Σελίδες:
  • #26 από freemind στις 27 Dec 2010
  • Να σημειωσω πως στη τελευταια προγραμματισμενη συντηρηση του αυτοκινητου αλλαξα τα παλια μπουζι ( με μονο καυστηρα, οπως μου ειπε ο μηχανικος ) σε καινουρια της BOSCH με 4πλο καυστηρα.

    Εχουν την ιδια τιμη με τα παλια κι απ' ο,τι καταλαβα αυτα που ονομαζει ο τεχνικος "καυστηρακια" ειναι τα σιδερακια που κανουν την εναρξη της καυσης.

    Παρατηρησα τα εξης:

    1) Με πληρως συντηρημενο αμαξι ( λαδια, φιλτρα αερος και καυσιμων ) και με οικολογικη οδηγηση ( οχι αποτομα ξεκινηματα, στροφες μεχρι 2500, οχι αποτομα φρεναρισματα ) γλυτωνω περιπου 5€ ανα γεμισμα.

    Δεν εγγυομαι ομως για ανοικτο δρομο, εαν κι οταν το "πατησα" λιγο στο Κηφισο, απο τις 3000 μεχρι τις 5000 ( που ως παλιο το αμαξι ηταν λιγουλακι ψοφιο ) "τραβουσε" καλυτερα!

    2) Οταν πηγα να βγαλω την καρτα καυσαεριων, οι ρυποι ηταν μειωμενοι, εως και σχεδον μηδενικοι ( το CO ηταν σε αριστα επιπεδα, σχεδον 0.02 μοναδες κατω απο τη προηγουμενη μετρηση ). Ο τεχνικος του συνεργειου μου ειπε πως γενικα τα νεα μπουζι βοηθουν στην καυση και στην εκκινηση παραγουν λιγοτερους ακαυστους υδρογονανθρακες λογω καλης καυσης!
  • #27 από adr1anos στις 27 Dec 2010
  • Μιάς και το θέμα ανέκυψε, να αναφέρω ότι πρόσφατα είδα ένα επεισόδειο των Mythbusters όπου παίρνουν όλα τα γνωστά τεχνο-γιατροσόφια για εξοικονόμηση ενέργειας και βενζίνης και το συγκεκριμένο μαγνητάκι δεν έκανε απολύτως καμία διαφορά στην κατανάλωση.
  • #28 από freemind στις 27 Dec 2010
  • Νομιζω πως τελικα δεν χρειαζονταν οι Mythbusters!

    Η βενζινη ειναι ενας υγρος υδρογονανθρακας, ο οποιος δεν περιεχει στοιχεια που επηρρεαζονται απο μαγνητισμο! Εξαρχης ηταν λαθος και η δικη μου σκεψη, ομως ειπα μηπως καποια απο τα προσθετα που βαζουν στην απλη βενζινη ( δε μιλαω για super ή μιγματα ) επηρρεαζεται μαγνητικα!

    Τελικα η καλυτερη εξοικονομηση εχει να κανει με το μυαλο, το ποδι και τη καλη συντηρηση του αυτοκινητου!
  • #29 από denisgiann στις 27 Dec 2010
  • Οποιος ενδιαφερεται για καταναλωση και κινειται σχεδον αποκλειστικα στην πολη...μια καλη λυση θα ηταν ενα τετοιο..... http://www.globalsources.com/gsol/I/Electric-car/p/sm/1039243546.htm
    Ηλεκτρικό αμαξακι αυτονομια καμια 100στη χιλιομετρα φθηνο και βολικό.Γιατι αυτα που καινε...νερο...αργουν ακομα να ερθουν.
  • #30 από Βραζίλης στις 27 Dec 2010
  • denisgiann, θα το φέρει επιτέλους κάποιος στην Ελλάδα;
  • #31 από denisgiann στις 27 Dec 2010
  • denisgiann, θα το φέρει επιτέλους κάποιος στην Ελλάδα;
    Τι να σου πω εκει που σταματαει η λογικη ξεκιναει η Ελλαδα συνηθως οποτε αντε κανε υποθεσεις...το θεμα ειναι οτι κατι τετοιο θα ηταν super για την πολη εγω τουλαχιστον βλεπω μονο πλεονεκτηματα.Εκτος βεβαια και αν ειναι καποιος γκαζοφονιας οποτε κατι τετοιες λυσεις τις βλεπει  λιγο ειρωνικα( τι να του κανουν τα 80κατι χιλιομετρα τελικη πχ).
    Παντως κατι βεσπακια ηλεκτρικα που ειδα στο νετ απο ελλαδα τα εχουν σε εξωφρενικες τιμες.Βαρανε στο ψαχνο.
  • #32 από jim.ni στις 28 Dec 2010
  • Να σημειωσω πως στη τελευταια προγραμματισμενη συντηρηση του αυτοκινητου αλλαξα τα παλια μπουζι ( με μονο καυστηρα, οπως μου ειπε ο μηχανικος ) σε καινουρια της BOSCH με 4πλο καυστηρα.

    Εχουν την ιδια τιμη με τα παλια κι απ' ο,τι καταλαβα αυτα που ονομαζει ο τεχνικος "καυστηρακια" ειναι τα σιδερακια που κανουν την εναρξη της καυσης.

    Παρατηρησα τα εξης:

    1) Με πληρως συντηρημενο αμαξι ( λαδια, φιλτρα αερος και καυσιμων ) και με οικολογικη οδηγηση ( οχι αποτομα ξεκινηματα, στροφες μεχρι 2500, οχι αποτομα φρεναρισματα ) γλυτωνω περιπου 5€ ανα γεμισμα.

    Δεν εγγυομαι ομως για ανοικτο δρομο, εαν κι οταν το "πατησα" λιγο στο Κηφισο, απο τις 3000 μεχρι τις 5000 ( που ως παλιο το αμαξι ηταν λιγουλακι ψοφιο ) "τραβουσε" καλυτερα!

    2) Οταν πηγα να βγαλω την καρτα καυσαεριων, οι ρυποι ηταν μειωμενοι, εως και σχεδον μηδενικοι ( το CO ηταν σε αριστα επιπεδα, σχεδον 0.02 μοναδες κατω απο τη προηγουμενη μετρηση ). Ο τεχνικος του συνεργειου μου ειπε πως γενικα τα νεα μπουζι βοηθουν στην καυση και στην εκκινηση παραγουν λιγοτερους ακαυστους υδρογονανθρακες λογω καλης καυσης!

    τα τετρααγκιδα μπουζί δεν κάνουν για nissan φίλε μου απ οσο ξέρω και μπορεί να σου κάνουν και ζημιά (τρυπά στο πιστόνι). Αν δεν τα προτείνει ο κατασκευαστής όπως στα WV πρόσεχε. Μήπως να έβαζες ιριδίου?  ΔΕν ξέρω, σε αντιπροσωπία τα έβαλες?  Σου ειπα και την προηγούμενη φορά κανε μια εγγραφή στο www.nissanclub.gr
  • #33 από freemind στις 28 Dec 2010
  • Ναι, τα εβαλα σε αντιπροσωπεια που κανω αλλαγη ολων των παρελκομενων! Μαλιστα ο τυπος εχει ακριβως το ιδιο μοντελο NISSAN ALMERA με το δικο μου και με "εψησε" να βαλω στο μελλον μεταλλικο φιλτρο αερος ( αντεχει περισσοτερο και μπορεις να το πλυνεις αντι να αντικαθιστας το χαρτινο καθε φορα )!

    Απο που ξερεις πως δεν κανουν για Nissan? ???
  • #34 από jim.ni στις 28 Dec 2010
  • ούτε αυτό είναι σωστό, θα κάψεις αισθητήρα αέρος και είναι πανάκριβος φίλε. Εκτος αν μιλας για τυπου ΚΝ μεσα στο φιλτροκουρι.
    Τα ξέρω απο την ενασχόληση μου με τα nissan εδω και 7 χρόνια (έχουμε τον ίδιο κινητήρα) και με πολλές ώρες διάβασμα σε πάνω απο 5 club-foroum* που εχω συμμετάσχει κατά καιρούς . Ξέρω οτι δεν σε πείθει αυτο αλλά ο δικός σου απο που ξέρει οτι κάνουν τα τετραγγιδα??? Αυτα ειναι βασικά πράγματα
    Άλλαξε μάστορα φίλε

    www.nissanclub.gr
    www.nissanclub.com.gr
    www.nissantuners.gr
    www.nissanownersclub.gr
    www.nismoclub.gr (που έκλεισε)
  • #35 από freemind στις 28 Dec 2010
  • Στο συγκεκριμενο συνεργειο το αμαξι πηγαινει ( μονο του ;D ) πανω απο 9 χρονια ( προκειται για αμαξι 14 χρονων πλεον ) και ποτε δεν εχει παρουσιαστει προβλημα στην επιλογη υλικων ή επισκευων που μου εχουν κανει.

    Αντιθετως, μια φορα που τολμησα να το παω για αλλαγη μπιλιοφορου σε αλλο συνεργειο ( ειδικευμενο δηθεν και με εστειλαν συστημενο ) επαθα μεγαλη ζημια λογω κακης τοποθετησης του. Αναγκαστηκα να αλλαξω ξανα τη φουσκα στο δικο μου συνεργειο και για λιγο γλυτωσα το μπιλιοφορο ( ο οποιος ειχε στεγνωσει απο γρασο, εαν ειχε βεβαια τοποθετηθει ποτε κατα την πρωτη επισκευη ).

    Τα τετρακιδα που τοποθετησε ο τεχνικος ηταν της BOSCH, ιδια σειρα με αυτη που εβαζα με τη μονη ακιδα! Δεν προκειται για αλλαγη στην ενταση της ισχυς που χρειαζονται, αλλα στο τροπο που διανεμουν τη θερμοκρασια μεσα στο θαλαμο καυσης! 

    Οσο για το μεταλλικο φιλτρο, ειναι ακριβως ιδιο σε διαστασεις και σε προδιαγραφες με το χαρτινο, ομως εχει μεγαλυτερο χρονο ζωης και μπορει να πλυθει με απλο νερο!

    Ειναι καλα τα forums, ομως πολλες φορες ακουγονται ιδεες, αποψεις και προτασεις που ειναι αν μη τι αλλο ακραιες! Δεν ειμαι φανατικος με το αμαξι μου, ουτε το θελω για να κανω ξερογκαζιες και χειροφρενιες!

    Παρολαυτα, εαν εχεις καποιο link που να αποδεικνυει πως υπαρχει προβλημα με τα τετρακιδα της BOSCH θα ηθελα να το δω  ;)

    Δυο πραγματα με απασχολουσαν παντοτε! Η ασφαλεια των επιβαινοντων και η ασφαλεια του περιβαλλοντος! ;)
  • #36 από jim.ni στις 28 Dec 2010
  • Παράθεση
    Ειναι καλα τα forums, ομως πολλες φορες ακουγονται ιδεες, αποψεις και   προτασεις που ειναι αν μη τι αλλο ακραιες! Δεν ειμαι φανατικος με το   αμαξι μου, ουτε το θελω για να κανω ξερογκαζιες και χειροφρενιες!

    φαουλ
    Κοίτα, περίμενα οτι θα το πεις αυτό και εχω σκεφτεί απο εχθές τι θα σου απαντήσω.   ;D
    Και εδω φορουμ είμαστε και μάλιστα είσαι συντονιστής-ενεργό μέλος. Αν λοιπόν μπει ενας και γράψει οτι ο ταδε αντιπρόσωπος (πχ της yamaha, τυχαίο παράδειγμα  ;D ) μου ειπε να βαλω χορδές απο ακουστική στην ηλεκτρική και οτι κάνουν (εχει γίνει αυτο σε εμένα  :-X ) δεν θα το κράζαμε όλοι μαζι και θα του λεγα με το σωστό. Απο που λοιπών ξέρουμε ολοι εμείς που συμμετέχουμε στα φορουμ ποιο είναι το σωστό?  Έχουμε αποδείξεις οταν λέμε κατι?  Μην απαξιώνεις λοιπών τα φορουμ γιατι τα φορουμ είμαστε εμείς, εσυ και εγω και συνήθως ξέρουμε περισσότερα απο τον κάθε Νακα ή Θεοχαρακη (τυχαία ονόματα αντιπροσώπων) που η δουλεία τους ειναι να πουλάνε και οχι να προσφέρουν τζάμπα συμβουλές όπως τα εσυ και εγω.

    Στο θέμα μας τώρα, link δεν μπορώ να σου δείξω γιατι τα παραπάνω φορουμ ειναι μη προσβάσιμα για επισκέπτες, πρέπει να κάνεις εγγραφή για να δεις. Αν βρω αλλού πληροφορίες επίσημες (γιατι μετα θα με ρωτήσεις αν είναι επίσημες σωστά?) θα σου πω. Ενα άλλο κοινό μυστικό στα palia nissan ειναι οτι δεν βάζουμε ποτε bosh και αυτό δεν το λεω εγω αλλά 2 μηχανικοί αυτοκινήτων (της οικογενείας μου). Το βιβλίο του αυτοκινήτου σου τι λεει?
  • #37 από freemind στις 28 Dec 2010
  • Κατα παραξενο τροπο το βιβλιο του Αυτοκινητου μου ειναι μονο σε 2 γλωσσες ( αγγλικα, ιαπωνεζικοκινεζικοκορεατικα ενας Θεος ξερει :P ).

    Στα αγγλικα αναγραφεται μια μαρκα με ιαπωνικους χαρακτηρες και μια με γερμανικους!

    Μαντεψε ποια ειναι με γερμανικους :D ! Bosch!
    Βεβαια ο οδηγος αυτος γραφτηκε το 1995, οποτε υποθετω πως ισως απο τοτε η Nissan να εχει προσθεσει μια γκαμα εταιριων που ειναι συμβατες με τη μηχανη, αλλα δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω καποια παραπανω!

    Κατα παραξενη συμπτωση ο πατερας μου οδηγει Nissan X Trail και βαζει σε αλλο συνεργειο Bosch μπουζι. Οχι ομως τετρακιδα ( η αιτια αγνωστη για μενα ).

    Δε νομιζω πως ισχυει αυτο περι Bosch ( δηλαδη συμβατοτητα ) γιατι τα μπουζι γενικα ( κοιτωντας απλα το χαρτινο κουτι που τα περιεχουν ) εχουν συγκεκριμενα χαρακτηριστικα ( ρευμα, θερμοκρασια, υλικα κατασκευης και τυπος ) που υποθετω πως ειναι universal σε καθε εταιρια!

    Και μεταξυ μας, θα προτιμησω τα γερμανικα απο τα uknown γιαπωνεζικοκινεζικα, διοτι οσο να'ναι...εχουν κι ενα Made in Germany πανω!

    Επομενως, επειδη σιγουρα καθενας εχει τις πληροφοριες του, αφου το αμαξι επι 14 χρονια "τρεχει" με Bosh μπουζι....υποθετω πως καταρριπτει τη φημη των δικων σου για "απεχθεια" προς την Bosch! Και μεσα σε αυτα τα 14 χρονια μονο ψυγειο και κιβωτιο ταχυτητων εχει αλλαχτει διοτι η μηχανη...κελαηδαει!!
    Τυχαιο? Σιγουρα εαν τα Bosch ειχαν προβλημα θα ειχαν εμφανιστει ζημιες στη μηχανη πολυ πιο πριν απο την 10ετια..

    Κοινως...καλο τι λεει ο συγγενης, μηχανικος, συνφορουμιτης, αλλα αν δε το ψαξεις μονος σου ( στην προκειμενη περιπτωση ο οδηγος χρησης του αυτοκινητου ) δε βγαζεις ακρη! Ποσο μαλλον στην Ελλαδα που ο καθενας εγινε ειδικος ( ιδιαιτερα οι μηχανικοι που αποφασιζουν να το παιξουν...εξουσιοδοτημενοι :D )!


    Οποτε ξαναρωταω!
    Τεθηκε ποτε ζητημα σε αυτα τα forums για τα τετρακιδα μπουζι? Καποιος να ειπε "Ωπ παιδες, εβαλα τη ταδε μαρκα τετρακιδο στο αμαξι μου κι εκαψα τα παντα" ;) Ή προκειται για ενα συμπερασμα αυθαιρετο που δημιουργηθηκε απο την εντυπωση πως μονο τα γερμανικα φορανε....τετρακιδα μπουζι!
Σελίδες: