Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - zeoy

Σελίδες: [1] 2
1
Έχουμε καιρό να τα πούμε από κοντά οπότε όσοι πιστοί προσέλθετε


https://www.facebook.com/events/150056972278584/








2
Εφέ / Zoom G1on - Πολυεργαλείο
« στις: 27/03/17, 11:40 »
Χαιρετώ την ομάδα και ενημερώνω σχετικά με το πολυεφέ του τίτλου το οποίο αγόρασα πριν μερικές ημέρες.
Η αγορά έγινε κυρίως για να καλύψει την ανάγκη για αθόρυβη εξάσκηση μιας και ο ελεύθερος χρόνος μου έχει περιοριστεί πολύ και συνήθως παίζω αργά το βράδυ.
Μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στο Zoom G1on.

Τις λεπτομέρειες specs κλπ μπορείτε να τις δείτε εδώ: https://www.zoom.co.jp/products/guitar/zoom-g1on-guitar-multi-effects-processor

Το μέγεθος είναι λίγο μεγαλύτερο από δύο τυπικά πετάλια (πχ Boss) οπότε το έχεις άνετα είτε απάνω σε γραφείο είτε δίπλα σου σε καναπέ είτε φυσικά στο πάτωμα.
Η βάση του είναι μεταλική αλλά το υπόλοιπο είναι πλαστικό. Δεν είναι τόσο παιχνιδάκι όσο φαίνεται στις φωτογραφίες αλλά μια σχετική προσοχή στο πως βάζουμε βγάζουμε βύσματα θα τη συνιστούσα. Γενικά εμπνέει μια σχετική εμπιστοσύνη και δε σου δίνει την αίσθηση ότι θα καταρρεύσει με το παραμικρό. Από reviews κλπ που διάβασα δεν είδα προβλήματα αξιοπιστίας.
Ρεύμα παίρνει είτε με κλασική 9V τροφοδοσία, είτε με 4 ΑΑ μπαταρίες (ισχυρίζονται διάρκεια ζωής 20 ώρες) είτε (πολύ καλό αυτό) με USB. Εγώ το δουλεύω με φορτιστή κινητού και καλωδιάκι mini USB χωρίς κανένα πρόβλημα.

Πάμε τώρα στη βασική χρήση που είναι practice με ακουστικά. Λοιπόν το εργαλειάκι είναι καταπληκτικό για αυτή τη δουλειά. Ο ήχος είναι στα επίπεδα των πολύ καλών amp simulators και έφτιαξα για πλάκα μερικά πολύ ωραία presets με καθαρούς fender (+ spring reverb, tremolo, slapback delay), βρώμικους bassman ή bluesbreaker και πιο high gain marshall. Οι αλγόριθμοι και η ποιότητα είναι πρακτικά ίδιοι με του G3 απ'ό,τι λένε οι γνωρίζοντες. Εγώ που είχα πάρα πολλά χρόνια να παίξω με πολυεφέ (παίζω είτε καρφί σε λαμπάτους είτε με κλασικά πεταλάκια και ενισχυτή) έπαθα πλάκα με την εξέλιξη.

Επιπλέον bonus στο practice η ύπαρξη drum beats (πολύ ωραία και με αρκετή ποικιλία) και looper που συνεργάζονται καταπληκτικά μεταξύ τους. Φυσικά έχει και aux in για να βάλεις αν θες backing tracks από κινητό κλπ

Στα έξτρα τώρα που δεν τα περίμενα. Το G1on παίζει καταπληκτικά και στην είσοδο του VHT 12/20 που έχω στο σπίτι. Το χρησιμοποιείς είτε σαν εφέ είτε σαν προσομοίωση άλλου ενισχυτή όπου απλά πρέπει να απενεργοποιήσεις το cab simulator και να επιλέξεις για output το "combo front".
Το bypass του δεν είναι καθόλου άσχημο. Θα το δοκιμάσω και σε συνδυασμό με την κλασική πεταλιέρα μου (την αφήνω συνήθως στο studio οπότε δεν την είχα να το δοκιμάσω) αλλά στη χειρότερη θα φτιάξω ένα true bypass looper/switcher για να το ενσωματώνω κατά βούληση στο live setup.

Τέλος σκέφτομαι ότι αποτελεί και καλή λύση για backup στη θήκη της κιθάρας σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, για πρόχειρα jam, για διακοπές κλπ.

Αν θέλω να βρω σημεία που θα ήθελα βελτίωση θα ήταν η δυνατότητα για tap tempo ή beat sync σε ρυθμικά effects που λείπουν και λίγη παραπάνω επεξεργαστική ισχύ γιατί ενώ παίρνει μέχρι 5 εφε/ενισχυτές κάποια από αυτά θέλουν πολλή επεξεργαστική ισχύ και "τρως πόρτα".

Τα παραπάνω αποτελούν λεπτομέρειες ειδικά δεδομένης της πάμφθηνης τιμής (63E) και του πόσο καλά στέκεται το μικρούλι σε όλα τα υπόλοιπα.

Βάζω ένα youtube video με καλό ήχο (ίσως το μοναδικό που βρήκα να αντιπροσωπεύει σωστά το μηχάνημα; είναι από την G1Xon version που έχει και το expression). Για απορίες, requests κλπ στη διάθεσή σας.

http://youtube.com/watch?v=Ma8irOOy5zY




3

Παίζουμε (part time astronauts) αυτή την Παρασκευή 1/4/16 στο Boiler στο Μοναστηράκι, Βλαχάβα 9.
Ανανεωμένοι με 2 νέα μέλη (μπάσο, ντραμς) + νέο υλικό.Όποιος αντέχει ξαναέρχεται. Όποιος δεν έχει ξαναέρθει δεν ξέρει τι χάνει. ;D


Μαζί μας και οι φίλοι και εξαιρετικοί LOKRUZ.

Το όλο κόλπο θα ξεκινήσει κάπου μετά τις 10.

Πάρτε και το event
https://www.facebook.com/events/826893740788247/

4

Χαιρετώ τους συνφορουμίτες και παρουσιάζω την τελευταία μου αγορά.
Squier Vintage Modified Jazzmaster σε χρώμα Sonic Blue, αγορασμένη από Thomann στα 400Ε μετά από πώληση της Epi Tribute Plus σε ίδια τιμή (πολύ καλή η Epi αλλά δεν είμαι Les Paul τύπος όπως αποδείχτηκε). Παρεμπιπτόντως είμαι αυστηρά σε πολιτική μία βγαίνει μία μπαίνει γιατί έχει γεμίσει ο οπλοβαστός  ;D


Πριν προχωρήσω στις λεπτομέρειες της συγκεκριμένης λίγα λόγια για τις jazzmaster γενικότερα.
Πρωτοπαρουσιάστηκε το 1958 ως πιο εξελιγμένο ξαδερφάκι της Stratocaster και πλασαρίστηκε στους jazz-ίστες (εξ ου και το όνομα). Δεν βρήκε πρακτικά καμιά ανταπόκριση στους jazz κύκλους αλλά αντίθετα έτυχε ένθερμης υποδοχής λίγα χρόνια αργότερα από τους surf κιθαρίστες (και αρκετά αργότερα έγινε must σε indy/alternative/new wave/dram pop και άλλα παρόμοια).
Η κιθάρα χαρακτηρίζεται από τα ασσύμετρα κοψίματα, τα πιο περίπλοκα ηλεκτρικά, τους μοναδικούς της μαγνήτες, τη γέφυρα και το τρέμολο.
Τα ασύμμετρα κοψίματα δίνουν πολύ άνεση όταν παίζεις καθιστός (πράγμα που ήταν συνειδητή επιλογή, βλέπε πλασάρισμα σε jazz κιθαρίστες).
Τα επιπλέον των τυπικών (3-way switch, vol-tone) ηλεκτρικά δίνουν πρόσβαση σε έναν επιπλέον ήχο όπου μπορείς να δώσεις άλλο volume και άλλο tone στο neck μαγνήτη. Τα παραπάνω υλοποιούνται με τη βοήθεια του λεγόμενου rhythm circuit και τα ρυθμιστικά στο πάνω μέρος του σώματος και δίνουν έναν πιο μουντό ήχο κατάλληλο για ... jazz.
Το τρέμολο είναι ιδιαίτερος και σχετικά απλός σχεδιασμός με συμπεριφορά κάπου μεταξύ του κλασικού Strat και του Bigsby.
Η γέφυρα έχει την ιδιαιτερότητα ότι μπορεί να ταλαντώνεται πάνω στα ποδαράκια της όταν χρησιμοποιεί κανείς το τρέμολο πράγμα που (αν είναι όλα καλορυθμισμένα και καλοφτιαγμένα) δίνει καταπλητκτική αίσθηση στο τρέμολο και εξαιρετικό κράτημα στο κούρδισμα. Επιπλέον η γέφυρα επιτρέπει ρυθμίσεις στο συνολικό ύψος (όπως η tunomatic) αλλά επιτρέπει μικρορυθμίσεις στα βαγονάκια (ύψος, intonation) και επιπλέον επειδή έχει πολλαπλά grooves σε κάθε βαγονάκι επιτρέπει να ρυθμίσεις τις αποστάσεις των χορδών μεταξύ τους.
Η αυξημένη περιπλοκότητα της γέφυρας (έχει 20 βιδάκια απάνω) και ο ιδιαίτερος σχεδιασμός που επιτρέπει την ταλάντωση είναι ευχή και κατάρα. Καλορυθμισμένη και με 13άρες χορδές (έτσι έβγαινε τότε) είναι φανταστική. Με τις σύγχρονες 9ρες, 10ρες αρχίζουν προβλήματα (κυρίως έχουν να κάνουν με θορύβους/buzz/sitar κλπ)




Η συγκεκριμένη Squier είναι σε αντίθεση με άλλες σύγχρονες jazzmaster πολύ πιστή στα αρχικά specs με όλα τα καλά και τα κακά τους (πιστή στα original specs είναι και η american vintage αλλά είναι και πιστή στο 2χίλιαρο ;D )


Η διαφορές είναι στο ότι έχει 9.5 radius κι όχι 7.25 και πιο hot μαγνήτες. Κατά τα άλλα είναι ότι πιο vintage correct στην κατηγορία κάτω των ~1300 Ε (υπάρχουν κανα δυο μεξικάνικες πολύ καλές αλλά κι αυτές ήταν πολύ ακριβές για το budget μου). Επιπλέον δέχεται τα πάντα από τη σειρά American Vintage αν κάποιος θέλει να την αναβαθμίσει.


Η κιθάρα έχει όλα τα (θετικά και αρνητικά) μιας οποιασδήποτε jazzmaster. Αυτά που πρόδιδαν την καταγωγή της (made in Indonesia) ήταν κάποια προβλήματα στο tremolo unit και το nut.


Κατά τα άλλα το φινίρισμα ήταν άψογο, το μπράτσο βολικότατο (αρκετά φαρδύ το αισθάνομαι, ούτε πολύ χοντρό ούτε φλύδα, ιδανικό για ακορντοδουλειά αλλά και μελωδικές γραμές, arpeggios κλπ). Δεν έχει το sustain μιας les paul ή tele αλλά δεν την παίρνεις και για αυτό.
Μετά από πολλή δουλειά στο setup (την έχω με 11ρες) και στη γενικότερη περιποίηση  η κιθάρα παίζει άψογα με πολύ άνετο action, δεν ξεκουρδίζει και κάνεις και τα bluesοσηκώματα αν θες.
Ο ήχος και το τρέμολο είναι τρομερά για τα γούστα μου, με πολύ ιδιαίτερο χαρακτήρα και επιπλέον έχει φοβερή συνεργασία με fuzz και άλλα βρωμοπέταλα (τα ελεγχόμενα feedback της δεν τα έχω ξανασυναντήσει).
Από βάρος, παρά το μεγάλο σώμα, είναι normal και δεν κουράζει (το σώμα είναι basswood και το μπράτσο alder/rosewood).


Εν ολίγοις μια πολύ καλή κόπια της original jazzmaster που αν κάποιος επενδύσει σε ψάξιμο και setup θα τον ανταμείψει. Αν έχει όρεξη να δώσει και χρήμα σε αναβαθμίσεις (όχι απολύτως απαραίτητες) μπορεί να την απογειώσει.
Αν πάλι θέλει κάποιος κιθάρα plug'n'play και δεν του αρέσει το σκάλισμα καλύτερα να την αποφύγει (και μαζί της όλες τις jazzmaster, jaguar, mustang και λοιπές).


Μια φωτό ξαπλωμένη στο χαλάκι και μολίς βρω χρόνο μπορεί να γράψω και κανα κλιπ.

5
Χαιρετώ την παρέα και μπαίνω στο θέμα.


Ναι, αγοράζω καινούρια  ;D  (και μη βαράτε πούλησα μία από τις παλιές).
Επειδή το συγκεκριμένο τεμάχιο που ενδιαφέρομαι:
α) δεν το βρίσκω προς το παρόν στην Ελλάδα
β) δεν είναι και ότι πιο σταθερό σε ποιότητα
γ) μάλλον πάω για online αγορά


θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρετε αξιόπιστο μαγαζί που να σου δείχνει πραγματικές φωτογραφίες από το όργανο που θα σου στείλουν και να έχει καλή πολιτική επιστροφών.


Ευχαριστώ εκ των προτέρων για γνώμες, πληροφορίες, εμπειρίες κλπ
(και υπόσχομαι αναλυτική παρουσίαση όταν παραλάβω κλπ)

6
https://www.facebook.com/events/388454877945925/


Εμφανιζόμαστε (part time astronauts) πρώτοι κατά τις 11:00.
Όσοι πιστοί και άπιστοι προσέλθετε :D

7
Φίλοι και συνφορουμίτες,

αν θέλετε να μας (ξανα)απολαύσετε*, το Σάββατο 4 Απριλίου παίζουμε στο Cafe του Εθνικού ωδείου www.concerto.gr
Μάγερ 18, Πλατεία Βάθης, Αθήνα.   2105243330

https://www.facebook.com/ptastronauts

Τα λέμε από κοντά :)
--------------------------------------------------------------------------------------
*(τρόπος του λέγειν)

8
Όπως λέει και ο τίτλος, χρειάζομαι ένα ελατήριο για ένα Line 6 Tap tremolo (το ίδιο υπάρχει και στο Echo Park και πιθανότατα και σε άλλα πετάλια αυτής της σειράς). Αν κάποιος έχει κάτι αντίστοιχο και μπορεί να μου πει διαστάσεις ή να ποστάρει και καμιά φωτογραφία θα ήταν πολύ χρήσιμο. Επίσης αν ξέρει κανείς που να αναζητήσω κάτι τέτοιο θα ήταν επίσης πολύ χρήσιμο (ρώτησα σε 2 χρωματοπωλεία και στο Νάκα της γειτονιάς και ... τίποτα).

9
Εφέ / Dunlop CryBaby wah mods
« στις: 03/10/14, 12:57 »
Γεια σας συμφορουμίτες,


η κατάσταση έχει ως εξής: έχω ένα CryBaby σε μαύρα χάλια ;D  (έχω βάλει ένα pot της πλάκας ίσα να δουλεύει, λείπουν τα λαστιχένια ποδαράκια, κάποιες από τις βίδες που κρατάνε το καπάκι κλπ). Ακόμα όμως και όταν δεν ήταν σε μαύρα χάλια είχε το κλασικό tone sucking δηλαδή επηρέαζε πάρα πολύ τον ήχο όταν ήταν στην αλυσίδα (εξασθένιση σήματος και απώλεια υψηλών συχνοτήτων).


Σκεφτόμουν λοιπόν να έβγαζα το κολητήρι και να αγόραζα και τα απαραίτητα με σκοπό να το φέρω στα ίσια του και να αντιμετωπίσω το tone sucking.
- Δεδομένου ότι έχω 2 buffered πετάλια ήδη και το cry baby θα παει πρώτο, πάμε για true bypass mod κατ'αρχήν;
- Αν έχει ήδη buffers απάνω το crybaby τους καταργώ (θα κοιτάξω να ανεβάσω καμιά φωτό να σας το δείξω);
- Εμπειρίες από συγκεκριμένα pots ευπρόσδεκτες.
- Έχει βάλει κανένας red fasel; Αξίζει τον κόπο;
- Πού τα ψωνίζουμε κατά προτίμηση τα απαραίτητα (switch, pot και ίσως red fasel);


Αυτά τα ολίγα και να δούμε πότε θα βρω χρόνο να ασχοληθώ ;D


ΥΓ Έχω μικρή εμπειρία στο DIY και δεν έχω δουλέψει ποτέ με PCB.


10
Εδώ και καιρό μου στριφογύριζε στο μυαλό η ιδέα ενός καινούριου delay. Είχα παλιότερα το Echo Park της Line 6 και τώρα έναν κλώνο του Deep Blue Delay του Mad Professor. Πολύ καλά και τα δύο αλλά με κάποιες αδυναμίες/ελλείψεις που με ενοχλούσαν. Ύστερα από αρκετό ψάξιμο είχα επικεντρωθεί στα Flashback και πιο πολύ στο Alter Ego της TC. Όταν εμφανίστηκε λοιπόν σε αγγελία το 2ο έκανα την κίνηση (ευχαριστώ Άρη).

Το πετάλι είναι ένα ψηφιακό delay με κάμποσους διαφορετικούς αλγορίθμους (2290 δηλαδή πεντακάθαρο, Tape, Analog, Reverse κλπ). Ειδικά το Alter Ego που είναι ξαδερφάκι του Flashback προσομοιώνει και το Bimson Echorec (έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον από τον Gilmour) και το πασίγνωστο Deluxe Memory Man. Τόσο το flashback όσο και το alter ego έχουν μία ελεύθερη θέση για να φορτώσεις έναν από τους πολλούς αλγόριθμους (toneprints τα λέει η TC) που έχουν φτιάξει γνωστότατοι κιθαρίστες ή ακόμα και το δικό σου (μέσω του αντίστοιχου editor). Επιπλέον έχει ένα βασικό looper και tap tempo με υποδιαιρέσεις (τέταρτα, παρεστιγμένα όγδοα και συνδυασμό τους)

Πρώτες εντυπώσεις:

Βασικότατο +: το πετάλι όχι απλώς είναι πανήσυχο αλλά κατά περίεργο τρόπο εξαφάνισε μικρούς ψηφιακούς θορύβους από άλλα πετάλια της πεταλιέρας μου. Παρεμπιπτόντως τροφοδοτώ 8 πετάλια με ένα One Spot. Επιπλέον, σε buffered ρύθμιση, δε μοιάζει να χρωματίζει τον ήχο καθόλου. Γίνεται και true bypass αλλά δεν το έχω δοκιμάσει, ούτε είδα την ανάγκη παρότι ήδη έχω ένα ποιοτικό buffer στην αλυσίδα.
2ο μεγάλο +: το dry σήμα παραμένει αναλλοίωτο καθώς περνάει κατευθείαν (χωρίς καμιά επεξεργασία) από το in στο out. Έχει και kill dry για χρήση σε parallel fx loop.
3ο μεγάλο+: Οι αλγόριθμοι είναι καταπληκτικοί από τελείως καθαρά (2290) μέχρι τελείως "πειραγμένα" με μπόλικο modulation-vibrato (echorec)
4ο μεγάλο+: και κανένας από τους built-in να μη σου αρέσει αποκλείεται να μη βρεις κάτι στα έτοιμα toneprints (εγώ έβαλα ένα EP3 με oscillation) ή στην τελική να φτιάξεις το δικό σου με τον καταπλητκτικό editor (είναι απίστευτο το τι μπορείς να κάνεις με τον editor)
5o θετικό: οι υποδιαρέσεις (κανεις strum τεταρτα και το delay παιζει σε παρεστιγμένα 8α). Η συνδυαστική ρύθμιση (4α και παρεστιγμένα 8α ταυτόχρονα) είναι καταπλητκτική για ρυθμικά μοτίβα.
6o : γίνεται και chorus κανονικότατο (με toneprint)

Στα αρνητικά:
Το tap tempo δεν είναι και το πιο εύχρηστο: κρατάς πατημένο το διακόπτη, κάνει mute και δίνεις το tempo με strumming. Καλό αν το κάνεις πριν αρχίσεις να παίζεις αλλά άχρηστο αν θες να το κάνεις μέσα στο κομμάτι και δεν πρέπει να σταματήσεις να παίζεις (κάνει mute είπαμε)
Ο looper αν και μια χαρά και με μεγάλη διάρκεια, βγάζει το recorded κομάτι λίγο πιο δυνατά από αυτό που παίζεις από πάνω του οπότε πρέπει να το προσέξεις για να φέρεις καλά τα levels
Δεν έχει το oscillation ενός καλού αναλογικού delay (ούτε καν αυτό του Echo Park). Θα το ψάξω κάποια στιγμή με τον editor




11
Ακούστε το όλο

12
https://app.box.com/s/jvrmh0og51fyqfukeb7k


Γραμμένο πριν από 7 χρόνια για έναν από τους μηνιαίους θεματικούς διαγωνισμούς του KVR.
Το θέμα ήταν "progressive rock" οπότε έγραψα κάτι με μονά μέτρα, mellotron, moog solo κλπ. και προσπάθησα να πιάσω και τον ήχο της εποχής εκείνης.
Α, έχει και ολίγη κιθάρα με slide κι ένα σκασμό εφέ.
Υπήρχε όριο στα 2 λεπτά και γι'αυτό (σε αντίθεση με τα επικά της δεκαετίας του 70) έχει διάρκεια μόνο 1:49.
Για την ιστορία ήταν ίσως η πρώτη φορά που πήρα πρώτη θέση σε οποιοδήποτε διαγωνισμό.
Ελπίζω να σας αρέσει :)

13
Ξέθαψα το πιστό μου Shure Beta 57, το έβαλα πρόχειρα μπροστά από τον VHT κι έπιασα τη Blade R1 μου.
Το αποτέλεσμα: μια λούπα 8 μέτρων με maj7's και ολίγη II-V-I και σολάκια από πάνω με διάφορες επιρροές. Πρακτικά δοκίμαζα διάφορα πράγματα: χρωματικά, double stops με bends σε στυλ lap steel guitar και λίγο Knopfler εδώ κι εκεί.
Έχει μερικές πρασινούλες, είναι υπερβολικά μακρύ σε διάρκεια αλλά μεταξύ φίλων υποθέτω πως συγχωρούνται. Είναι όλο one-first take χωρίς καμιά επιπλέον επεξεργασία (reverb από τον ενισχυτή).
Όποιος έχει υπομονή αυτό είναι το link:
https://app.box.com/s/vvcjwjbx1nmlqtaym6m8
 8)

14

Έπεσα σε μια συζήτηση για ένα νέο hardware floor unit που βγάζει η Studio Devil και ψάχνoντας για περισσότερα στην επίσημη ιστοσελίδα έπεσα πάνω στα demos που είχα κάνει για το amp sim της ίδιας εταιρείας παλιότερα (ναι, με έχουν φάτσα κάρτα στα demo τους μαζί με τρελούς παιχταράδες σαν τον Dimi).
Σκέφτηκα ότι μπορεί να σας αρέσουν, οπότε εδώ είναι τα links

https://app.box.com/s/6snstmxcolay53looadt
https://app.box.com/s/v5zmduwovt65gsn1yeim


Οι κιθάρες είναι όλες από Studio Devil AMP (φυσικά) χωρίς εξωτερικά effects. Drums από Jamstix και Superior 2. Μιξαρισμένο στο Tracktion.


ΥΓ αν τα έχω ξαναανεβάσει συγχωρνάτε με, είμαι και κάποιας ηλικίας ;D

15

Αξίζει να το παρακολουθήσετε άσχετα με το αν ασχολείστε με recording/mixing/mastering ή απλά ακούτε/παίζετε μουσική.


Audio Myths Workshop





Για απορίες και διευκρινίσεις εδώ είμαστε  8)

16
Περιμένοντας να πάω σπίτι να δω τι ψάρια πιάνει ... 0:)
Weehbo JMP Drive Distortion Review



και ένα με LP και Strat
WEEHBO Effekte JMP DRIVE




17
Κάποια πρώτα σχόλια για το νεοαποκτηθέν πεταλάκι του τίτλου:


Η ιστορία ξεκίνησε επειδή χρειαζόμουν ένα buffer. Παίζω με 4 μέτρα καλώδιο+5-6 πετάλια true bypass + άλλα 4 μέτρα καλώδιο. Ε, με αυτό το setup έχανα λίγο ζωντάνια από τον ήχο σε σχέση με αυτό που άκουγα όταν έπαιζα καρφί. Η λύση, ως γνωστόν, είναι ένα καλό buffer στην αρχή της αλυσίδας.


Αφού φλέρταρα με την ιδέα να φτιάξω ένα (και την παράτησα) άρχισα να σκέφτομαι "γιατί όχι ένα πεταλάκι με buffer που θα μου κάνει και κάποια άλλη δουλειά". Πάντα ήθελα έναν compressor οπότε άρχισα να το ψάχνω κοιτώντας πάντα το θέμα του buffer. Ψηνόμουν για έναν CS-3 της Boss αλλά κάτι σχόλια περί του buffer του (του στυλ "καλός" αλλά αλλοιώνει λίγο τον ήχο) με έκαναν να μην το προχωρήσω και να κάνω τελικά την υπέρβαση (έτσι δεν κάνουμε πάντα;)   με τον Comp 66.


Παρέλαβα λοιπόν πριν καμιά βδομάδα (μέσω ομαδικής αγοράς - Korgy - άψογα όλα) και άρχισα τις δοκιμές.
Για το θέμα του buffer που με ενδιέφερε πολύ συμφωνώ απόλυτα με όλα τα θετικά σχόλια που έχουν γραφτεί για το buffer της Visual Sound. Πολύ απλά είτε παίζω καρφί είτε παίζω με το full-setup, με το Comp 66 στην αρχή, έχω τον ίδιο ήχο. Τα υπόλοιπα πετάλια μου επίσης δεν δείχνουν να ενοχλούνται οπότε όλα τέλεια σε αυτό το θέμα. Συστήνεται ανεπιφύλακτα για όσους έχουν παρόμοια θέματα λόγω μεγάλου μήκους καλωδίων και πολλών true-bypass πεταλιών. Τον ίδιο ρόλο φυσικά μπορούν να παίξουν κι άλλα πετάλια της Visual Sound ή το αυτόνομο buffer που έχουν.


Σαν compressor δουλεύει άψογα. Μεγάλο range στο πόσο compression θα κάνει χωρίς δυσσάρεστες παρενέργειες. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σαν ένα ελαφρύ "γλυκαντικό", να πας σε ελαφρύ compression στυλ Dire Straits ή να το λίωσεις και να αρχίσεις τα country licks με την Tele. Έχει προφανώς auto make-up (δηλαδή διορθώνει μόνο του το χαμήλωμα έντασης που προκαλεί το compression) και δεν χάνει πρίμα. Θα μπορούσε να έχει και ρυθμιστικό attack για τους πιο τρελαμένους αλλά προσωπικά δε μου έλειψε καθόλου.


Από κει και πέρα υπάρχει ένα clean boost ρυθμιστικό για να το φέρεις εκεί που θες από ένταση και ένα tone control (γλυκύτατο) το οποίο μπορείς να το έχεις εντός ή εκτός κυκλώματος. Έχει επίσης noise gate που δουλεύει μια χαρά και επίσης ρυθμίζεται (εσωτερικά) ή βγαίνει τελείως off αν κάποιος δεν το θέλει.


Το όλο κύκλωμα είναι απολύτως αθόρυβο και ο μόνος θόρυβος είναι αυτός που έρχεται από την κιθάρα σου. Φυσικά, ο θόρυβος αυτός ενισχύεται όταν το παρακάνεις με το compression, αλλά αυτό είναι αποτέλεσμα ακριβώς του compression και συμβαίνει με οποιονδήποτε compressor ακόμα και τους software/plug-in.


Εξαιρετικό επίσης και ως booster/treble-booster για άλλα πετάλια overdrive/distortion ή για τον ίδιο τον ενισχυτή.


Από κατασκευή, pots, jacks, switch δείχνει πάρα πολύ καλοφτιαγμένο και ο διακόπτης στην τρέχουσα version είναι φτιαγμένος με προδιαγραφές για άπειρα πρακτικά ανοιγοκλεισίματα.


Αν επιμείνω να βρω κάποια αρνητικά θα έλεγα ότι θα μπορούσε να είναι λίγο μικρότερο και άντε να είχε και attack. Η τιμή είναι λογικότατη για αυτά που προσφέρει οπότε το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον ψάχνει κάτι αντίστοιχο.


Ελπίζω να καταφέρω να γράψω κανα κλιπάκι για να τον ακούσετε κι όλας.

18
Ένα πολύ παλιό μου που η gkou ανέλαβε τα φωνητικά και τους στίχους.
Όχι δεν είναι 12μετρο blues. Λίγη κιθάρα, αρκετός θόρυβος και ένα αργό beat.


https://www.box.com/s/yl0zda72nlnuetae8ztj




ΥΓ Μη βαράτε για τη μίξη. Είναι πάνω στο παλιό mp3 και φτιαγμένη σε netbook με τα πιο ταπεινά plugins και ακουστικά των 10Ε (είπα καλύτερα έτσι παρά καθόλου).

19
Μετά από κάτι τελευταίες προσθήκες/αποχωρήσεις ξανασυμμάζεψα την pedaltrain μου και έχω το εξής πρόβλημα: σε ορισμένα πετάλια είναι σχεδόν αδύνατο να δεις που είναι τα controls τόσο με φως όσο (ακόμα περισσότερο) και με ημίφως.
Σας έχει προκύψει αντίστοιχος προβληματισμός ή είστε set and forget; Εγώ πάντα σκαλίζω, οπότε το να βλέπω που είναι ακόμα και σε χαμηλό φωτισμό είναι πολύ σημαντικό.


Σκεφτόμουν κάτι σε χρώμα/μαρκαδόρο που φωσφορίζει να κάνω μια γραμμούλα να φαίνεται αν είναι στο 1 ή στο 10.


Ακούω προτάσεις αν έχετε. 8)

20
Εφέ / Ψάχνω "marshall in a box" πετάλι
« στις: 31/01/13, 12:57 »
Ψάχνω για ένα distortion πετάλι με τα εξής χαρακτηριστικά:


1) Τιμή το πολύ 70-80 Ευρώ (άντε 100 για κάτι εξαιρετικό). Συγκεκριμένες προτάσεις για μεταχειρισμένα (εντός Αττικής) ευπρόσδεκτες.
2) Gain που να φτάνει σε επίπεδα JCM800 ή και λίγο παραπάνω δε θα έβλαπτε. Δεν ψάχνω όμως για καθαρόαιμα metal ή mid-scooped πετάλια. Δεν ψάχνω για overdrive, tube-screamer, booster, fuzz κλπ λειτουργίες. Από αυτά που έχω ακούσει σε youtube μ'αρέσουν τα Suhr Riot, Dirty Little Secret, Crunch Box, Hardwire SC-2, Barber Dirty Bomb
3) Δεν επηρεάζει τον ήχο καθόλου όταν είναι off. (Δε με ενδιαφέρει πως το πετυχαίνει)
4) Δεν εισάγει περιττό θόρυβο όταν είναι on (ε, και προφανώς off)
5) Μια αξιοπρεπής κατασκευή, λογικό μέγεθος είναι στα υπέρ
6) Δουλεύει με standard 9V Boss type παροχή
7) Παίζει καλά σε καθαρούς ενισχυτές (το θέλω για το VHT 12/20)


Μια πολύ καλή επιλογή αλλά δυστυχώς discontinued ήταν το Tonerider British Distortion.


Θα προτιμούσα γνώμες από άτομα που έχουν τουλάχιστον δοκιμάσει τα πετάλια που θα προτείνουν.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.


EDIT: τα πιο πάνω κριτήρια, μην τα παίρνετε και 100% υπόψη σας 8)


21
Το πρώτο κομμάτι jazz που έμαθα (εεε.... σχεδόν έμαθα) χτες.
Autumn leaves σε chord melody στυλ
Μη βαράτε, είμαι άσχετος και ναι έχω σκ@τώσει το τελευταίο chord


https://www.box.com/s/xk5m366wbq4wmko9jgxx

22
"I woke up early this morning
while everybody was asleep
so I left my amp alone
and started messing with plugins"


... θα μπορούσαν να είναι οι στίχοι για το παρακάτω χαρούμενο 12μετράκοjam


https://www.box.com/s/5tb1zdhshgqhjntg49fx


btw αν έχει κανένας καμιά πρόταση σε πεταλάκι λογικού κόστους για να πλησιάσουμε τον ήχο που έφτιαξα με plugin (Leslie simulator) είναι ευπρόσδεκτος. 8)

23
Ξέρω ... "pics (and clips) or it didn't happen" ... αλλά θα 'ρθουν κι αυτά σιγά σιγά.


Λοιπόν, έχω εδώ και μια βδομάδα περίπου στην κατοχή μου τον VHT 12/20 RT Combo ( http://www.vhtamp.com/products/the-special-series/special-1220-rt-combo )
Τον αγόρασα γιατί ήθελα κάτι που α) να πλησιάζει κλασικούς fender ήχους, β) να είναι ευκολομεταφερόμενο combo γ) να έχει spring reverb και tremolo. Προφανής επιλογή για τα παραπάνω θα ήταν κάποιος Princeton Reverb ή Deluxe Reverb αλλά μεταχειρισμένα δεν είχα δει τίποτα (για Αθήνα μιλάω)  και καινούρια έχουν ένα σκασμό λεφτά (πάνω από χιλιάρικο).
Κατέληξα μετά από πολύ ψάξιμο στον προαναφερθέντα VHT με βάση τα specs και τα reviews σε ξένα forums. Η καλή τιμή (459) και το ταυτόχρονο πούλημα (για 250) ενός άλλου ενισχυτή μου βοήθησαν κι έτσι με 209 επιπλέον ευρώ τον απέκτησα.


Με δυο λόγια ο ενισχυτής είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ! Έχουμε και λέμε:
α) Power amp: έρχεται με 2 6V6 (cathode biased) που δίνουν 12W αλλά παίρνει και 6L6 και EL34 για 20Watt (και EL84 με adapter - 12W). Ο ενισχυτής έχει και power scaling που ρίχνει τα volt στις τελικές λυχνίες για να έρχεται το "σπάσιμο" σε πιο χαμηλές εντάσεις (περισσότερα γι'αυτό παρακάτω)
β) Tone stack - Equalization - Preamp: Η προενίσχυση βασίζεται σε 12ΑΧ7. Υπάρχει ένα fixed δίκτυο που δίνει το κλασικό blackface mid scooped ήχο και μετά από αυτό ένα κλασικό tone (όπως αυτό στους παλιότερους tweed). Τραβώντας το (μοναδικό) volume pot έξω μπορείς να βγάζεις περίπου κατά το ήμισυ το fixed tone stack εκτός κυκλώματος οπότε παίρνεις πολύ περισσότερα μεσαία και περισσότερο gain (pull boost). Επιπλέον στο τελικό στάδιο μπορείς να επιλέξεις 2 επιπλέον επίπεδα high cut (για να κόψεις πρίμα) και 6 επίπεδα low cut (για να κόψεις μπάσα)
γ) Reverb, Tremolo και άλλα καλούδια: Spring reverb οδηγούμενο από μια επιπλέον 6V6 και bias tremolo (το καλό, όπως στους princeton). Στο reverb κύκλωμα μπορείς με pull pot να αφήσεις περισσότερα μπάσα και το tremolo πέρα από τα κλασικά intensity και speed έχει 2 επιλογές και το εύρος της ταχύτητας. Επιπλέον υπάρχει fully tube driven serial effects loops με ρυθμιστικά έντασης του send και του return και ένα line out (δυστυχώς πριν τη λούπα, reverb, tremolo, τελικό). Έχει έξοδο 9Volt για πεταλάκια (άψογη, τη δοκίμασα και με δύστροπα line 6).


Στην πράξη τώρα: πολύ καλοφτιαγμένος, με ωραία δουλειά σε tolex, grill cloth, χερούλι (δερμάτινο) και Finger jointed birch plywood καμπίνα. Διακόπτες και ποτενσιόμετρα έχουν καλή αίσθηση (εκτός ίσως από ένα rocker switch). Το κλατς κλουτς ( ;D ) στα footswitches (ένα διπλό για reverb - tremolo κι ένα μονό για το boost) θα μπορούσαν να είναι πιο πειστικά αλλά στην τελική δουλεύουν μια χαρά. Από βάρος είναι γύρω στα20Kg μεταφέρεται δηλαδή άνετα με το ένα χέρι.


Για ήχο τι να λέμε τώρα ... όλη η ιστορία του κλασικού αμερικάνικου ήχου είναι εδώ. Από κρύσταλο καθαρά, σε λίγο σπασμένα, σε γεμάτα crunch μέχρι fuzz-αριστό overdrive από τις τελικές. Το reverb και το tremolo σε μεταφέρουν στη δεκαετία του 60 από morricone style σε surf σε garage, ψυχεδέλειες και όλα τα σχετικά.
Το power scaling δουλεύει πολύ ωραία με μια ελάχιστη απώλεια πρίμων όταν πλησιάζεις στο χαμηλότερο σημείο η οποία αντιμετωπίζεται ευκολότατα ανοίγοντας λίγο το tone.
Πετάλια έχω δοκιμάσει μόνο μπροστά και ... τα καταπίνει. Μέχρι και το παρομοιωδώς δύσκολο big muff δουλεύει άψογα ακόμα και με τον ενισχυτή καραπουσαρισμένο.


Όλα άψογα θα μου πείτε. Όχι. Περιθώρια για βελτίωση υπάρχουν σε κανά δυο σημεία: θα ήθελα το line out μετά τον τελικό για να γράφω στο PC με ένα cab sim και τέλος. Το τρέμολο αργεί λίγο να πάρει μπρος (σα να φορτίζεται κάποιος πυκνωτής) οπότε σε live καταστάσεις δεν μπορείς να το βάλεις ακαριαία. Θα ήταν τέλειο να μπορούσες να ρυθμίσεις λίγο την ουρά του reverb (ναι, μερικές φορές θέλεις κάτι πιο διακριτικο). Αυτά και τέλος.


Να προσθέσω ότι μέσα είναι χειροποίητος πραγματικά (Eyelet-Board, λάμπες και ποτενσιόμετρα στο σασί, no-PCB κλπ) πράγμα που θεωρητικά τον κάνει πιο αξιόπιστο και mod-friendly.


Γενικώς είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και ανυπομονώ να δω τι κάνει στην πρόβα. Προς το παρόν έχω παίξει μόνο με drums (με το γνωστό zeoy jr.) και δένει απίστευτα γλυκά. Πιστεύω πως στην κανονική πρόβα μάλλον θα με φτάνει (το μεγάφωνο είναι 103dB ευαισθησία αν θυμάμαι καλά) και αν δε με φτάνει υπάρχουν και οι 6L6 για να πάμε στο next level ;D


Για να κλείσω άν κάποιος ψάχνει vintage fender ήχους και pedal platform θα τον σύστηνα ανεπιφύλακτα.


Ελπίζω να προσθέσω σχετικά σύντομα pics'n'clips
 8)


EDIT 1 , τα clips (για λεπτομέρειες δείτε και πιο κάτω): https://www.box.com/s/8ivxi6f0puknbrbbaqih
EDIT 2: Ενώ το χρησιμοποίησα σε ένα από τα clips ξέχασα να το αναφέρω αρχικά. Στο power section έχουμε κι επιλογή pentode/triode. Στη triode ρίχνει τα watt περίπου στο μισό και ο ήχος γίνεται ελαφρά πιο σκοτεινός
EDIT 3: Λύθηκε το πρόβλημα με το αργό ξεκίνημα του τρέμολο με μια αλλαγή λυχνίας (λεπτομέρειες πιο κάτω)

24
Πριν από κανά μήνα έπαιξα με κάτι παιδιά στο αυτοσχέδιο, μικρό και ταπεινό προβάδικό τους. Παίζανε κάμποσα μικρόφωνα, 16-κάναλο interface κλπ οπότε το πολυκάναλο αποτέλσμα το πήρε και το μίξαρε ο μπασίστας τους.


Δεν υπήρξε καμιά συνεννόηση και ένα ακκόρντο (από τα 4 του κύκλου που jamάρουμε) είναι ολίγο στον αέρα.
Παίζω πρώτος με την Classic Vibe Tele με τους Nocasters στο Hayden Mofo 30 ρυθμισμένο ίσα να 'σπάει'. Ο άλλος κιθαρίστας παίζει μια USA Strat στον καινούριο του Alchemist. Εγώ είχα ενα φτηνό δυναμικό και ο Alchemist είναι direct (και μαλλον cab sim στη μίξη).
Πρώτα παίζω εγώ τα καθαρά μετά είναι το άλλο παληκάρι με τη Strat μετά ξανά εγώ με ένα Muff μετά ξανά ο άλλος μετά βάζω κάτι καουμποϊκα (:D) και πάει λέγοντας και κλαίγοντας :P


Οι εντάσεις ήταν αρκετά ως πολύ ψηλές και από ζέστη δεν το συζητάμε ... δυο μέρες να στεγνώσουμε θέλαμε  :o


Άμα αντέχετε 8' μ@λ@κοδρομίας εδώ είστε:
https://www.box.com/s/98d715323ff5ab589f4b

25
https://www.box.com/s/6843c8438f3e8a4f7446


ακούστε με δικιά σας ευθύνη  ;D
(γραμμένο πριν πολλά χρόνια όταν ήμουν σε experimental και καλά φάση)

Σελίδες: [1] 2