Σελίδες:
  • #1 από Alkaid στις 13 Jun 2012
  • Γεια σας παιδιά
    Θέλω να ηχογραφήσω ακουστική και κλασική κιθάρα και σκέφτομαι να αγοράσω τον κατάλληλο εξοπλισμό.
    Οι λύσεις που έχω είναι
    α)Απλός μαγνήτης
    β)Μαγνήτης Piezo
    γ)Κάψα
    δ)Μικρόφωνο
    Μήπως μπορείτε να με κατατοπίσετε σχετικά με την ποιότητα της κάθε ηχογράφησης και αν μπορείτε να μου προτείνετε
    εξοπλισμό από τον οποίο είστε ευχαριστημένοι
    Ευχαριστώ
  • #2 από Korgy στις 13 Jun 2012
  • η προτιμότερη λύση ειναι η ηχογράφηση με 2 μικρόφωνα, αλλα αυτο απαιτεί πολλά απο θέμα χρημάτων!


    μπορεις και με καλωδιο να γράψεις (με μαγνήτη δηλαδη) αλλά αυτο απαιτεί κάρτα ήχου με προενισχυτή σήματος, αλλιώς καρτα ήχου απλή (line in σήμα) και εξωτερικό προενισχυτή.
  • #3 από Alkaid στις 14 Jun 2012
  • Βασικά για μαγνήτη προσανατολίζομαι αλλά φοβάμαι μήπως ο
    ήχος δεν είναι τόσο φυσικός. από την άλλη όμως υπάρχει περίπτωση
    η ηχογράφηση με μικρόφωνο να μου κάνει παράσιτα?
  • #4 από zeoy στις 14 Jun 2012
  • Βασικά για μαγνήτη προσανατολίζομαι αλλά φοβάμαι μήπως ο
    ήχος δεν είναι τόσο φυσικός. από την άλλη όμως υπάρχει περίπτωση
    η ηχογράφηση με μικρόφωνο να μου κάνει παράσιτα?


    είτε με μικρόφωνο γράψεις είτε καρφί (μαγνήτης, piezo κλπ) χρειάζεσαι έναν προενισχυτή (mic/line/instrument)


    Μπορείς να γράψεις ακόμα και με ένα φτηνό δυναμικό σαν το Shure SM57 που θα είναι σχετικα "αναίσθητο" σε θορύβους περιβάλλοντος. Το αποτέλεσμα δεν έχει το γνωστό "λαμπρό" ήχο που έχουμε συνηθίσει αλλά για κάποια ήδη δουλεύει μια χαρά (κάποιοι μάλιστα προτιμάνε αυτή τη lo-fi προσέγγιση).
    Ακόμα και με πυκνωτικό αν έχεις ένα σχετικά ήσυχο περιβάλλον δε θα έχεις πρόβλημα παρά μόνο αν είναι τελείως μόνη της στη μίξη η ακουστική οπότε χρειάζεσαι απόλυτη ησυχία γιατί τα πυκνωτικά αρπάζουν πιο πολύ και τον παραμικρό θόρυβο.


    Ο τυπικός ήχος από piezo προσωπικά μου είναι αντιπαθέστατος. Τώρα για μαγνήτη, δεν έχω εμπειρία αλλά σίγουρα δίνει κάτι διαφορετικό.


    Προσωπικά μ'αρέσει να χρησιμοποιώ ένα δυναμικό και ένα πυκνωτικό και να μιξάρω κατά βούληση.


    Ειδικά αν θες και κλασσική να ηχογραφήσεις νομίζω ότι μικρόφωνο(α), προενισχυτής και ένα ήσυχο δωμάτιο είναι μονόδρομος.
  • #5 από profsokin στις 15 Jun 2012
  • για πες ας πούμε μια πρόταση σε μικρόφωνο και προενισχυτή οικονομικά αν δε βαριέσαι

    για μικρόφωνο ας πούμε κρατάμε αυτό http://www.thomann.de/gr/shure_sm57_lc.htm
  • #6 από zeoy στις 15 Jun 2012

  • για πες ας πούμε μια πρόταση σε μικρόφωνο και προενισχυτή οικονομικά αν δε βαριέσαι


    για μικρόφωνο ας πούμε κρατάμε αυτό http://www.thomann.de/gr/shure_sm57_lc.htm



    http://www.thomann.de/gr/m-audio_audio_buddy.htm


    πολύ καλός για τα λεφτά του (με μια μικρή δυσκολία στην ηχογράφηση υπερβολικά δυνατών σημάτων από το μικρόφωνο που για ακουστική/κλασική δε σε απασχολεί).


    Για μικρόφωνο θα ξεκίναγα μάλλον με πυκνωτικό (αν και το 57αρι είναι κλασικό εργαλείο για όλες τις δουλειές). Ίσως κάποιο Rode ή κάποιο Oktava. Αυτό που έχω ήταν δώρο  και δεν το έχω ψάξει: M-Audio Solaris πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος. Μια χαρά μου κάνει εμένα. O Korgy μπορεί να σου πει πολύ πιο εμπεριστατωμένα πράγματα.


    Α, υπόψην αυτόνομο προενισχυτή σου πρότεινα με δεδομένο ότι έχεις μια αξιοπρεπή κάρτα ήχου. Αλλιώς κοιτάς για κανένα combo USB Interface + Preamp. Και μακριά από λαμπάτους προενισχυτές σε αυτά τα λεφτά.
  • #7 από profsokin στις 15 Jun 2012
  • Συγγνώμη αν αποπροσανατολίζω τη συζήτηση, αλλά νομίζω είναι σχετική. Δεν έχω κάρτα ήχου, ως τώρα ηχογραφώ στο mic in του laptop με ένα μικροφωνάκι philips της πλάκας.

    Φυσικά δεν έχω και καλό αποτέλεσμα, αλλά δεν είναι ότι καίγομαι να έχω καλή ποιότητα. Πάρε κι ένα sample https://www.box.com/s/8e7d55ee02481f3bd1be

    Αν θέλω να βελτιώσω σιγά σιγά τον ήχο, να πάω πρώτα για εξωτερική κάρτα, κι όταν μαζέψω κι άλλα και για σοβαρό μικρόφωνο;
    Αυτή ας πούμε τι σου λέει;
    http://www.plaisio.gr/Sound-Vision/Portable-Player/Speakers-Sound-Cards/Professional-Sound-Cards/Tascam-US-100-Sound-Card-TA-EM-000506.htm

    Θα έχω σοβαρή διαφορά μ'αυτή; Ηχογραφώ πολύ θόρυβο τώρα, αλλά φαντάζομαι ότι γιαυτό κυρίως φταίει το ότι δεν χρησιμοποιώ προενισχυτή στο μικρόφωνο. Επίσης νομίζω πως έχω και ηλεκτρικό θόρυβο απ'τη σύνδεση στο mic in γιατί οταν το "παίζω" λίγο εκεί πέρα, η είσοδος του μικροφώνου βαράει κόκκινο.
  • #8 από zeoy στις 15 Jun 2012
  • OK, χρειάζεσαι κάτι με (κατά προτίμηση 2) XLR εισόδους (αυτή που δείχνεις δεν έχει)
    Κάτι τέτοιο ας πούμε είναι νομίζω μια αξιοπρεπέστατη λύση
    http://www.thomann.de/gr/alesis_io2_express.htm

    δες κι αυτό το σετάκι http://www.thomann.de/gr/samson_c01c02_cl_studio_kit.htm


    Πιστεύω πως με τα παραπάνω θα είσαι έτοιμος για αξιοπρεπέστατες ηχογραφήσεις
  • #9 από profsokin στις 16 Jun 2012
  • Κατάλαβα, απλά το μικροφωνάκι το μικρό που έχω είναι καρφί μικρό, οπότε δεν μπαίνει σε XLR (το googlαρα, μη νομίζεις) και δεν το σκέφτηκα ότι θα χρειαστώ.
  • #10 από profsokin στις 16 Jun 2012
  • Κι επίσης το σετάκι το λες για να γράφω ταυτόχρονα και με τα δύο;

  • #11 από freemind στις 16 Jun 2012
  • Βασικα να κανεις μια στερεοφωνικη τεχνικη ηχογραφησης κιθαρα ( μια A-B ή μια X-Y ) ;) Δινει καλυτερη αισθηση της κιθαρας, ενω συγχρονως ( αναλογα με την τοποθετηση και το εαν εναι ρυθμικη ή σολο ) μπορεις να εχεις καλυτερη χρηση της μεσα στη μιξη!
  • #12 από zeoy στις 17 Jun 2012
  • Κι επίσης το σετάκι το λες για να γράφω ταυτόχρονα και με τα δύο;


    Ναι, για τους λόγους που αναφέρει ο freemind (γενικά κάνεις ωραία κόλπα με 2 μικρόφωνα). Επιπλέον το σετακι είχε ίδια τιμή με το ένα από τα δύο μόνο του ;)
  • #13 από profsokin στις 17 Jun 2012
  • Κι επίσης το σετάκι το λες για να γράφω ταυτόχρονα και με τα δύο;


    Ναι, για τους λόγους που αναφέρει ο freemind (γενικά κάνεις ωραία κόλπα με 2 μικρόφωνα). Επιπλέον το σετακι είχε ίδια τιμή με το ένα από τα δύο μόνο του ;)

    Κι εγώ κάθομαι και το κοιτάω στα δόντια..
Σελίδες: