Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
Σύνολο ψηφοφόρων: 115
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εν πάσει περιπτώσει, μην υπεκφεύγεις και μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Είπα σαφώς ότι αν ποτέ έβλεπες και το νερό να γίνεται αντικείμενο κερδοσκοπίας και να μην αντιμετωπιζόταν σαν είδος πρώτης ανάγκης, αν το πλήρωνες 200 ευρώ το κυβικό κι έβλεπες κόσμο να το στερείται (με αποτέλεσμα τον φυσικό θάνατο) και μόνο τους έχοντες να επιβίωναν, τότε θα έκανες τον σχετικό, πάντα αναλογικά, παραλληλισμό.
Το έπιασα σωστά; Το κακό είναι πως πάνω στη δογματική λογική ΣΑΣ εγώ δε μπορώ να κάνω ουδεμία συζήτηση... θα ήταν σα να προσπαθώ να συζητήσω με ένα Δεσπότη περι της μη ύπαρξης του Θεού!!
Τι νόημα έχει ένα καλό πανεπιστήμιο στο οποίο δεν θα μπορεί να φοιτήσει όποιος το αξίζει, αλλά όποιος μπορεί να σπρώξει τα φράγκα? Για εμένα κανένα. Το σύστημα, μέσω της παραπαιδείας, είναι ήδη άνισο και δε δίνει τις ίδιες ευκαιρίες. Το ζητούμενο είναι να το βελτιώσουμε και να κάνουμε τη μόρφωση προσιτή σε όλους, όχι να αλλάξουμε τον αποδέκτη των χρημάτων της ελληνικής οικογένειας.
Τσάμπα παιδεύομαι. Μαιευτήρια, Audi και μπάλα σε αντιπαραβολή με το δημόσιο πανεπιστήμιο.Fatality. Καλή συνέχεια στη συζήτησή σας.
Παράθεση από: mits@kos στις 06/10/11, 14:01Τσάμπα παιδεύομαι. Μαιευτήρια, Audi και μπάλα σε αντιπαραβολή με το δημόσιο πανεπιστήμιο.Fatality. Καλή συνέχεια στη συζήτησή σας.Όμως αυτό δεν οφείλεται στην λειτουργία των ιδιωτικών, αλλά στην αποτυχία των δημοσίων να ακολουθήσουν την εποχή τους, τόσο ως λειτουργία - εκπαιδευτική ύλη, όσο και ως ελλειπώς χρηματοδοτούμενα, ή ακόμα χειρότερα με λάθος στοχευμένη χρηματοδότηση.Επομένως δεν είναι λύση η κατάργηση/απαγόρευση του ιδιωτικού, αλλά η λαϊκή μας απαίτηση το δημόσιο να εξισωθεί (πάντα προς τα πάνω) με το ιδιωτικό.
Παράθεση από: Kiratzoharris στις 05/10/11, 15:51οπως και να χει δεν χρειαζεται να ανυσηχειτε γιατι το συνολο σχεδων των σχολων εχει ανοιξει..Αρχιστε να κραζετε τους μαθητες τωρα που κανουν μαθηματα με δβδ 30-35 ανα αιθουσα.. Τίποτα δηλ κι από το φοιτητικό μέτωπο!Αλλά γιατί να κράζουμε τους μαθητές? Μας προσφέρουν μια απάντηση περί του δημόσιου χαρακτήρα της παιδείας, όταν μετά το πέρας της κατάληψης των δημοσίων σχολείων τρέχουν να ανοίξουν και να λειτουργήσουν τα ιδιωτικά φροντιστήρια!Δίνοντας έτσι ένα ηχηρό μύνημα σε όλους μας ότι τα δημόσια σχολεία δεν χρειάζεται καν να υπάρχουν. Διότι ο μαθητής έχει την δυνατότητα να ολοκληρωθεί ως άνθρωπος μέσω της παιδείας των ιδιωτικών φροντιστηρίων και αργότερα εισερχόμενος στο Πανεπιστήμιο να παλέψει σθεναρά, να αντιδράσει στην δημιουργία Ιδιωτικών Πανεπιστημίων, ώστε η Παιδεία να μην χάσει τον δημόσιό της χαρακτήρα και έτσι να καταφέρει να ολοκληρώσει την ολοκληρωσή του ως άνθρωπος!!! Συμπερασματικά: Μέχρι το Λύκειο η πορεία προς την ολοκλήρωση επιτυγχάνεται μόνο με την ιδιωτική εκπαίδευση, μετά το Λύκειο ολοκληρώνεται η ολοκλήρωση μόνο με την δημόσια εκπαίδευση!Νομίζω ότι εκτός από την δημιουργία Κρυφού Σχολείου είναι επιτακτική η ανάγκη και για την δημιουργία Κρυφού Πανεπιστημίου.
οπως και να χει δεν χρειαζεται να ανυσηχειτε γιατι το συνολο σχεδων των σχολων εχει ανοιξει..Αρχιστε να κραζετε τους μαθητες τωρα που κανουν μαθηματα με δβδ 30-35 ανα αιθουσα..
Παππού θέλω στο quote που έκανες να μου υποδείξεις τον προσβλητικό χαρακτηρισμό ή την ειρωνεία ή οποιοδήποτε άλλο μειωτικό σχήμα λόγου παρατηρείς για να καταλάβω πώς ακριβώς υπήρξα εριστικός. Απεναντίας, στο post του elrich δεν υπάρχει ούτε μια λέξη που να συνιστά επιχειρηματολογία απέναντι σε μια πραγματικότητα που είναι ορατή κι έρχεται. Απλά ο elrich δεν μπορεί μάλλον να διακρίνει τίποτα που δεν είναι ακόμη απτό στο δυτικό κόσμο, αλλά καθημερινή κατάσταση για δισεκατομμύρια σε άλλα γεωγραφικά μήκη και πλάτη ανά τον κόσμο.
Από εκεί και πέρα, προφανώς δεν υπάρχει σημείο επαφής για να αρχίσουμε να κατανοούμε ο ένας τον άλλο όταν σαν τεκμήριο καλής συνύπαρξης των ιδιωτικών πανεπιστημιών με τα δημόσια μου αντιπαραβάλλεις τη συνύπαρξη των νηπιαγωγείων.
Δεν υπάρχει αναλογία εδώ. Ούτε και είναι δυνατόν να πιστεύεις ότι ο μόνος τρόπος καταπολέμησης των φροντιστηρίων είναι το ιδιωτικό πανεπιστήμιο,
ώστε το χρήμα που η οικογένεια εξοικονομεί μέσω της αποφυγής του να πηγαίνει σύσσωμο στα δίδακτρα ενός ιδιωτικού πανεπιστημίου, στην αγορά πανάκριβων συγγραμάτων που στοιχίζουν το λιγότερο 70 ευρώ κλπ εξόδων που ανακύπτουν.
Τα ξενιτεμένα άτομα-ειδήμονες θα μπορούσαν να γυρίσουν και σε ένα καλό, οργανωμένο, αναβαθμισμένο δημόσιο πανεπιστήμιο και να παράξουν εντός αυτού έρευνα, όχι απαραίτητα σε ένα ιδιωτικό.
Απλά. για να συμβεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει επιτέλους η παιδεία να χρηματοδοτηθεί ανάλογα με τη βαρύτητα που κατέχει, έτσι ώστε η αυθεντία τους να μπορεί να γίνει διαθέσιμη για ΟΛΟΥΣ όσους ενδιαφέρονται να μαθητεύσουν δίπλα σε αυτή.
Και πραγματικά, γιατί να με ενδιαφέρει η θέση της κατάταξης, όταν σε αυτό θα μπορεί να πηγαίνει μόνος όποιος μπορεί να το πληρώσει? Γιατί να με ενδιαφέρει η ποιότητα των μελών ΔΕΠ, όταν θα μπορούν να μάθουν από αυτά μόνο οι έχοντες την οικονομική δυνατότητα?
Κύριε είσθε ένας ηλίθιος.
Αν καταργουσαμε το ασυλο μονο για τα ΤΕΙ? Ενω οσοι φοιτουν στα ΑΕΙ να μπορουν να απολαμβανουν ασυλου με επιδειξη της φοιτητικης τους ταυτοτητας.
Εγώ έχω μια γενικότερη απορία.Γιατί το φόρουμ έχει πήξει στους ηλίθιους?Δηλαδή μπαίνει ο άλλος κάνει έξι ποστ και τα μισά από αυτά είναι για να μας τονίσει με bold κιόλας,αν είναι δυνατόν, ότι το άσυλο αποτελεί ντροπή για μια δημοκρατία που σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Τα "υπό παρακολούθηση" όμως δεν ήταν και από τις δύο πλευρές...Τεσπα, αποχωρώ από το συγκεκριμένο Thread να παίξουν μπάλα μόνα τους τα άγρια νιάτα, είναι και αυτό μια λογική, να απομακρύνεις τον έναν γράφοντα για να μην γίνεται υβριστής ο άλλος.
Ξεκίνησε από ΧΩΡΙΑΤΗΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα