Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - kafodio

Σελίδες: [1]
1
Γεια σου φιλε "Απολλων".
Μια και εισαι ενεργος δεν βγαινεις λιγο στο chat,να γνωριστουμε και να μιλησουμε.Μου ειναι πιο ευκολο απο τις απροσωπες αναφορες.Εξ αλλου πρεπει να ομολογησω πως με στιμωξες για τα καλα.Πολυ δυσκολο αυτο το θεμα που πιασαμε.

2
Γεια σας και συγνωμη που αργησα να επανελθω.
Εχουμε λοιπον, μια εντολη που ξεκινα απ τον εγκεφαλο,και μεσω των νευρων καταληγει στους μυες οι οποιοι με τη σειρα τους εκτελουν αναλογη με την εντολη,κινηση.Αυτη η εντολη σε πρωτο σταδιο καθοδηγηται απο ενα μερος του εγκεφαλου το οποιο εχει σχεση με τις ενεργειες αυτες που χρειαζονται καποιο ειδος κωδικα,ωστε να περασει σε επομενο σταδιο καθοδηγησης,απο αλλη τοποθεσια εγκεφαλου,η οποια και δινει πιο ομαδικα και πιο αυτοματοποιημενα τις εντολες.
Εδω ειναι λοιπον που επιμενω πως χρειαζεται ο ρυθμος να μεσολαβει σαν κωδικας.Καθε φορα που γινεται για πρωτη φορα μια λειτουργια,απαιτειται περισσοτερη ενεργεια,απ οτι οταν την εχουμε επεξεργαστει,οταν την εχουμε κωδικοποιησει
οπου ουτε περιττες κινησεις κανουμε,αλλα και λιγοτερη δυναμη εξασκουμε.
Σκεφτητε πως για να εκτελεσει ενας μουσικος ενα εργο του Μπαχ,κανει 1200 κινησεις περιπου το λεπτο.Ακολουθει δε την διαδικασια που ανεφερα προηγουμενως για να μαθει το κομματι.Το χωριζει σε μικρα μερη,Θα ελεγα περιπου,μαζι με τις παυσεις και τα παρεστιγμενα,20-30 νοτες καθε φορα.Καθε μερος απο αυτα,το παιζει ξανα και ξανα,παντα ομως με οδηγο τον ρυθμο,(χρονοδιασταση μικρη σε εκταση που επαναλαμβανεται)ωσπου να περασει απο τη μια περιοχη στην αλλη(εγκεφαλου).Να προσαρμοστουν και να εναρμονιστουν ολα οσα χρειαζονται,ωστε το αποτελεσμα να ειναι θεμιτο.
Τρια ειναι τα κυρια σημεια,στο θεμα μας:
-Κινηση,να πεφτει το δακτυλο του αριστερου χεριου,την αντιστοιχη,συγκεκριμενη χρονικη στιγμη,οπου το δεξι κτυπα τη ιδια χορδη.
-Δυναμη που απαιτειται να ασκηθει(ουτε λιγοτερη αλλα ουτε και περιττη).
-Χρονικη διαρκεια(ποσο χρονο θα παραμεινει κρατημενη η νοτα).
Αυτα ειναι απαραιτητα και αναγκαια,και θα πρεπει να δινεται ιδιαιτερη προσοχη απο το μουσικο.Οτι λαβει χωρα στο συγκεκριμενο σταδιο,θα παραμεινει για παντα και θα καθοδηγει τις ενεργειες της περιοχης αυτης οπου γινονται αυτοματοποιημενες λειτουργιες.
Με τον καιρο,οσο εξελισεται η σχεση αυτη των αυτοματοποιημενων κινησεων,αναπτυσεται παραλληλα αυτο που εγω αποκαλω,μυηκη μνημη.
Θα σταθω ομως εδω και θα συνεχισω μια αλλη φορα,αν δεν γινομαι κουραστικος.
Χαιρετισμους
kafodio

3
  Αγαπητοι φιλοι του ¨"Κιθαρα".
 Να ξεκινησω με μια διευκρινηση για να μην παρεξηγηθω.Οπως ειπα ειμαι κιθαριστας και στο διαλογο αυτο συμμετεχω καλοπροαιρετα,περισσοτερο για να μαθω και οχι για να διαφωνησω.
 Η προηγουμενη παραθεση,ηταν απλως ενα συμπερασμα,απο το οτι μεχρι σημερα εχω ακουσει η διαβασει.Και φυσικα ουτε ανατομια ουτε τους ιατρικους ορους γνωριζω.Παρακαλω λοιπον να μην με κρινετε αυστηρα.Διαβαζω προσεκτικα τα οσα γραφετε η θα γραψετε,και παραθετω και γω με τη σειρα μου,τις σκεψεις μου,οι οποιες προεκυψαν απο την πειρα 18 χρονων σκληρης μελετης της κιθαρας.Δεν ισχυριζομαι πως οτι λεω και μονον ειναι σωστο.Και για να ολοκληρωσω τη αποψη επι του θεματος,διευκρινιζοντας ετσι και τις αποριες σας σε οσα αναφερθηκα την προηγουμενη φορα,συμπληρωνω το εξης.
 Νομιζω πως υπαρχει ενα συστημα λειτουργιων-αν μου επιτρεπεται η εκφραση-το οποιο ειναι:
   Εγκεφαλος-εντολες-νευρα-μυες.
 Αν ειναι σωστο αυτο που λεω τοτε,η καθε εντολη που ξεκινα απο τον εγκεφαλο ακολουθοντας την ως ανω διαδρομη,μετα-
τρεπεται σε κινηση στα δακτυλα.
  Η καθε εντολη επαναλαμβανεται αρκετες φορες,αναλογα με τις ικανοτητες του μουσικου,εως οτου αποτυπωθει στον εγκεφαλο.Οπωσδηποτε αντιλαμβανομαι πως δεν θα ειναι τοσο απλο οσο το εξηγω εγω,και ισως αυτη τη λειτουργια διεπουν 500 που λεει ο λογος,νομοι.(εδω χρειαζομαι τη βοηθεια του φιλου "Απολλων").
  Θελω να σταθω ομως σε αυτο το σημειο.Ο εγκεφαλος νομιζω μπορει να εκτελεσει περισσοτερες απο μια λειτουργιες ταυτοχρονα.επισης ειναι και ρυθμιστης της καθε λειτουργιας των επι μερους λειτουργιων του καθε οργανου η μελους του σωματος.Κατ επεκταση,δεν ειναι  ειναι και υπευθυνος για τη συμπεριφορα των μυων και των τενοντων,συγχρονως και ξεχωριστα για το καθε ενα απο αυτα?
 Αν ειναι ετσι καλως.Αν οχι,τοτε το ολο σκεπτικο μου ειναι λαθος,οποτε και θα παραμεινω απλως ακροατης.
 Περιμενω το δικο σας σχολιο,το οποιο μου ειναι απαραιτητο για την ολοκληρωση της αποψης μου.
 
 Φιλικα
 kafodio

4
  Σαν κιθαριστας θα ηθελα να προσθεσω και γω δυο λογια σε ενα τοσο ενδιαφερον θεμα.
Για τιτλο θα χρησιμοποιουσα "Ρυθμοι και τενοντιτιδα".
Πιστευω πως το θεμα "Ρυθμος" ειναι η απαντηση στο θεμα "Ιατρικες πληροφοριες",το οποιο αναφερεται στην,οπως την αποκαλω,νοσο του κιθαριστα.Και αυτο,διοτι περισσοτερο  εμφανιζεται,στους κιθαριστες παρα στους δρομεις.Και μη μου πειτε πως οι πρωτοι χρησιμποιουν περισσοτερο τα χερια απο οτι οι δρομεις τα ποδια.Η μηπως διαφερει η ανατομια,ως προς τις λειτουργιες,σε τοσο μεγαλο βαθμο.Νομιζω πως η μονη διαφορα ειναι οτι ο δρομεας το πρωτο πραγμα που μαθαινει ειναι ο ρυθμος,και τον χρησιμοποιει και σαν βαση εκπαιδευσης,
και γενικοτερα εξελιξης επιδωσεων.
Ο ρυθμος για την,υπο του κρατους(κατ εμε υποπτη)εποπτεια,μουσικη παιδεια(Ωδεια)ειναι κατι ανυπαρκτο.Το σημαντικοτερο ισως για αυτους ειναι,μη τυχον και ξεφυγει καμια νοτα.
Εχετε ακουσει ποτε,λαικος οργανοπαικτης να εχει τετοια προβληματα?Οχι βεβαια,διοτι για αυτους προεχει ο ρυθμος.

Φιλικα
 kafodio

5
Τα καλύτερα... / Λίστα Στούντιο
« στις: 30/12/02, 20:23 »
Για οποιαδηποτε χρηση,demo,προβα κτλ.παρα πολυ οικονομικα.
Τηλ.επικοινωνιας(πληροφοριες)+30 2310 968710

Σελίδες: [1]