Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πάντως χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος ή έμπειρος, το καλύτερο κουρδιστήρι είναι το διαπασόν και το αυτί σου. Και κατά τη γνώμη μου το κουρδιστήρι είναι καλό μόνο για on-stage καταστάσεις που λόγω θορύβου δεν μπορείς να κουρδίσεις ή για να εξασκηθείς στο να αναγνωρίζεις τα μουσικά διαστήματα με το αυτί.
Μα είπε ότι σε περιστάσεις λάιβ ή πρόβας (προσθέτω εγώ) με την παρουσία άλλων οργάνων είναι ανέφικτο!
Αν βασίζεσαι στο διαπασών και στο αυτί σου και πας να παίξεις με άλλα όργανα και ειδικά με keyboards, πάρα πολύ απλά, τον ήπιες.
Λίγη θεωρία τώρα ...Όπως μπορείτε να δείτε κι εδώ : http://portal.kithara.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=659- Tο ημιτόνιο χωρίζεται σε 100 cents - Το Ανθρώπινο αυτί μπορεί να ξεχωρίσει μουσικά διαστήματα μεγαλύτερα των 4-5 cents - και όχι μικρότερα ...- δηλ. το Ανθρώπινο αυτί μπορεί να ξεχωρίσει ~10 υποδιαιρέσεις του ημιτονίου ...- Η Βυζαντινή "υποδιαίρεση" χωρίζει τη ημιτόνιο σε 6 μέρη ... Αν κάποιος λοιπόν υποστηρίζει (και μάλιστα αν έχει κλασική παιδεία) ότι μπορεί να κουρδίσει -και όχι απλά να αναγνωρίσει- μόρια με τ΄αυτί ... πολύ θα ήθελα να τον γνωρίσω ... /nEwBiE
Με αυτή τη λογική, σε κατάσταση practice δηλαδή, το κουρδιστήρι είναι άχρηστο; Ακόμα και σε practice πρέπει να είμαστε κουρδισμένοι όσο καλύτερα γίνεται, και αυτό μπορεί να σημαίνει tempered κούρδισμα που να "χάνει" σε σχέση με τις fixed συχνότητες που δίνει ένα τυπικό κουρδιστήρι. Ωστόσο τα περισσότερα έχουν επιλογές και για τέτοια κουρδίσματα και για να κουρδίσεις συν/μείον όσα μόρια θέλεις, κλπ.
Φίλτατε Gabriel6th, θα σε παρακαλούσα να μην λές πράγματα που δεν ξέρεις (π.χ. κούρδισμα σε φωνητική μουσική, ο Mozart και ο Villa Lobos δεν κούρδιζαν με μόρια κλπ κλπ κι αυτά μόνο στην πρώτη σου πρόταση ....), ή τα ξέρεις εντελώς επιφανειακά/μονόπλευρα ... (π.χ. "ως επί το πλείστον οι ψάλτες και βυζαντινοί τραγουδιστές δεν υπερβαίνουν το 60-70% του φωνητικού εύρους της φωνής του τενόρου" ... μόνο που μιλάμε για μόρια τα οποία απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ στην κλασική μουσική ...) Η Κλασική σου παιδεία φαίνεται, αλλά επαναλαμβάνω ότι εδώ μιλάμε για μόρια, κάτι το οποίο προφανώς αγνοείς ... όσο για τα υπόλοιπα συμπεράσματα περί τεχνολογίας, τεμπελιάς και κομφορμισμού μάλλον κι εδώ δεν έχεις καταλάβει τι έχει ήδη επιφέρει η τεχνολογία στη μουσική ... Τέλος, θα σε παρακαλούσα να μου πεις αν μπορεί με σιγουριά το αυτί σου να διακρίνει τη διαφορά των 440 με πχ τα 442 Ηz ... και αν μπορεί να κουρδίσει κιθάρα με αυτό το δεδομένο (π.χ. 2 Hz επάνω) .../nEwBiE
υπαρχει κουρδιστηρι για κιθαρα που να στην κουρδιζει χωρις να κανεις τιποτε? αν και νομιζω πως ξερω ηδη την απαντηση....
Επομένως η διαφορά συχνοτήτων που αντιστοιχεί σε ένα ημιτόνιο είναι το 1/12 της διαφοράς συχνότητας μιας οκτάβας δηλαδή ένα μέγεθος ΟΧΙ σταθερό και πλήρος εξαρτώμενο από την οκτάβα που βρισκόμαστε.Γιαυτο άλλωστε πολλοί από εμάς προτιμούν να κουρδίζουν με αρμονικές 5-7 αντί για την κλασσική ταυτοφωνία του 5ου τάστου καθώς η περιοχή μεταξύ 300 και 1000 Hz είναι αυτή στην οποία τοποθετούνται οι περισσότερες "φωνές" που ακούμε.
υπαρχει κουρδιστηρι με μορια; φυσικα τα μορια ειναι απειρα, αλλα εννοω να υπαρχει αλλη διαιρεση του ηχου , περαν αυτου της δυτικης μουσικης , που ειναι 12τμ για τονο, και 6τμ για ημιτονιο, ξερει κανεις αν υπαρχει!!!!!!!!!1 ευχαριστω..
Ξεκίνησε από cyclo Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές
Ξεκίνησε από MACMISIAS Επιστήμη και Τεχνολογία
Ξεκίνησε από bebis19 Εκμάθηση – Πρώτα βήματα
Ξεκίνησε από aflaouras Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από Μάνος Καμπούρης (m.k.) Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από kaloferis Χορδές, πένες, αξεσουάρ
Ξεκίνησε από killer10 Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από Morticia Μουσικά όργανα και εξοπλισμός
Ξεκίνησε από glambrakop Χορδές, πένες, αξεσουάρ
Ξεκίνησε από Gildor Εκμάθηση – Πρώτα βήματα