Σελίδες:
  • #26 από Vicarious στις 27 Feb 2007
  • θα αλλάξεις το κανάλι του midi στο κανάλι του vst instrument που θες, (αφού πρωτα έχεις ανοιξει το συγκεκριμένο vst)
  • #27 από ScullShot στις 28 Feb 2007
  • Επειδή είμαι άσχετος απο cubase Δεν έχω κτλβει πως θα γίνει να αλλάξω το κανάλι του midi σε vst  ::) δεν ξέρω τι να πατήσω  :P Τεσπα θα το ψάξω thanks πάντως
  • #28 από Vicarious στις 28 Feb 2007
  • ok, λοιπόν import το αρχείο midi στο cubase.
    έχεις αρκετά midi tracks μέσα.
    επιλέγεις το midi των drums ας πούμε.

    Μετά εισάγεις το vst intrument των drums που έχεις (στη δική μου περίπτωση το ezdrummer).





    και ύστερα αλλάζεις το κανάλι του midi για να παίζει από το vst σου και όχι από κάποιο άλλο vst (πχ των windows ή της κάρτας ήχου σου)



    that's all!
    enjoy

    edit: ξέχασα να σου πώ ότι στην συνέχεια το κάνεις αυτό για όλα τα υπόλοιπα midi!
    πχ κιθάρες, μπάσσο, αρμόνιο. (βέβαια θες και αντίστοιχα vst instruments!)

    sorry για τις μεγάλες εικόνες  :-\
  • #29 από ScullShot στις 01 Mar 2007
  • Φίλε σ'ευχαριστώ πάρα πολυ που μπήκες στον κόπο να κάνεις όλα αυτά για να μου δείξεις πως γίνεται :) Το έκανα έτσι όπως μου είπες και όντως δουλεύει  :D Βελτιώθηκε κατα πολύ η ποιότητα στα drums και στο μπάσο!  ;) Το μόνο ίσως πρόβλημα που παρατήρησα είναι ότι οταν τα έβαλα τα drums να παίξουν με το vst ακουγόντουσαν πίσω στον χρόνο με τα υπόλοιπα midi οργανα ίσως αν τα κάνω όλα σε vst να είναι οκ και πάλι thanks  ;)

    P.S και κάτι ακόμα (sorry αν γίνομαι πρίχτης  που γίνομαι  :P) Τώρα πώς εξάγω το τελικό αποτέλεσμα σε audio αρχείο ? παταω export>audio mixdown αλλα μου λέει "the left and right locators must be set" μάλλον θα το ηχογραφίσω την ώρα που παίζει απο την κάρτα ήχου μπακαλίστικα πραματα  :P
  • #30 από Vicarious στις 01 Mar 2007
  • άμα τα κάνεις όλα σε vst θα είναι οκ με το χρόνο.

    Τα locators καθορίζουν απο πού μέχρι πού είναι το κομμάτι σου.
    δες τους αριθμούς που είναι πάνω από τα κομμάτια.