Αποστολέας Θέμα: ΟΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.........ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΟΔΗΓΗΤΕ?  (Αναγνώστηκε 31585 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος zeromancer

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1907
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
και εγω το παλιο οδηγουσα και ομολογω πως οδηγικα ηταν τελειο...και σε χωμα και σε βουνο..το ειχα για περιπου 20 μερες και εκανα 2500 Km...το αμαξι μετραει
GARFIELD FOR PRESIDENT

εκατομμυρια μυγες δεν μπορει να κανουν λαθος...φαε κ εσυ σκατα!!!

People should not be afraid of their governments,governments should be afraid of their people

Αποσυνδεδεμένος Kiratzoharris

  • Ο παραγωγός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2987
  • Φύλο: Άντρας
  • Να, ένας τέντυμπόης!
    • Προφίλ
To forester εχει ενα απο τα καλυτερα διαφορικα στη κατηγορια αυτη.Για χωμα ειναι τελειο.Για ασφαλτο επισης καλο.Μην ξεχναμε οτι η Σουμπαρου ειναι απο τους πρωτους που εξελιξαν την τετρακινηση.Σαν σχημα δεν μου αρεσει επισης καθολου.

Ρε συ ενεμα το οτι τον εξελισει μονο μια εταιρια κατι λεει.Εχεις δει καταναλωση ενος τετοιου κινητηρα?Και η συντηρηση του.Σιγουρα ειναι κατι το διαφορετικο που η mazda με τοσα χρονια που ασχολειται τον εχει εξελιξει.Αλλα οχι και να λεμε οτι ειναι το μελλον ???..

Αυτη τη στιγμη οπως βλεπουμε το αμεσο μελλον ειναι τα νεας γενιας τουρμπο που χρησιμοποιουν σχεδον ολα τα αυτοκινητα.Με εναν κινητηρα 1400 εχεις ανετα 140-150 ιππους πολυ καλη ροπη και επιδοσεις,καλυτερη καταναλωση σχετικα με τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικα.Βεβαια οι αυτοκινητοβιομηχανιες μας κοροιδευουν κανονικα αφου χρησιμοποιουν ιδιο κινητηρα σε ολα τα μοντελα τους(VW πρωπατορας σε αυτο) με διαφορετικη πιεση στο τουρμπο και μειωνουν στο ελαχιστο το κοστος τους αλλα οι τιμες παραμενουν σταθερες.Τι σημαινει αυτο?Αυξανουν το δικο τους κερδος και υπερκαλυπτουν φυσικα τα εξοδα για την εξελιξη της συγκεκριμενης τεχνολογιας.
I am capitalism and you will tremble and cry when your boss tells you that they are downsizing, you will promise to work twice as hard.
TOMATOSE MOVIE

Αποσυνδεδεμένος parlats

  • Μουσικοπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3353
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν Μασάω τίποτα εκτός από φαγητό!!!
    • Προφίλ
    • Myspace
Προσωπικά οδηγώ μηχανή αλλά πριν από 4 χρόνια πήρα ένα Fiat Punto το οποίο ούτε βενζίνη καίει και σε πάμπολλα ταξίδια με έβγαλε ασπροπρόσωπο χωρίς προβλήματα.

Αποσυνδεδεμένος indie-anos laternative

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν μου έρχεται τίποτε να γράψω τώρα
    • Προφίλ
Όταν κάνεις 45.000-50.000 χιλιόμετρα το χρόνο όπως εγώ (όχι δεν είμαι ταξιτζής) είναι δύσκολο να πεις "δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις μου..." :)
Παρ' όλα αυτά συμφωνώ με όσους προσπαθούν να το χρησιμοποιούν όσο το δυνατόν λιγότερο και ειδικά σε μεγάλες πόλεις.

Ο Έλληνας είναι γνωστό "ψώνιο" όσον αφορά το αυτοκίνητο και πολλές φορές βγάζει όλα τα κόμπλεξ που κουβαλάει εκεί. Γι' αυτό και έχει χαρακτηριστεί προέκταση του ανδρικού μορίου (και ειδικότερα του μικρού σε μέγεθος...).
Πέρα όμως από πλάκα, το αυτοκίνητο για πολλούς είναι πάθος, όπως για κάποιους άλλους είναι η κιθάρα (ονόματα δεν λέμε), το κυνήγι, ο αθλητισμός, κλπ. Όταν το πάθος είναι "υγιές" δεν με χαλάει καθόλου. Το αντίθετο. Όταν όμως συνδυάζεται με τη βλακεία, όπως πχ ο κάφρος που αρπάζει το τιμόνι στο χέρι του και μαζί του βγαίνει κι ο χάρος παγανιά (βλέπε και θέμα με τον ποδηλάτη που σκοτώθηκε στη Βαρυμπόμπη) τότε με ενοχλεί και είμαι κάθετα αντίθετος.

Οδηγώ 23 χρόνια και έχω οδηγήσει ότι μπορείτε να φανταστείτε μέχρι αξίας ας πούμε 70-80.000 €.
Θα διαφωνήσω με το φίλο ότι η άνεση ενός SUV στην κατηγορία που αναφέρει είναι καλύτερη από αυτή ενός σεντάν στα ίδια χρήματα. Πίστεψέ με δεν συγκρίνονται! Ακόμη και ακριβότερα SUV, πχ BMW X3 (το οδηγούσα όλο το καλοκαίρι) δεν έχουν την άνεση πολύ φθηνότερων σεντάν.

Εγώ οδηγώ ένα "γερμανικό" σεντάν γιατί η ασφάλεια που νιώθω με αυτό το αυτοκίνητο δεν συγκρίνεται με όποια άλλα έχω οδηγήσει. Και έχοντας δει πάρα πολλά τα ματάκια μου στους δρόμους τόσα χρόνια, είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι τα αυτοκίνητα είναι απλά και μόνο ΚΩΛΟΛΑΜΑΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!!!
« Τελευταία τροποποίηση: 23/09/08, 11:08 από indy-anos »
Don’t sell the dreams you should be keeping pure and simple every time.

Αποσυνδεδεμένος studio54

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 640
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • SeatNet
Nαι... καίνε πάρα πολύ και έχουν το λάδι στο πορτμπαγκαζ (ορυκτέλαιο για να το καίει επειδή πρέπει) και πάνε σχετικά καλά. Μια ακίδα επίσης μπορεί να σε κάνει να αλλάξεις μοτέρ.

To οτι καινε συμφωνοι, αλλα αυτο με την ακιδα δεν το πιασα.

Μην ξεχνας απλα ποσα χρονια υπαρχει ο βανκελ(απο το 50), και ποσα ο εμβολοφορος(απο τοτε που υπαρχουν αυτοκινητα). Επισης μην ξεχνας ποσες εταιριες εξελισσουν τον εμβολοφορο (ολες) και ποσες τον βανκελ (μονο η μαζντα).

Ειναι ανωτερος απο τον εμβολοφορο, γιατι δεν εχει τα επιπλεον περιττα εξαρτηματα για να κανεις την παλινδρομικη κινηση κυκλικη, που σημαινει λιγοτερες τριβες, ειναι πιο ελαφρυς και πιο μικρος. Σκεψου οτι το ρχ8 εχει 1300cc και 230 αλογα! Πανω απο 170 αλογα το λιτρο! Ο μονος εμβολοφορος που πιανει οριακα πανω απο 100 αλογα ειναι μονο οι vtec της χοντα και ο κινητηρας της e46 m3. Επισης λειτουργει καλυτερα απο τον εμβολοφορο με υδρογονο.

Ολα αυτα τα προβληματα που λες, αμα ασχολουνταν ολες οι εταιριες τωρα θα ειχαν λυθει, και θα λεγαμε τους εμβολοφορους απαρχαιωμενους (γιατι πλακα πλακα δεν ειναι?) Παλι καλα που υπαρχει η μαζντα.

Τωρα με τα τεκμηρια, να δω πως θα βγαζετε αλογα με μικρους κυβισμους ;D

Λοιπόν τα κανονικά κυβικά του rx8 είναι 3600 και όχι 1300, απλά μετράνε διαφορετικά ειδικά στην Ελλάδα το έχουν ξεφτυλίσει το θέμα.
Οι ακίδες είναι η πρώτη βελτίωση στα Wankel (κάτι με τα αντίστοιχα ελατήρια πιστονιών για να καταλάβεις). Η δεύτερη βελτίωση σε αυτά τα μοτέρ είναι η ψύξη.
Τα ρεκορ που λες έχουν καταριφθεί προ πολλού (Leon CupraR-Audi S3) 240ps από 2000 cc (εργοστασιακά αυτοκίνητα).

Αποσυνδεδεμένος Baroness

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1321
    • Προφίλ
Mαλλον για ακιδες, θα εννοεις τα μαχαιρακια στεγανοποιησης που βρισκονται στις κορυφες του ροτορα. Αυτα απλα φθειρονται πιο γρηγορα/ευκολα απο τα υπολοιπα μερη γιατι τριβονται συνεχως, και θελουν συχνη αντικατασταση.

Για την ψυξη θα συμφωνησω.

Eπιμενω ομως οτι ο 13b ειναι 1300 κυβικα, καθως καθε ροτορας εχει χωρητικοτητα 650cc, και θελω να μου δειξεις λινκ για το αντιθετο.

Kαι οσον αφορα το λεον και το σ3, περα απο το η αναλογια παει στα 120 αλογα ανα λιτρο (2000cc και 240ps) (σε αντιθεση με τα 170 αλογα ανα λιτρο του βανκελ) αυτα χρησιμοποιουν turbo για να τα βγαλουν και οχι ατμοσφαιρικα. Γενικα ατμοσφαιρικα απλα δεν υπαρχει κατι πιο δυνατο απο τους βανκελ.

Αποσυνδεδεμένος zeromancer

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1907
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
αν διαιρεσεις την χωριτηκοτητα του 13b και το αναγεις σε πιστονια νορμαλ ειναι 2000 CC και οχι 3600 η 2600 οπως λεγεται...
για αρθρο δεν μπορω τωρα να ψαξω γιατι βαριεμαι λιγο...και δινω μεθαυριο..εγω το εχω διαβασει στο top gear και στο Max power
« Τελευταία τροποποίηση: 24/09/08, 00:10 από zeromancer »
GARFIELD FOR PRESIDENT

εκατομμυρια μυγες δεν μπορει να κανουν λαθος...φαε κ εσυ σκατα!!!

People should not be afraid of their governments,governments should be afraid of their people

Αποσυνδεδεμένος Nirvana_89

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Σ'αυτο τον τοπο οσοι αγαπουνε τρωνε βρωμικο ψωμι..
    • Προφίλ
opel astra 96'...

Αποσυνδεδεμένος Revus

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 47
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εγώ οδηγώ ένα Citroen C4 Coupe 1.6, που πριν ενάμιση μήνα έκλεισε τον πρώτο του χρόνο. Παρ'ότι έχω ακούσει διάφορα, εγώ το έχω καταευχαριστηθεί! Ακόμα το χαζεύω όταν είμαι έξω!! :P Επιδόσεις, άνεση μια χαρά, λίγο με την κατανάλωση εντός πόλης μας τα χαλάει, αλλά είμαι και σχετικά νέος οδηγός ακόμα, οπότε υπάρχει κ περιθώριο για βελτίωση σε αυτόν τον τομέα.

Αποσυνδεδεμένος Asmodaius

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 35
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εγώ οδηγώ ένα Toyota Corolla G6 1.6 του '01.
Το πήρα γιατί ήθελα ένα αμάξι που να είναι γρήγορο , με άνετους χώρους για 4 άτομα, σπορ, με όσο το δυνατόν λιγότερα ηλεκτρολογικά προβλήματα και με σασί που να αντέχει στη καταπόνηση!(φοράει σκληρές αναρτήσεις με σκληρά ελατήρια. Ήδη οι ταπετσαρίες σε κάποια σημεία "πιτσικάρουν" και τα πλαστικά ψιλοτρίζουν..αλλά όταν υποτροπιάζω με αυτό τα ξεχνάω όλα :P.. ).
Japan!!

Αποσυνδεδεμένος the bard

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Εγώ οδηγώ ένα Toyota Corolla G6 1.6 του '01.
Το πήρα γιατί ήθελα ένα αμάξι που να είναι γρήγορο , με άνετους χώρους για 4 άτομα, σπορ, με όσο το δυνατόν λιγότερα ηλεκτρολογικά προβλήματα και με σασί που να αντέχει στη καταπόνηση!(φοράει σκληρές αναρτήσεις με σκληρά ελατήρια. Ήδη οι ταπετσαρίες σε κάποια σημεία "πιτσικάρουν" και τα πλαστικά ψιλοτρίζουν..αλλά όταν υποτροπιάζω με αυτό τα ξεχνάω όλα :P.. ).
Japan!!


Οντως τα toyota αντεχουν τις καταπονησεις!...

 ;D


Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
Εγω θελω ενα κιτ-καρ για να κανω αλητειες  ;D
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος Korgy

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1442
  • Φύλο: Άντρας
  • Q the Filters 2 the F##k!!
    • Skype - korgy-
    • Προφίλ
    • το φάρμακο της περιέργειας..
λογω δουλειας δεν χρειαζεται ως τώρα να αγοράσω προσωπικό όχημα αλλά οδηγώ τα εξής σε καθημερινή βάση

Mitsubisi LS 200   πισωκουνα με μηδεν βαρος στον πισω αξονα  ;D ;D ;D ;D

Ford Transit 2000 διπλοκαμπινο   (ιδανικο για μεταφορά μπαντας κ εξοπλισμού σε συναυλία :P

Mercedes Benz 636  ΤΟ ΤΕΡΑΣ ;D

Renault kangoo 1.400  2001  κλουβατο  διθέσιο  με ξέσπασμα μονο στις ψηλές στροφές  αλλά ανετο στην πόλη

Toyota starlet 1100  1987  απλα ΕΡΓΑΛΕΙΟ,οτι ανωριμότητα κ να εχω κανει πανω του ποτε δεν εκλαψε. ΣΚΥΛΙ απο τα λιγα :-*

Audi A4 1600 1994  στριγγλα στον ηχο αλλά ήσυχο.

νικαει ο Ιάπωνας  στα σημεία....  (ζήτω η ανωριμότητα )
Ο μουσικος-καυστήρας   . Ότι αφορά ήχο ,αγορά,πρόβα και ηχογραφήσεις εδώ είμαστε!
http://www.myspace.com/korgyatopon  -> project recording studio for the open minded ears <-

Αποσυνδεδεμένος indie-anos laternative

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 579
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν μου έρχεται τίποτε να γράψω τώρα
    • Προφίλ
νικαει ο Ιάπωνας  στα σημεία....  (ζήτω η ανωριμότητα )

Συχνά νικάει όχι απλά στα σημεία, αλλά με νοκ άουτ στον 1ο γύρο. Μιλάμε όμως για τον συγκεκριμένο Ιάπωνα (Toyota) και όχι όλους. Η αξιοπιστία σε αυτά τα αυτοκίνητα είναι ανεπανάληπτη και εξωφρενική! Ότι και να τους κάνεις το δέχονται...
Don’t sell the dreams you should be keeping pure and simple every time.

Αποσυνδεδεμένος paran0id

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 121
    • Προφίλ
Mαλλον για ακιδες, θα εννοεις τα μαχαιρακια στεγανοποιησης που βρισκονται στις κορυφες του ροτορα. Αυτα απλα φθειρονται πιο γρηγορα/ευκολα απο τα υπολοιπα μερη γιατι τριβονται συνεχως, και θελουν συχνη αντικατασταση.

Για την ψυξη θα συμφωνησω.

Eπιμενω ομως οτι ο 13b ειναι 1300 κυβικα, καθως καθε ροτορας εχει χωρητικοτητα 650cc, και θελω να μου δειξεις λινκ για το αντιθετο.

Kαι οσον αφορα το λεον και το σ3, περα απο το η αναλογια παει στα 120 αλογα ανα λιτρο (2000cc και 240ps) (σε αντιθεση με τα 170 αλογα ανα λιτρο του βανκελ) αυτα χρησιμοποιουν turbo για να τα βγαλουν και οχι ατμοσφαιρικα. Γενικα ατμοσφαιρικα απλα δεν υπαρχει κατι πιο δυνατο απο τους βανκελ.

ο βανκελ, καλος δε λεω, αλλα το μελλον των κινητηρων μια φορα ΔΕΝ ειναι. και αυτο γιατι
-καιει υπερβολικα πολυ, ακομα και αν τον συγκρινεις με κινητηρες μεγαλυτερης ιπποδυναμησ και διπλασιας χωρητικοτητας
-ειναι υπερβολικα ευαισθητος και περιπλοκος σε λειτουργια
-αποδιδει μονο ψηλα. αυτο σε σπορ οδηγηση δεν ειναι προβλημα, αλλα δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα σπορ, και η ροπη χαμηλα χρειαζεται σε παρα πολλες περιπτωσεις

κατα τη γνωμη μου το μελλον βρισκεται στα εξης
-τουρμπο σε λιγα κυβικα (βλεπε tsi)
-ενα πραμα που νομιζω εβγαλε η mercedes σαν πρωτοτυπο και συνδιαζει τις αρχες λειτουργιας του βενζινοκινητηρα και του diesel
-υβριδικα και ηλεκτρικα οχηματα

ασχετο: το μοναδικο αυτοκινητο για το οποιο θα εδινα ποτε πανω απο πενταψηφιο ποσο για να αποκτησω ειναι η 911. εδω και 40-βαλε χρονια το διαχρονικο της σχημα αντιπροσωπευει κατα τα δικα μου προτυπα την τελειοτητα στην αυτοκινηση. βλεπετε, καποια πραγματα τα παιρνεις οχι για αυτο που ειναι, αλλα για αυτο που συμβολιζουν


Αποσυνδεδεμένος Staggάρης

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Άντρας
  • και όχι Tsaggάρης
    • Προφίλ
    • Karting
Πάνω στο θέμα των SUV συμφωνώ με τον kiratzoharri...Για να μην πούμε για την ψευδαίσθηση της ασφάλειας των SUV που έχουν οι περισσότεροι σε σχέση με τα υπόλοιπα νορμάλ αυτοκίνητα...

Αποσυνδεδεμένος Vicarious

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 303
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Παίδες χθές ήμουν σταματημένος στο φανάρι καπου στη Ιερά Οδό,
και σταμάτησε δίπλα μου ένα Α3 μαύρο καινουργιο μοντέλο 5άθυρο αλλά σε station στυλ, μόνο που μου φάνηκε πιο μικρό σε μήκος..

ΤΙ ΑΜΑΞΑΡΑ είναι αυτή ρε παίδες? Είχε κάτι ροδάρες.....!
Το χάζευα και ανάψε πράσινο και μου κορνάρανε!!!  ;D ;D ;D
Μου αρέσει και το Α3 το κοφτό με την καινουργια μάσκα μπροστά...

Κάποια στιγμη και ανάλογα με το που μένω θα θελα να αποκτήσω ένα απ τα δύο παραπάνω...

τώρα έχω ένα πόλο του 97 και είναι σκυλί το άτιμο!

Αποσυνδεδεμένος Καθόδιος (φλουτσ)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1573
  • Φύλο: Άντρας
  • άιντε άιντε....!
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Σάτυροι
ΠΟΔΗΛΑΤΟ!
To πόδι μου το αγαπώ
γι αυτό και το κουνάω
και μου είναι χρήσιμο πολύ
όταν περπατάω...

KEEP WALKING

Αποσυνδεδεμένος Baroness

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1321
    • Προφίλ
Mαλλον για ακιδες, θα εννοεις τα μαχαιρακια στεγανοποιησης που βρισκονται στις κορυφες του ροτορα. Αυτα απλα φθειρονται πιο γρηγορα/ευκολα απο τα υπολοιπα μερη γιατι τριβονται συνεχως, και θελουν συχνη αντικατασταση.

Για την ψυξη θα συμφωνησω.

Eπιμενω ομως οτι ο 13b ειναι 1300 κυβικα, καθως καθε ροτορας εχει χωρητικοτητα 650cc, και θελω να μου δειξεις λινκ για το αντιθετο.

Kαι οσον αφορα το λεον και το σ3, περα απο το η αναλογια παει στα 120 αλογα ανα λιτρο (2000cc και 240ps) (σε αντιθεση με τα 170 αλογα ανα λιτρο του βανκελ) αυτα χρησιμοποιουν turbo για να τα βγαλουν και οχι ατμοσφαιρικα. Γενικα ατμοσφαιρικα απλα δεν υπαρχει κατι πιο δυνατο απο τους βανκελ.
ο βανκελ, καλος δε λεω, αλλα το μελλον των κινητηρων μια φορα ΔΕΝ ειναι. και αυτο γιατι
-καιει υπερβολικα πολυ, ακομα και αν τον συγκρινεις με κινητηρες μεγαλυτερης ιπποδυναμησ και διπλασιας χωρητικοτητας
-ειναι υπερβολικα ευαισθητος και περιπλοκος σε λειτουργια
-αποδιδει μονο ψηλα. αυτο σε σπορ οδηγηση δεν ειναι προβλημα, αλλα δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα σπορ, και η ροπη χαμηλα χρειαζεται σε παρα πολλες περιπτωσεις

κατα τη γνωμη μου το μελλον βρισκεται στα εξης
-τουρμπο σε λιγα κυβικα (βλεπε tsi)
-ενα πραμα που νομιζω εβγαλε η mercedes σαν πρωτοτυπο και συνδιαζει τις αρχες λειτουργιας του βενζινοκινητηρα και του diesel
-υβριδικα και ηλεκτρικα οχηματα

Eπιμενω οτι ειναι, και ολα τα προβληματα που αναφερεις ειναι λογω του νεαρου της ηλικιας. Ειλικρινα πιστευεις οτι αμα τον εξελισσαν ολες οι εταιριες θα ειχε αυτα τα προβληματα? Τα οποια υπαρχουν, συμφωνω μαζι σου, αλλα ειπαμε. Γιατι οι εμβολοφοροι το 40 και το 50 δηλαδη ηταν τελειοι?

Σιγουρα το πραγματικο μελλον ειναι ηλεκτρικο, αλλα απλα ο βανκελ ειναι ανωτερος απο τον εμβολοφορο.

Αποσυνδεδεμένος paran0id

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 121
    • Προφίλ
Mαλλον για ακιδες, θα εννοεις τα μαχαιρακια στεγανοποιησης που βρισκονται στις κορυφες του ροτορα. Αυτα απλα φθειρονται πιο γρηγορα/ευκολα απο τα υπολοιπα μερη γιατι τριβονται συνεχως, και θελουν συχνη αντικατασταση.

Για την ψυξη θα συμφωνησω.

Eπιμενω ομως οτι ο 13b ειναι 1300 κυβικα, καθως καθε ροτορας εχει χωρητικοτητα 650cc, και θελω να μου δειξεις λινκ για το αντιθετο.

Kαι οσον αφορα το λεον και το σ3, περα απο το η αναλογια παει στα 120 αλογα ανα λιτρο (2000cc και 240ps) (σε αντιθεση με τα 170 αλογα ανα λιτρο του βανκελ) αυτα χρησιμοποιουν turbo για να τα βγαλουν και οχι ατμοσφαιρικα. Γενικα ατμοσφαιρικα απλα δεν υπαρχει κατι πιο δυνατο απο τους βανκελ.
ο βανκελ, καλος δε λεω, αλλα το μελλον των κινητηρων μια φορα ΔΕΝ ειναι. και αυτο γιατι
-καιει υπερβολικα πολυ, ακομα και αν τον συγκρινεις με κινητηρες μεγαλυτερης ιπποδυναμησ και διπλασιας χωρητικοτητας
-ειναι υπερβολικα ευαισθητος και περιπλοκος σε λειτουργια
-αποδιδει μονο ψηλα. αυτο σε σπορ οδηγηση δεν ειναι προβλημα, αλλα δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα σπορ, και η ροπη χαμηλα χρειαζεται σε παρα πολλες περιπτωσεις

κατα τη γνωμη μου το μελλον βρισκεται στα εξης
-τουρμπο σε λιγα κυβικα (βλεπε tsi)
-ενα πραμα που νομιζω εβγαλε η mercedes σαν πρωτοτυπο και συνδιαζει τις αρχες λειτουργιας του βενζινοκινητηρα και του diesel
-υβριδικα και ηλεκτρικα οχηματα

Eπιμενω οτι ειναι, και ολα τα προβληματα που αναφερεις ειναι λογω του νεαρου της ηλικιας. Ειλικρινα πιστευεις οτι αμα τον εξελισσαν ολες οι εταιριες θα ειχε αυτα τα προβληματα? Τα οποια υπαρχουν, συμφωνω μαζι σου, αλλα ειπαμε. Γιατι οι εμβολοφοροι το 40 και το 50 δηλαδη ηταν τελειοι?

Σιγουρα το πραγματικο μελλον ειναι ηλεκτρικο, αλλα απλα ο βανκελ ειναι ανωτερος απο τον εμβολοφορο.
δεν αμφιβαλλω οτι σαν συλληψη ο βανκελ ειναι καλυτερος απο τον συμβατικο εμβολοφορο σε πολλους τομεις, απλα νομιζω οτι πλεον εχουν αρχισει να εξελισσονται και καλυτερες "αρχιτεκτονικες" και υλοποιησεις στο θεμα των κινητηρων

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Συναλλαγές: (1)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Εγω ειμαι ευτυχης οδηγος και κατοχος ενος Leon II 1,6. Το χω φτιαξει λιγο το καμαρι μου με σετακι Jedesign σποιλερ, αεροτομη και προς πισω προσθετα στους προφυλακτηρες, με διπλη εξατμιση στο κεντρο και φρυδακια στους μπροστα φανους, 17" ζαντες, και απο επεμβασουλες μονο προγραμμα, φιλτρο, σκουπιτσα και μεσαιο και τελικο καζανακι (Παππαδοπουλος). Ειμαι πολυ ευχαριστημενος αποολους τους τομεις με το λιονταρακι... Απλα ευχομαι να ηξερα οταν το πηρα οτι σε 2 μηνες απο τοτε θα βγαινε το 1,8 turbo για να εκανα υπομονη και να χα παρει αυτο και οχι το 1,6...
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος LILAKI

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 260
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Study silence to learn the music
    • Προφίλ
Παιδιά δεν ξέρω τι λέτε,αλλά θα ήθελα πολύ να οδηγούσα ένα τζιπ Land Rover..να ανεβοκατεβαίνουμε βουνά,πλαγιές..Αδρεναλίνη στα ύψη!
Στην ανάγκη και οι  θεοί πείθονται.Εδω ολόκληρο F-117 τεχνολογίας Stealth κατασκευάστηκε....

Αποσυνδεδεμένος Staggάρης

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Άντρας
  • και όχι Tsaggάρης
    • Προφίλ
    • Karting
Σε κάνα 4άρι μήνες το νέο Scirocco !  :D :D ;D

Αποσυνδεδεμένος LILAKI

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 260
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Study silence to learn the music
    • Προφίλ
Σε κάνα 4άρι μήνες το νέο Scirocco !  :D :D ;D
Δε λέω καλό είναι, αλλά πολύ flamboyant.Anyway, εγω jeep εσυ scirocco.Είσαι για κόντρες?Σε πειράζω.Χε,χε. :)
Στην ανάγκη και οι  θεοί πείθονται.Εδω ολόκληρο F-117 τεχνολογίας Stealth κατασκευάστηκε....

Αποσυνδεδεμένος Kiratzoharris

  • Ο παραγωγός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2987
  • Φύλο: Άντρας
  • Να, ένας τέντυμπόης!
    • Προφίλ
Mαλλον για ακιδες, θα εννοεις τα μαχαιρακια στεγανοποιησης που βρισκονται στις κορυφες του ροτορα. Αυτα απλα φθειρονται πιο γρηγορα/ευκολα απο τα υπολοιπα μερη γιατι τριβονται συνεχως, και θελουν συχνη αντικατασταση.

Για την ψυξη θα συμφωνησω.

Eπιμενω ομως οτι ο 13b ειναι 1300 κυβικα, καθως καθε ροτορας εχει χωρητικοτητα 650cc, και θελω να μου δειξεις λινκ για το αντιθετο.

Kαι οσον αφορα το λεον και το σ3, περα απο το η αναλογια παει στα 120 αλογα ανα λιτρο (2000cc και 240ps) (σε αντιθεση με τα 170 αλογα ανα λιτρο του βανκελ) αυτα χρησιμοποιουν turbo για να τα βγαλουν και οχι ατμοσφαιρικα. Γενικα ατμοσφαιρικα απλα δεν υπαρχει κατι πιο δυνατο απο τους βανκελ.
ο βανκελ, καλος δε λεω, αλλα το μελλον των κινητηρων μια φορα ΔΕΝ ειναι. και αυτο γιατι
-καιει υπερβολικα πολυ, ακομα και αν τον συγκρινεις με κινητηρες μεγαλυτερης ιπποδυναμησ και διπλασιας χωρητικοτητας
-ειναι υπερβολικα ευαισθητος και περιπλοκος σε λειτουργια
-αποδιδει μονο ψηλα. αυτο σε σπορ οδηγηση δεν ειναι προβλημα, αλλα δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα σπορ, και η ροπη χαμηλα χρειαζεται σε παρα πολλες περιπτωσεις

κατα τη γνωμη μου το μελλον βρισκεται στα εξης
-τουρμπο σε λιγα κυβικα (βλεπε tsi)
-ενα πραμα που νομιζω εβγαλε η mercedes σαν πρωτοτυπο και συνδιαζει τις αρχες λειτουργιας του βενζινοκινητηρα και του diesel
-υβριδικα και ηλεκτρικα οχηματα

Eπιμενω οτι ειναι, και ολα τα προβληματα που αναφερεις ειναι λογω του νεαρου της ηλικιας. Ειλικρινα πιστευεις οτι αμα τον εξελισσαν ολες οι εταιριες θα ειχε αυτα τα προβληματα? Τα οποια υπαρχουν, συμφωνω μαζι σου, αλλα ειπαμε. Γιατι οι εμβολοφοροι το 40 και το 50 δηλαδη ηταν τελειοι?

Σιγουρα το πραγματικο μελλον ειναι ηλεκτρικο, αλλα απλα ο βανκελ ειναι ανωτερος απο τον εμβολοφορο.
Mανια σε εχει πιασει :P..Το οτι δεν εξελιχτηκε απο πολλες  εταιριες κατι λεει.Νομιζω οτι αυτα που ειπε ο paranoid καλυπτουν πληρως το οτι δεν ειναι ανωτερος.
I am capitalism and you will tremble and cry when your boss tells you that they are downsizing, you will promise to work twice as hard.
TOMATOSE MOVIE

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
26 Απαντήσεις
11009 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 03/04/03, 00:47
από freemind
24 Απαντήσεις
8696 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20/07/05, 18:25
από Joef - Über Alles
11 Απαντήσεις
4646 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/05/08, 15:16
από Johnie Darko
24 Απαντήσεις
7222 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27/03/09, 20:05
από Transparent_criminal
15 Απαντήσεις
6991 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14/01/11, 19:32
από Απόλλων
36 Απαντήσεις
12995 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12/02/11, 17:43
από ΡιχάρδοςΜαυροπερισσότερος
13 Απαντήσεις
4748 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 09/07/12, 14:16
από hot_sauce (φλουτσ)
8 Απαντήσεις
7918 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/11/14, 11:14
από Βραζίλης
0 Απαντήσεις
1007 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/07/20, 01:16
από ΠΟΙΟΣ
5 Απαντήσεις
2500 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25/08/22, 16:40
από panixgr