Σελίδες:
  • #26 από zeoy στις 26 Sep 2013
  • ... και για να ξαναθυμίσω, το θέμα είναι ότι ιδρύματα που με νύχια και με δόντια κρατιούνται σε πολύ ψηλές θέσεις διεθνώς, χτυπιούνται αλόγιστα με περικοπή κοντά στο 50% σε προσωπικό που υποστηρίζει γραμματείες, μεταπτυχιακά, διεθνή προγράμματα, βιβλιοθήκες, νοσοκομεία, εργαστήρια ακόμα και διδασκαλία.

    Σας τα λέω μέσα από πολύ μακριά πείρα στο Παν/μιο Αθηνών όπου έχω πάρει το πρώτο μου πτυχίο, το Master και το διδακτορικό μου και εργάζομαι τα τελευταία 14 χρόνια. Φυσικά ως ανταμοιβή σε ό,τι έχω προσφέρει (η δουλειά μου είναι κυρίως η έρευνα και η διδασκαλία και τα αποτελέσματά της είναι πολύ εύκολα μετρήσιμα) απειλούμαι αυτή τη στιγμή με απόλυση.

    Στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας μας φυσικά υπάρχουν και προβλήματα και στρεβλώσεις αλλά δε βλέπω με ποιον τρόπο η παρούσα διαδικασία βοηθάει στο να διορθωθούν.

    Τα κανάλια φυσικά το χαβά τους. Αναφέρω δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
    Ο Κύρτσος ανακάλυψε 100 (και μάλιστα υπεράριθμους) κηπουρούς στο ΕΚΠΑ τη στιγμή που ο πραγματικός αριθμός είναι 2 μόνιμοι, 2 αορίστου και ένας έκτακτος για 1400 στρέματα πρασίνου. Τι 5 τι 100 βρε αδερφε;
    Ο Πορτοσάλτε αναρωτιόταν γιατί διαμαρτύρονται οι άνθρωποι των ΑΕΙ αφού όλοι αυτοί που θα φύγουν είχαν συμβάσεις ορισμένου χρονού δηλαδή "θα έφευγαν ούτως ή άλλως" τη στιγμή που στην πραγματικότητα αυτοί που φεύγουν είναι μόνιμοι ή "αορίστου χρόνου".
    Και μέσα σε όλα η ΔΑΠ ΝΔΦΚ καλεί άπαντες να σταματήσουν τα μικροπολιτικά παιχνίδια και να γίνουν οι εξετάσεις και οι εγγραφές. Πώς γίνεται να παίζονται μικροπολιτικά παιχνίδια και όλες οι αποφάσεις να ψηφίζονται ομόφωνα δεν το καταλαβαίνω. Το σε ποιο και τι είδους πανεπιστήμιο θα μπουν αυτοί που θα κάνουν εγγραφές και από ποιο θα βγουν αυτοί που θα γράψουν εξετάσεις είναι λεπτομέρειες γι'αυτούς φαίνεται.
  • #27 από Lo.Lee.Ta στις 27 Sep 2013
  • Στην Ελλάδα, είτε στη Δημόσια Εκπαίδευση, είτε στην Ιδιωτική, έαν δεν τα σκας χοντρά σε επιπλέον ιδιαίτερα με extra καθηγητάδες ή αν οι ίδιοι οι γονείς σου δεν είναι καθηγητάδες κλπ μορφωμένοι άνθρωποι, ουδέποτε θα υπάρξεις μορφωμένος. Μορφωμένος είναι αυτός ο οποίος δεν έχει κενά στην ύλη που έχει διδαχθεί και δύναται να χρησιμοποιεί την ύλη που έχει διδαχθεί ή για να το πούμε αλλιώς έχει τελειώσει με την αξία του με πολύ καλό βαθμό και αυτό μπορεί να αποδειχθεί οποιαδήποτε στιγμή με αντίστοιχα γνωσιακά τεστ του επιπέδου του των γνώσεών του. Οι υπόλοιποι είναι απλώς ανθρώποι που δεν είναι αναλφάβητοι και βρίσκονται μετέωροι σε μια μεσοβέζικη κατάσταση πολλά στάδια πριν την μόρφωση. Σε αυτό ακριβώς το τελευταίο βοηθάει η Δημόσια Δωρεάν εκπαίδευση, το οποίο βέβαια είναι κάτι πολύ σημαντικό, αλλά δεν έχει να κάνει καμμία σχέση με τη μόρφωση. Όταν λοιπόν, βλέπεις την Ελλάδα να έχει ενα Χ (έσε) μέσα επίπεδο έχοντας Δωρεάν Δημόσια εκπαίδευση, ξέρεις πολύ καλά, ότι αν αρχίσουν να την καταργούν και αυτή, στην καλύτερη περίπτωση ο Έλληνας θα κατηφορήσει στο επίπεδο του ανθρώπου των σπηλαίων.
    Στην ουσία zeoy, τα προβλήματα είναι έξω-πανεπιστημιακά. Το οποίο σημαίνει, ότι όταν πας στο Βουνό για Ορειβασία χωρίς ή με λειψά προσόντα, εφόδια, γνώσεις, εξοπλισμό κτλπ και πιστεύεις ότι όλα αυτά θα στα δώσει και θα στα μάθει το Βουνό. Τότε πολύ απλά όταν φτάνεις στο Βουνό, σε περιλαμβάνουνε οι Αρκούδες και οι Λύκοι και τότε σκέφτεσαι εφυέστατα....ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! Το βουνό έχει αρκούδες, λύκους και κακοτράχαλους βράχους! Μα δεν μου είπανε τέτοια πράγματα στο σχολείο ορειβασίας!Άσε που σε αυτό το άτιμο δωρεάν ή ιδιωτικό σχολείο Ορειβασίας αποκρύψανε εντέχνως από ποιους κύκλους (πλην εξαιρέσεων) προέρχονταν όλα αυτά τα σπουδαία ονόματα τα οποία έχουν γράψει και για τα οποία έχουν γραφτεί βιβλία. Ας είναι καλά η ευγενής τάξη φτασμένων Ορειβατών.
    Όσο για τους λόγους που καταστρέφουν τα πάντα, είτε οι δικοί μας, είτε οι ξένοι, ο λόγος είναι απλός. Προσωπικά συμφέροντα. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες. Σε καμμία περίπτωση ότι γίνεται, δεν γίνεται ούτε για το καλό της εκπαίδευσης-μορφωσης, αλλά ούτε και για το κακό της εκπαίδευσης-μόρφωσης. Αδιαφορούνε εντελώς για την εκπαίδευση-μόρφωση και αυτό είναι εμφανές εδώ και χρόνια. Γίνεται για το προσωπικό τους καλό.
    Μιτσάκο, σχεδόν παντού, οι βαθμοί μπαίνουνε με το σταγονόμετρο, αλλά με σκοπό να κόβουνε κόσμο, αντίθετα στο ΕΜΠ οι βαθμοί μπαίνουνε με το σταγονόμετρο για να προάγουνε σε πρώτη φάση μόνο τους πολύ εφυείς και σε δεύτερη τους πολύ διαβαστερούς. Μάλιστα είμαι σίγουρος οτί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των παιδιών, προέρχονται απο τη φτωχολογιά και από αμόρφωτους ή αλαφρυά εκπαιδευμένους γονείς. Τι σου κάνει αυτή η φύση με τα εκ-γεννετής θαύματά της.
  • #28 από Μητσάκος στις 27 Sep 2013
  • Μιτσάκο, σχεδόν παντού, οι βαθμοί μπαίνουνε με το σταγονόμετρο, αλλά με σκοπό να κόβουνε κόσμο, αντίθετα στο ΕΜΠ οι βαθμοί μπαίνουνε με το σταγονόμετρο για να προάγουνε σε πρώτη φάση μόνο τους πολύ εφυείς και σε δεύτερη τους πολύ διαβαστερούς. Μάλιστα είμαι σίγουρος οτί η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των παιδιών, προέρχονται απο τη φτωχολογιά και από αμόρφωτους ή αλαφρυά εκπαιδευμένους γονείς. Τι σου κάνει αυτή η φύση με τα εκ-γεννετής θαύματά της.

    Σαρκασμό μυρίζομαι, αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρος, θα πω ένα τρανταχτό ΟΥΤΕ ΚΑΝ στο bold κείμενο... ;D
  • #29 από tsirigotis στις 29 Sep 2013
  • ένα αρκετά ενδιαφέρον κείμενο που λύνει τις περισσότερες απορίες
  • #30 από zeoy στις 29 Sep 2013
  • ένα αρκετά ενδιαφέρον κείμενο που λύνει τις περισσότερες απορίες



    Πολύ καλό κείμενο που σε μεγάλο βαθμό αντανακλά και την κατάσταση στο Πανεπιστήμιο Αθηνών (υποθέτω παρόμοια είναι τα πράγματα και στα υπόλοιπα θιγόμενα ιδρύματα).
  • #31 από kyriakos_t στις 04 Oct 2013

  • Μιτσάκο, σχεδόν παντού, οι βαθμοί μπαίνουνε με το σταγονόμετρο, αλλά με σκοπό να κόβουνε κόσμο, αντίθετα στο ΕΜΠ οι βαθμοί μπαίνουνε με το σταγονόμετρο για να προάγουνε σε πρώτη φάση μόνο τους πολύ εφυείς και σε δεύτερη τους πολύ διαβαστερούς.



    Δεν υπάρχουν βαθμοί με το σταγονόμετρο.Αν ο φοιτητής ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις (εργασίες-παρακολούθηση-διάβασμα) του τότε θα πάρει βαθμό.
    Βέβαια υπάρχουν και οι κολλημένοι αλλα στήν πλεοψηφία τούς όλοι οι καθηγητές χαίρονται να βλέπουν φοιτήτες να ενδιαφέρονται.
    Το ΕΚΠΑ σε κανα 3-4 εβδομάδες (το πολύ) θα ξανανοίξει.
  • #32 από gers στις 04 Oct 2013
  • Το ΕΚΠΑ σε κανα 3-4 εβδομάδες (το πολύ) θα ξανανοίξει.

    Χωρίς να το αποκλείω, πώς το συμπεραίνεις?

    Υπό ποιες προυποθέσεις θα ανοίξει? Εσύ θες να ανοίξει με μισούς υπαλλήλους?
  • #33 από kyriakos_t στις 04 Oct 2013
  • Το ΕΚΠΑ σε κανα 3-4 εβδομάδες (το πολύ) θα ξανανοίξει.

    Χωρίς να το αποκλείω, πώς το συμπεραίνεις?

    Υπό ποιες προυποθέσεις θα ανοίξει? Εσύ θες να ανοίξει με μισούς υπαλλήλους?


    Όχι δεν θέλω να ανοίξει με τους μισούς υπαλλήλους αλλά υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα ανοίξει γιατι εκκρεμούν οι εγγραφές των πρωτοετών.
    Αν δεν ανοίξει μέχρι τότε, πιθανών να χαθεί το 6μηνο >:( >:( >:(

  • #34 από gers στις 04 Oct 2013
  • Όχι δεν θέλω να ανοίξει με τους μισούς υπαλλήλους αλλά υποθέτω ότι κάποια στιγμή θα ανοίξει γιατι εκκρεμούν οι εγγραφές των πρωτοετών.
    Αν δεν ανοίξει μέχρι τότε, πιθανών να χαθεί το 6μηνο >:( >:( >:(

    Καταλαβαίνω την οργή σου.. Τι κι αν μείνουν άνεργοι 1700 εργαζόμενοι... Ε όχι να χαθεί και το εξάμηνο!! >:(
Σελίδες: