Μουσικά όργανα και εξοπλισμός > Δοκιμές και συγκρίσεις μουσικών οργάνων και εξοπλισμού

Harley Benton όργανα κι εξοπλισμός-συζήτηση

<< < (2/10) > >>

saved:
Εγω πιστευω πως ο μεσος ελληνας δεν εχει ξεπερασει το ταμπελακι ακωμα.Και οχι μονο στον μουσικο εξοπλησμο.Επησρις εχει την ταση του ξερολα.Ιδιως σε μεγαλυτερες ηλικιες.
Ειναι η νωοτροπια του ελληνα.
Ναι,οι αμερικανοι επιμενουν στα usa προιωντα.Εξαλλου ειναι απο τα πιο ρατσιστικα κρατη και θελουν να ειναι οι καλυτεροι παντου.
Ομως μπραβω τους γιατι κανουν μελετημενη δουλεια και σκεφτοντε λιγο outside of the box.
Βεβαια ακωμα και εκει υπαρχη το φαντασμα του λεο που φοβουντε (οι περισωτεροι) να πουν εδω ο λεο εκανε πατατα,μπορουμε να το βελτιωσουμε

panixgr:
Πέρα απο τα πολιτικά, νομίζω οτι οι αμερικανοί (αλλά και οι γερμανοί και άλλοι πολλοί) είναι άνθρωποι της ουσίας. Ο κάθε λαός που έχει ιδρώσει, γενεές επι γενεών, πάνω απο τις μηχανές, τα σχέδια, τα εργοστάσια, την εξέλιξη, μπορεί να δει τα πράγματα πιο πρακτικά. Παθάινω την πλάκα μου όταν διαβάζω σε τι βαθμό μπορεί να συντηρήσει το αυτοκίνητό του ο μέσος αμερικανός και γενικά το επίπεδο της τεχνικής τους κουλτούρας αλλά και πληθώρας τεχνικών, υλικών.
Ναι, είναι υπερόπτες αλλά πρώτα θα μελετήσουν και μετά θα κρίνουν, και αν κατακρίνουν λάθος (λόγω θέσεως, συμφέροντος, κτλ) στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους θα έχουν να ψάξουν στην ουσία το πράγμα.

Στο συγκεκριμένο θέμα τώρα, εδώ οι κινέζοι φτιάχνουν ΓΕΦΥΡΕΣ, ΠΛΟΙΑ VLCC, κινητά, σχεδόν τα πάντα, θα κολώσουν σε 3 κομμάτια ξύλο με ηλεκτρικά και τεχνολογία ΒΠΠ ???
Δηλαδή θα ήταν απορίας άξιο αν δεν ήταν ΣΟΥΠΕΡ οι κινέζικες κιθάρες!!

Uriah:
Οι αμερικανοι απο ο,τι βλεπω στα ξενα φορουμς εχουν ξεχωρισει σε 2 κατηγοριες: στην 1η ειναι οι (κυριως) μεγαλυτερης ηλικιας του δογματος "αυτο ξερω, αυτο εμπιστευομαι" και ψημενοι μουσικοι, ενω στην 2η ειναι νεοτεροι μουσικοι, με μικροτερα budget, οι οποιοι μαζευουν εμπειριες απο τα στουντιο και τις συναυλιες κι εχουν ποιο ανοιχτο μυαλο. Οι Βρεττανοι και οι Γερμανοι, παραδοσιακα "σφιχτοι" στο οικονομικο θεμα, θα προτιμησουν ευκολοτερα ενα οικονομικο όργανο και θα το κανουν παση θυσια να δουλεψει οπως θελουν. Πιστευω εμεις, και χωρις να θελω να θιξω κανεναν, εχουμε ακομα την εγνοια να δειξουμε ενα καλο οργανο στην προβα ή σε καποια ζωντανη εμφανιση.  Η τεχνοτροπία υπαρχει στην Κινα, στις πρωτες υλες -συνεπως στην ποιοτητα- θελουν λιγη δουλεια ακομα,

saved:
Μηλουσα με εναν οργανοποιο με τιμοκαταλογο 30.000-150.000€ και ισως και παραπανο (οχι,δεν εκανα λαθος με τα μειδενικα)
Αρα για να κημαινετε σε τετοιο αγοραστικο κοινο,δεν ειναι τυχαιος.
Ενα απο τα πολλα που μου εμαθε ειναι:
Δεν υπαρχουν μαπα οργανα σημερα.Υπαρχουν τα καλα,και τα παρα πολυ καλα.
Τωρα αν καποιος παρει ΗΒ και θελει σεταρισμα και δουλεια το nut η τριψιμο τα ταστα,λιγικο ειναι.
Αν τα εκαναν ολα αυτα οι κινεζοι,θα κοστιζε διπλα αφου και αυτα ειναι κοστολογιο

vegos:
Ξεχάστε τη χώρα κατασκευής, σε οποιοδήποτε προιόν.
Δεν παίζει κανένα μα κανένα ρόλο.

2 πράγματα ανεβάζουν το κόστος.

Το πρώτο είναι το R&D που έχει γίνει για να βγει το προιόν στην αγορά και το δεύτερο, το QC που γίνεται κατά την παραγωγή.

Αν οι διαδικασίες και το quality check της Χ εταιρίας γίνεται στο κινέζικο εργοστάσιο όπως και στο γιαπωνέζικο ή το γερμανικό ή το αμερικάνικο πχ, το προιόν θα είναι ίδιο. Τι μας πειράζει αν το συναρμολογεί κινέζος ή αμερικάνος; (που δεν ξέρουμε καν τι εθνικότητας ήταν ο υπάλληλος).

Αντίστοιχα κι αν η κινέζικη εταιρία είναι λίγο σοβαρή και έχει σοβαρό (που για αρκετά πράγματα είναι αυτοματοποιημένα) QC, μια χαρά αποτέλεσμα θα βγει.

Συνήθως πάντως, αρκετά κινέζικα/ινδικά/κλπ εργοστάσια δουλεύουν ως εξής:
Φασον κατασκευή του Χ προιόντος από την Υ εταιρία για τις Ζ χώρες.
Το ίδιο προιόν με δική τους φίρμα/ετικέττα για ασιατικές αγορές.

H BMW έχει βγάλει πρόσφατα το G310R. Κατασκευάζεται στην Ινδία, από την TVS. Κι η TVS έχει λανσάρει το ίδιο μηχανάκι ως Apache RR310. Το ίδιο γίνεται και με άλλες εταιρίες, Suzuki πχ.
Επειδή η εταιρία είναι σοβαρή (TVS), και το δικό της είναι άριστο.

Η Hofner βγάζει την Shorty στην κίνα. Ψάχνοντας στο internet τότε που την πήρα, πέτυχα κάτι κλώνους, ακριβώς ίδιους. Απ' ότι διάβασα, οι περισσότερες ήταν ΓΤΠ  ;D . Με προβλήματα στη συναρμολόγηση.
Που σημαίνει πως ότι "κοβότανε" από το QC της Hofner, το πούλαγε ως δικό του.

Και στις δύο περιπτώσεις, η χώρα κατασκευής δεν παίζει κανένα ρόλο. Το QC μετράει και οι διαδικασίες, όπως έγραψα και πριν...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση
Mobile View