Πρόβλημα σε tracking πακέτου από Thomann
Σελίδες:
1
Actions
Choose an action
WAP2
Όροι Χρήσης
#1 από Lost_Highway στις 13 Nov 2009
Έχω κάνει μια παραγγελία από Thomann, το πακέτο έχει αποσταλεί τη Δευτέρα 9/11 με την DHL. Χρησιμοποιώντας τη γερμανική σελίδα της DHL είδα ότι το πακέτο μου ήρθε στην Ελλάδα τα ξημερώματα της Τετάρτης 11/11. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχουν άλλες πληροφορίες.
Έχω δοκιμάσει το tracking και από τη σελίδα της Ελληνικής DHL και της UPS, αλλά και των Ταχυμεταφορών Ελτά [Πόρτα-Πόρτα] -τις προηγούμενες φορές, το πακέτο μου ερχόταν με το "Πόρτα-Πόρτα" και μπορούσα μέσω της σελίδας τους, να δω πού βρίσκεται.
Δυστυχώς, αυτή τη φορά δεν υπάρχουν πουθενά πληροφορίες για το πακέτο [και με βάση παλαιότερες αγορές μου, θα έπρεπε να το έχω ήδη λάβει].
Έχετε κάποια ιδέα/εμπειρία επ' αυτού;
Ευχαριστώ.
Lost_Highway
#2 από
Βραζίλης στις 13 Nov 2009
Τηλ. στο τελωνείο του Ελ. Βενιζέλος. Πιθανόν "κόλλησε" εκεί.
Βραζίλης
#3 από Lost_Highway στις 13 Nov 2009
Μόλις ενημερώθηκα ότι υπάρχει γενικό πρόβλημα στο Αεροδρόμιο με τις καθυστερήσεις.
Το πακέτο μου είναι σε μια limbo κατάσταση, οπότε κάνουμε υπομονή.
Lost_Highway
Σελίδες:
1
Actions
Choose an action
WAP2
Όροι Χρήσης
Desktop View
SMF Mobile Theme
Γεια χαρά Επισκέπτης
Αρχική
Αναζήτηση
Τελευταία μηνύματα
Εγγραφή
Σύνδεση
Mobile View
TinyPortal
© 2005-2012