Σελίδες:
  • #1 από Lost_Highway στις 13 Nov 2009
  • Έχω κάνει μια παραγγελία από Thomann, το πακέτο έχει αποσταλεί τη Δευτέρα 9/11 με την DHL. Χρησιμοποιώντας τη γερμανική σελίδα της DHL είδα ότι το πακέτο μου ήρθε στην Ελλάδα τα ξημερώματα της Τετάρτης 11/11. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχουν άλλες πληροφορίες.

    Έχω δοκιμάσει το tracking και από τη σελίδα της Ελληνικής DHL και της UPS, αλλά και των Ταχυμεταφορών Ελτά [Πόρτα-Πόρτα] -τις προηγούμενες φορές, το πακέτο μου ερχόταν με το "Πόρτα-Πόρτα" και μπορούσα μέσω της σελίδας τους, να δω πού βρίσκεται.

    Δυστυχώς, αυτή τη φορά δεν υπάρχουν πουθενά πληροφορίες για το πακέτο [και με βάση παλαιότερες αγορές μου, θα έπρεπε να το έχω ήδη λάβει].

    Έχετε κάποια ιδέα/εμπειρία επ' αυτού;

    Ευχαριστώ.
  • #2 από Βραζίλης στις 13 Nov 2009
  • Τηλ. στο τελωνείο του Ελ. Βενιζέλος. Πιθανόν "κόλλησε" εκεί.
  • #3 από Lost_Highway στις 13 Nov 2009
  • Μόλις ενημερώθηκα ότι υπάρχει γενικό πρόβλημα στο Αεροδρόμιο με τις καθυστερήσεις.
    Το πακέτο μου είναι σε μια limbo κατάσταση, οπότε κάνουμε υπομονή.  0:)
Σελίδες: