Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Guitarero 240bpm

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 18
1
Η μόνη περίπτωση να βγάλεις τα inlays και να "στοκαριστεί" η ταστιέρα χωρίς εμφανή σημάδια είναι στις ταστιέρες από έβενο, και πάλι όρκο δεν παίρνω. Γενικά το να βάλεις άλλου σχήματος Inlays είναι πιο απλό, το να αφαιρέσεις αυτά που ήδη έχεις είναι πρακτικά αδύνατο.

Μια ενδεχόμενη περίπτωση είναι να γεμίσεις τις τρύπες από τα υπάρχοντα inlays, να στοκάρεις προσεκτικά και μετά να κάνεις ebonizing, δηλαδή να ποτίσεις το ξύλο της ταστιέρας με ειδική χρωστική όσπου να γίνει εντελώς μαύρο σαν έβενος. Και πάλι θα πρέπει να έχει γίνει τέλειο γυαλοχάρτισμα στο στοκάρισμα αλλιώς θα κάνει μπαμ.

Όσο για την αλλαγή λαιμού, δεν είναι απαραίτητη με τη λογική ότι μπορείς να αλλάξεις ταστιέρα. Από την άλλη πόσο λογικό είναι να δώσεις κανα 500άρι για αλλαγή ταστιέρας και ταστάρισμα όταν μπορείς με λιγότερα να παραγγείλεις από έξω ένα λαιμό όπως τον θες (ίσως και πιο φτηνό) είναι ένα θέμα προς συζήτηση :P :P :P

2
ARCO

Μαραγκού 14 Γλυφάδα
210 8941390

www.arco.gr

Ευγενικά και εξυπηρετικά παιδιά, όσο για τις τιμές πάντα συμβουλεύονται Thomann και σου κάνουν την ανάλογη έκπτωση. Με λίγα λόγια επαγγελματίες...

3
(Kάνε κλικ στην εικόνα...)

Σε καλύπτει απόλυτα στο θέμα του λεπτού λαιμού με flat ταστιέρα! Επίσης είναι το σχήμα που θες και για τη χρήση που θες.

Τώρα αν θες ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ έβενο ταστιέρα, δώσε κανά 500άρικο ακόμα και άλλαξέ την :P

EDIT:
Βλέποντας την απάντησή σου μου δημιουργείται η εντύπωση ότι θες όλος ο λαιμός να είναι ebony. Δεν θες να το κάνεις, θα είναι πανάκριβο, όχι τόσο ανθεκτικό και θα σου δίνει υπερβολικά πρίμα. Μια ακόμα λύση στην κιθάρα που σου προτείνω είναι να πάρεις ένα stain και να σκουρήνεις το rosewood οπότε θα φαίνεται πρακτικά σαν έβενος! Γίνεται συχνά και με πολύ όμορφο αποτέλεσμα.

Για το σχήμα του λαιμού πάντως μην το σκέφτεσαι, περιγράφεις ΑΚΡΙΒΩΣ τους Wizzard της Ibanez ;D

4
 :up

(το backing όντως θυμίζει τις bosses του Armageddon  :P)

5
guitarero δινεις λιγες παραπανω πληροφοριες? τι περιεχουν, συστατικα? αν αξιζει τα λεφτα του?

εν το μεταξυ απορια.. αρκετα απο αυτα περιεχουν lemon oil το λεμονι δεν ειναι οξυνο? δεν προκαλει βλαβη στο ξυλο?

Δεν είναι lemon juice :P. Περιέχει συστατικά που διαλύουν τα λίπη στην ταστιέρα, αλλά στην ουσία είναι λάδι και τρέφει το ξύλο...

6
http://www.thomann.de/gr/dunlop_maintenance_kit.htm

Θα πάθεις την πλάκα σου! Τα έχω δοκιμάσει όλα σε Gibson Les Paul και ξανάγινε καινούρια...

7
Μπορείς να πάρεις και ένα καλώδιο Midi to USB module...

Edit:

Απλά κοίτα το σχόλιο του Isnogood

8
Επί της ουσίας Spartan, μικρή σημασία έχει ποιος ανακάλυψε τι σε σχέση με το ποια κλίμακα είναι πιο "ευκολόπαιχτη" κτλ.

Η φυσική λέει ότι στο ίδιο κούρδισμα η μεγαλύτερη κλίμακα θα είναι πιο σκληρή, με τις χορδές πιο τεντωμένες εξού και το "σκάσιμο" των Fender. Από κει και πέρα το σετάρισμα, η συναρμολόγηση και κάθε άλλη άσχετη παράμετρος παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο. Έχω διαβάσει πλέον δεκάδες άρθρα στα οποία δοκιμάζονται συνεχόμενες κιθάρες από τη γραμμή παραγωγής και οι διαφορές τους είναι απίστευτες. Αυτό σημαίνει ότι, όσο φτιάχνουμε τις κιθάρες με ξύλο, ΠΟΤΕ δεν θα είναι όλα προβλέψιμα... :)

9
http://www.gibson.com/en-us/Support/AboutUs/ για infos... ο Leo Fender δεν δημιούργησε τους πρώτους μαγνήτες (που μπαίναν σε ακουστικές), γιατί απλά αγόραζε & έβαζε στις (πρώτες) κιθάρες του, Schaller Pickups... Spartan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Les_Paul :)


10
Η Malmsteen signature θεωρείται από τις καλύτερες strat ever, με τη σύμφωνη γνώμη όλου του διεθνούς τύπου. Οι μαγνήτες της φυσάνε και η κιθάρα είναι έτοιμη στημένη για ανελέητο παίξιμο!

Όσο για την ταστιέρα, είναι θέμα γούστου. Μπορεί να τη λατρέψεις, μπορεί και να τη σιχαθείς...

11
O Bill Gibson –από την άλλην- ήταν σοβαρός (Comfortable) κιθάρο-κατασκευαστής, με τεράστιες γνώσεις στο αντικείμενο του, με σοβαρή (Comfortable) εταιρία και όταν ο country guitar player Les Paul ζήτησε μια solid body guitar, o Bill Gibson επέλεξε (με τον Les Paul) την 24,75 inch scale – 22 frets που είχε ήδη εφαρμόσει στις Gibson ES-335 Hallow Body Guitars.


Έχεις μία ιστορική ανακρίβεια. Κατ'αρχήν ο Les Paul δεν ήταν country μουσικός αλλά jazz (ντροπή!). Επιπλέον, έκανες ένα μεγάλο λάθος ως προς τη δημιουργία της Les Paul. Κατ'αρχήν, μπορεί ο Fender να δημιούργησε τους πρώτους μαγνήτες (που μπαίναν σε ακουστικές), αλλά την εξέλιξη της πρώτης solid body ηλεκτρικής κιθάρας τη χρεώνεται 100% ο ίδιος ο Les Paul. Και μάλιστα η πρώτη του solidbody κιθάρα (το περίφημο κούτσουρο - The log) το εξέλιξε στο εργοστάσιο της Epiphone, δουλεύοντας μόνος του τα βράδια ώστε να μην παρεμποδίζει τη γραμμή παραγωγής. Ο Επαμεινώνδας Σταθόπουλος (πρόεδρος της Epi-phone τότε και γιος του ιδρυτή) είχε επιτρέψει στον Les Paul να κάνει τα πειράματά του λόγω της προσωπικής φιλίας τους. Όλα αυτά από συνεντεύξεις του ίδιου του Les Paul και από ιστορική αναδρομή της ιστορίας της Epiphone. Λόγω της τελικής της πτώχευσης, ο Les Paul πήγε τα σχέδια της -πρακτικά έτοιμης- κιθάρας του στη Gibson.

Για να είμαστε ακριβείς και να μην αναπαράγουμε αστικούς μύθους...

ΥΓ. Για του λόγου το αληθές, ο Les Paul και το κούτσουρο...!



12
φιλε symeon ,να βρουμε μηπως την εργασια να ανοιξει λιγο το ματακι μας?
παντως ρε παιδια ανεξαρτητα με το τι μας φαινεται στ αυτι ,ποιος θα γουσταρε να σκασει την χιλιαρα να παρει την ταδε κιθαρα,και να διαπιστωσει αυτο που διαπιστωσα και γω...πεστε μου.του την φερνεις κολλαρο του μαλ... που στην εδωσε?
μετα καθεσαι να χρυσωσεις το χαπι...και καλα καλα κολλημενο κοντρα πλακε????δεν παιζει....

Δηλαδή πριν μάθεις ότι είναι κόντρα πλακέ δε σε ικανοποιούσε σαν κιθάρα? Στο κάτω κάτω δεν πληρώνεις το ξύλο αλλά το σύνολο... :)

13
Όχι.

Ευκολόπαιχτη μπορείς να πεις ότι είναι η κιθάρα με την κοντή κλίμακα στο θέμα των bends. Αλλά στο θέμα της τάσης των χορδών παίζει ρόλο και το μέγεθος των χορδών (στην ίδια κλίμακα και στο ίδιο κούρδισμα οι 11άρες είναι σαφώς πιο σκληρές από τις 9άρες έτσι δεν είναι?).

Στο θέμα βολική, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... :)

14
To οτι το όργανο δονείται, προσωπικά μου λέει αρκετά.

Θυμηθείτε λίγο διαφορές μεταξύ maple και rosewood ταστιέρας. Ή το πόσο διαφέρουν bolt-on όργανα με neck-through. Αμα τα ξύλα δε παίζαν ρόλο, να τεντώναμε χορδές σε σκουπόξυλα. Ο ήχοες, μεταφέρεται μέσα απο το ξύλο, και φιλτράρεται.Και όταν επιστρέψει στο καβαλάρη, ή στο nut, επιστρέφει το κύμα στη χορδή, με το ηχόχρωμα του ξύλου.

Σίγουρα παίζουν ρόλο και συμφωνώ με τον groovy ότι πιο μεγάλες διαφορές φαίνονται στα καθαρά. Ακόμα περισσότερες διαφορές μπορούν να ακουστούν πριν καν συνδέσουμε την κιθάρα στον ενισχυτή! Δοκιμάστε να συγκρίνετε μερικές κιθάρες κοντά και θα δείτε.

Από την άλλη, μπορεί να έχεις μια κιθάρα από plywood και να φυσάει και μια από μαόνι και να βγει μάπα. Το ίδιο ισχύει και για τις ταστιέρες και για το θέμα του λαιμού. Πρόσφατα φίλος μου έκανε back to back sustain test μια Strat (με Floyd!) και μια Les Paul και για κάποιο περίεργο λόγο κέρδισε η Strat!!!

Αν, δε, πάμε στα υποκειμενικά κριτήρια, ας τελειώσουμε τη συζήτηση εδώ. Γιατί να μην φαίνεται μια κιθάρα από κόντρα πλακέ ίδια στα αυτιά κάποιου με μία από εξωτική Korina? Εδώ κάποιοι ακούνε τη Χριστίνα Κολέτσα και αναφωνούν "Τι φωνάρα" :P

15
Μπορεί να το έλεγε στα specs και να μην το είχες προσέξει. Δεν είναι και τόσο σπάνιο...

16
Είναι απλό θέμα φυσικής. Όσο πιο μεγάλο μήκος έχει μια χορδή, για να παίζει την ίδια συχνότητα, τόσο πιο πολύ θα αυξάνεται η τάση της (τέντωμα). Γι αυτό και οι baritone κιθάρες με μεγάλη κλίμακα (27+) χρησιμοποιούνται κατά κόρον για χαμηλά κουρδίσματα. Γι αυτό επίσης τα μικρά σε μέγεθος όργανα πχ ukulele, παίζουν πιο ψηλά. Αν τα κουρδίσεις σαν κιθάρα οι χορδές θα είναι εντελώς χαλαρές...

17
επαναπροσδιορισμός στόχων,στρατηγικών προετοιμασίας,εξορθολογισμός μεθόδων κατανόησης και προπάντως με το σταυρό στο χέρι.δεν φοβόμαστε κανεναν εκτος απο τον εαυτό μας



Η Κατερίνα Παπακώστα σε έκδοση pomeranian :P :P :P

(no offence)

18
Ψηφίζω αυτόν
http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/ASHDOWN+FA180H.JPG


χμμ ποτέ δεν έχω κοιτάξει τους ashdown και ο συγκεκριμενος ομορφιά.
κάπου είχα δεί...


αχα!
:yeah


Είναι αυτό που λέμε "Ενισχυτής με high end" :P :P :P

Ναι, ιt gets you high LOL


Αντί για sweet spot θα έχει sweet pot :metal :metal :metal

19
thanx!!
ρε γ**ωτο εδω στην Κρητη δεν εχουμε Praktiker.....θα δω τι θα κανω...


Er-Lac Αντιπρόσωποι Ηρακλείου

Θα βρεις βερνίκια νίτρου :)

20
Στο Praktiker :P

Θα σου πω όμως από προσωπική εμπειρία ότι πρέπει να κρεμάσεις την κιθάρα τουλάχιστον κανα μήνα για να σκληρύνει ικανοποιητικά...

21
Thanks Θόδωρε, πολύ ωραίο το βιντεάκι, βοήθησε... Πάντως η προφορά σου τα σπάει :p

Χωρίς να θέλω να γίνω εριστικός (δηλ. μη με παρεξηγήσεις) τουλάχιστον είναι ειλικρινά η δική του προφορά. Εμένα μου τη δίνει με πιτσιρίκια που πάνε στο Ντιρί και ξαφνικά μιλάνε με ψεύτικη προφορά λες και μεγαλώσανε στη Νέα Υόρκη... :P

Εγώ πάντως θα προσκυνήσω το Φλούρο αν βγει στην παρουσίαση του δίσκου του με κίλτ και μιλάει σκοτσέζικα ;D

22
Δεν τον εχω ακουστα...
Απλα τον Οικονομακη τον ανεφερα επειδη ενας φιλος ειχε παρομοιο αν οχι σοβαροτερο προβλημα σε LP Gibson, του την πηγε και την εκανε σαν καινουρια.


Ο Κακκανιάρης δεν επισκευάζει κιθάρες. Ασχολείται μόνο με βαφές. Αλλά είναι αποδεδειγμένα ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ βαφέας στην Ελλάδα και από τους πραγματικά κορυφαίους στην Ευρώπη. Η Ibanez πιο κάτω έχει βαφτεί από αυτόν αλλά πρέπει να τη δεις από κοντά για να πειστείς για την ποιότητα και το βάθος της βαφής...



23
Αν ειναι σοβαρο το χτυπημα και η κιθαρα ειναι σημαντικη για σενα ενα ονομα σου εχω: Οικονομακης.


Διαφωνώ. Στα δύσκολα βαψίματα μόνο Κακκανιάρης. Υπεύθυνα...

24
βασικα η μαγγια με το ρουτερ ειναι οτι δεχεται ο,τι φρεζα γουσταρεις.ετσι αν βαλεις αυτες τις φρεζες εδω  http://www.stewmac.com/shop/Tools/Routing_bits/Ball_Bearing_Router_Bits.html  ΜΕ ΡΟΥΛΕΜΑΝ μικρο θα σου κοψει /αντιγραψει αυτην εδω την κοιλοτητα http://www.stewmac.com/shop/Tools/Templates/1/Pickup_Routing_Templates.html ΧΩΡΙΣ ΨΕΓΑΔΙΑ και γρηγορα.
Κατι τετοιο το DREMMEL δεν το υποστηριζει αφου δεν εχει τετοιες φρεζες ουτε την υποδυναμη να σκαψει.
τελος παραδοσιακα με το χερι γινεται αλλα για να το κανεις αξιοπρεπες πρεπει να το εχεις ξανακανει καμποσες φορες ακομα...


Σαφώς και μπορείς να βάλεις τέτοια tips στο dremmel.

25
Βασικά η βάση για το Dremel πιο πάνω βάση ρούτερ είναι. Απλά ένα μηχάνημα ρούτερ (φρέζα) έχει περισσότερη δύναμη και θα σου κόψει το ξύλο πιο γρήγορα. Όσο για την ακρίβεια, αν πιάνει το χέρι σου και με καλέμι πάλι ίσιο θα το κοψεις :P

Όσο για το χρώμα, προκειμένου να μην ξεφλουδίσει κόψε ένα ίσιο κομμάτι λαμαρίνα στο σχήμα του cavity (στη μέση τρύπα εννοείται!) και προχώρα το ρούτερ σιγά σιγά μέχρι που να αγγίζει τη λαμαρίνα την οποία θα κρατάς καλά πατημένη πάνω στην κιθάρα...

Αν σου φύγει όμως χρώμα σε αρκετά σημεία, πλάκωσε την κιθάρα με ένα τριβείο και κάνε την relic ;D ;D ;D

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 18