Αποστολέας Θέμα: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)  (Αναγνώστηκε 16253 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος androula

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Θυμάμαι…Πάντα να γράφω στην έκθεση ότι το σχολείο είναι η μικρογραφία της κοινωνίας. Αυτής της κοινωνίας που συνεχώς καλούμαι να εγκωμιάζω…Τι υποκρισία! Έτσι μαθαίνω να γράφω, εγώ κ άλλοι χιλιάδες, κ παραπάνω,  μαθητές που πέρασαν κ περνούν από τα σχολεία.
Να το σχολείο σας! Κ κατ’ επέκταση να κ η κοινωνία σας. Μια φαρισαϊστική κοινωνία.
   Είναι από τα λίγα  κείμενα που γράφω την πραγματική μου άποψη! Ωχ! Δύσκολο φαίνεται…! Δεν το έχω συνηθίσει …! Κ εγώ κ ο κάθε μαθητής… γι αυτό μην παραπονιέστε για αποξένωση… εδώ φοβόμαστε να τα γράψουμε, δεν θα φοβηθούμε αργότερα να τα μοιραστούμε με τους άλλους. Γιατί? Γιατί λέτε πως είναι λάθος να λες τι σκέφτεσαι, πως είναι λάθος να ξέρουν οι άλλοι τι νιώθεις, πως είναι λάθος το αγόρι να κλαίει… όλα αυτά  που νιώθουν οι έφηβοι λάθος… όπως κ κάθε κείμενο που γράφουμε ως αξίες τη  φιλία κ τον έρωτα, το χαρακτηρίζετε φτηνό ροζ μυθιστόρημα!
   Σαν να μου φεύγει λίγο το βάρος…! Σαν να ξεσπάω…! Δεν θα κρατήσει όμως πολύ… ξαναέρχεται… η πίεση δώδεκα χρόνων ξεσπά…!
Κ τη βλέπετε στους δρόμους, στις τάξεις, στις γειτονιές… Η νεολαία δεν ξύπνησε τώρα, ποτέ της δεν κοιμήθηκε… εσάς περιμένει να ξυπνήσετε από το λήθαργο…! Όταν ζητούσαμε εκδημοκράτιση  του σχολείου, ΄΄ξεχάσαμε΄΄ να ζητήσουμε μια πιο δημοκρατική κοινωνία. Βλέπετε το θεωρήσαμε αυτονόητο… Μέγα λάθος! Αλλά…να… πιστέψαμε πως έχοντας σωστή παιδεία δεν χρειάζεται να έχεις ένα  καθηγητή σε ρόλο αστυνομικού…κ το ίδιο πιστέψαμε ότι θα κατανοούσατε πως ισχύει κ για την κοινωνία…!
   Έβλεπα μαθητές να τους συλλαμβάνουν κ να τους χτυπούν, φοιτητές κ γονείς το ίδιο…το ίδιο κ τους καθηγητές, τους λοιπούς εργαζόμενους, τους συνταξιούχους… κ να φανταστείτε ζω μόνο 17 χρόνια…! Φαίνεται πως νομίζουμες ότι έχουμε δικαιώματα… δεν είμαι υπέρ της βίας, μα…να.. καταλαβαίνω πως πολλές φορές οι διαδηλωτές, όποιοι  κ αν είναι αυτοί, ενδεχομένως να έχουν μέσα τους συσσωρευμένη οργή. Ναι, ναι μπορεί να είναι κ προβοκάτσια, αλλά σίγουρα είναι κ μέρος οργισμένης νεολαίας…Δεν συμφωνώ με τη βία, αλλά γιατί αυτούς που οδηγούν τη νεολαία στο σημείο αυτό κανείς δεν τους σταματά, τιμωρεί… γιατί κανείς δεν κάνει κάτι… ?!
   Εγώ λέω εδώ να σας αφήσω…αυτά που θέλω να πω δεν περιορίζονται εδώ μέσα, όμως πρέπει να γράψω έκθεση για τον υπερκαταναλωτισμό…!!!  Βλέπετε θέλω να σας αποδείξω ότι το σύστημα σας δεν το θέλω γιατί δεν μπορεί να μου προσφέρει τίποτα κ όχι επειδή δεν μπορώ να τα καταφέρω…απλά δεν μ’αρέσει…!
                     Αντίο σας.!

Life isn't about finding your self...LIFE IS ABOUT CREATING YOUR SELF.................!
www.myspace.com/androula7

Αποσυνδεδεμένος KgSoloman5000

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Άντρας
  • c'mon kage, bring the thunderrrrrr!
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #1 στις: 05/01/09, 17:15 »
Εγώ τρία πράγματα θα πω

1) το ότι είσαι νέος δε σημαίνει ότι έχεις δίκιο. Ο Χίτλερ στη νεολαία στηρίχτηκε.
2) Και εγώ πιστεύω πάνω στο χαμό μπορεί να έσπαγα και να χτύπαγα. Όταν βλέπεις όλα αυτά που βλέπουμε και βράζει και λίγο το αίμα σου είναι πολύ εύκολο να πάρεις μια πέτρα και να πεις "αντε γ**ήσου". Το θέμα είναι όταν είσαι νηφάλιος να καταλαβαίνεις ότι η βία αυτή οδηγεί πουθενά.
3) διαβάστε το παρακάτω κείμενο. Το πιθανότερο είναι ότι θα διαφωνήσετε αλλά έστω και ένας να προβληματιστεί κέρδος θα είναι :

Του Σπυρίδωνα Ραψομανίκη, Καθηγητή, τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Ξάνθη, 3/1/2009

Κατά τον Βρεταννό λαϊκό βάρδο της δεκαετίας του 60, John Lennon, μπορούμε να φανταστούμε ένα ιδανικό κόσμο. Μου επιτρέπεται λοιπόν να φανταστώ μια Ελληνική Παιδεία που θα επέτρεπε στους νέους της χώρας να την βγάλουν από τις τελευταίες θέσεις των Ευρωπαϊκών κατατάξεων σε όλους τους τομείς.

Φανταστείτε λοιπόν μια πρωτοβάθμια εκπαίδευση όπου το σχολείο μοιάζει με το σπίτι των παιδιών. Τα στείρα θρανία λείπουν και έχουν αντικατασταθεί με τραπέζια εργασίας για ομάδες παιδιών. Οι τάξεις (τοίχοι και τραπέζια) είναι γεμάτες με τις εργασίες των παιδιών. Τα βιβλία βρίσκοναται στην βιβλιοθήκη κάθε τάξης και τα παιδιά τα δανείζονται κατά την διάρκεια της ημέρας. Τα παιδιά φέρνουν μόνο δικό τους φαγητό από το σπίτι τους για κατανάλωση στην τραπεζαρία του σχολείου. Το σχολείο είναι χώρος που γίνεται η εργασία και μόνο. Τα παιδιά πάνε και έρχονται στο σπίτι τους χωρίς να μεταφέρουν βιβλία και χωρίς να φέρνουν εργασία για το σπίτι. Στο σπίτι μόνο παιχνίδι και επαφή με τους γονείς και τα άλλα μέλη της οικογένειας. Ποιοί δάσκαλοι θα φέρουν αυτή την μετατροπή?? Μα φυσικά οι πιό κατάλληλοι, εκλεγμένοι από το συμβούλιο του κάθε σχολείου. Απο ποιούς θα αποτελείται το συμβούλιο, ας το ορίζει το ΥΠΕΠΘ.

Φανταστείτε μια δευτεροβάθμια εκπαίδευση παρόμoια με τη πρωτοβάθμια. Εννοείται χωρίς άχαρες τάξεις, με βιβλιοθήκες σε κάθε τάξη και πολύ σοβαρότερη, του σχολείου, με εργασίες μόνο μέσα στο οκτάωρο καθημερινό σχολείο και όχι στο σπίτι. Όχι άχαρες μεταφορές δωρεάν βιβλίων εμπρός πίσω από το σπίτι στο σχολείο. Φαγητό από το σπίτι στην τραπεζαρία του σχολείου κτλ. Με εργαστήρια και εργαστηριακές ασκήσεις γιά όλα τα επιστημονικά και τεχνικά μαθήματα από την Α’ Λυκείου. Σοβαρές εργασίες και ώρες σε εθνικές και τοπικές βιβλιοθήκες και αρχεία για τα θεωρητικά μαθήματα. Θεσμοθετημένη κατάργηση 15μελών και απαγόρευση καταλήψεων. Παράπονα και διαμαρτυρίες των μαθητών μόνο εγγράφως και κοινητοποιήσεις αν το ζητήσει το 50% + 1 των εγγεγραμμένων μαθητών. Δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων κάθε σχολείου για τις εισαγωγικές εξετάσεις των πανεπιστημίων. Εγκατάσταση κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων στα σχολεία και συνεντεύξεις για επαγγελματική επιλογή από τους νέους. Μηχανογραφικά με επιλογές ενός η το πολυ δύο επαγγελμάτων σε 6 εθνικές σχολές. Ποιοί καθηγητές θα φέρουν αυτή την μετατροπή?? Μα φυσικά οι πιό κατάλληλοι, υποχρεωτικά με μεταπτυχιακό δίπλωμα στην εκπαίδευση και εκλεγμένοι από το συμβούλιο του κάθε σχολείου. Απο ποιούς θα αποτελείται το συμβούλιο ας το ορίζει το ΥΠΕΠΘ.

Φανταστείτε όλους τους νέους υποχρεωτικά σε διετούς φοίτησης σχολές επαγγελματικής κατάρτισης για ΟΛΑ τα επαγγέλματα, οπως για παράδειγμα πωλητές (τριες), υδραυλικοί, κτίστες (τριες), κομμωτές (τριες), σερβιτόροι (ες), κτλ.

Φανταστείτε, εισαγωγή στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα με εξετάσεις από Ανεξάρτητη Εξεταστική αρχή σε 4-5 μαθήματα οριζόμενα από το Τμήμα – Σχολή υποδοχής και με βαθμολογία οριζόμενη από αυτό(ήν). Μέγιστος αριθμός φοιτητών ανά Τμήμα 30 διδασκόμενοι. Φοίτηση 100 η 120 εβδομάδων για δίπλωμα με 30 ώρες μαθημάτων, εργαστηρίων η εργασίας σε βιβλιοθήκη την εβδομάδα. Μέγιστο, 40-50 μαθημάτων για την απόκτηση διπλώματος. Υποχρεωτική παρακολούθηση εφ΄όσον ο Έλλην φορολογούμενος πληρώνει για το Πανεπιστήμιο. Κατάργηση δαπανών για την σύτιση. Κατάργηση του μοναδικού και του δωρεάν συγγράμματος. Στελέχωση βιβλιοθηκών και εξοπλισμός τους με πολλαπλά συγγράμματα για κάθε μάθημα για δανεισμό από διδασκόμενους. Ευρεία χρήση των ηλεκτρονικών σημειώσεων και πληροφοριών που τοποθετούν οι διδάσκοντες στην βάση δεδομένων ως διδακτέα ύλη για τους διδασκόμενους. Αντιπροσωπευτική συμμετοχή των φοιτητών σε διοικητικά όργανα σε ποσοστό 1% χωρίς δικαίωμα ψήφου. Διορισμός Πρυτανικών αρχών και οικονομικός έλεγχος από το ΥΠΕΠΘ (ο Έλλην φορολογούμενος ΠΛΗΡΩΝΕΙ) με Πανεπιστημιακούς απο διαφορετικό ΑΕΙ η ΤΕΙ η επαγγελματίες μάνατζερ αποδεδειγμένης διοικητικής ικανότητας. Εκλογή άλλων διοικητικών οργάνων, μόνο από τα μέλη του ΑΕΙ η ΤΕΙ. Για τα επόμενα 15 χρόνια εκλογές μελών ΔΕΠ από εκλέκτορες του εξωτερικού και μόνο (αυτοί έχουν αποδεδειγμένα αξιοκρατική εκπαίδευση). Εξωτερική αξιολόγηση των Σχολών και Τμημάτων με διεθνή κριτήρια από αξιολογητές του εξωτερικού και μόνο. Κατάργηση του “Ασύλου” εφόσον το Σύνταγμα μας εγγυάται την ελεύθερη διακίνηση και διάδοση ιδεών. Απαγόρευση καταλήψεων και αποφάσεις για φοιτητικές κινητοποιήσεις τρείς μέρες μετά την φοιτητική Γενική Συνέλευση με ψηφοφορία σε κάλπη και πλειοψηφία 50%+1 των εγγεγραμμένων φοιτητών.

Φανταστείτε μεταπτυχιακά τα οποία δεν μοριοδοτούνται στον δημόσιο τομέα εφ’ όσον δεν υπάρχει πλέον ο ΑΣΕΠ. Φοίτηση με παρουσίες για 20 εβδομάδες των 40 ωρών έκαστη με μέγιστο αριθμό 8 μαθημάτων.

Φανταστείτε έρευνα τριών επιπέδων στην χώρα μας. Σε επίπεδο ΑΕΙ και ΤΕΙ με χρηματοδότηση από εξειδικευμένες Γραμματείες του “Υπουργείου Έρευνας και Τεχνολογίας” (ΥΠΕΤ). Στο δεύτερο επίπεδο, εφαρμοσμένη και τεχνολογική έρευνα από ινστιτούτα άμεσα συνδεδεμένα με την βιομηχανία και χρηματοδότηση από το ΥΠΕΤ, αλλά κυρίως από την βιομηχανία. Στο τρίτο επίπεδο, Ινστιτούτα Βασικής Έρευνας (ΙΒΕ) με σταθερή χρηματοδότηση από το ΥΠΕΤ και μόνο για θέματα για τα οποία ιδρύθηκαν. Απαγόρευση χρηματοδότησης των Ινστιτούτων Βασικής Έρευνας από εξωτερικές πηγές. Αναθεώρηση των στόχων του κάθε ΙΒΕ κάθε δεκαπέντε χρόνια.

Φανταστείτε ότι για τα παραπάνω ήδη γνωστά και εφαρμοζόμενα στις περισσοτερες Ευρωπαϊκές χώρες υπάρχουν ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ με ΟΡΑΜΑ στην χώρα μας που θα τα εφάρμοζαν.

Φανταστείτε οτι οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ μας θα είχαν καταλάβει ότι διορθώνοντας ΜΟΝΟ την εκπαίδευση, οι γεννιές που θα ακολουθήσουν θα σκέφτονται αντί να παπαγαλίζουν, θα δημιουργούν αντί να αντιγράφουν, θα παράγουν αντί να σερβίρουν, θα ανταγωνίζονται αντί να μειονεκτούν, θα μελετούν αντί να παρακολουθούν και θα ενεργούν αντί να κάθονται. Ο αντίκτυπος των παραπάνω στην οικονομία, πολιτισμό, υγεία, ποιότητα ζωής, είναι αυτονόητος.



Αποσυνδεδεμένος androula

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #2 στις: 05/01/09, 22:10 »
Εγώ τρία πράγματα θα πω

1) το ότι είσαι νέος δε σημαίνει ότι έχεις δίκιο. Ο Χίτλερ στη νεολαία στηρίχτηκε.
2) Και εγώ πιστεύω πάνω στο χαμό μπορεί να έσπαγα και να χτύπαγα. Όταν βλέπεις όλα αυτά που βλέπουμε και βράζει και λίγο το αίμα σου είναι πολύ εύκολο να πάρεις μια πέτρα και να πεις "αντε γ**ήσου". Το θέμα είναι όταν είσαι νηφάλιος να καταλαβαίνεις ότι η βία αυτή οδηγεί πουθενά.
3) διαβάστε το παρακάτω κείμενο. Το πιθανότερο είναι ότι θα διαφωνήσετε αλλά έστω και ένας να προβληματιστεί κέρδος θα είναι :
1) Φυσικα... δεν αντιλεγω...απλα για πραγματα που στηρίζονται στο βιώμα κ θεωρώ πως έτσι συμβαίνουν κ λογικα με ενοχλουν κ με πειραζουν.
(δεν ειναι η ηλικια το κριτηριο ειτε της γνωσης ειτε της άγνοιας)
   2)συμφωνω απολύτως... ίσα ίσα που ¨χανεις το παιχνιδι¨. απλά πρέπει να δουμε πέρα από αυτόν που τα σπάει  κ ποιος ή ποια κατάσταση τον οδήγησε σε αυτό.
  3) κ φυσικά διαφωνω με αυτό το κείμενο...! δεν θεωρώ το σύστημα που περιέγραψε ιδανικό...! μα κ όλα να ήταν τέλεια, αν παρέμενε το σημειο αυτό<<Θεσμοθετημένη κατάργηση 15μελών και απαγόρευση καταλήψεων.:wall>>  ως έχει θα το απέρριπτα με μεγάλη σιγουριά κ περηφάνια...! οποιαδηποτε καταργηση των Μαθητικων,φοιτητικων... συμβουλιων ειναι ΦΑΣΙΣΜΟΣ.

Υ.Γ. οι καταληψεις ειναι ηδη παρανομες.
Life isn't about finding your self...LIFE IS ABOUT CREATING YOUR SELF.................!
www.myspace.com/androula7

Αποσυνδεδεμένος George_JimMorrison

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 521
  • Φύλο: Άντρας
  • Η εκδικηση μας θα ειναι το γελιο των παιδιων μας..
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #3 στις: 05/01/09, 23:56 »
Εγώ τρία πράγματα θα πω

1) το ότι είσαι νέος δε σημαίνει ότι έχεις δίκιο. Ο Χίτλερ στη νεολαία στηρίχτηκε.
2) Και εγώ πιστεύω πάνω στο χαμό μπορεί να έσπαγα και να χτύπαγα. Όταν βλέπεις όλα αυτά που βλέπουμε και βράζει και λίγο το αίμα σου είναι πολύ εύκολο να πάρεις μια πέτρα και να πεις "αντε γ**ήσου". Το θέμα είναι όταν είσαι νηφάλιος να καταλαβαίνεις ότι η βία αυτή οδηγεί πουθενά.
3) διαβάστε το παρακάτω κείμενο. Το πιθανότερο είναι ότι θα διαφωνήσετε αλλά έστω και ένας να προβληματιστεί κέρδος θα είναι :

1) Σιγουρα, αλλα θες δεν θες, οι νεοι ειναι το μελλον. Οποτε, οτι και να κανεις, αυτοι θα επικρατησουν στο τελος.
2) Συμφωνω κι εγω.
3) Δεν προβληματιστικα καθολου. Τα ιδια, με λιγοτερο η περισσοτερο χαζοχαρουμενο τροπο τα λεει και η κυβερνηση και τα γαλαζια της παιδια (η τα πρασινα, δεν εχει διαφορα). Αυτος αν θελει πχ να πληρωνει τα βιβλια του ας το κανει. Εγω δεν θελω γιατι δεν εχω. Οσο για τις βιβλιοθηκες, καλα λεει. Ας παει στον Στυλιανιδη να τα πει. Ισως να ψησει τον καραμανλη να μην αγορασει αλλα δακρυγονα και τεθωρακισμενα που εκτοξευουν νερο για τις διαδηλωσεις και να τα δωσει για τις βιβλιοθηκες. Γιατι οχι;
...Lend me your ears and i will sing you a song and i 'll try not to sing out of key...
..oh i get by with a little help from my friends...

Αποσυνδεδεμένος KgSoloman5000

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Άντρας
  • c'mon kage, bring the thunderrrrrr!
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #4 στις: 06/01/09, 00:42 »
Προφανώς δεν έχεις διαβάσει το νόμο πλαίσιο. Το μόνο που κάνει είναι να αναγνωρίσει τα ιδιωτικά, ο τύπος προτείνει ένα κάρο αλλαγών που αλλού έχουν δοκιμαστεί και έχουν αποδώσει και εδώ θεωρούνται ακόμα στη σφαίρα της φιλοσοφίας. Και επίσης τα παιδιά του δεκαπενταμελούς,  (που στο γυμνάσιο όποιος κάπνιζε έμπαινε) πέρα από το ποιο πακέτο θα επιλέξουν για 5ήμερη (που και εκεί μόνο ο πρόεδρος και ο γραμματέας έχουν λόγο), που θα γίνουν εκδηλώσεις για να φαγωθούν λεφτά και το κλείσιμο των σχολείων τι προσφέρουν ;

Αποσυνδεδεμένος George_JimMorrison

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 521
  • Φύλο: Άντρας
  • Η εκδικηση μας θα ειναι το γελιο των παιδιων μας..
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #5 στις: 06/01/09, 00:43 »
Την πατησες. Τον εχω διαβασει και αυτον, και αυτον που προταθηκε το 2006 και εχω φαει και ενα καρο ξυλο γι αυτον. Ξερω πολυ καλα τι λεει.
...Lend me your ears and i will sing you a song and i 'll try not to sing out of key...
..oh i get by with a little help from my friends...

Αποσυνδεδεμένος KgSoloman5000

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Άντρας
  • c'mon kage, bring the thunderrrrrr!
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #6 στις: 06/01/09, 01:04 »
και που ειδες να λεει για τα παραπάνω; Το μόνο που λέει είναι για τα ιδιωτικά, για την ίδρυση βιβλιοθηκών και σπουδοδανείων

Αποσυνδεδεμένος George_JimMorrison

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 521
  • Φύλο: Άντρας
  • Η εκδικηση μας θα ειναι το γελιο των παιδιων μας..
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #7 στις: 06/01/09, 01:20 »
και που ειδες να λεει για τα παραπάνω; Το μόνο που λέει είναι για τα ιδιωτικά, για την ίδρυση βιβλιοθηκών και σπουδοδανείων
Αναφερει σαφεστατα για τα βιβλια οτι θα δινονται 5 εκ των οποιων το 1 δωρεαν.
...Lend me your ears and i will sing you a song and i 'll try not to sing out of key...
..oh i get by with a little help from my friends...

Αποσυνδεδεμένος KgSoloman5000

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Άντρας
  • c'mon kage, bring the thunderrrrrr!
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #8 στις: 06/01/09, 02:43 »
και που ειδες να λεει για τα παραπάνω; Το μόνο που λέει είναι για τα ιδιωτικά, για την ίδρυση βιβλιοθηκών και σπουδοδανείων
Αναφερει σαφεστατα για τα βιβλια οτι θα δινονται 5 εκ των οποιων το 1 δωρεαν.

ναι σωστά. Μεγάλο θέμα αυτό για τα βιβλία, αν δε πληρώνεις φροντιστήρια για να μπεις πάντως, θα μπορούσε κανείς να πει ότι θα μπορούσες να πληρώνεις για τα βιβλία στο πανεπιστήμιο. Αυτό νομίζω θέλει να πει το κείμενο. Και εγώ δε συμφωνώ σε όλα, αλλά σε καμία περίπτωση δε βλέπω πως μπορεί να καταταχθεί στην κατηγορία των γαλάζιων παιδιών. Προσπαθεί να περάσει την πραγματικότητα των πανεπιστημίων της Ευρώπης το οποίο σε γενικές γραμμές έχει εξασφαλίσει στους πολίτες των εκάστοτε χωρών δημόσια πανεπιστήμια με φτηνά δίδακτρα και πολύ υψηλή ποιότητα εκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος Chris2004

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 347
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #9 στις: 06/01/09, 03:32 »
Το σχολείο είναι πράγματι μικρογραφία της κοινωνίας, όπως και ο στρατός.

Ο ρόλος τους; Μα φυσικά να παράγουν πολίτες πρόβατα/μαριονέτες οι οποίοι θα ψηφίζουν ασσύμετρα ή πράσινα ότι και να γίνει.
Μαθαίνουν να κοιτάνε το δικό τους συμφέρον, διαιωνίζοντας έτσι τις γνωστές ρουσφετολογικές σχέσεις και τη γνωστή νεολληνική νοοτροπία, να καεί το σπίτι του γείτονα.

Παράδειγμα; Τί άλλο; Οι πορείες για να μην αναγωριστούν τα ιδιωτικά ιδρύματα.
Δεν κατέβηκε να κάνει κανείς πορείες για να αναβαθμιστεί η τριτοβάθμια (και όχι μόνο) εκπαίδευση). Απλά θέλει να καταστρέψει τον άλλο ώστε να επικρατήσει το δικό του Lobby...μέσω νόμου φυσικά και όχι μέσω της αξίας του.

Ευτυχώς στην εποχή της υπερ-πληροφόρησης και του Ιντερνετ η πλύση εγκεφάλου έχει γίνει ιδιαίτερα δύσκολη. Γιατί νομίζετε τους έχει πιάσει όλους πανικός με το Ιντερνετ και θέλουν να το βγάλουν ντε και καλά η 'μαστιγα της νεολαίας'. Πολύ απλά γιατί ο νέος πληροφορείται πλέον απο πολλές πηγές.
Ζήσε τον μύθο σου στην ελλάδα ως ανυπότακτος...
http://www.omhroi.gr

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #10 στις: 06/01/09, 10:22 »
Chris εαν η παιδεια ειναι οπως ο στρατος, τοτε γιατι δεν επελεξες να μην πας σχολειο, οπως εχεις επιλεξει να εισαι κι ανυποτακτος απο το στρατο; ;D Να σου θυμισω πως αυτο για το οποιο κατηγορεις τους καθηγητες πανεπιστημιου ( δηλαδη το να καταστρεψουν το Lobby των αλλων κι οχι να βελτιωσουν την Παιδεια στο Πανεπιστημιο ) το δηλωνες με μεγαλη ανεση πριν κατι χρονια στη συζητηση περι Στρατου. Να θυμισω ποσο εγωιστικα ελεγες περι ανταγωνισμου στην εργασια και ανυποτακτης λογικης για να αποφυγεις την ανεργια ή τη καταληψη της θεσης σου απο αλλον ( για να μη θυμισω την αναφορα σου στο οτι οι γυναικες δεν πρεπει να δικαιουνται αδειας εγκυμοσυνης );
Αρα, ο,τι πας να κατηγορησεις καλο ειναι να μη το κανεις ο ιδιος, γιατι κινδυνευεις να αυτο-αναιρεσεις τα λεγομενα σου. ;)

Η παιδεια ειναι μια γενικη εννοια που εχει συζητηθει αρκετες φορες σε αυτο το forum. Εχει αρκετα παρακλαδια που αφορουν τοσο τη θεωρητικη της υποσταση, οσο και την πρακτικη της εφαρμογη ( με ο,τι αυτο συνεπαγεται ).

Εαν πρεπει να ξεκινησουμε απο καπου, ειναι απο το γεγονος πως ειναι αδυνατον να πετυχουμε σαν κοινωνικο συστημα αυτο που θα θελαμε σαν "τελεια παιδεια". Παντα σε μια δημοκρατικη κοινωνια οι αποφασεις δεν ικανοποιουν μεριδες του λαου, οποτε λογικο ειναι πως η "τελειοτητα" δεν μπορει να υφισταται σε τετοια κοινωνικα μοντελα.

Εχοντας αυτο κατα νου, νομιζω πως μπορουμε να βελτιωσουμε σημεια της Παιδειας, εφοσον ομως συμβει αυτο που υποννοει ο Chris2004. Να σταματησουν συνδικαλιστες, καθηγητες και πολιτικοι να εκφραζουν το συμφερον τους και να δημιουργησουν μια ωφελιμη εννοια της παιδειας που θα "εξαγει" ολοκληρωμενους ανθρωπους. Οχι μονο σε επιπεδο γνωσεων, αλλα και σε επιπεδο ψυχολογιας.

Κατα τη γνωμη μου η Παιδεια πρεπει να ερχεται σε ενα κρατος πιο πανω απο τον κλαδο της Υγειας. Γιατι η Παιδεια ειναι η επενδυση του κρατους στα νεα παιδια. Τοσο σαν εργατικο δυναμικο ( σε οποιαδηποτε θεση κι αν ειναι ), οσο και σε εξελιξη της ιδιας της κοινωνιας. Εφοσον το υπαρχον συστημα ακυρωνει τοσο τη βιωματικη εκπαιδευση, οσο και την εξελιξη του ατομου αναγκαζοντας το να μπλεκει σε ενα ανταγωνιστικο πλαισιο παιδειας, ειναι αποτυχημενο.

Και μαλλον υπαρχει δρομος ακομα!
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Chris2004

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 347
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #11 στις: 06/01/09, 23:34 »
Chris εαν η παιδεια ειναι οπως ο στρατος, τοτε γιατι δεν επελεξες να μην πας σχολειο, οπως εχεις επιλεξει να εισαι κι ανυποτακτος απο το στρατο; ;D Να σου θυμισω πως αυτο για το οποιο κατηγορεις τους καθηγητες πανεπιστημιου ( δηλαδη το να καταστρεψουν το Lobby των αλλων κι οχι να βελτιωσουν την Παιδεια στο Πανεπιστημιο ) το δηλωνες με μεγαλη ανεση πριν κατι χρονια στη συζητηση περι Στρατου. Να θυμισω ποσο εγωιστικα ελεγες περι ανταγωνισμου στην εργασια και ανυποτακτης λογικης για να αποφυγεις την ανεργια ή τη καταληψη της θεσης σου απο αλλον ( για να μη θυμισω την αναφορα σου στο οτι οι γυναικες δεν πρεπει να δικαιουνται αδειας εγκυμοσυνης );
Αρα, ο,τι πας να κατηγορησεις καλο ειναι να μη το κανεις ο ιδιος, γιατι κινδυνευεις να αυτο-αναιρεσεις τα λεγομενα σου. ;)

Ποιός είπε ότι το σχολείο και ο στρατός είναι το ίδιο; Εγώ είπα ότι έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό έτσι όπως λειτουργούν σήμερα, να προσπαθούν να πλάσουν πολίτες πρόβατα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι θέλανε θητεία στα 18. Σε αυτή τη τρυφερή ηλικία πλάθεται ευκολότερα ο εγκέφαλος.

Απο εκεί και πέρα αυτά τα δύο είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό. Αυτό θα έλειπε κι'όλας.

Όσο για το δεύτερο σκέλος αυτού που λες; Είναι εγωϊστικό ο άνδρας να ζητά ίσα εργασιακά δικαιώματα με τη γυναίκα; Είναι εγωϊστικό να θέλει ο άντρας να μπορεί να βγεί την ΙΔΙΑ στιγμή στην αγορά εργασίας με τη γυναίκα; Για τράβα μια βόλτα απο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ γραφείο και δημόσια υπηρεσία...80% γυναίκες δουλεύουν μέσα. Τυχαίο;

Για την άδεια εγκυμοσύνης δεν θυμάμαι να έχω πεί κάτι τέτοιο. Εντύπωση μου κάνει που θυμάσαι όσα είχα πεί καλύτερα απο μένα :p. Αν το είχα πεί θα ενοούσα για τις γνωστές άδειες εγκυμοσύνης του δημοσίου όπου η γυναίκα κάνει ένα παιδί παίρνει 2 χρόνια άδεια μετά αποδοχών, κάνει και ένα 2ο και παίρνει άλλα 2 χρόνια.
Έστω λοιπόν ότι μια γυναίκα γεννάει το παιδί, το αφήνει στον άντρα της, εξαφανίζεται και το παρατάει. Αυτός ο άντρας γιατί να μην πάρει 2 χρόνια άδεια μετά αποδοχών; Βλέπεις έχουμε καταντήσει όταν ζητάμε τα θεμελιώδη δικαιώματά μας να κατηγορούμαστε ότι είμαστε εγωϊστές;

Στα άλλα που έχεις πεί συμφωνούμε.
« Τελευταία τροποποίηση: 06/01/09, 23:36 από Chris2004 »
Ζήσε τον μύθο σου στην ελλάδα ως ανυπότακτος...
http://www.omhroi.gr

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #12 στις: 06/01/09, 23:51 »
Πειραζει να μην ανοιξουμε το ιδιο θεμα σε ασχετο; ;)

Σημασια εχει πως συμφωνουμε στο βασικο θεμα...Αλλα απο εκει και περα ακομα κι ολοι να συμφωνουμε δε νομιζω πως θα αλλαξει κατι εαν δε το θελησουν οι μεγαλτεροι :)
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Amylo

  • Και αν δεν σας αρέσει...
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #13 στις: 07/01/09, 00:14 »
αντρουλα βλεπεις και το σχολειο ειναι το ιδιο μια τρομοκρατια..το θεμα ειναι εσεις οι μαθητες να μην εστερνιζεσται την ιδεολογια του κομφοριστη (σταρχ**ισμο).... ;)
οταν καποιο βραδυ ξυπνησεις απο την αποτομη κραυγη σου...κ τρεξεις στην μαμα σου να το πεις...κ εκεινη τρομαγμενη κλεισει την φωνη σου στο ψυγειο...τοτε θα ναι αργα,μεσανυχτα..και θα χεις κουραστει.....

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #14 στις: 07/01/09, 14:48 »
1) το ότι είσαι νέος δε σημαίνει ότι έχεις δίκιο. Ο Χίτλερ στη νεολαία στηρίχτηκε.

"Ανιστόρητο αφορισμό" θα μπορούσα να χαρακτηρίσω την παραπάνω πρόταση.

Σαφώς και δεν στηρίχθηκε ο Ναζισμός στην νεολαία! Το ότι δημιούργησε φασιστική νεολαία δεν σημαίνει ότι στηρίχθηκε πάνω της αλλά όπως και κάθε σύστημα προσπαθούσε να εδραιωθεί προσβλέποντας στο μέλλον. Και οι νέοι κάθε εποχής είναι σίγουρα το μέλλον.

Οι σημερινοί μας νέοι, το έχω πει και άλλοτε, είναι ήδη, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, καμένο χαρτί. Και αυτό φαίνεται καθαρά στην "έκθεση" προβλημάτων της Ανδρούλας. Ασυνάρτητες, ασύνδετες προτάσεις. Μέγιστο πρόβλημα θεωρείται ότι δεν "αφήνουμε τα αγόρια να κλάψουν" και το ότι "θεωρούμε τον "έρωτα" τους και την φιλία τους βγαλμένα από και ταυτισμένα με ροζ μυθιστορήματα και ταινίες".

Τέτοιες εκθέσεις ιδεών τους έχουμε μάθει να γράφουν. Ας λουστούμε τώρα τα κατωρθώματά μας.

Το σχολείο δεν είναι μικρογραφία της σημερινής κοινωνίας. Μέγα σφάλμα. Είναι η ίδια η μορφή της κοινωνίας μετά από 20 χρόνια.

Και τι τελικά σημαίνει "εκδημοκρατισμός του σχολείου"? Ποιά είναι αυτή η κακώς νοούμενη Δημοκρατία που θα έχουμε στο μέλλον που διατηρεί στα μέλη της το δικαίωμα του εκλέγειν με στέρηση του δικαιώματος του εκλέγεσθαι?
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος Chris2004

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 347
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #15 στις: 07/01/09, 15:02 »
Αρκεί να δείς πως εφαρμόζεται το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στα αμφιθέατρα των διαφόρων πανεπιστημίων...οπου κατα τ'άλλα δεν επιτρέπεται να πατήσει μέσα κατασταλτικός μηχανισμός για να διασφαλισθεί η ελευθερία του λόγου κτλ.

Όλοι ξέρουμε πόσο σεβασμός στην ελευθερία του λόγου υπάρχει σε αυτές τις συνελεύσεις.
Ζήσε τον μύθο σου στην ελλάδα ως ανυπότακτος...
http://www.omhroi.gr

Αποσυνδεδεμένος androula

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #16 στις: 07/01/09, 20:32 »
αντρουλα βλεπεις και το σχολειο ειναι το ιδιο μια τρομοκρατια..το θεμα ειναι εσεις οι μαθητες να μην εστερνιζεσται την ιδεολογια του κομφοριστη (σταρχ**ισμο).... ;)
χρειαζομαστε, όμως , κ όλο τον κόσμο μαζί μας... Η παιδεία είτε είναι 1ο βαθμια, 2ο βαθμια, 3ο βάθμια... αφορά κ χρειάζεται όλους μας! γι'αυτό κ όλοι μας ''οφείλουμε'' να αγωνιστούμε για τη βελτίωση της κ κυριώς για να μην την καταδυναστεύσουν.

Οι σημερινοί μας νέοι, το έχω πει και άλλοτε, είναι ήδη, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, καμένο χαρτί. Και αυτό φαίνεται καθαρά στην "έκθεση" προβλημάτων της Ανδρούλας. Ασυνάρτητες, ασύνδετες προτάσεις. Μέγιστο πρόβλημα θεωρείται ότι δεν "αφήνουμε τα αγόρια να κλάψουν" και το ότι "θεωρούμε τον "έρωτα" τους και την φιλία τους βγαλμένα από και ταυτισμένα με ροζ μυθιστορήματα και ταινίες".

Τέτοιες εκθέσεις ιδεών τους έχουμε μάθει να γράφουν. Ας λουστούμε τώρα τα κατωρθώματά μας.

Το σχολείο δεν είναι μικρογραφία της σημερινής κοινωνίας. Μέγα σφάλμα. Είναι η ίδια η μορφή της κοινωνίας μετά από 20 χρόνια.

Και τι τελικά σημαίνει "εκδημοκρατισμός του σχολείου"? Ποιά είναι αυτή η κακώς νοούμενη Δημοκρατία που θα έχουμε στο μέλλον που διατηρεί στα μέλη της το δικαίωμα του εκλέγειν με στέρηση του δικαιώματος του εκλέγεσθαι?

 Αγαπητέ papou,
  δεν θεωρώ τη νεολαία καμένο χαρτί. Οι προτάσεις μου ήταν ''εντέχνως" ασυνάρτητες κ ασύνδετες  , διότι αρνούμαι να βάλλω ''πρέπει'' κ κανόνες (στις πραγματικές σκέψεις μου). δεν το θεωρώ μέγιστο πρόβλημα το χωρίο που παρέθεσες από το κείμενο μου. Πιστεύω, όμως, ότι οι ανέραστοι άνθρωποι κ οι καταπιεσμένοι από τα κοινωνικά πρέπει παραμένουν εγκλοβισμένοι κ αδυνατούν να επαναστατήσουν... Γιατί κ η επανάσταση είναι μια άκρως ερωτική πράξη...!
   Επιμένω ότι το σχολείο είναι η μικρογραφία της σημερινής κοινωνίας...! Σέβομαι, όμως, την άποψη σου... αλλα θεωρώ πως αν η κοινωνία ειναι έτσι σε 20 χρόνια τότε είναι μεγάλο πρόβλημα.
   Με λυπεί βαθύτατα ότι αναρωτιέσαι τι σημαίνει εκδημοκρατισμος του σχολείου... φαίνεται εσένα δεν σου είπαν ποτέ όπως σε γνωστη μου ότι <<δεν έχεις δικαίωμα να εκφράζεις απορίες επειδη είσαι από άλλη χώρα...!>>! κ δεν είναι μόνο αυτό...είναι κ άλλα...!
 
Υ.Γ. την απάντηση μου μην την θεωρήσεις απολογία.σε καμία περίπτωση δεν είναι... δεν συνηθίζω να το κάνω όταν πιστεύω ότι έχω δίκιο.
     

Αρκεί να δείς πως εφαρμόζεται το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι στα αμφιθέατρα των διαφόρων πανεπιστημίων...οπου κατα τ'άλλα δεν επιτρέπεται να πατήσει μέσα κατασταλτικός μηχανισμός για να διασφαλισθεί η ελευθερία του λόγου κτλ.

Όλοι ξέρουμε πόσο σεβασμός στην ελευθερία του λόγου υπάρχει σε αυτές τις συνελεύσεις.

δεν αντιλλέγω στο ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο...
 πιστεύω όμως ότι  δεν πρέπει να μας οδηγεί να θεωρούμε σωστο κ αναγκαίο να καταργηθούν τα συμβούλια κ οι συνελεύσεις...!
εμείς διαμορφώνουμε πως θα είναι οι συνεδριάσεις. από εμάς εξαρτάται  αν θα υπάρχει ελευθερία του λόγου ή όχι...!
Life isn't about finding your self...LIFE IS ABOUT CREATING YOUR SELF.................!
www.myspace.com/androula7

Αποσυνδεδεμένος KgSoloman5000

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Άντρας
  • c'mon kage, bring the thunderrrrrr!
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #17 στις: 08/01/09, 01:25 »
Παράθεση
δεν αντιλλέγω στο ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο...
 πιστεύω όμως ότι  δεν πρέπει να μας οδηγεί να θεωρούμε σωστο κ αναγκαίο να καταργηθούν τα συμβούλια κ οι συνελεύσεις...!
εμείς διαμορφώνουμε πως θα είναι οι συνεδριάσεις. από εμάς εξαρτάται  αν θα υπάρχει ελευθερία του λόγου ή όχι...!

δυστυχώς/ευτυχώς είσαι μικρή ακόμα, και δε το λέω για να σε μειώσω, παρόμοιες ψευδαισθήσεις είχα και εγώ στην ηλικία σου, δεν απέχουμε άλλωστε πολύ ηλικιακά.

Πώς έγινε όμως και στο στόμα όλων μας, και ειδικά των νεότερων, να μπαίνει τόσο εύκολα η λέξη "επανάσταση";  Μας έμαθε κανείς τι σημαίνει κράτος, κοινωνία, δημοκρατία ; Γιατί οι καταλήψεις χρησιμοποιούνται μόνο για πράγματα τα οποία ούτε κατά διάνοια δε μπορεί να αντιληφθεί ένας μαθητής ή ένας φοιτητής (αλλά παρόλα αυτά απαιτούμε να έχουμε λόγο) και δεν έγινε ποτέ μια κατάληψη για τις σπασμένες λάμπες, τα καλοριφέρ που δε λειτουργούν, τις σιχαμένες βρώμικες τουαλέτες, τα αμφίβολης ποιότητας τρόφιμα που σερβίρει κάθε κυλικείο,για την έλλειψη σε βιβλία, χάρτες, και λοιπά σχολικά βοηθήματα και γενικά για όλες τις εικόνες που βιώνει καθημερινά ο μαθητής του δημοσίου σχολείου. Γιατί δεν έγινε ποτέ μια κατάληψη για να έχει κάθε δήμος μία καλά οργανωμένη βιβλιοθήκη ; Και άσε την κατάληψη, που προσωπικά είμαι κατά, μια άλλη οποιαδήποτε μορφή διαμαρτυρίας. Διαφωνείτε πολλοί με οποιαδήποτε προθεση να καταργηθεί η φωνή των φοιτητών, όπως αυτή που προτείνεται στο παραπάνω κείμενο που πόσταρα. Συμφωνώ. Ο μαθητής και ο φοιτητής ο οποίος θέλει να μορφωθεί είναι αυτός που νιώθει στην πλάτη του όλα τα προβλήματα της εκπαίδευσης, περισσότερο από καθηγητές, πρυτάνεις, πολιτικούς και δημοσιογράφους.

Πες μου λοιπόν ανδρούλα, πού μπορεί να πάει ένα παιδί να διαμαρτυρηθεί που δεν υπάρχουν καθαρές τουαλέτες στο σχολείο του ή που χρειάζεται μπουφάν μέσα στο μάθημα ; Το δεκαπενταμελές ποια προβλήματα σου έλυσε; Ούτε στο λυκειάρχη δεν έχει ένας μαθητής το θάρρος να πλησιάσει για να συζητήσει. Στο πανεπιστήμιο ο καθηγητής είναι συνήθως εχθρός.Αν κάτι δεν εξυπηρετεί κάποια ανάγκη, οφείλει να διατηρείται; Γιατί να δέχεσαι μια επίφαση δημοκρατικότητας όπως οι εκλογές για τα 5μελή και 15μελή (στα οποία είχα υπάρξει και μέλος στη σχολική μου ζωή) όταν για τα απλά καθημερινά σου προβλήματα όλοι σε έχουν χεσμένο; Εσύ λες "επανάσταση" και πιστεύω στα ειλικρινή αισθήματα και κίνητρα σου, και γω τα ίδια έλεγα κάποτε, και μοιάζει πολύ ιδανικό, μια επανάσταση, μια "μαγική" λύση θα βρεθεί να λύσει όλα μας τα προβλήματα και δε θα ξανασχοληθούμε με αυτά.  Τι αξία έχει η εργατικότητα, η συνέπεια και η υπευθυνότητα όταν ύψιστη αρετή ενός ατόμου είναι το να ακολουθεί πρόθυμα οποιαδήποτε "επανάσταση". "Πως τολμάς και μιλάς εσύ που από τον καναπέ σου;", είναι το κύριο πολιτικό -και δημοκρατικό!-  επιχείρημα στα χείλη του μέσου καλόπιστου 20χρονου. Ο επιμελής μαθητής γίνεται "ανέραστος" και "καταπιεσμένος" όπως λες ή "φυτό" και "φλώρος" ενώ ο μέτριος μαθητής που δεν έχει ιδέα ποιος είναι ο Μαρξ και τι λέει μπορεί να το παίζει σοσιαλοεπαναστάτης και να είναι περήφανος ότι συμβάλλει σε μια υγιή κοινωνία. Τι σημασία έχει που ο γείτονας μου που ήταν από τα 17 στο μεροκάματο πήγε για φαντάρος στα πιο απίθανα μέρη και σε δύσκολες συνθήκες ενώ οι περισσότεροι γνωστοί μου ιδεολόγοι επιστράτευσαν κάθε δυνατό μέσο για να ρθούν στην Αθήνα και στο ναυτικό για να μη τους λείψει η καλοπέραση ; Άλλωστε ποτέ δεν ενέκριναν πολεμοχαρείς θεσμούς όπως ο στρατός.....

Σε κατηγορεί ο papous ότι δεν εκφράζεσαι σωστά και αντί να προσπαθήσεις με κάποιο τρόπο να τον διαψεύσεις του λες ουσιαστικά ότι είσαι περήφανη που δεν υποκύπτεις στα "πρέπει" του ορθού λόγου. Το να αγνοείς τους κανόνες της γραμματικής και του συντακτικού δεν είναι προτέρημα -δεν λέω ότι τους αγνοείς αλλά η απάντηση σου στον papou δε με κάλυψε. Θα προτιμούσα να έλεγες "έχεις δίκιο αλλά αυτά που θέλω να πω είναι πολύ σημαντικότερα από τα λάθη στη σύνταξη". Έχουμε μάθει να θεωρούμε δημοκρατικό το να αποδέχεσαι τα λάθη και τα ελαττώματα του άλλου χωρίς προυποθέσεις, χωρίς προσπαθεια βελτίωσης αυτών των ελαττωμάτων. "Δεν έχει σημασία αν κάνεις γραμματικά λάθη, αλλά να πιστεύεις αυτά που γράφεις", μας έλεγαν στο σχολείο. Ποτέ δε πληγώνουμε το νέο, να του πούμε πρέπει να προσπαθήσεις κι άλλο. Αν είσαι γονιός του αγοράζεις ότι ζητήσει. Αν είσαι καθηγητής του βάζεις βαθμούς και λες καλά λόγια στους γονείς για να του αγοράσουν playstation. Οτιδήποτε αρκεί να μη γκρινιάζει ο νέος.Σου βάζουνε και ένα Λαζόπουλο να δίνει βήμα σε ένα τσούρμο από 15χρονα παπαγαλάκια για να διαμορφώσουν την κυρίαρχη άποψη στα μέσα, ώστε ο ταυτισμένος ηλικιακά πιτσιρικάς από την τηλεόραση να νιώσει καλά, να μην προβληματιστεί για τπτ, αρκεί να αναμασήσει τα ίδια κλισέ που ακούγονται από τη μέρα που έπεσε η χούντα και μετά. Και που να βρεθεί ο θαραλλέος να πει, "παιδιά δεν είναι έτσι, ακούστε και κανένα που μπορεί λόγω σπουδών και εμπειριών ζωής να έχει άποψη διαφορετική" ; Όχι φίλε μου, εσύ δεν είσαι νέος, δε μιλάς για επαναστάσεις, κοιτάς μόνο τη δουλειά σου και τον εαυτό σου, άρα είσαι ένοχος!

Αποσυνδεδεμένος Chris2004

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 347
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #18 στις: 08/01/09, 01:52 »
δεν αντιλλέγω στο ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο...
 πιστεύω όμως ότι  δεν πρέπει να μας οδηγεί να θεωρούμε σωστο κ αναγκαίο να καταργηθούν τα συμβούλια κ οι συνελεύσεις...!
εμείς διαμορφώνουμε πως θα είναι οι συνεδριάσεις. από εμάς εξαρτάται  αν θα υπάρχει ελευθερία του λόγου ή όχι...!

Σαφώς και να μην καταργηθούν. Πρέπει όμως επιτέλους να λειτουργήσουν όπως πρέπει. Τα τελευταία 30 χρόνια λοιπόν, δυστυχώς δεν λειτουργούν όπως πρέπει.

Είναι εντελώς υποκριτικό να αποφασίζεις με φασιστκές διαδικασίες το κλείσιμο μιας σχολής και να κατεβαίνεις στους δρόμους να ζητάς εκσυγχρονισμό της παιδείας.
Ζήσε τον μύθο σου στην ελλάδα ως ανυπότακτος...
http://www.omhroi.gr

Αποσυνδεδεμένος George_JimMorrison

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 521
  • Φύλο: Άντρας
  • Η εκδικηση μας θα ειναι το γελιο των παιδιων μας..
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #19 στις: 08/01/09, 02:36 »
δεν αντιλλέγω στο ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο...
 πιστεύω όμως ότι  δεν πρέπει να μας οδηγεί να θεωρούμε σωστο κ αναγκαίο να καταργηθούν τα συμβούλια κ οι συνελεύσεις...!
εμείς διαμορφώνουμε πως θα είναι οι συνεδριάσεις. από εμάς εξαρτάται  αν θα υπάρχει ελευθερία του λόγου ή όχι...!

Σαφώς και να μην καταργηθούν. Πρέπει όμως επιτέλους να λειτουργήσουν όπως πρέπει. Τα τελευταία 30 χρόνια λοιπόν, δυστυχώς δεν λειτουργούν όπως πρέπει.

Είναι εντελώς υποκριτικό να αποφασίζεις με φασιστκές διαδικασίες το κλείσιμο μιας σχολής και να κατεβαίνεις στους δρόμους να ζητάς εκσυγχρονισμό της παιδείας.

Ποια ειναι η φασιστικη διαδικασια;;; Η συνελευση;;
...Lend me your ears and i will sing you a song and i 'll try not to sing out of key...
..oh i get by with a little help from my friends...

Αποσυνδεδεμένος ag313

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 203
  • Φύλο: Άντρας
  • Earthbound Misfit
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #20 στις: 08/01/09, 03:41 »
Οι σημερινοί μας νέοι, το έχω πει και άλλοτε, είναι ήδη, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, καμένο χαρτί. Και αυτό φαίνεται καθαρά στην "έκθεση" προβλημάτων της Ανδρούλας. Ασυνάρτητες, ασύνδετες προτάσεις. Μέγιστο πρόβλημα θεωρείται ότι δεν "αφήνουμε τα αγόρια να κλάψουν" και το ότι "θεωρούμε τον "έρωτα" τους και την φιλία τους βγαλμένα από και ταυτισμένα με ροζ μυθιστορήματα και ταινίες".

Τέτοιες εκθέσεις ιδεών τους έχουμε μάθει να γράφουν. Ας λουστούμε τώρα τα κατωρθώματά μας.

Συγγνωμη, αλλα αυτο τι ειναι;;;
Καμμενο χαρτι;; Που το ξερουμε αυτο;; Καθε γενια εχει τα αστοχα και τα ευστοχα προβληματα της, και σκοπος των "σκεπτομενων" ατομων ειναι να τα διαχωρισει και να τα λυσει! Και το να θεωρεις οτι εχουμε αστοχα προβληματα σε κανει να λες οτι ειμαστε καμμενο χαρτι;;
Οι μπαμπαδες σας τι ελεγαν σε εσας, γενια του πολυτεχνειου (σχεδον);; Σιγουρα πραγματα οπως "εμεις ζησαμε κατοχη και εμφυλιο, εσεις τι κανετε;".. Κ τωρα ακουμε "εμεις καταφεραμε να ριξουμε τι χουντα εσεις τι κανετε;"
Το αν η αντρουλα θεωρει οτι τα ταμπου ειναι προβλημα σημερα, που ΔΕΝ εχουμε κατοχη, ΔΕΝ εχουμε εμφυλιο, ΔΕΝ εχουμε χουντα, γιατι να μην την ακουσεις εσυ και ολοι οι μπαμπαδες κ μαμαδες μας;; Αν ο κοσμος σκεφτοταν και εκρινε συμφωνα με το χειροτερο προβλημα που μπορει να υπαρξει, θα ημασταν αιωνες πισω, οσο σκληρο και αν φαινεται απ τη μια.. Σκωτονονται στη γαζα, εμεις τι πρεπει να κανουμε; Να πουμε δοξα τω θεω που εχουμε ειρηνη και να τρεχουμε κυριακες στην εκκλησια; Να κατεβουμε 10 εκατομυρια στο δρομο να σταματησουν οι συγκρουσεις, γιατι οτι λιγοτερο ειναι αποτυχια;; Να επαναπροσδιορισουμε τις αξιες μας, επειδη εμεις κλαιμε οταν χωριζουμε, ενω κοσμος κλαιει γιατι πεθαινει;; Τι απ ολα προτεινεις;;
Ναι θα διαμαρτυρηθουμε, θα βοηθησουμε, αλλα εμεις εδω ζουμε, εδω νιωθουμε.. Θα πονεσουμε λιγο πιο πολυ οταν πληγωθουμε ή δε βρισκουμε δουλεια..Θα πονεσουμε λιγο πιο πολυ για εναν αλεξη και εναν διαμαντη, παρα για 1000 παλαιστινιους.. γιατι σε μια κοινωνια που εχει λυμενα μερικα προβληματα πας να λυσεις τα επομενα..

Και μετα απ ολα αυτα, λες (λετε δηλαδη), εσεις τα κανατε, εσεις θα τα λουστειτε.. Τι αφοπλιστικες λεξεις και τι αποφορτωση τυψεων (για το πως εχετε γινει εσεις ετσι).. Εχει γινει κλισε η φραση αυτη πια.. Και το θεμα ειναι οτι δεν θα βρειτε πολλους νεους να αμφισβητουν τη γενια του πολυτεχνειου για τα κατορθωματα της τοτε.. Ομως αυτο το στυλ του "ειμαι της γενιας αυτης, συνεβαλα στην εκδημοκρατιση, εκανα λαθος με τα παιδια μου, βολευτηκα, και εχω και το ψευτοθαρρος να αναλαβω μια ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ευθυνη" με στενοχωρει και με τσαντιζει..
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΟΝΙΟΣ αυτη την ευθυνη που θελει να αναλαβει. Δεν ειναι δυνατον με τα τωρινα κεκτημενα (ανεσεις, βολεμα, κουραση απο τα παλιοτερα) ενας 50αρης να λεει συνειδητα οτι περασε λαθος αξιες στα παιδια του! Γιατι σε σχεση με τα παιδια του το πρωτο που κανει ειναι να τα εχει καλομαθημενα! Και λογικο ειναι! Ζεις και για να απολαυσεις τη ζωη! Οσο και αν τον μπαμπα μου τον εκανε να εκτιμησει τη ζωη οτι φορουσε τρυπια παπουτσια το χειμωνα, αλλο τοσο δεν θα αφησει εμενα να εχω τρυπια παπουτσια το χειμωνα! Τα πιο θεμελιωδη λαθη οπου υπαρχουν πιστευω οτι ειναι το θεμα της επικοινωνιας, που παντα υπαρχει και θα υπαρχει, και εχουμε μονο ενα-δυο οπλα: τις εμπειριες μας και τις επιστημες που σχετιζονται με ψυχολογια ετσι ωστε να μην κανουμε λαθη εμεις με τα παιδια μας. Και αυτα σπανια εχω αντιληφθει γονιους να τα αποδεχονται..
Επισης θαυμαζετε την σθεναροτητα σας επι ημερων πολυτεχνειου και τωρα, οταν πεφτει λιγο ξυλο σε μια πορεια βαρανε τα κινητα "που εισαι, φυγε τωρα! φοβαμαι".. μετα "ε δε βγαινει και τιποτα ετσι"! Πως να βγει;; Και μετα ερχεται και το τελειωτικο "εμεις φταιμε".. Ε οχι καπου κανουν και οι μεγαλοι λαθος..
Συγγνωμη για την επιθεση, δεν ειναι προσωπικη (ε οκ την εδωσες την αφορμη!), απλα αυτο το "εμεις φταιμε" μου τι δινει. Αν φταιει ο 50αρης, μοκο (να το πω και εφηβικα) και να προσπαθησει να επανορθωσει! Οχι να το διαλαλει και να μην κανει τιποτα!

Και σε τελικη αναλυση, εγω δε βρηκα αστοχους τους προβληματισμους της αντρουλας.. Αλλο αμορφος, αλλο αστοχος.. Μπορει η χουντα και ο εμφυλιος να ναι μερος της πιο δυσκολης ιστοριας της χωρας μας, αλλα τωρα καθημερινα δε βλεπεις χουντα, αλλα τα ταμπου που λεει η αντρουλα.. δε βλεπεις εμφυλιο, αλλα βλεπεις μια ασφυξια στις σχεσεις και αλλη μια στην αγορα εργασιας κ το πανεπιστημιο. Ας επικεντρωθουν οι νεοι (και οσοι πιστευουν το οτι οι νεοι ειναι το αμεσο μελλον) σε αυτα τα προβληματα, και στην πορεια αξιολογουμε ποια ειναι οντως υπαρκτα και ποια οχι..
Δεν ειμαστε μαζοχες βεβαια, ποσο μαλλον οταν πολλοι ειχαμε τη δυνατοτητα να καλομαθουμε απ τους γονεις μεγαλωνοντας.. Αρα κατι θα βλεπουμε, καμμενοι δεν ειμαστε..
« Τελευταία τροποποίηση: 08/01/09, 03:55 από ag313 »

Αποσυνδεδεμένος Chris2004

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 347
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #21 στις: 08/01/09, 04:21 »
Ποια ειναι η φασιστικη διαδικασια;;; Η συνελευση;;

Η φασιστική διαδικασία είναι ότι μαζεύεται η μια μειοψηφία 200 ατόμων, κάνοντας μόνοι τους συνέλευση και αποφασίζει να κλείσει τη σχολή με το έτσι θέλω.
Φυσικά αν τολμήσει κανείς και πάει να συμμετάσχει στην συνέλευση για να παραθέσει αντίθετες απόψεις, έχει και την "ανάλογη" αντιμετώπιση ή οποία φυσικά δεν περιλαμβάνει τον διάλογο.

Η φασιστική διαδικασία είναι επίσης ότι κατεβαίνει μια μειοψηφία ατόμων σε πορείες ταχα εκπροσωπόντας την ευρύτερη άποψη της νεολαίας. Στη συνέχεια προσπαθεί να επιβάλει τις απόψεις της με τις γνωστές σκηνές βίας που βλέπουμε κάθε φορά.

Ζήσε τον μύθο σου στην ελλάδα ως ανυπότακτος...
http://www.omhroi.gr

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #22 στις: 08/01/09, 11:33 »
Επισης φασιστικη διαδικασια ειναι να γινεται 2 φορες μια ψηφοφορια μεσα στις φοιτητικες συνελευσεις, ωστε να επιτυγχανεται ο σκοπος των λιγων ταραξιων ( που κατα 99% ειναι αιωνιοι φοιτητες μιας ηλικιας που δεν δικαιολογειται για να παρευρισκονται μεσα στο πανεπιστημιο ).

Απλως προσθετω σε αυτα που ειπε ο Chris και με βρισκουν συμφωνο ( αν μη τι αλλο, οποιος δεν τα αποδεχεται ή ανηκει σε αυτους τους λιγους και δεν καταλαβαινει τι κανει ή δεν ζει στην ελληνικη πραγματικοτητα ).
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος androula

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #23 στις: 08/01/09, 13:23 »
δυστυχώς/ευτυχώς είσαι μικρή ακόμα, και δε το λέω για να σε μειώσω, παρόμοιες ψευδαισθήσεις είχα και εγώ στην ηλικία σου, δεν απέχουμε άλλωστε πολύ ηλικιακά.

Πώς έγινε όμως και στο στόμα όλων μας, και ειδικά των νεότερων, να μπαίνει τόσο εύκολα η λέξη "επανάσταση";  Μας έμαθε κανείς τι σημαίνει κράτος, κοινωνία, δημοκρατία ; Γιατί οι καταλήψεις χρησιμοποιούνται μόνο για πράγματα τα οποία ούτε κατά διάνοια δε μπορεί να αντιληφθεί ένας μαθητής ή ένας φοιτητής (αλλά παρόλα αυτά απαιτούμε να έχουμε λόγο) και δεν έγινε ποτέ μια κατάληψη για τις σπασμένες λάμπες, τα καλοριφέρ που δε λειτουργούν, τις σιχαμένες βρώμικες τουαλέτες, τα αμφίβολης ποιότητας τρόφιμα που σερβίρει κάθε κυλικείο,για την έλλειψη σε βιβλία, χάρτες, και λοιπά σχολικά βοηθήματα και γενικά για όλες τις εικόνες που βιώνει καθημερινά ο μαθητής του δημοσίου σχολείου. Γιατί δεν έγινε ποτέ μια κατάληψη για να έχει κάθε δήμος μία καλά οργανωμένη βιβλιοθήκη ; Και άσε την κατάληψη, που προσωπικά είμαι κατά, μια άλλη οποιαδήποτε μορφή διαμαρτυρίας.

Σε κατηγορεί ο papous ότι δεν εκφράζεσαι σωστά και αντί να προσπαθήσεις με κάποιο τρόπο να τον διαψεύσεις του λες ουσιαστικά ότι είσαι περήφανη που δεν υποκύπτεις στα "πρέπει" του ορθού λόγου. Το να αγνοείς τους κανόνες της γραμματικής και του συντακτικού δεν είναι προτέρημα -δεν λέω ότι τους αγνοείς αλλά η απάντηση σου στον papou δε με κάλυψε. Θα προτιμούσα να έλεγες "έχεις δίκιο αλλά αυτά που θέλω να πω είναι πολύ σημαντικότερα από τα λάθη στη σύνταξη".

    1. Μην αγχωνεσαι δεν παρεξηγω σε σχέση με το θέμα της ηλικίας.
    2. Όσο αφορά τρόφιμα, τουαλέτες...κ τα σχετικα που ανέφερες έχουν γίνει κινήσεις κ πάντοτε γίνονται.  ( σου μιλάω όσο αφορά το δικό μου σχολείο. Δεν σου αναφέρω για φέτος που είμαι εγώ στο 15μελές αλλά κ για άλλες χρονιές) ( σε μας ενδεχομένως να οφείλεται στο γεγονός ότι έχουμε ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα με το κτιριακό.)
     3. όσο αφορά την απάντηση σου σε σχεση με την απάντηση μου στον papou ίσως να χεις δίκιο. Συμφωνώ μαζί σου  στο ότι δεν είναι προτέρημα να αγνοείς κανόνες γραματικής κ συντακτικου... απλά δεν θεωρούσα πως έπρεπε να το ελέξω  κ να το διορθώσω, ήξερα οτι πιθανώς αν όχι σίγουρα, θα έχει αλλά αδιαφόρησα για το λόγο που είπες. τεσπα, δεν είχα πρόθεση να απλογηθώ ούτε να επιτεθώ στον papou, μια διευκρίνηση εκανα, που προφανώς δεν την έθεσα σωστά.
      4. δεν θεωρώ πως είναι θέμα ηλικίας στο τι πιστεύεις κ τι ελπίζεις...!
Life isn't about finding your self...LIFE IS ABOUT CREATING YOUR SELF.................!
www.myspace.com/androula7

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Απ: Απ: ΣΧΟΛΕΙΟ- ΚΟΙΝΩΝΙΑ (προς Κοινωνία)
« Απάντηση #24 στις: 08/01/09, 13:35 »
Συγγνωμη για την επιθεση, δεν ειναι προσωπικη (ε οκ την εδωσες την αφορμη!), απλα αυτο το "εμεις φταιμε" μου τι δινει. Αν φταιει ο 50αρης, μοκο (να το πω και εφηβικα) και να προσπαθησει να επανορθωσει! Οχι να το διαλαλει και να μην κανει τιποτα!

Σαφώς και δεν θεωρώ τα λόγια σου "προσωπική επίθεση". Όπως άλλωστε και τα δικά μου λόγια δεν αφορούσαν προσωπικό απολογισμό πράξεων και παραλείψεων. Απάντησα στην Αντρούλα εκ μέρους της "κοινωνίας", στην οποία απευθυνόταν. Και ιδού η πρώτη αντίφαση: Απευθύνεται στην "κοινωνία" ως εκπρόσωπος της "νεολαίας" (διατείνεται δηλ πως δεν εκφέρει προσωπική άποψη αλλά την άποψη της γενιάς της, και μάλιστα είναι σίγουρη πως έχει δίκιο: "Υ.Γ. την απάντηση μου μην την θεωρήσεις απολογία.σε καμία περίπτωση δεν είναι... δεν συνηθίζω να το κάνω όταν πιστεύω ότι έχω δίκιο.") λες και η ίδια δεν ανήκει σ' αυτήν την κοινωνία!!!!

Και μπορώ να δεχθώ ότι οι νέοι δεν ανήκουν στην κοινωνία μας. Αλλά τότε για ποιά "επανάσταση" μιλάει η Ανδρούλα? Έναντι ποίου? Πιθανώς έναντι του οικογενειακού της κατεστημένου... αλλά τότε δεν θα έπρεπε να απευθύνεται στην "κοινωνία" αλλά στον πατέρα της ή στην μητέρα της ή στους κηδεμόνες της. Εκτός κι αν είναι η κοινωνία ο κηδεμόνας της, η κοινωνική πρόνοια για παράδειγμα.

Δεν πιστεύω ότι είμαι αλάνθαστος, παρόλ' αυτά θεωρώ πως οι νέοι ανήκουν στην κοινωνία μας και γι' αυτόν τον λόγο προσπαθώ να τους δίνω βήμα, ελευθερίες και δικαιώματα. Επίσης είμαι ο πρώτος που θα υποστηρίξω ότι οι νέοι έχουν όχι απλώς δικαίωμα αλλά υποχρέωση να "επαναστατούν" έναντι των κακώς κείμενων. Αλλά έχω κι εγώ την υποχρέωση αντίδρασης. Δεν μπορώ να αφήνω την οικογενειά μου και την κοινωνία κατ' επέκταση, ως "ξέφραγο αμπέλι", χωρίς όρια. Διότι πρέπει να προφυλάξω τους νέους. Είναι υποχρέωσή μου.

Δεύτερη αντίφαση της Ανδρούλας: Αρνείται, λέει, να βάλει "πρέπει", κανόνες. Τι σημαίνει αυτό? Απλά ότι ο κανόνας, το "πρέπει" της Ανδρούλας είναι να μην θέτει κανόνες. Ακόμα όμως κι αν είναι ο μοναδικός της κανόνας, είναι κανόνας. Βάσει αυτού καταρτίζει την ζωή της, την σκέψη της, την επαφή της, την επικοινωνία της. Μπορεί όμως κάποιος να αποδεχθεί επικοινωνία, συντροφικότητα επί ασαφούς βάσης? Δεν νομίζω. Αυτός είναι και ο λόγος που θα είναι μόνη, πάντα, που κανείς δεν θα καταλαβαίνει τι νιώθει, ποτέ!

Είναι μεγάλο παιδαγωγικό πρόβλημα το να καταφέρεις να μάθεις τον εκπαιδευόμενο εναρμονίζει την λογική με το συναίσθημα. Να αποκτήσει αυτογνωσία, δηλ. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχει λύση.

Αν υποθέσουμε ότι αυτές οι αντιφάσεις δεν είναι ίδιον της Ανδρούλας αλλά ολόκληρης της γενιάς της, μπορείς να καταλάβεις για ποιόν λόγο προσδιορίζω τους σημερινούς νέους ως "καμμένο χαρτί".


Ανδρούλα μου αυτό το παράδειγμα που αναφέρεις δεν υπάγεται στην Δημοκρατικότητα του σχολείου! Η Δημοκρατικότητα αναφέρεται στον τρόπο διακυβέρνησης. Αυτό το παράδειγμα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να ενισχύσεις την θέση σου ως προς μια ανελευθερία ή την ανισονομία του σχολείου. Αλλά μια πολειτιακή κατάσταση μπορεί να είναι άκρως αντιδημοκρατική αλλά απολύτως ελεύθερη? Ή το αντίστροφο?
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
38 Απαντήσεις
12214 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 09/03/07, 19:24
από ship_me_out!!!
6 Απαντήσεις
3232 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 03/03/07, 20:30
από Υπνοβάτης...
26 Απαντήσεις
8897 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 04/11/07, 14:48
από HeavyHead
28 Απαντήσεις
10117 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/01/08, 13:06
από GermanRock
5 Απαντήσεις
3829 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12/03/08, 17:37
από GiorgosVolos
0 Απαντήσεις
1726 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/09/08, 14:31
από Gregori
6 Απαντήσεις
2790 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15/02/09, 13:06
από karman
4 Απαντήσεις
2280 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10/04/09, 08:49
από gkou
2 Απαντήσεις
5616 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 09/02/18, 12:46
από bathan
0 Απαντήσεις
1366 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 06/11/18, 09:33
από ΠΟΙΟΣ