Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - vaig3

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 14
26
Nut και κλειδια καλα κανεις και αλλαζεις.
Με το tusq nut  εγω παρατηρησα διαφορα στην les paul μου.
Τα strap locks ειναι ευκολια. Απο ebay παρτα ολα που ειναι πολυ φθηνα.
Νομιζω ειχα παρει 35 ευρω 19:1 locking κλειδια που ειναι εξαιρετικα και strap locks 3 ευρω.

27
Καλως ηρθες στον κοσμο των Bareknucle, να ξερεις οσο θα παιζεις τοσο θα σε εντυπωσιαζουν!
Καλωπαιχτο το καινουριο εργαλειο!

28
Ενισχυτές / Απ: Mesa/Boogie Triple Crown
« στις: 25/01/17, 15:04 »
Ολα τα Mesa ειναι μονο για την αλλη πλευρα του ατλαντικου,εκει τα βρισκεις σε πολυ καλες τιμες.
Ο triple crown ειναι παντως εντυποσιακος αλλα με τοσα λεφτα περνω αυτοκινητο.

Εγω παντως βρηκα ποιον θα παρω
https://www.youtube.com/watch?v=dEwfPWsMIdQ
Clean και blue channel ονειρο.....

29
Οτι κιθαρα και να παρεις,τα "τζιτζικια" θα παραμεινουν και θα κανουν παρτι. Αυτη ειναι η αληθεια φιλε μου.

30
Τζιτζικιασμα η κιθαρα;;;;;;;; ??? ??? ???
Τι ενισχυτη εχεις;
Οι Les Paul κανουν για ολα τα ειδη(σχεδον)μεταλ.

31
Αν δεν παιξεις με 8χορδη τωρα που ειναι της μοδας,ποτε θα παιξεις;;;
Η στρατ ειναι κλασικη κιθαρα καπου θα ξαναβρεις(πουλας 8χορδη,παιρνεις στρατ).

32
Γιατι να πας σε ημιμετρα οταν υπαρχει ο μικρος 5150 απο την Peavey. Και για σπιτι και για προβα και για live και λεφτα θα σου μεινουν για καλη καμπινα και δεν παιζει να τον αλλαξεις μαλλον ποτε!
Γνωμη μου ειναι, οτι ειναι φτιαγμενος ακριβος για εσενα.

33
Το παλικαρι ψαχνει blues /classic rock ηχο.
Δεν νομιζω να βρειτε πολλους που να παιζουν με 81-85 mid gain.
Ειναι φοβεροι στα καθαρα και στο high gain(εμενα δεν μου αρεσουν ουτε εκει βεβαια) αλλα οταν χαμηλωσεις λιγο volume h tone εκει το χανουν το παιχνιδι,που ειναι βασικο για μπλουζοκαταστασεις.
Του Gilmour einai single coils kai o Lukather εχει τερμα μοντερνο ηχο.
Το παιδι θελει les paul,οποτε μακρια απο emg 81-85,HZ,57-60.
Αν βγαζουν καποιο μοντελο alnicoII-V passive mid output που δεν το ξερω,τοτε ναι.

34
η μουσικη που ακουω και παιζω ειναι clasic rock blues.
Μακρια μετα απο EMG.

35
Εχω την Epi les paul custom 16 χρονια τωρα,δεν θα την αλλαζα για καμια gibson studio ουτε καν για traditional. Να σκεφτεις οτι την αγορασα συγκρινοντας την με μια Studio του '97.Αν και ειχε χειροτερους μαγνητες ηταν πολυ καλυτερη σε ολα. Εκανα και το τεστ με κλειστα ματια θυμαμαι,χαχα.
Αν αλλαξεις το πλαστικο nut, με tusq Η κοκκαλο και τα ηλεκτρικα(20 ευρω συνολο δλδ) η κιθαρα γινετε σουπερ.Για τα παλια μοντελα μιλαω,δεν ξερω στις καινουριες τι βαζουν.
Τωρα αν κανεις συγκριση με Custom Gibson ε ναι εχει τρελη διαφορα,το λεω μιας και ειχα μια τετοια για καμποσο καιρο.Πολυ βαρια,πολυ βαρια,παρα πολυ βαρια....
Επισης μην νομιζεις οτι θα παρεις μια Epi των 200 ευρω θα κανεις τις αλλαγες και θα ειναι καλυτερη απο studio.300 χιλιαδες δραχμες ειχα δωσει με ζωνη και σκληρη θηκη(που εχω ακομη).
Αν ενδιαφερεσαι και για τις αλλαγες που εχω κανει,πες.

36
Ο ΜARSHALL VALVESTATE 8080 TEΛΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΕΛΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ ΜΑΖΙ ΜΕ AXE FX???
Καλο θα ειναι να βρεις εναν τελικο που να χρωματιζει οσο γινετε τον ηχο λιγοτερο.
Τα λεφτα για boogie/marshall Κτλ τελικους ειναι πολλα και δεν εχουν πολυ νοημα με το axe fx, οχι βεβαια οτι δεν ειναι πολυ καλα μηχανηματα.
Υπαρχει ομως η εξαιρεση οτι πχ σου αρεσει μονο dual rec sto axe το Usa clean, ναι  πας σε mesa τελικο.Αντιστοιχως και για την βρετανικη σχολη!

37
Και τα 5w ειναι πολλα για σπιτι. Τα 50 ειναι παρα πολλα ακομη και για μικρα Live.
Για το axe fx απλα υπαρχει  η διαφωνια σε οτι αφορα τι καμπινα του ταιριαζει.Stereo η οχι 1χ12 η 2χ12 κτλ.
Ο Bugera g5 που εχω,κανει για μεταλ απο 80's μεχρι και modern ακραιο με 1 overdrive μπροστα.Ειναι ακριβως copy του blackstar ht5R.
O lionheart χωρις να εχω παιξει ειναι ποιο vintage voiced κεφαλι δεν κανει για μεταλ.
Ποια προσομοιωση σου αρεσει περισσοτερο στο axe fx; Ετσι θα βρεις τι σου αρεσει και τι να διαλεξεις.

38
Ανδριανε διαφωνω μαζι σου στο 1 & 2
Σαφώς υπάρχουν πολλές απόψεις, και όλες είναι σεβαστές, ως απόψεις.

Ομως πιστεύω ότι η διαφωνία οσυ προέρχεται από πράγματα που έχεις διαβάσει, σωστά?.. ενώ εγώ τοποθετούμαι από προσωπικά βιώματα. Ο κόσμος έχει δοκιμάσει και δοκιμάζει πολλά πράγματα ακόμα και κουφά και συνήθως έχει την τάσει να εκθειάζει το νέο διαφορετικό, μέχρι να παλιώσει λίγο και να επικρατήσει η πραγματικότητα και ο ρεαλισμός.

Όταν λοιπόν ακούς το Creamback (προσοχή.. δεν εννοώ το Greenback) και ζεις μαζί του για ικανό καιρό, βλέπεις ότι είναι ένα all round καλύτερο V30. Δεν υπάρχει κανένας λόγος για εμένα να έχεις το V30 παρόν. Ιδίως που τα 2 μεγάφωνα έχουν διαφορετικό gain. Γιατί να πρέπει να φτιάξω το level?.. και αν έχω mono ενισχυτή όπως οι συντριπτική πλειοψηφία, γιατί να ακούω το v30 3db ψηλότερα (που είναι διπλάσια ένταση) όταν έχω δώσει 140€ για το Creamback(που είναι διπλάσια τιμή)?..

Τέλος οι 1χ12 δεν ακούγονται όλες boxy, και πάλι θα πω ότι μάλλον είναι αυτό που έχει συμβεί σε εσένα αλλά ας μην γενικεύουμε. Υπάρχουν απίθανες 1x12 με bass reflex, οι οποίες έχουν καλύτερα χαμηλά από αρκετές 2χ12 της σειράς. Αν τώρα κάποιος θέλει οπωσδήποτε τον όγκο της 2χ12 ή ακόμα και της 4χ12 και προτίθεται να βάλει το απαραίτητο έξοδο και μετέπειτα κουβάλημα, είναι σαφώς πάλι δικαίωμα του. Αν δεν κάνεις live, δεν έχεις θέμα κουβαλήματος, αν όμως κάνεις, θα έχεις θέμα σύντομα. Απλά δεν είναι για όλους, ούτε είναι το βέλτιστο. Βλέπω συνέχεια αγγελίες για 4χ12 που "δεν έχουν βγεί από το σπίτι".. DAH.. εμ βέβαια, που να τις πας αφού δεν κουβαλιούνται?.. χαχα..
Εχεις δικιο σε οτι αφορα το v30 και το creamback και για τις 4χ12.
Εσυ μιλας συμφωνα με το δικο σου setup, εγω μιλαω με το δικο μου setup που τυχαινει να ειναι και του φιλου που εκανε την ερωτηση.
Δλδ με Axefx και stereo τελικο.Δεν ηθελα να μπω σε τοση λεπτομερια απλα μπορεις στο καθε ηχειο να εχεις διαφορετικη προσομοιωση πχ creamback με 5150 και v30 με uberschall. Εκει πιστεψε με μετραει το διαφορετικο ηχειο.Εγω παιζω με 2 1χ12 με v30 διαφορετικες και στην μια το ηχειο ειναι αγγλικο και στην αλλη κινεζικο. Η διαφορα ειναι εμφανης και εχω κανει και τις αλλαγες το 1 ηχειο στην αλλη καμπινα κτλ.
Ελπιζω να κατανοεις το σκεπτικο μου λοιπον για 2χ12 και διαφορετικα ηχεια εστω και αν μοιαζουν,γιατι στο μεταλ θελεις ογκο και οχι μπασο απο bass reflex.
Απο κεφαλια για μεταλ ξεκινας απο τα 5watt Randall,blackstar,bugera στα 20 watt mesa markv25 και Peavey6505MH  και αν πας σε 50 watt EVH 5150.

39
Οσες Ibanez εχω παιξει απο πολυ φτηνες,εως πολυ ακριβες παιζουν τελεια.Αν τις σεταρεις οπως σε βολευει δεν την παρατας ποτε.
Οταν λες ηλιθια συναρμολογημενες τι εννοεις;;;; Βαζουν αναποδα το μπρατσο;;;
Παντως καλο αν θελεις πειραματισμους με 7χορδη μην παρεις με τρεμολο, ταλαιπωρια.....

Ibanez ARZ800 (MIC) : απο τρίμη. Πρόβλημα στο tail piece insert/bushing. Δεν ήταν ασφαλώς και σφικτά τοποθετημένο. Τρελό πρόβλημα buzz σε όλη την E. Είδα και έπαθα να την επιστρέψω στον τρίμη, αφού πρώτα είχα κάνει τις άπειρες πατέντες μπας και σταματήσει το buzz. Αφού του έχωσα όλη την νομοθεσία στην μούρη, και αφού με απείλησε οτι άμα ήθελα εγώ δεν μπλα μπλα, πράμα και που με έκανε να μην ξαναπατήσω στο μαγαζί του, έφυγα με μια καινούργια και απροβλημάτιστη ARZ800

Ibanez UV70p (MII) : από Thomann. Πρόβλημα σε :
- ποιότητα bolts locking nut, saddles
- φρικτά σεταρισμένη, αν και δεδομένων των συνθηκων δεν μπορούσε να είναι καλύτερα, διάβασε παρακάτω
- ασταθή ελατήρια του τρέμολο
(τώρα αρχίζει το κυρίως πιάτο)
- Δεν μπορούσα με τίποτα να επιτύχω σταθερότητα του μπράτσου. Στα up-bends του τρέμολο, αισθανόμουν όλο το μπράτσο να κινείται προς την γέφυρα
- το neck heel είχε εισβάλει στην περιοχή του neck pup και τον έσπρωχνε.
- το sustain στα 3 τελευταία τάστα ήταν 2 sec

Η κιθαρούλα έπαιζε αλλά όχι όπως θα μπορούσε. Μετά την άρνηση του απαράδεκτου Thomann για ανταλλαγή την έφτιαξα μόνος μου, δαπανόντας περίπου 1.5 χρόνο μέχρι να βρώ την πραγματική αιτία του προβλήματος : ΚΟΝΤΕΣ ΤΡΥΠΕΣ για τις 2 μακρύτερες βίδες του AANJ. Η ελάχιστα μακρύτερες βίδες απο ότι έπρεπε. Η λύση ήταν διαφορετικές βίδες, στις οποίες έβαλα ροδέλες ώστε να βγούν περίπου στα 43mm, και αυτοκόλητο γυαλόχαρτο στην θέση και σε αντικατάσταση του εργοστασιακού shim (το οποίο ήταν απλό χαρτάκι του Θεού). Αποτέλεσμα, τέλεια σταθερότητα και sustain. Στο μεταξύ είχα και ένα ατυχηματάκι, το οποίο έλυσε ο Μίμης στον Χολαργό. Φθηνά.

Αυτά τα ολίγα.

 :o :o :o Πρεπει να ησουν σουπερ γκαντεμης.

40

Μερικές παρατηρήσεις:
1. Στερεο καμπίνα με διαφορετικά μεγάφωνα σε κάθε κανάλι δεν ενδείκνυται.

2. V30 μαζί με Creamback είναι συνδυασμός που ηχητικά για όποιον γνωρίζει πράγματι αυτά τα μεγάφωνα δεν βγάζει νόημα.

3. Στέρεο καμπίνα σε live δεν μικάρεται σωστά με ένα μόνο μικρόφωνο, διότι effects όπως πχ pan κάνουν αφύσικη την απόδοση από ένα μόνο κανάλι. Επίσης κανένας ηχολήπτης δεν θα κάτσει να σου βάλει δύο μικρόφωνα. Θα πρέπει να δώσεις direct στην κονσόλα.

4. Στα live χάνει η μάνα το παιδί, το στερεο δεν αποδίδει καθόλου. Και το λέω εγώ που έπαιζα κάποτε με δύο ENGL VB 1x12 μονές μία στο άκρο κάθε πλευράς του stage. Για εμένα, το πραγματικό αποτέλεσμα απλά δεν αξίζει τον κόπο, το κουβάλημα το στήσιμο και το έξοδο.

5. Έχω μία απίθανη CUSTOM Oversised καμπίνα 2x12 ειδική παραγγελία, και ΔΕΝ την κουβαλάω στα live, είναι τεράστια, στο αυτοκίνητο πρέπει να ρίξω τα καθίσματα, δεν χωράμε στα περισότερα stage, είναι βαριά, και όταν παίζω γκρινιάζουν όλοι για την ένταση.

Πολλά πράγματα που μας ωθεί να κάνουμε το GAS, αργότερα όταν δεις την πραγματικότητα βλέπεις ότι είναι διαφορετικά από αυτό που φανταστήκαμε ότι θα είναι, όταν το σκεφτόμασταν πριν μέσα στην αγοραστική λαχτάρα.
Ανδριανε διαφωνω μαζι σου στο 1 & 2
V30 me creamback ειναι πολυ κοινος συνδιασμος πλεον για μεταλ κιθαριστες που εχουν axe fx(αν μπεις στο φορουμ της fractal θα δεις οτι τον εχουν παρα πολλοι και ειναι ενθουσιασμενοι).Υπαρχουν και ηχητικα.
Επισης επειδη συνηθως ο τελικος ειναι στερεο ρυθμιζεις και την διαφορα εντασης των 2 διαφορετικων ηχειων.
Οταν παιζεις μεταλ σε συνθηκες προβας η 1χ12 οσο καλη και να ειναι εχει τον λεγομενο boxy sound,ακομη και με 2χ12 μπορει να εχεις αυτο το θεμα γι'αυτο και oversized. Πχ ειχα το προβλημα αυτο με μια fender closedback 2x12 v30's που ηταν σουπερ για ολα τα αλλα εκτος απο μεταλ.
Στις περιπτωσεις live εχεις δικιο αλλα το παλικαρι απο οτι καταλαβα πιο πολυ για προβα και σπιτι την θελει.Εξαλου και σε live μπορει να κανει οτι θελει direct,mic,axefx εχει δεν εχει περιορισμους.

41
Μια και εχω και εγω Axefx και τελικο θα σου ελεγα να πας σε 2χ12 oversized. και να την κανεις στερεο.
Τωρα απο μαρκες θα ελεγα Zilla,Mesa,Orange με vintage 30 η vintage30 με creamback.
4x12 δεν σου χρειαζεται, επισης 1x12 χανεις τα στερεο εφε και τον ογκο που χρειαζεσαι για μεταλ.
Εγω τωρα παιζω με 2 1χ12 και θα παω μαλλον σε Zilla 2x12 v30 k creamback.
Τις καλες 2χ12 δεν τις βρισκεις,δυστηχως, μεταχειρισμενες.

42
Φοβερο.
Οι Fates ειναι απο πιτσιρικας η αγαπημενη μου μπαντα.
Μονο ο ηχος της κιθαρας καπως με χαλασε λιγο αλλα στα @@ εξαιρετικο.

43
Ibanez. Σκαλιά πάνω από τις Jackson σε αυτές τις κατηγορίες τιμής.

σαν ξύλα και hardware ίσως, δεν ξέρω για τις Jackson, αλλά απο ποιότητα συναρμολόγησης οτιδήποτε κάτω απο Prestige..... να μην το σχολιάσω...

Mάλλον δεν έχεις πιάσει Iron Label.
έχω και Premium (MII) και Iron Label (MIC). Είχα θέματα και με τις 2. Φοβερές κιθάρες μεν (ξύλα, specs) , εντελώς ηλίθια συναρμολογημένες δε.
Iron Label < Premium < Prestige

Οσες Ibanez εχω παιξει απο πολυ φτηνες,εως πολυ ακριβες παιζουν τελεια.Αν τις σεταρεις οπως σε βολευει δεν την παρατας ποτε.
Οταν λες ηλιθια συναρμολογημενες τι εννοεις;;;; Βαζουν αναποδα το μπρατσο;;;
Παντως καλο αν θελεις πειραματισμους με 7χορδη μην παρεις με τρεμολο, ταλαιπωρια.....

44
Εγω θα επερνα την Jackson 1ον για τους μαγνητες, 2ον για την maple ταστιερα και 3ον γιατι το 26.5 scale βοηθαει στην Σι χορδη και δεν ειναι κατι το πολυ διαφορετικο. Η κιθαρα ειναι σχεδιασμενη για να κοβει στην μιξη τελεια. Tone knob δεν χρειαζονται αυτες οι κιθαρες,το λουστρο το φτιαχνεις αν σε ενοχλει.
Τελος στο ασπρο χρωμα ειναι τελεια, εχω βαρεθει να βλεπω μαυρες κιθαρες λες και ειμαστε 12χρονα και μονο αν ειναι μαυρη η κιθαρα ειναι ομορφη και αρκετα μεταλ!!!!

45
Παλιο μοντελο ειναι. Δεν ειναι κακες αλλα γνωμη μου δεν αξιζει τα λεφτα να την φερεις απο αμερικη.
Η καινουριες που κανει ειναι εντυπωσιακες παντως.
Και εγω με μια DC Carvin εχω παιξει δεν βρηκα κατι κακο,αλλα δεν θα την προτιμουσα.
Στο θεμα 7χορδη αν δεν εισαι σιγουρος πας σε Ibanez, πολλα χρονια εμπειριας και εχουν φτιαξει και 2 απο τις καλυτερες  7χορδες παραγωγης ever(Universe,K7).


46
Orange φιλε μου. Εναλλακτικα εναν αγγλικου τυπου vintage voiced ενισχυτη και 1 fuzz μπροστα.


47
Εχω το tremol- no στην 7 χορδη Ibanez μου, πολυ καλο.
http://www.tremol-no.com/workswith.asp
Εδω ειναι η λιστα για να δεις πιο πρεπει να παρεις.
Εγω το πηρα απο to ebay.

48
Ενισχυτές / Απ: Blackstar Ht5 demakia
« στις: 05/02/16, 18:03 »
Βασικα ο ηχος ειναι πανομοιοτυπος με τον Ηt5 μου...ο δικος μου ακουγεται πιο scooped μιας και εχω κοψει αρκετα μεσαια στο 2 και boomarei γτ ειχα τσιμπημενα μπασα στο 6 περιπου και 4χ12 το emulation-οποτε με το καταλληλο eq ειναι μαλλον κοπιες οι 2 ενισχυτες
Επισης εχω το ιδιο Joyo με gain 0,level full και Tone περιπου 8 η ωρα.
Με τη κιθαρα το γραψες ?




*Επειδη θυμαμαι λαθος σε κανα clip δεν εχει boost μονο το gain του ενισχυτη...Εκανα λαθος δεν το χα τοτε
Ναι ειναι αντιγραφη του Blackstar HT-5R.
Θα γραψω και 1 clip χωρις boost  και με κομμενα μεσαια.
Η κιθαρα ειναι μια Suhr modern.

https://app.box.com/s/nuuz0saqo6o6zjjrb3e8f56wbjdjm3aa
No boost,gain 6,5-7,mid 3,treble 5


Καπου εχω γραμενο και 1 τραγουδι με μικροφωνο αν το βρω θα ποσταρω 1 αποσπασμα!

49
Ενισχυτές / Απ: Blackstar Ht5 demakia
« στις: 05/02/16, 03:41 »
Αγορινα με μπριζωσες ασχημα να κανω τεστ το δικο μου κινεζικο copy HT-5 aka Bugera G5. Ειμαι σιγουρος οτι ακουγεται 10 φορες καλυτερα σε καμπινα.
Εκατσα και εγραψα και εγω το ριφ του Pull me under για να μπορεσουμε να συγκρινουμε.
Το emulation you Bugera 4x12 ειναι λες και του εχουν βαλει φιλτρο High pass οποτε οι ρυθμισεις ειναι: treble-mid sthn mesh,bass terma .
Gain,volume στη μεση,morph sto 4(δλδ προς αμερικανικο) και επισης μπουσταρω με 1 joyo vintage overdrive("ts9") 0 gain, 5,5 tone , 8 level.
Ειναι double track γιατι δεν εχει νοημα να γραφεις μονα με εξοδο που προοριζεται για εγγραφη,παντα γνωμη μου.
Τελος ο ηχος δεν εχει καμια σχεση αν βαλεις καμπινα....
Σορρυ και για το παιξιμο 3:30 το πρωι ειναι ουτε ειμαι και κανενας πετρουτσις!

https://app.box.com/s/yxrw98j477yyeznnssx9wt4v657xcaa2

50
Ηθελα να αγορασω σπιτι αλλα μαλλον θα παρω ενισχυτη.....θα μου περισσεψουν και για αντισκηνο!

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 14