Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - panixgr

Σελίδες: 1 ... 108 109 110 [111]
2751
Eric, αναφέρεις Pink Floyd και Thrash. Επειδή και εγώ μεγάλωσα και με αυτά τα 2, με pink floyd, doors, uriah heep, deep purple, led zep, ac/dc, black sabbath etc.. μέχρι τα 14-15 και μετά metal και thrash (μιλάω για 80s), έχω να σου πώ οτι για αυτήν την δουλιά είναι η Stratocaster.
Για Pink Floyd, οι λόγοι είναι προφανείς, ο ήχος. Για Thrash τώρα, εδώ πάιζει τεράστιο λόγο η γεωμετρία της γέφυρας. Με floyd rose, ποτέ μου δεν κατάφερα να παίξω π.χ. Exodus (Γνήσιο thrash) όπως με την strat. Στην γέφυρα της strat, ρυθμίζεις το saddle της 6ης χορδής πιο πάνω από ότι ορίζει το radius του fretboard, και έχεις συνθήκες για το τέλειο muting!!!

Οι μονοι thrashers με Gibson LP, ήταν ο haneman των Slayer (στους πρώτους δίσκους) και ο Larry Farcas των Vegeance Rising. Βέβαια και με strat δεν ήταν πολλοί (Gart Holt - Exodus ένα παράδειγμα) αλλά νομίζω οτι με strat είναι πιο εύκολο από ότι με το bridge του floyd-rose ή της Gibson.

Το συγκεκριμένο post εγώ δεν θα το σχολιάσω γιατί μου φαίνεται παράλογο....



 :o :o :o

Κάνεις ακριβώς το ανάποδο από αυτό που ισχυρίζεσαι οτι κάνεις : σχολιάζεις και μάλιστα χωρίς να έχεις καταλάβει ούτε μια λέξη από αυτά που γράφω.

2752
Γειά είμαι καινούριος στη παρέα. Παίζω κοντά στα 2.5 χρόνια και έχω μια Squire. Σκέφτομαι να αγοράσω καινούριο εργαλείο και δε μπορώ ν'αποφασίσω ανάμεσα σε:
A) Ibanez RG370 DX http://www.musicorama.gr/eshop/product_info.php?products_id=1906
και
Β) Jackson DXMG DINKY http://www.musicorama.gr/eshop/product_info.php?products_id=7597

Η Ibanez είναι low budget και είναι και Ibanez= άρα καλή εργονομία. Η Jackson είναι πιο κοντά στο είδος(και ήχο) που θέλω (θέλω να βγάλω κυρίως κομμάτια Dark Funeral, Immortal, Darkthrone και γενικά black metal), αλλά θα βγω λίγο στον προϋπολογισμό. Από την άλλη η Ibanez μου ανοίγει τον δρόμο και σε άλλα είδη (τουλάχιστον έτσι νομίζω). Με τη Squire έχω καταφέρει να βγάλω το Transilvanian Hunger από Darkthrone, Alma Mater-Moonspell, Freezing Moon-Mayhem και κάτι riffάκια Immortal(για black metal που ψάχνομαι), αλλά βασικά η Squire "κλωτσάει" λίγο...

Y.Γ. έχω Line6 ενισχυτή


Πως ακριβώς κλωτσάει? Το κάθε όργανο μπορεί είτε να απορυθμιστεί είτε να θέλει σετάρισμα μετά από πολλές ώρες χρήσεως, είτε μπορεί και από την μάνα του να έχει κάποιο πρόβλημα.
Θα σου έλεγα να φτιάξεις την squire.

2753
Eric, αναφέρεις Pink Floyd και Thrash. Επειδή και εγώ μεγάλωσα και με αυτά τα 2, με pink floyd, doors, uriah heep, deep purple, led zep, ac/dc, black sabbath etc.. μέχρι τα 14-15 και μετά metal και thrash (μιλάω για 80s), έχω να σου πώ οτι για αυτήν την δουλιά είναι η Stratocaster.
Για Pink Floyd, οι λόγοι είναι προφανείς, ο ήχος. Για Thrash τώρα, εδώ πάιζει τεράστιο λόγο η γεωμετρία της γέφυρας. Με floyd rose, ποτέ μου δεν κατάφερα να παίξω π.χ. Exodus (Γνήσιο thrash) όπως με την strat. Στην γέφυρα της strat, ρυθμίζεις το saddle της 6ης χορδής πιο πάνω από ότι ορίζει το radius του fretboard, και έχεις συνθήκες για το τέλειο muting!!!

Οι μονοι thrashers με Gibson LP, ήταν ο haneman των Slayer (στους πρώτους δίσκους) και ο Larry Farcas των Vegeance Rising. Βέβαια και με strat δεν ήταν πολλοί (Gart Holt - Exodus ένα παράδειγμα) αλλά νομίζω οτι με strat είναι πιο εύκολο από ότι με το bridge του floyd-rose ή της Gibson.

2754
Βαφή χαλκού έχω αγοράσει (ακριβά) από το ebay, και θα το δοκιμάσω και αυτό στην άλλη κιθάρα τύπου στρατ που έχω.

Ενδιαφέρον, όταν το κάνεις γράψε λίγα πράγματα, γιατί το guitar shielding απασχολεί αρκετούς φίλους.


Βασικά, το μικρόβιο το κόλησα από εδώ : http://www.guitarnuts.com/wiring/shielding/shield3.php
αλλά αν με ρωτήσεις αν αξίζει τον κόπο, θα σου πώ όχι. Σήμερα όλοι οι καλοί μαγνήτες είναι hum canceling.
Το star-grounding που προτείνει το εν λόγω site τελικά το κατάργησα, όπως και τον επιπλέον 400V πυκνωτή.

Αγόρασα ένα κάρο άχρηστα πράγματα, πυκνωτές, δακτυλίδια, έκανα μετατροπές το tone pot σε no-load, την στιγμή που όλα αυτά λίγο ρόλο παίζουν στον ήχο. Και το noise-cancelation του Boss me-25 καταργεί την ανάγκη για το οποιοδήποτε shielding, απλώς με software και ψηφιακή επεξεργασία στο σήμα.

2755
Adrianos,
Δυστυχώς είμαστε από τις λίγες βαλκανικές φυλές που μπορεί να πλακωθούμε ακόμα και σε φόρουμ για γείωση και ηλεκτρομαγνητική προστασία ηλεκτρικών κιθάρων.
Για αυτό, και βλέπουμε αρκετούς τσακωμούς αλλά και υπερβολική ευγένεια στον αντίποδα.

Ευχαριστώ, για το κολπάκι που είπες για την αλουμινοταινία. Διπλώνουμε ελαφρώς, π.χ. το 1/3 κάτω και έτσι αναγκάζουμε τα μέταλα να έρθουν σε επαφή. Ακόμα καλύτερα, πάνω σε αυτό, ξανακολάμε άλλη μια στρώση ωστε να σιγουρευτούμε οτι δεν θα υπάρχει απώλεια συνέχειας αγωγιμότητας. Και αυτό γιατί κολάει πολύ πιο δυνατά από οποιαδήποτε μονωτική-ηλεκτρική ταινία έχω δεί. Για την ακρίβεια, ξεκολάει πολύ δύσκολα η αλουμινοταινία με αποτέλεσμα να θέλει αυτό κάποια προσοχή.

Βαφή χαλκού έχω αγοράσει (ακριβά) από το ebay, και θα το δοκιμάσω και αυτό στην άλλη κιθάρα τύπου στρατ που έχω.

2756
το έψαξα λίγο με το σπρέυ υγρού γραφίτη. Από ένα σπρέυ που είδα στο net, η αγωγιμότητα του ήταν επίπέδου ..... humbucker!!! Kohm!!
Κοίτα εδώ : http://en.wikipedia.org/wiki/Electrical_conductivity#Resistivity_of_various_materials
Κοίτα που βρίσκεται ο γραφίτης, και που βρίσκεται ο χαλκός και το αλουμίνιο σε ρ [Ω·m]

Πού τα βρήκες τα kOhm, όλα από χιλιοστά του Ohm ανά μέτρο και κάτω είναι..


Καλή παρατήρηση. Καταρχήν το μάτι μου έπεσε εδώ: http://www.emsdiasum.com/microscopy/products/sem/conductive.aspx
Πολλαπλασίασε τα 1.2 KOhm/sqr" επί 20 (μισό μέτρο) και πές μου αν θα φτάσεις τα 20Kohm ή όχι.

Προφανώς το wiki, μιλάει για καθαρά μέταλα, στην πράξη, στην δική μου κιθάρα, πάιρνω από σημείο σε σημείο 0.1->0.5 Ω . Αν δεις στο wiki ο γραφίτης είναι από 2 τάξεις μεγέθους έως και 5 τάξεις μεγέθους λιγότερο αγώγιμος από αλουμίνο-χαλκό. (απο το 10−8 πάμε στο 10−6 και στο 10−3).
Αν βρείς κάποιο σπρέυ κάτω από 5 ευρώ που να συμπεριφέρεται σωστά με το ξύλο-λάκα, και να επιτυγχάνει παρόμοια αγωγιμότητα (κάτω από 1Ω) τότε πόσταρέ το.

2757
Καταρχήν να συστηθώ! Αχιλλέας, χαίρομαι που σας βρίσκω.
Είμαι και εγώ στην φάση φτιαξίματος μιας parts-caster και κατέληξα στο ότι
καλύτερος και πιο εύκολος τρόπος για ηλεκρομαγνητική προστασία του pickguard αλλά
και των κοιλοτήτων του σώματως της κιθάρας είναι χαλκοταινία (ή αλουμινοταινία)
με αγώγιμη κόλα.
Το ερώτημα, είναι αν στην ελλάδα υπάρχει κάτι τέτοιο.

Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω για καλά και φθηνά ποτενσιόμετρα, αν ξέρει κανείς που έχει.


χαλκοταινια κατα προτιμηση..κανει καλυτερη δουλεια...χαλκοταινια δεν ξερω που μπορεις να βρεισ αλλα αλουμινοταινια αυτοκολητη εχουν σχεδον ολα τα μαγαζια που πουλανε εργαλεια...κατσαβιδια  ηλεκτρονικα κτλ...ΑΛΛΑ!!! το καλυτερο shielding γινεται με υγρο γραφιτη τον οποιο μπορεις να βρεις σε μαγαζι με ηλεκτρονικα εξαρτηματα ( Φανος, Ραδιο Κατουμα κτλ)..συνηθως ειναι σε σπρευ και κοστιζει γυρω στα δεκα ευρω..με 2-3 στρωσεις στο cavity εισαι μια χαρα


Harry
το έψαξα λίγο με το σπρέυ υγρού γραφίτη. Από ένα σπρέυ που είδα στο net, η αγωγιμότητα του ήταν επίπέδου ..... humbucker!!! Kohm!!
Κοίτα εδώ : http://en.wikipedia.org/wiki/Electrical_conductivity#Resistivity_of_various_materials
Κοίτα που βρίσκεται ο γραφίτης, και που βρίσκεται ο χαλκός και το αλουμίνιο σε ρ [Ω·m]

Σχέση απόδοσης με τιμή, το αλουμίνιο απλά δεν πάιζεται. Ελαφρώς πιο αποδοτικός είναι ο χαλκός αλλά είναι και πιο ακριβός.

2758
δεν είμαι σίγουρος για αυτό...αλλά για να το λές μάλλον θα το δοκίμασες και κάτι θα ξέρεις...

Μπορείς να το δοκιμάσεις, θα το επιβεβαιώσω και εγώ το βράδυ που θα πάω σπίτι.

2759
Ή απλώς στάξε μια σταγόνα καλάι πάνω σε κάθε ένωση των φύλλων αλουμινίου.... ;)

Δυστυχώς το αλουμίνιο δεν είναι χαλκός και δεν είναι "καλάι"-friendly  :(

2760
.. αυτό λύνεται "κεντρίζοντας" τις περιοχές αυτές με την ακίδα του βολτόμετρου ούτως ώστε το μέταλο να βρεί μέταλο. (Metal on Metal που έλεγαν και οι Anvil!!)
Δεν χρειάζεται να κάνεις τρύπα με καρφίτσα που μετά από λίγο μπορεί να χάσει την επαφή, απλά 1-2 ακρούλες από την πάνω στρώση του αλουμινίου, δίπλωσε τες να παγιδευτούν κάτω από την κόλλα.

Σίγουρα,
απλά το θέμα είναι οτι την πρώτη απόπειρα την έκανα πριν πάρω το πολύμετρο, και έκανα κάπως "χοντροδουλιά", δεν περίμενα τέτοια αποτελέσματα :)

2761
Στην τρέχουσα εφαρμογή το έχω κάνει με απλή ελληνική αλουμινοταινία των 2.5 ευρώ.
Αν τελικά πετύχω αγωγιμότητα (συνέχεια) κάτω του 1 Ohm, αυτό σημαίνει οτι κάνει τρελή δουλιά
και ας θέλει μια ειδική μέριμνα εξαιτίας του ότι η κόλα είναι ακρυλική μή-αγώγιμη με αποτέλεσμα στην επικόληση, επίστρωση να μην έχουμε αγωγιμότητα. Πάντως και αυτό λύνεται "κεντρίζοντας" τις περιοχές αυτές με την ακίδα του βολτόμετρου ούτως ώστε το μέταλο να βρεί μέταλο. (Metal on Metal που έλεγαν και οι Anvil!!)

2762
Adriane, Harri
ευχαριστώ, πολύ ενδιαφέρον περί υγρού γραφίτη.

2763
Καταρχήν να συστηθώ! Αχιλλέας, χαίρομαι που σας βρίσκω.
Είμαι και εγώ στην φάση φτιαξίματος μιας parts-caster και κατέληξα στο ότι
καλύτερος και πιο εύκολος τρόπος για ηλεκρομαγνητική προστασία του pickguard αλλά
και των κοιλοτήτων του σώματως της κιθάρας είναι χαλκοταινία (ή αλουμινοταινία)
με αγώγιμη κόλα.
Το ερώτημα, είναι αν στην ελλάδα υπάρχει κάτι τέτοιο.

Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω για καλά και φθηνά ποτενσιόμετρα, αν ξέρει κανείς που έχει.

Σελίδες: 1 ... 108 109 110 [111]