 2014
  • Συνεχίζετε οι περισσότεροι να μιλάτε για ένα ελαττωματικό προϊόν ενώ εγώ λέω πώς δεν είναι δυνατόν να είχε το προϊόν στο σίτε ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ και στην αποθήκη να είχε μόνο ένα ελαττωματικό. 
    Μήπως το "άμεσα διαθέσιμο" προϊόν τους ήταν αυτό το τελευταίο...το όποιο, όμως, ΔΕΝ ΉΞΕΡΑΝ πως είναι ελαττωματικό εώς ότου το έβγαλαν για έλεγχο ένα τσακ πριν στο στείλουν?

    Αν αυτή είναι η περίπτωση τότε είναι λογικό να θεωρούσαν πως το προϊόν ήταν "άμεσα διαθέσιμο" αφού δεν ήξεραν πως αυτό το τελευταίο στην αποθήκη δεν ήταν σε κατάσταση για αποστολή τελικά...

    Είναι σαν να πηγαίνεις να αγοράζεις από ένα μαγαζί στην Αθήνα κάτι...να πάει να στο δώσει ο άνθρωπος...να είσαι εσύ με τα λεφτά στο χέρι...και ένα τσακ πριν στο δώσει να το βγάζει απ'το κουτί μπροστά σου για να το ελέγξει για να μη σου δώσει χαλασμένο πράμα...και ΕΚΕΊΝΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ να διαπιστώνετε πως είναι ελαττωματικό!
    Τι να κάνει τότε αφού δεν έχει άλλο?

    Εγώ λυπηρό το βλέπω το γεγονός έτσι όπως εξελίχτηκε το θέμα..
    +1
  • #37 από Lampr0s στις 05 Feb 2014
  • Ο κλαους υποθετει αν καταλαβα καλα οτι εδωσαν προτεραιοτητα σε αλλους που πληρωσαν ντουκου τα 1-2 καλα κομματια και ξεμεινε σε αυτον το ελατωματικο. Γιατι απο τη στιγμη που ηταν "πρασσινο" ηταν πανω απο 1 κομματια!!! Τωρα εγινε δεν εγινε ετσι κανεις μας δεν το ξερει.


    Οπως και να 'χει δεν την πεφτουμε ολοι πανω του σαν τα κορακια.. εκτος αν καποιοι εδω μεσα ειναι δικηγοροι του ΘΩΜΑ.
  • #38 από adr1anos στις 05 Feb 2014
  • Οπως και να 'χει δεν την πεφτουμε ολοι πανω του σαν τα κορακια.. εκτος αν καποιοι εδω μεσα ειναι δικηγοροι του ΘΩΜΑ.
    Χαλάρωσε και εσύ λίγο Λάμπρο μου, συζήτηση κάνουμε με επιχειρήματα. Δεν μπορεί την αντίθετη άποψη να την βαφτίζουμε "πέσιμο"..

    Ακούστε παιδιά θα σας πω τι γίνεται: το είπαν και ο sauce και ο free πριν με άλλα λόγια.

    Ο Thomann έχει φάει πολλές γκέλες με τα μεταφορικά από χώρες όπως η Ελλάδα λόγω επιστροφής ελλατωματικών προϊόντων. Προφανώς για να περιορίσει αυτά τα έξοδα, έχει ξεκινήσει κάποιου είδους ποιοτικό έλεγχο προ αποστολής, για να εντοπίζονται οι αστοχίες πριν γίνει το μεγάλο έξοδο του πήγαινε έλα. Αυτό συμφέρει ΚΑΙ ΕΜΑΣ γιατί μου έχει τύχει προσωπικά, να μην φταίει το κατάστημα και να κάνω ένα κύκλο ενάμιση μήνα, ενώ θα προτιμούσα να περιμένω 2 εβδομάδες για κάτι εξαρχής άρτιο.

    Του klaus77 του κόλλησε το δικό του θέμα που ήταν ότι δεν είχε άμεσα τα λεφτά και ερμηνεύει ότι συνέβει γύρω από αυτό. Δεν είναι όμως απαραίτητα έτσι, τι πιθανότερο είναι ότι αυτό που συνέβει καμία σχέση δεν είχε με τον ίδιο, η την καθυστέρηση.

    Ας μήν γινόμαστε Δον Κιχώτηδες και φανταζόμαστε σενάρια γυφτιάς και ρεμουλιάς πάντα, και σε κάτι διαπιστωμένο ως άρτιο, ας αφήσουμε και λίγο περιθώριο για άλλες, πιο ρεαλιστικές εξηγήσεις πριν καταδικάζουμε.. 
     
  • #39 από Lampr0s στις 05 Feb 2014
  • Πιο χαλαρός πεθαίνεις  :-\
  • #40 από kopaniamento στις 05 Feb 2014
  • Οπως και να 'χει δεν την πεφτουμε ολοι πανω του σαν τα κορακια.. εκτος αν καποιοι εδω μεσα ειναι δικηγοροι του ΘΩΜΑ.
    Δεν μπορώ να μιλήσω για τους υπόλοιπους, εγώ προσωπικά είμαι νομικός αντιπρόσωπος της Μέρκελ και των Lidl  >:D Αλλά ανεπίσημα με πληρώνει ο Θωμας για να παρακολουθώ threads σε μουσικά blogs. Με πληρώνει σε είδος, κυρίως γερμανικές Μπύρες, γερμανικά παιδικά παραμύθια, και CD των Ramstein.

    Το αποκλείεις? Είναι μια πιθανότητα. Έχει σημασία αν είναι μικρή; Προφανώς Όχι. Γιατί λοιπόν δεν ανοίγετε και ένα thread με τίτλο..
    "Ρουφιάνος του Thomann παρακολουθεί το Site: Εντελώς πληροφοριακα για να μην μ"

    αντε για να μην χαλαρώνουμε και πολύ...
  • #41 από Απόλλων στις 05 Feb 2014
  • Να παραθέσω κι εγώ μια εμπειρία παρόμοια με αυτήν που ανέφερε ο Αδριανός. Πρίν μερικά χρόνια έψαχνα πληροφορίες και τιμές για τον Vox AC15VR που μόλις είχε κυκλοφορήσει. Κάνοντας ένα search στην ιστοσελίδα του Thomann, μού έβγαλε το μοντέλο αυτό σε τιμή αν θυμάμαι καλά γύρω στις 200 λίρες και περιέργως είχαν και τον AC30VR στην ίδια ακριβώς τιμή. Τούς έστειλα λοιπόν email ρωτώντας ποιά από τις δύο τιμές ήταν σωστή, αν και με βάση την τιμή προφανώς είχε γίνει λάθος στην καταχώριση του 30άρη. Μου απάντησαν ότι πράγματι ο 30άρης θα έπρεπε να είναι πιο ακριβός, αν τον ήθελα όμως θα μού τον άφηναν στην τιμή του 15άρη καθώς αυτή η τιμή είχε εμφανιστεί μέχρι εκείνη τη στιγμή στην ιστοσελίδα! Δεν τον αγόρασα βέβαια, καθώς εκείνη τη στιγμή δεν ήξερα αν ήταν αυτό που ήθελα. Απλά είναι άλλο ένα δείγμα της νοοτροπίας που έχουν ως προς την εξυπηρέτηση των πελατών.

    Και από την άλλη πλευρά έχουμε αυτό:

    Τελικά μερικά άτομα εδω μέσα είναι εντελώς περιορισμένης ευθηνής και δεν μπορούν να καταλάβουν καν τη λέει ο άλλος , παπαγαλίζουν συνεχώς την ιδία καραμέλα του ελαττωματικού προϊόντος χωρίς να αναφέρομαι καν σε αυτό γιατί δεν θα μου έστελνε κανένα ελαττωματικό προϊόν .πολύ απλά ι παραγγελία μου ήταν ακόμη σε αναμονή πληρωμής απλά δεν κρατήθηκαν προϊόντα στο όνομα μου, βαρέθηκα να ασχολούμαι με εντελώς περιορισμένης ευθηνής άτομα, άνοιξε το κάδο που έχεις σπίτι σου χώσε το κεφάλι μέσα και μείνε εκεί που σου αξίζει που θα μου κάνεις εσύ κριτική για το τι αξίζει αυτό που γραφώ .. διέγραψε και το λογαριασμό μου

    το οποίο θα έλεγα ότι τελικά δείχνει πού έγκειται το πρόβλημα. Και δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε δει ακριβώς την ίδια ιστορία. Δεν τρέχει τίποτα όμως. Ο καθένας όπως τα βλέπει...
  • #42 από zeoy στις 05 Feb 2014
  • Συγγνώμη για το off-topic αλλά το "Κοράκια περιορισμένης ευθύνης" θα ήταν καταπληκτικό όνομα για μπάντα  ;D



  • #43 από Καθόδιος (φλουτσ) στις 05 Feb 2014
  • Συγγνώμη για το off-topic αλλά το "Κοράκια περιορισμένης ευθύνης" θα ήταν καταπληκτικό όνομα για μπάντα  ;D
    ;D ;D ;D
Σελίδες: