Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Νίκος

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 7
26
Σπιτικός πρόχειρος οδηγός αναμένει παρατηρήσεις και ιδέες για επαναληπτική ηχογράφηση-παραγωγή.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

"Κάλτσες που ρεμβάζουν"
http://www.myspace.com/memyband

27
http://news.nationalgeographic.com/news/bigphotos/21432885.html
Σχετικά με μια φωτογραφία σκελετού γίγαντα

Και άλλοι γίγαντες:
http://fx.worth1000.com/entries/493085/big-boy
http://fx.worth1000.com/entries/493737/giant-discovery
http://fx.worth1000.com/entries/493662/giant-ancestors

Ακόμα πιο κουλά πράγματα:
http://fx.worth1000.com/contests/21542/archaeological-anomalies-12
http://fx.worth1000.com/contests/18052/archaeological-anomalies-11
http://fx.worth1000.com/contests/15920/archaeological-anomalies-10
http://fx.worth1000.com/contests/13452/archaeological-anomalies-9
http://fx.worth1000.com/contests/10586/archaeological-anomalies-8
......
http://fx.worth1000.com/contests/1751/archaeological-anomalies-3

από το http://www.worth1000.com/ ιστοσελίδα διαγωνισμών πάνω στην δημιουργία και επεξεργασία εικόνας.
Δεν το έψαξα παραπάνω αλλά φαντάζομαι υπάρχουν πολλές ακόμα παρόμοιες και κάπου εκεί θα υπάρχουν και οι εικόνες που επισυμάνθηκαν.
Η μόνο λύση για τον Λιακόπουλο για να γίνει πιστευτός είναι να σταματήσει να πέρνει τις εικόνες έτοιμες από το internet και να μάθει να
χειρίζεται το photoshop μπας και φτιάξει τις δικές του.

28
Θα συμφωνήσω με το κείμενο. Βεβαίως, κανείς δεν μας υποχρεώνει να μην έχουμε φαντασία, κανείς δεν μας υποχρεώνει να περνάμε τον ελεύθερο χρόνο μας μπροστα σε μια τηλεόραση και να απομονωνόμαστε και κανείς δεν μας υποχρεώνει να κατεβάζουμε αμάσητα όλα όσα μας παρουσιάζονται. Είναι στην διακριτική μας ευχέρεια να κάνουμε επιλογές και απ'ότι φαίνεται δυστυχώς, η πλειοψηφία μας κάνει τις λανθασμένες. Αυτό σίγουρα δεν οφείλεται σε εξωτερικούς αλλά σε εσωτερικούς παράγοντες. Ο άνθρωπος σαν όν έχει αδυναμίες και ελλείψεις οι οποίες γίνονται, γίνονταν και θα γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης ανά τους αιώνες.
Μόνο η παιδεία μας σώζει...όχι οι ψευδοεπαναστάσεις...
Λοιπόν, επειδή στο φόρουμ υπάρχουν περεξηγησιάρηδες θέλω να ξεκαθαρήσω ότι κάνω την παράθεση όχι για να αντιπαρατεθώ μαζί σου αλλά σαν πάτημα για να πω κάποια πράγματα που θέλω και σε ευχαριστώ Germ πολύ για αυτό!  ;)

Δεν ξέρω αν μπορώ να συμφωνήσω με το ότι δεν μας υποχρεώνει κανείς να μην έχουμε φαντασία. Για να φέρω ένα πολύ χοντρό παράδειγμα όταν ήμουν στις κιθαριστικές μου δόξες (πολλά χρόνια πριν) και μελέταγα σαν να είχα μανιοψυχαναγκαστικό σύνδρομο μελέτης, προσπαθώντας να βάλω τις βάσεις για την απελευθέρωση της φαντασίας μου, δεχόμουν έντονη κριτική του τύπου "τι είναι αυτά!", "θα πεινάσεις!", "όλο το μπουζουκι σου παίζεις τεμπέλη!" και άλλα πολλά χαριτωμένα. Με λίγα λόγια το κομμάτι της φαντασίας το οποίο δεν μεταφραζόταν άμεσα σε κέρδος δεν μπορούσε και ήταν ακατονόητο-ανεπίτρεπτο να έχει δεσπόζουσα θέση στη ζωή μου. Η μορφή της απογόρευσης σίγουρα δεν ήταν χουντικού τύπου (έπαιξες κιθάρα; Θα σου σπάσω τα χέρια) αλλά εγώ τουλάχιστον θεωρώ ότι είχε τη μορφή ψυχολογικής βίας, δηλαδή εξαναγκασμού. Εξαναγκασμός δηλαδή για την αποκαθήλωση της φαντασίας από την θέση που εγώ θεωρούσα ότι έπερεπε να έχει. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τα ΜΜΕ, αλλά θα το γράψω αργότερα γιατί θα ξεχάσω κάποια άλλα πράγαμτα που θέλω να γράψω.

Ακόμα έχω μία ένσταση σε σχέση με το κατα πόσο υποχρεούμαστε να καταβάζουμε αμάσητα αυτά που μας λέει η τηλεόραση.
Βασικό χαρακτηριστικό της τηλεόρασης είναι η συνεχής ροή της πληροφορίας η οποία πρέπει να γίνει χωρίς διακοπές μιας και ο χρόνος τρέχει και για την τηλεόραση χρόνος=διαφημίσεις=χρήμα=κέρδος=ο λόγος υπαρξής της σαν επιχειρηματική δραστηριότητα.
Έτσι, δεν νομίζω οτι αφήνεται περιθώριο για επεξεργασία και σκέψη των όσων ακούγονται και λέγονται. Αν σκεφτεί κανείς ότι η αποστέρηση χρόνου επεξεργασίας στα πλαίσια της τηλεοπτικής ροής συνοδεύεται και από πιασάρικες συνταγές διέγερσης του συναισθήματος (διέγερση η οποία αποδυναμώνει την συνειδητή σκέψη-λόγω της ενέργειας που διοχετεύεται στο συναίσθημα) έχουμε μια ολική καθήλωση και υποταγή απέναντι στην εικόνα. Το άσχημο αυτής της κατάστασης είναι ότι οι περισσότεροι οι οποίοι διαμορφώνουν θέση και στάση "αντίστασης" και κριτικής απέναντι σε αυτή τη ροή πληροφορίας (τι στιγμή που αυτή συμβαίνει) το μόνο που καταφέρνουν να προλάβουν να ψελίσουν ή να σκεφτούν είναι αφηρημένες ολοκληρωτικού τύπου γενικεύσεις του τύπου "έξω οι Αλβανοί", "κλασσικοί δημόσιοι υπάλληλοι", "όλοι οι πολιτικοί είναι σκατά", "όλη η πολιτική είναι σκατά", "δεν υπάρχει παιδεία" κτλ. Το μόνο δηλαδή που προλαβαίνουμε να συλλάβουμε σαν ιδέα και σαν εικόνα είναι η γενικότερη δυνατή γενίκευση. Προφανώς τέτοιους είδους γενικεύσεις ακριβώς επειδή δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα μας αποξενώνουν από αυτή. Αυτή η αποξένωση με τη σειρά της αποτρέπει κάθε μορφή δημιουργικής δράσης και αλλάγής, παγιώνοντας στα μυαλά μας αυτά τα οποία ακούσαμε και δεν προλάβαμε να σκεφτούμε, μεταφέροντάς τα στην πραγματική ζωή, αναπαράγοντάς τα, τα οποία ξανακαταληγουν σε εμάς από την εκ νέου επισήμανσή της από τα ΜΜΕ.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ότι εμείς δεν κάνουμε σωστές επιλογές. Είναι κυρίως η ευκολία που έχει η παρακολούθηση της τηλεόρασης. Είναι μια διαδικασία προσήλωσης, που είναι διανοητικά ανέξοδη. Δηλαδή στις περισσότερες περιπτώσεις η παρακολούθηση ενός τηλεοπτικού δρώμενου απαιτεί από εμάς την κατανάλωσης της ελάχιστης δυνατής φαιάς ουσίας (δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι άνετα μπορούν να νανουριστούν με μία τηλεόραση). Ο βαθμός αυτής της ευκολίας έχει γίνει αντιληπτός από τους καναλάρχες και έχει γίνει, από ότι έχω καταλάβει, παράμετρος επιλογής και διαμόρφωσης του τηλεοπτικού προγράμματος. Οσο πιο εύπεπτο και ανέξοδο διανοητικά είναι αυτό που προβάλεται τόσο πιο δεκτικό είναι από τους τηλεθεατές, τόσο πιο εύκολα καταναλώσιμο. Οπότε, μιλώντας για την εποχή μας πάντα, δεν πιστεύω ότι όι περισσότεροι δεν κάνουν την σωστή επιλογή συνειδητά. Πιστεύω ότι κάνουν τις επιλογές τους αναπαράγοντας την τηλεοπτική ζωή στα πλαίσια της οποίας το εύκολο-εύπεπτο είναι το καλό, το σωστό, αυτό που θέλουν οι περισσότεροι, αυτό που ήρθε και θα μείνει.   

29
Θα σου πρότεινα κανένα DVD με συγχορδίες-ρυθμική για αρχάριους παράλληλα με κάποιες παρτιτούρες με γνωστά τραγούδια ρέγκε. Παράλληλη μελέτη μέχρι να παίζεις την κιθάρα όπως είναι στα τραγούδια αυτά για να γουστάρεις.
Καλά τα λέει ο mits@kos για τον stetina. Βέβαια εμένα μου φάνηκε χρήσιμος ο stetina σαν συλλογή συγκεκριμένων ασκήσεων. Θελω να πω ότι ήδη έκανα μάθημα με καθηγητή κιθάρας και είχα αποκτήσει μία αίσθηση για το όργανο και παράλληλα με τα του μαθήματος έψαχνα και αυτά του stetina. Νομίζω ότι αν δεν είχα ιδέα περί ηλεκτρικής δεν θα μου έκανα και πάρα πολύ καλό (που και πότε μπορούν να παιχτούν κάποια πράγματα). Αυτό που παρατήρησα πρόσφατα είναι ότι σε περιοδικά όπως το "guitar techniques" κάνουν πολύ ωραία πράγματα και στα τεύχη που έχω πετύχει έχουν και άρθρα για αρχάριους (όλα αυτά αφού εξοικειωθείς με τις βασικές συγχορδίες). Ακόμα κάποια από τα πράγματα που αναφέρονται είναι τροφή για κιθαριστική σκέψη και μπορείς να πειραματιστείς απίστευτες ώρες δοκιμάζοντας παραλλαγές ή κρατώντας κάποιες βασικές αρχές και δοκιμάζοντας δικά σου πράγματα. Και βέβαια μην ξεχνάμε και ένα από τα βασικότερα που είναι και "ιδεολογικά" η ραχοκοκαλιά της μουσικής έκφρασης: η επικοινωνία με άλλους μουσικούς ή κιθαρίστες. Παίζε ή άκου ζωντανά όσους περισσότερους μπορείς. Έχε τα αυτιά σου, το μυαλό σου και την καρδιά σου ανοιχτά, και ρώταγε! Ό,τι σου αρέσει και δεν καταλαβαίνεις από αυτό που βλέπεις πως γίνεται ρώτα το!
Υ.Γ. Τα καλά βιβλία είναι κυρίως στα αγγλικά. Αλλά αυτά να μην σε φοβίζει! Οι λέξεις που χρειάζονται είναι λίγες και δεν θα σου πάρει πολύ χρόνο να τις μάθεις. Αν κάτι σου μοιάζει περίεργο, ρώτα μας!
Υ.Γ. Μην υποτιμάς του δασκάλους ηλεκτρικής στα ωδεία. Μπορούν να σου μάθουν πολλά πράγματα! Δεν σου λέω για κάτι μόνιμο αλλά ακόμα και κανένα τρίμηνο ανά χρόνο ή διετία έχει να σου δώσει πολλά!

30
Αλήθεια τώρα.....

μοιάζω με πράκτορα των ελοχιμ;

31
Ακόμα θυμάμαι κοντά στο 1990 όταν ήμουν πολύ πιτσιρίκος, τον ξαδερφό μου να κλαίει για το τέλος του κόσμου
που θα ερχόνταν το 1999, για τον αντίχριστο που έχει έρθει από το 1960-κάτι και τα σχετικά της τότε εποχής.
Το 1999 ήρθε, μετά ήρθε το 2000, μετά είχε βγει και ένας οδοντίατρος (ο Προεστός νομίζω) που είχε και αυτός μια Θεία
έμπνευση για την αληθινή ερμηνεία των προφητειών. Οπότε το περιμέναμε για το 2002 νομίζω...
Ε, μετά πήρε και αυτός τα βουνά. Και μετά κάτι άλλοι σαλεμένοι αργότερα ανακάλυψαν το διαδίκτυο και η παράνοια άρχισε να
διασπείρεται πιο εύκολα, και δώστου 2012, και δώστου σφραγίσματα, και δώστου νέα τάξη πραγμάτων (των γνωστών ανθέλληνων σιωνιστών-απόγονων των γνωστών ελοχήμ που προήλθαν απο διασταύρωση κακού εξωγήινου και πολύ κακού εξωγήινου) και δώστου λιακοπουλαίοι και δώστου άγνωστοι σοφοί προφήτες που
ξεπετάγονταν από το πουθενά, σαν σαλιγκάρια μετά από ουράνια προειδοποιητική ενούρηση, και πάμε πάλι μια από τα ίδια.
Ο φόβος φυλάει τα έρμα.
Ας ξυπνήσουμε τώρα που είναι καιρός πριν γίνει ο κόσμος μας εφιάλτης.

32
Εμένα πάλι μου φαίνεται ότι το "μπάτσος" έχει διαφορετική έννοια από το "αστυνομικός". Οι μπάτσοι είναι γνήσιο υποσύνολο των αστυνομικών (έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον).
Ο όρος μπάτσος περιγράφει την μερίδα των αστυνομικών που αντί να διακατέχονται από ευθύνη απέναντι στους πολίτες, διακατέχονται από ένα αίσθημα υπεροχής συνοδευόμενο από
φαινόμενα κατάχρησης της εξουσίας που ο νόμος τους δίνει.
Δεν πιστεύω ότι είναι προσβλητικός όρος, αλλά περισσότερο περιγραφικός-αποσαφηνιστικός όρος (αποσαφηνίζει για ποιό τμήμα του συνόλου μιλάμε).
Και σήμερα γίνετε αυτό αλλά με έναν πιο εμμεσο τρόπο καθώς υπάρχουν νόμοι και δομές που προστατευουν τουλάχιστον την ζωή των πιο ανίσχυρων.
Μην ξεχνάς ότι είναι στην φύση των ανθρώπινων κοινωνιών να δημιουργούνται σχέσεις ιεραρχίας, γεγονός που απορρέει από την διαφορετικότητα των ανθρώπων. Το μέλλον που νομίζω ότι φαντάζεσαι και ονειρεύεσαι είναι απόλυτα ουτοπικό.
Εννοείς ότι είναι στη φύση του ανθρώπου να φτιάχνει ιεραρχικές δομές ανάλογα με το πόσο ισχυρός είναι ο κάθε ένας; Δηλαδή ότι οι ιεραρχίες είναι προσπάθεια κατανομής ανθρώπων σε
επίπεδα εξουσίας ανάλογα με το πόσο ισχυροί είναι;
Επισης, εαν προσεξες, το site εχει αρκετα μερη για μουσικες συζητησεις ( που παραδοξως δεν αξιοποιεις καθολου, αλλα επικεντρωνεσαι μονο στο Περι Παντος και σε στοχευμενες συζητησεις )
  ???

33
Ποια βία στη συγκεκριμμένη περίπτωση είναι εξόρισμού αποδεκτή και ποιά όχι;
Εξ'ορισμού η βία είναι μη αποδεκτή και ακόμα περισσότερο η βία κατά των μεταναστών που συνήθως ανήκουν
στις πιο ευαίσθητες κοινωνικά και οικονομικά ομάδες (οπότε και τους είναι και πιο δύσκολο να προστατευτούν, και να επεξεργαστούν τους όρους
και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες αυτή εμφανίζεται).

Η αγανάκτηση των ακροδεξιών που κατα την άποψή τους βλέπουν σε αυτό το νόμο την καταστροφή της πατρίδας τους έχει την ίδια ηθική βαρύτητα με την αγανάκτηση των αριστερών που βλέπουν στα νέα μέτρα την καταπάτηση των δικαιωμάτων και κατακτήσεων της εργατικής τάξης;
Όχι δεν έχουν καμία σχέση. Αν μου έλεγες ότι ένας Πασόκος θέλει να φύγουν μετανάστες από τη χώρα, θα σου έλεγα να το συζητήσουμε βρε παιδί μου.
Στην περίπτωση των ακροδεξιών όμως η στάση απέναντι στους μετανάστες δεν είναι αποτέλεσμα ανάλυσης σχετικά με τα αίτια των προβλημάτων της οικονομίας και της
αναζήτησης ενδεχόμενων λύσεων. Η στάση των ακροδεξιών είναι αποτέλεσμα του ρατσιστικού μίσους. Και ο ρατσισμός δεν μπορεί να μπει στο ίδιο καλαθι με την αίσθηση που έχουν
οι περισσότεροι ότι θα καταπατηθούν αρκετά δικαιώματα και κατακτήσεις της εργατικής τάξης.
Που θα πλαθουν χαρακτηρες αυτονομους, αυτοκριτους και αυτοδιοικουμενους επαρκως κι οχι παπαγαλακια, αποβλακωμενα και μαριονετιστικα οντα
...και που θα μπορούν να οργανώνονται σε συλλογικότητες διεκδικώντας και δημιουργώντας κάτι καλύτερο, γνωρίζοντας ότι το μέλλον είναι ένα, είναι κοινό και μας χρειάζεται όλους.

34
Ζουμε μια παγκοσμια κοινωνικη αποθαρρυνση για τη ζωη ;) Κι ολα αυτα επειδη γιναμε δεσμιοι του υπερκαταναλωτισμου μας και του ακρατου υλισμου μας...
+100000
Μάθαμε να αντιστοιχούμε τον χρόνο σε χρήμα και την €υτυχία με την κατανάλωση.
Τώρα που η οικονομία τραβάει ζόρια και δυστυχισμένοι νιώθουμε, και ότι η ζωη τελειώνει γρήγορα!

35
Φίλε Βραζίλη η βια δεν είναι θεμιτή σε καμία περίπτωση, τουλάχιστον για τους διαμαρτυρόμενους. Για αυτούς που επιβάλλουν την κακώς νοούμενη1 κρατική
εξουσία είναι θεμιτή, γιατί η επίδειξη δύναμης μέσα από τη βία είναι βασική συνιστώσα για την καλλιέργεια κλίματος υποταγής. Η κρατική εξουσία μπορεί να επιβληθεί μόνο όταν όλοι
έχουν πειστεί ότι πρέπει να υποταχτούν και ότι η υποταγή είναι η μόνη δυνατότητα που έχουν.

Η σύγκρουση (που μπορεί να οδηγήσει και σε τραυματισμούς) είναι η έκφραση σε υλικό επίπεδο μιας ασυμφωνίας που έχει γίνει αντιληπτή σε νοητικό επίπεδο και έχει γίνει βίωμα από την καθημερινότητα και η οποία έχει δύο διαστάσεις.
Από τη μία καταλαβαίνουμε ότι δεν μπορούμε, δεν θελουμε και δεν αντέχουμε να πληρώσουμε τα σπασμένα άλλων, κάτι το οποίο σε επίπεδο κεντρικής εξουσίας μάλλον δεν γίνεται αντιληπτό.
Και από την άλλη αισθανόμαστε ότι έτσι και πει κάποιος από επάνω "θα γίνει το Α.Τέλος!", ότι και να πούμε εμείς θα μας έχουν γραμμένους.

Εμένα αυτά για πέτρες και ξύλα δεν με αφορούν. Γιατί και ο Γλέζος το μόνο που είχε απέναντι στον μίζερο ματατζή που του την έπεσε ήταν το μουστάκι του. Και δεν λέω, πολύ
μαγκιώρικο μουστάκι! Βαρύ και ασήκωτο! Αλλά ούτε ασπίδα είναι, ούτε γκλοπ, ούτε χημικό και όπλο.
Αφορμή πήρα για να πω κάποιες απόψεις μου. Δεν είναι ούτε επίθεση ούτε προσωπικό!
Φιλικά πάντα!    ;)

1Ως κακώς νοούμενη κρατική εξουσία εννοώ την εξουσία που πηγάζει από ένα κράτος το οποίο μοιάζει να μην έχει καμία σχέση με την πλειοψηφία του λαού και δεν σέβεται ούτε λαμβάνει υπόψη του την λαϊκή βούληση παρά μόνο κάθε τέσσερα χρόνια. Καλώς νοούμενη κρατική εξουσία εννοώ την εξουσία που πηγάζει από ένα κράτος το συμπορεύεται κάθε στιγμή με την βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών που περιλαμβάνει. 

36
Freemind πραγματικά σε απασχολεί η ενδεχόμενη ανεπάρκεια της αριστεράς να αποτρέψει την είσοδο ακροδεξιών φαινομένων στη Βουλή;
Αν και νομίζω ότι ευθύνη για αυτό το στραβοπάτημα του κοινοβουλευτισμού έχουν όλοι όσοι αντιμετωπίζουν τους
μαζικότερους αριστερούς χώρους σχηματισμούς ως άλλη μια μούργα στη Βουλή. Η πατόκορφη απαξίωση όλων των αντιπροσώπων και κατά συνέπεια
της δυνατότητας της Δημοκρατίας να προσφέρει κάτι καλό είναι το έρισμα και η βάση για την καλλιέργεια των φασιστικών αντιλήψεων.
Σίγουρα η αριστερά θα έπρεπε να έχει βρει τρόπο να περάσει την αλήθεια για ένα καλύτερο αύριο σε μεγαλύτερο κομμάτι του λαού. Αλλά πως να την
πιστέψει κανείς όταν από την μια ζητά την ψήφο (άρα θέλει και αυτή να χωθεί μέσα στη μούργα) και από την άλλη προσπαθεί να εκμεταλλευτεί πρόσωπα και καταστάσεις
για να κερδίσει δημοσιότητα (θα μπορούσε να μην το κάνει και αυτός τόσο θέμα το περιστατικό με τον Γλέζο). Καλά δεν τα λέω;

37
Διασκέδαση / Απ: FUNNY VIDEOS!!!
« στις: 27/02/10, 21:59 »
Πολύ αστείο!
Τρομερός σκύλος!!!

38
Πάντως χωρίς να θέλω να γίνω σπαστικός θα ξαναπώ ότι πιστεύω πως τεχνικά ακόμα και σε βασικά ζητήματα είναι αρκετά διαφορετικά όργανα. Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση του αριστεριού χεριού στην κλασσική η οποία είναι κάπως τυποποιημένη και αυστηρή. Θυμάμαι συμπαίχτες που είχαν χρόνια κλασσική στην πλάτη τους (ή στα χέρια τους) που δεν μπορούσαν να κάνουν σε ηλεκτρική vibrato ή bend up και αυτό νομίζω επειδή η θέση του χεριού είχε "κλειδώσει" σε άβολη για τον ηλεκτρικό τρόπο παιξίματος θέση  :-\. Επίσης πρόβλημα υπήρχε σε σχέση με την καθαρότητα στον ήχο όταν υπήρχε παραμόρφωση. :o
Τέλος πάντων αν σε ενδιαφέρει μόνο η ηλεκτρική νομίζω ότι ξεκινώντας κλασσική το 67,4% της μελέτης σου θα είναι χαμένος χρόνος ως προς την ηλεκτρική. 

39
Και εγώ θα συμφωνήσω με τον edgar_jp.
Είναι δύο τελείως διαφορετικά όργανα.
Πραγματικά δεν έχουν καμία σχέση!
Ξεκίνα ηλεκτρική χωρίς δεύτερη κουβέντα!  ;)


40
Στριμωγμένος σε μια σκοτεινή γωνία,
είχε μαζώξει τα γόνατα μέχρι το στήθος του
και με τα χέρια του απλωμένα έπαιζε νευρικά με την άμμο.
Που και που το φως της νύχτας λαμπίριζε απάνω στους κόκκους,
προκαλώντας ένα ελαφρό τίναγμα ενθουσιασμού στη μακριά γενειάδα του.
Θα έλεγες πως αυτό το λαμπύρισμα του έκανε ένα ελαφρύ
ηλεκτροσόκ που τον γέμιζε θαυμασμό και δέος.

Είχαν περάσει επτά χρόνια από την τελευταία φορά που
σχημάτισε ολοκληρωμένη πρόταση με τη σκέψη του.
Από τότε μόνο σκόρπιες λέξεις μέσα στο μυαλό του: “φως” , “αέρας”, “νύχτα”,
“φαί”, “θάνατος”, “αμαρτία”, “ψέμα”, “όχι”.
Οι γιατροί που τον είχαν δει είχαν καταλήξει ότι δεν έχει τίποτα το μη φυσιολογικό.
Όλες οι εξετάσεις από αξονικές μέχρι εγκεφαλογραφήματα έδειχναν έναν απόλυτα φυσιολογικό νου.
Οι ψυχίατροι από την άλλη είχαν εντυπωσιαστεί. Καμιά αντιστοιχία σε καταγεγραμμένη διαταραχή δεν είχε βρεθεί.
Ήταν σίγουροι ότι υποκρίνεται την κατάστασή του, ότι τους κοροϊδεύει όλους.
Ο ίδιος, την πρώτη φορά που του έδωσαν ψυχοφάρμακα, έτρεχε πάνω κάτω χοροπηδώντας σαν ελατήριο
και φώναζε κάτι ακαταλαβίστικα. “Είμαστε όλοι συνειδητά ασυνείδητοι!”, “Είμαστε δορυφόροι της βλακείας μας!”,
“Αφού στα όνειρά μας υπάρχει χώρος μόνο για τους εαυτούς μας, δεν αξίζει να ονειρευόμαστε!”,
“Τρίζουν τα κόκκαλα του Προμηθέα! Δεν μας αξίζει να σωθούμε!”.

Και μετά σιώπησε.

Η λάμψη στο βλέμμα του υποχώρησε.
Λες και τραβήχτηκε και κλείστηκε σε μια γωνιά του μυαλού του,
εξορίζοντας κάθε επίγνωση και συναίσθηση, αφήνοντας άδειο τον υπόλοιπο εγκέφαλο να λειτουργήσει,
να ξεκινήσει από το μηδέν και να ανακαλύψει από την αρχή τον κόσμο.

Ίσως αυτή τη μοίρα προσπαθούμε να αποφύγουμε. Ίσως για αυτό η βλακεία να επιβιώνει. Ίσως η συνείδηση
να έχει ένα όριο που αν το ξεπεράσει, να αντιληφθεί κάτι και να κυριευτεί από τη ματαιότητα και να αυτοκαταστραφεί.
Ίσως η βλακεία να είναι η άμυνα που έχει η σκέψη μας για να παρατείνει το χρόνο ζωής της.

Ίσως από την άλλη οι ιδέες μας να είναι ήδη νεκρές. Ίσως να έχουμε συμφωνήσει σιωπηλά να μιλάμε για αυτές
σαν να είναι ακόμα ζωντανές γιατί δεν αντέχουμε την ένταση και την αγωνία του καινούριου. Γιατί ένα κουφάρι
το κάνεις μαριονέτα εύκολα και το φέρνεις στο μέτρα σου όποτε θες. Ακόμα και να κρυφτείς μπορείς πίσω από αυτό.

Όμως μια ζωντανή ιδέα είναι άλλο πράγμα.
Θέλει βέβαια και λίγη τέχνη. Ακόμα δεν τα έχω καταφέρει γιατί κάθε φορά που βρίσκω μια ωραία ιδέα,
αντί να μείνω μαζί της, προσπαθώ να την πάρω μαζί μου και τραβώντας την δυνατά, την κόβω από το κοτσάνι.
Έτσι, γυρίζω σπίτι με ακόμα ένα μαραμένο σχεδόν καραφλό λουλούδι στα χέρια μου. Έχω γεμίσει
το δωμάτιο του μυαλού μου με μαραμένες ιδέες αλλά υπόσχομαι ότι η επόμενη φορά θα είναι διαφορετική.
Και ας μην γυρίσω μια μέρα σπίτι….

41
Έξι μέρες πριν και δεν μπορώ ήδη να κλείσω μάτι…

Η ψυχή μου ψήνεται στον πυρετό.
Με το ζόρι καταφέρνω κάθε πρωί να την ξυπνήσω για να έρθει μαζί μου στη δουλειά.
Είναι χρόνια έτσι.
Είμαι χρόνια έτσι.
“Σιχαμένο σύστημα” κάθομαι και σκέφτομαι, “αν ήταν αλλιώς τα πράγματα θα ήταν όλα καλύτερα”.
Βρίσκομαι μέσα σε μια παγκόσμια ισόβια βιτρίνα και προσπαθώ να με πουλήσω όσο καλύτερα γίνεται. Όσο ακριβότερα πουληθώ τόσο “καλύτερος” είμαι.
Μαζεύω καιρό λεφτά με κόπο και στερήσεις.
Μπας και μαζέψω αρκετά για να αγοράσω τον εαυτό μου.
Αλλά η κρίση από την τσέπη πέρασε στο μυαλό μου.
Και τώρα με το ζόρι μπορώ και  με σκέφτομαι.

Ένα σύνθημα κάθομαι και περιμένω.
Ένα “ορμήστε” να σπάσουμε τις βιτρίνες.
Να πάρουμε τους εαυτούς μας πίσω.
Να μην χρειάζεται να τους πουλήσουμε.
Μόνο να τους χαρίσουμε σε όσους μας αγαπούν, σε όσους είναι δίπλα μας όταν θα σπάσουμε τις βιτρίνες.

Δώσε το σύνθημα και θα σε ακούσω!
Δώσε το σύνθημα και θα μας ακολουθήσω!
Δώσε το σύνθημα και αν χρειαστεί θα βγάλω από το μυαλό μου την πρώτη κοτρώνα που θα ρίξουμε!
Δώσε το σύνθημα!

42
Καλά ο στίχος στο "ρωτάω για την αγάπη" είναι όλα τα λεφτά.
Μπορεί να μην είναι το συνηθισμένο στυλάκι στίχου, αλλά είναι γεμάτος αλήθεια!
Νομίζω ότι θα του θα κόλαγαν κάποια τμήματα λίγο πιο ψυχεδελικα, σε καμιά-δυό
φάσεις κανένα τύπανο και καμιά "χαμενη" παραμόρφωση.
Στο "όταν θα φύγεις" νομίζω θα μπορούσε να υπάρχουν τύμπανα σε όλη τη διάρκειά του ,
με λίγο πιο έντονο μπάσο (στα μπάσα του), και ίσως κάποια γυρίσματα να γίνουν λίγο πιο κοφτά και στακάτα.
Και στο 'ακόμα σε αγαπώ' και μια τρίτη φωνούλα νομίζω θα έπερνε.
Πολύ ωραίο και αυτό!
Σκόρπιες σκέψεις οι προτάσεις μου.
Πιστεύω να έχω πιο συγκεκριμένες προτάσεις όταν θα τα ξανακούσω.
Καλή συνέχεια!

43
Bassman και MACMISIAS ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις παρατηρήσεις σας.
Τώρα με την προφορά και εγώ έχω καταλάβει πως υπάρχει ένα θεματάκι.  :-[
Αν έχετε κάποια συμβουλή πάνω στο θέμα παρακαλώ πείτε την ή στείλτε μου pm.
Ευχαριστώ και πάλι.

44
Homemade οδηγός-δοκιμή. Ελπίζω σε εύρεση χρόνου για πιο προσεκτική διευθέτηση
και αυτού του κομματιού, το οποίο και αυτό αρκετά μου αρέσει. Περιμένω παρατηρήσεις-προτάσεις.
Ευχαριστώ.

Κάλτσες που ρεμβάζουν
http://www.myspace.com/memyband

45
Fteo και bassman ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και για τις παρατηρήσεις σας.
Είναι πολύ ωραίο όταν άνθρωποι είναι πρόθυμοι να σε βοηθήσουν να κάνεις κάτι που εφτιαξες και σου αρέσει, ακόμα καλύτερο.
Μετά τον ενθουσιασμό που μου δημιούργησε το ότι πρόλαβα να το ηχογραφήσω και να ακούγεται κάπως ανθρώπινα,
νομίζω ότι πλησιάζει η ώρα (μάλλον το ΣΚ) για μια δεύτερη ματιά στο κομμάτι που θα έχει ως κορμό τις παρατηρήσεις σας.
Ευχαριστώ πολύ και πάλι!! 

46
Homemade οδηγός-δοκιμή. Ελπίζω σε εύρεση χρόνου για πιο προσεκτική διευθέτηση
του κομματιού, το οποίο αρκετά μου αρέσει. Περιμένω παρατηρήσεις-προτάσεις.
Ευχαριστώ.

Κάλτσες που ρεμβάζουν
http://www.myspace.com/memyband

47
Λοιπά / Απ: Συντηρητικά
« στις: 15/10/09, 01:04 »
Αν δεν μπορείς να δηλώσεις πηγή μην το δημοσιεύεις. Διότι απ' ότι κατάλαβα δεν μπορείς να κάνεις αξιολόγηση του καταλόγου.

Από μια πρόχειρη ματιά υπάρχουν οι εξής ανακρίβιες: Η ασπαρτάμη δεν είναι συντηριτικό αλλά γλυκαντική ουσία η οποία υπάρχει πχ σχεδόν σ' όλες τις τσίχλες χωρίς ζάχαρη. Το νιτρώδες νάτριο είναι καρκινογόνο το νιτρικό όμως όχι (στα επιτρεπτά όρια εννοείται).

Αυτές οι ανακρίβιες θέτουν σε αμφισβήτηση ολόκληρο τον κατάλογο όπως καταλαβαίνεις...


Προφανώς παρουσίασα μια λίστα η οποία αφορά στην επικινδυνότητα προσθετικών τροφίμων τα οποία τα βρίσκουμε σε πολλά προϊόντα,
τα περισσότερα από τα οποία προσθετικα είναι συντηρητικά.
Η λίστα ως λίστα βρίσκεται στο http://typhoon.capitalblogs.gr/showArticle.asp?id=1427&blid=75 αν και είμαι σίγουρος ότι πριν κανα μήνα που την είχα βρει την είχα δει κάπου αλλού.

Εγώ από την άλλη θέτω υπό αμφισβήτηση την απάντησή σου σε θέμα στο οποίο ρωτάω "τι μπορούμε να κάνουμε για αυτά που τρώμε", για δύο λόγους
1)Πιστεύω ότι δεν σε ενδιαφέρει το τι τρώμε, γιατί αντί να εστιάσεις στο ότι τρώμε επικίνδυνες ουσίες εστίασες στο ότι οι ουσίες κακώς βρίσκονται σε ένα κατάλογο
 που (λάθος μου δεν λέω) περιλαμβάνει συντηρητικα. Είναι σαν να λέει ένας γιατρός σε αθενή με χολιστερίνη "μην τρως χοιρινό κρέας, ... ,...  και πλήρες γάλα" και να λέει ο ασθενής "καλά θέτω σε αμφισβήτηση ολόκληρο τον κατάλογο που μου έδωσε ο γιατρός γιατί το γάλα δεν το τρώω το πίνω!"
2)Αμφισβητείς πολύ επιφανειακά τα πράγματα, και εννοώ ότι το νιτρικό που ανάφερες "με θέρμανση ή στο στομάχι μπορεί να μετατραπεί σε νιτρώδες" , το οποίο
όπως επιβεβαίωσες είναι καρκινογόνο (http://www.food-info.net).
Και τέλος πάντων δεν είπε κανείς ότι με του που θα τα φας θα πάθεις καρκίνο. Αυτά τα πράγματα δρουν συσσωρευτικά. Δηλαδή ότι μπορείς να γλυτώσεις, γλύτωσέ το. Αλλά ήδη είμαστε
σε άσχημη κατάσταση λόγω μόλυνσης περιβάλλοντος. Ας μην τα τρώμε τουλάχιστον!
Απλά θα επιθυμούσα να επικεντρωθούμε στο αν και πως μπορούμε να κάνουμε κάτι και όχι απλά να δηλώσουμε την παρουσία μας σε ένα topic.

48
Λοιπά / Συντηρητικά
« στις: 12/10/09, 20:02 »
Δεν έψαξα να δω μήπως έχει συζητηθεί στο παρελθόν αλλα,
τι γίνεται με τα συντηρητικά?
Βρήκα την παρακάτω λίστα με συντηρητικά την οποία και παραθέτω αλλά δεν θυμάμαι την πηγή.
Επικίνδυνο Ε 102 Ταρτραζίνη
Επικίνδυνο Ε 110 Πορτοκαλοκίτρινο S, Sunset Yellow FCF
Επικίνδυνο Ε 120 Καρμίνες, Καρμινικό οξύ, Κοχενίλη
Επικίνδυνο Ε 124 Ερυθρό της Κοχενίλης Α, Πονσώ 4R
Επικίνδυνο Ε 127 Ερυθροζίνη
Επικίνδυνο Ε 128 Αζωγερανίνη, Κόκκινο τροφίμων 10, Κόκκινο 2G
Επικίνδυνο Ε 554 Πυριτικό Αργιλιονάτριο
Επικίνδυνο Ε 556 Πυριτικό Αργιλιασβέστιο
Επικίνδυνο Ε 621 Γλουταμινικό Νάτριο
Επικίνδυνο Ε 951 Ασπαρτάμη
Επικίνδυνο Ε 172 Οξείδια & Υδροξείδια του Σιδήρου
Καρκινογόνο Ε 131 Μπλε Πατεντέ V, Μπλε τροφίμων 5
Καρκινογόνο Ε 142 Λαμπρό Πράσινο BS, Πράσινο S, Πράσινο τροφίμων 4
Καρκινογόνο Ε 210 Βενζοϊκό οξύ
Καρκινογόνο Ε 211 Βενζοϊκό Νάτριο
Καρκινογόνο Ε 212 Βενζοϊκό Κάλιο
Καρκινογόνο Ε 213 Βενζοϊκό Ασβέστιο
Καρκινογόνο Ε 214 ρ- Υδροξυβενζοϊκό Αιθύλιο
Καρκινογόνο Ε 215 Άλας με νάτριο του ρ-Υδροξυβενζοϊκού Αιθυλίου
Καρκινογόνο Ε 216 ρ- Υδροξυβενζοϊκό Προπύλιο
Καρκινογόνο Ε 217 Άλας με νάτριο του ρ-Υδροξυβενζοϊκού Προπυλίου
Καρκινογόνο Ε 218 ρ- Υδροξυβενζοϊκό Μεθύλιο
Καρκινογόνο Ε 219 Άλας με νάτριο του ρ-Υδροξυβενζοϊκού Μεθυλίου
Καρκινογόνο Ε 239 Εξαμεθυλενοτετραμίνη
Καρκινογόνο Ε 249 Νιτρώδες Κάλιο
Καρκινογόνο Ε 250 Νιτρώδες Νάτριο
Καρκινογόνο Ε 251 Νιτρικό Κάλιο
Καρκινογόνο Ε 252 Νιτρικό Νάτριο
Καρκινογόνο Ε 330 Κιτρικό οξύ
Ύποπτο Ε 104 Κίτρινο Κινολίνης
Ύποπτο Ε 122 Αζωρουμπίνη, Καρμοϊζίνη
Ύποπτο Ε 133 Λαμπρό Κυανούν FCF, Μπλε τροφίμων 2
Ύποπτο Ε 141 ί Σύμπλοκα χαλκού των χλωροφυλλών, Χαλκοχλωροφύλλη,
Χαλκοφαιοφυτίνη, Φυσ.πρασ.3
Ύποπτο Ε 141 ii Σύμπλοκα χαλκού των χλωροφυλλινών, Χαλκοχλωροφυλλινικό
Νάτριο ή Κάλιο, Φυσικό πράσινο S
Ύποπτο Ε 150 Καραμελόχρωμα
Ύποπτο Ε 151 Λαμπρό Μαύρο ΒΝ, Μαύρο τροφίμων 1, Μαύρο ΡΝ
Ύποπτο Ε 153 Φυτικός άνθρακας, Φυτικό μαύρο
Ύποπτο Ε 171 Διοξείδιο του Τιτανίου, Λευκή χρωστική 6
Ύποπτο Ε 173 Αργίλιο ( αλουμίνιο), Μεταλλική χρωστική
Ύποπτο Ε 180 Λιθορουμπίνη ΒΚ
Ύποπτο Ε 240
Ύποπτο Ε 241
Ύποπτο Ε 242 Πυροκαρβονικό διμεθύλιο

Και παρατήρησα ότι υπάρχουν σε πάρα πολλά προϊόντα.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι: δεν υπάρχει τρόπος να να πιεστούν οι εταιρείες να μην
τα χρησιμοποιούν; Θέλω να πω ότι για κάποια από αυτά είναι δεδομένη η επικινδυνότητα
τους, οπότε δεν μπορούν να κυκλοφορούν έτσι ελεύθερα και εμείς απλά να τα τρώμε!!

49
Εμένα με ενοχλεί ο τίτλος "Κέρδισα!" σε θέμα για ένα κομμάτι που δεν λέγεται "κερδισα!" αλλά "In vitro".
Εν πάση περιπτώση πριν αναφέρθηκε για κόντρα μεταξύ τεχνικής και συναισθήματος, το οποίο δεν παίζει και σωστά αναφέρθηκε το θέμα του ύφους.
Δηλαδή δεν υπάρχει τέτοια κόντρα. Η κόντρα έχει να κάνει σε σχέση με το ύφος νομίζω. Και αυτή η κόντρα ξεκίνησε όταν κάποιοι κιθαρίστες άρχισαν να παίζουν με μεγάλη ταχύτητα και να θεωρούν ότι είναι οι καλύτεροι ενώ όμως ακούγονταν λες και έχεις βάλει τις νότες σε midi στον υπολογιστή να παίζονται με ήχο κιθάρας. Αυτό νομίζω ότι είναι κατάντια.
Τέλως πάντων, δεν άκουσα κάτι τέτοιο στο κομμάτι σου!
Ενδιαφέρουσα δουλειά και καλή παραγωγή.
Καθαρός ήχος και ωραίες ταχύτητες.
Τα σηκώματα θέλουν λίγο δουλειά. Δεν πολυακούγονται σίγουρα. Σαν να βιάζονται να προχωρήσουν παρακάτω.
Και λίγο την στακατούρα σου.
Ταχύτητες μεγάλες πιάνουν πάρα πολλοί. Φαντάζομαι και ελπίζω να μην βγήκες πρώτος στο διαγωνισμό για την ταχύτητα, αλλά για το ότι έχεις δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη σύνθεση με θέματα, μέρη κτλ. που λίγοι βιαστικοί καταφέρνουν να κάνουν.
Το παραπάνω δημιουργεί την ελπίδα ότι έχουμε να κάνουμε με έναν κιθαρίστα που δεν θα μας τα ζαλίσει με την ταχύτητα αλλά που έχει κάτι να πει και να μοιραστεί με όλους τους μουσικόφιλους και να μας κάνει να νιώθουμε όμορφα.
Πολύ καλή δουλειά γενικά.
Καλή συνέχεια!!!

50
Ωραίο κάλεσμα!
Και η παρουσίαση όμορφη.
Μουσική ενδιαφέρουσα και συνθήματα παντρεμένα που βγάζουν νόημα με εκφορά που είναι οικεία (μου θύμισε λίγο τρύπες-χωρίς να είναι ίδια) και που σε σπρώχνει να επικεντρωθείς στο νόημα των στίχων.
Αρκετά ενδιαφέρον!

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 7