Σελίδες:
  • #1 από Salinas στις 25 Mar 2007
  •  Ρε παιδάκια, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που με προβληματίζει τον τελευταίο καιρό:

    Αν και έχω αρχίσει εδώ και κανα δυο μήνες να μελετάω το Speed mechanics του Stetina και κάνω καθημερινά τις ασκήσεις που μου υπέδειξαν κάποια μέλη του forum σε άλλο νήμα, η ταχύτητά μου παραμένει απελπιστικά αργή: μετά το τέμπο 92 (κι αυτό όχι πάντα, μόνο σε τρελλά κέφια, το ξέρω φαίνεται απελπιστικά αργό :-\) ο ήχος χαλάει, δεν είναι καθαρός, χάνω το ρυθμό και νιώθω τα δάχτυλα "ξύλινα" αν καταλαβαίνετε τι εννοώ. Αυτό που θέλω να ρωτήσω, αφού αυτή η κατάσταση τραβάει πάνω από μήνα χωρίς σημάδια βελτίωσης, εσείς πιστεύετε ότι είναι θέμα επιμονής ή υπάρχει περίπτωση να πλησιάζω ή να έχω φτάσει σ'ένα όριο, οπότε καλό θα είναι να προσπαθήσω να βελτιώσω οσο γίνεται αυτά που έχω ήδη φτάσει και ν'αφήσω τα παραπάνω;  :'( Μήπως πάλι θα έπρεπε να αλλάξω ασκήσεις;
  • #2 από paran0id στις 25 Mar 2007
  • ξεκινα απο πολυ αργες ταχυτητες με οσο το δυνατο μικροτερες κινησεις και στα δυο χερια, προσπαθησε επισης οι κινησεις να "ρεουν" :P
    μετα 2-2 τα μπιτ ανεβασμα και μετα απο ενα σημειο 2 πανω 1 κατω. βοηθαει αλλα θελει ωρα ;)
  • #3 από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 25 Mar 2007
  • Αυτό είναι ακριβώς οι οδηγίες του Stetina σο βιβλίο...

    Έχεις κολλήσει στο 92 ένα μήνα τώρα? Με τί  μελέτη?
  • #4 από Salinas στις 26 Mar 2007
  • Αυτό είναι ακριβώς οι οδηγίες του Stetina σο βιβλίο...

    Έχεις κολλήσει στο 92 ένα μήνα τώρα? Με τί μελέτη?

     Το ξέρω ότι αυτά λέει κι ο Stetina, αλλά σε μένα φαίνεται ότι δεν αποδίδουν.

     μελετάω κατά μέσο όρο δύο ώρες τη μέρα. Το θέμα είναι ότι μέχρι τα 92 είδα θεαματικότατη βελτίωση: ο ήχος μου είναι πολύ πιο καθαρός και έχω απείρως περισσότερο έλεγχο στα σολαρίσματα, αλλά από ταχύτητα εξακολουθώ να πάσχω: μόλις αρχίσει να γίνεται λίγο γρήγορο το κομμάτι τα χάνω, δε μπορώ να συντονίσω τα δυο χέρια, χάνω το ρυθμό και ο ήχος μου είναι λες και δεν έχω ξαναπιάσει κιθάρα στα χέρια μου... Δεν περίμενα ότι θα έφτανα σε ένα σημείο όπου όλα θα τελείωναν τόσο απότομα. Πάντως δεν παραιτούμαι: το πεδεύω όπως λες εσύ: ξεκινάω κάθε φορά από αργά και περνάω όλα τα τέμπο, μέχρ το 92. Ε, που θα πάει, κάποια στιγμή θα το περάσω...
  • #5 από PlusYeaR στις 26 Mar 2007
  • Δοκιμασε να το ανεβασεις για λιγο στο 110
    προσπαθησε το για αρκετη ωρα να παιξεις οσο καλυτερα μπορεις
    το πιθανοτερο ειναι να μην τα καταφερεις
    ΑΛΛΑ οταν γυρισεις το χρονομετρο θα σαι ανετα στο 95-100
  • #6 από Santa στις 26 Mar 2007
  • Ρε συ μη μασάς. Μάθε να παίζεις με το μετρονόμο στο 40, και θα δεις πόσο εύκολο θα σου φαίνεται το shredding μετά ;). Βασικά δεν μπορείς να φτάσεις καθόλου παραπάνω ταχύτητα, ή απλά δεν σου ακούγεται καλά ο ήχος και μόνο? Αν ισχύει το δεύτερο, πολύ καλά κάνεις που προσέχεις αυτά τα πράγματα, αλλά μη γίνεσαι πολύ λεπτολόγος
  • #7 από newGuitarMan στις 26 Mar 2007
  • Κι εγώ το Speed Mechanics χρησιμοποιώ!
    Προτείνω να κάνεις αυτό που λέει ο Stetina, δηλαδή να ξεκινήσεις από αρκετά αργά (βασικά από την ταχύτητα όπου δεν κάνεις καθόλου λάθη και παίζεις άνετα και στο ρυθμό). Εκεί αφού δε θα προσπαθείς ιδιαίτερα να προλάβεις το ρυθμό, δώσε προσοχή στο πόσο απομακρύνεται η πένα σου από τη χορδή κάθε φορά που τη χτυπάς-μπορεί να φταίει αυτό(να απομακρύνεται δηλαδή πολύ η πένα σου από τη χορδή με αποτέλεσμα σε πιο γρήγορο ρυθμό να μην προλαβαίνεις να την επαναφέρεις).
    -Να μελετάς συχνά τη χρωματική κλίμακα που στην αρχή εγώ την θεωρούσα ελάχιστα χρήσιμη αλλά τελικά αποδείχτηκε σωτήρια ειδικά για γρήγορο ζέσταμα! (σ.10/ασκ.1 -σ.20/ασκ.35)
    -Πολύ καλή άσκηση είναι και η 25 (σ.17) στου Stetina και
    -Οι κλίμακες και ειδικά οι κλίμακες σε ascending και descending groups όπως στις σελίδες 42-46 του Sp.Mech.
    Σόρυ για το τεράστιο post ::)
    Ελπίζω να βοήθησα λίγο!
    Ακόμα ελπίζω ότι εννοείς ότι παίζεις 16α σε 92bps και όχι 32α σε τρίηχα!
  • #8 από YmiRLinG στις 26 Mar 2007
  • Δηλαδη μετα τα 92 δεν μπορεις να πιασεις ουτε τεταρτα ας πουμε? Απο τι ξεκινησες? Προσωπικα ξεκινησα (μπασσο βεβαια αλλα δν εχει μεγαλη σημασια) ασκησεις απο μετρονομο 60. Κατω απο τα 60 ειναι απελπιστικα αργο και εκει ειναι ενα καλο οριο να αρχισεις. Αν εκει τα εχεις πολυ ανετα τοτε θελει απλα επιμονη. και παντα ανεβαινε σταδιακα. Δηλαδη αμα πας να ξεκινησεις την εξασκηση στα 110 δεν θα σου βγει τιποτα κανε κανα δεκαλεπτο στο 60 μετα ανεβα. Επισης φροντισε στις ασκησεις στο 60 να μην απομακρυνονται πολυ τα δαχτυλα απο την ταστιερα. Δηλαδη να κανεις ας πουμε μια κλιμακα και να σηκωνεις οσο το δυνατον λιγοτερο τα δαχτυλα. Γιατι αν τα σηκωνεις πολυ τοτε το επομενο πατημα 99% θα σου βγει εκτος χρονου σε μεγαλυτερες ταχυτητες. Η καλυτερη εξασκαση γινεται στα αργα, αν μπορεις να παιξεις καλα αλλα πολυ καλα στο 60 τοτε μετα θα δεις οτι θα πεταξεις.
  • #9 από juggernot breaker* στις 27 Mar 2007
  • αυτα που σου λεει ο ρουφους(αν και μπασιστας) ειναι σωστα....
    πρεπει να δουλεψει πολυ το δεξι χερι και το αριστερο στην αρχη με τεταρτα και μετα με ογδοα(κ.ο.κ) ωστε καποια στιγμη να μοπορεισ να φτασεισ σε ενα ικανοποιητικο επιπεδο 160.
    ξεκινα λοιπον καλυτερα απο το 40 αργα-αργα.καθε μερα για πολυ ςρα και με προγραμμα...ε δεν γινετε να μην καλυτερευση η κατασταση καποια στιγμη.... 8)
  • #10 από Salinas στις 27 Mar 2007
  • Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας.

     Εννοείται ότι μιλάω για ασκήσεις με 16α. Εννοείται επίσης ότι τα τέταρτα τα πιάνω και στα 220. Από τα 60 μέχρι τα 84 πρέπει να είμαι πολύ εκτός φόρμας, να έχω πιεί τα κέρατά μου ή να είμαι εντελώς αφηρημένος για να κάνω λάθος. Ακριβώς αυτό είναι που με προβληματίζει: ενώ σ'αυτό το επίπεδο είδα μια βελτίωση που ούτε καν την περίμενα, ξαφνικά βρίσκω μπροστά μου μια κλειστή πόρτα, απ'την οποία δε μπορώ να περάσω: εννοείται, επαναλαμβάνω, πως δεν εγκαταλείπω την προσπάθεια, ιδίως γιατί με αυτό τον αργό αλλά πεντακάθαρο ήχο έχω καταφέρει πολύ ωραία πράγματα, που μόλις πριν ένα μήνα φάνταζαν ακατόρθωτα. Πάντως, πως να το κάνουμε, θέλω κι εγώ λίγο shredding!
     Επίσης, έχω προσέξει ότι στις αργές ταχύτητες τα δάχτυλα μένουν κολλημένα πάνω απ'τις χορδές, ενώ στις γρήγορες αρχίζουν σιγά σιγά ν'απομακρύνονται: στις δε χρωματικές, κατά το 4-3-2-1, το μικρό δάχτυλο απογειώνεται κι αυτό με ενοχλεί πάρα πολύ.
  • #11 από juggernot breaker* στις 27 Mar 2007
  • ε παλι το ιδιο πραγμα πρεπει να κανεις...
    προγραμμα και σωστη μελετη....
    και πανω απ ολα υπομονη...
  • #12 από Salinas στις 28 Mar 2007
  • Παιδιά, σας ευχαριστώ όλους ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!
    Μάζεψα τις συμβουλές σας κι έχω στρωθεί στη μελέτη έχοντας ξαναβρεί κάτι που κανένας Stetina και κανένας Satriani δε μπορεί να δώσει: τον ενθουσιασμό ότι μοιράζομαι τον ίδιο κόπο και την ίδια λαχτάρα με όλους. Να 'στε όλοι καλά, και οι shredders, shreddάρετε λίγο και για μένα μέχρι να έρθω κι εγώ στην παρέα...  :) :) :)
  • #13 από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood στις 28 Mar 2007
  • Κάτι τελευταίο, σχετικά με τη μελέτη, και το βιβλίο του Stetina.
    1)Εφόσον μεχρι ενός σημείου νιώθεις μια άνεση, σε τέμπο κάτω απο αυτό το σημείο, κάνε πιο πολύπλοκες ασκήσεις.
    2)Δούλεψε το alternate picking. Εγώ είχα μάθε με το μπακάλικο τρόπο τη πένα, 4 χρόνια τώρα, και τώρα, βλέπω βελτίωση σε αυτή τη πτυχή.
    3)Πιάσε τη κιθάρα σωστα.Δώσε σημασία στην ελευθερία των χεριών.Η στάση της κλασικής κιθάρας, δεν είναι έτσι για να μοιάζουμε με geeks ;D ;D ;D ;D. Αλλα για να επιτρέπει και στα 2 χέρια να είναι ελεύθερα, χωρίς να ζορίζεται ο καρπός.
    4)Ανέλυσε το πρόβλημα σου.Είναι το δεξί χέρι? Το αριστερό? Ο Συγχρονισμός?

    Οποιαδήποτε ερώτηση, θα χαρώ να την απαντήσω.

    Υ.Γ. Ομολογώ, οτι δεν συμφωνώ, με τις προηγούμενες ασκήσεις που προτάθηκαν, αλλα προτιμώ, να μην αρχισουμε να λέμε ποια άσκηση είναι καλύτερη, απο την άλλη... :-\ :-\
  • #14 από gigantas στις 28 Mar 2007
  • Υ.Γ. Ομολογώ, οτι δεν συμφωνώ, με τις προηγούμενες ασκήσεις που προτάθηκαν, αλλα προτιμώ, να μην αρχισουμε να λέμε ποια άσκηση είναι καλύτερη, απο την άλλη... :-\ :-\
    Διαφωνω σε αυτο,ας πει ο καθενας ποιες κανει παραπανω για να το βοηθησουν.Εχει 1000000000 ασκησεις γιαυτο το λεω  ;)Εγω τη χρωματικη τη κανω στα 130 και αλλες απο 90-110 και ασχολουμαι κανα μηνα.Κανω ομως μεχρι τωρα 4-5 ασκησεις.Κανε οτι ειπαν οι παραπανω και ακου μια συμβουλη απο εμενα.
    Ανεβα στα 95 η οπου κολλας.
    Δεξι χερι παιζεις κανονικα αλλα παιζεις 4α.
    Οταν εισαι ανετος κανε τα 8α.
    Οταν εισαι ανετος και με αυτα κανε τα 16α.

    Παλιο κλασικο κολπο  ;) ;)
    Δοκιμασε το  ;D ;D
  • #15 από newGuitarMan στις 28 Mar 2007
  • Παράθεση
    Υ.Γ. Ομολογώ, οτι δεν συμφωνώ, με τις προηγούμενες ασκήσεις που προτάθηκαν, αλλα προτιμώ, να μην αρχισουμε να λέμε ποια άσκηση είναι καλύτερη, απο την άλλη... Undecided Undecided
    Οι ασκήσεις που είπα πιο πριν δε νομίζω ότι είναι κάτι ιδιαίτερο, απλά η χρωματική για ανάπτυξη ανεξαρτησίας μεταξύ των δακτύλων, η άλλη με τα 15-0-0-0-0-0-0-0-14-0-0-0-0-0-0-0-12-0-0-0-0-0-0-0-κλπ.κλπ. για εξάσκηση με την πένα και συγχρονισμό με το ρυθμό και οι κλίμακες για να αποκτήσει καλή συνεργασία και συγχρονισμό ανάμεσα στα δύο χέρια του ο φίλος Salinas.
    Πολύ καλό είναι και αυτό που είπε ο PlusYeaR και συνήθως πετυχαίνει (με κάποια όρια βέβαια).
    Καλή μελέτη φίλε!
  • #16 από ΚΙΘΑΡΑ στις 12 Nov 2020
  • Ρε παιδάκια, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι που με προβληματίζει τον τελευταίο καιρό:

    Αν και έχω αρχίσει εδώ και κανα δυο μήνες να μελετάω το Speed mechanics του Stetina και κάνω καθημερινά τις ασκήσεις που μου υπέδειξαν κάποια μέλη του forum σε άλλο νήμα, η ταχύτητά μου παραμένει απελπιστικά αργή: μετά το τέμπο 92 (κι αυτό όχι πάντα, μόνο σε τρελλά κέφια, το ξέρω φαίνεται απελπιστικά αργό :-\) ο ήχος χαλάει, δεν είναι καθαρός, χάνω το ρυθμό και νιώθω τα δάχτυλα "ξύλινα" αν καταλαβαίνετε τι εννοώ. Αυτό που θέλω να ρωτήσω, αφού αυτή η κατάσταση τραβάει πάνω από μήνα χωρίς σημάδια βελτίωσης, εσείς πιστεύετε ότι είναι θέμα επιμονής ή υπάρχει περίπτωση να πλησιάζω ή να έχω φτάσει σ'ένα όριο, οπότε καλό θα είναι να προσπαθήσω να βελτιώσω οσο γίνεται αυτά που έχω ήδη φτάσει και ν'αφήσω τα παραπάνω;  :'( Μήπως πάλι θα έπρεπε να αλλάξω ασκήσεις;
    EXV KATI EYKOLAKIA
Σελίδες: