Αποστολέας Θέμα: Seymour Duncan JB SH4  (Αναγνώστηκε 5737 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Wise_One

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
  • I have the power of HyBrit!!!
    • Προφίλ
    • WisePlace
Seymour Duncan JB SH4
« στις: 06/06/10, 22:42 »
Καλησπέρα... Είπα ν' ανοίξω καινούργιο θέμα για να μη ξεθάβω το "θαμμένο" στα Καλύτερα... Αν θέλετε βέβαια, το κάνετε merge...


Ένας φίλος, έχει τον παραπάνω μαγνήτη και μου λέει ότι είναι ιδανικός γι' αυτά που παίζω, 80's metal, heavy/power (Judas Priest, Virgin Steele, Gamma Ray, Iced Earth...). Διαβάζω (πέραν του ότι είναι all-around μαγνήτης και καθιερωμένος ως bridge λύση), "βολεύεται" καλά σε mahogany σώμα και rosewood ταστιέρα. Η Dean Vendetta 1.0 μου έχει και τα 2. Άρα λογικά θα είναι καλή αναβάθμιση έτσι;
How to program a metalhead?

Αποσυνδεδεμένος denisgiann

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 434
  • Φύλο: Άντρας
  • You Dont Remember Ill Never Forget
    • Προφίλ
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #1 στις: 06/06/10, 23:55 »
Ολα οσα λες παραπανω ισχυουν.Ο JB ειναι μαγνητης πασπαρτου ειδικα για οσους παιζουν heavy rock.Το μαονι θα τον βοηθησει και να ισσοροπησει λιγο καλυτερα καθως ειναι αρκετα tremblaριστος και αυτο σαν ξυλο ειναι λιγο μουντο.Μεγαλο output καλες αρμονικες ...τι αλλο θες ...δοκιμασμενη λυση που σιγουρα θα αναβαθμισει τον ηχο σου.Προχωρα.
Civilize the mind make savage the Body

Αποσυνδεδεμένος Dr Bluz (G.K.)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1572
  • Φύλο: Άντρας
  • Στράααατα Stratούλαα
    • Προφίλ
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #2 στις: 07/06/10, 00:53 »
Ολα οσα λες παραπανω ισχυουν.Ο JB ειναι μαγνητης πασπαρτου ειδικα για οσους παιζουν heavy rock.Το μαονι θα τον βοηθησει και να ισσοροπησει λιγο καλυτερα καθως ειναι αρκετα tremblaριστος και αυτο σαν ξυλο ειναι λιγο μουντο.


+10  ;)


Αποσυνδεδεμένος Wise_One

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
  • I have the power of HyBrit!!!
    • Προφίλ
    • WisePlace
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #3 στις: 07/06/10, 08:59 »
Χαίρομαι που συμφωνούμε... Βασικά ήδη αποφάσισα ότι θα τον βάλω - that's what she said! -  (ο φίλος θα μου τον περάσει οπότε ούτε γαμ*****τικα πληρώνω), αλλά ήθελα να σιγουρευτώ.


Το περισσότερο treble να πώ την αλήθεια δε μ' ενοχλεί... Μ' αρέσει το γρέζι που έχει. Άλλωστε στο heavy/power ο περισσότερος όγκος έρχεται απ' το μπάσο και τις διπλομποτιές, άρα δε χρειάζομαι και τόοοοσο μπάσο στην κιθάρα.


OK, cool then
How to program a metalhead?

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #4 στις: 07/06/10, 09:06 »
Πεοσωπικα εμενα δεν μου αρεσει ο JB (ξυνει πολυ και κομπρεσσαρει) και δεν μπορω να καταλαβω τι του βρισκουν, ΑΛΛΑ δεν τον εχω ακουσει πανω σε κιθαρα με μαονι... Εκει ισως να βρισκεται στο στοιχειο του, παντως με alder που εχω ακουσει δεν μου αρεσε... Στην ESP Horizon II που εχω με το που την πηρα τον αλλαξα με εναν custom custom και ειναι πολυ πολυ καλυτερα τωρα...
Ισως ομως στο μαονι να κανει καλη δουλεια και να του δωσει λιγο "αερα" στα ψηλα που "ψιλοπνιγονται" λογω ξυλου...
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1589
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #5 στις: 07/06/10, 09:45 »
Φιλε Wise_one εγω τον τοποθετησα την περασμενη βδομαδα στην Jackson JS-20 (bridge) και σε πληροφορω οτι η κιθαρα <πεταει> τωρα... επ'ουδενι δεν εχασε μπασα (ισα-ισα που τωρα εχουν πιο πολυ ογκο στα palm mutes) και τα πριμα οντως βελτιωθηκαν (οι αρμονικες ακουγονται πολυ καλυτερα τωρα). Εαν παρολα αυτα θες να <γλυκανεις> τα πριμα, μπορεις να χρησιμοποιησεις 250Κ ποτενσιομετρα (οπως συμβουλευει το site), αλλα ακουσε τον πανω σε μια κιθαρα προτου τον τοποθετησεις στη δικια σου (κατα προτιμηση με τον δικο σου ενισχυτη).
http://www.seymourduncan.com/products/electric/humbucker/progressive/sh4_jb_model/

Εαν τον επιλεξεις τελικα (ή οποιοδηποτε αλλον) προσεξε το ρυθμισμα του υψους απο τις χορδες (εγω το εχω βαλει στα 2,5mm αποσταση περιπου). Αν ειναι πολυ κοντα στις χορδες θα κοψει απο sustain (ο μαγνητης <φρεναρει> πιο γρηγορα την παλλομενη χορδη), αν ειναι πολυ μακρυα (δηλαδη μερικα mm παραπανω...) θα ακουγεται με μικροτερη ενταση απο τους αλλους μαγνητες.  Α, και φυσικα μπορεις να τον σπλιταρεις για να παιζει και σαν μονος ;)
Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος Wise_One

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
  • I have the power of HyBrit!!!
    • Προφίλ
    • WisePlace
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #6 στις: 07/06/10, 13:39 »
Καλά τώρα δε ξέρω τί μαόνι είναι σε κιθάρα των 250 ευρώ, αλλά ο JB θα είναι μια φορά καλύτερος απ' τον stock.


επ'ουδενι δεν εχασε μπασα (ισα-ισα που τωρα εχουν πιο πολυ ογκο στα palm mutes)
Παράθεση
Και μόνο απ' αυτό μου φτάνει και μου περισσεύει ;D


Το ύψος παίζει ρόλο δε λες τίποτα! Λίγο που πείραξα το δικό μου, είχε αμέσως διαφορά... Άσε που δε χρειάζομαι κι άπειρο sustain, όλο μπουκώματα παίζω.


Anyways, ο φίλος θα τον περάσει, εγώ δεν έχω ιδέα από τέτοια. Όλο και θ' ανεβάσω κανα before-after sound clip...


METAL ΡΕ \m/
How to program a metalhead?

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #7 στις: 07/06/10, 14:23 »
Παιδια οι περισσοτεροι αρχαριοι εχουν θεμα με τα palm mutes και νιωθουν οτι χρειαζονται και αλλα μπασσα κτλ, αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι συνηθως οσοι θελουν περισσοτερα μπασσα, ειναι αυτοι που γουσταρουν metal και hard rock (οπως εγω πχ) και για αυτα τα στυλ, αν θελετε να εχουν δυναμη τα palm mutes σας και ογκο, θελετε απλα μεγαλη καμπινα (τουλαχιστον 2x12") και ικανες εντασεις. Με το να εχετε πολλα μπασσα, το μονο που θα καταφερνετε ειναι να "μπουκωνετε" τον ενισχυτη σας και να βαβουριαζει (λασπωνει) ο ηχος σας, χανοντας presence, αττακα κτλ και ταυτοχρονα τα μπασσα ναι μεν θα αυξανουν αλλα θα "χαλαρωνουν" κι ολας κι ετσι δεν θα πετυχετε τον ηχο που θελετε.
Αυτο που χρειαζεστε ειναι λιγοτερα μπασσα πριν τον ενισχυτη με αυξημενο γενικοτερα output (ή με medium output μαγνητες και δυνατες πενιες) για να μην μπουκωνετε με μπασσες συχνοτητες την προενισχυση (οι μπασσες εχουν πολυ μεγαλη ενεργεια) αλλα να την υπεροδηγειτε (μιλαω για λαμπατους).
Μετα την ενισχυση, βαλτε στο loop ενα eq πεταλακι και αναπληρωστε οσα μπασσα σας λειπουν αλλα οχι τοσα ωστε να αρχισει να "φτυνει" το ηχειο.
Επισης ενας αλλος τροπος για να "αυξησετε" τα μπασσα, ειναι αντι για να δυναμωνετε τα μπασσα, να κοβετε λιγα μεσαια. Γενικοτερα ειναι καλυτερα για τον ηχο να κοβετε πραγματα μεσω του eq παρα να boostαρετε, γιατι καθε φορα που boostαρετε μια συχνοτητα, αυξανετε και το επιπεδο θορυβου. Χαμηλωνοντας ομως καποιες διπλανες συχνοτητες σε αυτες που θελετε να ανεβασετε, δημιουργειτε μια "τεχνητη" αν θελετε καμπυλη στο eq που χωρις να εχετε ανεβασει τα μπασσα, ακουγεται ετσι, χωρις ομως τον εξτρα θορυβο που θα δημιουργουσε ενα απλο boostαρισμα των μπασσων.
Συνηθως εχω δει οτι ακομα και σε 4x12" καμπινες (γενικου προσανατολισμου, οχι καποιες που ειναι ειδκες για drop tunings, αλλα ακομα κι εκει ισχυει αυτο που λεω), ενα Low cut φιλτρακι (eq) στα 40-60 hz, μπορει να κανει θαυματα στο ποσο "σφιχτα" θα ακουγεται ο ηχος και ειδικα στα ρυθμικα γρηγορα palm mutes...
Ετσι κι αλλιως εχετε υποψην σας οτι σε ενα studio ή σε συναυλια, η κιθαρα σας θα πηγαινει στην κονσολα (απο ενισχυτη > μικροφωνο > κονσολα) και εκει ο ηχοληπτης θα "κοβει" μπασσα κατω απο καποια hz (πιθανως απο 20-50, μπορει να κοβουν μεχρι και τα 100hz αναλογως τον χωρο κτλ), ωστε να μην μπλεκεται το συχνοτικο περιεχομενο των διαφορων οργανων (πχ να μην μπλεκονται τα μπασσα της κιθαρας με τα μπασσα του μπασσου και δημιουργουν εντονη συσσωρευση ενεργειας χαμηλων σε αυτη την περιοχη με αποτελεσμα βαβουρα και λασπουρια στον ηχο).
Αρα, η κιθαρα μιας και ειναι καθαρα ενα μεσαιου συχνοτικου περιεχομενου οργανο (απο χαμηλο μεσαια μεχρι υψηλο μεσαια και υψηλα), καλο ειναι να τονιζονται αυτα τα χαρακτηριστικα της (ιδιατερα σε μιξεις με αλλα οργανα) και οχι οι χαμηλοτερες ή υψηλοτερες συχνοτητες που μπορει να βγαλει μεσω αρμονικων...
Με λιγα λογια δεν χρειαζεστε μαγνητες που να βγαζουν πολλα μπασσα για να παρετε ογκο και σφιχτα μπασσα. Οι μαγνητες με πολλα μπασσα ειναι χρησιμοι για κιθαρες που εχουν απο μονες τους (λογω κατσκευης, ξυλων κτλ) πολυ λιγα μπασσα και χρειαζονται boost στα μπασσα για να μην ακουγονται "κενες". Ετσι, αν πας και βαλεις σε κιθαρα απο μαονι καποιον μαγνητη που εχει πολλα μπασσα, μπορει το αποτελεσμα να μην ειναι και τοσο καλο και το αναποδο βεβαια...
Τα αναφερω ολα αυτα για να μην νομιζει καποιος οτι αλλαζοντας τους μαγνητες του θα αλλαξει και τον ηχο του και εκει που πριν δεν μπορουσε να παιξει Metallica πχ, τωρα με τον νεο μαγνητη θα μπορει... Αυτο ξεχαστε το...
Εαν με εναν μαμα μαγνητη δεν μπορειτε να βγαλετε εναν ηχο (μιλαω βεβαια για λογικες καταστασεις, πχ οχι να προσπαθεις να βγαλεις ηχο sepultura απο μονο στρατ μαγνητη) που θελετε, μην κοιτατε τον μαγνητη, αλλα τον ενισχυτη σας, ηχειο σας, eq σας και τα χερια σας.
Οι μαγνητες ειναι για να δινουν ενα γενικοτερο ηχοχρωμα αλλα για να αποδιδουν αυτα που μπορουν πρεπει να ξερει καποιος να τους χρησιμοποιει σε συναρτηση με τον εξοπλισμο του.
Γιατι να σας πω την αληθεια, ειναι πολλοι αρχαριοι που πιστευουν (λογω marketing και ηλιθιων φημων/μυθων) οτι πχ αλλαζοντας ενα σετ μαγνητη στην les paul τους και βαζοντας (πχ) το zakk wylde σετ απο την EMG, ξαφνικα θα εχουν ηχο Wylde... Αν περμενετε κατι τετοιο θα απογοητευτειτε οικτρα και θα αναρωτιεστε που πηγαν χαμενα τα χρηματα σας.
Εαν αυτο που θελετε να αλλαξει ειναι ο ηχος σας, αλλαξτε ενισχυτη ή/και ρυθμισεις στα πεταλκια σας, ενισχυτες σας κτλ.
Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
Φυσικα ολα τα παραπανω ειναι δικες μου γνωμες απο προσωπικες εμπειριες και "γνωσεις". Αλλου οι εμπειριες μπορει να ειναι διαφορετικες...
« Τελευταία τροποποίηση: 07/06/10, 15:48 από Johnie Darko »
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1589
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #8 στις: 07/06/10, 14:49 »
ΠΟΛΥ χρησιμες οι πληροφοριες σου Johnie Darko!  ;) Τις εχω ακολουθησει στο παρελθον και πραγματικα εχω φτιαξει τους ηχους που θελω χωρις πολυ ψαξιμο και περιττες αγορες εξοπλισμου... Thanx φιλε και απειρο respect απο εμενα  :)

Γενικα πιστευω οτι σε κιθαρα των 200 - 300 ευρω (για καινουριες μιλαω φυσικα) σπανια θα βρεις αξιολογους μαγνητες και αξιζει να τις αναβαθμισει κανεις με λιγα σχετικα χρηματα με ενα αμερικανικο ή αγγλικο μαγνητη της επιλογης του και με 100 ευρω (ή και λιγότερα...αν τον παρει μεταχειρισμενο τον μαγνητη και τον βαλει μονος/μονη του/της) να εχει ηχο κλασεις ανωτερο σε σχεση με τους μαγνητες που ερχονται συνηθως αυτης της κατηγοριας οι κιθαρες.

Τελος να τονισω οτι θελει πολυ προσοχη κατα την εγκατασταση του μαγνητη η σωστη γειωση και μονωση, κατι που θα παιξει πολυ ρολο στην ποιοτητα του ηχου...
Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος thomsot

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 209
    • Προφίλ
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #9 στις: 07/06/10, 15:14 »
Παράθεση από: Johnie Darko
Παιδια οι περισσοτεροι αρχαριοι εχουν θεμα με τα palm mutes και νιωθουν οτι χρειαζονται και αλλα μπασσα κτλ, αλλα η πραγματικοτητα ειναι οτι συνηθως οσοι θελουν περισσοτερα μπασσα, ειναι αυτοι που γουσταρουν metal και hard rock (οπως εγω πχ) και για αυτα τα στυλ, αν θελετε να εχουν δυναμη τα palm mutes σας και ογκο, θελετε απλα μεγαλη καμπινα (τουλαχιστον 2x12") και ικανες εντασεις. Με το να εχετε πολλα μπασσα, το μονο που θα καταφερνετε ειναι να "μπουκωνετε" τον ενισχυτη σας και να βαβουριαζει (λασπωνει) ο ηχος σας, χανοντας presence, αττακα κτλ και ταυτοχρονα τα μπασσα ναι μεν θα αυξανουν αλλα θα "χαλαρωνουν" κι ολας κι ετσι δεν θα πετυχετε τον ηχο που θελετε.
Αυτο που χρειαζεστε ειναι λιγοτερα μπασσα πριν τον ενισχυτη με αυξημενο γενικοτερα output (ή με medium output μαγνητες και δυνατες πενιες) για να μην μπουκωνεται με μπασσες συχνοτητες την προενισχυση (οι μπασσες εχουν πολυ μεγαλη ενεργεια) αλλα να την υπεροδηγειτε (μιλαω για λαμπατους).
Μετα την ενισχυση, βαλτε στο loop ενα eq πεταλακι και αναπληρωστε οσα μπασσα σας λειπουν αλλα οχι τοσα ωστε να αρχισει να "φτυνει" το ηχειο.

Σωστος!!!!!!
Τα εντονα γραμματα ειναι επι της ουσιας για μενα.
Εγω στο loop εχω ενα παραμετρικο eg της korg, που κανει θαυματα.

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #10 στις: 07/06/10, 15:47 »
Φυσικα και αξιζει η αλλαγη μαγνητων σαν επενδυση σε μια κιθαρα. Οι φτηνοι μαγνητες ειδικα εχουν πολλα προβληματα (μικροφωνισμοι, καθαροτητα ηχου, τιγκα αχρηστη παραμορφωση κτλ) και ενα σετ καλοι μαγνητες θα φτιαξουν την γενικοτερη αισθηση της κιθαρας σε παρα πολλα. Θα εχετε καλυτερο control, πιο καθαρο ηχο και διαχωρισμο νοτων (απο τα πιο σημαντικα για εμενα), καλυτερο sustain, λιγοτερες ή μηδαμινες πιθανοτητες μικροφωνισμων κτλ. Απλα εγραψα ολα τα παραπανω για να ξερουν αφενος τα παιδια τι να περιμενουν απο μια αλλαγη μαγνητων και κατα δευτερον για να ξερουν πως μπορουν πετυχουν τον ηχο που θελουν... Λογω μαρκετινγκ κτλ εχει δημιουργηθει σε πολλα παιδια η αντιληψη οτι αν εχουν μια Χ κιθαρα ή ενα Χ σετ μαγνητων ή ακομα κι εναν Χ ενισχυτη, θα μπορεσουν να βγαλουν τον ηχο που εχουν μαθει να αγαπουν μεσα απο τις ηχογραφησεις στους αγαπημενους τους δισκους κτλ, αλλα αυτο που δεν λεγεται απο το μαρκετινγκ, ειναι οτι στα στουντιο για να εχουν το τελικο αποτελεσμα που ακουτε στους δισκους, εχουν εντελως αλλον ηχο απο αυτο που νομιζετε και ποτε δεν εχουν μονο 1 track κιθαρας (πχ ρυθμικης).
Μπορει πχ για καθε ρυθμικο μερος σε εναν καλουτσικο metal δισκο, η κιθαρα να εχει ηχογραφησθει σε 4 tracks, με αλλες ρυθμισεις eq το καθε track ή και με αλλον ενισχυτη το καθε track, πολλες φορες μαλιστα με delay καποια tracks ενω αλλα χωρις, προκειμενου να παρουν τον ηχο που ακουτε στα αλμπουμς. Οι περισσοτεροι οταν προσπαθουν να πετυχουν τον ιδιο ηχο, το κανουν με 1 ενισχυτη, 1 ρυθμιση eq, compressor, delay κτλ και μαλιστα με ενισχυτες που συνηθως ειναι της πλακας... Βεβαια και κορυφαιοι να ηταν οι ενισχυτες, το ηχογραφημενο αποτελεσμα παλι δεν θα το πετυχαιναν μιας και οπως ειπα γινονται ηχογραφησεις σε quad tracks κτλ.
Παντως γενικοτερα, αν θελετε ογκο και στακατα ρυθμικα, ΜΗΝ ανεβαζετε τα μπασσα. Μειωστε λιγο τα μεσαια (οχι πολυ, γιατι χανεται και χαμηλομεσαια και υψηλομεσαια που τα χρειαζεστε για να "κοβει" ο ηχος), κοψτε μπασσα στην προενισχυση και δωστε πισω οσο χρειαζονται μετα τον προενισχυτη (μεσω effects loop), χρησιμοποιειστε καμπινες τουλαχιστον 2x12" και φυσικα παιξτε σε σχετικα ΔΥΝΑΤΕΣ ΕΝΤΑΣΕΙΣ (οσο μπορειτε βεβαια).
« Τελευταία τροποποίηση: 07/06/10, 15:51 από Johnie Darko »
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος Wise_One

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
  • I have the power of HyBrit!!!
    • Προφίλ
    • WisePlace
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #11 στις: 07/06/10, 17:25 »
Yeap... Γι άλλη μια φορά έχετε δίκιο. Άλλωστε μου το 'χετε ξαναπεί, ο όγκος βγαίνει κυρίως από το παίξιμο... Κι εγώ έχω ήδη ρίξει αρκετά τα μπάσα κι είναι σαφώς καλύτερα... Και ναι ρε φίλε, με 2 tracks κιθάρας δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση στον ήχο με μόνο ένα... Μα καμία.


Μιας και σας έχω εύκαιρους, μίλησε κι ο Johnie Darko για "φτύσιμο" του ηχείου, γι' ακούστε λίγο στο 0.54 σ' αυτή την ηχογράφηση, αυτό εννοείτε; Απλά να πώ ότι το κάνει μόνο στην ανοιχτή 5η χορδή (palm mute) και στο 5ο τάστο της 6ης (ίδια νότα). Ένας φίλος μου είπε να πειράξω τα 60hz στην καμπίνα (pc πάντα).


Η ερώτηση γενικότερα πάει στο να κόψω κι άλλα μπάσα, ν' αλλάξω τις ρυθμίσεις (συχνότητα) ή θα φτιάξει με τον καινούργιο μαγνήτη; Δεν έχει σχέση με το υπόλοιπο θέμα, απλά βρίσκω πάτημα στην ανάλυση του φίλου για να ρωτήσω...
How to program a metalhead?

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #12 στις: 07/06/10, 17:58 »
Γενικα μιλωντας, ο ηχος σου boomαρει, εχει πολλα μπασσα... Αν πηγαινε γι αμιξη αυτη η κιθαρα θα επεφτε πολυ φιλτραρισμα... Δοκιμασε να βαλεις ενα φιλτρακι hi pass (ή low cut το ιδιο ειναι με αλλη ονομασια) και να κοψεις κατω απο τα 60hz. Αν ακομα boomαρει, κοψε κι αλλες μεχρι να ακουγεται στακατο και καθολου "μπερδεμενο" αν με πιανεις...
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος Wise_One

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
  • I have the power of HyBrit!!!
    • Προφίλ
    • WisePlace
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #13 στις: 08/06/10, 10:03 »
Θέλει κι άλλο κόψιμο, ακόμα μπουμάρει... Καλά θα δοκιμάσω και κανένα ακόμα impulse, έχω βρει ένα σωρό...
How to program a metalhead?

Αποσυνδεδεμένος stratboy

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #14 στις: 09/07/10, 14:23 »
Να ρωτισω και εγω κατι εδω για να μην ανοιγω νεο θεμα,σκεφτομαι να βαλω τον jb τον jounior ομως στην strat που εχω.εχω διαβασει οτι κανει απο blues εως και μεταλ.Θα ειναι καλη επιλογη για ακουσματα ac/dc και για λιγο πιο μεταλ?????

Αποσυνδεδεμένος Wise_One

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Άντρας
  • I have the power of HyBrit!!!
    • Προφίλ
    • WisePlace
Απ: Seymour Duncan JB SH4
« Απάντηση #15 στις: 27/08/10, 16:47 »
Λοιπόν παίδες είδα το φως μου, ή για την ακρίβεια άκουσα τον ΗΧΟ... Προχθές ήρθε αυτός ο φίλος και μου πέρασε τον JB... Μου 'λεγε εδώ και καιρό ότι θα δώ μεγάλη διαφορά αλλά δεν το περίμενα αυτό... Καταρχήν, έχει απείρως περισσότερο sustain απ' την μανίσια κινεζιά που φορούσα πριν. Ναι, έχει περισσότερα μπάσα και πρίμα αλλά μ' αρέσει τόσο πολύ!!! Και κάτι άλλο που πρόσεξα στο μαγνήτη (ευτυχώς μου το είπε ο φίλος), αν παίξεις ένα power chord με την οκτάβα του, ο ήχος που βγαίνει "εξαπλώνεται"! Δηλαδή παίζεις κι ο ήχος κάπως ανοίγει και κυκλώνει! Φυσικά δε μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα αλλά κάνω ό,τι μπορώ :Ρ


Στα lead δεν έχω να πώ πολλά, απλά τα πρίμα του μαγνήτη τον φέρνουν μπροστά ρε παιδί μου, βάλε και το μεγάλο output, έχεις ένα φοβερό μαγνήτη.


Με λίγα λόγια, ήταν τρομερή αναβάθμιση στην κιθάρα μου. Τώρα έγινε πραγματικά metal εργαλείο κι η διαύγεια του ήχου σε σχέση με πριν, πολύπολύπολύ καλύτερη...


Ξέχασα να ηχογραφήσω με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις, αλλά τουλάχιστον ανεβάζω τον ΝΕΟ ΗΧΟ που θα χρησιμοποιώ απο εδώ και στο εξής, αν και το ψάξιμο για τον ήχο δε σταματά ποτέ :)


Rhythm Center Εδώ έχω τη ρυθμική κιθάρα σε ένα κανάλι στο κέντρο
Rhythm LR Ηχογράφηση ρυθμικής αριστερά και δεξιά, the right way. Θηριώδης ήχος στα μπουκώματα!
Lead Ο lead ήχος μου. Σε άλλες ρυθμίσεις που δοκίμασα, σου 'παιρνε τ' αυτιά με τις ψηλές νότες!
Full Πώς ακούγονται όλ' αυτά σ' ένα "ολόκληρο" κομμάτι. Η lead θέλει λίγο χαμήλωμα αλλά κατά τ' άλλα νομίζω ταιριάζει πολύ στο heavy/power που θέλω να παίζω :)
How to program a metalhead?

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
89 Απαντήσεις
34075 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17/06/11, 22:19
από Μητσάκος
51 Απαντήσεις
19424 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26/06/08, 11:46
από Solstafir
0 Απαντήσεις
2784 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 09/04/11, 11:01
από aragorn23984
3 Απαντήσεις
2946 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19/12/11, 22:47
από metalmike
4 Απαντήσεις
8067 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/08/12, 20:55
από Snake_
11 Απαντήσεις
11044 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/08/15, 12:40
από Α. Κ. Ρ.
38 Απαντήσεις
23896 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/04/18, 07:58
από panixgr
4 Απαντήσεις
4223 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/01/19, 09:46
από panixgr
0 Απαντήσεις
1065 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 09/12/20, 16:11
από Yiannis Papadopoulos
1 Απαντήσεις
3082 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 01/04/21, 13:38
από BitCollector