Σελίδες:
  • #26 από themos στις 20 Jan 2009
  • Κι εγώ περιμένω αυτό το περίφημο mail από τη UPS για το μπέρδεμα που μου έτυχε (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0) αλλά απ' ό,τι φαίνεται αργεί λίγο...έτσι κι αλλιώς είπανε 4 εργάσιμες, οπότε περιμένω μέχρι αύριο για να αρχίσω να εκνευρίζομαι.  :)
  • #27 από never στις 20 Jan 2009
  • Tελικα αξιζει ρε παιδια η ταλαιπορια για να γλυτοσουμε χρηματα?
    Ειμαι της γνωμης οτι ειναι λιγο ρισκο το να παραγγειλω μια κιθαρα που δεν την εχω πιασει στα χερια μου.......
    Στην θεσσαλονικη τουλαχιστον σε τιμες μετρητης βρισκεις τιμες ιδιες με το thomann.

    Φιλε apressa ελπιζω να γινει η δουλεια σου.
  • #28 από themos στις 22 Jan 2009
  • Tελικα αξιζει ρε παιδια η ταλαιπορια για να γλυτοσουμε χρηματα?
    Ειμαι της γνωμης οτι ειναι λιγο ρισκο το να παραγγειλω μια κιθαρα που δεν την εχω πιασει στα χερια μου.......
    Στην θεσσαλονικη τουλαχιστον σε τιμες μετρητης βρισκεις τιμες ιδιες με το thomann.

    Φιλε apressa ελπιζω να γινει η δουλεια σου.

    Αν τις βρίσκεις στις ίδιες τιμές, δεν έχεις λόγο να παραγγείλεις από εξωτερικό, προφανώς  :).

    Από τις κριτικές που έχει λάβει ο thomann κατά καιρούς, νομίζω ότι περιπτώσεις σαν τη δική μου και του appressas είναι μάλλον η εξαίρεση και όχι ο κανόνας.
  • #29 από if_it_is? στις 23 Jan 2009
  • Ρε παιδιά με mail δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται.. Πάρε ένα τηλεφωνάκι τον Αγγελόπουλο και σε 3 μέρες το UPS θα είναι σπίτι σου! ;)
  • #30 από themos στις 23 Jan 2009
  • Ρε παιδιά με mail δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται.. Πάρε ένα τηλεφωνάκι τον Αγγελόπουλο και σε 3 μέρες το UPS θα είναι σπίτι σου! ;)


    O Αγγελόπουλος δε μου απάντησε στο mail δυστυχώς, ωστόσο η κοπέλα από το customer service απάντησε αυθημερόν...όταν άργησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου από UPS, της έγραψα νέο e-mail, απάντησε επίσης την ίδια μέρα (ζητώντας πάλι συγγνώμη), λέγοντας ότι θα στείλει τα address labels για να μιλήσω απευθείας με την UPS. Τα οποία ήρθαν με το ταχυδρομείο την επόμενη (!) και η UPS θα έρθει σήμερα να παραλάβει το πακέτο.

    Προς mods: Αν δεν έχουν αντίρρηση οι υπόλοιποι, για να μη γράφουμε τα ίδια σε δύο θέματα, προτείνω το παρόν θέμα και το αντίστοιχο με τη δικιά μου περίπτωση (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0) να συγχωνευτούν και να γίνουν sticky στο "Καταστήματα, αγορά", ως οδηγός για την περίπτωση που ο thomann στέλνει ελλατωματικό προϊόν ή λάθος παραγγελία.
  • #31 από Απόλλων στις 23 Jan 2009
  • Προς mods: Αν δεν έχουν αντίρρηση οι υπόλοιποι, για να μη γράφουμε τα ίδια σε δύο θέματα, προτείνω το παρόν θέμα και το αντίστοιχο με τη δικιά μου περίπτωση (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0) να συγχωνευτούν και να γίνουν sticky στο "Καταστήματα, αγορά", ως οδηγός για την περίπτωση που ο thomann στέλνει ελλατωματικό προϊόν ή λάθος παραγγελία.


    Δεν είμαι σίγουρος αν θα ήταν χρήσιμο να συγχωνευτούν αυτά τα thread. Θα μπερδευτούν οι δύο συζητήσεις καθώς οι απαντήσεις θα μπουν σε χρονολoγική σειρά και ίσως να είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό σε ποιό από τα δύο θέματα αναφέρεται κάθε απάντηση.
  • #32 από themos στις 23 Jan 2009
  • Προς mods: Αν δεν έχουν αντίρρηση οι υπόλοιποι, για να μη γράφουμε τα ίδια σε δύο θέματα, προτείνω το παρόν θέμα και το αντίστοιχο με τη δικιά μου περίπτωση (http://forum.kithara.gr/index.php?topic=71016.0) να συγχωνευτούν και να γίνουν sticky στο "Καταστήματα, αγορά", ως οδηγός για την περίπτωση που ο thomann στέλνει ελλατωματικό προϊόν ή λάθος παραγγελία.


    Δεν είμαι σίγουρος αν θα ήταν χρήσιμο να συγχωνευτούν αυτά τα thread. Θα μπερδευτούν οι δύο συζητήσεις καθώς οι απαντήσεις θα μπουν σε χρονολιγική σειρά και ίσως να είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό σε ποιό από τα δύο θέματα αναφέρεται κάθε απάντηση.


    Ναι, μάλλον έχεις δίκιο εφ'όσον είναι απαραίτητη η χρονολογική σειρά...πάντως ίσως το ένα από τα δύο καλό είναι να γίνει sticky για να μη ρωτάμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά που γίνεται ένα λάθος από thomann.
Σελίδες: