Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - brees21

Σελίδες: [1] 2
1


Μια δικη μας συνθεση. Θα θελαμε τη γνωμη σας.

2
Οχι κυριοι ΤΟ ΤΣΑΜΠΑ ΠΕΘΑΝΕ Angry.Μετα  απο χρονια "ερασιτεχνισμου"και"χομπυ" και εχοντας κανει λαιβ με ποσοστα  επι της εισοδου(ευτυχως οχι πολλες φορες) ,προ ετων εβγαλα το  προαναφερθεν συμπερασμα.
Αν ο καθε μαγαζατορας στηριζεται καθε φορα  στην καλως ενοουμενη ψωναρα μου(μας) για να βαλει κοσμο στο μαγαζι του,  αποψη μου ειναι οτι θα πρεπει να ΠΛΗΡΩΣΕΙ!Πολλα η λιγα αυτο ειναι θεμα  συμφωνιας .
Δεν εχω βεβαια καμια απαιτηση (και το εννοω )να κανω  οποιουδηποτε ειδους αποσβεση στις χιλιαδες € που εχουν φυγει απο την  τσεπη μου για ενα"καλο ηχο Roll Eyes"στην  παροδο των ετων(ας προσεχα!),αλλα το κουβαλημα(ενα αυτοκινητο πραγματα)  το ξενυχτι (δυστυχως κανενα live δεν ξεκιναει πριν τις 12-12.30!) και  τις πληρωμενες ωρες των προβαδικων θελω καπως να τα αποσβεσω.Τις  συγκεκριμενες ωρες δουλευω σαν διασκεδαστης για να πουλησει και το  μαγαζι τα ποτα του (αφου αυτο ειναι το εμπορευμα του)Με ποια λογικη  λοιπον δεν θα πληρωθω?  Huh?Αν λοιπον ειναι ετσι τα πραγματα το να μην παιξω ειναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
Ερασιτεχνης  εκτος απο αυτο που λεει η ιδια η λεξη τουλαχιστον για μενα ειναι κι  αυτος που δεν ζει απο αυτο το χομπυ αλλιως ειναι επαγγελματιας και  ανοιγει μια αλλη συζητηση ,το οτι δεν ζει ομως απο αυτο που αγαπαει δεν  σημαινει οτι πρεπει να αποδεχεται μια σειρα απο καταστασεις
Τελος  δηλωνω οτι δεν ειμαι καμια μουσικαρα ειμαι μαλλον ενας μετριος μουσικος  καλυτερος απο αλλους χειροτερος απο χιλιαδες αλλους αλλα αυτο δεν  σημαινει οτι θα πρεπει να διαπρεψω ως κοροιδο Angry Wink

Δηλάδη επειδή μας σερβίρουν μπουζούκια και αποχαύνωση εμείς θα πρέπει  να τα φάμε και να λέμε ευχαριστώ η να μεταναστεύσουμε στο δέλτα του  μισσισιπή??Επειδή είχα μια συζήτηση με ενάν μουσικό(επαγγελματία) μου  είπε οτι στο εξωτερικό δε νοειται να γίνει live χωρις να πληρωθεί το  συγκρότημα.

Ο διαχωρισμος επαγγελματια-ερασσιτεχνη ειναι ενας τροπος να σε  "ριχνουν" και να σε κλεβουν οι μαγαζατορες... Στην τελικη οταν κανεις  live στο χωρο καποιου κι εχει βαλει εισοδο ενα Α ποσο, για εκεινη τη  φορα εσυ εισαι ο εργοδοτης και οχι αυτος... Εσυ του προσφερεις χρηματα  και ειναι αδικο και που***κο να μη σου δωσει αυτα που δικαιουσαι... Απο  κει και περα υπαρχουν μουσικα συγκροτηματα τα οποια δεν ενδιαφερονται  για το αν θα πληρωθουν η οχι, πραγμα δεκτο και κατανοητο ως ενα σημειο.  Διαφωνω ομως με αυτη την αποψη επειδη ουσιαστικα αυτοι εχουν προκαλεσει  το "κακο". Αν μας ενδιεφερε ολους να πληρωνομαστε απο αυτο που  προσφερουμε, τοτε ο οποιοσδηποτε μαγαζατορας δε θα ειχε την επιλογη του  να αποφασισει αν θα πληρωσει η οχι!!!! Θα θεωρειτω δεδομενο...
Δε θα  αναφερω ποιο liveαδικο κανει το παρακατω, αλλα για να σου κλεισει το  live ζηταει να προπληρωσεις το ποσο που εσυ πιστευεις οτι θα "μπει" στο  μαγαζι την εκαστοτε φορα!!!! Αδιανοητο για μενα...

Προσωπικά, θα δεχόμουνα να μη πληρωθώ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ το μαγαζί ΔΕΝ είχε είσοδο.


3
Αχα, ωστε το ριξες στη κλαψα ε? σε καταλαβα. Κατι σαν κ αυτο κανεις :

Επρεπε να το χα καταλαβει νωριτερα... Κ ο νοων νοειτω

4
Ρε φιλαρακι τι ζορι τραβας? Μια χαρα τα λεει ο Μπρουγος. Επιτελους καποιος απο μας αποφασισε να μιλησει κ να τα χωσει χοντρα οχι για να σωσει τη κατασταση αλλα οσοι διαβασουν το θεμα να ξερουν τι κ πως να αντιμετωπισουν. Καλα κανει κ επαναλαμβανει διοτι η επαναληψη μητερα της μαθησεως. Κ εσυ για να λες αυτα τα πραγματα ειτε εισε μαγαζατορας κ θιγεσαι (γιατι αραγε) ειτε εισαι κανενας φτασμενος μουσικος με γκρουπ εδω κ χρονια που ξερεις τις κακοτοπιες κ λες απο μεσα σου, ας τη παθεις κ εσυ φιλαρακο να δεις τη γλυκα. Αυτο δε σε κανει κ εσενα Ελληναρα? Σα το ανεκδοτο που με το γαιδαρο που οταν εμαθε ο Ελληνας οτι ο γειτονας του απεκτησε γαιδαρο λεει να του ψοφησει του κερατα, δε θελω κ εγω. Ομως για θυμισου, γιατι κ εσυ ετρωγες σφαλιαρα απο τους μαγαζατορες καποτε, ωραια ηταν?

5
Εγω λεω το εξης, οσο υπαρχουν μουσικοι που δεν ξυπνανε, παντα οι μαγαζατορες θα κανουν μπινιες. Ετσι ειναι , γιατι το 70% των επιδοτησεων για νεες επιχειρησεις ειναι σε μπαρακια, κ ενιοτε βγαζουν κ αδεια για ζωντανη μουσικη. Κ αν βαρανε μυγες, πρεπει οταν γινει συναυλια να τα αρπαξουν σα κορακια κ καλα για να βγουν, αφου ουτε τους υπαλληλους πληρωνουν, μπομπες ποτιζουν το κοσμο, ουτε ηχος της προκοπης, κ φυσικα ουτε πληρωνουν τα ενδεχομενα χρεη τους. Ολοι να αρπαξουν.

6
Οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών έχουν ξεφύγει!

Πλέον οι μουσικοί  παίζουν σχεδόν τζάμπα! Οκ..Δεν απαιτούμε τρελά μεροκάματα..αλλά δεν  δέχονται να δώσουν ούτε καν τα βασικά..η αυτά που δικαιούμαστε τέλος  πάντων!

Δεν δέχομαι να κάνω  πρόβες..εξάσκηση..μελέτη..soundcheck..κουβάλημα κτλ κτλ..Και να  πληρώνεται καλύτερα ο σερβιτόρος και ο μπάρμαν..

Βέβαια δεν μου  φταίνε αυτοί..αλλα μην ξεχνάμε ότι μια μουσική σκηνή  ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ στην  μπάντα και στους καλλιτέχνες που παίζουν εκεί για να βγάλει τα κέρδη  της..δηλαδή δεν θα πας να πιεις ποτό εκεί χωρίς να έχει ζωντανή  μουσική..

Live bar/club/music/etc stage χωρίς live δεν υφίσταται...

'Ετσι δεν είναι?

Θα  έπρεπε να μην ξαναπαίξει κανένας μουσικός για να δουν όλοι αυτοί πόσο  ανάγκη μας έχουν...αναρωτιέμαι πότε θα έρθουν καλύτερες μέρες...

Αυτό  συμβαίνει σε όλους τους χώρους διότι η ελληνική νοοτροπία είναι να  θεωρείται "μάγκας" όποιος καταφέρνει να μην πληρώσει αυτούς που  εργάζονται γι'αυτόν. Και αυτό βρίσκει ως πρώτα θύματα όσους παράγουν  ένα πνευματικό έργο, το οποίο για τον κάθε άξεστο "επιχειρηματία" δεν  έχει υλική υπόσταση (όπως πχ ένα αυτοκίνητο), οπότε αυτοδικαιολογείται  για την προσπάθειά του να κλέψει τον άλλον.
Και βεβαια το κλασσικο  υφακι στεναχωριας οταν σου δειχνουν στις 5:00 το πρωι το μισοαδειο  μαγαζι και σου λενε "Δεν ειχαμε κοσμο σημερα..να σου δωσω τα μισα γιατι  ουτε κι εγω βγαινω;".

 

Βεβαια...στις 5:00 το πρωι λογικο  ειναι το μαγαζι να εχει 2-3 τραπεζια...Ομως γι'αυτον ειναι πιο λογικο  ειναι να κανει αυτη τη συζητηση στις 5:00 κι οχι στις 1:30-2:00 που  ολοι χορευουν απο κατω και συνηθως ανοιγουν και 2-3 κασονια σαμπανιες  {#emotions_dlg.blink}

 

Ευτυχως για το θεμα ηχου ειναι πιο standard τα πραγματα....σου δειχνει απο πριν ποσο σε εκτιμηση σε εχει:

"Κοιτα να δεις, με 15€ θα σε εχω 3 μερες την εβδομαδα..Εξαλλου καθεσαι ολη την ωρα"

 

Και παντα η συζητηση τελειωνει ως εξης:

"Μωρε  θα παρω εγω ενα φοιτητη απο τα ΙΕΚ εδω γυρω και θα του δωσω και  δουλιτσα και θα κανω και τη δουλεια μου. Σιγα μη σε εχω αναγκη"...

Να τους κάνουμε ένα σαμποτάζ που λέει και η Λένα Πλάτωνος, να μην  παίζει κανείς στίς σκηνές τους μπας και καταλάβουν ότι χωρίς εμάς δεν  θα υπήρχαν καν!! Να το οργανώσουμε διαδικτυακώς και να παίζουμε στις  πλατείες και στους ελεύθερους χώρους μόνο κ σαν διαμαρτυρία ενάντια σε  αυτή την κατάσταση...το προσωπικό που δουλεύει σε αυτούς τους χώρους θα  έπρεπε να το πληρώνουν με κάποιον άλλο τρόπο, όχι να βάζουν το μαχαίρι  στο λαιμό σε εμάς!!  Άσε που συνήθως δε βοηθάνε ούτε στο προμοτάρισμα  του λάιβ, όλα από εμάς τα περιμένουν...δηλαδή να γινόμαστε ψώνια και  κράχτες εμείς....Ξεζουμίστρες σκηνές έπρεπε να λέγονται όχι μουσικές!!  Με τα μηνύματα που στέλνουμε για να καλέσουμε εμείς κόσμο μπαίνουμε και  μέσα στην ουσία. Εκμεταλεύονται την δημιουργική/καλλιτεχνική μας ανάγκη  να μοιραστούμε τη δουλειά. Μη γελιόμαστε στην ουσία "νοικιάζουμε το  χώρο" όπου θα παρουσιάσουμε τη δουλειά μας...Χώρια που σε μερικές μουσικές σκηνές πληρώνει ο κόσμος κ την καρέκλα 10  ευρώ  ή η είσοδος είναι 15 ευρώ χωρίς το πρώτο ποτό  ή  το καραφάκι η ρακή  ...7 ευρώ!!!!!! Δεν πάνε να χαθούνε λέω εγώ;

7
Fuzzed, εσυ δηλαδη οπου κ αν παιζεις δεν εχεις δει φουσκωτους να σκανε μολις ο κοσμος φυγει για να προστατεψουν τον ιδιοκτητη απο κατι τετοιες μανουρες ε? Η δεν εχεις παιξει ποτε σε μαγαζια που τα χουν απατεωνες κ λαμογια ε? Μακαρι ρε φιλε να σου πανε ολα ροδινα σ αυτο το θεμα κ να μη πεσεις ποτε σε τετοια. Εγω τον καταλαβαινω τον brougo κ επειδη μιλησαμε κ σε πμ, του ειπα αυτολεξη , κοιτα ο μπαγασας ο μαγαζατορας που σας εκλεψε χρησιμοποιοντας αυτο το παλιο κολπο, επειδη κ πριν 10 χρονια οταν επαιζα εγω τα ιδια σκ.....τα εκαναν κ τοτε. Ουδεμια πρωτοτυπια.  Κ επισης μου αποκαλυψε κ το μαγαζι , για το οποιο κ εγω εχω ακουσει διαφορα παρατραγουδα, ο εξυπνακιας που το εχει δε θα ειναι για πολυ στη πιατσα γιατι μεταξυ μας οσο μιλαμε , θα αποτρεπουμε γνωστους μας.  Η καλυτερη λυση ειναι πλεον να συνεργαστουμε τα γκρουπ μεταξυ μας κ να διοργανωνουμε εμεις τις συναυλιες μας. Ωστοσο fuzz δε με επεισες οτι δεν εισαι ιδιοκτητης μαγαζιου. ΓΙατι πολυ ροδινα τα παρουσιαζεις ρε αδερφε τα πραγματα ( με το συμπαθειο)

8
fuzzed, συμφωνα με τα λεγομενα σου πρεπει στανταρ να εισαι ενας απο τους ιδιοκτητες μαγαζιων, μπορει εσυ να εισαι το καλυτερο παιδι κ ενταξει στις συμφωνιες σου, αλλα ετσι δε χαλας τη πιατσα ? Κ δε στην εχουν πεσει ακομα οι αλλοι? ΦΙλοι μου γεγονος ειναι οτι τα μαγαζακια αυτα βγαζουν μεροκαματακι κλεβοντας εμας τους μουσικους, κλεβοντας το κρατος με μη αποδοση ΦΠΑ ουτε κολλοντας ενσημα στο ΙΚΑ κλπ, κ φυσικα κλεβοντας το κοσμο με υπερβολικες τιμες. Κ αυτο το νταβατζιλικι πρεπει να σταματησει. Εμεις οι ιδιοι οι μουσικοι να μη παιζουμε ποτε χωρις προσυμφωνο κ δελτιο παροχης υπηρεσιων κλπ κλπ. Γιατι σε αντιθετη περιπτωση μονο ο μαγαζατορας ειναι εξασφαλισμενος. Δηλαδη εαν γινει ενα gig κ ερθουν λιγα ατομα, ετσι ο μαγαζατορας δεν ειναι υποχρεωμενος να πληρωσει το γκρουπ κ τη κανει με λαμογιαρικο τροπο. Εαν ομως μπει δε μπει κοσμος πρεπει να πληρωσει τοτε κανει οτι μπορει να προμοταρει το γεγονος ωστε να ρθει κοσμος γιατι δε μπορει να εμπιστευεται τους μουσικους. Ομως με τη σημερινη κατασταση το status quo επιβαλλει στους μουσικους να εκτελουν κ χρεη μανατζερ ωστε να κλεινουν συμφωνιες κ να πιανοντε κοτσο , να προμοταρουν κ να διαφημιζουν οι ιδιοι το γεγονος κ τα μαγαζια να καθοντε με σταυρωμενα χερια απλα να εισπραξουν μονο γιατι σε αντιθετη περιπτωση τη κανουν κ δε πληρωνουν. 

Εφ οσον το status quο μας επιβαλλει να γινουμε κ μανατζερς, ας βρουμε τροπο να κλεισουμε χωρους κ σε συνεργασια με αλλα γκρουπακια να δημιουργησουμε εμεις live χωρις τα νταβατζιλικια των μαγαζατορων, μονο ετσι θα στρωσουν εαν δουν οτι πλεον κανενα ερασιτεχνικο η ημιεπαγγελματικο γκρουπ δε κανει gigs στα μαγαζια τους. ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥς ΤΗ ΠΛΑΤΗ , ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ

9
Πιστεύω ότι στην ουσία  από την άποψη ότι κάθε μισθωμένη εργασία αποτελεί κομμάτι  επαγγελματικής σχέσης. Φυσικά, ετούτο συνεπάγεται κανονικά και μερική  ασφάλιση, φορολόγηση εσόδων κλπ. τα οποία εντέχνως παραβλέπουμε. Γι'  αυτό και αναφέρw  πώς ο 'ημι-ερασιτεχνισμός' είναι  χειρότερος από τον 'επαγγελματισμό', καθώς αφενός συντηρεί το καθεστώς  της παραοικονομίας (αφορολόγητα έσοδα-έξοδα), αφετέρου δίνει επιλογές  και πατήματα εκμετάλλευσης στους επιχειρηματίες.
 
Φυσικά, τόσο ο ημι-ερασιτεχνισμός όσο και ο επαγγελματισμός μπαίνουν  σε εισαγωγικά, γιατί στην τέχνη είναι αδύνατο να ορίσεις ποιο το προϊόν  ή η υπηρεσία επ' ακριβώς που προσφέρεται ή απολαμβάνεται αντίστοιχα.
 
Για να το κάνω προφανές, θα δώσω ένα ακραίο παράδειγμα. Είναι  δυνατόν μία ιερόδουλη να ζητήσει να υπαχθεί στο υπουργείο πολιτισμού  γιατί επιδίδεται στην τέχνη του ερωτισμού, όσο κι ένας στρατηγός επειδή  κατέχει την τέχνη του πολέμου. Ακραία μεν τα παραδείγματα, ενδεικτικά  δε του χάους των εκφράσεων της τέχνης σε κάθε της μορφή.
 
Επίσης, οι ίδιοι οι μουσικοί έχουν σταματήσει να αναζητούν, να  εκφράζονται και να επιδιώκουν την ολοκλήρωσή τους, και απλά στρέφουν το  σύνολο της προσοχής τους στον εύκολο πλουτισμό και την εφήμερη δόξα. It  takes two to tango, λένε οι φίλτατοι αγγλοσάξωνες.

11


Mια αποπειρα μας ακομα, παρ ολα τα μικρολαθακια που εγιναν, πειτε μας μια γνωμη
Thanx

12


Παρ ολο το κακο ηχο θα θελαμε μια γνωμη, απ το 1 μας live.

13


Aπ το 1 μας live. Παρ ολο το κακο ηχο θα θελαμε τη γνωμη σας για τη συνθεση μας αυτη.

14
Ιδια μερα, ιδια προβα κ ιδιο ατομο. Ο τυπος καθε φορα που εβγαζε τη κιθαρα του ηταν ξεκουρδιστη εντελως κ τη ξεκουρδιζε ο ιδιος για να μη σκεβρωσει λεει το μπρατσο. Αφου περιμεναμε κανα τεταρτο μονο για να κουρδισει, ο ντραμερ αρχιζει να κανει ζεσταμα κ μετα αρχισαν τα οργανα του στυλ -ρε μ.....α τι κοπανας περιμενε ρε να κουρδισω, - αντε γ.....ου ρε π......ρι μια ωρα να κουρδισεις πληρωνουμε εδω περα κ ηρθαμε να παιξουμε οχι να ακουμε εσενα επι 1 τεταρτο να κουρδισεις. ( αφηστε που ηταν κ καρφωμενος στον ενισχυτη του μπασου κ δε μπορουσες να καταλαβεις αν ειναι ξεκουρδιστος η οχι. κ φυσικα καρφι στον ενισχυτη αφου δεν ειχε ιδεα τι σημαινουν πεταλιερες, πεταλακια κλπ)

15
την ιδια μερα το συγκεκριμενο ατομο εδωσε ρεστα, κ δε μιλαμε για πιτσιρικα αλλα για 30ρη... Αντε γραψτε δικες σας εμπειριες να συνεχισω τη διηγηση ¨)

16
Ιδου ενα καλο θεματακι. Βγαλτε τα απωθημενα σας για ατομα που εχετε συνεργαστει κ χαριστε μας στιγμες ατελειωτου γελιου. Ιδου κανω την αρχη. Καποτε επαιζα με ενα κιθαριστα ο οποιος επειδη δεν ηξερε τα κοματια ηθελε παντα να ειναι απεναντι με τον αλλο κιθαριστα για να βλεπει. Κ παμε στο στουντιο κ ο μπασιστας ειχε ειδοποιησει οτι θα αργησει κανα μισαωρο κ ενω αρχισαμε εμεις να παιζουμε ακουγοταν μια παραφωνια, ενα βουητο απο τη κιθαρα του κ ψαχνομασταν να δουμε τι εγινε. Ερχεται μεσα ο στουντιας κ ανακαλυψε οτι ηταν συνδεμενος στον ενισχυτη του μπασσου. Του λεει φιλαρακι εδω ειναι του μπασου ο ενισχυτης εσυ εισαι εδω παραπερα. Κ ο αλλος για να μη χασει τη θεση να βλεπει το κιθαριστα απαντα " κ εμενα η κιθαρα μου ειναι μπασσα".

17
Mπραβο παιδια αξιολογη προσπαθεια σας ευχομαι καλες δουλειες κ αξιζετε να παιζετε σε καλο μαγαζι. Προσεξτε ομως 2 3 πραγματακια που σας εγραψαν οι προλαλησαντες κ θα πετυχετε.

18
Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να κανω ιδιαιτερη μνεια στον αρχηγο του ολυμπιακου που εδωσε το τελεφταιο του ματς. Στον ανθρωπο φαινομενο ο οποιος εχασε τα μαλλια του αφου για 13 χρονια λουζοταν συνεχεια με σαμπανια. Οσο για τα παρατραγουδα του αγωνα θα απαντησω με μια φραση του Σταθη Ψαλτη. " ΚΟΥΛΑ Μ ΑΚΟΥς ? ΠΟΛΥ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ" αυτα τα ολιγα
Η ουσία είναι ότι τη σαμπάνια τη κέρναγε ο Κόκκαλης...Παιχταράς ο Τζόρτζεβιτς και τόσοι άλλοι που πέρασαν από τον Ολυμπιακό , αλλά οι ίδιοι παίκτες μαζεμένοι σε άλλη ομάδα δεν θα παίρνανε ούτε έναν τίτλο. Ο Κόκκαλης είναι αυτός που έκανε τον Ολυμπιακό αυτό που είναι και κανένας παίκτης , όποια αξία και νά 'χε.

ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ



Αν στη θέση του Ολυμπιακού κατά τη διάρκεια του τελικού, ήταν η ΑΕΚ, ακόμη θα συζητούσαμε για τις αδικίες εις βάρος της "αιώνιας" κατατρεγμένης από Θεούς και δαίμονες.

Αν η ΑΕΚ βρισκόταν μόλις στο 4ο λεπτό του τελικού πίσω στο σκορ με γκολ από καταφανή θέση οφσάιντ, ακόμη θα συζητούσαμε για την αδικία και για την παράγκα του Ολυμπιακού.

Αν η ΑΕΚ έμενε με 9 παίκτες για περισσότερα από 20 λεπτά στη διάρκεια του τελικού, ακόμη θα συζητούσε το πανελλήνιο για τη διαιτησία του Κάκου θεωρώντας την όχι μόνο άδικη αλλά και προκλητική.

Αν η ΑΕΚ έχανε τον καλύτερό της παίκτη με κίτρινη -την ώρα των πανηγυρισμών- επειδή νωρίτερα δεν είχε δει την κίτρινη κάρτα, ακόμη όλοι θα μιλούσαν για το παρακράτος του Κόκκαλη στο ποδόσφαιρο. Όλοι τότε θα έλεγαν ότι την κάρτα ο διαιτητής τη δείχνει στον παίκτη κατά πρόσωπο και όχι με την πλάτη γυρισμένη γιατί τότε ο ποδοσφαιριστής ενδέχεται να μην την αντιληφθεί όπως συνέβη με τον Γκαλέτι. Κι ίσως τότε, ο Κάκος να θεωρούνταν δολίως σκεπτόμενος... Όλα αυτά αν επρόκειτο για παίκτη της ΑΕΚ. Οι παίκτες του Ολυμπιακού αν αποβάλλονται φταίνε γιατί παραβίασαν κανονισμούς.

Αν ο Αλεξόπουλος ήταν ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού κι έκανε με τόσο προφανή τρόπο, χέρι στην περιοχή, όλοι τώρα θα έλεγαν ότι ο κύριος Κάκος μην καταλογίζοντας το πέναλτι, διαμόρφωσε το αποτέλεσμα.

Αν στη θέση του Άλβες που παραλίγο να κόψει το ποδόσφαιρο στον Ντάρμπισαϊρ με μαρκάρισμα. χασάπη από πίσω ήταν παίκτης του Ολυμπιακού, σήμερα και για πολλές ημέρες, θα μιλούσαμε για την αποβολή που αδίκως δε χρεώθηκε στον εν λόγω παίκτη.

Αν το. αλάνι της Εθνικής ήταν παίκτης του Ολυμπιακού, όλοι θα μιλούσαν για τον Κόκκαλη που εκτρέφει και χαϊδεύει αλήτες στο Ρέντη. Σήμερα κανείς δε μιλά για την "αλήτικη" συμπεριφορά επαγγελματία ποδοσφαιριστή που συμπεριφέρθηκε με τον πλέον απαράδεκτο τρόπο και ποτέ δε ζήτησε συγνώμη για τις πράξεις του.

Αν στη θέση του Γεωργέα ήταν παίκτης του Ολυμπιακού, όλοι σήμερα αλλά και για πολλές ημέρες θα μιλούσαν για τις φάσεις που ο Κάκος του χάρισε την κίτρινη κάρτα. Και ήσαν πολλές.

Αν όλα αυτά συνέβαιναν από την. ανάποδη και τελικά η ΑΕΚ έχανε το κύπελλο όπως παραλίγο να το χάσει ο Ολυμπιακός, όλοι θα μιλούσαν για τη "σφαγή" του αιώνα! Τώρα που στη θέση της ΑΕΚ ήταν ο Ολυμπιακός που δεν κώλωσε, που δε μάσησε, που δεν πτοήθηκε, που δεν έκλαψε, που δεν έκανε παντιέρα την αδικία την οποία υπέστη, όλοι μιλούν για τον τελικό του αιώνα με ρεσιτάλ διαιτησίας από τον κύριο Κάκο και τους βοηθούς του.

Αν όμως συνέβαιναν όλα αυτά σε άλλη ομάδα, θα είχε ρίξει σχεδόν από την αρχή λευκή πετσέτα.

Αν ο Ολυμπιακός όμως δεν είναι ΑΕΚ. Δε μοιάζει με καμία ελληνική ομάδα γιατί μάχεται και δεν κλαίει πάνω από το χυμένο γάλα! Γι' αυτό είναι πρώτος! Κι ως γνωστόν, ο πρώτος είναι πρώτος και ο δεύτερος τίποτα!

Και μην ξεχνιόμαστε ότι η ΑΕΚ είχε ευνοϊκή διαιτησία για να φθάσει στον τελικό. Θυμηθείτε τα δύο παιχνίδια με την Ξάνθη και κανονικά δεν θα έπρεπε να παίζει το Σάββατο το βράδυ αντίπαλος με τον Ολυμπιακό. Για όλα όσα σας προαναφέραμε δεν είδαμε να γίνεται κουβέντα.

Θυμάστε όλοι όμως τι έγινε μετά το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ στο Καραϊσκάκη όταν δύο παίκτες του δικέφαλου του Βορρά αποβλήθηκαν σωστά. Τότε λίγο έλειψε να πέσει μέχρι και η κυβέρνηση. Βουλευτές, νομάρχες και όποιος άλλος μπορούμε να φανταστούμε βγήκε και μίλησε για την "σφαγή" του ΠΑΟΚ. Τώρα τι έγινε; Τίποτα ε; Τα έχουμε γράψει ξανά. Μόνοι μας και όλοι σας και έτσι μας αρέσει καλύτερα.

19
Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να κανω ιδιαιτερη μνεια στον αρχηγο του ολυμπιακου που εδωσε το τελεφταιο του ματς. Στον ανθρωπο φαινομενο ο οποιος εχασε τα μαλλια του αφου για 13 χρονια λουζοταν συνεχεια με σαμπανια. Οσο για τα παρατραγουδα του αγωνα θα απαντησω με μια φραση του Σταθη Ψαλτη. " ΚΟΥΛΑ Μ ΑΚΟΥς ? ΠΟΛΥ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ" αυτα τα ολιγα

20
Μεγαλε δεν γραφει στο μετωπο μου steve vai ουτε Yngwie Μalmsteen ουτε Joe Satriani. Ειμαστε απλα ενα συγκροτηματακι που αγαπαμε τη μουσικη κ ειναι ιεροσυλια εστω κ στο παραμικρο να συγκριθουμε με αυτα τα τερατα. Το θεμα μας δεν ειναι να κανουμε επειδειξη  τεχνικης αλλα να αποδωσουμε με το δικο μας τροπο αυτο το τραγουδι.

21
No , ειμαι ο παλιος τους μπασιστας :)

22
Δε ξερω τι λετε αλλα το σολο στα πληκτρα τα σπαει.....

23
Κυριες κ κυριοι. Ιδου η περιτρανη αποδειξη οτι η Ελληνικη γλωσσα βρισκεται διαχυτη στο μουσικο ειδος που αποκαλουμε Heavy Metal . Αλλος ενας λογος για να περηφανευομαστε που ειμαστε Ελληνες. Λιακοπουλε να υλικο για τα επομενα βιβλια σου





24
Πλήκτρα / Απ: rock organ
« στις: 23/03/09, 10:12 »
εχω αρκετους ηχους για juno g κ πολλα hammond. οποιος θελει ας μου κανει πμ για ανταλλαγη . οι ηχοι μου ειναι σε μορφη librarian.

25
αναζητωντας καποιο βιντεακι στο ιντερνετ επεσα κατα λαθος σε αυτο το αριστουργημα. Καποιοι θα γελασουν καποιοι αλλοι θα προβληματιστουν (μετα τα γελια) γιατι ολοι οσοι παιζουμε καπου εχουμε ζησει παρομοιες στιγμες. περιμενω τα σχολια σας.


Σελίδες: [1] 2