Σελίδες:
  • #1 από tri στις 15 Jul 2003
  • Προτείνω ανεπιφύλακτα να ακούσετε την πρώτη δουλειά δύο νέων τραγουδοποιών. (Διαμαντόπουλος-Καρποδίνης). Το σχήμα ονομάζεται ΟΜΟΡΟΝ και ο τίτλος είναι ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ. (UNIVERSAL). Περιέχει τουλάχιστον δέκα πολύ καλά τραγούδια, δύο νέων δημιουργών, αγνώστων μεν - καλών, όπως αποδεικνύεται, δε. Ανάμεσα σε μπαλλάντες και ροκάκια περιλαμβάνεται και ένα πολύ ωραίο λαϊκό τραγούδι με τίτλο "τα τατουαζ" που θα γίνει σίγουρα μεγάλη επιτυχία αν το τραγουδήσει κάποιος γνωστός λαϊκός τραγουδιστής π.χ Μητροπάνος ή Πασχάλης Τερζής.    
  • #2 από tri στις 30 Jul 2003
  • Bλέπω, με μεγάλη μου χαρά, πως το ακούσατε πολλοί και συμφωνείτε, αφού δεν αντιλέξατε.  
  • #3 από tri στις 06 Aug 2003
  • ΄Οσο το ακούω τόσο καλύτερο το βρίσκω.
  • #4 από bluewind στις 07 Aug 2003
  • Προσθέτω άλλη μια άποψη, όπως εκφράζεται από τον Βαγγέλη Αρναουτάκη στο τελευταίο τεύχος του Διφώνου:

    "Όμορον είναι ο Νίκος Διαμαντόπουλος και ο Παύλος Καρποδίνης, οι οποίοι μοιράζονται τόσο συνθετικά όσο και ερμηνευτικά το πρώτο δισκογραφικό τους εγχείρημα. Σε αυτό ακούσαμε μια, πρωτόλεια κυρίως, μελωδική διάθεση που διαπερνά σχεδόν το σύνολο των τραγουδιών και κάποιες άνευρες ερμηνείες (κυρίως του Παύλου Καρποδίνη) που συνιστούν τον ερασιτεχνισμό της προσπάθειας. Μια στο μεταίχμιο αισθητική που άλλοτε παραπέμπει σε ένα ξεχασμένο, τουλάχιστον μία δεκαετία πίσω, μπαλαντοπόπ και άλλοτε ακόμη και σε ένα ερμαφρόδιτο αποτέλεσμα. Τα τραγούδια "Τατουάζ" και "Η Ζωή Τα Ήθελε...Αλλιώς" θα μπορούσα να φανταστώ ακόμη και με τη φωνή του Νότη Σφακιανάκη.

    Οι πιο σκληροί στίχοι του Κώστα Λάζαρη στα "Ύποπτα Λόγια" προδίδονται από τη μελοποίησή τους, την οποία εκλήθη να υπερασπιστεί η Αναστασία Μουτσάτσου. Στο "Bob Dylan" του Πάνου Φαλάρα και του Αντώνη Βαρδή ακούγεται, παλαιωμένη στην εισαγωγή, καθώς προστάζει η μόδα των remake, η φωνή του Βασίλη Παπακωνσταντίνου, από το προ εικοσιπενταετίας πρωτότυπο.

    Το τραγούδι συνεχίζει σε ρυθμικό τόνο ο Νίκος Διαμαντόπουλος, συνοδευόμενος αποκλειστικά από τα πλήκτρα του Άκη Μουχλιανίτη, στον οποίο ανήκουν η ενορχήστρωση και κυρίως ο προγραμματισμός του δίσκου."
Σελίδες: