Μουσικά όργανα και εξοπλισμός > Μουσικά όργανα και εξοπλισμός

Reddick Voyager, απόψεις γνώμες?

<< < (2/4) > >>

GVen:

--- Παράθεση από: Απόλλων στις 30/08/21, 10:34 ---
Το πρόβλημα είναι ότι, όπως ανέφερε και ο BitCollector, oι περισσότεροι κιθαρίστες προτιμούν τα "κλασσικά", "παραδοσιακά", "δοκιμασμένα" μοντέλα κιθάρων και έχουν μια έμφυτη (όσο και παράλογη) αντιπάθεια σε ο,τιδήποτε ριζοσπαστικό εμφανίζεται στο χώρο. Γι αυτό και οι περισσότερες τέτοιες πατέντες δεν καταφέρνουν να πετύχουν ευρεία αποδοχή.

--- Τέλος παράθεσης ---

Μήπως όμως δε φταίνε τόσο οι κιθαρίστες?  Απ ότι έχω προσέξει οι τιμές σ αυτού του είδους κιθάρες είναι κάπως τσιμπιμενες...εκτος αυτού δεν είναι επωνυμες( gibson, fender, esp, gretch κλπ) ή έχουν ιδιαίτερα σχήματα που πιθανόν να μην αρέσουν....αν υπολογίσουμε και ένα συνδυασμό απ αυτούς τους λογους..πχ τιμή-μάρκα...ειναι ίσως αποτρεπτικό παράγοντας...πχ θα προτιμήσω να δώσω 1000(υποθετικό νουμερο) ευρώ για μια esp ή μια gibson παρά για μια "no name "  κιθάρα.

Απόλλων:

--- Παράθεση από: GVen στις 04/09/21, 14:03 ---Μήπως όμως δε φταίνε τόσο οι κιθαρίστες?  Απ ότι έχω προσέξει οι τιμές σ αυτού του είδους κιθάρες είναι κάπως τσιμπιμενες...εκτος αυτού δεν είναι επωνυμες( gibson, fender, esp, gretch κλπ) ή έχουν ιδιαίτερα σχήματα που πιθανόν να μην αρέσουν....αν υπολογίσουμε και ένα συνδυασμό απ αυτούς τους λογους..πχ τιμή-μάρκα...ειναι ίσως αποτρεπτικό παράγοντας...πχ θα προτιμήσω να δώσω 1000(υποθετικό νουμερο) ευρώ για μια esp ή μια gibson παρά για μια "no name "  κιθάρα.
--- Τέλος παράθεσης ---

Μήπως δεν είναι «τσιμπημένη» μια Fender Professional Telecaster στα 1900 Ευρώ; Μήπως είναι προσιτή η τιμή μιας Gibson Les Paul Standard, με τα προβλήματα στο quality control που έχουν επισημάνει ένα σωρό αγοραστές τα τελευταία χρόνια στα διεθνή fora;

Τουλάχιστον οι κιθάρες αυτές έχουν κάτι διαφορετικό και καινοτόμο, αντί για μια ακόμα σχεδόν πανομοιότυπη έκδοση των ίδιων μοντέλων που έχουμε εδώ και 70 χρόνια. Κάτι που ίσως προσφέρει δυνατότητες πραγματικά χρήσιμες για έναν κιθαρίστα και οι οποίες προφανώς χρειάστηκαν αρκετή έρευνα και ανάπτυξη μέχρι να βγει το αντίστοιχο όργανο στην αγορά. Οπότε κατά τη γνώμη μου δικαιολογείται σε μεγάλο βαθμό η τιμή τους, σε αντίθεση με τις γνωστές μάρκες που απλά εξαργυρώνουν την όποια ιστορία τους χωρίς ουσιαστικά να προσφέρουν τίποτα καινούργιο.

RORY GALLAGHER:
Εδώ έχει γίνει τόση κουβέντα για μαγνήτες βιδωτούς στο σώμα VS στο pickguard με πλεονέκτημα των πρώτων ότι έχουν καλύτερο sustain λόγω άμεσης μετάδοσης ενέργειας κλπ κλπ. Στο εξτρά κομμάτι ξύλο τι γίνεται άραγε με το sustain? μόνο εμένα προβλημάτισε το θέμα;

Κατα τ'άλλα, ωραίο εργαλείο για κατάστημα τύπου "να δοκιμάσουμε πώς ακούγεται ο τάδε μαγνήτης"

BitCollector:

--- Παράθεση από: RORY GALLAGHER στις 08/09/21, 10:59 ---Εδώ έχει γίνει τόση κουβέντα για μαγνήτες βιδωτούς στο σώμα VS στο pickguard ....

--- Τέλος παράθεσης ---
Και βγάλατε άκρη;  ???  ;D

saved:
Τετοια οργανα,ειναι για αυτους που δεν εχουν κομπλεξ να δοκημασουν κατι νεο,κατι διαφορετικο.
Δυστυχος ομως,επι το πλιστων οι μουσικοι προσπαθουν με διαφορους τροπους (και μαλιστα επι το πλιστον μεσω του εξοπλισμου τους) να μοιασουν στον αγαπιμενο τους καλιτεχνη.
Ετσι,φτανουμε να εχουμε πχ 1000000 κοπιες του slash,που μπορει να παιζουν και καλυτερα απο τον ιδιο ομως για μια ζωη "παραμενουν στην σκια του"
οποτε αγοραζουν το ιδιο gear οχι γιατι ειναι το καλυτερο,απλα γιατι το χρησημοποιει ο σλας (και ο καθε σλας) χωρια τους πλεων σε προχορημενη ηλικια μουσικους που πηραν καποτε μια κιθαρα και τοτε δεν υπιρχε το ιντερνετ, τους την φουσκοσαν 5 φορες πανω την τιμη,και καταληγουμε,ολοι αυτοι να σνομπαρουν καθε τι καινουριο η διαφορετικο για να αυτοδικαιοθουν (aka γινωντε γκουφιδες για να μην νοιωθουν κοροιδα)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση
Mobile View