Ψηφοφορία

εμπιστευεστε το thomann ναι η οχι?και γιατι? καμια εμπειρια?

ΟΧΙ
ΝΑΙ

Αποστολέας Θέμα: thomann  (Αναγνώστηκε 35942 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #75 στις: 29/01/09, 23:48 »
Kαλησπέρα και πάλι!!Έχω κάνει μια παραγγελία από thomann και την παρακολουθώ μέσω DHL german.Μέχρι και σήμερα από της 22 του μηνός όλα βαίνουν καλώς.Σήμερα όμως είδα ότι γράφει αυτό
28.01.09 09:06     Erfolgloser Zustellversuch (Empfänger wurde nicht angetroffen)     Erfolgloser Zustellversuch (Empfänger wurde nicht angetroffen)

Το έβαλα σε translator και βγήκε Failed delivery (receiver was not encountered) Failed delivery (recipient has not been encountered)

Εν τω μεταξύ, δεν ΄έχω λάβει ούτε τηλέφωνο ούτε καποιο e-mail..Μένω ηράκλειο κρήτης και στα στοιχεία μου αποστολής το έχω γράψει μαζί με ότι έχει ζητηθεί..Να στείλω κανένα mail στο thomann??Ή απλώς να περιμένω να ξαναπάει στην Γερμανία >:(!!!!!!

Aυτό μάλλον σημαίνει ότι ήρθαν να παραδώσουν το πακέτο και δεν υπήρχε κανείς να το παραλάβει. Λογικά όμως αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο θα έπρεπε να είχαν αφήσει κάποια ειδοποίηση. Πολύ περίεργο. Περίμενε να δεις τι θα σού απαντήσουν από τον Thomann...
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος DevilCry

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #76 στις: 29/01/09, 23:51 »
Αποκλείεται κάτι τέτοιο διότι 3 πρωινά τώρα είμαι καθηλωμένος στο σπίτι και περιμένω (τα πρωινά) :)

Βρήκα ένα τηλέφωνο dhl 24 το 24ωρο βοήθειας και μου είπαν να πάω να ρωτήσω σε ταχυδρομείο της γειτονιάς μου.Αύριο η μέρα έχει σαφάρι... :-\

Αποσυνδεδεμένος DevilCry

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 14
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #77 στις: 30/01/09, 16:02 »
όλα καλά λοιπόν!!!!!!!! ;D


Ευχαριστώ παιδιά

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6357
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #78 στις: 30/01/09, 20:49 »
Καλορίζικη κ καλόπαιχτη DevilCry....!

Αποσυνδεδεμένος Korgy

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1442
  • Φύλο: Άντρας
  • Q the Filters 2 the F##k!!
    • Skype - korgy-
    • Προφίλ
    • το φάρμακο της περιέργειας..
Απ: thomann
« Απάντηση #79 στις: 19/02/09, 14:50 »
ετοιμαζω νεα παραγγελια για τομαν.πληροφορίες εντος!
Ο μουσικος-καυστήρας   . Ότι αφορά ήχο ,αγορά,πρόβα και ηχογραφήσεις εδώ είμαστε!
http://www.myspace.com/korgyatopon  -> project recording studio for the open minded ears <-

Αποσυνδεδεμένος Player

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 59
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #80 στις: 01/05/09, 10:35 »
Hello again!

Εχω κανει μια παραγγελια αλλα
ενα πραμα που θελω εχει κίτρινη διαθεσιμοτητα,
όταν οριστικοποιουσα την παραγγελια μου χε βγαλει από ενα ΟΚ
διπλα σε καθετι που χα διαλέξει

τεσπα, θα μου στείλουν (αφότου σκασω και τα φραγκα) οτι υπαρχει
στην αποθήκη τους τώρα, και μετα θα μου στειλουν αργοτερα και το αντικειμενο
που ίσως δεν εχουν σε στοκ αυτη την περιοδο?

καπου στο FAQ ειχα διαβασει ότι η δευτερη αποστολη ειν τσαμπε
αλλα δεν ειμαι σιγουρος... θυμαται/ξερει κανεις τι διαδικασια σ' αυτη την περιπτωση?
« Τελευταία τροποποίηση: 01/05/09, 10:41 από Player »
"The electric guitar is kind of a bastard instrument,but the bass guitar is a real instrument,a unique instrument."-Jack Bruce ...

Αποσυνδεδεμένος parantox

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #81 στις: 09/09/09, 15:39 »
Χαίρετε παιδιά,

Μετά απο τρεις μήνες που έχω το μπάσο το πήγα σε τεχνικό για να κοιτάξει κάποια βασικά πράγματα και να το σετάρει. Ο τεχνικός μου είπε πως το μπάσο είναι ελαττωματικό από την κατασκευή του, μου ανέφερε συγκεκριμένα που εντοπίζονται τα προβλήματα και έτσι σκέφτομαι να το στείλω πίσω είτε για επισκευή είτε για αντικατάσταση.

Έστειλα mail στον Έλληνα αντιπρόσωπο, στο οποίο τον ρώτησα για όλα τα διαδικαστικά και μη.

Θέλω να ρωτήσω αν από τη δική σας εμπειρία υπάρχει περίπτωση να μου το αλλάξουν. Προφανώς θα μου πουν ότι χρειάζεται να το ελέγξει και δικός τους τεχνικός. Αυτός ο έλεγχος και η πιθανή επισκευή δεν πρόκειται να κοστίσει κάτι, έτσι; Μιλάμε για πρόβλημα που όπως με ενημέρωσε ο τεχνικός, δεν οφείλεται σε δική μου μεταχείριση αλλά είναι εργοστασιακό.

Η όλη κατάσταση αποστολής πίσω-ελέγχου-αποστολής πόσο λέτε να διαρκέσει; Τα έξοδα αποστολής υπάρχει περίπτωση να τα αναλαμβάνουν εκείνοι;

Ευχαριστώ.
They asked a guitar player to play with some dynamics and he said "What are you talking about, I'm playing as loud as I can!"...Heh, I tell that joke a lot.

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #82 στις: 09/09/09, 18:40 »
Μετά απο τρεις μήνες που έχω το μπάσο το πήγα σε τεχνικό για να κοιτάξει κάποια βασικά πράγματα και να το σετάρει. Ο τεχνικός μου είπε πως το μπάσο είναι ελαττωματικό από την κατασκευή του, μου ανέφερε συγκεκριμένα που εντοπίζονται τα προβλήματα και έτσι σκέφτομαι να το στείλω πίσω είτε για επισκευή είτε για αντικατάσταση.

Θα μπορούσες να αναφέρεις έστω και συνοπτικά τα προβλήματα που βρήκε ο τεχνικός, για να ξέρουμε για τι ακριβώς μιλάμε;

Παράθεση
Έστειλα mail στον Έλληνα αντιπρόσωπο, στο οποίο τον ρώτησα για όλα τα διαδικαστικά και μη.

Yποθέτω ότι δεν έχεις λάβει απάντηση ακόμα. Όταν λάβεις, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο να μάς μεταφέρεις τι ακριβώς σού είπαν στην απάντησή τους και πώς σκοπεύουν να χειριστούν το θέμα.

Παράθεση
Θέλω να ρωτήσω αν από τη δική σας εμπειρία υπάρχει περίπτωση να μου το αλλάξουν. Προφανώς θα μου πουν ότι χρειάζεται να το ελέγξει και δικός τους τεχνικός. Αυτός ο έλεγχος και η πιθανή επισκευή δεν πρόκειται να κοστίσει κάτι, έτσι; Μιλάμε για πρόβλημα που όπως με ενημέρωσε ο τεχνικός, δεν οφείλεται σε δική μου μεταχείριση αλλά είναι εργοστασιακό. Η όλη κατάσταση αποστολής πίσω-ελέγχου-αποστολής πόσο λέτε να διαρκέσει; Τα έξοδα αποστολής υπάρχει περίπτωση να τα αναλαμβάνουν εκείνοι;

Ευχαριστώ.

Δεν ξέρω αν κάποιο άλλο μέλος είχε παρόμοια εμπειρία, ούτε είμαι σίγουρος ποιά είναι η νομική πλευρά του ζητήματος, δεδομένου ότι έχουν περάσει τρεις μήνες από την αγορά. Η λογική μου όμως λέει ότι εφόσον τεκμηριωθεί ότι το όργανο έχει κατασκευαστικό πρόβλημα, υποχρέωση του καταστήματος είναι να σού το αντικαταστήσει χωρίς καμία άλλη επιβάρυνση. Εγώ αυτό που θα σκεφτόμουν ότι πρέπει να κάνεις είναι να ζητήσεις από τον τεχνικό που εξέτασε το όργανο μια γραπτή αναφορά των κατασκευαστικών προβλημάτων που εντόπισε προκειμένου να τη στείλεις στον Thomann.  Πάντως νομίζω ότι πρέπει να περιμένεις να δεις τι θα σού απαντήσουν και αναλόγως πράττεις.
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος parantox

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #83 στις: 09/09/09, 22:51 »
Θα μπορούσες να αναφέρεις έστω και συνοπτικά τα προβλήματα που βρήκε ο τεχνικός, για να ξέρουμε για τι ακριβώς μιλάμε;

Ο τεχνικός θα μου στείλει σε mail μια αναφορά όσων εντόπισε. Θα τα ποστάρω με το που θα τα λάβω. Μου είπε πράγματα στο τηλέφωνο αλλά για να είμαι πιο ακριβής περιμένω να τα δω γραπτά. Εν ολίγοις πάντως μου είπε πως δεν είναι σωστά τοποθετημένη η γέφυρα, ότι σε σωστό ύψος χορδών θα ταστάρει κάτω από το 12ο τάστο και ότι η τονικότητα δε πρόκειται να είναι ποτέ ακριβής ανεξάρτητα από το πόσο καλό θα είναι το σετάρισμα. Λεπτομερώς θα πω όταν λάβω το μήνυμα.

Παράθεση
Δεν ξέρω αν κάποιο άλλο μέλος είχε παρόμοια εμπειρία, ούτε είμαι σίγουρος ποιά είναι η νομική πλευρά του ζητήματος, δεδομένου ότι έχουν περάσει τρεις μήνες από την αγορά. Η λογική μου όμως λέει ότι εφόσον τεκμηριωθεί ότι το όργανο έχει κατασκευαστικό πρόβλημα, υποχρέωση του καταστήματος είναι να σού το αντικαταστήσει χωρίς καμία άλλη επιβάρυνση. Εγώ αυτό που θα σκεφτόμουν ότι πρέπει να κάνεις είναι να ζητήσεις από τον τεχνικό που εξέτασε το όργανο μια γραπτή αναφορά των κατασκευαστικών προβλημάτων που εντόπισε προκειμένου να τη στείλεις στον Thomann.  Πάντως νομίζω ότι πρέπει να περιμένεις να δεις τι θα σού απαντήσουν και αναλόγως πράττεις.

Το mail το ζήτησα για αυτόν ακριβώς το λόγο.

Και κάτι άλλο, ξέρει κανείς τι χρέωση έχουν οι διεθνείς κλήσεις προς Γερμανία; Σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με τον αντιπρόσωπο, όχι τίποτα μη πληρώσω τα έξοδα αποστολής σε τηλέφωνα.  :P
They asked a guitar player to play with some dynamics and he said "What are you talking about, I'm playing as loud as I can!"...Heh, I tell that joke a lot.

Αποσυνδεδεμένος parantox

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #84 στις: 10/09/09, 21:16 »
Λοιπόν παιδιά στο mail του ο τεχνικός μου λέει πως η ταστιέρα έχει νεκρά σημεία (dead spots) δηλαδή δεν έχει ισσοροπία στην ένταση του ήχου. Επιπλέον πως τα τάστα, ιδιαίτερα μετά το 12ο τάστο, χρειάζονται set up, ισοπέδωμα και κουρμπάρισμα.

Τα παραθέτω όπως ακριβώς τα διαβάζω.

Σε λιγότερο απο 24 ώρες μου απάντησαν από το thomann. Ο κος Αγγελόπουλος μου είπε πως πρέπει να στείλω πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα στο customer service, και εκείνοι θα μου απαντήσουν όσο πιο σύντομα, που μπορεί να πάρει κάποιες μέρες. Απο εκεί και πέρα μου είπε πως συνήθως επιστρέφεται στο thomann με δικά τους έξοδα, στέλνεται στον κατασκευαστή και είτε επισκευάζεται είτε αντικαθίσταται. Η αποστολή ξανά πίσω είναι με δικά τους έξοδα, εφόσον είναι θέμα εγγύησης.

Γενικώς ήταν πολύ εξυπηρετικός.

Για το mail που πρέπει να στείλω στο service, το ισοπέδωμα και κουρμπάρισμα πως να το διατυπώσω στα αγγλικά; Ρωτάω μήπως είναι κάτι στάνταρ.

Η όλη διαδικασία πόσο λέτε να πάρει; Λογικά με τόσες αποστολές το 20ήμερο και πάνω δε το γλιτώνω έτσι;

Ευχαριστώ και πάλι.
They asked a guitar player to play with some dynamics and he said "What are you talking about, I'm playing as loud as I can!"...Heh, I tell that joke a lot.

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #85 στις: 10/09/09, 21:36 »
Για το mail που πρέπει να στείλω στο service, το ισοπέδωμα και κουρμπάρισμα πως να το διατυπώσω στα αγγλικά; Ρωτάω μήπως είναι κάτι στάνταρ.

Δεν έχω ξανακούσει αυτούς τους όρους στα Ελληνικά, αλλά προφανώς πρόκειται για (μάλλον κακές) μεταφράσεις των αγγλικών όρων leveling (όχι φυσικά για να "ισοπεδωθούν" αλλά για να έρθουν όλα στο ίδιο ύψος) και crowning (για να έχουν την επιθυμητή καμπύλη στο πάνω μέρος) αντίστοιχα. Τελευταία φάση είναι το γυάλισμα (polishing) των τάστων. Γενικά η όλη διαδικασία καλύπτεται από τον όρο "τρίψιμο" των τάστων. Αυτό λέγεται fret dress στα Αγγλικά.
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος syrmoula

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #86 στις: 11/09/09, 14:42 »
και εγω σκεφτομαι να παραγειλω απο το Thomann κιθαρα,μετα απο αυτα που διαβασα στο forum και μου ειπαν φιλοι μου που παρηγγηλαν απο εκει και δεν ειχαν κανενα προβλημα..δεν γινεται ομως αντι να τη στειλω πισω,σε περιπτωση που χαλασει κτλ,να την παω σε καποιο μαγαζι για service??γιατι η ολη ιστορια φαινεται να ειναι μεγαλο τραβηγμα...

Αποσυνδεδεμένος geo134

  • Συναλλαγές: (3)
  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 189
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #87 στις: 11/09/09, 14:56 »
εγω δεν εχω καταλαβει κατι αλλο.τα προβληματα με ασχισμενα κουτια και χαμενα αντικειμενα συνβαινει και στην αθηνα??
just.......rocking!!!

Αποσυνδεδεμένος Wise_One

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
  • I have the power of HyBrit!!!
    • Προφίλ
    • WisePlace
Απ: thomann
« Απάντηση #88 στις: 11/09/09, 15:37 »
@syrmoula: Τ' ότι υπάρχει ένα ποσοστό προβληματικών προϊόντων είναι δεδομένο, από κιθάρες μέχρι υπολογιστές κι από κινητά έως αυτοκίνητα. Τώρα εντάξει, ο κολλητός μου έπεσε στην περίπτωση. Κι απ' το eshop να πάρεις ας πούμε μνήμες για τον υπολογιστή, μπορούν να έρθουν προβληματικές απ' τη μάνα τους (είμαι παθών). Δεν υπάρχει λόγος να ξεγράψεις το thomann.

Αν είσαι έμπειρη, θα καταλάβεις με τη μία αν το όργανο είναι προβληματικό ή όχι (εκτός αν έχει τρανταχτά προβλήματα που τα καταλαβαίνει κ οποιοσδήποτε). Το φιλαράκι μου 3 μήνες έχει το μπάσο και τώρα που το πήγε για σετάρισμα φάνηκε η καφρίλα. Ήταν δύσκολο στο παίξιμο αλλά πού να φανταστείς ότι παίζει τέτοιο πρόβλημα... Το θέμα του service είναι περίεργο. Εξαρτάται το πρόβλημα. Αν είναι κάτι εύκολο, λογικά θα στο κάνουν εκεί που θα το πας. Αν είναι μεγάλο μπέρδεμα και δεν επιδιορθώνεται εύκολα (ή επιδιορθώνεται δύσκολα), ίσως να μη το αναλάβουν καν άρα θα χρειαστεί να το στείλεις Γερμανία...

Τα παραπάνω στα λέω απ' αυτά που διαβάζω εδώ κι άκουσα στο μαγαζί που πήγαμε. Με κάθε επιφύλαξη βέβαια, ωστόσω δε νομίζω να κάνω λάθος...
How to program a metalhead?

Αποσυνδεδεμένος syrmoula

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #89 στις: 11/09/09, 16:27 »
axa..oκ thnx για τις πληροφοριες :D

Αποσυνδεδεμένος jim.ni

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 817
  • Φύλο: Άντρας
  • The Day That Never Comes
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #90 στις: 12/09/09, 00:53 »
Παράθεση
Το φιλαράκι μου 3 μήνες έχει το μπάσο και τώρα που το πήγε για σετάρισμα φάνηκε η καφρίλα.

τι μπάσο?
Εχω λαμπατο LePou.......  :run

Αποσυνδεδεμένος Wise_One

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
  • I have the power of HyBrit!!!
    • Προφίλ
    • WisePlace
Απ: thomann
« Απάντηση #91 στις: 12/09/09, 13:35 »
Αυτό πρέπει να είναι.
How to program a metalhead?

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Απ: thomann
« Απάντηση #92 στις: 15/09/09, 22:21 »
Σοβαρα εχει τοσα προβληματα, και ειναι ακριβουτσικο Φεντερ/Σκουαιερ μπασο, τα περιμενα πιο αξιοπρεπη, νομιζα οτι καποιο τερμα φθηνο Χαρλευ Μπεντον θα ειχε το προβλημα  :-\
Καλα ξεμπερδεματα ευχομαι!
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος parantox

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #93 στις: 05/10/09, 23:40 »
Χαίρετε και πάλι,

Ποστάρω για να ενημερώσω σχετικά με την επιστροφή που έκανα (τελικά) στον thomann έτσι ώστε να ξέρει κάποιος σε περίπτωση που χρειαστεί να στείλει κάτι πίσω, τί να περιμένει.

Καταρχάς επικοινώνησα με τον κ. Αγγελόπουλο ο οποίος με ενημέρωσε πως πρέπει να απευθυνθώ στο customer service. Έστειλα λοιπόν mail σ' εκείνους με μια περιγραφή του προβλήματος, λέγοντας πως διατίθεμαι να επιστρέψω το όργανο. Μου απάντησαν το πρωί της επομένης λέγοντας μου τι πρέπει ακριβώς να κάνω για την επιστροφή. Πακετάρισμα, απαιτούμενα χαρτιά κλπ. Επιπλέον, επικοινώνησαν με την UPS για την αποστολή σε mail, των εγγράφων που χρειάζεται να συνοδεύουν την αποστολή. Συγκεκριμένα η UPS μου έστειλε σε ηλεκτρονική μορφή μια απόδειξη και της πληροφορίες αποστολής.

Η απόδειξη χρειάζεται για να μη χρεωθεί ο πελάτης τα έξοδα αποστολής. Το άλλο χαρτί επισυνάπτεται επάνω στο πακέτο.

Γενικώς το μόνο που χρειάστηκε να κάνω από την πλευρά μου ήταν να πακετάρω το όργανο (για το οποίο χρησιμοποίησα την αρχική συσκευασία και τα σακουλάκια αέρος) και να επικοινωνήσω με την UPS για να περάσουν να πάρουν το πακέτο. Υπόψη πως ζητάνε διαστάσεις του πακέτου στο τηλέφωνο για να βεβαιωθούν ότι μπορούν να το στείλουν.

Το πακέτο το έστειλα Πέμπτη και το πήρανε την επόμενη Τετάρτη. Απ' ό,τι έμαθα δεν έφτασε νωρίτερα επειδή επρόκειτο για επιστροφή, και ανήκει σε άλλη κατηγορία αποστολών.

Τετάρτη έλαβαν το πακέτο, μου στείλανε mail ότι το πήρανε και μετά από μερικές...ώρες μου στείλανε SMS ότι η αποστολή μου ξεκίνησε. Κι εδώ είναι το κορυφαίο... Εγώ νόμιζα ότι θα το στείλουν στον κατασκευαστή για επισκευή κλπ. Όπως αποδείχτηκε στείλανε νέο όργανο κατευθείαν σε 'μένα!

Να μη μακρυγορώ άλλο, το όργανο έφτασε Τρίτη, το έλαβα Τετάρτη γιατί δε με βρήκαν σπίτι.

Γενικώς παρατήρησα άμεση ανταπόκριση. Κι εκείνοι δε το ταλαιπώρησαν ιδιαίτερα, δε ξέρω τί είδους έλεγχο κάνανε (βέβαια είχα συμπληρώσει και τη φόρμα επιστροφής και έγραψα κι εκεί περιγραφή του προβλήματος) αλλά στείλανε νέο όργανο. Η όλη ιστορία κράτησε κάτι παραπάνω απο 10 μέρες.

Σημείωση ότι σε περίπτωση που το πρόβλημα βρίσκεται σε μέρη με μεγάλη θνησιμότητα (λάμπες κλπ.) ή οφείλεται σε κακή μεταχείριση δε το αντικαθιστούν και πιθανώς θα χρεώσουν τον πελάτη για τα έξοδα αποστολής/ελέγχου/επισκευής.

Αυτά.
They asked a guitar player to play with some dynamics and he said "What are you talking about, I'm playing as loud as I can!"...Heh, I tell that joke a lot.

Αποσυνδεδεμένος indie-anos laternative

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν μου έρχεται τίποτε να γράψω τώρα
    • Προφίλ
Απ: thomann
« Απάντηση #94 στις: 06/10/09, 12:34 »
Εντυπωσιακό! Υψηλής ποιότητας customer support. Αν μη τι άλλο δείχνουν τουλάχιστον σεβασμό στον πελάτη τους!
Don’t sell the dreams you should be keeping pure and simple every time.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
8 Απαντήσεις
11876 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26/02/08, 09:50
από chamav
179 Απαντήσεις
95516 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/12/10, 09:03
από freemind
Thomann Vs Music-Store

Ξεκίνησε από Poseras « 1 2 3 4 5 » Τα καλύτερα...

122 Απαντήσεις
71333 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27/11/08, 13:51
από grmako
23 Απαντήσεις
10279 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/08/08, 11:15
από BluesMe
1 Απαντήσεις
2645 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 09/07/08, 21:10
από let me know 796
1 Απαντήσεις
2357 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19/09/08, 00:12
από Stinky
thomann

Ξεκίνησε από Vaggelis... Μπάσο

1 Απαντήσεις
2642 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 02/12/08, 16:06
από freemind
7 Απαντήσεις
5901 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/12/08, 08:32
από armagedon
7 Απαντήσεις
3871 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/12/08, 14:11
από christos1995
22 Απαντήσεις
11231 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/02/10, 03:20
από Μητσάκος