Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - cbk

Σελίδες: [1]
1
Θα ήθελα προτάσεις για το καλώδιο κυρίως μιας και τα βύσματα μάλλον πρέπει να είναι τέτοια: http://www.ebay.com/itm/Neutrik-NP2X-AU-SILENT-2-Pole-Mono-1-4-Jack-Plug-Silent-Guitar-Plug-00434-/191667729666?hash=item2ca0497502
(διπλή τιμή σχεδόν απ'ότι ο τόμαν: http://www.thomann.de/gr/neutrik_np_2_x_au_silent.htm )

Επίσης θα ήθελα να ξέρω αν παίζει ρόλο η ποιότητα της κόλλησης (καλάϊ ή κάτι άλλο).

Αν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο σημείο προσοχής (tip), ευπρόσδεκτο!

ΥΓ. Σήμερα ξεπέρασα τον περιορισμό του paypal, όποιος θέλει πληροφορίες...

edit: θα ήθελα και μια εξήγηση από τον Ανδριανό, αν πρέπει να βάλω silent και στη μεριά του ενισχυτή.

2
Επειδή δεν έχω το κατάλληλο καλώδιο (mono 1/4" σε RCA για κάθε κανάλι)  μπορώ να πάρω ήχο από τα ακουστικά; (έχω το σχετικό καλώδιο: 3,5mm stereo to  RCA x 2).
Δεν βρίσκω τιμές αντίστασης των ακουστικών, ο ενισχυτής είναι ένας κλασικός πεντακάναλος Yamaha με AUX εισόδους στην πρόσοψη απ'όπου ακούω κανονικά ό,τι θέλω π.χ. από λαπτοπ ή TV.

3
Πλήκτρα / Yamaha vs Korg arrangers
« στις: 03/08/15, 10:25 »
Επειδή το θέμα της αρμονίας και των συγχορδιών είναι σπουδαίο και αξίζει κατά τη γνώμη μου μελέτη και με πλήκτρα (που κάποιος μου είπε πως μετά μπορεί να παρατήσω την κιθάρα  ;D ) είπα να το ψάξω λίγο.
Μετά από μικρή έρευνα αγοράς στην περιοχή των 900€ υπάρχουν τα Α2000 και PA600.
Η επόμενη κατηγορία είναι PSR-S950 και PA900 στα διπλάσια περίπου χρήματα.
Δεδομένα: είμαι αρχάριος, δεν ξέρω από τώρα πόσο θα ασχοληθώ, δεν θέλω να κολλάει και να ψάχνομαι.
Ζητούμενα:  Αξιοπιστία, Ποιότητα ήχου, Ευχρηστία μενού. (με σειρά σπουδαιότητας).

Θα ήθελα γνώμες ασχέτως τιμής, ακόμη και για τα κορυφαία Tyros & PA3X αν κάποιος πιστεύει πως υπάρχει λόγος. Κυρίως ψάχνω να εντοπίσω αιτίες που πρέπει να αποφύγω κάποιο απ'όλα. Και επειδή χθες (ναι, μόλις) δοκίμασα ήχους on line drum machine αλλά και πχ. alesis sr-18 στο youtube στα ηχεία του στερεοφωνικού μου και είναι υποφερτοί, μήπως τελικά θα μπορούσε κάποιος να πάρει ένα midi και να υποκαταστήσει τα workstations/arrangers ? (δεν ξέρω τι γίνεται με την αυτόματη αναγνώριση συγχορδιών όμως, που με ενδιαφέρει πολύ γι'αυτό και άρχισα να σκέφτομαι αυτή την κατηγορία οργάνων).



4
Πρέπει λέει να κινείται μόνο ο καρπός. Και όντως πολλοί παίζουν έτσι. Πού όμως στηρίζεται η βάση της παλάμης;
Επάνω στη γέφυρα, εκεί που αρχίζει η 6η χορδή φαίνεται σχεδόν βολικό.
Υπάρχει  οδηγία;

5
Κρουστά / ZOOM G5 vs DIGITECH RP 360 XP
« στις: 02/09/14, 18:19 »
Ποιο από τα δύο θα επιλέγατε;
250€ το ΖΟΟΜ, 170€ το τζιτζιτεκ (το λένε έτσι αλλά σε μια σύγκριση με το BOSS GT-10, μέχρι και εγώ κατάλαβα την υπεροχή του Boss).

Τα χαρακτηριστικά τους (από τόμαν):

Zoom G5 Gitarren guitar FX processor and preamp - integrated tuner, integrated drum computer, up to 9  stomp-effects thomann  and speaker-simulations simultaneiously, 4  LCD displays, 12AX7 tube for up to 16dB boost, integrated  amp modelling, 20 amp models, USB audio interface, 120  integrated DSP effects, 3 D Z-pedal (pivotable to the left  and right), 100 pedal effects, 297 user slots, tube booster, thomann  XLR out, 60 second looper, incl. power supply,  incl. Steinberg Cubase LE

Digitech RP 360 XP, multi-effect processor for electric guitar, over 160 amps, cabinets, and effects, 54  amp/acoustic types, thomann  26 cabinets, 82 effects, 198 presets  (99 factory, 99 user), expression pedal, 40-second looper,  60 drum patterns, metal chassis and footswitches, 2 x 2  USB audio streaming, built-in chromatic tuner, external  control input for a 3-button footswitch, configurable footswitch modes (stompbox, preset, bank), thomann  up to 5 seconds  of delay time, USB editing via DigiTech Nexus, stereo 1/4"  output, stereo 1/8" headphone output, stereo 1/8" aux  input, amp / mixer mode optimizes 1/4" outputs for amps  and mixers, 24-bit 44.1kHz sample rate, dimensions: 292 mm  (B) x thomann  216 mm (T) x 51 mm (H), power supply included.





6
Υπάρχουν πολύ καλοί Έλληνες κιθαρίστες;
Από γυναίκες ξέρω την Έλενα Παπανδρέου.
Θα ήθελα να ακούσω απόψεις για τον Δημήτρη Σταρόβα.


edit: μόλις είδα πως υπάρχει ίδιο θέμα: αν γίνεται ας μεταφερθεί εκεί η ερώτησή μου για τον Δημ. Σταρόβα.

http://forum.kithara.gr/index.php?topic=50041.0

7
Κρουστά / Drum machine vs Zoom R8
« στις: 17/08/14, 13:17 »
Θέλω να παίζουν κάποιοι ρυθμοί όταν κάνω εξάσκηση.
Ξεκίνησα να φτιάξω κάτι στο Guitar Pro αλλά η δοκιμαστική έκδοση δεν σε αφήνει να τα σώσεις.
Είπα να πάρω ένα φτηνό drum machine http://www.musicorama.gr/eshop/product_info.php?products_id=11927 που έχει και δυνατότητα παραμόρφωσης  του ήχου της κιθάρας (μιας και ο ενισχυτής μου δεν έχει τέτοια δυνατότητα) αλλά παίζει μόνο με μπαταρίες.
Μετά σκέφτηκα την κλασική λύση alesis sr-16 ή sr-18 αλλά δεν θα μπορούσα να αποθηκεύσω όποιον τυχόν ρυθμό έφτιαχνα αλλού πλην της μνήμης της συσκευής.
Είδα και το πολλά υποσχόμενο beatbuddy    http://mybeatbuddy.com/  αλλά και το zoom r8: http://www.zoom.co.jp/products/r8
που μάλλον τα κάνει όλα (έχει και εφφέ) https://www.youtube.com/watch?v=w0Kd3TeNP6o .

Άσχετα αν το r8 είναι κατά πολύ παραπάνω από τις τωρινές ανάγκεςμου, έχετε να σχολιάσετε ή να προτείνετε κάτι άλλο;

8
Όπως είχα γράψει, πήγα χθες και άκουσα (δεν ξέρω να παίζω εγώ ώστε να μπορώ να καταλάβω) κιθάρες στρατ, μία μεξικάνα και μια classic vibe με σκοπό να αγοράσω κάποια καθώς και ενισχυτή. Μου έβαλαν  και  άκουσα την μεξικάνα με τον vc30 που όπως έγραψα μου ακούστηκε σκληρός ήχος αλλά το απέδωσα στον παίκτη που έπαιζε δυναμικά:  http://forum.kithara.gr/index.php?action=profile;area=showposts

Έτσι πήγα σήμερα το πρωί και τα αγόρασα, αφού πρώτα δοκίμασα και εγώ ο ίδιος τις δύο στρατ σε έναν 20άρη λαμπάτο για να αποφασίσω λόγω διαφοράς και στην τιμή, και αφού άκουσα με την μεξικάνα και ένα-δυο άλλους λαμπάτους fender ( ο υπάλληλος έπαιζε καθαρά κομάτια που είχα δηλώσει πως με ενδιαφέρουν αποκλειστικά) κατέληξα να πάρω τον vc30 (δεν ζήτησα να τον ξανακούσω) λόγω Watt και τιμής προσφοράς.

Ε, λοιπόν, μεγάλη απογοήτευση!
Ο ενισχυτής με όλες τις προβλεπόμενες ρυθμίσεις (το manual που κατέβασα, έχει quick start settings για αρχάριους προφανώς) δεν βγάζει καθαρό ήχο και στο τέλος κάΘΕ νότας ή ακκόρντου ακούγεται να βρυχάται άσχημα...
Το καλώδιο είναι καινούριο 4,5μέτρα fender california series, των 11€.

Έχει κανείς κάποια ιδέα λόγω παρόμοιου προβλήματος ήχου; (δεν ζητάω τηλε-διάγνωση, θάθελα να σας ανεβάσω ήχο αλλά δεν ξέρω τι αρχειάκι πρέπει να φτιάξω και που να το ανεβάσω).

Δεν μου θυμίζει σκισμένο γούφερ, φαίνεται ηλεκτρικής προέλευσης ήχος.

Οι λάμπες στο σκοτάδι δεν έχουν παρά μισό τετρ. εκατοστό έκταση λάμψης, δεν ξέρω αν είναι σωστό.

Στο μαγαζί που τον άκουσα χθες βράδυ, με όλη τη φασαρία δοκιμών κιθάρων πελατών, έπαιζε ιδιαίτερα δυνατά (έχει δύναμη) αλλά επειδή το παίξιμο ήταν λογικά για δυναμικά κλπ, δεν κατάλαβα το πρόβλημα.

Στην πράξη, δεν μπορώ να ακουμπήσω την κιθάρα, τόσο ενοχλητικό είναι... Δεν το περίμενα, Αρρώστησα!
























9
Γίνεται με τον κλασικό τρόπο, μανταλάκι κλπ
ή θέλει κάτι ιδιαίτερο;


10
Τα modeling μηχανήματα (όχι τόσο οι ενισχυτές, όσο οι mid range πεταλιέρες και rack systems) έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο εξέλιξης,  που για εφαρμογές σπιτιού –και όχι μόνο φυσικά-  (practice, recording, jam) τα θεωρω βέλτιστη λύση σε σχέση με τους ενισχυτές γενικότερα. Το μόνο κακό είναι ότι εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το πού θα τα ακούσεις...
 
Για εμένα, οι πεταλιέρες έχουν πιο ισχυρούς επεξεργαστές & καλύτερους αλγόριθμους σε σχέση με τους  modeling amps -> πιο πειστικο ήχο και response (αυτό είναι μόνο προσωπική εκτίμηση βάσει του τελικού αποτελέσματος, όχι βασισμένο σε τεχνικα στοιχεια), αλλα ακούγονται περισσότερο σαν amp in the mix και όχι amp in the room σε σχέση με τους modeling amps (οι οποίοι έχουν συνήθως από 8’ και πάνω μεγάφωνο, σε σχέση με τα near field active monitors που συνήθως έχουν μικρότερο woofer). Θεωρώ πως η βέλτιστη λύση για να έχεις και τα 2 (amp in the room & amp in the mix) είναι να συνδυάσεις πεταλιέρα και ενισχυτή συνδέοντάς την στο effects return του ενισχυτή ή μιλώντας με αυξημένο budget πας σε ακριβά modeling (axefx II, kemper) σε συνδυασμό είτε με μεγαλύτερα active monitors ή με ειδικούς ενισχυτές κιθάρας FRFR, όμως εκεί μιλάμε για budget πλέον που μπορείς να αγοράσεις τον ενισχυτή που επιθυμείς (αν έχεις κατασταλάξει στον ήχο/ενισχυτή που προτιμάς) – όμως σε  χαμηλές εντάσεις  μέσα στο σπίτι πάλι θα έχεις θέμα να τον ευχαριστηθείς.


Στα ερωτήματά σου τώρα, ως ισχύ των active monitors για το σπίτι θεωρώ ότι και 30 Watts είναι αρκετά, όλα τα monitors είναι συμβατά με τις πεταλιέρες (προσοχή, όχι με πετάλι distortion που συνήθως δεν έχουν DI & cab sim out), το μόνο που πρέπει να προσεξεις είναι η σωστή τοποθέτηση στο χώρο (να είναι στο ύψος των αυτιών σου, ιδανικά σε συμμετρική θέση,  να έχουν  μια απόσταση από τους τοίχους κτλ).

Αφορμή το παραπάνω κομμάτι που για εμένα είχε πολλούς άγνωστους όρους.

Για όποιον είναι αρχάριος νομίζω θα ήταν πολύ χρήσιμο.

Δεν ξέρω αν η υλοποίησή του θα γινόταν απ'το μηδέν (οπότε θα χρειαζόταν συλλογική προσπάθεια) ή αν υπάρχου κάπου μαζεμένοι κάποιοι όροι.


11
Δεν βρήκα έναν οδηγό.

Και επειδή δεν μπορώ να χωνέψω πως η strat squier που σκέφτομαι να πάρω μάλλον θα έχει hum (όπως μάλλον όλες (?) με μονούς μαγνήτες)

Θα ήθελα να μάθω τα βασικά ως προς την καθαρότητα του ήχου,   
        αν και πως εξαφανίζουμε το hum των μονών μαγνητών,

        αν κάθε είδος μουσικής θέλει το δικό του συνδυασμό μαγνητών,

        αν οι passive έχουν ημερομηνία λήξης,

         και όποια άλλη πληροφορία έχετε την ευχαρίστηση να μοιραστείτε.

12
Μπορεί κάποιος να γράψει ή να με παραπέμψει κάπου ώστε με απλά λόγια (για αρχάριους) να καταλάβω

πόσων ειδών ενισχυτές για ηλεκτρική κιθάρα υπάρχουν; modelling - παραδοσιακοί - υβριδικοί - άλλοι;

Διάβασα το καταπληκτικό θέμα του Απόλλωνα με τη σύγκριση κάποιων modelling ενισχυτών 30W αλλά τελικά δεν ξέρω

τι είναι το καταλληλότερο για εμένα που δεν γνωρίζω ούτε την ορολογία τους αλλά ούτε και τι μου είναι απαραίτητο για να παίξω ως αρχάριος αλλά και να μη χρειαστεί αλλαγή σύντομα.

EDIT: Το θέμα διαχωρίστηκε από το παλαιότερο. adr1anos

13
Αφού λένε πως τελικά θα πάρεις και strat και les paul, τί λέτε να αρχίσω με αυτή:
http://www.polytopesystems.com/audio/store/guitar-bass/guitars/electric-guitars/squier---vintage-modified-strat-3t-sunburst-details
την κλασικούρα και βλέπουμε;
Τα αξίζει τα λεφτά της; (άσχετα με τι ενισχυτή θα παίζει).

14
Επειδή πολλές εισαγωγές τραγουδιών παίζονται από μπουζούκι, θα ήθελα να μάθω αν γίνεται να τις πλησιάσει κανείς με την κιθάρα.
(δυστυχώς δεν ξέρω τίποτα για το μπουζούκι)

15
Η αναζήτησή μου δεν απέδωσε οπότε ζητώ τη γνώμη σας:


Όπως στην κλασσική οριοθετούμε τον προϋπολογισμό μας ως προς αυτές που ακούγονται και αυτές που δεν ακούγονται σωστά,
έτσι θα ήθελα να μου προτείνετε (για να δώ αν με παίρνει) το ποσόν που πρέπει να διαθέσω για μια ηλεκτρική έτσι ώστε να μη τη γυρίσω πίσω μετά από δοκιμή κατ'οίκον (όπως πρόσφατα έκανα με μία φτηνή κλασική που μέσα στο μαγαζί δεν κατάλαβα τις ατέλειές της).


Η δυσκολία της ερώτησής μου νομίζω πως είναι στην "αντικειμενικοποίηση"  ;D  του ορίου του καλού από το κακό στην πράξη. Δηλ. και στην κλασσική είπα στον πωλητή "δεν με νοιάζει ο ήχος, εγώ εξάσκηση θέλω να κάνω, δεν θα πάω σε συναυλίες" τελικά όμως ήταν τόσο ενοχλητική που ούτε μια ώρα δεν την άντεξα. Βέβαια είχα και τα ανάλογα σωστά πρώτα  ακούσματα, αλλιώς μπορεί να πίστευα πως τόσο κουραστικά ακούγεται η κλασσική και τελικά να την παρατούσα, όπως πολλές φορές έχετε κι'εσείς επισημάνει στους υποψήφιους αγοραστές.


Γι'αυτό λοιπόν θα ήθελα, άν γίνεται, να μου πείτε ένα ποσόν από Ελληνικό μαγαζί (όχι για άλλο λόγο αλλά δεν θέλω τη διαδικασία επιστροφής) που εξασφαλίζει τουλάχιστον ένα αξιοπρεπές επίπεδο ποιότητας (ξύλων, μαγνητών, κλειδιών και ίσως ήχου, αν αυτό δεν είναι καθαρά υποκειμενικό) ώστε να μην απογοητευτεί  ο αρχάριος μετά την αγορά. Αν είναι ακριβά, ας απογοητευτεί προκαταβολικά και ας μαζέψει λεφτά! ;D

Η προτίμησή μου είναι σε μουσική μπλουζ και θέλω γλυκό και όχι σκληρό ήχο, αν αυτό βοηθάει.

Η "μαλακή" ταστιέρα δεν ξέρω αν ισχύει εδώ, αν ναί, ευπρόσδεκτη μαζί με λεπτό μπράτσο.
Στο ποσόν δεν βάζουμε παρελκόμενα, μόνο τιμή κιθάρας.
Και φυσικά ευπρόσδεκτες και αγγελίες με αξιόλογες κιθάρες.

16
Πριν ξεκινήσω σας υπενθυμίζω πως δεν υπάρχουν χαζές ερωτήσεις! ΟΚ?


Εισαγωγή:
Σε μια εκπομπή μουσικής προ ημερών είδα ένα μπουζούκι όχι ηλεκτρικό (δεν είδα καλώδιο στο πλάϊ) να έχει ριγμένο μέσα στην οπή του εμπρός καπακιού - αστερέωτο μάλιστα και κουνιόταν - ένα καλώδιο με στρογγυλή αφρολεξένια φουντωτή άκρη, όπως είναι δηλαδή τα σύγχρονα μικρόφωνα φωνής του χεριού. Νομίζω πως σωστά υπέθεσα πως είναι μικρόφωνο για να ενισχύει την ένταση του ακουστικού αυτού οργάνου σε μια ορχήστρα που σχεδόν όλα ήταν ηλεκτρικά, άρα και δυνατότερα. 


Κυρίως θέμα:
Εγώ λοιπόν, σκαλίζοντας την κλασσική μου κιθάρα διαπιστώνω πως αφιερώνω αρκετή ώρα σε κλίμακες μπλουζ. Επειδή έχω μια ακουστική και θάθελα να δοκιμάσω την παραγωγή ηλεκτρικού ήχου, ψάχνοντας είδα
στο διαδίκτυο αυτό: http://www.ebay.co.uk/itm/111249247839?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649
Με φουλ μεταλλικές χορδές στην ακουστική μου, υπάρχει περίπτωση να πλησιάσω τον ήχο μιας ηλεκτρικής ή είναι τελείως μάπα η υπόθεση;;

Επίλογος:
Άμα είσαι ανήσυχος καλλιτέχνης, εξερευνάς τα πάντα.
Μή βαράτε όλοι μαζί!! ;D

17
Το ερώτημα έχει για μένα τεχνικό ενδιαφέρον, προκειμένου να καταλάβω κατά πόσο μια κλασική κιθάρα των περίπου 300€ (που για πολλούς είναι ένα αξιοπρεπές ξεκίνημα και μόνον) που βρίσκουμε όλοι πλέον σε πολλά καλά μαγαζιά του χώρου,
μπορεί να συγκριθεί με μια ηλικιωμένη χειροποιητη από παλιό Έλληνα κατασκευαστή;
 
Το ερώτημα δηλαδή πιο απλά είναι:

Το "χερι" και οι γνώσεις του τότε, μπορούν να ανταγωνίζονται τις μηχανές του σήμερα;


18
στην κλασσική κιθάρα,

1) μέχρι να πατάνε σωστά τα δάχτυλα του αριστερού χεριού πχ στην πρώτη κλίμακα  (χωρίς να κοιτάς) ;

2) μέχρι να μη χτυπάς άλλη χορδή από αυτή που θέλεις με το δεξί; 

Θα με ενδιέφεραν περισσότερο οι απόψεις μαθητών για να μπορώ να απογοητευτώ με την ησυχία μου, μιας και μου φαίνεται πως είμαι ανεπίδεκτος...  ???

(Φυσικά η γνώμη των "παλιών" έχει βαρύνουσα σημασία, αρκεί να ...θυμούνται!! ;D   


19
Υπάρχει κάτι κάπου;
Είτε σε πεντάγραμμο είτε σε ταμπλατούρα, ακόμη και στο youtube... ::)

πχ το Moonlight Sonata θεωρείται εύκολο ή δύσκολο;

(υπάρχει site που παίζει κάποια κομμάτια δείχνοντας και την πορεία επάνω στο πεντάγραμμο, μπορείτε να μου το θυμίσετε γιατί το ξέχασα; )

20
Στις προσφορές του thomann είδα αυτή:
http://www.thomann.de/gr/search.html?gf=classical_guitars&hd=deals&oa=pra

Υπάρχει κάποια γνώμη;


21
θα ήθελα πολύ να μάθω αν εξυπηρετούν κάποια σκοπιμότητα!
Διευκολύνουν ή απλά έτσι καθιερώθηκαν;
Ο κύριος λόγος που ρωτάω είναι γιατί προσπαθώ να βρώ μια τάξη στις θέσεις των δακτύλων στα μαθήματα που προσπαθώ να κάνω και νομίζω πως δεν υπάρχει! (εκτός της συμμετρίας μετά το 12ο τάστο).
Δηλ. αν θέλω να παίξω ένα κομμάτι μια οκτάβα πιο ψηλα, θα έχει τελείως άσχετα πατήματα, ενώ στο πιάνο πχ θα ήταν ολόϊδιο.

Σελίδες: [1]