Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - jackson

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6
1
Τι pc και τι λειτουργικό χρησιμοποιείς φίλε; Εγώ windows. Για κοίτα αν το pc σου δηλαδή το bios και η μητρική σου βασικά, υποστηρίζει Realtek HD Audio Manager. Αν το υποστηρίζει το Asio4all δεν χρειάζεται.
Ναι realtek HD υποστηριζει η μητρική μου. Αλλά χωρίς το asio4all δεν έβγαινε ανθρώπινος ήχος από το guitar rig.

δοκίμασε να απεγκαταστήσεις τους drivers του guitar link , reboot, και επανέγκατέστησέ τους για να το ξαναδεί ως κάρτα ήχου.
Το έχω σκεφτεί να το κάνω. Αλλά πάλι θα ξαναγίνει λογικά ό,τι έγινε στην αρχή.
Με το που συνέδεσα το beringer, το είδε με τη μία ως κάρτα ήχου. Με το που πέρασα τους drivers του, γιατί αλλιώς δεν λειτουργούσε η κιθάρα, σταμάτησε να το βλέπει ως κάρτα ήχου, και χρησιμοποιείται μόνο από to guitar rig.

εγω εχω το BEHRINGER UCG102 Guitar INTERFACE βαζω τα ακουστικα,ακουω από το Windows Media Player ένα τραγουδι και παιζω ταυτόχρονα και ηχογραφω με το Audacity η με το  Nero Wave Editor.Το θεμα είναι ότι όταν ακουω και το οργανο που παιζω,ο ηχος ερχετε με καθυστερηση.οποτε παιζω χωρις να ακουω.το ακουω μετα ηχογραφημενο.

Για μένα αυτό δεν έχει κανένα νόημα. Εάν δεν ακούω από τα ηχεία backing track και την κιθάρα μου, στην ίδια ένταση κλπ, δεν γουστάρω με τίποτα. Αν δεν έρχονται όλοι οι ήχοι από την ίδια πηγή, εκνευρίζομαι. Χώρια που θα κουφαθώ!!!


Η άλλη λύση που βρήκα, είναι να συνδέσω κανονικά τα ηχεία μου στον υπολογιστή ώστε να λειτουργούν με την κάρτα ήχου και να ακού τραγούδια, youtube κλπ και να συνδέσω στο line in της μητρικής το behringer.
Αλλά αλλοιώνονται οι ήχοι όταν παίζεις δυνατά.

Η μόνη λύση που μου μένει είναι να έχω 2ο καλό σετ ηχείων.

2
Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα εντελώς το πρόβλημα, οπότε μπορεί να είναι άχρηστα αυτά που θα πω. Οταν χρησιμοποιείς το asio4all, το εκάστοτε πρόγραμμα που τρέχεις, το δεσμεύει. Δηλαδή, αν τρέχεις guitar rig, δεν μπορείς να τρέχεις και media player. Θα σου δώσει ήχο το πρόγραμμα που άνοιξες πρώτο. Δεν έχω εμπειρία από guitar link, αυτά που σου λέω ισχύουν για εξωτερική κάρτα ήχου. Λογικά εφόσον το pc βλέπει το behringer σαν κάρτα ήχου, τα ίδια ισχύουν κι εδώ. Απλά σιγουρέψου ότι στον πίνακα ελέγχου του asio είναι επιλεγμένο το behringer και το ίδιο στο device setup του guitar rig.

Αν θες οπωσδήποτε να ακούς και κάποιο κομμάτι την ώρα που παίζεις (backing track ή οτιδήποτε), το guitar rig σου δίνει αυτή την δυνατότητα με τα decks που διαθέτει. Για μένα, μην μπλέκεις με splitter. Νομίζω πως είναι άχρηστο στην προκειμένη.


Ευχαριστώ. Ύστερα από ψάξιμο στο internet ανακάλυψα κ εγώ ότι asio μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από ένα πρόγραμμα. ΑΛΛΑ, το pc δεν βλέπει καν το behringer σαν κάρτα ήχου ΠΛΕΟΝ. Το είδε ως κάρτα ήχου (και αναπαρήγαγε μουσική, youtube κλπ), όταν το πρωτοέβαλα στο pc.
Από τη στιγμή που δούλεψε με το guitar rig, δεν μπορεί να το ξαναδεί ως κάρτα ήχου. Ακόμα κ αν πάω στις ρυθμίσεις του rig και βγάλω το behringer από output, πάλι το pc δεν το βλέπει.
Υπάρχουν κάποια προγραμματάκια που λένε ότι κάνουν το asio multisession και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από πολλές εφαρμογές ταυτόχρονα. Αν και δεν δοκίμασα ένα από αυτά, δεν γίνεται κάτι γιατί το behringer με κανέναν τρόπο δεν το βλέπει ως κάρτα ήχου το pc.
Aν δλδ ίσχυε αυτό που λες, ότι σου δίνει ήχο για το πρόγραμμα που ανοίγεις πρώτο,  θα δούλευε. Όμως για έναν περίεργο λόγο αυτό δεν συμβαίνει.
Θυμάμαι στην αρχή, υπήρχε σαν δυνατότητα στο pc, να  έχω σαν input/output το behringer. Πλέον όχι...

Ξαναλέω, δεν χρειάζεται ακουστικά. Το guitar rig δίνει τη δυνατότητα να παίξεις mp3.




Αυτό δεν το ήξερα. Είναι χρήσιμο, αν και δεν βοηθάει πάντα. Εγώ πχ παίζω πάνω σε πολλά και διάφορα backing track στο youtube, τυχαία...μέχρι να τα κατεβάσω κλπ...είναι λίγο κουραστικό.


Αν δεν καταφέρω αυτό με το multi session, 2ο σετ ηχείων η καλύτερη λύση.





3
Καλημέρα.


Αγόρασα το Behringer Guitar Link.
Μαζί με το Guitar Rig δουλεύει μια χαρά. Όμως έχω τώρα το εξής πρόβλημα.


Με το που πρωτοσύνδεσα το Behringer στο PC, δούλεψε αμέσως σαν κάρτα ήχου του υπολογιστή.
Για να λειτουργήσει σωστά όμως το Behringer με την κιθάρα θέλει ASIO drivers. Με το που εγκατέστησα το ASIO, σταμάτησε το PC να βλέπει το Behringer σαν κάρτα ήχου και συνεργάζεται μόνο με το Guitar Rig.
Το πρόβλημα που δημιουργείται έτσι, είναι ότι το Behringer δεν μπορεί να αναπαράγει ήχους του PC, πέραν του Guitar Rig.


Άρα δεν γίνεται να παίζω ταυτόχρονα κιθάρα και να ακούω ένα τραγούδι από τον υπολογιστή. Αυτό μπορεί να γίνει αν έχω 2 σετ ηχείων και συνδέσω το ένα στο Behringer και το άλλο στο PC. Επειδή όπως δεν έχω 2 σετ ηχείων, σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω ένα splitter, ώστε το καλώδιο 3,5mm των ηχείων μου να σπάει σε 2 καλώδια. Έτσι ένα καλώδιο θα πηγαίνει στο Behringer και το άλλο στο PC.


Όταν όμως κάνω αυτή τη σύνδεση, ο ήχος πχ που ακούγεται από το PC, ξαφνικά ακούγεται μόνο από το δεξί ηχείο και ελάχιστα από το αριστερό και γενικά χαλάει η ποιότητα. Γιατί συμβαίνει αυτό;;;

4
Zoom εχω...ενισχυτη δεν εχω κ θελω να συνδεσω κιθαρα στο pc..

5
Όπως τα ΖΟΟΜ κλπ;;

Την κάρτα ήχου τη θέλω γιατί δεν έχω ενισχυτή (προσωρινά) και θέλω να πριζώνω στο pc με το guitar rig και να παιζω...

6
Καλησπέρα!


Έχω μπερδευεί και θέλω να ξεχωρίσω κάποια πράγματα. Τη γνωστή usb κάρτα ήχου της Behringer (UCG102) ίσως την ξέρετε αρκετοί. Είναι της μόδας σχετικά...


Στην ίδια τιμή όμως υπάρχουν και αυτές http://www.artsound.gr/catalog/behringer-umc22-karta-ixoy-1mic1-line-jack-p-27279.html
http://www.artsound.gr/catalog/behringer-karta-ixoy-1mic1-line-p-27277.html


Ποιές οι διαφορές τους; Οι 2 τελευταίες κάνουν την ίδια δουλειά με το UCG102;;


Τί θα προτείνατε εκ των τριών;;

7
Ευχαριστώ παίδες!

8
Δεν ξερω πως ειναι εκει που μενεις,αλλα αν εχει η οικοδομη καταστιματα κτλ τις ωρες λειτουργιας μπωρεις να τσιτωσεις λιιιγο παραπανω.Και αν αρχισει να παραπονιετε καμια γρια(ενταξει,αν εχει καμια φλεγμονη ο παππους τοτε δεν το κανεις και ας φωναζει η γρια να παιζεις πιο δυνατα)τοτε απλα αγνωησε την

Το θέμα μου δεν είναι τόσο ότι δεν μπορώ να παίξω δυνατά...αλλά πιο πολύ ότι εν τέλει ο συγκεκριμένος ενισχυτής δεν με καλύπτει πλέον...τον βαρέθηκα. Οπότε σκέφτηκα κάτι σαν το guitar rig που έχει πολλούς ήχους...

9
Δυστυχώς έχω Line6 προσομοιωτή και δεν παίρνει πεταλιέρα...και τον βαρέθηκα...και 75W και δεν μπορώ να παιξω ούτε στο 1/3...

10
Ωραία ευχαριστώ πολύ!

Κ ενισχυτή δεν χρειάζομαι λογικά έτσι; Κατ' ευθείαν στο guitar rig παίζω έτσι;

11
Ευχαριστώ...όταν λέμε φθηνή τί εννοούμε;; Των 30-40€ ή των 150-200;;

12
Καλημέρα και καλή χρονιά!

Θέλω να ρωτήσω το εξής...αν εγκαταστήσω πχ το guitar rig στον Η/Υ και πάρω μία κάρτα ήχου με υποδοχή για κιθάρα, θα έχω ικανοποιητικό αποτέλεσμα σαν ήχο; Ερασιτεχνικά ρωτάω. Απλά έχω βαρεθεί τον ενισχυτή μου.

Το να συνδέσω την κιθάρα στον υπολογιστή με αντάπτορα μεγάλου βύσματος σε μικρό στη μητρική, χάνει πολύ από τα να πάρω μία απλή κάρτα ήχου με jack για κιθάρα;

13
Ππολύ πιο εύκολα θα διάλεγα το "virtual XI"  παρά τα επόμενα.

Καλά εγώ το x-factor... ;D !!! Το θεωρώ τρελή δισκάρα (πέρα από 2 τραγούδια) υποτιμημένη!

14
Περίμενα λοιπόν κ εγώ με τρελή αγωνία όπως πάντα ν' ακούσω το δίσκο. Πάντα αισθάνομαι σαν παιδί που περιμένει το πολυαναμενόμενο παιχνίδι του όταν πρόκειται για τους πολυαγαπημένους μου maiden...

Διάβαζα κριτικές στο διαδίκτυο πριν βγει στην κυκλοφορία. Εν ολίγοις όλοι μιλούσαν για ένα αριστούργημα!!! Κάποιοι έσπευδαν ακόμα και να το βάλουν δίπλα σε 7th son! Όλα με προβλημάτισαν πολύ...αλλά και πάλι ήμουν επιφυλακτικός.

Ύστερα λοιπόν από πολλές φορές που άκουσα το δίσκο, θα πω ένα μεγάλο μπράβο στους Maiden...γιατί ακόμα οι κερατάδες καταφέρνουν και βγάζουν ΚΑΛΑ τραγούδια. Ακόμα προσπαθούν όντας μεγάλοι σε ηλικία και πραγματικά μπράβο για την επιμονή, θέληση και μεράκι τους.
Όμως επίσης, ύστερα από πολλές φορές που άκουσα το δίσκο, αναρωτιέμαι...ή έχουν χαλάσει τα αυτιά μου, ή ο κόσμος έχει χάσει πλέον την αίσθηση του αριστουργήματος (μάλλον αυτό συμβαίνει).

Θεωρώ ότι ο δίσκος έχει πάρα πολλές καλές στιγμές, πραγματικά αξιοθαύμαστες μουσικές ενότητες για τ' αυτιά μου. Αλλά ενότητες...όχι τραγούδια. Με καλές ενότητες, δεν φτιάχνονται αριστουργήματα. Τα αριστουργήματα φτιάχνονται με τραγούδια που είναι σχεδόν αψεγάδιαστα από την πρώτη νότα μέχρι την τελευταία.
Επίσης θεωρώ ότι πλέον οι τόσο μεγάλες διάρκειες σε τραγούδια είναι κουραστικές. Το κουραστικό, δεν είναι τόσο λόγο της διάρκειας, αλλά λόγο του ότι τα μεγάλα verse με λόγια, δεν έχουν πάντα ωραία μελωδία.

Οι Maiden έφτιαξαν για μένα ένα θρύλο, γιατί πέρα από όλα τα άλλα...είχαν τρομερή ΜΕΛΩΔΙΑ στους στίχους τους. Αυτό...εδώ και πολλά χρόνια, έχει μειωθεί αρκετά θεωρώ.

Επίσης, ένα λόγος που ένας δίσκος θεωρείται αριστούργημα, είναι και η διάρκεια στο χρόνο. Πόσοι από εσάς θα ακούνε το δίσκο, μετά από 1,2,5 χρόνια;;;; Πόσοι ακούτε ακόμα το Powerslave πχ;
Θεωρώ ότι είναι φύσην αδύνατον, αυτός ο δίσκος να έχει διάρκεια. Εγώ πλέον, ύστερα από λίγες μέρες, κάνω μεγάλη προσπάθεια να ξανακούσω κάποια τραγούδια του δίσκου...ή καλύτερα, βαριέμαι ν' ακούσω όλο το τραγούδι, προκειμένου ν' ακούσω μια δυο καλές ενότητες που έχει (όχι για όλα).

Και θέλω να κάνω και ένα σχόλιο για το κατά πολύ κόσμο Masterpiece...Empire of the Clouds.
Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό το έβαλε δίπλα στο Rime και στο 7th son....ο Χριστός κ η Παναγία και οι 12 Απόστολοι!!!
Ένα πραγμτικά πολύ ωραίο τραγούδι, με έμπνευση, με μελωδίες, με επικότητα...αλλά ήμαρτον...όχι δίπλα στα προαναφερθέντα. Μην τρελαθούμε.
Το rhythm section από το 6:56 - 10:04 δεν μπορεί να βρίσκεται σε ένα MASTERPIECE των Maiden. Ειλικρινά την παλεύουν όσοι το λένε Masterpiece...έχουν χάσει την αίσθηση;;; Ειδικά αυτό που παίζουν οι κιθάρες στο ~8:50, αυτό που μοιάζει με άσκηση κιθάρας ντε, ούτε εγώ σε δικιά μου σύνθεση δεν θα το έβαζα. Το εννοώ στο απόλυτο, δεν είναι σχήμα λόγου. Ποιός θα το έβαζε σε σύνθεσή του αυτό το part...και το έχουν οι maiden σε ένα masterpiece;;; Πείτε μου δλδ για θα τρελαθώ!!!

Ασχολίαστοι και όσοι λένε ότι μπαίνει δίπλα στα 7 πρώτα album τους. Τα 7 πρώτα album έχουν κάτι "μουσικά μαγικό", τίποτα δεν τ' αγγίζει.-

Ακόμα, παρατήρησα και πολλές στιγμές που μου θύμισαν είτε δικά τους παλιότερα τραγούδια...είτε πράγματα που έχω ακούσει αλλά δεν ξέρω που...έντονα όμως.
Πχ Shadows of the valley στο 1:35 και Benjamin Breeg στο 2:48. Μα εντελώς ίδιο;;;; Οι στίχοι άλλαξαν μόνο!

Και κάτι τελευταίο, πρώτη φορά που κανένα σόλο δεν μου καρφώθηκε στο μυαλό...είναι σχετικά αδιάφορα. Χώρια που το σόλο του Tears of a clown στο 3:31, είναι καρμπόν το σόλο του Mr Crowley!!  ;D ;D

Περιμένω με ανυπομονυσία τις απόψεις σας...να δω αν μου χάλασαν τα αυτιά!!

ΥΓ: Το empire of clouds, στο section 3:36-3:40 όπου και επαναλαμβάνεται αρκετές φορές στο τραγούδι, τη μελωδία του 2ου στίχου την έχω ακούσει πολλές φορές. Αλλά δεν ξέρω που...σε ελληνικό τραγούδι, σε ξένο τραγούδι...δεν μπορεί κάτι σας θυμίζει!!!


 

15
Η γνώμη μου είναι ότι έχουμε μπει σε "καλούπια" marketing του στιλ παίξε blues πάρε Fender, παίξε hard rock πάρε Les Paul, παίξε metal πάρε ESP και Schecter ξ´ερω εγώ. Το εγραψα και πάνω το γράφω και εδώ. Το μόνο που αλλάζει στις κιθάρες είναι οι μαγνήτες, η εργονομία και το look.

Χωρίς να έχω τις απαραίτητες γνώσεις θα συμφωνήσω. Πρόκειται να έχει διαφορά μία Fender από μία BC Rich, με ίδιους μαγνήτες και ίδιο σώμα (πχ alder), παρόμοιας ποιότητας κατασκευής;; 

16
Η δικιά μου εμπειρία αυτό λέει τουλάχιστον. Πάρε ένα ενισχυτή που να παίζει αυτό που θες να παίζεις, και πάρε μια κιθάρα που σε κάνει να γουστάρεις να παίζεις. Είναι το χρώμα, είναι το σχήμα, είναι η μάρκα, είναι τα ηλεκτρικά, είναι ο λαιμός. Ότι φτιάχνει τον καθένα.

Αυτό πάντως είναι μεγάλη αλήθεια για τον αρχάριο. Ο ενισχυτής σου φτιάχνει τον ήχο.
Με την τελείως απλή και φθηνή YAMAHA μου με 3 μονούς μπορώ να πω ότι παίζω μέταλ στον Line6 75.
Στον απλό 15άρι ενισχυτή μου, ό,τι κ να βάλω χάλια θα ακούγεται.

Ενισχυτή καλό με τα reverb του, delay κλπ, για να μην αναγκαστείς αργότερα να τα πληρώσεις σε πετάλια κλπ...
Δυστυχώς η κιθάρα θα έρθει σε 2η μοίρα...


 

17
Εγώ την είχα πάρει το 2004 και τότε δυστυχώς τόσα είχε...αργότερα αντικαταστάθηκε με μοντέλο με τους EMG 81/85 χωρίς active boost. Αυτή που δοκίμασες πριν 3-4 χρόνια ήταν το πρώτο μοντέλο και προφανώς την έδινε 700€ γιατί θα είχε μείνει stock.

18
Μάλιστα...δεν ήξερα ότι δεν υπάρχουν πλέον MIJ. Πάντως εγώ που έχω μία DKMG made in Japan, την πρώτη, χωρίς τους EMG 81/85, την είχα χρυσοπληρώσει (~1100€ νομίζω) και δεν νομίζω ότι αξίζει τόσα λεφτά. Βέβαια δεν έχω παίξει με άλλες για να συγκρίνω...αλλά το να δίνεις τόσα λεφτά και να έχει πάνω Licensed lock tremolo και αυτούς τους αδιάφορους EMG H-4, είναι τραγικό...

Sorry για το offtopic...

19
Λίγο offtopic...

βασικά ρωτάω επειδή έχω Jackson. Δεν ασχολούμαι σχεδόν καθόλου με το τί κιθάρες βγάζει η κάθε εταιρεία (εδώ και 10 χρόνια που πήρα την Jackson), αλλά από αποσπασματικές συζητήσεις που βλέπω, δεν πολυπαίζει το όνομά της.
Έχουν χάσει την αίγλη του παρελθότος, δεν αξίζουν τα λεφτά τους (η δικιά μου σίγουρα δεν τα άξιζε), δεν έχουν καλή ποιότητα;; Τί φταίει και δεν πολυπαίζουν στην πιάτσα;; Προφανώς διλαιολογημένο θα είναι αυτό, απλά για να μάθω ρωτάω.

ΥΓ: Δεν αναφέρομαι στις made in USA...αλλά σε πιο προσιτές.

20

Δηλαδή τι νόημα έχει να μάθεις κάτι αν δεν πρόκειται να το ενσωματώσεις άμεσα ή έμμεσα στο παίξιμό σου?


Τα είπες όλα σε μια πρόταση.
+1000

...αλλιώς χάνεσαι (γνώμη μου)

Νίκο και Γιώργο, φαινομενικά έχετε δίκιο. Γι αυτό και 'γω έγραψα κάπου πιο πάνω, ότι δεν ξέρω από που και τι να διαβάσω. Φοβούμενος ότι ίσως δεν έχει νόημα άμεσα, να μάθω διάφορα γενικά πράγματα.

Αλλά όταν ξαναείδα χθες του Govan το βιβλίο, θυμήθηκα ότι είναι κάπως επικεντρωμένο στη μουσική που παίζω, όπως είπε και ο Fourrier παραπάνω.

21

Αν θες κάτι επιπλέον/διαφορετικό του Govan, έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για τα βιβλία του Stetina. Ψάξε λίγο στο amazon και θα βρεις και άλλα. Δεν το βρίσκω παράλογο ούτε σπατάλη χρημάτων να καταλήξεις να έχεις 4-5 διαφορετικά βιβλία για αυτό το θέμα. Επίσης το περιοδικό guitar techiques είναι πολύ καλό για αυτά τα θέματα.........Μόνο σε αυτή την περίπτωση μπαίνουν στο παιχνίδι τα βιβλία του Berklee και το complete musician, αλλά εκεί ίσως σε βοηθήσει ένα "σπρώξιμο" από δάσκαλο μιας και θα είσαι σε άγνωστη για εσένα περιοχή. Αν δεν ενδιαφέρεσαι για jazz ή κλασσική θεωρώ ότι είναι χάσιμο χρόνο η ενασχόληση με αυτά βιβλία.

Έχω και του Stetina 3 βιβλία. Νομίζα δεν έχει άλλα.

Αν και έχω και του Berklee (2 βιβλία) και το complete musician, δεν το βλέπω τώρα για jazz/κλασική όπως αναφέρεις.

Μου φαίνεται θα καταπιαστώ λίγο με το 1ο του Govan, αυτή τη φορά όμως σοβαρά και όχι όπως παλαιότερα είχα κάνει 2 φορές. Σκέφτομαι το λίγο χρόνο που κάθομαι και χαζοπαίζω με την κιθάρα μου, να τον αφιερώσω πλέον σε αυτό το σκοπό...και μετά βλέπω για ο δάσκαλο κλπ. 

22
Μου έκανε εντύπωση που τα ανέφερες παραπάνω υπονοώντας ότι δεν σου ήταν χρήσιμα, αλλά προφανώς δεν είχες ασχοληθεί ιδιαίτερα.

Ναι είναι αλήθεια, δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα. Όταν είχα δει το πρώτο βιβλίο με τη θεωρία με είχε εντυπωσιάσει. Κατ' αρχάς περιέχει πολύ γράψιμο πέρα από την παράθεση ασκήσεων κλπ.

Σκέφτηκα πως ίσως πρέπει να κάτσω να αφιερώσω χρόνο και να ασχοληθώ λίγο σοβαρά με αυτό το 1ο βιβλίο ή κάτι παρόμοιο. Θα προτιμούσα προτού αποφασίσω να πάω σε δάσκαλο να κάτσω να μάθω κάποια πραγματάκια τέτοιου είδους, να μην είμαι τόσο χαμένος. Πιστεύω θα μου κάνει καλό.

Συμφωνείς;

Θα ήθελες να προτείνεις και κάποιο άλλο βιβλίο/α, από τη στιγμή που συμφωνείς κ εσύ ότι του Govan είναι καλά; Θέλω να πω, ίσως ταιριάζει το σκεπτικό μας.  :)

23
Επίσης η γνώμη που έχουμε για τον εαυτό μας πολλές φορές διαφέρει απο την πραγματικότητα.
Θέλω να πω οτι μπορεί να υπερεκτιμήσουμε ή να υποεκτιμήσουμε τις ικανότητες μας.
Ένας δάσκαλος μπορεί να μας φέρει στα ίσια μας!

Γιώργο αυτό είναι πολύ σωστό που λες. Θες ένα δάσκαλο να σε φέρει στα ίσια σου, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Μπορεί πχ να πάιζεις κάτι...αλλά να το παίζεις λάθος.

Επίσης είμαστε σε ψιλοδιαφορετική φάση...8 μήνες με 17 χρόνια είναι ένα ψιλοτεράστιο χάσμα. Εγώ μέχρι και πριν περίπου 4 χρόνια δεν θυμάμαι να είχα πλατώ στο ενδιφέρον μου. Θυμάμαι ήμουν πάντα αρρωστάκι μέχρι αηδίας. Βελτιωνόμουν σχεδόν μόνο στην τεχνική μου, πολύ αργά αλλά σταθερά. Αυτό μου έδινε ενδιαφέρον να συνεχίσω...τώρα είναι λίγο διαφορετικά.



Και κάτι γενικό. Έψαξα λίγο τα βιβλία που είχα. Ανάμεσά τους ξαναείδα τα 2 βιβλία που έχει βγάλει ο Guthrie Govan. Εϊχα δει παλιότερα κάποια πραγματάκια μέσα από αυτά και τώρα που ξαναείδα το περιεχόμενό τους μου φάνηκαν αρκετά ενδιαφέροντα. Κυρίως το 1ο, που αφορά θεωρία κλπ. Έχει κάποιος ασχοληθεί εκτενέστερα με τα βιβλία του;; Πώς τα κρίνετε;;

24
μαλλον το εξεφρασα λαθος.οχι b,c,c#,d,d# αλλα παραδειγμα b,d,c#,c,d#
τθχαια εβαλα νοτες και σειρα τωρα αλλα αν πας να τα βαλεις με την σειρα του πενταγραμου ειναι μονο ημιτονια

Και έτσι να τα βάλεις...δεν νομίζω ότι θα βγει κάτι καλό. Συνήθως η αλληλουχία νότων ανήκει σε κάποια κλίμακα...

25
Νίκο μια χαρά τα πάω με νετ κλπ. Τη συγχορδία για παράδειγμα την έφερα. Έχω πρόγραμμα που έχει τα πάντα από συγχορδίες, κλίμακες, intervals, arpeggio κλπ...Και μόνος μου είχα κατεβάσει βιβλία από νετ. Αυτό που θέλω να καταλάβεις είναι ότι με τόση πληροφορία νιώθω πελαγωμένος. Γιατί να διαβάσω το ένα και όχι το άλλο. Έχω βιβλία του Berklee, του Govan, του Tom Golb, το Complete Musician (1000 σελ. βιβλίο) και άλλα. Θα μου πεις όλα πάνω κάτω τα ίδια γράφουν όσον αφορά τα βασικά...

Θα σκεφτώ και θα δω τι θα κάνω... :)

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 6