Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Fourier

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 25
26
Χαιρετώ την παρέα, ελπίζω να είστε όλοι καλά! :D

Λοιπόν, μετά από πολύ καιρό αποχής, λέω να ξαναπιάσω την κιθάρα... Ήθελα να ζητήσω γνώμες για
  • audio interface,
  • monitors.
Ο προηγούμενος εξοπλισμός μου ήταν pod-xt(σαν audio interface) -> DAW (για προσομοίωση ενισχυτών κτλπ) -> peavy bandit (σαν "monitor").

Το pod xt μου φαινόταν OK ως audio interface, είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολυ καλύτερες επιλογές. To 12" ηχείο του bandit παράγει φοβερό ήχο, αλλά πλέον δεν μου είναι διαθέσιμο και μου φαίνεται "too much". Προσανατολίζομαι σε monitors που μπορούν να τοποθετηθούν, π.χ., σε ένα τυπικό γραφείο.

Θα ήθελα να ακούσω προτάσεις που τυχόν έχετε σχετικά με τα παραπάνω. Σημειώστε ότι οι απαιτήσεις μου είναι αυτές ενός τυπικού "bedroom player". Υποθέτω ότι έχοντας ως σημείο αναφοράς το προηγούμενο μου "rig", τα standards μου είναι χαμηλά.

No budget limit.

Ευχαριστώ!

Υ.Γ.: το ξέρω ότι υπάρχει πολύ πληροφορία στο φόρουμ και το θέμα επαναλαμβάνεται κάθε τόσο, αλλά δεν έχω την ενέργεια/διάθεση να το ψάξω μόνος μου 8) ;D

27
Συγχαρητήρια και πάλι, παρακολούθησα όλη την σειρά και όλα τα επεισόδια ήταν απολαυστικά.

Ελπίζω να βρεις το χρόνο και την ενέργεια και για άλλα παρόμοια βίντεο

28
Πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά, μπράβο! Πολύ χρήσιμες πληροφορίες και παρατηρήσεις, ξεκίνησα με το pt.2 χωρίς ιδιαίτερες προσδοκίες, κατέληξα να δω και το pt.3  :D

Στο θέμα των εναλλακτικών τεχνικών, μου ήρθε στο μυαλό ο Jeff Beck και ο τρόπος που χειρίζεται το tremolo bar. Παίζει ένα φθόγγο (π.χ., 3 της κλίμακας) σε μία νέα χορδή έχοντας από πριν πιέσει το τρέμολο ώστε ο φθόγγος να ακουστεί ένα ημητόνιο χαμηλότερα (b3) και στην συνέχεια φέρνει το tremolo στην φυσική του θέση σαν να κάνει slide b3->3.

29
θα δω διαφορα στον ηχω αν αγορασω καποια εξωτερικη καρτα ηχου?οπως επισης κ αν παρω καποια ηχεια μονιτορ σε σχεση με καποια απλα κλασικα ηχειακια pc logitec που εχω τωρα?

Δεν ξέρω από κάρτες, αλλά θα έλεγα ότι αν δεν έχεις θέμα με το latency, η αναβάθμιση της κάρτας δεν θα προσφέρει πολλά, ειδικά αν ακούς από φθηνά speakers ή/και ο ήχος σου είναι rock/metal (ακόμα και αν η κακής ποιότητας κάρτα ήχου σου εισάγει distortion στο σήμα, αυτό είναι πολύ μικρότερο από το distortion που εσύ βάζεις στον ήχο σου).

Όπως διαπίστωσες, ακόμα και με τα απλά speakers που έχεις ο ήχος που βγάζεις είναι (πολύ) καλός. Θεωρητικά, θες speakers με "flat (frequency) response", που δεν "χρωματίζουν" τον ήχο (αυτό είναι χαρακτηριστικό των καλών monitor ηχείων). Τα απλά pc (gaming) speakers δεν είναι τέτοια (συνήθως ενισχύουν συγκεκριμένες συχνότητες). Αλλά ακόμα και έτσι, με ένα απλό software equalizer μπορείς να το αντισταθμίσεις αυτό (αν τυχόν σε νοιάζει να το κάνεις - που κανένα δεν τον νοιάζει:) ).

Με βάση τα παραπάνω, με οποιαδήποτε speakers θα βγάλεις καλό ήχο. Η διαφορά μεταξύ των speakers έχει πρακτικά να κάνει μόνο με το μέγεθός τους: Μεγαλύτερα speakers "σπρώχνουν περισσότερο αέρα" και δίνουν καλύτερη αίσθηση, π.χ., οι χαμηλές συχνότητες ακούγονται (και τις νιώθεις!) καλύτερα. Αυτό από μόνο του είναι ικανός λόγος για να κάνεις αναβάθμιση σε μεγαλύτερα speakers, αλλά, και πάλι, δεν υπάρχει λόγος να πας σε ακριβές λύσεις. Από ότι βλέπω, οι προηγούμενοι φίλοι έχουν κάνει πολύ προσιτές προτάσεις.

Κοίταξε και τον πίνακα "Ηχογραφήσεις και Στούντιο," του φόρουμ, όπου θα βρεις αρκετά σχετικά θέματα και απαντήσεις.

30
Ωραία προσπάθεια! Η εκτέλεση (παίξιμο) σε πολύ υψηλό επίπεδο και η παραγωγή πολύ καλή (ίσως η lead κιθάρα θα μπορούσε να είναι πιο μπροστά). Συνθετικά όμως το κομμάτι μου φαίνεται αδύναμο. Έχεις ένα πολύ δυνατό riff αλλά κάνεις κατάχρησή του με ατελείωτες επαναλήψεις χωρίς καμιά ουσιαστική παραλλαγή, πράγμα που κουράζει. Ακόμα και στο (πολύ καλό) middle/solo section, που προφανώς έχει το ρόλο της "αλλαγής", δεν αντέχεις και χώνεις το riff πάλι σε ένα σημείο! Επίσης το κομμάτι θυμίζει περισσότερο αυτοσχεδιασμό σε backing track παρά οργανωμένη σύνθεση, μάλλον επειδή του λείπει μια χαρακτηριστική μελωδική γραμμή (θέμα) που θα αποτελεί το "ρεφραίν". Στην αρχή του κομματιού δίνεις την εντύπωση ότι προσπαθείς να "εδραιώσεις" ένα θέμα αλλά το κόβεις πολύ απότομα και δεν επιστρέφεις ποτέ σε αυτή την μελωδία. Ο ακροατής μένει να αναρωτιέται τι ρόλο παίζει αυτό το τμήμα του κομματιού (σίγουρα δεν είναι το σόλο, από την άλλη δεν είναι θέμα, άρα τι?). Ίσως κομμάτια του Satriani όπως το crushing day η το ice 9 να είναι καλά μοντέλα/οδηγοί ώστε να βελτιώσεις το κομμάτι σου (που έχει ήδη καλές βάσεις). Φιλικά!

31
Νομίζω οι χαλαρές συζητήσεις στηρίζονται κυρίως από άτομα ηλικίας 15-25 τα οποία φαίνεται να μην ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στο φόρουμ. Φοβάμαι ότι ακόμα και να "διαφημιστεί" το φόρουμ, π.χ., στο facebook, δεν θα έχει αποτέλεσμα γιατί ακριβώς το format των παραδοσιακών φόρουμ δεν είναι ελκυστικό στους "πιτσιρικάδες". Ακόμα και το ίδιο το facebook έχω την εντύπωση ότι πλέον θεωρείται "απαρχαιωμένο".

Ένας τρόπος που πιθανώς να έφερνε νέο κόσμο στο φόρουμ είναι να αλλάξει ριζικά το format του φόρουμ (π.χ., να γίνει τύπου reddit) με τα παλιά περιεχόμενα να παραμείνουν ως "legacy content". Αλλά και αυτό με την προϋπόθεση ότι υπάρχει ακόμα "ζουμί" στο αντικείμενο που λέγεται "κιθάρα" το οποίο δεν νομίζω ότι μπορεί να το πει κανείς με βεβαιότητα...

32
Είναι όντως λυπηρό το φόρουμ να έφτασε στο σημείο να έχει 75 νέα μηνύματα τον Απρίλιο... Από την άλλη, η επισκεψιμότητα (αριθμός εμφανίσεων σελίδων) μοιάζει να μην έχει πτώση.

Μήπως τελικά "τα είπαμε όλα" και πλέον το φόρουμ είναι ένα wiki για την κιθάρα? Αναρωτιέμαι αν υπάρχει εξέλιξη/πρόοδος/αλλαγή τα τελευταία χρόνια στην κιθάρα και στην κιθαριστική μουσική που θα έδινε ώθηση για νέα θέματα για συζήτηση ή φτάσαμε στο "μέχρι εδώ πάει" σημείο, οπότε, αναπόφευκτα, δεν υπάρχει κίνητρο για συζήτηση.

33
Χωρίς να είναι ξεκάθαρο το πόσο αρχάρια είσαι και ποιοι είναι οι μουσικοί σου στόχοι, θα έλεγα (και εγώ) με σχετική σιγουριά ότι το πλάνο που περιγράφεις δεν πρόκειται να αποδώσει. Αναφερόμενος στα τρία σημεία του τελευταίου σου ποστ:

1) Το θέμα δεν είναι να προλαβαίνεις την ύλη του δασκάλου, αλλά να αφομοιώνεις πράγματα μέσα από την διαδικασία της διδασκαλίας και της εξάσκησης. Με το πρόγραμμα που αναφέρεις, ναι μεν (πιθανώς) θα "βγάζεις" την ύλη αλλά σίγουρα και πολύ γρήγορα θα μπερδευτείς. Είναι αδύνατο τη μία εβδομάδα να μελετάς την ύλη και να ακολουθείς τις υποδείξεις του ενός δασκάλου, να πηγαίνεις στο μάθημα του, και φεύγοντας από το μάθημα να κάνεις "pause" και να κάνεις την διαδικασία την επόμενη εβδομάδα για τον άλλο δάσκαλο για διαφορετική ύλη ή/και τεχνικές, πιθανώς άσχετα ή ακόμα και αντίθετα με αυτά που κάνεις με τον πρώτο δάσκαλο.

2) Σχετικά με τις διαφορετικές τεχνικές: Η τεχνική που έχει διαμορφώσει ένας έμπειρος μουσικός προκύπτει κατά 99% από τις ώρες που έχει αφιερώσει για να την αποκτήσει. Ο δάσκαλος θα κάνει κάποιες προτάσεις και θα δώσει κάποιες γενικές οδηγίες στην αρχή, αλλά εσύ είσαι η υπεύθυνη για την δημιουργία της ΔΙΚΗΣ σου τεχνικής. Μη νομίζεις οτι έχοντας δύο δασκάλους που θα σου υποδεικνύουν διαφορετικές τεχνικές (για να πετύχεις το ίδιο πράγμα) θα έχεις κάποιο πλεονέκτημα. Ίσα ίσα που θα μπερδευτείς. Αν τυχόν θες να εξετάσεις διαφορετικές τεχνικές προσσεγγίσεις υπάρχει άφθονη πληροφορία στο δίκτυο.

3) Δεν βλέπω πως 1 εβδομάδα εναλλάξ με διαφορετικό δάσκαλο και με πιθανά διαλείμματα 1-3 μηνών με τον ένα ή/και τον άλλο είναι "συστηματικός" τρόπος εκμάθησης. Κατά την γνώμη μου, ο μόνος συστηματικός τρόπος είναι με ένα δάσκαλο, με μάθημα κάθε εβδομάδα και για όλη της διάρκεια του ("ακαδημαικού") έτους.

Προτείνω να σκεφτείς/αναγνωρίσεις ξεκάθαρα τους στόχους σου στην κιθάρα και να συζητήσεις με τους υποψήφιους δασκάλους με ποιο τρόπο θα σε βοηθήσουν να τους πετύχεις. Κάνε και ένα δοκιμαστικό μάθημα και επέλεξε αυτόν που σου ταιριάζει καλύτερα.

Καλή συνέχεια!

Υ.Γ.: Λες ότι οι δάσκαλοι δέχθηκαν μάθημα κάθε 2 εβδομάδες. Τους ανέφερες ότι σκέφτεσαι να κάνεις μάθημα μαζί τους εναλλάξ? Ποια ήταν η γνώμη τους?


34
 ;D είδα το βίντεο λίγο νωρίτερα από το post σου! Πολύ διασκεδαστικό, και το κομματάκι βγήκε πολύ καλό!

35
+1 και από εμένα στο post του Isnogood!

36
Νομίζω ότι κατάλαβα τι προσπαθεί να πει ο Στέφανος!
 
 Το κομμάτι "τα Κύθηρα" (στην αυθεντική του εκτέλεση), έχει μετατροπία σε σχετικά ΚΛΕΙΔΙΑ (ΟΧΙ σε σχετικές ΚΛΙΜΑΚΕΣ!!!), συγκεκριμένα από το κλειδί Fm (κουπλέ) στο κλειδί Αb (ρεφραίν). Τα δύο αυτά κλειδιά επιβεβαιώνονται από την παρουσία των πτώσεων C->Fm και Εb->Αb, αντίστοιχα.
 
 Αν τώρα κάποιος έχει ένα όργανο που παίζει, π.χ., τις διατονικές νότες της Ab major, ΔΕΝ μπορεί να αποδώσει ακριβώς το κομμάτι (γιατί δεν μπορεί να παίξει τον φθόγγο E της συγχορδίας/αρμονίας C). Μία προσέγγιση, είναι να παίξει όλο το κομμάτι διατονικά αντικαθιστώντας τον E με Eb, με αποτέλσμα η πτώση C->Fm να μετατραπεί σε Cm->Fm, που "αποδυναμώνει" πολύ την αίσθηση του κλειδιού Fm του αυθεντικού κομματιού. Κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί (δικαιολογημένα)  ότι δεν υπάρχει μετατροπία σε αυτή την περίπτωση.
 
 Ο Στέφανος παίζει το κομμάτι με τρεις τρόπους: Οι δύο τρόποι είναι ο παραπάνω (πλήρως διατονικός) με όργανο που παίζει Fm  ή Ab κλίμακα (οι διαθέσιμοι φθόγγοι είναι ακριβώς οι ίδιοι, υποθέτω η διαφορά είναι στις οκτάβες?)  και ο δεύτερος με δύο όργανα, ένα που μπορεί να παίξει τον φθόγγο E στο κλειδί του Fm (π.χ., F harmonic minor κλίμακα) και ένα που παίζει σε Ab.
 
 Το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα που προσφέρουν αυτές οι επιλογές και πόσο κοντά είναι στο αυθεντικό είναι στην κρίση του ακροατή...
 
  Αυτά!  8) 
 
Ρε παιδιά... Όχι πάλι ρε παιδιά....
;D ;D ;D Όχι άλλο κάρβουνο...!!!

37
@john28
Κανείς δεν μπορεί να σου πει πόσα ημιτόνια πάνω/κάτω πρέπει να κάνεις transpose στο παράδειγμά σου, γιατί δεν έχουν σημασία οι συγχορδίες του κομματιού (που αναφέρεις) αλλά οι νότες της φωνητικής μελωδίας του κομματιού (που δεν αναφέρεις).

Ο μηχανικός τρόπος για να βρεις το σωστό transposition είναι ο εξής: Εξετάζεις τις νότες της μελωδίας (ολόκληρου του κομματιού) και ελέγχεις αν κάποιες από αυτές είναι "εκτός" του εύρους της φωνής σου. Στην περίπτωση που κάποιες είναι "εκτός", βρίσκεις πόσα ημητόνία πρέπει να ανεβάσεις/κατεβάσεις τις νότες της μελωδίας (ολόκληρου του κομματιού) για να έρθουν "εντός" τους έυρους σου. Αφού το κάνεις αυτό, τότε θα ανεβάσεις/κατεβάσεις αντίστοιχα και τις συγχορδίες του κομματιού. Για παράδειγμα, αν στο κομμάτι που αναφέρεσαι χρειάζεται να κάνεις transpose την μελωδία 2 ημιτόνια κάτω για να τραγουδήσεις με άνεση, τότε, προφανώς, θα κάνεις transpose και τις συγχορδίες 2 ημιτόνια κάτω, δηλ., Bb-C-F-...

38
Το βασικό πρόβλημα με το backing track είναι ότι μονότονο και, επέτρεψέ μου, βαρετό. Προσωπικά, η απλοϊκή, "πάνω-κάτω" ακολουθία συγχορδιών που επαναλαμβάνεται ατελείωτα και χωρίς δυναμικές (στο τέμπο, ένταση, ενορχήστρωση, κ.τ.λ.π.) δεν με εμπνέει να πιάσω την κιθάρα και να παίξω κάτι από πάνω.
 
 Το drum programming είναι καλό, αλλά φαίνεται ότι ασχολήθηκες μόνο στην αρχή του track και μετά βαρέθηκες και το έβαλες "στο αυτόματο"  ;D 

 Πιάνο και μπάσο δεν τα ακούω καθόλου... ???
 
 Φιλικά. :)


40
Στις νότες κανείς ένα μικρο λάθος. Πηγαινεις από την "θέση 4" στην "θέση 2" και παίζεις εκεί μόνο μια φορά αντί για δύο. Τι εννοείς "δεν υπάρχει tab"?

41
Για κομμάτι με το οποίο έχεις να ασχοληθείς 30 χρόνια, μια χαρά! Όμως δεν σου αναγνωρίζω ελαφρυντικά στα εξής ;D :
1. Παίζεις λάθος το opening riff (τσέκαρε προσεχτικά το tab)
2. Δεν παίζεις το riff μετά το πρώτο σόλο

42
Γεια χαρά!

Χωρίς να θέλω να σε απογοητέυσω, έχεις αρκετό δρόμο μπροστά σου, τόσο συνθετικά όσο και από άποψη παραγωγής/ενορχήστρωσης.

Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις πειστικό ήχο ορχήστρας με vsts και σίγουρα αυτό που ακούω δεν πείθει καθόλου  :) . Αλλά, ακόμα και έτσι, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. για παράδειγμα, δίνεις το θέμα σε ένα μόνο όργανο, πράγμα που κουράζει, πόσο μάλλον που το έχεις και πολύ μπροστά στην μίξη. Προσπάθησε να ακουστεί το θέμα από διάφορα όργανα διαδοχικά (συνήθως τα έγχορδα είναι αυτά που θα το παίξουν στο τέλος). Επίσης - πάρα πολύ σημαντικό - δεν υπάρχουν καθόλου δυναμικές στο κομμάτι, δεν υπάρχει κάποιο σημείο "κορύφωσης".

Το ηλεκτρονικό κομμάτι είναι σε καλύτερο επίπεδο αν και αυτό είναι "flat" από την αρχή μέχρι το τέλος. "Αποκαλύπτεις" όλους τους ήχους/"όργανα" από την αρχή του κομματιού χωρίς να υπάρχει λόγος και έχεις την μπασογραμμή ενεργή σε όλη την διάρκεια.

Προτείνω για εξάσκηση να προσπαθήσεις να αναπαράγεις ακριβώς ευρέως αναγνωρισμένα κομμάτια στο είδος τους. Έχοντας το αυθεντικό κομμάτι ως αναφορά θα σε βοηθήσει να αντιληφθείς πόσο καλός/κακός είναι ο ήχος σου και φυσικά θα βελτιώσεις και τις συνθετικές σου ικανότητες αφού, υποσυνείδητα τουλάχιστον, θα αφομοιώσεις τεχνικές και πρακτικές που είναι must.

Κατά τα άλλα, σίγουρα αξιοπρεπείς προσπάθεια, φαίνεται ότι έχεις καλή γνώση των βασικών, αυτό που χρειάζεται είναι εξάσκηση/εμπειρία και λίγο περισσότερη φαντασία.

Καλή συνέχεια!

43
Πάντα μερακλίδικα και "κιθαριστικά" τα licks του sotirouba και ο ήχος δεν παίζεται!

+1 για τον τίτλο του post! ;D

44
Πολύ ενδιαφέρουσα η περιγραφή του τρόπου ηχογράφησης. Προτείνω να περάσει το θέμα και στον κατάλληλο πίνακα (Ηχογραφήσεις και Στούντιο), είναι κρίμα να χαθεί η απάντηση.
 
Τρεις τονους εχω φτιαξει ολους κι ολους, ο ενας με fender και οι αλλοι με Marshall ενας crunchy κι ενας distortion (οι ενισχυτες που εχω και κανονικα δλδ).

Θυμάμαι ότι είχες φτιάξει εκπληκτικούς τόνους ακόμα και με την "πατάτα" (για τους περισσότερους από εμάς! ;D ) που λέγεται podxt...
 
 (δεν σχολιάζω την διασκευή για να μην επαναλαμβάνομαι...)


45
Κορυφαία εκτέλεση, τι να λέμε τώρα...  :o Μου άρεσαν ιδιαίτερα και τα "δικά σου"!!!

Με κομμάτια αυτού του ρεπερτορίου (progressive, metal, κτλπ) ασχολήσε μόνο στο "σπίτι" ή έχεις κάποια παρέα (στο επίπεδό σου!) και τα τζαμάρεις και live (στο studio ή και μπορστά σε κοινό)?

46
Μια διευκρίνiση. Τι εννοείς "μη προφανή" ακόρντα? Τουλάχιστον το πρώτο κομμάτι που άκουσα, δεν μου φαίνεται κάτι το ιδιαίτερο από πλευράς αρμονίας και αλληλουχίας συγχορδιών (αν και δεν έκατσα να το "βγάλω" για να είμαι ειλικρινής). Ψιλο-"στανταρ" mainstream κομμάτι μου ακούγεται  :) .

Το κομμάτι που πάντα με εντυπωσίαζε από την άποψη συγχορδιών (για mainstream δεδομένα, πάντα) είναι το "black hole sun" των soundgarden.


Ακουσες το ρεφραίν απο το πρώτο? Τα ακόρντα του είναι πολύ έξυπνα και καθόλου προφανή. Το black hole sun το θυμάμαι όταν είχε βγει, αλλά δεν μου έκανε κλικ, κλασικό αμερικάνικο grunge.


Προφανώς αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά την έννοια "μη προφανής συγχορδία" (χωρίς να έχω καταλάβει πως την εννοείς εσύ). Από την δικιά μου πλευρά, τα ακόρντα που θα θεωρούσα "προφανή" σε ένα κομμάτι είναι αυτά που ανήκουν στο κλειδί του κομματιού, χωρίς χρωματικούς φθόγγους. Αν σε κάποιο σημείο ενός κομματιού εμφανιστούν συγχορδίες με χρωματικούς φθόγγους που αλλοιώνουν σημαντικά το κλειδί ή αλλάζουν εντελώς το κλειδί, αυτές θα τις θεωρούσα "μη προφανείς. Υπάρχουν και άλλες συνθετικές τεχνικές που δημιουργούν την αίσθηση του αναπάντεχου, αλλά δεν θα επεκταθώ. Δεν ακούω κάτι από τα παραπάνω στο κομμάτι που παρέθεσες.

Με αυτή την λογική ανέφερα το black hole sun. Έχει τόσες πολλές ασυνήθιστες συγχορδίες και αλληλουχίες συγχορδιών ώστε ο ακροατής να χάνει την αίσθηση του κλειδιού, δημιουργώντας έτσι ένα περίεργο αίσθημα που, κατά την γνώμη μου, είναι καλλιτεχνικά επιτυχημένο (σε αυτήν την περίπτωση). Βέβαια, για αυτόν το λόγο κάποιος μπορεί να το χαρακτηρίσει ως παράδειγμα κακής μουσικής...  ;D


Και σε αυτό το video φαίνεται γιατί το Black Hole Sun είναι τόσο σπουδαίο τραγούδι, από συνθετικής απόψεως:


http://youtube.com/watch?v=SOTRoZMAJ0s


Ωραίο video! Όντως, πολύ δύσκολο κομμάτι για ανάλυση (ίσως κάποια χρόνια πριν να επιχειρούσα να το κάνω και εγώ!) και μάλλον δεν έχει και πολύ αξία στην συγκεκριμένη περίπτωση. Όπως αναφέρεται και σε κάποιο από τα σχόλια, οι επιλογές των συγχορδιών έγιναν χωρίς καμία υπόδειξη από θεωρίες κ.τ.λ.π., απλά βγήκαν από καλλιτεχνικό ένστικτο.

Προφανής τονικότητα "μη προφανή" ακόρντα. :P

! No longer available

Προφανής τονικότητα...σκέτο...

! No longer available


Για να είμαι ειλικρινείς, στο απαίδευτο αυτί μου όλες οι συγχορδίες και στα δύο παραδείγματα είναι μη προφανείς!

47
λοιπόν τα 2 τραγουδάκια δεν τα πόσταρα για να γεμίζουμε σελίδες με άσχετα πράγματα, αλλά γιατί έχουν και τα 2 πιασάρικη μελωδία με ΜΗ ΠΡΟΦΑΝΗ ακόρντα!!

Μια διευκρίνiση. Τι εννοείς "μη προφανή" ακόρντα? Τουλάχιστον το πρώτο κομμάτι που άκουσα, δεν μου φαίνεται κάτι το ιδιαίτερο από πλευράς αρμονίας και αλληλουχίας συγχορδιών (αν και δεν έκατσα να το "βγάλω" για να είμαι ειλικρινής). Ψιλο-"στανταρ" mainstream κομμάτι μου ακούγεται  :) .

Το κομμάτι που πάντα με εντυπωσίαζε από την άποψη συγχορδιών (για mainstream δεδομένα, πάντα) είναι το "black hole sun" των soundgarden.

48
Πολύ ωραία γραμμένο και χρήσιμο post!

Πιστεύεις ότι είναι δύσκολο να βρεις τέτοιου τύπου καθηγητές σε ωδείο, δηλαδή με το μάθημα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σου και όχι με βάση κάποια "ύλη"?

Καλή επιτυχία με το μπάσο!

49
Ότι είπαν και οι προηγούμενοι φίλοι. Πολύ ωραία και προσεγμένη σύνθεση.  :clap

50
Αυτό που μάλλον (? ;D ) λέει ο saved είναι ότι το slide θα το αναλάβει ο δείκτης τοποθετημένος σε μπαρέ θέση, όπως ακριβώς θα το έκανες αν έπαιζες slide από το 222xxx στο 777xxx. Αφού θα έχεις παίξει την 234xxx και ξεκινήσεις το slide θα σηκώσεις κάποια στιγμή το μέσο και παράμεσο, ώστε να "αποκαλυφθεί" το μπαρέ του δείκτη (και όποιες νότες "πατάει" εκείνη την στιγμή) και, τελικά, να  "προσγειωθεί" στο 777xxx.

Δεν έχει σημασία που αυτό που θα παίξεις δεν υλοποιεί "κατά γράμμα" slide από 234xxx σε 777xxx (μιας και ουσιαστικά εισάγεις δύο pull-offs όταν "αποκαλύψεις" τον δείκτη). Αν η εκτέλεση γίνει με ταχύτητα και σιγουριά ο ακροατής θα αντιληφθεί μόνο το slide effect και αυτό είναι που ζητάει η παρτιτούρα.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 25