Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Chris2004

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12
26
Αθλητισμός / Απ: ΑΕΚ
« στις: 07/01/09, 13:39 »
Έτσι έτσι...Ο Ολυμπιακός δεν είχε ποτέ καλύτερη ομάδα...συνεχίστε να το πιστεύετε αυτό και θα δείτε σύντομα πρωτάθλημα.

27
Όσον αφορα το παραπάνω ποστ, το γεγονός και μόνο οτι στο λευκό η οθόνη μου ζεσταίνεται περισσότερο, μου λέει αρκετά. Αλλα πλέον ίσως είναι καιρός να σταματήσουμε να διαβάζουμε οτι μας δίνουν και κάποια πράγματα να τα ελέγχουμε μόνοι μας....

Έχουν γίνει μελέτες ότι σε LCD κάτω των 24" το μαύρο καταναλώνει περισσότερη ενέργεια, κάνε μια αναζήτηση και θα δείς.

28
Οι γνωστοί παραπληροφορημένοι δημοσιογράφοι συνεχίζουν ακάθεκτα το έργο του.

Το Blackle είναι ένας γνωστός μύθος.

Δες παρακάτω ότι στις LCD οθόνες (που έχουμε σχεδόν όλοι σήμερα) καταναλώνει περισσότερη ενέργεια η μάυρη οθόνη!!!

http://www.treehugger.com/files/2007/08/ten_things_you.php

Άρα...stick to google.

29
Chris εαν η παιδεια ειναι οπως ο στρατος, τοτε γιατι δεν επελεξες να μην πας σχολειο, οπως εχεις επιλεξει να εισαι κι ανυποτακτος απο το στρατο; ;D Να σου θυμισω πως αυτο για το οποιο κατηγορεις τους καθηγητες πανεπιστημιου ( δηλαδη το να καταστρεψουν το Lobby των αλλων κι οχι να βελτιωσουν την Παιδεια στο Πανεπιστημιο ) το δηλωνες με μεγαλη ανεση πριν κατι χρονια στη συζητηση περι Στρατου. Να θυμισω ποσο εγωιστικα ελεγες περι ανταγωνισμου στην εργασια και ανυποτακτης λογικης για να αποφυγεις την ανεργια ή τη καταληψη της θεσης σου απο αλλον ( για να μη θυμισω την αναφορα σου στο οτι οι γυναικες δεν πρεπει να δικαιουνται αδειας εγκυμοσυνης );
Αρα, ο,τι πας να κατηγορησεις καλο ειναι να μη το κανεις ο ιδιος, γιατι κινδυνευεις να αυτο-αναιρεσεις τα λεγομενα σου. ;)

Ποιός είπε ότι το σχολείο και ο στρατός είναι το ίδιο; Εγώ είπα ότι έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό έτσι όπως λειτουργούν σήμερα, να προσπαθούν να πλάσουν πολίτες πρόβατα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι θέλανε θητεία στα 18. Σε αυτή τη τρυφερή ηλικία πλάθεται ευκολότερα ο εγκέφαλος.

Απο εκεί και πέρα αυτά τα δύο είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό. Αυτό θα έλειπε κι'όλας.

Όσο για το δεύτερο σκέλος αυτού που λες; Είναι εγωϊστικό ο άνδρας να ζητά ίσα εργασιακά δικαιώματα με τη γυναίκα; Είναι εγωϊστικό να θέλει ο άντρας να μπορεί να βγεί την ΙΔΙΑ στιγμή στην αγορά εργασίας με τη γυναίκα; Για τράβα μια βόλτα απο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ γραφείο και δημόσια υπηρεσία...80% γυναίκες δουλεύουν μέσα. Τυχαίο;

Για την άδεια εγκυμοσύνης δεν θυμάμαι να έχω πεί κάτι τέτοιο. Εντύπωση μου κάνει που θυμάσαι όσα είχα πεί καλύτερα απο μένα :p. Αν το είχα πεί θα ενοούσα για τις γνωστές άδειες εγκυμοσύνης του δημοσίου όπου η γυναίκα κάνει ένα παιδί παίρνει 2 χρόνια άδεια μετά αποδοχών, κάνει και ένα 2ο και παίρνει άλλα 2 χρόνια.
Έστω λοιπόν ότι μια γυναίκα γεννάει το παιδί, το αφήνει στον άντρα της, εξαφανίζεται και το παρατάει. Αυτός ο άντρας γιατί να μην πάρει 2 χρόνια άδεια μετά αποδοχών; Βλέπεις έχουμε καταντήσει όταν ζητάμε τα θεμελιώδη δικαιώματά μας να κατηγορούμαστε ότι είμαστε εγωϊστές;

Στα άλλα που έχεις πεί συμφωνούμε.

30
Επειδή άκουσα κάτι λαθάκια, οπωσδήποτε μελέτα με μετρονόμο. Δεν έχει νόημα να τα παίζεις γρήγορα. Πρέπει να τα μελετήσεις αργά ώστε να μην κάνεις λάθη και όταν αποφασίσεις να ανεβάσεις ταχύτητα να ακουστούν τέλεια.
Επίσης καλά τα 3χορδα sweep αλλά πρέπει να μάθεις και τα μεγάλα και ιδιαίτερα το 'Finger Roll', πως θα παίξεις δηλαδή 2 ή 3 νότες η μία ακριβώς κάτω απο την άλλη.

31
Το σχολείο είναι πράγματι μικρογραφία της κοινωνίας, όπως και ο στρατός.

Ο ρόλος τους; Μα φυσικά να παράγουν πολίτες πρόβατα/μαριονέτες οι οποίοι θα ψηφίζουν ασσύμετρα ή πράσινα ότι και να γίνει.
Μαθαίνουν να κοιτάνε το δικό τους συμφέρον, διαιωνίζοντας έτσι τις γνωστές ρουσφετολογικές σχέσεις και τη γνωστή νεολληνική νοοτροπία, να καεί το σπίτι του γείτονα.

Παράδειγμα; Τί άλλο; Οι πορείες για να μην αναγωριστούν τα ιδιωτικά ιδρύματα.
Δεν κατέβηκε να κάνει κανείς πορείες για να αναβαθμιστεί η τριτοβάθμια (και όχι μόνο) εκπαίδευση). Απλά θέλει να καταστρέψει τον άλλο ώστε να επικρατήσει το δικό του Lobby...μέσω νόμου φυσικά και όχι μέσω της αξίας του.

Ευτυχώς στην εποχή της υπερ-πληροφόρησης και του Ιντερνετ η πλύση εγκεφάλου έχει γίνει ιδιαίτερα δύσκολη. Γιατί νομίζετε τους έχει πιάσει όλους πανικός με το Ιντερνετ και θέλουν να το βγάλουν ντε και καλά η 'μαστιγα της νεολαίας'. Πολύ απλά γιατί ο νέος πληροφορείται πλέον απο πολλές πηγές.

32
Τα μαθήματα είναι συνήθως ή 2 20λεπτα την εβδομάδα ή ενα 40λεπτό (καλύτερα)...ε δεν θα λεγα ότι είναι τόσος πολύς χρόνος για κάτι που όπως λες σου αρέσει πολύ.

33
Θα συμφωνήσω σε γενικές γραμμές στα παραπάνω και να προσθέσω τα εξής:

1) ΠΑΝΤΑ με μετρονόμο...αλλιώς ξέχνα το.

2)
Παίρνοντας το παράδειγμα του faser να πώ κάτι για την κινηση της πένας...το οποίο βέβαια είναι στη προτίμηση του καθενός πως θα το κάνει αλλά εμένα με βόλεψε πάρα πολύ.
                          \/
E----------------10(1)---\/------
B-------------11(2)-----11(2)----
G--------12(3)-/\----------12(3)-
D---------/\----------------/\---
Α--------------------------------
Ε-------------------------------

Όπου λοιπόν βλέπεις /\ είναι downstroke (χτύπημα απο πάνω προς τα κάτω) και όπου \/ είναι upstroke.

Χτυπάμε λοιπόν την G με down, B με Down, E με up, B με up G με DOWN. Αυτό το τελευταίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατί βολεύει αν ξανακάνεις την ίδια κίνηση.

Αν είχες χτυπήσει στην επιστροφη την G με Upstrokeτο χέρι σου θα βρισκόταν πάνω απο την D. Για να χτυπούσες την Β λοιπόν θα έπρεπε να περάσεις το χέρι σου πάνω απο τη G...κάτι που περιπλέκει τα πράγματα. Έτσι το κάνει ο Malmsteen...υπάρχουν όμως και κιθαρίστες που προτιμούν το ανάποδο.

34
Τα 30w πάλι πολλά είναι για σπίτι έτσι και αλλιώς. Οπότε ψάξε αυτό που θα σου δώσει καλύτερη ποιότητα ήχου, ευκολία κτλ. Οι Line6 είναι κορυφαίοι ενισχυτές...εντάξει ο Mesa Boogie Triple Rectifier που κάνει 3000€ ακούγεται καλύτερα είναι γεγονός, αλλά στη κατηγορία τους οι Line6 δεν παίζονται.

35
βασικα,οταν ειπες κλασικη μουσικη αυτο σκεφτηκα αλλα δεν ξερω πολλους που να παιζουν κιολας και σε κιθαρα!γι αυτο μου φανηκε καπως παραξενο... ;D η αληθεια ειναι οτι θελω να παιζω ροκ,ποπ και εντεχνα κομματια και οταν ειχα ρωτησει,μου ειχαν πει να παρω μια κλασικη...και εχω δει μια φιλη μου που κανει μαθηματα και παιζει κλασικη και ηλεκτρικη και παιζει τετοια κομματια,ροκ και εντεχνα.η ακουστικη μου φαινεται πιο δυσκολη(μακρυτερη ταστιερα,περισσοτερα ταστα κλπ).μου εχουν δωσει και καποιες ασκησεις για την κλασικη και ειπα να μην το διακινδυνεψω και να παρω πρωτα κατι πιο...σιγουρο και επειτα να προχωρησω σε ακουστικη.οι ασκησεις δε μενουν ιδιες φανταζομαι,σωστα?εσυ διδασκεις κιθαρα?

Εγώ θα διαφοροποιηθώ και δεν θα σου προτείνω κλασική κιθάρα.

Αν ήθελες να παίξεις κλασικό ρεπερτόριο (Μπάχ, Μότσαρτ και δεν ξέρω γω τι άλλο) να έπαιρνες κλασική και να μάθαινες κλασική.

Αν θέλεις να παίξεις Ροκ και τα συναφη να αγοράσεις ηλεκτρική και να ξεκινήσεις μαθήματα ηλεκτρικής. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικές οι τεχνικές που μαθαίνεις στην κάθε μία, και μαθαίνοντας κλασική κιθάρα είναι απλά χαμένος χρόνος εφ'όσον δεν σε ενδιαφέρει να παίξεις κλασικό ρεπερτόριο.

Επειδή λέγονται και οι δύο 'κιθάρες' δεν παέι να πεί ότι αν μελετήσεις το ένα μπορείς να παίξεις το άλλο. Π.χ όλοι οι κιθαρίστες μπορούμε να πατήσουμε τις νότες στο μπουζούκι και να ρίξουμε και δυο πενιές...αλλά οι περισσότεροι δεν έχουμε ιδέα τί να παίξουμε.

Όσον αφορά την δυνατή ένταση, υπάρχουν και ακουστικά (εγώ τα χρησιμοποιώ εκτενώς όταν μελετάω στις 1 τα ξημερώματα).

36
Ρε φίλε chris , εσύ δεν είπες οτι δεν μιλάς μόνο για αυτούς που παίζουν στις μεγάλες πίστες αλλά για όλους!
Τώρα το αλλάζεις πάλι!!??

Γιατί πόσα παίρνουν; Εδώ ένας σερβιτόρος σε μπουζούκια παίρνει 50+ τα οποία είναι πάλι καλύτερα απο τον μέσο ιδιωτικό υπάλληλο.

Παράθεση
Ο ένας στους δύο μουσικούς είναι άνεργος...Μην βλέπεις τους μουσικούς σαν κάποιο προνομιούχο κλάδο.

Προνομιούχος κλάδος δεν είναι, ούτε όμως έτσι όπως τον περιγράφεις εσυ. Η ανεργία είναι γενικευμένο φαινόμενο στην εποχή μας.

37
Μ'αρέσει να πυροδοτώ αντιδράσεις...Φυσικά και τα Ελληνικά τραγούδια δεν είναι καθόλου εύκολα.Αλλά να μιλάμε για Ελληνικά τραγούδια και όχι για σκυλοτράγουδα.Και πιστέψτε με αν αυτός ο κιθαρίστας ήξερε τόση πολλή μουσική και είχε και τεράστιες θεωρητικές γνώσεις δεν θα έπαιζε με την Παπαρίζου.Όσο να ναι υπάρχουν καλοί Έλληνες μουσικοί όπως Κροκίδης,Πατεράκης,Κιουρτσόγλου,Λάντσιας,Σπάθας,Τουρκογιώργης και πολλοί άλλοι που παίζουν ΜΟΥΣΙΚΗ.Και studio54 για το αν ξέρω μουσική επειδή εγώ κυκλοφορω κι ένα cd άσε τι μπορώ και τι δεν μπορώ ν'αγγίξω...Και το κυκλοφόρησα με μια Ibanez των 300€ και όχι με Musicman JP...

Καλά δεν πάει να πεί ότι επειδή παίζει με την Παπαρίζου δεν κάνει κάτι άλλο παράλληλα όπως π.χ να διδάσκει. Ούτε το όνειρο του καθενός μουσικού είναι να γίνει η δουλειά του παγκοσμίως γνωστή. Όσο για το CD...ο καθένας κυκλοφορεί CD σήμερα τί να λέει...και γώ με κάτι φιλαράκια κάναμε ηχογράφηση σε επαγγελματικό studio κάτι τραγουδάκια της πλάκας που είχαμε βγάλει, τί να λέει.

38
Παιδιά δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Ξέρω πολλούς επαγγελματίες μουσικούς που κάθονται ή που δουλεύουν διήμερα στην καλύτερη.
Είναι ένα επάγγελμα με αβέβαιο μέλλον...Ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει...
(Εξάλλου οι εποχές είναι πολύ πιο δύσκολες απ'οτι ήταν πριν απο 10-15 χρόνια...και αυτό έχει αρνητική επίπτωση εκτός των άλλων και στην διασκέδαση.)

Ε κοίταξε 2 μέρες με 200€ τη βραδία...έστω 100€ τη βραδιά, είναι πολύ καλύτερα πίστεψε με απο άλλα επαγγέλματα των 400 και 500€ τον μηνα...και αν τα πάρουν και αυτά.

39
Σαφεστατα δεν το λεω για αυτο... Και αυτος και ο Malmsteen. Απλα αν στο δρομο ρωτησεις 100 ατομα τυχαια ποιον ξερουν από τους Santana, Moore και Johnson οι 95 θα πουν τον πρωτο...Και δεν το λεω για κακο, μαγκια του του ανθρωπου που εχει καταφερει να γινει διασημος στο ευρυ κοινο...
Απλα επειδη ο τιτλος του post ανεφερε ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ κιθαριστες...Τι πιο ευκολο για ολους εμας να λεμε ο κιθαριστας της ταδε μπαντας (που δεν την ξερει η μανα της) ειναι κουλος.

Αν βγείς στον δρόμο και ρωτήσεις ποιόν ξέρουν...τη Μπεζαντάκου ή την Tarja Turunen θα σου πούν τη Μπεζαντάκου. Βασικά αν τους ρωτήσεις ποιόν ξέρουν - τη Μπεζεντάκου ή τον Santana...πάλι τη Μπεζεντάκου θα ξέρουν.

Τί θέλω να πώ. Το να γίνεις γνωστός και αναγνωρίσιμος, δεν απαιτεί ιδιαίτερη ικανότητα σε αυτό που κάνεις. Θέλει καλό Marketing και Management. Συγκεκριμένα ο Santana πρίν απο 7-8 χρόνια έβγαλε έναν εμπορικότατο δίσκο...γι'αυτό και έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό.

40
Μ' αρέσει που στο αφιέρωσε κιόλας! Ε ρε θράσος >:(

Η τρελή πλάκα είναι που κάνει ολόκληρη ανάλυση για το τί είναι το Loviatar, τί σκέψεις την/τον οδήγησαν στη σύνθεση του κομματιού, και σχολιάζει και συγκεκριμένα σημεία του κομματιού.

41
Τί να πώ και γω που με τράβηξαν με το ζόρι σε κάτι παλιομπουζούκια πρωτοχρονιάτικα. Πήγαμε σχετικά νωρίς (1 π.μ) οπότε δεν είχε ξεκινήσει το κανονικό πρόγραμμα. Εκείνη την ώρα λοιπόν η ορχήστρα έπαιζε κάτι απίστευτα Funk-blues (με τον κιθαρίστα να κάνει ωραία σολάκια) και την είχα καταβρεί. Βέβαια μετά βγήκαν οι γνωστές άφωνες σκυλούδες και μου τη χάλασαν :(

42
Πόσους 'Ελληνες κιθαρίστες ξέρεις που το κάνουν αυτό??!

Πολύ λίγους....άλλωστε είπαμε, είναι πιό εύκολο να δουλέψεις σε μπουζούκια.

Παράθεση
Η δουλειά του session μουσικού δεν είναι και τόσο εύκολη.
Καταρχήν θα πρέπει να μπορεί να παίξει κάτι σε οτιδήποτε στυλ μουσικής του ζητηθεί.

(Μην μπερδεύεις τον session μουσικό με αυτόν που θα έπαιζε πχ σε μια ταβέρνα,....για τον κιθαρίστα της Παπαρίζου ανοίχτηκε το θέμα, η οποία μέσα στα πλαίσια της μικρής σχετικά Ελληνικής αγοράς θεωρείται εμπορικό όνομα...
Δεν θα πάει να παίξει μαζί της κάποιος που απλά ξέρει τις συγχορδίες απο τα 30 πιο "SOS" λαικά!!)

Δεν μίλησα για Session μουσικούς....ούτε οι μουσικοί που παίζουν σε αυτές τις μπάντες τους καλούν σε ένα στούντιο, τους βάζουν τη παρτιτούρα μπροστά τους και τους λένε παίξε. Αυτό ίσως να ισχύει την πρώτη μέρα και στην πρόβα. Απο κεί και πέρα έχουν παίξει τα κομμάτια 300 φορές και δυστυχώς τα περισσότερα είναι 4-5 ακόρντα και αν είναι τυχερός χώνει και έναν αυτοσχεδιασμό κάπου άσχετα.

Εγώ επειδή όμως μίλησα και γενικά...και να απαντήσω όπως και εσύ στην προηγούμενη παράγραφο. Πόσοι κιθαρίστες παίζουν για μεγάλα ονόματα; Πόσα είναι τα σχήματα με μεγάλα ονόματα; 6-7; Άρα 6-7 κιθαρίστες. Απο κεί και πέρα...ε δεν νομίζω να έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις ο Μπουγάς, η Έλενα Βέντη, η Μπεζεντάκου, η Τζούλια και η Σάσα Μπάστα...ειδικά απο τον Κιθαρίστα!!!

43
Σε πολλά έχεις δίκιο. Τα ωράρια ναι είναι πολύ σκληρά, εγώ π.χ δεν θα μπορούσα με τίποτα στην ηλικία που είμαι τώρα (30). Φυσικά αν κάνεις και σχολή παράλληλα αστα. Εγώ σε δουλειά γραφείου και δεν μπορούσα παράλληλα τη σχολή.

Σίγουρα το ξεκίνημα είναι δύσκολο...ιδιαίτερα αν δεν έχεις βασεις ελληνικού ρεπερτορίου (που εγώ π.χ δεν έχω). Σε κάποια φάση όμως που θα έχεις μάθει απ'έξω τα 30 συνηθέστερα τραγούδια που παίζονται...και έχεις να μάθεις και ένα χιτάκι που και που η δουλειά γίνεται σαφώς πιο εύκολη. Για τον ήχο...δεν θα'λεγα ότι είναι και τόσο δύσκολο...απλά βλέπεις τι εξοπλισμό έχει το 70% των κιθαριστών που παίζει αυτή τη μουσική και παίρνεις κάτι αντίστοιχο. Τώρα αν εσύ θέλεις να παίξεις Παπαρίζου με τον εξοπλισμό των Slayer ε ναι είναι δύσκολο.

Όπως και να το κάνουμε όμως η δουλειά του κιθαρίστα στα μπουζούκια είναι σαφώς ευκολότερος επαγγελματικός δρόμος απο το να επιλέξεις π.χ να βγάλεις instrumental cd με τη δική σου δουλειά για βιοποριστικούς λόγους.

44
Καλά...άμπαλο τον είπε...όχι κουλό :p

Anyway...πολλοί θα επέλεγαν να παίξουν για τη παπαρίζου. Καλά λεφτά, εύκολη δουλειά και βλέπεις και την κω...κορμάρα της θέλω να πώ όλο το βράδυ :p

45
Γράφει και 'not currently in stock'...οπότε μην παραξενευτείς όταν είναι ξαφνικά 'in stock' κάνει 1700 :p

46
Πω πω απάτη που έριξε η τύπισσα...

Πάντως οφείλω να βγάλω το καπέλο στα παιδιά εδω μέσα...πρέπει να προτείνετε συνεργασία στη Νικολούλη.

47
αλλαχθηκαν τελικα οι χορδες σε 10αρες εγινε και το σετ απ αλλλα... τριζουν λιγο οι μπασες οταν τις χτυπας με δυναμη..υπαρχει δυνατοτητα να το κανω μονος μου σηκωνοντας ελαχιστα το τρεμολο(stratocaster η κιθαρα) απο της δυ βιδες που εχει πανω και κατω κοιταζοντας το οπως παιζουμε??θα επιρεασει κατι αλλο αυτο?

ο ηχος παντως μου φανηκε δραματικα!! καλυτερος και η αισθηση :)

Πάντα όταν αλλάζεις το ύψος των χορδών....πρέπει να αλλάξεις και το intonation μετά. Βέβαια...δεν θα σου χαλάσει και δραματικά το intonation, οπότε αν δεν είσαι τελειομανής σήκωσε τες λίγο και άφησέ το.

48
Ένας μπακαλίστικος τρόπος για να σκληρήνουν πιο γρήγορα οι άκρες είναι να τις βουτήξεις μέσα σε λίγο λεμόνι...μόνο τις άκρες όμως...όχι όλο το δάκτυλο :p

49
Βρε παιδιά  ,τι λογική είναι αυτή;Δηλαδή όποιος μας κάνει μία αρνητική κριτική (που δεν είναι ακριβώς έτσι στη συγκεκριμένη περίπτωση) θα πρέπει να θεωρείται ζηλιάρης;Αν είναι έτσι τότε μπροστά από τις δημιουργίες μας να κρεμάσουμε όλοι μία ταμπέλα "ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ", να μην μπαίνουν και κάποιοι στον κόπο να μας σχολιάσουν...Οι διαφορετικές απόψεις ,όταν  μάλιστα εκφράζονται με αξιοπρέπεια ,πρέπει να γίνονται σεβαστές από όλους μας!

Διαφωνώ, δεν θα πρέπει να υπάρχουν "αρνητικές κριτικές". Θα έπρεπε να υπάρχουν επικοδομητικές κριτικές. Όποιος έχει να πεί κάτι αρνητικό το οποίο δεν θα προσφέρει τίποτα επικοδομητικό ας μη γράψει καθόλου. Το παιδί παίζει το είδος μουσικής που τον εκφράζει και του αρέσει. Το να μπεί κάποιος τον οποίο δεν τον εκφράζει η μουσική αυτή, και έτσι και αλλιώς δεν του αρέσει και να πεί..."τι μουσική είναι αυτή που παίζεις"...η "instrumental βασανισμός" δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στη συζήτηση.
Οπότε ο μόνος λόγος που θα μπορούσα να σκεφτώ ότι το κάνει είναι να υποβαθμίσει τον άλλον ώστε να καλύψει τα δικά του ψυχολογικά κενά.

Εγώ έχω ακούσει κομμάτια εδώ μέσα που αν και ήταν καλά παιγμένα, τα βρήκα υπερβολικά βαρετά γιατί απλούστατα δεν ήταν το είδος που με εκφράζει...πρέπει να μπώ και να πώ "τι πατάτες είναι αυτές που παίζεις; μάθε ναι παίζεις λίγο πιο γρήγορα απο 16α σε 100 bpm"

 ή το πιό ευγενικό

"ξέρεις ωραία παίζεις και γράφεις, και έχεις ρίξει πάρα πολλές ώρες δουλειάς...αλλά με πήρε ο ύπνος στο 0.53"

Η ουσία των αρνητικών κριτικών εδώ μέσα καταλήγει στο εξής: "Τι είναι αυτά που παίζεις....shred και μλκς...μάθε να παίζεις λίγο Mike Oldfield".

Επίσης θα συμφωνήσω με το παραπάνω

Πιο πολύ σχολιάζω εδώ φυσικά γιατί ο τρόπος που ορισμένοι αποφασίζουν να κάνουν κριτική, κάθε άλλο παρά εποικοδομητικός είναι. Και δε μιλάω για το συγκεκριμένο φόρουμ, αλλά γενικότερα στην Ελλάδα, εντός και εκτός διαδικτύου...

Είναι το σύνδρομο του ΚΜΕ (κλασικος μλκς έλληνας). Οτιδήποτε καλό, προσπαθεί να το εξηγήσει απο την αρνητική πλευρά του. Π.χ.
Όχι ο Ολυμπιακός παίρνει τα πρωταθλήματα με τη διαιτησία, τα παιδια απο ιδιωτικά ιδρύματα αγοράζουν τα πτυχία τους, οι μεταλάδες είναι αντικοινωνικά πρεζάκια μακρυμαλλιδες που συχνάζουν στα Εξάρχεια, ο έλληνας έδωσε τα φώτα στον κόσμο και όλοι οι άλλοι λαοι είναι βάρβαροι, Οι αμερικάνοι και κινέζοι στους Ολυμπιακούς αγώνες είναι όλοι ντοπαρισμένοι, όσοι κάνουν Shred δεν ξέρουν μουσική και πολλά άλλα παραδείγματα.

Δεν θα μπορούσαν λοιπον να διαφέρουν οι μουσικές "κριτικές".

50
Μάλλον κυκλοφορορείς ελεύθερος να υποβαθμίζεις οτιδήποτε βρείς μπροστά σου. Ένα thread να γράψεις καλά λόγια για κάποιον δεν έχω δεί...τέτοιο κόμπλεξ κατωτερότητας είναι πραγματικά φαινομενικό.

Με άλλα λόγια, εφαρμόζεις πλήρως την γνωστή λαική ρήση "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".

Κατα τ'άλλα, για να προσφέρο στην συζήτηση,  το κομμάτι ήταν αρτιότατο τεχνικά και συνθετικά. Το παιδί έχει πολύ μέλλον μπροστά του, λίγο τον ήχο του να φτιάξει και θα είναι super.

Όλα τα άλλα περί shred, μη μουσικότητα και γελοιότητες για instrumental βασανισμούς απλά μας υπενθυμίζουν χρονιάρες μέρες ότι θα υποστούμε και το 2009 τις "απόψεις" του "κλασικού μ@λ@κα του Έλληνα" που λέει και ο Γεωργίου.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12