Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - kostasd

Σελίδες: [1] 2 3 4 5
1
Α ρε θεέ Gary...μας την έκανες.

2
 ;) Να'στε καλά!

3
Έχω να μπω 4 χρόνια... να συμμετάσχω κανονικά 7, 8! Θυμήθηκα την κιθάρα μου ξανά μετά από μεταπτυχιακό+στρατό και θυμήθηκα και σας.  Αμφιβάλλω αν ξέρω πολλούς εδώ πια, αλλά ο Νέος Κιθαρωδός, ο Βραζίλης "δε με λένε Billy", ο bluewind κλπ ας έχουν τους χαιρετισμούς μου! Έφυγα φοιτητής, γυρνάω με απολυτήριο και ΙΚΑ!

Να'στε καλά, καλή συνέχεια, θα'χω τα μάτια μου ξανά στο Στέκι!

4
To καμάρι της Καταλωνίας και καμία άλλη.

Mas que un club  


 B A R C A  de Oro[/b]

5
Αν το δεις από άποψη χρόνου,θα χωρίσεις το 4ο σε τρία ίσα μέρη.Αν έπαιζες 8α ια είχες έναν φθόγγο στην θέση κ έναν στην άρση.Τώρα θα βάλεις κ ένα φθόγγο ανάμεσα στην θέση κ την άρση.3 φόγγοι σε 1 τέταρτο.Μάλιστα αν στη συνέχεια "βγάλεις"τον μεσαίο από τους 3 φθόγγους κ παίζεις μόνο τον 1ο κ τον 3ο θα παίζεις shuffle αντί για straight όγδοα.

6
      Δεν έχω δει στη ζωή μου κιθαρίστα να μην χρησιμοποιεί το μικρό δάχτυλο!!!

    Σωστό δεν είναι αυτό που μας βολεύει σήμερα αλλά αυτό που θα μας βοηθήσει στη συνέχεια.Προφανώς το 4ο δάκτυλο στην αρχή μοιάζει μπελάς αλλά αν δεν το εξασκήσεις θα είναι για πάντα μπελάς!Ο,τιδήποτε νέο μας φαίινεται δύσκολο (έως αδύνατο) αλλά σίγουρα δεν είναι.Χρειάζεται απλά τον χρόνο του για να έρθει στο χέρι μας 
     Εξάλλου Δ Ε Ν μπορείς να παίξεις ούτε πεντατονική χωρίς το 4ο.Εκτός αν από από το 5ο τάστο στο 8ο βάζεις 1-3 (δείκτη-παράμεσο) ή για να παίξεις ας πούμε στα τάστα 1-3-5 στην 5η χορδή βάλεις 1-2-3 (δείκτη-μέσο-παράμεσο).Έτσι ταλαιπωρείτε πολύ περισσότερο το χέρι σας κ επιπλέον το επιβαρύνετε επικίνδινα.Το άνοιγμα του μέσου ως τον παράμεσο είναι πολύ μικρότερο από το μέσο--μικρό.
     Απλά βάλτε κ το μικρό δάχτυλο στο παίξιμό σας ισότιμα όπως όλα τα άλλα.ΔΕΝ υπάρχει άλλος τρόπος!

7
Μα φυσικά την ταχύτητα και πιστεύω συμφωνούν και οι άλλοι! Είναι σαν ένα μέτρο σύγκρισης με τον εαυτό σου, για να δεις πόσο βελτιώνεσαι τεχνικά πάντα. Για συναίσθημα εγώ τουλάχιστον δεν έχω ούτε την αλητεία του Slash, ούτε τις σκέψεις του Gilmour, ούτε τη στάση ζωής του Jimmy Page για να μπορέσω να το βγάλω και άλλωστε δεν πιστεύω πως μπορεί να ξεπεράσει ή έστω να πλησιάσει κανείς το συναίσθημα ενός solo που κάποιος άλλος έβγαλε! Λογικό, έτσι;  :)

 
   Νομίζω ότι με αυτό που λες ομολογείς ότι τo δύσκολο δεν είναι η ταχύτητα αλλά το να δώσεις χρώμα στο παίξιμό σου.Η ταχύτητα είναι κάτι σχετικό.Κάτσε παίξε 8 ώρες την μέρα σκάλες για 4-5 μήνες κα θα την βελτιώσεις.Το να  θα ξεφύγεις από το ανεβοκατέβασμα όμως σήμαινει ότι πρέπει να παίξεις μουσική κ όχι ξερές νότες στη σειρά.Την ταχύτητα την χρειάζεσαι για να βέλτιώσεις το εκφραστικό κομμάτι.Μουσική είναι όχι formula 1

8
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα παιδιά.Θα μπορούσα να πω...."ευτυχώς υπάρχει η επαρχία" αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα.Είμαι από Άρτα,σπουδάζω Γιάννενα και βλέπω αρκετά πράγματα να μένουν κ να συνεχίζονται ακόμη.Παιδιά να κυνηγιούνται με ποδήλατα όπως κάναμε κ εμείς ,να παίζουν μπάλα στο δρόμο (σήμερα έπαιζαν στον δρόμο που παίζαμε πριν 10 χρόνια κ εμείς αλλά είχε πιο πολλά αυτοκίνητα γμτ),καβαλάνε (από πιο μικρά) μηχανάκια,πλακώνονται μαλώνουν πέφτουν,σηκώνονται.....Σίγουρα οι γονείς είναι πιο προσεκτικοιί αλλά δεν χάθηκαν όλα.Στα σχολεία κάθε βράδυ παίζουν μπάλα κ μπάσκετ,μπορεί να μην κατασκευάζουν πλέον αυτοσχέδια παιχνίδια αλλά αυτό είναι το τίμημα της τεχνολογίας.Πλέον βλέπεις 15χρονα να κατεβάζουν mp3 ,να πηγαίνουν σε συναυλίες,να παίζουν μουσική.....Είναι πιο ενημερωμένα,πιο "ξύπνια".Δεν μπορώ να ξέρω τι καθημερινότητα των παιδιών στην Αθήνα.Δυστυχώς από τις 1-2 νέες φουρνιες στην σχολή βλέπω κάποια "παιδιά" από την πρωτεύουσα ,που από καιρό έπαψαν να φέρονται σαν παιδιά.....Αγόρια βγαλμένα απ'το fame story και κορίτσια που ντύνονται σαν 30χρονα.Παρ'΄ολα αυτά δεν είναι αυτός ο κανόνας.Αλλά κάτι πρέπει να αλλάξει πριν γίνει....

9
    Νομίζω ότι ο fatses asteies έχει απόλυτο δίκιο. ποτέ δεν είναι αργά..
     Στα μεγάλα -κυρίως- ωδεία πλέον υπάρχουν τομείς 100% σύχγρονης μουσικής όπου εστιάζεις σε διάφορα είδη (blues fank,soul λπ) χωρίς να πρεπει σώνει και καλά να κάνεις Μπαχ.Ωστώσο βλέποντας πίσω εύχομαι να έιχα κάνει από νωρίτερα θεωρία κιαι αρμονία αλλά και κλασική κιθάρα.
     Νομίζω ότι καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά αυτο που λέμε μουσική.Εγώ επέλεξα να κάνω μαθήματα όταν ένιωσα ότι δεν προχωράω και δεν βελτιώνομαι μόνος μου πια.Δεν λέω ότι ισχύει για όλους το ίδιο.

 θυμίζω:

1.H κιθάρα είναι εξάρτηση.Όσο πιο πολλά ξέρεις τόσο καίγεσαι να μάθεις ακόμη περισσότερα
2.Mysic is FUN.Enjoy it!

10
Δεν θα γίνεις άνθρωπος ποτέ......
Χουντικέ,χουντικέεε.....!

11
Η περιπέτεια του Λεωνίδα Σαμπάνη....

12
Την κάρτα γραφικών μου...και σύντομα

13
Τα γνωστά.... κ μια squier fat strat (μια ακουστικη που είχα μ'άφησε χρόνους...)

14
Through her eyes
Misunderstood
Wait for sleep
Pull me under, σαφώς....

15
Αν και μονος,ο Πανος πιστευω μας εδειξε εναν πολυ ομορφο δισκο.Εχουμε επιτελους νεα του μετα απο πολυ καιρο και μαλιστα ευχαριστα νεα!καλη διαθεση και συναυλιες.Γιατι σε καποιους δεν αρεσε το cd?εγω ακουσα για αλλη μια φορα ενα cd 100% Κατσιμιχαιικο.Δε συμφωνειτε?

Συμφωνούμε απόλυτα!

17
 Οι Όναρ.....Τα λεφτά μας πίσω!!!!

18
Επίσης:

    Γραφειοκρατικός τρόπος: Συστήνουμε μια 50μελής επιτροπή που θα συνεδριάζει τον Απρίλιο του 2012 με στόχο να αναθέσει σε μια 15μελή επιτροπή την διενέργεια έρευνας σχετικά με τα αίτια του ανοίγματος του cd.Αφού βρεθούν τα αίτια θα προκυριχθεί διεθνής διαγωνισμός για την ανάληψη του έργου ενώ προηγουμένως θα ανατεθεί στο ΕΜΠ να εκπονήσει μελέτη για το πως πρέπει να γίνει το έργο του κλεισίματος του πορτακίου.
   Επίσης το ΥΠΕΧΩΔΕ θα αναθέσει σε αρμόδιους φορείς την διερεύνηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που θα μπορούσε να προκαλέσει το εν λόγω έργο.Αφού η Βουλή εν μέσω αντιδράσεων εντάξει το έργο στα μεταολυμπιακά έργα πρώτης προτεραιότητας (  ;D ) γίνεται ο Διαγωνισμός ο οποίος αποτυαχγάνει κ έτσι δημιουργείται η εταιρεία "Πορτάκι ΑΕ" με σκοπό την αποπεράτωση του έργου.
   Η εταιρεία χρεοκοπεί αφού προηγουμένως προσπάθησε να υπαχθεί στο άρθρο 44!

19
           -Τhe Wall
           -Scenes from a Memory-Dream Theater
           - Ο Χαμένος τα παίρνει όλα-Αγγελάκας
           -Αγρύπνια-Θ.Παπακωσταντίνου

20
Δοκίμασε το rp-50 της Digitech.Μαλλόν πολυεφφέ το λες παρά πεταλιέρα κ σε αυτά είναι πολύ καλό.Επίσης έχει εκτός κ drum machine.

Για δες: http://www.digitech.com/products/rp50.htm

22
Φιλολογία....κ συνεχίζω για 1-2 χρονάκια ακόμη.

23
*
* To The Wall των Pink Floyd ειναι ενα αριστουργημα, σωστα? Κι ομως ηχογραφηθηκε σε μια περιοδο οπου το συγκροτημα ηταν στα μαχαιρια... Μαλιστα λεγετε πως λογω διαφωνιων ο Waters και ο Gilmour ηχογραφησαν στο studio διαφορετικες ωρες, επειδη δεν ηθελαν καν να ερθουν σε επαφη...
Παρτε ενα link


Ακριβώς!Ο Waters αρνούνταν να δώσει το υλικό του "The wall' το οποίο ετοίμαζε από καιρό αν δεν αποχωρούσε από το γκρούπ ο Wright.Τελικά συμφωνήθηκε να παραμείνει μόνο κ μόνο για τις συναυλίες.Ο Waters ενοχλήθηκε όταν είδε πως ενώ αυτός είχε υλικό για 3 δίσκους (το 'The wall' επιπλέον υλικό που εκδόθηκε αργότερα) τα υπόλοιπα μέλη του γκρουπ δεν είχαν τίποτα! Εν τέλει το άλμπουμ στο όποίο οι σχέσεις των floyd ήταν σε πραγματικά καλό επίπεδο ήταν μάλλον το "Dark side of moon"

-Στο "Τime" o ήχος από τα ρολόγια ήταν μια δοκιμαστική ηχογράφηση του alan parsons με σκοπό να δείξει τις ηχητικές δυνατότες της τετραφωνιάς...στο τέλος προστέθηκε στο κομμάτι!

-"Τα μπλούζ της άγριας νιότης" ο Πασχαλίδης τα έγραψε μετά από έναν τσακωμό του με τον Μάνο Ξυδούς.Ο Μίλτος σηκώθηκε κ έφυγε μες την νύχτα από το studio κ πήγε περπατώντας στην άλλη άκρη της Αθήνας στο σπίτι του όπου έπιασε κ έγραψε το κομμάτι.Ύστερα θυμήθηκε ότι ελιχε αφήσει το αυτοκίνητό του...στο studio!
-To "Aγύριστο κεφάλι" τέλος του το έγραψε ο Άλκης Αλκαίος κ του το έδωσε να βάλει την μουσική.Το "Αγύριστο κεφάλι" είναι ο Πασχαλίδης κ το κομμάτι γράφτηκε με αφορμή ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα του Μίλτου...βράδυ στην Εθνική οδό στούκαρε μόνος του κοιμισμένος (?) πάνω στο τιμόνι (κ η πιο μεγάλη νύχτα ξημερώνει....)

   Μια ερώτηση: Ξέρει κανείς την ιστορία της 'Δραπετσώνας'? Δεν έχει τύχει να την ακούσω κ πρέπει να έχει ενδιαφέρον.

24
   Όταν πρωτοάκουσα το Nocturme μου ήταν αδύνατο να πιστέψώ ότι είχε κερδίσει διαγωνισμό Eurovision.Τελικά όταν αγόρασα τον δίσκο βρήκα αυτό που κ οι ίδιοι περιγράφουν ως "απλές μελωδίες βγαλμένες από τον μυστικό κήπο".Είναι υπέροχο!

Υ.Γ Για να βλέπουν κ οι δικοί μας πως όσο δεν θα υπάρχει προσωπικότητα κ πάνω από όλα ταλέντο σε αυτό που κάνουν ούτε στην Eurovision δεν θα χωράνε!!!

25
Στη Φιλοσοφική Ιωαννίνων:
Όποιος κοιμάται πατριώτης ξυπνάει εθνικστής!


Σελίδες: [1] 2 3 4 5